שיחת משתמש:שרגא

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

דְּאָגָה בְלֶב אִישׁ - יַשְׁחֶנָּה, וְדָבָר טוֹב יְשַׂמְּחֶנָּה׃ (משלי י"ב כ"ה) וח"א ישיחנה לאחרים (תלמוד בבלי, סנהדרין ק' ע"ב)

ברוכים הבאים לדף השיחה שלי, אתם מוזמנים לפנות אלי בכל נושא. אפשר להכניס את כותרת ההודעה בתיבה הבאה:

לכל אלו שלא הבינו נכון, אני הוא הקטן באיור, ואני מצפה לשמוע את הערותיכם...

12345

יועז הנדל

בערך יועז הנדל כתבתי כי הוא(יועז) מנע הקמת ממשלת מיעוט בראשות גנץ. לאחר מכן במסגרת העדכון מויקיפדיה מחקת את זה. לענ"ד הייתה זו ההשפעה הישירה הגדולה ביותר שהייתה לאיש על המערכת הפוליטית בישראל, ועל עליה להופיע בערכו(גם אם לעורכי וי'קיפדיה חורה שלא הוקמה אותה ממשלת מיעוט...) קמץ קטן (שיחה | תרומות) שכח לחתום

קמץ קטן, החזרתי כדבריך, מועדים לשמחה...חגים וזמנים לששון, שרגא - שיחה - י"ח בניסן ה'תש"ף - 00:36 (IDT)

בעיה בשליחת מיילים

בימים האחרונים אני לא מצליח לשלוח מיילים, האתר מציג לי הודעת הגה מפני שליחות מרובות בשעה שלא שלחתי אפי' מייל אחד. איציק (שיחה) 13:00, 3 באפריל 2020 (IDT)

כעת הצלחתי ב"ה, תודה ויו"ט. רק תאמר לי מה אני עושה אם זה יחזור על עצמו. איציק (שיחה) 13:02, 3 באפריל 2020 (IDT)
תעשה את מה שעשית, פשוט תעדכן, מועדים לשמחה, שרגא - שיחה - י"ח בניסן ה'תש"ף - 00:37 (IDT)

שרתים בחו"ל

אתה צודק, אבל זה לא רלוונטי, מה שרלוונטי הוא החברה שמפרסמת את התוכן ואחראית לו, וזה "המכון לאוריינות וכו וכו", שגם מנקה את עצמו באמצעות ההבהרה למשתמש, וגם יושב בישראל. לחברת השרתים אין שום אחריות על תוכן מפר זכויות יוצרים, זה נמצא בהסכם החכירה של שטח השרת. מה שקורה בוויקיפדיה, שהעמותה-האם היא אמריקאית, באמריקה החוקים הללו דורסניים ממש, בגלל השוק הפרטי החופשי ושאר אידיאליזמים מהסוג הזה, ולכן ויקיפדיה עושה "משמרת למשמרתי". בכל זאת, גם בוויקיפדיה, דפי משתמש מציגים שירים חופשי חודשי ואין פוצה פה ומצפצף, זה שימוש הוגן מובהק וכל מי ששכל בקדקדו וזמן מיותר אינו בצקלונו נזהר שלא יהפוך כבודו לקלונו ואינו משתטה כשם שהשתטה ידידנו המלומד בעל השם הלא יומרני בכלל.

תודה שהקשבת, ותודה שהסרת את בקשתי, אני מקווה שהנזיפה הספיקה והבחור ינוח. על שפת (שיחה) 18:27, 16 באפריל 2020 (IDT)

נראה שאתה מתמצא היטב בנושא, תודה לך, תבורך. וגם אני מקווה שהנזיפה הספיקה והבחור קצת ינוח. כמו כן אשמח מאוד לראותך תורם מהידע הרב שלך ומאזן פה עוד כמה חבר'ה... בו"ה, שרגא - שיחה - כ"ב בניסן ה'תש"ף - 18:45 (IDT)

קרידיט

שלום שרגא

האם ישנה אפשרות להעתיק חלק מערך מסויים לערך אחר תוך שמירה על הקריידיטים, ואם כן, כיצד?

(בערך מניין הדרישות להצטרפות למניין דלות מאוד ואני רוצה להעתיק תוכן ממנייני מרפסות. (בעתיד לענ"ד ודאי שכל הנידונים שם אמורים לעבור לערך מניין ומנייני מרפסות אמור להשאר רק כידיעה על כך שבתקופה מסויימת היה צורך בכך והיה דיון הלכתי בנידון.) )

תודה רבה רזיאל (שיחה) 02:07, 17 באפריל 2020 (IDT)

שלום רזיאל יקירי.
ניתן להעתיק מערך לערך במכלול ללא קרדיט, מה שכן כדאי להשתמש ב{{ערך מורחב}}, בו"ה, שרגא - שיחה - כ"ג בניסן ה'תש"ף - 02:19 (IDT)
תודה רבה, רזיאלשיחה • כ"ג בניסן ה'תש"ף 03:34 (IDT) 03:34, 17 באפריל 2020 (IDT)

למה אני לא מצליח לערוך?

שלום שרגא,
רציתי לבצע עריכה בדף הולודומור, אבל לא מופיע לי שם תגית של "עריכה" או "עריכת קוד מקור".
תוכל בבקשה להסביר לי למה זה ומה אפשר לעשות? בן נחום (שיחה) 20:20, 29 באפריל 2020 (IDT)

בן נחום שלום, בערך המצוין ישנה תמונה לא מתאימה שהוכנסה ל{{תמונה חילופית}} כפי הכללים, תבנית זו ותבנית {{סינון}} חוסמות כל עריכה וצפייה, מומלץ לקרוא בעיון את מדריך אשף הסינון ובכלל את המכלול:סינון עם כל דפי המשנה.
במקרה שאתה מעוניין לערוך בערך שכזה, ניתן לכתוב את העריכה בדף השיחה ולתייג את {{עורכי אספקלריה}} שיכניסו אותה לערך, בו"ה, שרגא - שיחה - ו' באייר ה'תש"ף - 11:17 (IDT)

בקשה קטנה

אולי יואיל כבודו להעיף מבט כאן ולהחכימנו בינה. סליחה שאני פונה כאן ולא מתייג שם פשוט לא הסתדרתי עם התיוג. אחודה חידה (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום

אחודה חידה, העפתי את מבטי... אגב, ראה עזרה:תיוג, תודה, בו"ה, שרגא - שיחה - י' באייר ה'תש"ף - 19:15 (IDT)

ערך:

שרגא שלום, אני כתבתי את הערך , שככל הנראה העברת מהוויקיפדיה העברית. שם, לצערי, יש התנהלות בריונית שהובילה למחיקת הערך. קשה מאוד שם לספק ידע חשוב לציבור. מכל מקום, אני מנסה להוסיף ולשפר את הערך שהעברת להמכלול -[[ ]]- אבל אני כל הזמן נחסם באופן אוטומטי. האם יש דרך לשדרג את ההרשאות שלי כך שאוכל להוסיף לערך זה? בתודה, דביר Dvirlanger (שיחה) 10:19, 6 במאי 2020 (IDT)

שלום דביר, תודה על הערך, בהחלט קשה שם, מכל מקום אינני רואה סיבה שלא תוכל לערוך את הערך, תוכל אולי לפרט איזה חסימה מופיעה לך? אני גם רואה שאתה כן מצליח לערוך אותו ולהרחיב אותו משמעותית, תבורך, שרגא - שיחה - י"ב באייר ה'תש"ף - 17:49 (IDT)
הי שרגא, אני מנסה להוריד הרבה טקסט, וזה מה שמופיע: "פעולה זו זוהתה באופן אוטומטי כמזיקה, ולכן לא אופשרה. אם לדעתך הפעולה שלך הייתה מועילה, באפשרותך ליצור קשר עם מפעיל מערכת ולהודיע לו מה ניסית לעשות. תיאור קצר של החוק שפעולתך הפרה: הסרת כמות תווים גדולה מדף על ידי משתמש חדש". אותה הודעה פחות או יותר מופיעה כאשר אני מבקש להוסיף הרבה טקסט. תודה, Dvirlanger Dvirlanger (שיחה) 17:56, 6 במאי 2020 (IDT)
דביר, זה בגלל שאתה משתמש חדש וממש טרי, תוך ימים ספורים (עוד 3 לכאורה) המערכת תזהה אותך כמשתמש וותיק וזה יסתדר, בהצלחה, שרגא - שיחה - י"ב באייר ה'תש"ף - 19:22 (IDT)
שרגא, קודם כל זה יפה מאוד שהמערכת התחילה לזהות משתמש לא ותיק,, אבל לדעתי אפשר אצלינו להוריד את הרף ל-3 ימים.--שלמה (שיחה) 23:47, 6 במאי 2020 (IDT)
תודה שרגא וגם שלמה. פשוט אמתין את הזמן הנדרש. רציתי להציע כי המערכת, בהודעת הדחיה, תציין משהו כגון "עריכות מורכבות אינן אפשריות למשתמשים בעלי ותק של פחות מ-x זמן". זה פשוט יעזור להבין מדוע העריכה נדחתה, ויפחית את התסכול של המשתמש... בברכה, Dvirlanger (שיחה) 07:38, 7 במאי 2020 (IDT)
Dvirlanger, כל הכבוד על הסבלנות, בזמננו זה לא מובן מאליו, הצעתך יש בה מן האמת, ואשקול זאת בחיוב, אם כי אני מוכח לציין שעד עכשיו לא הייתה שום אי הבנה בנושא הזה, וודאי שלא מוויקיפדים שמכירים את המסנן הזה מויקי, אבל עדיין כאמור אני בהחלט שוקל זאת בחיוב, ואגב, זו אינה הודעת דחיה אלא הודעת הבהרה, בו"ה, שרגא - שיחה - י"ג באייר ה'תש"ף - 17:25 (IDT)

תמונת פורטל הדף היומי

שרגא היקר! יצרתי את תמונת הפורטל בעיצוב שלך מחדש באיכות גבוהה יותר, מה דעתך על התמונות?

מצורף קישור לדרייב --רזיאלשיחה • י"ד באייר ה'תש"ף 01:00 (IDT) 01:00, 8 במאי 2020 (IDT)

רזיאל, תודה, מעניין לראות, רק תן גישה, שרגא - שיחה - י"ד באייר ה'תש"ף - 01:09 (IDT)
אוקי, סליחה. רזיאלשיחה • י"ד באייר ה'תש"ף 01:49 (IDT) 01:49, 8 במאי 2020 (IDT)
זה כמעט אותו קובץ פעמיים מספר 2 זה עם קצוות חדים ומספר 3 קצוות רכים. יש לי את זה ניתן לעריכה אם יש הארות... רזיאלשיחה • י"ד באייר ה'תש"ף 01:53 (IDT) 01:53, 8 במאי 2020 (IDT)
רזיאל ביקשתי גם גישה. תודה רבה.--Bot The big redirect import project (שיחה) 01:55, 8 במאי 2020 (IDT)
אישרתי, רק פעם הבאה Bot The big redirect import project תדבר עברית (מה זה החתימה הזאת? לא הסתדרת עם הכפתור? קריצה) רזיאלשיחה • י"ד באייר ה'תש"ף 02:02 (IDT) 02:02, 8 במאי 2020 (IDT)
זה נראה מידי אליפסי. לגבי האנגלית פשוט זה חשבון משנה שאמור להיות בעל דגל בוט (אבל יש בעיה טכנית). בשבילך חתמתי ידנית בעברית...Face-smile.svg--שלמה המלך (שיחה) 02:12, 8 במאי 2020 (IDT)
את האליפסה עשיתי על התמונה הקודמת... מה אתה מציע? --רזיאלשיחה • י"ד באייר ה'תש"ף 02:16 (IDT) 02:16, 8 במאי 2020 (IDT)
לא הבנתי את המהלך. אבל אתה צריך לסדר דחוף את החתימה שלך... ;-)--שלמה המלך (שיחה) 02:18, 8 במאי 2020 (IDT)
רזיאל, יפה, נראה לי לא צריך קצוות רכים, לגבי החתימה תחתום רק עם שלוש טילדות, בו"ה, שרגא - שיחה - י"ד באייר ה'תש"ף - 02:23 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

להעלות גרסה חדשה בדף הקיים? (התמונה היא התמונה הקודמת והדף גמרא חופשי מויקישיתוף) (בהסבר על החתימה היה כתוב לא לחתום בתאריך עברי בלבד אלא בנוסף, אבל אם קיבלתי אישור...) רזיאלשיחה • י"ד באייר ה'תש"ף 02:30 (IDT)

נראה לי שעדיף קובץ חדש, לוקח לשרת זמן לקלוט גרסה חדשה בקובץ קיים, שרגא - שיחה - י"ד באייר ה'תש"ף - 02:34 (IDT)
שרגא, לאחר שהעלתי ראיתי את זה שוב ליד שלך וממש מציק לי ההבדל בצבעים וכן הנוכחות של תמונת ר' מאיר שפירא אצלך יותר נכונה, אולי בהזדמנות אכחיל את הדף ואגדיל את התמונה. לילה טוב, רזיאלשיחה • י"ד באייר ה'תש"ף 03:11 (IDT)

רבי שמעון מלכה

העלתי שתי תמונות שלו (אחד מבני המשפחה נתן לי ואישר להעלות בשימוש חופשי) והכנסתי את התמונה "קובץ:הרב שמעון מלכה" בתמונה. יש עניין להכניס תמונה נוספת בערך "קובץ:הרב שמעון מלכה בחופה"? --רזיאלשיחה • י"ד באייר ה'תש"ף 02:38 (IDT)

בהחלט, למה לא, רק שיחתום בבקשה על המסמך הזה ולשלוח ל[email protected], לילה טוב ומבורך, שרגא - שיחה - י"ד באייר ה'תש"ף - 03:23 (IDT)

אשמח לעזרה.....

את האמת, אני לא כזה חושבת שהבנתי... העיקרון של המכלול זה בעצם לסנן מויקיפדיה דברים ש........ דורשים סינון?? אם כן אז יש דברים שמסנני פה בלי סיבה, או לפחות בלי סיבה שאני מבינה.... נגיד הארי פוטר- שזה דבר שמאד נוגע אלי ודי בגללו פתחתי כאן משתמש- למה מסננים אותו? למה אין פה ערך כזה חוץ מאיזה חמש שורות שלא אומרות כלום?? אני!! (שיחה | תרומות) לא חתמה

אולי תתפלאי לשמוע, אבל בהחלט יש הרבה כאלו בין קוראי המכלול שמבחינתם הערך הארי פוטר ודומיו זקוקים לסינון, והמידע שכן מעניין אותם שם זה מידע אנצקילופדי בלבד, ולא תיאורי כל המעשיות, ומי שמתעניין בהם יכול לקנות את סדרת הספרים הזאת. אגב זה שבע שורות ולא חמש, ויש בהם את המידע האנצקילופדי על הסדרה הזו, אנחנו אנציקלופדיה. לא ויקיפדיה. ולא ספר תקצירי מעשיות. זו דעתי. כך שלגופו של עניין אין לי הרבה מה לעזור. שבוע טוב, שרגא - שיחה - ט"ז באייר ה'תש"ף - 04:06 (IDT)
אממ
אני לא כזה מסתדרת עם להגיב פה אז מקווה שיצא לי טוב:)
אוקי נגיד שהבנתי את זה שיש כאלה שלא רוצים לקרוא את כל זה...(הם לא חייבים לחפש על זה בכלל אבל לא משנה:)
ראיתי גם שיש כאן כל מיני זמרים דתיים שאין עליהם ערך (אודי דוידי, דוד דאור...( ולעומת זאת של זמרים יותר חילוניים כן יש (שלומי שבת, שלמה ארצי..) זה בעיה עקרונית או שסתם לא היה מי שיכתוב את הערכים הנ"ל?? אני!! (שיחה | תרומות) לא חתמה
תודה על ההבנה, כל ערך שקיים כדף לטיפול ולדעתך יש לו מקום כאן, אפשר לבקש זאת בדף המכלול:בקשת טיפול בערך, לעמת זאת ערך שקיים בויקיפדיה אך אינו קיים במכלול ניתן לבקש לייבאו מויקיפדיה בדף המכלול:בקשת ערך, ערך שאינו קיים בכלל ניתן ליצור אותו בעזרת אשף הערכים, את אודי דוידי כבר ייבאתי, ולשאלתך, מסתבר שלא בדקו את הערכים הללו כנראה כי אף אחד לא התעניין בהם עד עכשיו, בו"ה, שרגא - שיחה - ט"ז באייר ה'תש"ף - 04:41 (IDT)
אין בעד מה, אם מסבירים לי וההסבר מקובל עלי אני מקבלת- אין עניין לשאול ולא לקבל את התשובה ההגיונית......
אוקי, וואו תודה רבה!! אני!! (שיחה | תרומות) לא חתמה

תודה ושאלה

שלום שרגא, תודה שהוספת לי הרשאה של 'עורך אספקלריא'! מקווה בע"ה לתרום הרבה בכמות ובאיכות!
עם זאת, ההרשאה הנוכחית שלי עדיין לו מאפשרת לי לתרום לערכים שיש עליהם הגנה, כמו ג'ו ביידן או אנטרטיקה.
מהי ההרשאה המינימלית שבה יתאפשר לי לתרום גם לערכים הנ"ל ודומיהם? בן נחום (שיחה) 19:05, 12 במאי 2020 (IDT)

בן נחום, זו היא ההרשאה, אענה לך באישי, בו"ה, שרגא - שיחה - י"ח באייר ה'תש"ף - 19:30 (IDT)

יעקב ליצמן

עריכתך האחרונה בערך הנ"ל, כפולה עם המופיע לעיל בפיסקא "בממשלה". אשמח אם תוכל לעשות סדר בדברים. יחיד ורבים (שיחה) 16:34, 13 במאי 2020 (IDT)

כבר טופל (אם כי לא אתנגד שתציץ על התיקון). יחיד ורבים (שיחה) 16:50, 13 במאי 2020 (IDT)

שאלה.

ראיתי שקיבלתי הרשאת 'עורך אספקלריה'. קודם כל, תודה רבה. דבר שני, אשמח לדעת היכן אוכל למצוא פרטים מדויקים על האפשרויות החדשות והמאפיינים של ההרשאה.

לדוגמא, מדוע חלק מן הדפים לטיפול פתוחים לי וחלק לא? יש דפים שמציעים לי לפנות לעורכי אספקלריה שיזדרזו בטיפול הערך, ולי הם לא פתוחים.

תודה רבה מיק 18:20, 13 במאי 2020 (IDT)

מיק, שכחתי לשים את התבנית בדף שיחתך, כעת שמתי ראה שם. ראה גם עזרה:חתימה, בהצלחה שרגא - שיחה - י"ט באייר ה'תש"ף - 18:26 (IDT)

מעבר מעורך קוד מקור לעורך חזותי/הצלת ערך

כתבתי ערך על נושא ביזוי אוכלין ורציתי לעבור מעורך קוד מקור לעורך החזותי והערך נעלם אם יש אפשרות לשחזר את מה שכתבתי אשמח ננעל במבטו (שיחה) 01:40, 22 במאי 2020 (IDT)

ברוך דיין האמת, המקום ימלא חסרונך, צר לי, אך לא ידוע לי על אפשרות כזו, אני ממש מקווה שתכתוב זאת שוב מכיוון שזה ערך חשוב עד מאוד, בו"ה, שרגא - שיחה - כ"ח באייר ה'תש"ף - 02:02 (IDT)
גם אני מקווה ננעל במבטו (שיחה) 02:07, 22 במאי 2020 (IDT)
אצור את טיוטה:ביזוי אוכלין שיהיה קצת בסיס, שרגא - שיחה - כ"ח באייר ה'תש"ף - 02:10 (IDT)
ננעל במבטו, אמנם משום מה כרגע אין הודעה לפני מעבר בין העורכים, אך מבדיקה שערכתי עכשיו לא ראיתי שהמעבר מאפס את התוכן (גם לא בכיוון שהזכרת - בשונה מהמצב שהיה לפני עדכון המדיה ויקי! :-)). ניסית לחזור אחורה בדפדפן ולרענן וכולי? נ.ב. כפי שכתוב בדף עזרה:עריכת קוד מקור#שמור דף ועוד, כדאי גם לפני מעבר בין העורכים להעתיק. הדבר יעיל במיוחד כשאתה עובר מקוד מקור, אך גם בהעתקה מחזותי יש דרכים להציל את החומר. אך אני משער שהתקלה הנ"ל לא מתרחשת כ"כ במעבר מהחזותי למקור, כיוון שמעבר זה מתבצע רבות, כמפורט בתגית "עורך חזותי; הועבר לקוד מקור". בהצלחה!--שלמה (שיחה) 02:20, 22 במאי 2020 (IDT)

עדכוני גירסאות מהוויקיפדיה העברית

שלום שרגא,

שים לב בבקשה שכאשר אתה מעדכן גירסאות מהוויקיפדיה העברית (על ידי העתקת כל הערך) לערכים שתרמתי להם כמו משק המים והשפכים בישראל אזי הגרסא המעודכנת, מתבססת על ערך שעוקר מתרומותי (משתמש: רוזמן יצחק) רק בגלל שאני טרול ללא קשר לתוכן. כך חוזר הערך במכלול למצבו טרם תרומתי - נכה באותה המידה כמו הערך בויקיפדיה העברית. אחרי שתקרא את הערתי אשיב את תרומותי לערך ותראה את ההבדל. האנציקלופדיסט (שיחה) 08:59, 31 במאי 2020 (IDT)

צודק, אשים לב לכך להבא, עמך הסליחה, שרגא - שיחה - י"ב בסיוון ה'תש"ף - 18:52 (IDT)

תודה Face-smile.svg

שלום שרגא.

אחרי 16 שנה של כתיבה בוויקיפדיה החילונית אני התחלתי להתאכזב מהם. הם מוחקים בשרירתיות ערכים שאני הקדשתי להם זמן רב של כתיבה ועמל מבלי ליידע אותי ! ולעיתים אף חוסמים אותי בגלל טענות שטותיות באמת, אני באמת חושב שיש שם גם אנשים נפלאים אבל ההתנהגות של חלק מן המפעילים שם היא פשוט "בזויה לטעמי". בתור יהודי מאמין אני באמת באמת שמח שיש סוף סוף אלטרנטיבה חרדית/דתית ! לצד זו החילונית שם (ובתור יהודי-דתי אתה גם בטח יודע את הסיבות שאני מעדיף לא להזכיר כאן). חלק מן המפעילים/מנהלים שם מרשים לעצמם לעשות דברים שזה מותר רק להם אבל לאחרים אסור. רק מפאת הניסיון הרב שיש לי עימם הם לא נוהגים כלפי ביד קשה מידיי לעומת אחרים. לצערי הרב בזמן האחרון גם ניתקל שם לעיתים בכל מיני גויים שמנסים להפיץ דעות או רעיונות אנטישמיים ! (בין אם זה בגלוי או אם בהסתר הדעת) ובנוסף גם בתור אחד שהוא גם היה נוהג גם לערוך ולתקן ערכים בעוד גירסאות של וויקיפדיה כגון "וויקיפדיה האנגלית" (ולעיתים רחוקות גם בשפות אחרות) אז יש שם המון המון אנטישמיות גזענית כלפי המדינה וכלפי עם ישראל בפרט. Shaishai (שיחה) 18:47, 4 ביוני 2020 (IDT)
שלום לך Shaishai.
אני בהחלט מבין אותך, אני גם הכרתי את וויקיפדיה החילונית ואת הרוח האנטי הנושבת שם ואת האיפה ואיפה המצוי שם.
כפי שהטבת להסביר ויקיפדיה החילונית אינה מקום לשומרי תורה ומצוות ולא בכדי הם בחרו בשם ויקיפדיה העברית שפירושה אנציקלופדיה חילונית חופשית שנכתבת בידי דוברי/כותבי עברית.
אני שמח בשמחתך, ושמח שבחרת להצטרף לאנציקלופדיה היהודית ובטוח שתוכל לתרום כאן הרבה מידיעותיך הרבים וכישרונותיך הברוכים ללא הפרעות מן הסוגים שהזכרת.
פה גם יידעו להעריך ולהודות על תרומתך למען ציבור שומרי התורה והמצוות הזקוקים לאנצקילופדיה משלהם שתייצג את היהדות ללא סממני אנטישמיות אם בגלוי ואם בסתר כאמור וכיו"ב.
אשמח להיות לך לעזר בכל נושא ועניין, ברוך תהיה, הרבה הצלחה, שרגא - שיחה - י"ב בסיוון ה'תש"ף - 19:18 (IDT)
דבר נוסף וגם ראוי לציון - שיש בכל הוויקיפדיות הטעיה מכוונת של מילים/משפטים בטענה שזו הדרך שלהם לבטא את המילים בשפה עברית משלהם (דבר שהוא לא מובן לי עד היום). הם נוהגים לבטא "מילים" בהגייה שגויה. מה גם - בוויקיפדיה יש כמה "משתמשים חרדים/דתיים" שהם נוהגים להוסיף פה ושם ערכי תורה או הלכה, אבל מנגד יש גם המון זימה ודברים אסורים שהם מרשים לעצמם להכניס לשם. תודה על ההקשבה. Shaishai (שיחה) 19:44, 4 ביוני 2020 (IDT)

בעיה נוספת זה היא ש-כאן הסדנא לגרפיקה בקושי עובדת ואילו שם היא פעילה רוב הזמן, אם למשל רציתי לבקש "מפה/תרשים/סמל כלשהו" אז יכולתי לבקש את זה שם כי עובדים שם אנשי מקצוע וגם כנ"ל לגבי "תמונות" וברגע שאני נחסם שם אז אין לי אפשרות לבקש. שם יש לי אפשרות לשלוף מידע גם מ-שפות אחרות וכאן אין לי את זה. Shaishai (שיחה) 15:04, 8 ביוני 2020 (IDT)

שאלה ברשותך

באותה הזדמנות תרשה לי בבקשה לשאול מדוע ישנם כאן ערכים חסומים לכתיבה שלא ניתן להוסיף מידע ללא שום קשר לתמונות או מעבר לזה, ומדוע לא ניתן לפתוח "ערכים חדשים" שהם אינם פוגעניים ?. אני שואל כי יש לי המון מידע שאני רוצה לכתוב עליו בערך נפרד ולא יכול לעשות את זה בוויקיפדיה. Shaishai (שיחה) 22:23, 4 ביוני 2020 (IDT)

Shaishai,
א. אם ערך חסום לעריכה זה בגלל שיש בו תוכן שלא הותאם למכלול, אתה יכול לבקש מעורכי האספקלריה לפתוח אותו לעריכה בדף השיחה של הערך שאותו תרצה לערוך עם תיוג {{עורכי אספקלריה}}.
ב. בהחלט ניתן ליצור ערכים חדשים כל עוד הם ראויים לערך נפרד מבחינת הקריטוריונים והם מתאימים למכלול, בו"ה, שרגא - שיחה - י"ב בסיוון ה'תש"ף - 22:28 (IDT)
תודה. Shaishai (שיחה) 23:51, 4 ביוני 2020 (IDT)

עדכון ערכים

שלום ושבוע טוב. תודה רבה על העדכונים של הערכים שביקשתי. מחילה על הבורות, נתקשיתי מדוע צריך לבקש עדכון ערך, לכאורה כפי שכל מכלולאי יכול לייבא ערכים מויקיפדיה, כך יכול לעדכן אותם. ומאי שנא. אשמח אם תבאר לי או שתפנה אותי למקום בו מבואר דבר זה. (בדרך כלל אני מעוניין להוסיף מידע ומקורות, והרבה פעמים זה כבר קיים בויקיפדיה וחבל על העבודה, אז יש לי בזה נ"מ אם צריך לבקש ולחכות או שאפשר לעדכן מייד ואח"כ לעבוד על הערך) איש הנחמה (שיחה) 22:45, 6 ביוני 2020 (IDT)

באיחור קל... עדכון הוא בעצם ייבוא מחדש, דבר שדורס שינויים שנעשו כאן ומייצר תקלות כמו תמונות לא ראויות וכו' בימים אלו בונים בוט עדכון משוכלל שיעדכן לנו את מה שראוי וכשר, מי שמעוניין לעדכן בינתיים שיפנה אלי באישי, בו"ה, שרגא - שיחה - כ"ו בסיוון ה'תש"ף - 15:57 (IDT)
מצוין. אז נחכה להשקת הבוט. איש הנחמה (שיחה) 16:01, 18 ביוני 2020 (IDT)

הרב שאול אלתר

בדף שיחה הרב שאול אלתר סימנת כפתור את הנושא של שם הקהילה אבל החזרת את הסיכום לנוסח שמר שטייגען בהתמדה סיכם תחת שמו של יושב פלשת (ע"י שינוי הנוסח שלו בלי לשנות חתימה) שאינו מייצג כלל את ההחלטה בתוך הדף (פתחתי ומחקתי את החלק שהוא רשם וסגרתי מחדש)

א גערער (שיחה) 20:36, 7 ביוני 2020 (IDT)

תודה על חסימת דף השיחה היה גם ראוי לנקות משם חלק מההיסטוריה שאין בה שום תועלת לדיון אלא רק מריבה בין אנשים ובזיונות בין קהילות

א גערער (שיחה) 15:22, 9 ביוני 2020 (IDT)

יוסי גשטטנר

משום מה אני רואה שהוסרה האפשרות לעריכה רגילה (שאיננה עריכת קוד מקור) בדף הנ"ל אודה לך אם תוכל להסביר לי את הסיבה עוד דבר אחד הערך ציר חמד אני לא מצליח להגיע אליו אלא על ידי כניסה לדף התרומות שלי ושם אני רואה שהוא הועבר לדף משתמש יואל וויס אל אף שבפועל עדיין לא קיבלתי הודעה על כך אודה לך אם תוכל להגיב לי --יואל וויס (שיחה) 10:01, 8 ביוני 2020 (IDT)יואל וויס

יואל וויס, לגבי יוסי גשטטנר, במרחב טיוטה (בכל הטיוטות) קיים רק עריכת קוד מקור, אם תרצה אוכל להעבירו למרחב המשתמש שלך שם יש עריכה חזותית (רגילה).
לגבי ארגון ציר חמד, אני מניח שמקוה פשוט שכח להודיע לך על כך בדף שיחתך, בכל אופן תוכל להגיע אליו על ידי הקלדת המילים - משתמש:יואל וויס/ארגון ציר חמד בשורת החיפוש, בו"ה, שרגא - שיחה - ט"ז בסיוון ה'תש"ף - 18:32 (IDT)
תודה רבה על התגובה אשמח אם תוכל להעביר את הערך יוסי גשטטנר למרחב המשתמש שלי --יואל וויס (שיחה) 18:38, 8 ביוני 2020 (IDT)
הועבר, בהצלחה, שרגא - שיחה - ט"ז בסיוון ה'תש"ף - 18:53 (IDT)

ערכים סגורים לעריכה

שרגא שלום.

מדוע יש ערכים שהם סגורים לעריכה ?. אני לא מתכוון לערכים שהם "בעייתים", אלא כאלה שאין שום בעיה לערוך אותם .... ?
נכנסתי ל-וויקיפדיה דרך מחשב אחר והחליטו לחסום אותי לתמיד כי הם טוענים שאני הפרתי שם את הכללים.
דבר נוסף - רציתי לשאול אם זו אנציקלופדיה חרדית (סתם שאלה, לא שזה מפריע לי ממש, כי אני חוזר בתשובה) .... ?
תודה והמשך ערב נעים. Shaishai (שיחה) 21:17, 8 ביוני 2020 (IDT)
Shaishai שלום.
כפי שכבר הסברתי אם ערך חסום לעריכה זה בגלל שיש בו תוכן שלא הותאם לציבור קוראי המכלול זה שאתה לא רואה את התוכן הבעייתי זה כי הוא הוסתר מכיוון שאינו ראוי, אתה יכול לבקש מעורכי האספקלריה לפתוח אותו לעריכה בדף השיחה של הערך שאותו תרצה לערוך עם תיוג {{עורכי אספקלריה}}.
המכלול הוא אנציקלופדיה יהודית לשומרי תורה ומצוות, אנציקלופדיה מנקודת מבט יהודית ועם השקפה תורנית ראויה, לא בודקים כל משתמש אם הוא חרדי, דתי או מסורתי, אלא על פי תרומותיו האם הם מתאימות לקריטוריונים הנ"ל, אם כי בדורינו דור הסטיגמות בהחלט יגדירו זאת אנציקלופדיה חרדית, על קווי היסוד של המכלול תוכל לקרוא בפירוט בהמכלול:מבנה הבסיס.
אתה חוזר בתשובה, אשריך לגמרי! אני באמת מקנא בך שזכית, בברכה, שרגא - שיחה - ט"ז בסיוון ה'תש"ף - 21:32 (IDT)
תודה. Shaishai (שיחה) 23:48, 8 ביוני 2020 (IDT)

שלום

מה דעתך על הסולחה הגדול--שלום ואמת נפגשו (שיחה) 10:50, 10 ביוני 2020 (IDT)

העברה לויקיפדיה

למשתמש החשוב הרב שרגא השלום והברכה

עשיתי אתמול משהו שאני לא יודע אם הוא נכון ילמדנו רבינו אם כן ואם לא איך לתקן

לפני כחודשיים יצרתי ערך על ספר הביכורים של חיים סבתו אמת מארץ תצמח ולא קיבלתי כל ביקורת בגלל חוסר העיסוק בענייני ספרות במכלול (לשם השוואה הערך שיצרתי על הרב אברהם סלים קיבל תוך יום ביקורת ועריכה) מחמת כן ואחר תעלולים שונים (אני משתמש בנטפרי) העתקתי את הערך בשלמותו לויקיפדיה כדי לקבל פידבק ולהבין במה אני צריך להשתפר בכתיבת ערכים בנושאי ספרות אך נזכרתי שבמכלול הטקסט אינו חופשי אלא הוא נתרם למכון ואם כן אני בכלל לא יכול להשתמש בו ולהעתיקו לויקיפדיה

מה עושים?ננעל במבטו (שיחה) 21:58, 13 ביוני 2020 (IDT)

תודה על התודה זה לא הפרה של הכללים?ננעל במבטו (שיחה) 14:48, 14 ביוני 2020 (IDT)

תודה על הערכים שיצרת, אינני שיש חוסר עיסוק בענייני ספרות, פשוט צריך להפנות את תשומת לב המכלולאים לערך חדש על ידי תיוג {{מכלולאים פעילים}} בדף השיחה. נסה ותווכח, בו"ה, שרגא - שיחה - כ"ב בסיוון ה'תש"ף - 16:03 (IDT)

העלאת תמונה לערך הרב שאול אלתר

האם תוכל להכניס תמונה זו לערך הנ"ל מדובר בסידור קידושין בשנת תשע"ב קובץ:Shaul Alter.jpg א גערער (שיחה) 11:08, 14 ביוני 2020 (IDT)

א גערער, הכנסתי, בו"ה, שרגא - שיחה - כ"ב בסיוון ה'תש"ף - 16:09 (IDT)

העיר הוניאד

איפה יש? ומה צריך לתרגם, אולי אני יכול לעשות את זה. מוטל (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה

ברשות בעה"ב. מוטל תוכל להעתיק מכאן, לתרגם ולא לשכוח לתת קרדיט. בהצלחה ובידידות מרובה. עמוס חדד (שיחה) 12:26, 15 ביוני 2020 (IDT)

"ניסויים"

אז הבעיה שלך היא בסך הכל עם השם םםלםם?

חבל שלא אמרת כבר בהתחלה!

אבל בתכל'ס זה השם שלי ואני לא רוצה לשנות, תודה על הקישור!

אז אחרי שעשיתי כמה "ניסויים" בארגז חול וקראתי את כל המדריכים, עברתי לעשות זאת למעיישה בפורטלים, והיה מה לערוך!

אם תרצה תראה דוגמא לעריכה: פורטל:המזרח התיכון

תודה,םםלםם (שיחה)

םםלםם, הבעיה עם השם אינה שלי אלא שלך, גיבוב האותיות שבחרת אינו נחשב לשם ואינו עומד בכללי בחירת שם משתמש ואשר על כן אם לא תבחר שם כפי הכללים אאלץ לחסום את המשתמש הזה.
אני בהחלט מודה לך על עריכותיך, ובהחלט יש מה לערוך, אבל תרומה למכלול אינה תרומה לפי דעתך אלא תרומה לפי הכללים, מה שלא ממש קורה עכשיו.
שרגא - שיחה - כ"ד בסיוון ה'תש"ף - 09:49 (IDT)
קראתי את כל הכללים לבחירת שם משתמש ואני לא רואה שהוא נוגד שם איזה סעיף. אני מזדהה עם השם הזה הרבה וממש לא נראה לי שיש איתו איזה בעיה. םםלםם (שיחה) 14:14, 16 ביוני 2020 (IDT)
אין לבחור שמות ארוכים (מומלץ אפילו לא כגון "מקוה שלא אטעה") או חסרי משמעות (לדוגמה: "254צונגלבFG58", "דגכעיחל") שמות כאלה מהווים מטרד לקהילה,
וזה לא נתון לויכוח, העריכה הבאה שלך אמורה להיות בדף הבקשות לשינוי שם, שרגא - שיחה - כ"ד בסיוון ה'תש"ף - 14:23 (IDT)
או קי, אז אני אשנה שם. אבל באמת אני רוצה להבין: בגלל השם משתמש מחקתם את כל העריכות שעשיתי ב"מכלול"? אני סידרתי לפחות בארבעה פורטלים כך שהמראה יהיה חלק בלי תמונות שיוצאות מהמסגרת ובלי חללים ריקים, באמת נראה לך לדוגמא, שבפורטל היסטוריה הטבלה של "מפת הפורטל" צריכה להיות מחוץ למסגרת? םםלםם (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
בעיקרון לפי הכללים היית אמור להחסם מיד, אבל משום מה היה נראה לי שאתה לא מבין וכוונותיך טובות, לכן אני מסביר לך שוב ושוב, תחליף שם, ותתרום לפי הכללים, זה הכל, בו"ה, שרגא - שיחה - כ"ד בסיוון ה'תש"ף - 17:13 (IDT)
עכשיו אולי תסביר לי איך לשחזר מחדש את ה"ניסויים" שלי? מלם (שיחה | תרומות) שכחה לחתום
מלם, עכשיו בהחלט, אחרי שהסברת מה עשית, ועם שם נורמלי, אשחזר את השינויים שלך, אגב ראה עזרה:חתימה ועזרה:תיוג, בו"ה, שרגא - שיחה - כ"ד בסיוון ה'תש"ף - 19:38 (IDT)
  • דרך אגב שים לב שבתוך עזרה:תיוג יש טעויות על התאריך העברי והלועזי בהעתקה לויקיפדיה, כאשר כתוב שבהוספת 4 סימני טילדה כתוב התאריך הלועזי ומוסבר איך לשנות בהעדפות לתאריך עברי, כשלמעשה זה ההפך, אתה בוודאי תדע איך לתקן את זה.

יישון דף שיחה

תוכל "ליישן" לי את דף השיחה? תודה מראשו ובו"ה שמש מרפא (שיחה) 20:21, 16 ביוני 2020 (IDT)

בוצע בוצע, תתיישן, שרגא - שיחה - כ"ה בסיוון ה'תש"ף - 13:15 (IDT)

בעייה בתיוג

לכברוד הרב שרגא ה' עליו יחיה

נראה לי שיש בעייה בתיוג כלומר שהתיוג לא מגיע לבעליו בתחילה ראיתי בעיה זו בגלל שתייגתי בשני מקומות לפני5 ימים פעם אחת את עורכי האספקלריא ופעם אחרת 3 משתמשים שעסקו בעריכת ערך מסויים ולא קיבלתי תגובה בתחילה חשבתי שאיאני יודע לתייג לאחר מכן ראיתי שפעמיים תוייגתי במקומות אחרים ולא ראיתי כל הודעה על התיוג צריך להבין את הבעיה

אם זה חשוב המקומות תיייגתי כאן ווכאן ותוייגתי כאן ובאולם הדיונים תחת הכותרת אבות ותולדות במלאכת שבת ננעל במבטו (שיחה) 00:14, 17 ביוני 2020 (IDT)

ננעל במבטו, כאן אני רואה שכתבת {{תב|עורכי אספקלריה}} במקום {{עורכי אספקלריה}},
ואילו כאן הוספת את התיוג לאחר החתימה, וכדי שהתיוג יעבוד צריך לחתום עליו,
ממליץ לקרוא בעיון את עזרה:תיוג, אגב יש פעמים שפשוט לוקח זמן לאנשים לענות... בו"ה, שרגא - שיחה - כ"ה בסיוון ה'תש"ף - 13:22 (IDT)

דף משתמש

ברצוני לשנות לדף הישן. באם ישונה, האם ימחקו הנושאים הקיימים? אשמח לתשובה איש הנחמה (שיחה) 13:36, 18 ביוני 2020 (IDT)

בעיקרון אפשר לארכב, אבל כעת שמתי לב שבשיחת משתמש:שמש מרפא, הבוט דיונים מבניים דורס את הדף הישן ויוצר אותו שוב כזרימה, אז אני לא יודע מה לומר לך Face-sad.svg שרגא - שיחה - כ"ו בסיוון ה'תש"ף - 14:24 (IDT)
איני יודע על מה אתה שח. הדף החדש-ישן עומד על מכונו, בעוד הדף הישן-חדש הועבר לארכיון. שמש מרפא (שיחה) 15:08, 18 ביוני 2020 (IDT)
אני יודע... כי כבר סידרתי את זה שוב, ראה כאן וכאן בו"ה, שרגא - שיחה - כ"ו בסיוון ה'תש"ף - 15:13 (IDT)

אהה... תודה שמש מרפא (שיחה) 15:15, 18 ביוני 2020 (IDT)

אם כך, אשמח אם תשנה לי את הדף ג"כ. קשה לי מאד עם בעיית המטמון. תודה! (דרך אגב, טרם ענית לי על שאלתי כאן) איש הנחמה (שיחה) 15:53, 18 ביוני 2020 (IDT)

משהו מוזר...

לפני כמה שעות כתבתי ערך בשם יום שלישי של בריאת העולם. שמרתי אותו והזנתי תקציר עריכה הכול ואפילו ראיתי אותו בשינויים אחרונים. עכשיו פתאום הוא מסמן לי כאילו לא היה מעולם ואני לא מוצא שום זכר למחיקה של מישהו או משהו. הוא רק מסמן לי על שם הערך (בשינויים אחרונים) באדום כאילו לא היה מעולם. אולי תוכל לעזור לי. בצד הטכני של המכלול אני ממש גרוע... שבת שלום. תודה על תשומת הלב בטיוטה:ספרי המהר"ל טוב שיש כמוך!מהללו (שיחה) 17:03, 19 ביוני 2020 (IDT)

מכובדי, הערך קיים תחת השם יום השלישי של בריאת העולם יצרת אותו עם תקלדה כ"היום השלשי של בריאת העולם" אז תיקנתי, משום מה חשבתי שתשים לב להעברה, אחרת הייתי מעדכן אותך, עמך הסליחה, אגב, אני עדיין מסתפק כיצד אמורים לקרוא לערך, לבינתיים אצור הפניות, תודה ושבת שלום, שרגא - שיחה - כ"ז בסיוון ה'תש"ף - 17:08 (IDT)

תודה טעות שלי. סליחה ושבת שלום ואגב, אתה צודק לגמרי לגבי השם, אם יש לך רעיון מוצלח יותר תחליף ותעדכן.מהללו (שיחה) 17:26, 19 ביוני 2020 (IDT)

ארכוב

אמנם אני הקטן לא ראוי לחוות דעה, אבל דף השיחה שלך ארוך מאוד, אולי כדאי שתארכב אותו? --יאיר (שיחה) ט' בתמוז ה'תש"ף 12:16, 1 ביולי 2020 (IDT)

יאיר, אתה לא קטן ואתה בהחלט יכול לחוות דעה, אני מארכב כל 40 פסקאות, זה כבר לא רחוק, תודה בכל אופן, שרגא - שיחה - ט' בתמוז ה'תש"ף - 12:53 (IDT)

רבי מאיר מקרעטשניף

זה נראה כמו אתר לסיפורי צדיקים מומלץ לערוך את זה ץדיק (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה

ץדיק, נראה שאתה די מתמצא בשושלת הזו, אתה מוזמן לערוך ולשכתב, אך לתשומת ליבך גם אם פרט מסויים ואפילו פסקה שלימה מופיע בערך על האב/הבן זה לא סיבה להסיר את המידע מהערך של בנו/אביו, וכמובן יש לערוך באובייקטיביות וניטרליות מאחר ואנציקלופדיה אינה מייצגת אף אחד חוץ מאת העובדות ואת המציאות, ברכה והצלחה, שרגא - שיחה - י' בתמוז ה'תש"ף - 13:56 (IDT)

הודעות נסתרות בדפי שיחה

מדוע אני מקבל התראות על הודעות חדשות בדפי שיחה, ואיני מצליח לראות שם את ההודעות? תודה מראש מרדכי עציון (שיחה) 22:03, 2 ביולי 2020 (IDT)

מרדכי עציון ראו המכלול:אולם דיונים#התקלה בדפי הזרימה--דוב פרח (שיחה) 14:23, 3 ביולי 2020 (IDT)
דוב פרח (שיחה) צרת רבים חצי נחמה תודה מרדכי עציון (שיחה) 14:26, 3 ביולי 2020 (IDT)
יותר טוב נחמת שוטים--דוב פרח (שיחה) 14:27, 3 ביולי 2020 (IDT)

תודה רבה

תודה רבה לך על עזרתך בדף הרבנית יפה מגנס (כמו"כ תודה לחבר טוב שתייג את מי שיכול לעזור בנושא) יהודה בן יחיאל (שיחה) 21:49, 6 ביולי 2020 (IDT)

בשמחה, שרגא - שיחה - ט"ו בתמוז ה'תש"ף - 00:20 (IDT)

עצה

אני מודה לך על תודתך לשאלתי בדלפק הייעוץ. אשמח אם תרים את הכפפה ותפתור את שאלתי, כיון שנראה שהמכלולאים לא כ"כ יודעים מה התשובה. מרדכי עציון (שיחה) 00:53, 8 ביולי 2020 (IDT)

הרמתי, תודה, שרגא - שיחה - ט"ז בתמוז ה'תש"ף - 01:07 (IDT)
SMirC-thumbsup.svg תודה רבה! על האמון. מרדכי עציון (שיחה) 01:14, 8 ביולי 2020 (IDT) ~~;

עובד (דמות מקראית)

לאחר התיקונים שעשיתי בערך ישי ומחיקת השטויות שהיו שם עברתי לערך של בנו עובד ושם מופיעים דברים כאלה ועוד יותר עם ציטוטים מהברית החדשה ודברי הבל ושטויות כהנה וכהנה, ולדוגמא שישו הוא המשיח וכו' וכו', ואין שם אפשרות של עריכה, מה אפשר לעשות על זה, דחוף! מוטל (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה

ברשות בעה"ב, בוצע בס"ד בוצע בס"ד. שמש מרפא (שיחה) 14:36, 8 ביולי 2020 (IDT)
תודה רבה, במהלך השוטטות שלי המכלול ראיתי שיש עוד ערכים שיש שם בעיות אלו (שאותו האיש הוא המשיח או שהוא נכדו של דוד המלך וכדו') ואין שם אפשרות של עריכה, ונפשי בשאלתי למה זה כך והאם אני יכול לתקן דברים אלו. מוטל (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה
מוטל, היכן שאתה רואה כזה ערך תתייג אותי או את {{עורכי אספקלריה}} ותבקש לפתוח לעריכה, ערכים שנעולים לעריכה זה מחמת שיש בהם בתוך תבניות סינון תוכן שאינו הולם או תמונה לא ראויה, ראה המכלול:סינון בהרחבה, תודה, שרגא - שיחה - י"ז בתמוז ה'תש"ף - 00:48 (IDT)

הרב שאול אלתר

נא להוסיף אצלו קטגריה חדשה שנוספה, "קהילת פני מנחם" אני לא יכול להוסיף עד יעבור זעם א גערער (שיחה) 17:36, 8 ביולי 2020 (IDT)

א גערער, הוספתי, הסרתי מר' מנדל שפרן לאחר בירור שערכתי, בו"ה, שרגא - שיחה - ט"ז בתמוז ה'תש"ף - 18:05 (IDT)
שרגא אני לא חולק על העובדה שהוא לא חלק מחסידי הקהילה אלא שכפי שכתבתי בנימוק להוספתו, כל זמן שזה מוסכם שהוא ראש ישיבה בקהילה הוא קשור לקהילה הקטגוריה לא כוללת את שמות חסידיו ומאמיני הקהילה אלא כל מי שיש לו זיקה של ממש לקהילה, אשמח לשמוע תובנות שונות אבל כך הבנתי א גערער (שיחה) 18:21, 8 ביולי 2020 (IDT)
כמו כן הקטגוריה של ערכים הדורשים הבהרה לדעתי כבר לא שיכך לערך הזה וכמו כן הקטגוריה של השלמה א גערער (שיחה) 18:34, 8 ביולי 2020 (IDT)
א גערער בעיקרון זה נכון מה שכתבת, אבל כיוון שלא מדובר על סתם קהילה וזה נושא רגיש אין עניין לכתוב את זה, שרגא - שיחה - ט"ז בתמוז ה'תש"ף - 18:40 (IDT)

ביאור תבנית

{{שכתוב|הערך צונזר, נערך והורחב שלא על פי מדיניות המכלול העדכנית. תוכלו לראות עוד בדף ההיסטוריה}} האם תוכל לבאר לי מה פשר התבנית הזאת, ומה נדרש כדי שניתן יהיה להסירה?תודה מראש מרדכי עציון (שיחה) 00:08, 9 ביולי 2020 (IDT)

מרדכי עציון באיזה ערך זה? שרגא - שיחה - י"ז בתמוז ה'תש"ף - 00:41 (IDT)
בכמה מספרי התנ"ך. בספר יהושע לדוגמא, ובספר מלכים משהו מאד דומה. מרדכי עציון (שיחה) 00:46, 9 ביולי 2020 (IDT).
צודק, אעדכן מויקי ותשכתב אותם בידי הזהב שלך, תודה, שרגא - שיחה - כ"ב בתמוז ה'תש"ף - 00:25 (IDT)
עוד לא הבנתי מה הבעיה שבגללה יש תבנית ומה אני צריך לשכתב. נ.ב. סיימתי עם עבודה זרה. מרדכי עציון (שיחה) 00:28, 14 ביולי 2020 (IDT)
הבעיה היא שהערכים שוכתבו לפי המדיניות העתיקה שבארכיון המאובק ואינו תואם למדיניות העדכנית, ראה למשל כאן את הפתיח, מביך למדי...
עם עבודה זרה סיימת, כל הכבוד! עבודה מדהימה! העברתי למרחב הערכים, תבורך, שרגא - שיחה - כ"ב בתמוז ה'תש"ף - 00:45 (IDT)
תודה על המחמאות. אודה לך עם תעביר גם את ספר יהושע ואשכתבנו בל"נ. מרדכי עציון (שיחה) 00:53, 14 ביולי 2020 (IDT)
בוצע גם ספר יהושע, בו"ה, שרגא - שיחה - כ"ב בתמוז ה'תש"ף - 02:08 (IDT)
אודה לך אם תעשה כנ"ל גם לספר ישעיהו וספר יחזקאל. [השתיים האחרים טופלו בס"ד]. מרדכי עציון (שיחה) 20:36, 14 ביולי 2020 (IDT)
טופלו, שים לב לפסקה זו, Emoji u1f44f.svgשְכּוֹיֵיח! שרגא - שיחה - כ"ב בתמוז ה'תש"ף - 20:55 (IDT)
כזו בורות עוד לא ראיתי. שואלים איך יכול להיות שהנביא מנבא על משהו שעוד לא קרה, ומסיקים ששני אנשים כתבו את הספר. מרדכי עציון (שיחה) 21:19, 14 ביולי 2020 (IDT)

סיוע בכתיבת ערך

שרגא שלום,

כתבתי טיוטה בשם ערוץ 2000. האם תוכל לסייע לי בפרסום הערך? על פי מיטב הבנתי כתבתי את הערך על פי הנהלים. Tomerkamil (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה

Tomerkamil, שבוע טוב, הערך יפהפה, ונראה שהוא כבר פורסם, תודה, שרגא - שיחה - י"ט בתמוז ה'תש"ף - 23:45 (IDT)
תודה שרגא. האם הערך לדעתך יכול להיות גם רלוונטי לויקיפדיה? Tomerkamil (שיחה | תרומות) לא חתמ/ה
Tomerkamil, אינני יועץ לענייני ויקיפדיה והיא אינה מעניינת אותי, מה שכן זה שהערך נתרם למכלול וכמו כל הערכים שנוצרים במכלול אסור להעתיקו לויקיפדיה,
אני סבור שיותר כדאי שתיצור עוד ערך במכלול, אתה נראה מוכשר ומוצלח וחבל שתתבזבז שם, בו"ה, שרגא - שיחה - כ"ב בתמוז ה'תש"ף - 22:40 (IDT)

ספק דרבנן לקולא

שיניתי את כל הערך תראה אם צריך להוסיף לו תבנית ערכים שנוצרו במכלול הוא עדיין צריך עבודה אבל רוב החומר קיים ננעל במבטו (שיחה) 19:37, 14 ביולי 2020 (IDT)

אתה לא חושב שזה ערך אחר? ננעל במבטו (שיחה) 20:46, 14 ביולי 2020 (IDT)

נראה שכן, מה אומרים מכלולאים פעילים‎‏‌‏‎‏‎‏‌‏‎‏‌‏‎‏‏‌‏‎‌‏‌‏‎‏‌‏‎‏‌‏‎‏‌‏‏? שרגא - שיחה - כ"ב בתמוז ה'תש"ף - 20:56 (IDT)

חסימת שאול אלתר

למה לא ביקשת ממנו לשנות שם? מהללו (שיחה) 21:22, 14 ביולי 2020 (IDT)

כי אני מניח שידע שהוא נרשם עם שם נפיץ וכוונתו לא הייתה לתרום. כשאנו מבקשים זה לפנים משורת הדין כי המשתמש לא ידע/הבין/חשב וכיו"ב, בו"ה, שרגא - שיחה - כ"ב בתמוז ה'תש"ף - 22:36 (IDT)