המכלול:דלפק ייעוץ
↓ מעבר לתחתית הדף↓ מעבר לתחתית הדף דלפק הייעוץ מיועד לשאלות הקשורות לכתיבה במכלול כמו בקשת סיוע בבעיות טכניות ועריכת דפים.
- שאלות בנושאים אחרים ניתן לשאול בדפי הייעוץ בהם תוכלו לקבל מענה מעורכים ותיקים.
- אם נתקלתם בבעיה שאינכם מוצאים לה פתרון בדפי העזרה שלנו או בשאלות ותשובות נפוצות, שאלו כאן!
- לצורך נוחות הטיפול, אנא פתחו פניות באמצעות התיבה ולא באמצעות כפתור "פסקה חדשה" או עריכת פסקה קיימת.
- יש לתת לשאלה כותרת עניינית וממוקדת המתארת את נושא השאלה ולא כותרת גנרית כמו "שאלה" או "צריך עזרה".
- אם אינך מוצא שאלה שכתבת כאן, היא כנראה הועברה לדף המתאים או שהכותרת שלה נערכה.
- לדיווח על תקלה, נסו לבודד את מקור הבעיה ולתת כמה שיותר פרטים-ראו דף השאלות הנפוצות על תקלות.
- לדיווח על טעות בערך מסוים, השתמשו ב"דיווח על טעות" מהתפריט הימני בדף הערך.
|
הוספת שאלה חדשה | |
---|---|
כותרת שאלה: | |
נושא השאלה: טכנית - לשון - תוכן - זכויות יוצרים - גרפיקה - זיהוי תמונות - הספרייה הלאומית |
דפי עזרה | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
ארכיונים | ||||||||||||||||||||||
| ||||||||||||||||||||||
הטיפ השבועי – לרשימת הטיפים המלאה... | ||||||||||||||||||||||
לעיתים, כשלשם ערך עשויים להיות מספר משמעויות מקובל ליצור דף פירושונים. כך למשל הערך נשר עשוי להיות ערך על עוף או על עיר או על מטוס קרב (או על בירה נשר). במקרים בהם אחד הפירושים מקובל בהרבה מהאחרים מקובל שהוא יכתב בערך הראשי, ובראשו תופיע תבנית {{פירוש נוסף}} שתפנה לערכים על הפירושים האחרים. הערכים על שאר הפירושים יקראו לפי השם הבסיסי של הערך, בתוספת סוגריים עם שם כללי שייחד אותם.
בדרך כלל חשוב להימנע מקישור לדפי פירושונים, כי זה עלול לבלבל את הקורא ולכן כשרוצים ליצור קישורים לפירוש מסוים, למשל העיר נשר, יש לקשר ישירות אליו (כלומר נשר (עיר)) ולא לדף הראשי נשר. במילת הקישור אין צורך שיופיעו סוגריים ולכן מקובל לקשר בצורה הבאה במכלול קיים דף מיוחד, מיוחד:דפי פירושונים, המציג רשימת ערכים שמקשרים לדפי פירושונים. באמצעות הדף ניתן לאתר ערכים שמקשרים לדפי פירושונים, ולתקן קישורים כך שיצביעו לפירושים המתאימים להקשר.
|
תבנית פיוטים
אולי מישהו שמבין בתבניות יזכה אותנו בתבנית על כל פיוטי הימים הנוראים? עמנואל (שיחה) 14:02, 26 בספטמבר 2023 (IDT)
- אם יהיה לך רשימה מסודרת. אני יכול להפוך את זה לתבנית ניווט. אבל אין לי כח לאסוף את זה. איך • שיחה • י"א בתשרי ה'תשפ"ד. 18:41, 26 בספטמבר 2023 (IDT)
- תתחיל מזה עמנואל (שיחה) 19:41, 26 בספטמבר 2023 (IDT)
- אולי יש לך עוד אופציות איך לחלק את זה? (כדוגמת - נוסח אשכנז/ספרד וכדו') - כי זה נראה מדי הרבה ערכים בכל קטע. איך • שיחה • י"א בתשרי ה'תשפ"ד. 19:55, 26 בספטמבר 2023 (IDT)
- זה קצת לא כדאי, כי הרבה פיוטים נאמרים בכל הנוסחים.
לדעתי עדיף לחלק ל-- סליחות
- סליחות קבועות (מי שענה, עננו, מכניסי רחמים, לך ה' הצדקה)
- סליחות משתנות - פתיחה, שניה, שלישיה, שלמונית, עקידה, פזמון, חטאנו
- ימים נוראים -
- וידויים
- פייטנים - רש"י, רבינו גרשום, רבי שלמה הבבלי, רבי אמיתי בן שפטיה, רבי יואל בן יצחק הלוי
- סליחות
- עמנואל (שיחה) 13:54, 27 בספטמבר 2023 (IDT)
- וואו! 1- האם לערוך לסליחות וימים נוראים תבניות מיוחדים, או ביחד. 2- אתה יכול לסדר לי את זה בדף? איך • שיחה • י"ב בתשרי ה'תשפ"ד. 13:57, 27 בספטמבר 2023 (IDT)
- ייתכן שכדאי שתי תבניות - אתחיל לסדר לך תבנית לסליחות בל"נ בעוד זמן קצר עמנואל (שיחה) 13:58, 27 בספטמבר 2023 (IDT)
- @כתוב לי כשיהיה מוכן. נראה שמחכה כאן משהו מיוחד. איך • שיחה • י"ב בתשרי ה'תשפ"ד. 14:00, 27 בספטמבר 2023 (IDT)
- הכנתי רשימת סליחות בנוסח ליטא עמנואל (שיחה) 16:23, 27 בספטמבר 2023 (IDT)
- @כתוב לי כשיהיה מוכן. נראה שמחכה כאן משהו מיוחד. איך • שיחה • י"ב בתשרי ה'תשפ"ד. 14:00, 27 בספטמבר 2023 (IDT)
- ייתכן שכדאי שתי תבניות - אתחיל לסדר לך תבנית לסליחות בל"נ בעוד זמן קצר עמנואל (שיחה) 13:58, 27 בספטמבר 2023 (IDT)
- וואו! 1- האם לערוך לסליחות וימים נוראים תבניות מיוחדים, או ביחד. 2- אתה יכול לסדר לי את זה בדף? איך • שיחה • י"ב בתשרי ה'תשפ"ד. 13:57, 27 בספטמבר 2023 (IDT)
- זה קצת לא כדאי, כי הרבה פיוטים נאמרים בכל הנוסחים.
- אולי יש לך עוד אופציות איך לחלק את זה? (כדוגמת - נוסח אשכנז/ספרד וכדו') - כי זה נראה מדי הרבה ערכים בכל קטע. איך • שיחה • י"א בתשרי ה'תשפ"ד. 19:55, 26 בספטמבר 2023 (IDT)
תבנית למצוא ידיים ורגליים
מישהו יודע מה שם התבנית שממליצה על הדף למצוא ידיים ורגליים? עמנואל (שיחה) 01:09, 29 בספטמבר 2023 (IDT)
- עמנואל תבדוק אצל איסתרק (יוצר התבנית) אני ואתה (שיחה) 04:44, 29 בספטמבר 2023 (IDT)
- @עמנואל @אני ואתה התבנית היא משתמש:אוהב לדעת/תבנית:למצוא ידיים ורגליים • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"ד בתשרי ה'תשפ"ד • 16:46, 29 בספטמבר 2023 (IDT)
משתמשים בזה כך, {{משתמש:אוהב לדעת/תבנית:למצוא ידיים ורגליים}}
(נכתב בשביל מי שיבוא עוד שנה ולא יהיה לא כוח להגיע לדף התבנית 😉) אוהב לדעת ניסויים (שיחה) 11:47, 2 באוקטובר 2023 (IDT)
מה הקריטריון ליצירת ערך על ישיבה
מכלולאים פעילים כמה צריך חומר כדי ליצור ערך על ישיבה (ישיבה קטנה ישיבה גדולה ישיבת קיבוץ וכו') אדמונד הוסרל (שיחה) 15:48, 29 בספטמבר 2023 (IDT)
- @אדמונד הוסרל, באיחור קל... ראה המכלול:חשיבות אנציקלופדית. שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ח בכסלו ה'תשפ"ד > 19:57, 30 בנובמבר 2023 (IST)
- שרגא באיחור גדול אין שם שום קריטריון מסודר על ישיבות וראשי ישיבות יש כאן מלא טיוטות על שכאלה ואי אפשר לא למחוק ולא להכניס כי אין קריטריון מוגדר צריך ליצור על זה דיון והצבעה אני עובר לאולם דיונים ברטרנד ראסל (שיחה) 23:41, 21 באפריל 2024 (IDT)
איטיות
מפעילי מערכת ועורכי ממשק בשעות האחרונות המכלול פועל באיטיות מטריפת דעת, כל פעולה אורכת זמן ארוך במיוחד, וזה קורה מאוד הרבה בהמכלול. ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כתוב לי • ב' בחשוון ה'תשפ"ד • 18:31, 17 באוקטובר 2023 (IDT)
הסרת תבניות הדורשות שינויים בערך - נחרצות
עד כמה צריך להיות נחרץ במקרה של תבנית שנראה שאפשר להסיר אותה? כלומר האם לעשות זאת רק כשאני בטוח או שלאו דווקא? --כי טוב • שיחה • כ"ג בחשוון ה'תשפ"ד 14:45 (IDT) 14:45, 7 בנובמבר 2023 (IST)
- נחרצות/בטוח/לאו דווקא..., אם הבעיה שמתוארת בתבנית כבר אינה קיימת ניתן להסיר, אם לא לא, ואף אם הבעיה כבר לא בסדר גודל שהיתה מקודם, אך אם היא עדיין קיימת אז היא קיימת, לא כך?! ••• נאר אמונה • שיחה • דפי משנה שלי • כתוב לי • כ"ג בחשוון ה'תשפ"ד • 16:15, 7 בנובמבר 2023 (IST)
שאלת עזרה
1. איך שולחים הודעה לעורך, ומציינים שזה על מה שכתב xy ויבין שהודעה על הדברים האלו ולא על השאר ? 2. איך עושים "הערה" ציון מקור על מקור שכבר נזכר באותו הערך? בתודה מראש יהודה פיש (שיחה) 19:50, 30 בנובמבר 2023 (IST)
- @יהודה פיש לגבי 2. ראה עזרה:הערת שוליים - מדריך מקוצר, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ח בכסלו ה'תשפ"ד > 20:03, 30 בנובמבר 2023 (IST)
- כתבתי לפני התנגשות עריכה – 1 אם יהיה לך דרך לקשר על עריכה ספציפי שההוא עשה, יספיק לך? או שאתה רוצה לקשר למילה אחד?. 2. אם כוונתך שהמקור הקודם כבר כתוב בהערה אחרת, תלוי במה אתה עורך - קוד מקור - או פשוט? איך • שיחה ~ מייל • י"ח בכסלו ה'תשפ"ד. 20:04, 30 בנובמבר 2023 (IST)
- תודה ל@שרגא על תשובה על שאלה 2
- על שאלה 1 כוונתי לסמן את מה שכתב ולענות על זה בדף שיחה תגובה? יהודה פיש (שיחה) 20:14, 30 בנובמבר 2023 (IST)
- @משתמש:יהודה פיש כוותך להגיב על עריכה ספיציפי (כמו כך), או על מילה (כך) איך • שיחה ~ מייל • י"ח בכסלו ה'תשפ"ד. 20:24, 30 בנובמבר 2023 (IST)
- לא הצלחתי להבין אם תוכל לקשר אותי להסבר מפורט
- בתודה מראש
- @איך יהודה פיש (שיחה) 20:31, 30 בנובמבר 2023 (IST)
- שרגא יש באיזשהו מקום הסבר? (איני מכיר)
- תנסה להיכנס לשני הקישורים שנתתי, ותגיד לי - אם אתה רואה הבדלים, ואם כן איזה אתה רוצה. איך • שיחה ~ מייל • י"ח בכסלו ה'תשפ"ד. 20:34, 30 בנובמבר 2023 (IST)
- אם אני מבין נכון הוא מתכוון לסמן על מה התגובה כמו בפורומים, זה לא ידוע לי שקיים כאן עדיין, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ח בכסלו ה'תשפ"ד > 20:43, 30 בנובמבר 2023 (IST)
- אבל אולי זה גם יעזור לך תבנית:הבדל בין גרסאות, תבנית:הבדל, תבנית:קישור לגרסה, המכלול:סקריפטים#יצירת קישור להבדל גרסאות שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ח בכסלו ה'תשפ"ד > 20:46, 30 בנובמבר 2023 (IST)
- תודה לכולם על הרצון לסייע
- אני מדבר על
- אם אחד העורכים כתב בתוך הערך משפט לא נכון
- ואני רוצה לכתוב לו בדף שיחה על המשפט הזה ספציפי
- כי שאר הדברים שכתב הם טובים
- איך מסמנים המשפט ומגיבים על זה בדף שיחה? יהודה פיש (שיחה) 20:52, 30 בנובמבר 2023 (IST)
- כמה שאני יודע, אין סקריפט במכלול לזה, אבל יש דרך די מסורבל מגוגל. - אתה צריך לבחור את המילים, ואז להקיש על צד הימין שבעכבר ולבחור 'העתקת קישור לטקסט המודגש' איך • שיחה ~ מייל • י"ח בכסלו ה'תשפ"ד. 20:57, 30 בנובמבר 2023 (IST)
- בתצוגת מחשבים אולי זה גם יכול להיות יעיל, תנסה. שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ח בכסלו ה'תשפ"ד > 21:02, 30 בנובמבר 2023 (IST)
- כמה שאני יודע, אין סקריפט במכלול לזה, אבל יש דרך די מסורבל מגוגל. - אתה צריך לבחור את המילים, ואז להקיש על צד הימין שבעכבר ולבחור 'העתקת קישור לטקסט המודגש' איך • שיחה ~ מייל • י"ח בכסלו ה'תשפ"ד. 20:57, 30 בנובמבר 2023 (IST)
- @משתמש:יהודה פיש כוותך להגיב על עריכה ספיציפי (כמו כך), או על מילה (כך) איך • שיחה ~ מייל • י"ח בכסלו ה'תשפ"ד. 20:24, 30 בנובמבר 2023 (IST)
- כתבתי לפני התנגשות עריכה – 1 אם יהיה לך דרך לקשר על עריכה ספציפי שההוא עשה, יספיק לך? או שאתה רוצה לקשר למילה אחד?. 2. אם כוונתך שהמקור הקודם כבר כתוב בהערה אחרת, תלוי במה אתה עורך - קוד מקור - או פשוט? איך • שיחה ~ מייל • י"ח בכסלו ה'תשפ"ד. 20:04, 30 בנובמבר 2023 (IST)
- מוטי או תנא קמא יתכן שיש דרך קל שלא יצטרכו להשתמש עם קוד כ"כ ארוך כשמסנים טקטס נבחר? איך • שיחה ~ מייל • י"ח בכסלו ה'תשפ"ד. 21:08, 30 בנובמבר 2023 (IST)
- תגובה על עריכה אחרונה
- זה יש אפשרות? יהודה פיש (שיחה) 23:42, 30 בנובמבר 2023 (IST)
- אפשר ידנית להחליף את הקידוד לאותיות עבריות (בהתאם למבנה הקישור: שם הדף#:~:text=הטקסט המסומן). מסתבר שגם אפשר ליצור סקריפט לזה, אולי יום אחד. מוטי ~ שיחה • י"ח בכסלו ה'תשפ"ד • 10:46, 1 בדצמבר 2023 (IST)
- הגאדג'ט הזה אמור לקדד קישורים, אבל זה לא עובד בדפי שיחה, כמדומה. תנא קמא (שיחה) 20:23, 1 בדצמבר 2023 (IST)
הודעות מייל למשתמש שלא מגיעות בפועל
אחד המשתמשים שלח לי מייל. ואמנם בתיבת ההודעות היה כתוב לי "פלוני שלח לך דוא"ל, אבל בפועל לא הגיע כלום למייל שלי. ראיתי את ההודעה דרך ההודעות באתר. ואז שלחתי לו חזרה דרך מיוחד:שליחת דואר למשתמש. השאלה מה ההסבר לכך ששולחים הודעה והיא לא מתקבלת כלל, גם לא בספאם? יש למישהו אפשרות לתקן את זה?--ליפמן (שיחה) 22:27, 5 בדצמבר 2023 (IST)
- אולי המייל שהגדרת בהעדפות שונה מהמייל הרגיל שלך? מוטי ~ שיחה • כ"ג בכסלו ה'תשפ"ד • 09:19, 6 בדצמבר 2023 (IST)
- משאיר לך כאתגר להבין למה זה לא ייתכן לחץ כאן--ליפמן (שיחה) 20:20, 7 בדצמבר 2023 (IST)
- אולי ההסבר הוא שגוגל מסנן את מי שלא קיבל התראות מאתר המכלול מעולם, ולא מעביר אפילו לספאם. ורק אחרי שכבר שלחתי דרך המכלול והשיב לי אז נפתחת האפשרות לשלוח לי דרך המכלול?--ליפמן (שיחה) 13:34, 8 בדצמבר 2023 (IST)
- משאיר לך כאתגר להבין למה זה לא ייתכן לחץ כאן--ליפמן (שיחה) 20:20, 7 בדצמבר 2023 (IST)
יצירת ערך
כיצד יוצרים ערך חדש במכלול
? עוזיאל בריח (שיחה) 09:39, 6 בדצמבר 2023 (IST)
- אני מבין שאתה מדבר על נומרוהטראום, אם בחיפוש גוגל אין אפילו תוצאה אחת בדרך כלל זה לא אמור להופיע כערך במכלול. ראה המכלול:חשיבות אנציקלופדית. מוטי ~ שיחה • כ"ג בכסלו ה'תשפ"ד • 09:44, 6 בדצמבר 2023 (IST)
- תודה על תגובתך
- אכן איני מבין למה אינו קיים בגוגל מכל מקום זו שיטה הנלמדת במכללות המלמדות ריפוי נפשי הוליסטי מזה מספר שנים. עוזיאל בריח (שיחה) 09:47, 6 בדצמבר 2023 (IST)
- אגב @מוטי אם אין אפילו תוצאה אחת, מה שזה באמת אומר זה שזה מאויית ממש לא נכון או שצריך לכתוב את זה באנגלית... שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ג בכסלו ה'תשפ"ד > 14:34, 6 בדצמבר 2023 (IST)
- קבלתי על שגיאות (למרות שגוגל יודע לתקן קצת). אם אין אף תוצאה בעברית, אז שיכתבו על זה בויקי/מכלול אינגליש. מוטי ~ שיחה • כ"ג בכסלו ה'תשפ"ד • 14:38, 6 בדצמבר 2023 (IST)
- (: לא מתנגד, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ג בכסלו ה'תשפ"ד > 14:40, 6 בדצמבר 2023 (IST)
- אז כיצד יוצרים ערך חדש במכלול?? ―עוזיאל בריח (שיחה | תרומות) לא חתם
- מוצאים נושא חשוב דיו כדי לכתוב עליו. דבר ראשון בוחרים כותרת לנושא כמו שבדרך כלל הוא נקרא. חפש נושא אחר שאתה מתמצא בו ותראה איך הערך עליו נכתב. תראה גם המכלול:עקרונות וקוים מנחים. מחלקים את הנושא לתתי נושאים כמו שהיית מצפה לראות אותו כתוב בספר המלמד עליו. אמנם לא בהרחבה ובצורה של המחשות וכיו"ב כספר לימוד אלא כספר המפנה למקורות בנושא. מבחינה טכנית כדאי להתרגל לשימוש בעריכת קוד מקור ולבדוק את התוצאות בתצוגה מקדימה, כי בעורך החזותי לא כל הפונקציות זמינות בלי תקלה. למעשה קל יותר בדרך כלל לתקן ערכים קיימים מאשר ליצור ערך חדש.--ליפמן (שיחה) 20:16, 7 בדצמבר 2023 (IST)
- המכלול:עקרונות וקווים מנחים שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ה בכסלו ה'תשפ"ד > 20:48, 7 בדצמבר 2023 (IST)
- מוצאים נושא חשוב דיו כדי לכתוב עליו. דבר ראשון בוחרים כותרת לנושא כמו שבדרך כלל הוא נקרא. חפש נושא אחר שאתה מתמצא בו ותראה איך הערך עליו נכתב. תראה גם המכלול:עקרונות וקוים מנחים. מחלקים את הנושא לתתי נושאים כמו שהיית מצפה לראות אותו כתוב בספר המלמד עליו. אמנם לא בהרחבה ובצורה של המחשות וכיו"ב כספר לימוד אלא כספר המפנה למקורות בנושא. מבחינה טכנית כדאי להתרגל לשימוש בעריכת קוד מקור ולבדוק את התוצאות בתצוגה מקדימה, כי בעורך החזותי לא כל הפונקציות זמינות בלי תקלה. למעשה קל יותר בדרך כלל לתקן ערכים קיימים מאשר ליצור ערך חדש.--ליפמן (שיחה) 20:16, 7 בדצמבר 2023 (IST)
- קבלתי על שגיאות (למרות שגוגל יודע לתקן קצת). אם אין אף תוצאה בעברית, אז שיכתבו על זה בויקי/מכלול אינגליש. מוטי ~ שיחה • כ"ג בכסלו ה'תשפ"ד • 14:38, 6 בדצמבר 2023 (IST)
האם אפשר להיעזר?
- הועבר מהדף שיחת המכלול:דלפק ייעוץ
האם אפשר להעזר באפליקצית ספריא לכתיבת הערך שברצוני לערוך נחמן כהן (שיחה) 23:39, 7 בדצמבר 2023 (IST)
- סוף העברה
- @נחמן כהן אפשר להיעזר בכל מקור שהוא (כמובן מקור אמין), תוכל להרחיב את שאלתך מה כוונתך להיעזר? מוטי ~ שיחה • כ"ה בכסלו ה'תשפ"ד • 23:45, 7 בדצמבר 2023 (IST)
- כונתי אם אין בזה בעיה של זכויות יוצרים,כלומר: להסתכל שם ולכתוב פה.תודה נחמן כהן (שיחה) 00:03, 8 בדצמבר 2023 (IST)
איך מפרסמים ערך שכתבתי?
רינה סויסא (שיחה) 00:14, 8 בדצמבר 2023 (IST)
- מבקשים זאת בהמכלול:העברת דפי טיוטה.
- כוונתך לטיוטה:לשון (משחק)? שאלתי שם וכנראה שאין לזה חשיבות, אתה רוצה בכל זאת לנסות לפתוח דיון על זה? ☆ כי טוב ☆ שיחה ☆ ט"ז בטבת ה'תשפ"ד 14:52☆ 14:52, 28 בדצמבר 2023 (IST)
איך מוחקים תמונה שהעלתי?
מישהו יודע איך מוחקים תמונה שאני העלתי? ―מקצוען על (שיחה | תרומות) לא חתם
- @מקצוען על המכלול:בקשות ממפעילים#בקשות_מחיקה. שרגא > השתתפו >> שיחה > ג' בטבת ה'תשפ"ד > 02:27, 15 בדצמבר 2023 (IST)
מה עושים עם ערך שכתבתי והוא נמצא כבר כמה חודשים בטיוטות?
אשמח לדעת איך אני אוכל לדעת לגבי ערך שכתבתי כמה זמן יקח לו להכנס למרחב הערכים, לדעתי לפי כללי המכלול יש לו חשיבות רבה [תנסו לחפש בגוגל "ישיבת אורחות חיים הרב חיים קירזון"], אז בעצם מהם כללי ההתקדמות מכאן ואילך? הוא נמצא כבר כמה חודשים בטיוטות. תודה--אורחות חיים (שיחה) 22:10, 17 בדצמבר 2023 (IST)
- @אורחות חיים כבר ביקשת העברה פה? למאי נ"מ • שיחה • ו' בטבת ה'תשפ"ד 22:16 (IDT) 22:16, 17 בדצמבר 2023 (IST)
- ביקשתי שם בעבר, מה עוד ניתן לעשות? אורחות חיים (שיחה) 23:46, 17 בדצמבר 2023 (IST)
- כתבו שם שככל הנראה אין חשיבות לפי הכללים (התוצאות בגוגל לא מראות אחרת יש 200+ תוצאות זה ממש לא הרבה). אם הערך יועבר סביר שהוא יימחק, לדעתי עדיף להשאיר בטיוטה. מוטי ~ שיחה • ו' בטבת ה'תשפ"ד • 00:06, 18 בדצמבר 2023 (IST)
- תודה @מוטי ,אגב קראתי את דף המשתמש שלך ומאוד הערכתי.
- לעניינינו בגוגל שלי ישנם למעלה מ1000 תוצאות בחיפוש "הרב חיים קירזון".
- הטעות היא כנראה שלי כי שם הישיבה "אורחות חיים" היא שם חדש שנקרא ע"ש מרן שר התורה זצוק"ל לפני כשנה, לכן בחיפוש אחר שם זה ישנם פחות תוצאות.
- בכל אופן אשמח לעזרה בעריכת הערך, אם כי חושבני שהוא בשל ובעל חשיבות אנצקלופדית. [יש לציין כי לי אין מטרה או רווח כספי בהכנסת הערך, רק ברצוני לתרום לספריית המכלול].
- תודה. אורחות חיים (שיחה) 14:21, 19 בדצמבר 2023 (IST)
- @לא הייתי אומר שאין מטרה, גם אתה לא, אבל לגוש"ע לא נראה שיש חשיבות לפי הערך, ישיב"ק של 80 בחורים זה לא נראה אפילו בכיוון. אפרון (שיחה) 14:31, 19 בדצמבר 2023 (IST)
- אתה צודק בעניין המטרה-חושבני שכל עורך במכלול מעוניין שהערך שכתב יכנס-ובדיוק בשביל זה יש אותכם שאר העורכים והמנטרים. תודה על התיקון. אורחות חיים (שיחה) 14:41, 19 בדצמבר 2023 (IST)
- @לא הייתי אומר שאין מטרה, גם אתה לא, אבל לגוש"ע לא נראה שיש חשיבות לפי הערך, ישיב"ק של 80 בחורים זה לא נראה אפילו בכיוון. אפרון (שיחה) 14:31, 19 בדצמבר 2023 (IST)
- כתבו שם שככל הנראה אין חשיבות לפי הכללים (התוצאות בגוגל לא מראות אחרת יש 200+ תוצאות זה ממש לא הרבה). אם הערך יועבר סביר שהוא יימחק, לדעתי עדיף להשאיר בטיוטה. מוטי ~ שיחה • ו' בטבת ה'תשפ"ד • 00:06, 18 בדצמבר 2023 (IST)
- ביקשתי שם בעבר, מה עוד ניתן לעשות? אורחות חיים (שיחה) 23:46, 17 בדצמבר 2023 (IST)
מילה מקושרת - כחולה
איך כשאני מוסיף (לדוגמא שם) אני הופך את המילה לכחולה כיון שיש לה כבר ערך במכלול
מיילך קנז (שיחה) 23:28, 19 בדצמבר 2023 (IST)
- @מיילך קנז אתה שם את זה:[[.
- כבר קראת את כל ההוראות שניתנו לך בדף המשתמש שלך? למאי נ"מ • שיחה • ח' בטבת ה'תשפ"ד 23:33 (IDT) 23:33, 19 בדצמבר 2023 (IST)
- תודה רבה מאד עזר וקראתי את ההוראות מיילך קנז (שיחה) 23:45, 19 בדצמבר 2023 (IST)
קושי בהורדת המכלול לא מקוון
שלום. הורדתי בעבר את המכלול הלא מקוון ועבד לי, כעת ניסיתי להוריד גירסה מעודכנת וכאשר אני מנסה לפתוח זה פותח לי קובץ ריק (זה גם ירד לא מכווץ משום מה) מה לעשות?--נחפשה דרכינו (שיחה) 13:26, 25 בדצמבר 2023 (IST)
בעיות בסיבוב המסך
יש לי בעיה קשה שמאוד מפריעה לי. אני כמעט כל הזמן משתמש מהטלפון הנייד, אך לא בתצוגת ניידים אלא בתצוגה הרגילה. כדי שיהיה אפשרי לקרא, אני מסובב את המסך. אבל, כל פעם שאני מסובב את התצוגה אני חוזר לעמוד הראשי. יש למישהו רעיון איך לפתור את זה?☆ כי טוב ☆ שיחה ☆ ט"ז בטבת ה'תשפ"ד 14:32☆
- גם אצלי זה ככה. ממש מציק. אברהם אבנר (שיחה) 14:57, 28 בדצמבר 2023 (IST)
- אבדוק מה אפשר לעשות, שרגא > השתתפו >> שיחה > ט"ז בטבת ה'תשפ"ד > 15:34, 28 בדצמבר 2023 (IST)
בדיקת שינויים בערך
האם יש אפשרות לראות מי הוסיף מילים מסוימות לערך בלי לעבור על כל היסטורית הגירסאות? מוקיר רבנן (שיחה) 14:56, 2 בינואר 2024 (IST)
- מוקיר כוונתך כמו מה שנכתב פה? תהלים (שיחה) 15:34, 2 בינואר 2024 (IST)
- מדגדג לי בזכרון שיש סקריפט כלשהו, אנסה לחפש. מוטי ~ שיחה • כ"א בטבת ה'תשפ"ד • 17:55, 2 בינואר 2024 (IST)
- @תהלים משהו כזה. @מוטי תודה. מוקיר רבנן (שיחה) 08:30, 3 בינואר 2024 (IST)
איך מוחקים תגובה?
תקלה טכנית במתמטיקה במכלול
ישנם נוסחאות מתמטיות מסוימות שלא נטענות
מדובר בתקלה טכנית, ניתן לראות שישנם תקלות בדף מיוחד:MathStatus
ניתן לראות את התקלות לדוגמה בדף מספר ממשי
במידה ומשנים בהעדפות המשתמש בהגדרה "נוסחאות מתמטיות" ל "תמונות png" התקלה נפתרת
תודה רבה EMNאמן (שיחה) 21:16, 6 בינואר 2024 (IST)
העתקה אוטומטית מויקיפדיה
האם יש אפשרות להעברה אוטומטית מויקיפדיה
זאת אומרת, אם אני עורך משהו בויקיפדיה, האם ישנה אפשרות כלשהי ליצור העתקה אוטומטית? [כנראה שלא, אבל בכל זאת שואל]. --יונתן (שיחה) 00:18, 14 בינואר 2024 (IST)
- @יונתן, נדרשת בשביל זה הרשאת מעדכן, אם אתה רוצה שערך יעודכן מויקיפדיה - ניתן לבקש עדכון באמצעות לחצן "בקש עדכון", תחת לשונית מעל הדף בצד שמאל. אפרון (שיחה) 07:21, 14 בינואר 2024 (IST)
- תודה רבה @אפרון
- יש איזו הגדרה מינימלית לעדכון, מניח שאין כזו הגדרה עקרונית, השאלה היא האם בפועל כדאי לנסות להימנע מבקשה עד שיש שינוי ברמה מסוימת, או שאין כל מניעה מלבקש על כל שינוי? יונתן (שיחה) 08:08, 14 בינואר 2024 (IST)
- @לא, כל העתקה אפילו של משפט (חוץ מהבעיה העקרונית עלול להיות בעיה עם הפרת זכויות יוצרים), אתה כמובן יכול להעתיק מויקיפדיה במילים אחרות. אפרון (שיחה) 08:13, 14 בינואר 2024 (IST)
- תודה רבה @אפרון
- בהעתקה מויקיפדיה יש בעיה של הפרת זכויות יוצרים? יונתן (שיחה) 08:16, 14 בינואר 2024 (IST)
- אם זה העתקה ממש, ללא שינוי התוכן, ולא נותנים קרדיט מתאים. אפרון (שיחה) 08:22, 14 בינואר 2024 (IST)
- @לא, כל העתקה אפילו של משפט (חוץ מהבעיה העקרונית עלול להיות בעיה עם הפרת זכויות יוצרים), אתה כמובן יכול להעתיק מויקיפדיה במילים אחרות. אפרון (שיחה) 08:13, 14 בינואר 2024 (IST)
- אם התכוונת שהערך יעודכן בתהליך אוטומטי, כרגע זה לא אפשרי, ולו משום שכל תוכן המועתק מוויקיפדיה צריך להיבדק אם איו בו בעיה. מוטי ~ שיחה • ד' בשבט ה'תשפ"ד • 11:37, 14 בינואר 2024 (IST)
איך מכניסים ערך חדש ל"ערכים חדשים מבית המכלול"?
תודה רבה המעמיק (שיחה) 21:23, 28 בינואר 2024 (IST)
- @המעמיק מבקשים משמש מרפא, בדף השיחה שלו, ואם זה ערך ראוי, הוא מכניס. בהצלחה! איך • שיחה ~ מייל • י"ט בשבט ה'תשפ"ד. 23:16, 28 בינואר 2024 (IST)
ערכי יהדות בויקי האנגלית
יש סיכוי להקמת קטגוריה "ערכים בענייני יהדות שקיימים בויקיפדיות אחרות"?
הבקשה באה על רקע ריבוי הערכים בויקי האנגלית שלא תורגמו בויקי העברית, שביניהם ערכים רבים בענייני יהדות (בעיקר יהדות התפוצות).
עורכי ממשק? עמנואל (שיחה) 04:56, 2 בפברואר 2024 (IST)
- אפשרי, אבל יקח לי זמן ללמוד את הדרך לביצוע. אולי בויקי יש מישהו שיכול בקלות. יהדות התפוצות היינו קהילות רפורמיות? מוטי ~ שיחה • כ"ג בשבט ה'תשפ"ד • 10:42, 2 בפברואר 2024 (IST)
תוכנת המכלול לאנדרואיד
- הועבר מהדף המכלול:שאל את המומחה
שלום אבקש לדעת היכן נמצאת אפשרות הורדת המכלול לאנדרואיד, שיעבוד באופן לא מקוון. תודה ―ישראל שמי (שיחה | תרומות) לא חתם
- סוף העברה
- @ישראל שמי, ראה המכלול:להורדה, שרגא > השתתפו >> שיחה > ג' באדר א' ה'תשפ"ד > 02:31, 12 בפברואר 2024 (IST)
תאריך עברי
אני בודק ומנסה רבות להחליף לתאריך עברימשך חכמה ט' אדר א' התשפ''ד (שיחה) 20:18, 17 בפברואר 2024 (IST)
- הנה, עכשיו חתמת בתאריך עברי.
יכול להיות שאתה משתמש בסקריפט 11? עמנואל (שיחה) 20:34, 17 בפברואר 2024 (IST) - @משך חכמה היכנס להעדפות יש שם אפשרות להגדיר חתימה בעיצוב אישי, סמן אותה. בתיבה מעליה שים קישור לשם המשתמש שלך ודף השיחה ואחריהם שים את הקוד הזה
{{ס:#זמןמ:xhxjj xjx xhxjY|+4 hours}}
הוא יוסיף את התאריך העברי לחתימה שלך זה אמור להיראות ברעיון הזה[[משתמש:משך חכמה|משך חכמה]] ([[שיחת משתמש:משך חכמה|שיחה]]) {{ס:#זמןמ:xhxjj xjx xhxjY|+4 hours}}
. אתה יכול ללהוריד את הסוגריים מהקישור לדף השיחה ולשים - שיפריד מהקישור לדף המשתמש וכדומה, העקרון הוא הכללה של דף המשתמש דף השיחה והקוד הנ"ל לתאריך. מוטי ~ שיחה • ט' באדר א' ה'תשפ"ד • 11:14, 18 בפברואר 2024 (IST)
סמליל להעברת דפי מרחב משתמש
עורכי ממשק, האם יש אפשרות להוספת סמליל העברת דפי טיוטה זה שנמצא בסרגל למעלה, בסימן קריאה בתוך משולש, ליד העיפרון והשלוש פסים) גם לדפי משתמש? (כלומר, דפים המתחילים משתמש:פלוני/כך וכך כמו שיש בדפים טיוטה:כך וכך) עמנואל (שיחה) 06:55, 20 בפברואר 2024 (IST)
- @עמנואל אבל ממש ממש לא תמיד זה מיועד לטיוטה. (הדרך הנכונה לפתוח טיוטה, היא טיוטה:שם הערך, דפי המשתמש הם דפים משניים לדף המשתמש) ואולם חי אני • שיחה • י"א באדר א' ה'תשפ"ד 07:29, 20 בפברואר 2024 (IST)
תאריך עברי בכלי שיחה
עורכי ממשק, יש מצב? לפעמים זה מבלבל כשבאים מכלי שיחה, שם התאריך לועזי, לגרסאות קודמות, שם התאריך עברי. עמנואל (שיחה) 21:46, 28 בפברואר 2024 (IST)
- אם התאריך העברי משולב בחתימה הוא יוצג או שלא הבנתי למה כוונתך? מוטי ~ שיחה • כ' באדר א' ה'תשפ"ד • 21:48, 28 בפברואר 2024 (IST)
המכלול:פורטל/פתיחת פורטל חדש - פורטל בית המקדש
מתי אני יודע שאני יכול כבר להתחיל לבנות את הפורטל? חלקי ה' (שיחה) 18:17, 29 בפברואר 2024 (IST)
- @חלקי ה', נראה שיש הסכמה ברורה. לדעתי תוכל כבר עכשיו. מתייג את @שרגא, @מקוה ~ תכליתי • שיחה • כ' באדר א' ה'תשפ"ד 18:18 (IDT) 18:18, 29 בפברואר 2024 (IST)
- תכליתי תוכל לתייג עוד אחרים שיכולים לקבוע? חבל כי עכשיו יש לי כמה שעות פנויות להתחיל במלאכה. חלקי ה' (שיחה) 19:37, 29 בפברואר 2024 (IST)
- מיותר לתייג כאן מכלולאים לקבל חוו"ד. אורך מקובל לדיונים הוא שבוע. מוטי ~ שיחה • כ"א באדר א' ה'תשפ"ד • 20:01, 29 בפברואר 2024 (IST)
- במצב של המצביעים הנוכחי אם עבר שבוע אוכל להתחיל? חלקי ה' (שיחה) 20:04, 29 בפברואר 2024 (IST)
- לכאורה כן, אבל קח בחשבון שזה הרבה עבודה שמצריכה היכרות מעמיקה עם קוד ויקי, וככל הנראה התועלת לא שווה את ההשקעה. מוטי ~ שיחה • כ"א באדר א' ה'תשפ"ד • 20:13, 29 בפברואר 2024 (IST)
- במצב של המצביעים הנוכחי אם עבר שבוע אוכל להתחיל? חלקי ה' (שיחה) 20:04, 29 בפברואר 2024 (IST)
- מיותר לתייג כאן מכלולאים לקבל חוו"ד. אורך מקובל לדיונים הוא שבוע. מוטי ~ שיחה • כ"א באדר א' ה'תשפ"ד • 20:01, 29 בפברואר 2024 (IST)
- תכליתי תוכל לתייג עוד אחרים שיכולים לקבוע? חבל כי עכשיו יש לי כמה שעות פנויות להתחיל במלאכה. חלקי ה' (שיחה) 19:37, 29 בפברואר 2024 (IST)
גו'נג'ל
האם יש ערך גו'נג'ל אני לא מצאתי בחיפוש. ―משך חכמה (שיחה | תרומות) לא חתם
- אין ובצדק, יש ג'ונגל. מוטי ~ שיחה • א' באדר ב' ה'תשפ"ד • 11:54, 11 במרץ 2024 (IST)
- תודה. ואחתום ברוח חודש אדר כי מרדכי וגו' רצוי לרוב אחיו דורש טוב לעמו.משך חכמה (שיחה) 11:56, 11 במרץ 2024 (IST)
- למוטי באחת האפשרויות של החיפוש שלי בתיבת חיפוש [שמאל למעלה] לפני ששאלתי בזה כאן עשיתי גם כמו שכתבת דהיינו גו'נגל והוא מדווח שאין כזה ערך ועשיתי כעת שוב ניסוי כזה וכן מורה לי שאין כזה ערך ורק כאשר אני לוחץ על התיוג של גו'נגל אז אני מגיע לזה משך חכמה (שיחה) 12:01, 11 במרץ 2024 (IST)
- @משך חכמה, להבא כאשר עונים בדף שיחה רגיל (ללא כלי שיחה), יש לפתוח את התשובה בנקודתיים, ואצ"ל בשורה חדשה, כדי שלא תתערבב בתשובה הראשונה עמנואל (שיחה) 15:38, 11 במרץ 2024 (IST)
- תודה.
- השארתי לך הודעה לפני כמה ימים בדף השיחה שלי בעצים. משך חכמה (שיחה) 14:40, 15 במרץ 2024 (IST)
חוקים לשימוש במידע
האם ניתן לקרוא מידע על ערך מסוים ולכתוב ממנו פרטים שלמדתי עבורי/עבור הציבור (לא במכלול), אך בלי להעתיק קטעים כתובים? סקיי (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- סקיי, כן, המידע עצמו ללא שימוש בניסוח, מותר לשימוש אישי וציבורי, שרגא > השתתפו >> שיחה > ב' באדר ב' ה'תשפ"ד > 09:03, 12 במרץ 2024 (IST)
טעינת סקריפטים באתרוג
מדוע בסינון אתרוג חלק מהסקריפטים לא טוענים, וחלק טוענים רק לפעמים? (כפתור "עקוב" בש"א, כפתור רשימת המעקב בשורה העליונה ואחרים)? עורכי ממשק עמנואל (שיחה) 01:40, 17 במרץ 2024 (IST)
- @עמנואל לא מספיק הבנתי מה קורה. אם תרצה להרחיב, עדיף לעבור במייל. מוטי ~ שיחה • ז' באדר ב' ה'תשפ"ד • 10:47, 17 במרץ 2024 (IST)
מדוע אין המכלול דברי תורה בלבד
מעניין מדוע לא עושים הפרדה בין המכלול דברי תורה לבין המכלול דברי חוליןמשך חכמה (שיחה) 12:38, 17 במרץ 2024 (IST)
- כי במאוד הרבה מקומות יש השקה בין דברי תורה לדברי חולין. למשל, בערך על שחיטה יש קישור לקנה הנשימה שעוזר להבין את דברי התורה. עם זאת יש תכנון ליצור אפשרות כזו בקרוב. מוטי ~ שיחה • ז' באדר ב' ה'תשפ"ד • 12:41, 17 במרץ 2024 (IST)כי האיש מרדכי [מוטי] הולך וגדול תודה רבה על הדברים זו הודעה משמחת מאוד שיש תכנון כזה בקרוב משך חכמה (שיחה) 12:46, 17 במרץ 2024 (IST)
איך אחרי שאני פותח כותרת חדשה עובר לכתוב את התוכן בנושא של הכותרת כשיש מעל כתרת זו נושאים נוספים
--בני ברקי בנשמה (שיחה) 17:45, 19 במרץ 2024 (IST)
חלוקת ערך לשנים
אם יש ערך שלדעתי היה כדאי לחלקו לשנים או יותר, איך עושים זאת? האם לבד, או צריך הצבעה, וכו'.
לדוגמא: הערך מועצת גדולי התורה הוא ערך שכולל את המועצת הישנה, המועצת של אגודת ישראל כיום, המועצת של דגל התורה כיום, והמועצת בארצות הברית. אמנם יש ערך מורחב בשם מועצת גדולי התורה של דגל התורה, אך לדעתי צריך לפצל לערך מורחב גם על המועצת של אגודת ישראל והמועצת בארצות הברית.
אשמח לקבל פרטים--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 20:58, 2 באפריל 2024 (IDT)
- צריך לפתוח דיון בדפ"ש, אך צריך להיות בז"ה. שים תבנית {{פיצול}}, למאי נ"מ • שיחה • כ"ד באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 21:00, 2 באפריל 2024 (IDT)
- תודה רבה. נסיתי לשים תבנית זו ולא הצלחתי, אשמח לעזרה. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 21:11, 2 באפריל 2024 (IDT)
- קודם תפתח דיון בדף הרלוונטי. כדי לשים תבנית מקלידים "{{" וכותבים את שם התבנית. אבל לא דחוף לשים את התבנית. למאי נ"מ • שיחה • כ"ד באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 21:14, 2 באפריל 2024 (IDT)
- תודה רבה. נסיתי לשים תבנית זו ולא הצלחתי, אשמח לעזרה. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 21:11, 2 באפריל 2024 (IDT)
- @למאי נ"מ @תלמיד חכמי הדור, אין מה לפצל. מועצת גדולי התורה הינו גוף היסטורי שפעל למשך עשרות שנים, ובמידה מסוימת גם כיום. המועצת האמריקאית הינה בס"ה אחת מממשיכות דרכה של המועצת המקורית, והיא אכן זכאית לערך נפרד -חדש - אבל בשום אופן לא לפצל את הערך הגדול. עמנואל (שיחה) 23:25, 2 באפריל 2024 (IDT)
- זה ממילא לא קשור לכאן, אם ייפתח דיון - נדון. למאי נ"מ • שיחה • כ"ד באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 23:50, 2 באפריל 2024 (IDT)
- אולי באמת לא לפצל את הערך הגדול, אך כן לפתוח ערכים חדשים על המועצת החסידית והמועצת האמריקאית בדומה למועצת הליטאית.
- [הצורה איך שזה היום - מוטית באופן חד צדדי, כאילו יש את המועצת של פעם והיא עד היום ממשיכה עם החסידים, ויש עוד מועצת של הליטאים, וצריך לכתוב זאת באופן אחר שיהיה ברור שהיה את המועצת הישנה ומועצת זו התחלקה לשנים בתשמ"ט] תלמיד חכמי הדור (שיחה) 10:04, 3 באפריל 2024 (IDT)
צפייה בעריכות של משתמש מסויים
האם ישנה אפשרות לראות את כל העריכות/עריכות אחרונות של משתמש מסויים?--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 10:08, 3 באפריל 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור פה. (יש עוד דרכים) איך • שיחה ~ מייל • כ"ד באדר ב' ה'תשפ"ד. 13:20, 3 באפריל 2024 (IDT)
- תודה רבה תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:29, 3 באפריל 2024 (IDT)
תמונות
האם יש מקום שכתוב בו באופן ברור מה התנאים להעלאת תמונה למכלול. נסיתי דרך החלונית תמונות וקבצים למעלה ולא הצלחתי להגיע למשהו ברור. [השאלה שלי בעיקר על העלאת תמונה מהאינטרנט, אך אשמח לדעת גם את שאר הפרטים]--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 11:41, 4 באפריל 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור מה עם המכלול:רישוי תמונות ? ואולם חי אני • שיחה • כ"ה באדר ב' ה'תשפ"ד 11:49, 4 באפריל 2024 (IDT)
מה נחשב לערך חשוב
ערכים על נושאים כגון אפקטים של הטיות קוגנטיביות נמחקים. למה? ―מגו להוציא (שיחה | תרומות) לא חתם
- @מגו להוציא, זה לא נמחק מחוסר חשיבות, אלא מחוסר בשלות. (נ. ב. ראה המכלול:חתימה) למאי נ"מ • שיחה • א' בניסן ה'תשפ"ד (IDT) 16:23, 9 באפריל 2024 (IDT)
איך משנים שם לתמונה שהעלתי?
איך משנים שם לתמונה שהעלתי?איש אמת (שיחה) 01:29, 18 באפריל 2024 (IDT)
- @איש אמת, מבקשים ממנטרים, מה המטרה של התמונה? (אגב, אתה ציירת את התמונה?) אפרון (שיחה) 01:41, 18 באפריל 2024 (IDT)
- @אפרון תמונה שיצרתי ב-GPT,והמטרה שלה לצורך הקמת תבנית משתמש חדשה, רק אם אפשר תאמר לי איפה לבקש ממנטרים ואיך לתייגם? איש אמת (שיחה) 01:45, 18 באפריל 2024 (IDT)
- בדף השיחה של התבנית, משתמשים בתבנית:מנטרים, אתה ממש לא יצרת את זה, הבוט יצר את זה, אני לא יודע מה הכללים של הז"י של תמונות בוט, אולי מקוה יוכל להאיר את עינינו. אפרון (שיחה) 01:47, 18 באפריל 2024 (IDT)
מה חשיבות ערך מסוים
אני רוצה לכתוב ערך על זליג אורלנסקי מנכ"ל יתד נאמן ואיני יודע האם הוא מספיק חשוב בשביל זה על פי הכללים פה, אשמח אם מישהו יכול לעזור לי בעניין, (אגב שמתי לב שלנתי גרוסמן - קודמו בתפקיד - יש ערך). ―עילוי (שיחה | תרומות) לא חתם
- עילוי, עיין כאן
- נ.ב. נא להכיר: המכלול:חתימה עמנואל (שיחה) 09:07, 22 באפריל 2024 (IDT)
- אני קראתי כבר את מה שהפנית אותי לשם, אבל לא מוסבר על דבר כזה האם אפשר לכתוב עליו ערך.עילוי (שיחה) 13:20, 22 באפריל 2024 (IDT)
- יש מצב שעונים לי תשובה? עילוי (שיחה) 01:24, 25 באפריל 2024 (IDT)
- חושב שכדאי לכתוב בערך יתד נאמן כותרת על מנכ"ל העיתון ואז לכתוב עליו מה שרוצים, כיון שמי מרוצה לדעת עליו קורא על העיתון, בנוסף כל מי שיחפש בגוגל זה יפתח לו.. ישראל ז (שיחה) 02:22, 7 במאי 2024 (IDT)
- יש מצב שעונים לי תשובה? עילוי (שיחה) 01:24, 25 באפריל 2024 (IDT)
העברה למרחב הערכים
אם השארתי בקשה להעביר ערך למרחב הערכים לפני כמה שבועות, ועוד לא קיבלתי תגובה, האם זה אומר שהערך אינו בשל או שיכול להיות שלא שמו לב לבקשה?--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 22:45, 30 באפריל 2024 (IDT)
האם אפשר לשנות שם ערך מתי שזה בטיוטה
מתי שהערך נכתב לא כפי כללי המכלול, במקרה זה הערך נכתב עם גרשיים שלא כמקובל במכלול --ישראל ז (שיחה) 02:17, 7 במאי 2024 (IDT)
- @אפשר לבקש פה מכ:במ#בקשות העברת דף / העברת קובץ. איך • שיחה ~ מייל • כ"ט בניסן ה'תשפ"ד. 10:27, 7 במאי 2024 (IDT)
קישורים חיצוניים
האם יש מקום שכתוב בו באופן ברור את הדרך הכי קלה ליצור קישורים חיצוניים?--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 12:44, 7 במאי 2024 (IDT)
- הכי טוב זה על ידי ה{{קישור כללי}}, ממלאים את הפרמטרים, כתובת הקישור, האתר והכותרת. ~ תכליתי • שיחה • כ"ט בניסן ה'תשפ"ד 12:45 (IDT) 12:45, 7 במאי 2024 (IDT)
- תודה רבה
תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:37, 7 במאי 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור פה יש לך גם קצת מידע. (או פה) איך • שיחה ~ מייל • כ"ט בניסן ה'תשפ"ד. 16:10, 7 במאי 2024 (IDT)
מה אני צריך לעשות כדי שלא ימחקו את הערך?
מתי אני יידע אם הערך יימחק ומה אני יעשה כדי שלא יימחק
סיבוב תמונה
העליתי תמונה ואחרי ההעלאה היא מופיעה לי רק מסובבת (שמאלה בתשעים מעלות) איך אפשר לסדר את זה?--שמעון הגלילי (שיחה) 13:59, 12 במאי 2024 (IDT)
- @שמעון הגלילי, תרענן, נראה ש@הגדה של פסח כבר סובב את זה. שרגא > השתתפו >> שיחה > ד' באייר ה'תשפ"ד > 14:09, 12 במאי 2024 (IDT)
האם אפשר לקשר לדף טיוטה?
לדוג' כאן אני רואה שיש קישור לטיוטה ונראה שהמנטרים אישרו זאת (עד היום חשבתי שא"א אך לא מצאתי חומר כתוב ע"ז) יואל נאמן • שיחה • ה' באייר ה'תשפ"ד 09:03 (IDT) 09:03, 13 במאי 2024 (IDT)
- @יואל נאמן, לא מקשרים לדף טויוטה בשום מצב, טעויות תמיד ייתכנו אם כי עריכה ספציפית זו עדיין לא נוטרה. אפרון (שיחה) 09:10, 13 במאי 2024 (IDT)
להחליף דף שיחה מדף זרימה לרגיל
ולהעביר את הנוכחי לארכיון. איך עושים את זה? יואל נאמן • שיחה • ז' באייר ה'תשפ"ד 17:19 (IDT) 17:19, 15 במאי 2024 (IDT)
- טופל. מוטי ~ שיחה • ז' באייר ה'תשפ"ד • 17:21, 15 במאי 2024 (IDT)
כתיבת ערך על פיגוע
- הועבר מהדף המכלול:אולם דיונים
האם כותבים ערך על פיגוע לא גדול? (כגון מה שהיה היום ברוממה בירושלים שהיה רק תאונה ללא ירי עקב מעצור) עילוי (שיחה) 13:26, 22 באפריל 2024 (IDT)
- עילוי לא כותבים בכלל על פיגועים, אם זה מספיק משמעותי, יכתבו על זה בויקיפדיה ונייבא.--הכל לטובה (שיחה) 08:33, 8 במאי 2024 (IDT)
- סוף העברה
דף הידעת
איך אפשר ליצור דף הידעת? ―משפחת פיונטק (שיחה | תרומות) לא חתם
- @משפחת פיונטק לא נהוג לייצר, בדרך כלל מביאים את זה מויקיפדיה. איך • שיחה ~ מייל • י"ד באייר ה'תשפ"ד. 01:53, 22 במאי 2024 (IDT)
- לדעתי אין שום מניעה ליצור. למאי נ"מ • שיחה • י"ד באייר ה'תשפ"ד (IDT) 01:56, 22 במאי 2024 (IDT)
- אין מניעה עקרונית, אבל זה לא אמור להתבצע ע"י משתמשים חדשים. מוטי ~ שיחה • י"ד באייר ה'תשפ"ד • 09:32, 22 במאי 2024 (IDT)
העתקת טקסט מויקיטקסט
האם אפשר להעתיק? ואם כן באלו תנאים? ואם לא אני, רוצה טקסט של פיוט שנאמר בסליחות, יש מקום שאפשר להעתיק ממנו?
- @יואל נאמן אפשר להעתיק מויקיטקסט. מוקיר רבנן (שיחה) 11:54, 3 ביוני 2024 (IDT)
המכלול להורדה
אני רוצה להוריד את המכלול להורדה, אך איני יודע איך מתעסקים עם כל התוכנות והקישורים שם, אשמח אם מישהו יוכל לעזור לי בזה.--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 18:03, 18 ביוני 2024 (IDT)
חיפוש בטיוטות
האם יש אפשרות לעשות חיפוש שיראו בו גם תוצאות שמופיעות בטיוטות--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 19:38, 18 ביוני 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור, ראה כאן, שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ג בסיוון ה'תשפ"ד > 20:28, 18 ביוני 2024 (IDT)
- @שרגא תודה רבה! תלמיד חכמי הדור (שיחה) 21:23, 18 ביוני 2024 (IDT)
תבנית ציטוטון
למישהו יש הסבר למה תבנית ציטוטון לא עובד לי כאן?יואל נאמן • שיחה • י"ב בסיוון ה'תשפ"ד 19:47 (IDT) 19:47, 18 ביוני 2024 (IDT)
- @יואל נאמן טופל היה שם נו וויקי (nowiki). ובהזדמנות זו
שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
למאי נ"מ • שיחה • י"ב בסיוון ה'תשפ"ד (IDT) 19:53, 18 ביוני 2024 (IDT)
- @למאי נ"מ על העזרה והפרגונים יואל נאמן • שיחה • י"ג בסיוון ה'תשפ"ד 21:44 (IDT) 21:44, 18 ביוני 2024 (IDT)
הוספת קישור חיצוני לאתר כאשר האתר המקושר כבר מקושר מאתר שמובא בקישור חיצוני אחר
שמתי לב כעת שבאתר MathWorld יש קישור לאתר OEIS האם יש טעם ליצור קישור ישיר מכאן לאתר OEIS כאשר כבר קיים קישור לאתר MathWorld? לדוגמה--ליפמן (שיחה) 22:19, 18 ביוני 2024 (IDT)
- ראיתי כעת שכל חברה שיש לא קישור באתר הבורסה, יש גם קישור לאתר מאיה, אפילו שכל חברה ניתן להגיע מהדף שלה בבורסה לדף שלה במאיה. ליפמן (שיחה) 13:12, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
הכנסת ערך חדש
שלום אני מעונין להכניס ערך חדש על סבא רבא שלי שהיה רב ידוע.לאחרונה יצא ספר חדש מכתבי ידו. אפשר לקבל הדרכה לכך? תודה בני לנדאו 0522724468
- @בני לנדאו פה כתוב הדרכה לכתיבת ערך, ופה יש לך הדרכה כללית. מומלץ לנסות לבדוק איך נראים ערכי הרבנים שכבר נמצאים במכלול, ולערוך לפי זה. נאר איך (שיחה) . י"ט בסיוון ה'תשפ"ד 09:26, 25 ביוני 2024 (IDT)
הרב בנימין משה לנדא הלוי
שלום הכנסתי ערך לטיוטה על הרב בנימין משה לנדא לפני שבוע איך יודעים מה הסטטוס של הערך ואיך מתקדמים? תודה בני לנדאו
כתובת מגורים
- הועבר מהדף המכלול:שאל את המומחה
למה לא מופיע כתובת מגורים של הרבה אישי ציבור אצלכם? ―שמואלי1 (שיחה | תרומות) לא חתם
- סוף העברה
- @שמואלי1 כי זה לא סוג המידע שהמכלול נועד לספק, זה מידע אישי. בנוסף, זה דבר שיכול להשתנות בכל יום ומאד קשה לאמת אותו. מוטי ~ שיחה • כ"ה בסיוון ה'תשפ"ד • 12:47, 1 ביולי 2024 (IDT)
- אבל אצל רוב המפורסמים יש להם כתובת ורק למשל לנתניהו או לשופטים אין כתובת האם זה בכוונת מכוון? שמואלי1 (שיחה) 12:58, 1 ביולי 2024 (IDT)
- יש לך דוגמה ל"רוב המפורסמים"? מוטי ~ שיחה • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד • 17:45, 2 ביולי 2024 (IDT)
- למשל האדמור מגור והרב יצחק יוסף ולהאא"ה לפיד וגנץ אני באמת שם לב שכשעיינתי ראיתי שיש כאלו שלא כתוב איפה הם מתגוררים כרב דב לנדאו ובאמת זה תמוה הרי מה תפקיד הויקיפדיה זה לתת מידע והכתובת זה המידע הכי בסיסי שיש וחוץ מזה לא ענית לי האם זה בכוונת מכוון כי רואים שיש שכתוב ויש שלא מדוע? שמואלי1 (שיחה) 13:45, 3 ביולי 2024 (IDT)
- @שמואלי1 לא כתוב כתובות מדוייקות, אלא באיזה עיר או באיזו שכונה הם מתגוררים. אין סיבה אמיתית לכך שיש כאלו שלא כתוב, אתה מוזמן להוסיף. (כמובן, לא כתובת מגורים מדוייקת, אלא עיר או שכונה) למאי נ"מ • שיחה •• כ"ז בסיוון ה'תשפ"ד (IDT) 13:52, 3 ביולי 2024 (IDT)
- המכלול וויקיפדיה לא נועדו לתת מידע איך לשוחח עם פלוני, אלא לדעת במי המדובר. ציון יישוב המגורים בהחלט מקובל בערך על נתניהו זה די מובלע כי יש מאד הרבה תוכן אחר. מוטי ~ שיחה • כ"ז בסיוון ה'תשפ"ד • 15:47, 3 ביולי 2024 (IDT)
- בערך על נתניהו לא מופיע מקום מגוריו אלא-בתור פירוט הונו שמואלי1 (שיחה) 14:03, 4 ביולי 2024 (IDT)
- נכון, אבל מה זה משנה. מוטי ~ שיחה • כ"ט בסיוון ה'תשפ"ד • 23:37, 4 ביולי 2024 (IDT)
- בערך על נתניהו לא מופיע מקום מגוריו אלא-בתור פירוט הונו שמואלי1 (שיחה) 14:03, 4 ביולי 2024 (IDT)
- למשל האדמור מגור והרב יצחק יוסף ולהאא"ה לפיד וגנץ אני באמת שם לב שכשעיינתי ראיתי שיש כאלו שלא כתוב איפה הם מתגוררים כרב דב לנדאו ובאמת זה תמוה הרי מה תפקיד הויקיפדיה זה לתת מידע והכתובת זה המידע הכי בסיסי שיש וחוץ מזה לא ענית לי האם זה בכוונת מכוון כי רואים שיש שכתוב ויש שלא מדוע? שמואלי1 (שיחה) 13:45, 3 ביולי 2024 (IDT)
- יש לך דוגמה ל"רוב המפורסמים"? מוטי ~ שיחה • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד • 17:45, 2 ביולי 2024 (IDT)
בטיוטה:איכה את אשר כבר עשוהו וכן בטיוטה:שלש עשרה מדות האמורות בחנינה בשימוש בתבנית יש ריווח לאחר השורה הראשונה, איך אפשר להתגבר על זה?.יואל נאמן • שיחה • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד 16:21 (IDT) 16:21, 2 ביולי 2024 (IDT)
- כדי לא להשאיר הגיליון חלק. לא ברורה לי הסיבה, אולי אפשר לברר בויקי (זה לא קשור להגדרות של התבנית ברמה הפשוטה אולי משהו מורכב). מוטי ~ שיחה • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד • 17:45, 2 ביולי 2024 (IDT)
- @ב"ה אין לי גישה לויקיפדיה יואל נאמן • שיחה • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד 18:47 (IDT) 18:47, 2 ביולי 2024 (IDT)
- שמתי לב שהבעיה נוצרת כשמשלבים את התבנית עם תב:שורות, זה עוזר לך להבין מה הבעיה? יואל נאמן • שיחה • כ"ח בסיוון ה'תשפ"ד 11:49 (IDT) 11:49, 4 ביולי 2024 (IDT)
- נראה שגם ללא שורות זה יצר את העיצוב הזה. מוטי ~ שיחה • כ"ח בסיוון ה'תשפ"ד • 11:58, 4 ביולי 2024 (IDT)
- שמתי לב שהבעיה נוצרת כשמשלבים את התבנית עם תב:שורות, זה עוזר לך להבין מה הבעיה? יואל נאמן • שיחה • כ"ח בסיוון ה'תשפ"ד 11:49 (IDT) 11:49, 4 ביולי 2024 (IDT)
- @ב"ה אין לי גישה לויקיפדיה יואל נאמן • שיחה • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד 18:47 (IDT) 18:47, 2 ביולי 2024 (IDT)
העלאת תמונות שהתפרסמו באתרים
תמונות שהתפרסמו באתרים שונים (כל רגע וכדו') האם צריכים רישיון, כי הרי מה זה שונה מכל בן אדם אחר שרשאי להעתיק תמונות מהאתרים או שמא בהמכלול מקפידים גם עלזה ומותר להעלות רק תמונות שצולמו לבד או בהיתר מפורש מהצלם / בעל הזכויות של התמונה?ישכר דוב (שיחה) 02:45, 3 ביולי 2024 (IDT)
- לא ברורה לי הטענה "כל בן אדם אחר שרשאי להעתיק", הוא לא רשאי ואפשר לתבוע אותו על הפרת זכויות יוצרים. מוטי ~ שיחה • כ"ז בסיוון ה'תשפ"ד • 08:56, 3 ביולי 2024 (IDT)
- עיינתי בכללים ויצא לי שאכן אסור לקחת תמונות מאתרים ישכר דוב (שיחה) 01:33, 4 ביולי 2024 (IDT)
חשיבות הערך !
הערך עוסק בטיוטה:הרב יצחק טיקוצ'ינסקי מקים העיר קרית ספר. שחברתו הקימה 6000 יחדות בעיר אשר היה חלוץ חרדי לפתרון מצוקת הדיור מה דעתכם לקבל הערך? ―אבריימלה מלמד (שיחה | תרומות) לא חתם
- @אבריימלה מלמד אין כאן נושא של האם אני או משתמש כלשהו רוצה לקבל את הערך. הנושא הוא האם פעליו של המדובר גרמו לפרסם אותו כך שיש צורך לספק מידע אודותיו. מוטי ~ שיחה • ג' בתמוז ה'תשפ"ד • 21:47, 8 ביולי 2024 (IDT)
- ברור ! ומי קובע את זה? אבריימלה מלמד (שיחה) 21:48, 8 ביולי 2024 (IDT)
- מוטי שיחה ומי קובע את זה? אבריימלה מלמד (שיחה) 22:15, 8 ביולי 2024 (IDT)
- אתה יכול לפתוח דיון בדף השיחה של הטיוטה, ולנסות לברר האם יש מישהו שסבור שכן יש חשיבות. מוטי ~ שיחה • ג' בתמוז ה'תשפ"ד • 10:56, 9 ביולי 2024 (IDT)
- מוטי ~ שיחה אוקי תודה. תהיה שם לתת כבוד לאישים בציבור החרדי! מגיע גם לנו ולא רק לציבור הכללי אבריימלה מלמד (שיחה) 19:51, 9 ביולי 2024 (IDT)
- אתה יכול לפתוח דיון בדף השיחה של הטיוטה, ולנסות לברר האם יש מישהו שסבור שכן יש חשיבות. מוטי ~ שיחה • ג' בתמוז ה'תשפ"ד • 10:56, 9 ביולי 2024 (IDT)
ערך חדש
שלום עליכם לכל הדנים והדיינים, יש לי שאלה בנוגע לערך שאני מעוניין להוסיף למכלול אודות האגודה למען מיטוט שקר העשב, לאגודה יש תאוריה שכל העשב הוא בעצם דשא, אין לי מקורות על התאוריה מבחוץ אך יש לי רישור לאתר של האגודה
(https://661536fb18834.site123.me/)
האם זהו מקור מידע מספיק כדי לכתוב עליהם ערך? רעש גדול (שיחה) 21:37, 13 ביולי 2024 (IDT)
בקש טיפול
בערכים הממתינים לטיפול מצויין כי ישנה אפשרות לבקשת זירוז הטיפול על ידי לחיצה על 'בקש טיפול' בלשונית 'עוד' מלבד תיוג עורכי אספקלריה בדף השיחה, אני לא רואה את זה בלשונית הנ"ל, האם זה בר טיפול? המעמיק (שיחה) 02:11, 22 ביולי 2024 (IDT)
- @המעמיק בהעדפות ← גאדג'טים בפסקת גאדג'טים ניסיוניים מסומן לך: הוספת לשונית "בקש טיפול", על מנת לבקש פתיחת "דף לטיפול"? מוטי ~ שיחה • ט"ז בתמוז ה'תשפ"ד • 09:45, 22 ביולי 2024 (IDT)
- אכן מסומן, המעמיק (שיחה) 23:32, 22 ביולי 2024 (IDT)
- תודה על ההערה. הטקסט ההוא התייחס למקרים שכעת לא רלוונטיים, הסרתי אותו. מוטי ~ שיחה • י"ז בתמוז ה'תשפ"ד • 23:38, 22 ביולי 2024 (IDT)
- אכן מסומן, המעמיק (שיחה) 23:32, 22 ביולי 2024 (IDT)
שאני נכנס לעריכה חזותית ישנה תקלה משהו יודע מה היא
שאני מנסה לעשות עריכה חזותית ישנה איזה תקלה משהו יודע מה זה
אבריימלה מלמד (שיחה) 15:35, 23 ביולי 2024 (IDT)
- הבאג דווח, מקווה שהבעיה תיפתר עד מחר. מוטי ~ שיחה • י"ז בתמוז ה'תשפ"ד • 17:29, 23 ביולי 2024 (IDT)
הדבקת שנים לועזיות על כל השנים העבריות ולהפך
איך אפשר לעשות שכל שנה לועזית שמופיעה במכלול תתורגם אוטומטית כשיעמדו עליה לשנה עברית, ולהפך, כדי לא להצטרך כל פעם לעשות חשבון בראש מתי השנה הזאת היתה . הרי כל פעם שמופיעה שנה בין בלועזית ובין בעברית כבר ממילא יש עליה כמה מילים כמו זוהי השנה השנייה מבין ה... וכו' ואני מאמין שבקל אפשר להפוך את כל שנים אלו לעברי כשהתרגום לפי השנה העברית/ הלועזית יהיה המילה הראשונה בטקסט . תודה רבה.--ההיסטורון החרדי (שיחה) 04:16, 24 ביולי 2024 (IDT)
- ההיסטורון החרדי איני בקיא אם זה אפשרי טכנית, אבל זה לא כ"כ מציאותי כי זה לא יהיה נכון, כי שנה לועזית מתחילה בערך בחודש טבת של כל שנה, ככה שאם זה ישווה אוטומטי ללא בדיקה מקיפה במקור, זה הרבה פעמים לא יראה תאריך נכון, מה שכן - אפשר כל פעם להיכנס לדף הערך העוסק בשנה ההיא, ולראות בערך באיזה שנה זה היה. (ראה כאן) איך • שיחה • י"ח בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 06:28, 24 ביולי 2024 (IDT)
- נכון, אבל אפשר שיהיה רשום למשל 1522 רפ''א -רפ''ב וכן על זו הדרך.
- מאוד קשה להסתכל כל פעם בתוך הערך של השנה הספציפית במהלך הקריאה של טקסט עם כמה וכמה שנים כאלו. ההיסטורון החרדי (שיחה) 08:21, 24 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי @נריה או כל עורכי ממשק זה נראה לכם אקטואלי? (יעזור מאוד ברבה סוגי פלטפורמות, אבל יוכל להכביד מאוד) איך • שיחה • ג' באב ה'תשפ"ד למנינם 15:36, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
- אחשוב על הנושא. מוטי ~ שיחה • ג' באב ה'תשפ"ד • 16:07, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
- 2 אפשרויות, איתן לכאורה הסקריפט אפשרי ואף לא כ"כ מסובך.
- הראשונה, קיימת ספרייה בג'אווה סקריפט בשם "hebcal", איתה ניתן להגדיר שינויים מסוג זה. ניתן ליצור סקריפט שיוסיף כפתור להחלפת התאריכים דרך ה־HTML של הדף (ייתכן שבדפים מרובי תאריכים התהליך עלול להאט את הדפדפן).
- אפשרות אחרת היא להשתמש באתר www.hebcal.com (דרך קריאה ב־API), שנועד עבור צורך זה. לא סגור האם המערכת מאפשרת קריאה לשרת חיצוני באמצעות ה־API – מוטי, מכיר התייחסות לכך? נריה - 💬 - 00:16, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא כ"כ הבנתי מה הכוונה המערכת, אם הכוונה לתוכנת מדיה ויקי - כן. מוטי ~ שיחה • ד' באב ה'תשפ"ד • 10:09, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- בהתייחס לעצם הרעיון. מימוש באמצעות קריאה לAPI נשמע לי גרוע כי זה יצריך בקשות מרובות מה שיכביד על שרת היעד/טעינת הדף. מימוש באמצעות טעינת הספריה לכאורה לא אמור להיות מדי איטי.
- ביחס לרעין המקורי שהועלה כאן שיוסיף לפופאפ של ערכי השנים הלועזיות את העבריות זה לא נשמע מדי מורכב, אפשר להוסיף תבנית שתוסתר בתצוגה רגילה תוצג במפענח של הפופאפ ותוצב בתחילת הדף. מוטי ~ שיחה • ד' באב ה'תשפ"ד • 11:46, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- אינני עורך ואני לא יודע מה זה ג'אווה סקריפט ומה זה פופאפ ומה זה API אבל מה שבטוח שזה דבר נצרך מאוד לכל מי שמדפדף בטקסטים . נסה אולי לעשות שתמיד שיופיע תאריך לועזי יהיה לידו בסוגריים את המקביל העברי. ולהפך. תודה רבה ההיסטורון החרדי (שיחה) 22:48, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- אחשוב על הנושא. מוטי ~ שיחה • ג' באב ה'תשפ"ד • 16:07, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
זכאות לערך
האם יש מקום במכלול שבו אפשר לשאול (אולי מנטרים) האם ערך פלוני יש לו חשיבות לערך, כדי לדעת האם לכתוב עליו, או שבסוף לאחר הכתיבה יאמרו שאין לו חשיבות. אם יש - אשמח שיאמרו לי היכן, ואם אין - אולי כדאי ליצור כזה דבר. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 16:33, 24 ביולי 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור אפשר ליצור דף שיחה עם שם הערך שאותו אתה רוצה לכתוב כמו שיחה: הרב זליג לוי ושם לתייג בז"ה בדיון מקדים. ~ תכליתי • שיחה • י"ח בתמוז ה'תשפ"ד 16:37 (IDT) 16:37, 24 ביולי 2024 (IDT)
- @תכליתי תודה רבה תלמיד חכמי הדור (שיחה) 16:39, 24 ביולי 2024 (IDT)
פיצול
אם שמתי בערך תבנית פיצול, ולאחר שבוע דעת רוב בעלי זכות ההצבעה שיש לפצל, כיצד עושים זאת? תלמיד חכמי הדור (שיחה) 16:52, 28 ביולי 2024 (IDT)
איך אמור להיות שם ערך עם מקף
האם אמור להיות לדוג' יחסי איראן-ישראל או יחסי איראן - ישראל או יחסי איראן–ישראל או יחסי איראן – ישראל (ד"א לא מצאתי את המקף הארוך יותר (–) במקלדת מישהו יודע איפה זה?) בכל ערך יש סוג אחר וברוב הערכים אין אפי' הפניות לכל סוגי המקפים. יואל נאמן • שיחה • כ"ז בתמוז ה'תשפ"ד 10:39, 2 באוגוסט 2024 (IDT)
- לפי כללי האקדמיה שואמצו בוויקי וממילא גם אצלנו לפחות בערכים אלו, במקרה שמדובר בכל אחד מהצדדים הוא בן מילה אחת כמו איראן–ישראל ללא רווח לפני ואחרי המקם, במקרה שיש שתי מילים למשל, ארצות הברית – ישראל עם רווח. בכל מקרה משתמשים במקף הארוך, מקלידים אותו באמצעות מקש ה = + מקש Alt ימני. מוטי ~ שיחה • כ"ז בתמוז ה'תשפ"ד • 13:28, 2 באוגוסט 2024 (IDT)
- @באופן כללי הבוט של מוטי טיפל בזה, אם יש לך הרבה ערכים חורגים, יהיה טוב אם תדווח על זה. איך • שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 16:03, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- טיפלתי בעיקר בערכי יחסי המדינות, יש עוד. אם כי נראה שגם בויקי הטיפול לא הושלם. מוטי ~ שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד • 16:08, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- 1. למה משתמשים במקף הארוך המקף הקצר לא יותר שימושי?
- 2. יש אפשרות להוסיף עם בוט הפניה עם המקש הקצר עם ובלי רווח? יואל נאמן • שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד 18:40, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- 1. כי לכל מקף יש את הייעוד שלו, אני מניח שחיפוש קצר במכלול/גיגול קצר יספקו לך הסברים די ברורים
2. אני חושב שהחיפוש אמור להתמודד עם זה גם בלי יצירת הפניות. מוטי ~ שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד • 18:46, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- 1. כי לכל מקף יש את הייעוד שלו, אני מניח שחיפוש קצר במכלול/גיגול קצר יספקו לך הסברים די ברורים
- טיפלתי בעיקר בערכי יחסי המדינות, יש עוד. אם כי נראה שגם בויקי הטיפול לא הושלם. מוטי ~ שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד • 16:08, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
יעוץ
- הועבר מהדף המכלול:אולם דיונים
מנטרים רציתי לדעת עם אני רוצה לכתוב ערך על נושא מסוים, וקיים טיוטה על הנושא, אבל היא דלה מאד, ולדעתי גם לא מנוסחת טוב, וגם לא טופלה בשנים האחרונות, האם ניתן לפתוח טיוטה חדשה? יהודה פיש (שיחה) 15:10, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
- סוף העברה
- בוודאי, תמיד אפשר לפתוח. אם הטיוטה הראשונה מהווה בסיס לשניה, ראוי לערוך אותה כדי לשמר קרדיט גם ליוצר הראשוני. מוטי ~ שיחה • ג' באב ה'תשפ"ד • 16:08, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא הבנתי, למה שלא תכתוב בטיוטה הקיימת? למאי נ"מ • שיחה • ג' באב ה'תשפ"ד 18:21, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
- @למאי נ"מ כיוון שכל הנכתב שם לדעתי מנוסח לא טט יהודה פיש (שיחה) 22:12, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא הבנתי, למה שלא תכתוב בטיוטה הקיימת? למאי נ"מ • שיחה • ג' באב ה'תשפ"ד 18:21, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
שינוי שם ערך
איפה רושמים בקשת שינוי שם ערך אם אפשר הפניה לדף כזה (חיפשתי ולא מצאתי) תודה--בני ברקי בנשמה (שיחה) 20:13, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- בדף השיחה של הערך. במקרים פשוטים שאינם שנויים במחלוקת (תואר לדוגמא), אפשר לתייג {{מנטרים}}. במקרים אחרים, יש להציב {{ס:שינוי שם}} ולתייג {{בעלי זכות הצבעה}}. נריה - 💬 - 22:49, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- ואם אני רוצה לשנות שם טיוטת ערך אישית בני ברקי בנשמה (שיחה) 23:13, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- בתוך אותו מרחב, גם {{בדוקי עריכות אוטומטית}} יכולים להעביר. אפשר לתייג בדף השיחה. (אם אתה מעדיף, מבחינתי אתה יכול גם לבקש בדף השיחה שלי ואשתדל לבצע בהקדם). להעברה למרחב הערכים קיים מכ:העברת דפי טיוטה. נריה - 💬 - 23:22, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה רבה נריה , כבר כתבתי בדף המכלול:בקשות ממפעילים את מה שביקשתי לשנות אשמח אם תסתכל שם בפרק העברת דף/העברת קובץ ותעביר תודה רבה, כמו כן לגבי העברה מטיוטה לערך אם אתה יכול לקדם בקשות שלי ראה רשימה של בקשות של לאחרונה מאוד אודה לך תודה רבה@ בני ברקי בנשמה (שיחה) 23:37, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- בתוך אותו מרחב, גם {{בדוקי עריכות אוטומטית}} יכולים להעביר. אפשר לתייג בדף השיחה. (אם אתה מעדיף, מבחינתי אתה יכול גם לבקש בדף השיחה שלי ואשתדל לבצע בהקדם). להעברה למרחב הערכים קיים מכ:העברת דפי טיוטה. נריה - 💬 - 23:22, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- ואם אני רוצה לשנות שם טיוטת ערך אישית בני ברקי בנשמה (שיחה) 23:13, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
תמונה מספר שצולמה לפני 70 שנה ופורסמה לא מזמן
תמונה שצולמה לפני יותר מ70 שנה ופורסמה בספר האם אני יכול לצלם את התמונה ולפרסם אותה תחת רשיון שימוש הוגןאבריימלה מלמד (שיחה) 02:55, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
- בהנחה שהפרסום בספר מוכיח ממי בעל הזכויות, צריך 70 שנה ממות בעל הזכויות. @אבריימלה מלמד. מוטי ~ שיחה • ה' באב ה'תשפ"ד • 11:21, 9 באוגוסט 2024 (IDT)
הוספת תמונה לערך
יצרתי ערך, הוא כעת בטיוטה, ובחלון הקטן משמאל של התקציר כתוב שאין תמונה, למעשה כבר העליתי את התמונה הרצויה למכלול, אך כשאני לוחץ להעלות תמונה הוא נותן לי להעלות רק תמונה חדשה מהמחשב ולא תמונה ממאגר המכלול. איך אני מעלה את התמונה שהעליתי ותרמתי למכלול לערך שאותו אני יוצר? ―איבעיא להו (שיחה | תרומות) לא חתם
- איבעיא להו, על מנת להוסיף תמונה לערך (ממאגר התמונות במכלול או בויקישיתוף), צריך:
- בעורך החזותי (קל יותר): ללחוץ על עריכה--> הוספה--> תמונות ומדיה. שם יש לחפש את התמונה הרצויה, לבחור אותה וללחוץ: "להשתמש בתמונה הזאת". אחר כך יש להוסיף כיתוב (אם מעוניינים בכיתוב נלווה לתמונה), וללחוץ על הוספה.
- בקוד מקור (למי שמעדיף): ראו כאן.
. נריה - 💬 - 01:05, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה רבה לך איבעיא להו (שיחה) 01:10, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
באג בערך
בערך רבי חיים אלעזר שפירא זה מביא שורה ארוכה של קודים תחת הכותרת שגיאה פנימית אבל את הערך עצמו אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"ב באב ה'תשפ"ד ~ 10:28, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מקוה @Yosef haftke. מוטי ~ שיחה • י"ב באב ה'תשפ"ד • 11:25, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
קישור אוטומטי בתבנית אוצר החכמה
משהו חדש קורה לי כשאני משתמש בתבנית אוצר החכמה שאם אני ממלא את פרמטר שם הספר אז הוא מקשר לי לאיזה ערך שבא לו - אם הערך זה כמו שם הספר, למרות שאני לא קישרתי ידנית. והוא מטעה, כגון בקישו"ח בערך זה בקישור לספר אור יקרות הוא מקשר לערך אור יקרות וזה כלל לא נכון, ואני לא קישרתי, אלא זה אוטומטית מקשר. @מוטי מה ההסבר? ~ תכליתי • שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 21:36 (IDT) 21:36, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- זה בהגדרות של התבנית, אפשר להשתמש ב{{ללא קוד ויקי}}, ראה למשל כאן בקישורים ל"אדמו"רי גור" או "בני היכלא". הגדה של פסח (שיחה) 21:38, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה. אבל למה זה נהיה ככה, זה לא היה פעם, מי הגדיר את זה? ~ תכליתי • שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 21:43 (IDT) 21:43, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא בדקתי, כנראה קשור לעדכון האחרון של התבנית שמבסס אותה על תב:קישור כללי. לגוף השאלה, אם רוצים לקשר לערך אחר מהשם המופיע אשר לשים אותו כקישור מלא (עם סוגריים). מוטי ~ שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד • 21:45, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא רוצה שיקשר, רוצה שישאר שחור, בלי קישור כי אין לו לאן לקשר.
בכ"א נראה שמן ההכרח להסיר את הדבר הזה כי זה יוצר בעיות. ~ תכליתי • שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 21:46 (IDT) 21:46, 19 באוגוסט 2024 (IDT)- אז כנראה שהתשובה של הגש"פ רלוונטית יותר (לא בדקתי). מוטי ~ שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד • 21:46, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא רוצה שיקשר, רוצה שישאר שחור, בלי קישור כי אין לו לאן לקשר.
- לא בדקתי, כנראה קשור לעדכון האחרון של התבנית שמבסס אותה על תב:קישור כללי. לגוף השאלה, אם רוצים לקשר לערך אחר מהשם המופיע אשר לשים אותו כקישור מלא (עם סוגריים). מוטי ~ שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד • 21:45, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה. אבל למה זה נהיה ככה, זה לא היה פעם, מי הגדיר את זה? ~ תכליתי • שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 21:43 (IDT) 21:43, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- סוף העברה
- ככל הנראה התועלת עדיפה על הנזק. מוטי ~ שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד • 21:47, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- מה התועלת? הרי בכל פעם אם מישהו ימלא את הפרמטר זה יקשר לאן שהוא ולא כולם יודעים על הרעיון של "ללא קוד ויקי", זה יווצר בעיות בערכים רבים. ~ תכליתי • שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 21:49 (IDT) 21:49, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- כך זה גם בתבנית להיברובוקס, ולא נראה לי שזה משהו חדש. לפעמים אפשר גם להשתמש ב{{פירושון}}. אגב, מוטי, לא עדיף להעביר לד"ש התבנית? הגדה של פסח (שיחה) 21:51, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- מה התועלת? הרי בכל פעם אם מישהו ימלא את הפרמטר זה יקשר לאן שהוא ולא כולם יודעים על הרעיון של "ללא קוד ויקי", זה יווצר בעיות בערכים רבים. ~ תכליתי • שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 21:49 (IDT) 21:49, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- ככל הנראה התועלת עדיפה על הנזק. מוטי ~ שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד • 21:47, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- אני כבר משתמש די הרבה בתבנית אוצה"ח ולי זה חדש. ~ תכליתי • שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 21:52 (IDT) 21:52, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- זה בגלל שרק בתבנית צ-מאמר יש את הפונקציה הזו, ובתב:אוצה"ח משתמשים בה רק כשקיים פר' כותרת. כאמור, הסבירות הגבוהה היא שהקישור יהיה נכון. הגש"פ, לא חושב שאנחנו מקיימים דיון האם לשנות, לפי המקובל לא משנים מוויקי בפרט בתבניות מורכבות מלבד פרטים הכרחיים. מוטי ~ שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד • 21:58, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מוטי, לא לשם דיון, אלא לשם תיעוד. דלפק הייעוץ על ארכיוניו הוא לא המקום המוצלח. אם לי הייתה מתעוררת כזו בעיה הייתי פונה לבדוק את שיחת התבנית. הגדה של פסח (שיחה) 22:02, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- זה בגלל שרק בתבנית צ-מאמר יש את הפונקציה הזו, ובתב:אוצה"ח משתמשים בה רק כשקיים פר' כותרת. כאמור, הסבירות הגבוהה היא שהקישור יהיה נכון. הגש"פ, לא חושב שאנחנו מקיימים דיון האם לשנות, לפי המקובל לא משנים מוויקי בפרט בתבניות מורכבות מלבד פרטים הכרחיים. מוטי ~ שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד • 21:58, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
תבנית ניווט בתוך תבנית ניווט
האם אפשר להכניס תבנית ניווט לתוך תבנית ניווט אחרת, ואיך? למאי נ"מ • שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 12:40, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
העלאת תמונה
שלום וברכה כבר זמן רב שאיני מצליח להעלות תמונות למכלול יש ברשותי תמונות פרטיות בעלות ערך רב מבחינת הנדירות שלהם אשמח אם תעזרו לי בזה ―יושב בגנים (שיחה | תרומות) לא חתם
- @יושב בגנים תוכל לפרט היכן הבעיה? הגעת לדף ההעלאה? בחרת רישיון מתאים? מוטי ~ שיחה • י"ח באב ה'תשפ"ד • 11:26, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- ישר כח עצום על הרצון לעזור הסתדרתי ב"ה יושב בגנים (שיחה) 16:27, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
ערכים מומלצים
- הועבר לדף המכלול:אולם דיונים#ערכים מומלצים
המכלול להורדה עם תמונות
- הועבר מהדף המכלול:שאל את המומחה
למה אין עדיין המכלול עם תמונות להורדה? מה זה מיזם סינון תמונות, שימו את התמונות שכבר יש במכלול הרגיל (המקוון)! יש חבר'ה שבגלל שאין המכלול עם תמונות הם משתמשים עם ויקיפדיה עם תמונות על כל הבעיות שם הי. אגב אפשר לעשות כמו ויקיפדיה 'מיטב המכלול' 50 אלף הערכים הטובים וכך לקצר את התהליך וגם יהיה אפשר להוריד בלי בעיות לנגני אנדרואיד (מעל 4 ג'יגה מאד מסובך להעביר ממחשב לנגן). תודה רבה!--א.כ. (שיחה) 16:46, 23 באוגוסט 2024 (IDT) --העני ממעש (שיחה) 17:13, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- סוף העברה
- התמונות במכלול המקוון עדיין לא עברו מספיק בקרה, וישנם עוד הרבה בעייתיים (במחשב מקוון חברות הסינון חוסמות את זה).
לגבי ההצעה, מתייג את Yosef haftke מישהו. איך • שיחה • כ' באב ה'תשפ"ד למנינם 22:29, 24 באוגוסט 2024 (IDT)- זה אמור להיות מאד קל, החלק המורכב הוא הסיווג של הערכים.. מוטי ~ שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד • 00:15, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- אתה יודע איך סדרו את זה בויקי? (פעם היה למש:שמש מרפא תכנית לגבי ערכים מומלצים, מה עם זה?) איך • שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד למנינם 00:20, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- אין לי מושג. מוטי ~ שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד • 00:21, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- אתה יודע איך סדרו את זה בויקי? (פעם היה למש:שמש מרפא תכנית לגבי ערכים מומלצים, מה עם זה?) איך • שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד למנינם 00:20, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- זה אמור להיות מאד קל, החלק המורכב הוא הסיווג של הערכים.. מוטי ~ שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד • 00:15, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
חוק 27א לזכויות יוצרים
מנטרים למה לא ניתן לעלות תמונות מהרשת ולציין 'לפי חוק 27א לזכויות יוצרים' כמו שעושים הרבה אתרים? יהודה פיש (שיחה) 00:09, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- כי זה לא אפשרי לפקח על קיום התנאים במכלול (גם בוויקיפדיה). למה שעומד בקריטריונים הנדרשים יש את האפשרות של שימוש הוגן. מוטי ~ שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד • 00:13, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מוטי תודה ועל שאר הדברים
- יהודה פיש (שיחה) 00:23, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- ראו גם שם. (המאמר מיועד לבעלי זכויות שלטענתם הפרו את זכויותיהם, כדי לדעת מה צריכים לבדוק לפני התביעה). ליפמן (שיחה) 10:42, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- אכן, לדרישה הזו עיקר כוונתי. מוטי ~ שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד • 10:46, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- ראו גם שם. (המאמר מיועד לבעלי זכויות שלטענתם הפרו את זכויותיהם, כדי לדעת מה צריכים לבדוק לפני התביעה). ליפמן (שיחה) 10:42, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
סימונים מתמטיים (MathML)
אני מנסה לקרוא דף הכולל סימונים מתמטיים (לצורך העניין: הדף סופרפוזיציה קוונטית.)
הסימונים המתמטיים לא מוצגים כראוי.
רק כאשר אני מציג את הדף המצב עריכה חזותית, הסימונים מוצגים כראוי. ח ש (שיחה) 13:41, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- לעיתים, לחיצה על ניקוי ממטמון בלשונית עוד/תפריט "כלים" עוזרת. מוטי ~ שיחה • כ"ח באב ה'תשפ"ד • 13:48, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
הצגה והסתרה לטבלה וכדו'
איך כותבים את אפשרות זו--בני ברקי בנשמה (שיחה) 22:32, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- בעריכה של הטבלה (בעורך החזותי) יש כפתור מאפיינים, אתה לוחץ שם ומגדיר כרצונך. מוטי ~ שיחה • א' באלול ה'תשפ"ד • 22:34, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- תודה רבה מאוד עזרת לי בני ברקי בנשמה (שיחה) 18:34, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
איך מסובבים תמונה ב90 מעלות
איך ניתן לסובב תמונהאפללו (שיחה) 19:46, 11 בספטמבר 2024 (IDT)
- @אפללו איזו תמונה אתה רוצה לסובב? מוטי ~ שיחה • ט"ו באלול ה'תשפ"ד • 23:20, 17 בספטמבר 2024 (IDT)
איך אני מחליף את שם המשתמש שלי?
תודה ―אלחנן משה (שיחה | תרומות) לא חתם ב־23:24, 17 בספטמבר 2024 (IDT)
- @אלחנן משה מבקשים בהמכלול:בקשות לשינוי שם משתמש. מוטי ~ שיחה • ט"ו באלול ה'תשפ"ד • 23:24, 17 בספטמבר 2024 (IDT)
הרב בנימין משה לנדא הלוי
שלום שלחתי אתמול דף טיוטא בערך הנ"ל מה השלב הבא? תודה
אני רוצה שעורך מומחה יצור ערך על הרב יהודה הילדסהיימר מח"ס מהדורא קמא ותנינא חדב"נ רה"י יגאל רוזן
איך אני עושה את זה?--עולם חדש (שיחה) 20:33, 25 בספטמבר 2024 (IDT)
קישורים, עדיפות לאתרים חרדיים
אין אפשרות לפתוח דף שיחה על קווי היסוד של המכלול, אבל האם לא כדאי לכתוב שם שבעדיפות ראשונה (כמובן כשהדבר מתאפשר) לשלוח קישורים לאתרים חרדיים או אתרים שפתוחים בהגנות הסינון החרדיות. תודה.--תכל'ס (שיחה) 23:01, 28 בספטמבר 2024 (IDT)
- בערכים שנכתבו במכלול זה אכן ע"פ רוב ככה, ובערכים שלא - זה לא נראה כ"כ אפשרי. איך • שיחה • כ"ו באלול ה'תשפ"ד, למנינם: 16:06, 29 בספטמבר 2024 (IDT)
משהו קרה לאתר לפני זמן קצר
פתאום החלו להופיע שגיאות לואה, וכן הנתונים של התבנית מיון ויקיפדיה מוצגות בתחתית הערך - האם קרה משהו? מפעילי מערכת מנחם הירשזון - שיחה 18:53, 8 באוקטובר 2024 (IDT)
- מנחם הירשזון אשמח לדוגמה. מקוה • שיחה • ז' בתשרי ה'תשפ"ה 19:02 (IDT)
- עימי תלין משוגתי, עדכנתי את דף העיצוב הראשי למחשבים ולקח פרק זמן בטרם החזרתי את העריכות המקומיות, אם כעת (לאחר ניקוי מטמון מקומי) עדיין יש בעיות נא לדווח. אגב, לא ברור לי ששגיאות לואה לא אמורות להופיע למשתמשים רשומים יש להן גורם שבד"כ מצריך טיפול. מוטי ~ שיחה • ו' בתשרי ה'תשפ"ה • 19:32, 8 באוקטובר 2024 (IDT)
- @מוטי תודה על הטיפול. לגבי שגיאות לואה - לא ראיתי כאלו במכלול עד היום. ואתמול הן הופיעו כשהיו תבניות ריקות של אישיות ספורט או אישיות רבנית. עכשיו זה כבר לא קיים. מנחם הירשזון - שיחה 10:15, 9 באוקטובר 2024 (IDT)
- לא ראית שגיאות לואה כי יש להן הגדרת עיצוב שמסתירה אותן, תהיתי על עצם ההגדרה הזו האם היא נכונה, הסיבה היחידה לדעתי להשאיר היא המקרים שציינת של תבניות מידע ריקות. מוטי ~ שיחה • ז' בתשרי ה'תשפ"ה • 10:26, 9 באוקטובר 2024 (IDT)
- אם השגיאות מצביעות על דברים שעורכים רשומים במכלול יכולים לתקן אותם כדאי להציג אותם. אם לא - חבל סתם להציק בעיניים עם שגיאות אדומות. מנחם הירשזון - שיחה 10:32, 9 באוקטובר 2024 (IDT)
- בד"כ הן מצביעות על דברים שצריך לתקן (למשל הזנה של פרמטרים שגויים בתבניות ספרי קודש), יש מקרים שלא. מוטי ~ שיחה • ח' בתשרי ה'תשפ"ה • 13:22, 10 באוקטובר 2024 (IDT)
- אם השגיאות מצביעות על דברים שעורכים רשומים במכלול יכולים לתקן אותם כדאי להציג אותם. אם לא - חבל סתם להציק בעיניים עם שגיאות אדומות. מנחם הירשזון - שיחה 10:32, 9 באוקטובר 2024 (IDT)
- לא ראית שגיאות לואה כי יש להן הגדרת עיצוב שמסתירה אותן, תהיתי על עצם ההגדרה הזו האם היא נכונה, הסיבה היחידה לדעתי להשאיר היא המקרים שציינת של תבניות מידע ריקות. מוטי ~ שיחה • ז' בתשרי ה'תשפ"ה • 10:26, 9 באוקטובר 2024 (IDT)
- @מוטי תודה על הטיפול. לגבי שגיאות לואה - לא ראיתי כאלו במכלול עד היום. ואתמול הן הופיעו כשהיו תבניות ריקות של אישיות ספורט או אישיות רבנית. עכשיו זה כבר לא קיים. מנחם הירשזון - שיחה 10:15, 9 באוקטובר 2024 (IDT)
איך מגישים בקשת חסימה
איך מגישים בקשת חסימה? נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 17:58, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
~ המלקט • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ה 18:05 (IDT) 18:05, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
- עוד סוג של בדיחה לא מצחיקה שלך? נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 18:12, 15 באוקטובר 2024 (IDT)
איך יוצרים ערך בעיצוב החדש
איך יוצרים ערך בעיצוב החדש [שם הערך אינו מופיע באדום]? נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 13:23, 20 באוקטובר 2024 (IDT)
איך מגיעים למרחב של דפי המשתמשים?
כנ"ל --הארי פוטר... (שיחה) 01:49, 22 באוקטובר 2024 (IDT)
- @הארי פוטר... ראה עזרה:מרחב שם. למאי נ"מ • שיחה • כ' בתשרי ה'תשפ"ה 02:10, 22 באוקטובר 2024 (IDT)
עריכה
איך מחלקים דף לשתיים, דהיינו איך לוקחים רשימה ארוכה וגורמים שלא תמשיל למטה אלא בשמאל הדף? מה זה הסוגריים בירוק בדף התרומות לצד כל עריכה?
דרוש מקור
איך מוסיפים הערת דרוש מקור בדף הערך? נאמן הרעיון היהודי (שיחה) 09:39, 25 באוקטובר 2024 (IDT)
- כך: {{דרוש מקור}} --מראש צורים (שיחה) 09:46, 25 באוקטובר 2024 (IDT)
אני רוצה לשלוח חומר לערך חדש לעורך ותיק
איך אני עושה את זה?--עולם חדש (שיחה) 01:34, 27 באוקטובר 2024 (IST)
- @עולם חדש, באיזה נושא? ~ המלקט • שיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ה 01:36 (IDT) 01:36, 27 באוקטובר 2024 (IST)
- כתבתי לך בדף שיחה שלך, תודה רבה~ עולם חדש (שיחה) 13:16, 29 באוקטובר 2024 (IST)
כותב ערך ולא יודע כיצד לכתוב שהערך לא עוסק בנושא דומה
אני כותב ערך על מחזור וורמייזא, המורכב משני כרכים שנכתבו בנפרד. הערך אמור לעסוק בכרך הראשון, שזכה לתיעוד מחקרי רחב ומלא, ולא בכרך השני. איפה לכתוב את זה וכיצד? --חיים הלוי (שיחה) 11:04, 27 באוקטובר 2024 (IST)
- @חיים הלוי תבנית:אין לבלבל עם לפרטים נוספים פנה אלי בדף השיחה שלי אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ז בתשרי ה'תשפ"ה ~ 13:31, 29 באוקטובר 2024 (IST)
עזרה - הודעה שגויה
נכנסתי לערך שרציתי לקורא ומופיעה לי ההודעה "בחרת בהעדפות שלך, שלא להציג את הערך הנוכחי. אם ברצונך להציג את הערך, תוכל לשנות את ההעדפות שלך." גם לאחר שהסרתי את כל תיבות הסימון בהעדפות בלשונית אספקלריה נותרה ההודעה. אנונימי כלשהו (שיחה) 17:13, 28 באוקטובר 2024 (IST)
- מסתבר שאתה כן צריך לסמן את כל תיבות הסימון שלך, כי אי הסימון גורם שהערך לא יוצג,טרפון (שיחה) 17:21, 29 באוקטובר 2024 (IST)
עריכת פתיח בדף משנה
מספר פעמים ניסיתי לערוך פתיחי דפים הממוקמים בדף משנה (המוכללים בדף הראשי), אך בשמירה הפתיח מחליף את התוכן שבדף הראשי. באחת מהפעמים השמירה הייתה בדף הבית של המכלול (העריכה נחסמה מכיוון שהוא מוגן). שרפי קודש (שיחה) 15:51, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- בדרך כלל יש לכל דף כזה תבנית פתיח. כמו המכלול:העברת דפי טיוטה/פתיח, צריך לערוך בדף הפתיח עצמו. מקוה שהבנתי את השאלה ועזרתי. למאי נ"מ • שיחה • כ"ח בתשרי ה'תשפ"ה 15:54, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- ידוע לי, אבל זה קורה בעריכת דף המשנה. שרפי קודש (שיחה) 16:07, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- איך עריכת הדף המכלול:העברת דפי טיוטה/פתיח (לצורך העניין) משפיע על המכלול:העברת דפי טיוטה? אלו 2 דפים שונים. למאי נ"מ • שיחה • כ"ח בתשרי ה'תשפ"ה 16:36, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- זו השאלה שלי. זה קרה לי גם בהמכלול:סדנה לגרפיקה/פתיח ובעוד מסוג זה. שרפי קודש (שיחה) 16:38, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- @שרפי קודש בעריכת קוד מקור רגילה? יש לך סקריפטים שם מעבר לסטנדרט? מוטי ~ שיחה • כ"ט בתשרי ה'תשפ"ה • 22:37, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- מוטי, כן. לא חושב שהתקנתי סקריפט שגרם לכך. (אולי אפשרות עריכת הפתיח בלבד?). שרפי קודש (שיחה) 22:40, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- זה קורה לך תמיד? נסה לשחזר את הבאג. מוטי ~ שיחה • כ"ט בתשרי ה'תשפ"ה • 22:41, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- מוטי, לפי זכרוני זה קרה שלושה פעמים: בעריכת הפתיח של הסדנה לגרפיקה, שם עלתה התראה על התנגשות עריכה עם הדיונים, בעריכת המיזם של הכל לטובה (בזמן שהיה במרחב משתמש) שם הגעתי לדף הבית (אותו אי אפשר לערוך), והיום בעריכת הפתיח של העברת טיוטות בו הגעתי לדף הראשי והשמירה החליפה את התוכן בפתיח. שרפי קודש (שיחה) 22:49, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- אני רואה, תוכל לשחזר את שלבי האירוע? ז"א נכנסת לדף (מה הייתה הכתובת עם פתיח או בלי?), ערכת עריכה כלשהי, בצעת תצ"מ? אם כן, את משתמש שהצגה בלי טעינה מחדש של הדף? אם לא, מה הייתה הכותבת בשלב הזה? מוטי ~ שיחה • כ"ט בתשרי ה'תשפ"ה • 22:55, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- עם פתיח. בצעתי תצוגה מקדימה אבל היא מוגדרת ללא טעינה מחדש. שרפי קודש (שיחה) 22:59, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- אני רואה, תוכל לשחזר את שלבי האירוע? ז"א נכנסת לדף (מה הייתה הכתובת עם פתיח או בלי?), ערכת עריכה כלשהי, בצעת תצ"מ? אם כן, את משתמש שהצגה בלי טעינה מחדש של הדף? אם לא, מה הייתה הכותבת בשלב הזה? מוטי ~ שיחה • כ"ט בתשרי ה'תשפ"ה • 22:55, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- מוטי, לפי זכרוני זה קרה שלושה פעמים: בעריכת הפתיח של הסדנה לגרפיקה, שם עלתה התראה על התנגשות עריכה עם הדיונים, בעריכת המיזם של הכל לטובה (בזמן שהיה במרחב משתמש) שם הגעתי לדף הבית (אותו אי אפשר לערוך), והיום בעריכת הפתיח של העברת טיוטות בו הגעתי לדף הראשי והשמירה החליפה את התוכן בפתיח. שרפי קודש (שיחה) 22:49, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- זה קורה לך תמיד? נסה לשחזר את הבאג. מוטי ~ שיחה • כ"ט בתשרי ה'תשפ"ה • 22:41, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- מוטי, כן. לא חושב שהתקנתי סקריפט שגרם לכך. (אולי אפשרות עריכת הפתיח בלבד?). שרפי קודש (שיחה) 22:40, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- @שרפי קודש בעריכת קוד מקור רגילה? יש לך סקריפטים שם מעבר לסטנדרט? מוטי ~ שיחה • כ"ט בתשרי ה'תשפ"ה • 22:37, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- זו השאלה שלי. זה קרה לי גם בהמכלול:סדנה לגרפיקה/פתיח ובעוד מסוג זה. שרפי קודש (שיחה) 16:38, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- איך עריכת הדף המכלול:העברת דפי טיוטה/פתיח (לצורך העניין) משפיע על המכלול:העברת דפי טיוטה? אלו 2 דפים שונים. למאי נ"מ • שיחה • כ"ח בתשרי ה'תשפ"ה 16:36, 30 באוקטובר 2024 (IST)
- ידוע לי, אבל זה קורה בעריכת דף המשנה. שרפי קודש (שיחה) 16:07, 30 באוקטובר 2024 (IST)
מנטרים האם נראה לכם הנושא זכאי לערך יהודה פיש☑️@Yehuda_Fish (שיחה) 21:23, 6 בנובמבר 2024 (IST)
בדיקה של טיוטה שיצרתי לערך חדש
אם אפשר שמישהו יסתכל על טיוטה של הערך "נרווים" שיצרתי. אני יודע שיש כבר ערך על כפייתיות אבל המושג בעולם החרדי לדעתי שווה כתיבה בפני עצמה כנושא הלכתי כי יש הרבה התייחסות בפוסקים לזה, ויש בנושא חידושים הלכתיים שממש צריכים כתיבה אנציקלופדית לדעתי. נרווים אגב כבר יש ערך על שבט אתני בשם נרווים אז אני רוצה לשנות את זה "לנרווים (הפרעה נפשית)" ולא מצליח לשנות לטיוטה את השם אז גם אשמח לעצה בזה, ישר כוח
עזרה בעריכה
שלום וברכה!!! יש לי המון שירים להוסיף לעמוד של המלחין אלחנן אלחדד ואני לא מצליח להכניס את זה ברשימה. עבדתי על זה המון זמן מישהו יכול לעזור לי? הנה הרשימה: רפאל מלול - שלום, והנה השבת. איתן כהן - תשחרר. נמואל הרוש - גאולתנו. אבי אילסון - ארץ ישראל. שי זוהר - משה. גבי אהרון - סולם. אלחנן שטיינמץ - עוד נשימה. הלל מאיר - כל מיני שמחה. אברהם הלל - רוצים יותר. מרדכי שפירא - ותבוא. יוני זי - אבינו חי. אהרן מאיר - עוד יום. מנחם קובי - לטב. יעקב ישראל - השמחה והניגונים, רוצים גאולה. אריאל צור- לחיים. נתי לוין - עולו אושפיזין. אהרן מאיר - יש כח. איציק דדיה - סופות. משה קליין ובני פרידמן - בין כוכבים. שראל סופר - מהרה עוד ישמע. איתן כהן - מנגינה. איתי וגנר - מקום אחר. תודה מראש.... --צורי (שיחה) 17:53, 27 בנובמבר 2024 (IST) --צורי (שיחה) 17:57, 27 בנובמבר 2024 (IST)
- @צורי אם תוכל להביא מקורות חיצוניים לכל דבר כאן, נוכל להתקדם. למאי נ"מ • שיחה • כ"ו בחשוון ה'תשפ"ה 19:20, 27 בנובמבר 2024 (IST)
תצוגת הבדלים מוזרה
שבוע טוב. בימים האחרונים השתנה אצלי התצוגת הבדלים בערכים ולא מופיע שורות כחולות בהוספת תוים או צהובות בהורדה. ארצה לדעת אם זו בעיה אצלי או שזה שינוי כללי (ולא מוצלח)עוז שרמן (שיחה) 18:41, 30 בנובמבר 2024 (IST)
- זה לא שלא מופיע אלא שינוי לגוון יותר בהיר. כדי להשתמש בעיצוב הישן תוכל ליצור דף עיצוב אישי בקישור: מי:הדף שלי/common.css ולהזין בו את הטקסט הבא:מוטי ~ שיחה • ל' בחשוון ה'תשפ"ה • 20:57, 30 בנובמבר 2024 (IST)
/* הופך את הצבעים ב[[מיוחד:הבדלים]] מסגול וצהוב כהה לתכלת וצהוב בהיר ([[ויקיפדיה:פיתוח התשתית#הצבעים במיוחד:הבדלים]]) */ .diff-addedline { border-color: #a3d3ff; } .diff-addedline .diffchange { background: #d8ecff; } .diff-deletedline { border-color: #ffe49c; } .diff-deletedline .diffchange { background: #feeec8; } /* הופך את הצבעים של ההבדל בין הבתים בהיסטוריית הגרסאות לצבעים הישנים */ .mw-plusminus-pos { color: #006400; } .mw-plusminus-neg { color: #8b0000; }
- @תיוג מוטי ~ שיחה • ל' בחשוון ה'תשפ"ה • 20:58, 30 בנובמבר 2024 (IST)
- @אם הבנתי נכון, יתכן שאתה פשוט צריך ללחוץ על אחד מבין אלו שבתמונה משמאל: איך • שיחה • כ"ט בחשוון ה'תשפ"ה, למנינם: 21:04, 30 בנובמבר 2024 (IST)
- אני חושב שלא זה מה שהוא חיפש, אבל אולי זה יעזור לו. מוטי ~ שיחה • ל' בחשוון ה'תשפ"ה • 21:09, 30 בנובמבר 2024 (IST)
- מוטי, איך תודה רבה. חבל ששינו, פחות פרקטי להשתמש בפתרונות (הטובים) שלכם עוז שרמן (שיחה) 21:22, 30 בנובמבר 2024 (IST)
- בהנחה שהבעיה היא מה שחשבתי אני יכול ליצור לך את הדף המדובר. מוטי ~ שיחה • ל' בחשוון ה'תשפ"ה • 22:07, 30 בנובמבר 2024 (IST)
- גם אצלי קיימת הבעיה, אין כל גוון בהבדלים יואל נאמן • שיחה • ל' בחשוון ה'תשפ"ה 09:41, 1 בדצמבר 2024 (IST)
- גם אצלי. למאי נ"מ • שיחה • ל' בחשוון ה'תשפ"ה 12:58, 1 בדצמבר 2024 (IST)
- אצלי הסתדר יואל נאמן • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה 17:21, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- גם אצלי ב"ה, תודה עוז שרמן (שיחה) 19:16, 5 בדצמבר 2024 (IST)
- לא מדובר בבעיה מדובר בעדכון מויקיפדיה שם התצוגה נראית כך, בעקבות בקשות משתמשים העדכון בוטל בשלב זה. אפר (שיחה) 20:00, 5 בדצמבר 2024 (IST)
- גם אצלי ב"ה, תודה עוז שרמן (שיחה) 19:16, 5 בדצמבר 2024 (IST)
- אצלי הסתדר יואל נאמן • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה 17:21, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- גם אצלי. למאי נ"מ • שיחה • ל' בחשוון ה'תשפ"ה 12:58, 1 בדצמבר 2024 (IST)
- גם אצלי קיימת הבעיה, אין כל גוון בהבדלים יואל נאמן • שיחה • ל' בחשוון ה'תשפ"ה 09:41, 1 בדצמבר 2024 (IST)
- בהנחה שהבעיה היא מה שחשבתי אני יכול ליצור לך את הדף המדובר. מוטי ~ שיחה • ל' בחשוון ה'תשפ"ה • 22:07, 30 בנובמבר 2024 (IST)
- מוטי, איך תודה רבה. חבל ששינו, פחות פרקטי להשתמש בפתרונות (הטובים) שלכם עוז שרמן (שיחה) 21:22, 30 בנובמבר 2024 (IST)
- אני חושב שלא זה מה שהוא חיפש, אבל אולי זה יעזור לו. מוטי ~ שיחה • ל' בחשוון ה'תשפ"ה • 21:09, 30 בנובמבר 2024 (IST)
איך אני מתייג מישהו שיקבל התראה?
פשוט שאלה טכנית, אני לא כ"כ מצליח למצוא את ידי ורגלי בממשק...--צבי דורש ציון (שיחה) 17:46, 2 בדצמבר 2024 (IST)אני פעם קראתי איך לעשות את זה באיזה מדריך, אבל אני לא מוצא את זה
ערכי מלחמת חרבות ברזל בנט-פרי
אני משתמש עם מחשב שיש לו סינון נט-פרי גם מחדשות, וכל הערכים שקשורים איכשהו למלחמת חרבות ברזל חסומים. מישהו יודע להסביר למה?
אפי' כשניסיתי לפתוח חלון לשאלה, כל עוד שהיה רשום בכותרת מלחמת חרבות ברזל הוא לא נתן. יואל נאמן • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה 17:24, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- זה רק בחותם, כנראה מפני שזה אקטואלי. למאי נ"מ • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה 17:22, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- למה הלחימה ברצועת עזה בין מבצע שומר החומות למלחמת חרבות ברזל הוא ערך אקטואלי ומתקפת המורדים הסורים (2024) לא? יואל נאמן • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה 17:36, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- לכאורה הם חוסמים על בסיס כותרת (טבח שבעה באוקטובר יהיה פתוח לך). אם אתה חושב שמתקופת המורדים מספיק אקטואלית אתה יכול לדווח להם . מוטי ~ שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה • 17:39, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- @יואל יש דרך לעקוף את החסימה, שאשלח לך במייל? ואפילו בלא זה, שלח פניה לחותם. החסימה הזאת קיימת מאז השבוע השני למלחמה - כנראה שכחו להסיר. למאי נ"מ • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה 18:56, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- לכאורה הם חוסמים על בסיס כותרת (טבח שבעה באוקטובר יהיה פתוח לך). אם אתה חושב שמתקופת המורדים מספיק אקטואלית אתה יכול לדווח להם . מוטי ~ שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה • 17:39, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- למה הלחימה ברצועת עזה בין מבצע שומר החומות למלחמת חרבות ברזל הוא ערך אקטואלי ומתקפת המורדים הסורים (2024) לא? יואל נאמן • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה 17:36, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- @למאי נ"מ, חותם חוסמים ערכים במכלול? אפר (שיחה) 19:28, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- כן, כל ערך שיש בכותרתו המילים "מלחמת חרבות ברזל" חסום. למאי נ"מ • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה 19:30, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- @אפר כמו כל מסלול בנטפרי קהילות, בו אפשר לחתום גם המכלול. איך • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה, למנינם: 19:32, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- @איך, ברור שאפשר בכל קהילה לחסום כל אתר, עניין אותי אם יש חסימה בתוך המכלול. (כלומר חסימה סלקטיבית של ערך כזה או אחר) אפר (שיחה) 19:43, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- אם אני זוכר טוב, היה פעם כזה דבר על מלחמת רוסיה אוקראינה. איך • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה, למנינם: 19:47, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- לפני כשלוש שנים ביקשתי מנטפרי לפתוח את המהפכה הצרפתית, היה כתוב שזה עדיין לא נבדק. למאי נ"מ • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה 19:50, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- אם אני זוכר טוב, היה פעם כזה דבר על מלחמת רוסיה אוקראינה. איך • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה, למנינם: 19:47, 4 בדצמבר 2024 (IST)
- @איך, ברור שאפשר בכל קהילה לחסום כל אתר, עניין אותי אם יש חסימה בתוך המכלול. (כלומר חסימה סלקטיבית של ערך כזה או אחר) אפר (שיחה) 19:43, 4 בדצמבר 2024 (IST)
קישור למכלול
אשמח לקבל קישור למכלול להורדת דפים ממכלול במייל w0527181365gmail.com
תודה וויינר יואל
- אין קישור כללי להורדה, כל דף שאתה רוצה להוריד אתה צריך להקיש על גרסה להדפסה כמו בציור פה משמאל. (יש גם מכ:להורדה) . איך • שיחה • ג' בכסלו ה'תשפ"ה, למנינם: 20:49, 4 בדצמבר 2024 (IST)
עזרה בניסוח נכון בלי לעבור על הכללים
ערכתי את הדף של שמעון שישא והוספתי שורה לביוגרפיה על כך שפתח לשכה זמנית בערב ר"ה שעזרה לבחורים חייבי גיוס לצאת לאומן. אך מנטר מחק ובמקום זה כתב: עזר לבחורים לצאת לחו"ל בערה ר"ה. וכך עיקר את השורה מתוכן. כל השנה הוא עוזר לבחורים לצאת כל היחודיות של מה שכתבתי הייתה על פתיחת לשכה מיוחדת. אך אני מפחד לשנות שלא להחסם. יש לי מה לעשות כדי לשנות?מטמון אמנות (שיחה) 16:40, 8 בדצמבר 2024 (IST)
- כל הכבוד על רצונך לתרום למכלול.
- בתקציר העריכה כתב לך איכא דאמרי שאין חשיבות ללשכה זמנית, אם אתה חולק עליו אתה יכול לכתוב את דעתך בדפ"ש ואם שאר העורכים יסכימו איתך אני משער שהוא לא יתעקש על דעתו, אבל לדעתי זה מיותר כי לא נראה לי שעורכים וותיקים יסברו שיש חשיבות לפרט זה (שאולי יש לו חשיבות עיתונאית אך לא אנצ'). יואל נאמן • שיחה • ח' בכסלו ה'תשפ"ה 09:33, 9 בדצמבר 2024 (IST)
- @מטמון אמנות תיוג יואל נאמן • שיחה • ח' בכסלו ה'תשפ"ה 09:34, 9 בדצמבר 2024 (IST)
- בהחלט. אין חשיבות לכך שהוא פתח לשכה לצורך סיוע זמני. (בכלל, במה מתבטא פתיחת 'לשכה'?) בפרסטקטיבה רחבה של שנים קדימה זה ללא משמעות כמעט. איכא דאמרי (שיחה) 12:08, 9 בדצמבר 2024 (IST)
- @מטמון אמנות תיוג יואל נאמן • שיחה • ח' בכסלו ה'תשפ"ה 09:34, 9 בדצמבר 2024 (IST)
מציאת ערך שנמחק
ערך שהיה במכלול ונמחק, האם יש דרך לראות אותו בטיוטות או במקום אחר?--עבד ד' (שיחה) 18:46, 16 בדצמבר 2024 (IST)
- אתה מתכוון לראות את התוכן? לא. אפשר לפנות למפעילים ולבקש מהם את הטקסט במקרה שיש סיבה. מוטי ~ שיחה • ט"ו בכסלו ה'תשפ"ה • 18:49, 16 בדצמבר 2024 (IST)
- @מוטי ישנם שני ערכים שכתבתי ונמחקו [הרב ישראל אדלשטיין ורבי חיים דב שטנצל], ואני רוצה שיהיה לי את החומר שכתבתי שם, האם לא ניתן להעבירו למרחב הטיוטות? עבד ד' (שיחה) 19:23, 16 בדצמבר 2024 (IST)
- לטיוטות לא. אולי למרחב משתמש. @שרגא? מוטי ~ שיחה • ט"ו בכסלו ה'תשפ"ה • 19:28, 16 בדצמבר 2024 (IST)
- @מוטי ישנם שני ערכים שכתבתי ונמחקו [הרב ישראל אדלשטיין ורבי חיים דב שטנצל], ואני רוצה שיהיה לי את החומר שכתבתי שם, האם לא ניתן להעבירו למרחב הטיוטות? עבד ד' (שיחה) 19:23, 16 בדצמבר 2024 (IST)
- @מוטי @עבד ד' משתמש:עבד ד'/רבי חיים דב שטנצל, משתמש עבד ד'/הרב ישראל אדלשטיין, שרגא > השתתפו >> שיחה > ט"ז בכסלו ה'תשפ"ה > 22:50, 16 בדצמבר 2024 (IST)
יש אפשרות לשנות הפניה?
איך אפשר למצוא דף הפניה חוץ מבשינויים האחרונים? יואל נאמן • שיחה • י"ז בכסלו ה'תשפ"ה 09:34, 18 בדצמבר 2024 (IST)
- מצאתי בעזרה:דף הפניה יואל נאמן • שיחה • י"ז בכסלו ה'תשפ"ה 09:35, 18 בדצמבר 2024 (IST)
שינוי העדפות
ישנם ערכים שאני פותח ומכלול כותב לי
אין באפשרותך לקרוא את הדף הזה, מהסיבה הבאה: בחרת בהעדפות שלך, שלא להציג את הערך הנוכחי. אם ברצונך להציג את הערך, תוכל לשנות את ההעדפות שלך.
איך אוכל לשנות את העדפות שלי לא מצאתי היכן משנים זאת ―מימוני (שיחה | תרומות) לא חתם ב־08:40, כ"ב בכסלו ה'תשפ"ה