המכלול:דלפק ייעוץ/ארכיון 2

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
דפי ארכיון של דלפק הייעוץ
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.


קוד LaTeX

- הועבר מהדף שיחת משתמש:יוסף
משום מה הקודים המתמטיים מתחילים להראות על המסך בשני גופנים, אחד רגיל והשני דק יותר ולא ברור – בדיוק כפי שהיה בוויקיפדיה וויקיספר בעבר (לפני הרפורמה המעצבנת שלהם). למה זה? יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 11:18, 21 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה[תגובה]

יהודה שמחה ולדמן היקר, אבדוק זאת!--יוסף (שיחה) 18:01, 21 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה[תגובה]
יש חדש? יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 20:55, 22 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה[תגובה]
יהודה שמחה היקר [והקליבר], אצלנו כרגע זה כמו שיש כרגע בוויקיפדיה וויקיספר?--יוסף (שיחה) 21:40, 22 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה[תגובה]
מה זה "הקליבר"?
כבר שוחחנו על כך כאן. לא, מה שיש היום בוויקיפדיה וויקיספר כבררת המחדל הוא גופן מודגש מדי וקשה לקריאה – מה ששינינו.
לא ברור לי למה, אבל כמו שאמרתי – הגופן אצלנו מתחיל להתפצל לשניים במראהו על המסך, אחד כרגיל והשני דק יותר ולא ברור. זה ידרוש ממני להעלות תמונת מסך והתהליך די ארוך.
אותו מקרה היה גם שמה, לפני שהופיע הגופן המאוס עלי. יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 22:54, 22 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה[תגובה]
להמחשה, הסתכל בערך קבוע מתמטי – יש בו כמה אותיות f במשפט אחד והן שונות זו מזו במראה הגופן. (שמא תשאל "מי מהן היא השונה?" Im-yahoo.svg)
זו הגרסה הקודמת לפני עריכתי. יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 01:07, 23 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה[תגובה]
בעניין שאלת הקליבר, מלבד משמעותו הפשוטה, הוא משמש גם לתאר "(בּהשאלה) אדם בַּעל חשיבוּת רבּה, אדם מוּכשר בּיותר, איש בעל עצמה (עממי): הוא קָליבֵּר בתחומו" (מילון ספיר). מוסיף והולך (שיחה) 07:27, 23 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה[תגובה]
ובעניין הבעיה שהצגתי? יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 07:30, 23 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה[תגובה]
יהודה שמחה ולדמן היקר בימים אלו הכנסנו לעבודה מתכנה חדש, הכנסתי לו את זה לרשימת מטלות, זה ייקח זמן עד שהוא יגיע לזה. אם לאחר תקופה זה לא בוצע תעדכן אותי בבקשה, חשוב לי עד מאד שמשתמש כמוך שתורם כל כך הרבה למכלול תהיה לו סביבת עבודה וקריאה נוחה ונעימה לפי טעמו האישי. בידידות יוסף (שיחה) 16:39, 23 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה[תגובה]

עדיין לא השתנה דבר בנושא הגופנים ומראיהם. יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 14:38, 13 בספטמבר 2017 (IDT) ──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── יהודה שמחה ולדמן כתב כאן שהקודים המתמטיים במכלול נראים על המסך בשני גופנים, אחד רגיל והשני דק יותר ולא ברור – בדיוק כפי שהיה בוויקיפדיה וויקיספר בעבר. מתייג את Davidnead ואת אור נראה לי שהם ידעו לתקן זאת במהירות (עוד לפני שהמתכנת הנ"ל יגיע למטלה זו) יוסף (שיחה) 15:03, 13 בספטמבר 2017 (IDT)תגובה[תגובה]

ייתכן שצריך לתייגו באותיות לטיניות 1Or. בברכה, מכה"כ (שיחה) 16:16, 13 בספטמבר 2017 (IDT)תגובה[תגובה]
אם אור יתנדב זה יהיה מצוין, כי ממני זה ידרוש הרבה חפירה בקובץ הCSS. אני רק מתחיל בלימוד הסקריפטים והCSS, ופשוט עוקב קצת אחרי אור ואחרים ולומד את המלאכה. דוד (שיחה) 16:55, 13 בספטמבר 2017 (IDT)תגובה[תגובה]
לא הבנתי מה הבעיה. אור (שיחה) 18:05, 14 בספטמבר 2017 (IDT)תגובה[תגובה]
אְהְהְהְהְהְם!!! יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 09:34, 24 בספטמבר 2017 (IDT)תגובה[תגובה]
אפשר לשאול למה הקוד קורס לפעמים? ולמה עדיין לא תוקנה הבעיה הראשונה עליה אני מתלונן? יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 23:42, 29 באוקטובר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
אני מתייג מחדש, אור, אם כותבים רק את האות או המספר (כמו ) זה יוצא גופן עבה. ואם כותבים אותו עם נוסחה (כמו ) יוצא דק. תראה גם את הדוגמה שיהודה שמחה הזכיר. יהודהשיחה • כ' בחשוון ה'תשע"ח • 18:23, 8 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── מלבד זאת שהדבר עדיין לא תוקן, עכשיו יש תקלות שגיאה בקוד. יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 20:52, 23 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

יהודה שמחה - בימים האחרונים יש כמה תקלות באתר, עוד לא אותר מקורם, אני מאמין שגם זה שייך לאותו דבר. דוד (שיחה) 20:54, 23 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
יש חדש בקשר לתיקון הגופנים? יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 17:02, 11 בפברואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
יהודה שמחה, האם אתה עדיין מדבר על דוגמת אותיות ה f ? אצלי כולם נראים אותו הדבר. עידו (שיחה) 23:23, 20 בפברואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
ראית את הדוגמאות לעיל של המספר 1? יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 23:33, 20 בפברואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
כו, אולי המרנדר שלי שונה מאצלך, אבל גם האחדים אחידים, אחד אחד... עידו (שיחה) 23:51, 20 בפברואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

מספר עריכות

שאלה: איפה אני מוצא את מספר העריכות הנוכחי שלי? יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 19:42, 23 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה[תגובה]

העדפות > פרטי המשתמש > מידע בסיסי > מספר העריכות. את יומן התרומות שלך תוכל לראות כאן. מוסיף והולך (שיחה) 19:49, 23 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה[תגובה]
תודה. רק לא ברור לי למה יש לי כרגע רק 1,047 עריכות תחת 2000+ תרומות? יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 20:09, 23 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה[תגובה]
את האמת, זה די מוזר. בדקתי גם אצלי ונכתב לי פחות מחצי ממה שיש באמת. אין לי מושג לפי מה הוא סופר. זה גם יהיה בשיעורי בית של המתכנת. מוסיף והולך (שיחה) 20:29, 23 באוגוסט 2017 (IDT)תגובה[תגובה]
מראה פחות עריכות? נראה לי שהוא לא סופר את הייבואים.--יהודהשיחה • י"ט בחשוון ה'תשע"ח • 16:59, 8 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── אתם יכולים לבדוק בהעדפות. כל עריכה חדשה נוסף 1 (אם מרעננים את הדף) וייבוא לא מוסיף. יהודהשיחה • י"ט בחשוון ה'תשע"ח • 17:01, 8 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

ייתכן. לכאורה ביומן הייבוא זה ודאי נספר. מוסיף והולךשיחה • י"ט בחשוון ה'תשע"ח • 17:26, 8 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
מה הפירוש נספר. כתוב כמה ייבאתי, או שאני צריך לספור בעצמי? גם בתרומות המשתמש זה נראה. יהודהשיחה • כ' בחשוון ה'תשע"ח • 18:12, 8 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
אני עונה בעניין מספר הייבואים. אינני מכיר תבנית הסופרת אוטומטית, אולי אור יודע לפתח כזו, אבל לבינתיים תוכל לראות את מספר הערכים שייבאת (474) בצורה מעט פרימיטיבית: היכנס לכאן וחפש (ctrl+F) את "ייבא את", ומיד תראה את מספר הערכים שייבאת. רק חבל שיש פה סלט של דיון זה עם הדיון של קוד LaTeX. מוסיף והולךשיחה • כ' בחשוון ה'תשע"ח • 18:38, 8 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

- סוף העברה
מוסיף והולך, חלקתי לפיסקאות והעברתי עכשיו זה בסדר? יהודהשיחה • כ' בחשוון ה'תשע"ח • 19:28, 8 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

מצוין. את תבנית {{הועבר}} ו{{סוף העברה}} יש להציב בכל פסקה מחדש. הא לך תשר על העבודה, זו ושבכלל. חילך לאורייתא! מוסיף והולךשיחה • כ' בחשוון ה'תשע"ח • 20:30, 8 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

נוסחאות כימיות

בהמשך לדיון הארוך על בעיות קוד ה-LaTex, בנוסחאות מתמטיות, נראה לי שיש בעיה רצינית יותר בנוסחאות כימיות. למשל <chem>H-C{\equiv}C-H</chem>, זו הנוסחה של אצטילן C-H‏H-CΞ בצורה של ה-LaTex, הוא נותן שגיאה.--יהודהשיחה • כ"ג בחשוון ה'תשע"ח • 10:15, 12 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

תבנית עת לארכב

איפה אמורים להניח אותה?--יהודהשיחה • כ"ה בחשוון ה'תשע"ח • 15:53, 14 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

BulbgraphOnOff.gif,נו...--יהודהשיחה • ו' בכסלו ה'תשע"ח • 21:55, 23 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
לאחר מספר ניסיונות, אני רואה שזה לא פועל אצלנו כראוי. אאל"ט, בוויקיפדיה מקבל כל משתמש תזכורת אוטומטית לארכוב דף השיחה שלו כשזה חורג. אצלנו - לא מצאתי. רק בהוספה ידנית של התבנית. מוסיף והולךשיחה • ו' בכסלו ה'תשע"ח • 11:14, 24 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
מוסיף והולך, מה הכוונה? לשים את התבנית בדף המשתמש, או בדף השיחה? אולי במקום אחר.--יהודהשיחה • ו' בכסלו ה'תשע"ח • 11:30, 24 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
כן, בדף שאותו שוקלים לארכב. מוסיף והולךשיחה • ו' בכסלו ה'תשע"ח • 14:08, 24 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

תבניות פגומות

- הועבר מהדף שיחת משתמש:Davidnead

כמדומני שבטעות ייבאת לפני חודש שוב את התבנית, והיא יוצרת בעיות בהרבה ערכים. יישר כח. איש גלילישיחה • כ"ו בחשוון ה'תשע"ח • 19:58, 14 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

Done טופל. איש גלילי כדאי שתעקוב אחרי השינוי וההסבר שכתבתי בדף של ביקורת, כי זה קורה הרבה וזה הפתרון. זה כי קורה בגלל שהתבניות מוכללות ולא שמים לב לייבוא שלהם. דוד (שיחה) 20:14, 14 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
יישר כח. אני אינני יכול לערוך את התבנית, הפתרון מבחינתי הוא רק להזכיר לך מדי פעם. קריצה איש גלילישיחה • כ"ו בחשוון ה'תשע"ח • 20:27, 14 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
למה לא יכול? זה פתרון גרוע! קריצה דוד (שיחה) 20:28, 14 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
להזכירך, הדף מוגן (וטוב שכך). איש גלילישיחה • כ"ו בחשוון ה'תשע"ח • 20:29, 14 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
לא, לא הייתי מודע לכך שהוא מוגן. אם זה אומר שאחרים לא יכולים לייבא אותו בטעות - באמת טוב שכך, יש לך מושג אם זה ככה? אם לא, איני רואה תועלת, זה רק מונע מאנשים טובים מלבצע את התיקון הזה. דוד (שיחה) 20:35, 14 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
אכן, אי אפשר לייבא אותו, כשאני מייבא ערך של עיר כתוב ברשימת הייבוא שאינני יכול לייבא את תבנית עיר מפני שאינני רשאי לערוך אותו. איש גלילישיחה • כ"ו בחשוון ה'תשע"ח • 21:43, 14 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
איזה יופי, טוב לדעת. אעשה הגנה על שאר התבניות הדומות. אבדוק אולי יש אפשרות גם ליצור הרשאה מיוחדת כך שניתן יהיה לנעול את כל התבניות ממי שאין לו את ההרשאה, ואסיר אותה גם ממני עצמי. דוד (שיחה) 21:47, 14 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
אני מרשה לעצמי להוסיף עוד תבנית שכעת תיקנתי, שראוי שגם היא תקבל הגנה (כמו רבים כמוה), {{סינגל}}. איש גלילישיחה • כ"ו בחשוון ה'תשע"ח • 03:16, 15 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
תודה רבה! להבא, הנה ההנחיות לתיקון תבניות כאלו:
  1. איתור גרסה תקינה של התבנית (כמו שעשית).
  2. יצירת תבנית חדשה עם שם התבנית הקודם והסיומת (זמני) בסוף
  3. הוספת קטגוריה לתבנית החדשה בצורה הבאה: <noinclude>[[קטגוריה:תבניות חילופיות לתבניות ויקינתונים]]</noinclude>
  4. מחיקת תוכן התבנית המקורית, ובמקומו יצירת הפניה לתבנית הזמנית, חשוב להקפיד על תקציר עריכה ברור.
  5. אם יש צורך, השארה בקשה במכ:במ להגנה על התבנית הישנה. ;-) דוד (שיחה) 15:01, 15 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
יישר כח. אולי כדאי להעביר את זה למכ:אד או מכ:למ? איש גלילישיחה • כ"ו בחשוון ה'תשע"ח • 15:31, 15 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
אודה לך אם תעביר לאולם הדיונים, עד למציאת מקום הולם יותר. דוד (שיחה) 15:34, 15 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
אולי בעצם למכ:די. דוד (שיחה) 15:35, 15 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

- סוף העברה
דוד, בתבנית:סופר נלאיתי מלמצוא פתרון. איש גלילישיחה • ג' בכסלו ה'תשע"ח • 18:01, 20 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

אנא תן לי את הדף בו נתקלת בהופעת הבעיה. דוד (שיחה) 18:05, 20 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
לב טולסטוי. איש גלילישיחה • ג' בכסלו ה'תשע"ח • 18:08, 20 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
Done טופל - SMirC-thumbsup.svg תודה רבה! דוד (שיחה) 18:13, 20 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
טיפלתי כעת ב{{מדען}}, בדוק נא אם עשיתי טוב. איש גלילישיחה • ד' בכסלו ה'תשע"ח • 01:08, 22 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
מהיכן לקחת את קוד המקור תבנית הזמנית? דוד (שיחה) 09:17, 22 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
אינני זוכר איזו גרסה בדיוק, נברתי הרבה בגרסאות הישנות מוויקיפדיה, אבל כמדומני שזאת גרסה זאת. איש גלילישיחה • ד' בכסלו ה'תשע"ח • 13:25, 22 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
כל הכבוד. לי לקח זמן ללמוד איך מגלים את הגרסאות האלו. שאלתי כי למיטב זכרוני אני חיפשתי ולא מצאתי גרסה תקינה של תבנית מדען, היה זכור לי שזו תבנית חדשה שנוסדה מלכתחילה עם ויקינתונים. תודה! דוד (שיחה) 13:27, 22 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

עמוד ראשי

יש להקפיד בייתר שאת על נראות העמוד הראשי. לע"ע הכיתוב תחת 'תמונת היום', אינו תקין. וערכי פרשת 'ויצא' אינם בנמצא. כמו כן 'פורטל היום' אינו תקין. בברכה בן-ימין (שיחה) 04:02, 19 בנובמבר 2017 (IST)עודתגובה[תגובה]

עוד זוג ידיים ימניות ודאי היו עוזרות במקרה כזה. מוסיף והולךשיחה • ב' בכסלו ה'תשע"ח • 00:08, 20 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
אתה מתכוון לימניות בוודאי. ובכן בן-ימין לתשומת ליבך פיתחתי סקריפטים ההופכים את ייבוא (הכחלת) כל ערכי העמוד הראשי לעניין של מה בכך, כמה לחיצות, נשאר רק לעבור על הערכים. רלוונטי גם לכל ייבוא כמותי אחר שתרצה. אשמח אם תיצור איתי קשר בעניין. דוד (שיחה) 00:15, 20 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

מה פשר השגיאה הזו?

נוספה שגיאה בסוף דף הפירושונים הזה http://www.hamichlol.org.il/טיסה_(פירושונים)

(לא מצליח להמיר לקישור פנימי)

מדוע?

כמו כן בכל דף שאני מייבא, יש שגיאה בקישור של ויקי-שיתוף, אולי בגלל נטפרי? יוליוס (שיחה) 01:08, 6 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

יוליוס,לא ראיתי שגיאה בדף שציינת. (קישור פנימי טיסה (פירושונים)). הקישור של ויקי שיתוף נראה לי שזה בעיה במערכת כאן. מתייג את Davidnead--יהודהשיחה • י"ח בכסלו ה'תשע"ח • 13:16, 6 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
התקלה בויקינתונים ותיקה והיא בטיפול, אם יש למישהו מתכנת מתנדב שיוכתל לזרז את התהליך אשריו. 14:00, 6 בדצמבר 2017 (IST)

אנומליה מוזרה ביבוא ערכים

- הועבר מהדף המכלול:שאל את המומחה/חול
מזה חודשים רבים אני שם לב לתופעה מוזרה כאשר אני מייבא ערכים חדשים:

בהיסטוריית הגרסאות מופיעה גרסה שכביכול יובאה לעיתים זמן רב קודם לכן, ואז מופיעה גרסת היבוא הנוכחית שלי – שעה שטרם היבוא עצמו אני בודק אם הערך כבר קיים במכלול.

את הערך למניסקטה יבאתי לראשונה אתמול מיד לאחר בדיקה קצרה שהראתה כי הוא לא קיים אצלנו, וזו היסטוריית הגרסאות.

בעיה נוספת: את הפסקה הזו נאלצתי לכתוב בפתיחת "עריכה" בראש הדף הזה, כי משום מה הכפתור "פסקה חדשה" חסר לחלוטין. תקנו זאת. יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 15:48, 6 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

- סוף העברה

הגרסה הראשונה היא הגרסה שנמצאת בוויקיפדיה. ראה הסטורית גירסאות בויקיפדיה--יהודהשיחה • י"ח בכסלו ה'תשע"ח • 15:52, 6 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
בעיית הפסקה חדשה בדף ההוא טופלה. איני רואה בעיה בדף הגרסאות. תמיד בעת ייבוא מיובאים 2 גרסאות, זו האחרונה מוויקיפדיה, ואותה גרסה מחדש תחת ייבוא שלך. דוד (שיחה) 16:01, 6 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
תודה על התיקון. יהודה שמחה ולדמן (שיחה) 16:04, 6 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

העלאת גרסה חדשה של תמונה

למה אני רואה עדיין את התמונה הישנה בקובץ שהעליתי?--יהודהשיחה • י"ח בכסלו ה'תשע"ח • 15:55, 6 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

מוזר. כעת אני רואה את הגרסה החדשה--יהודהשיחה • כ' בכסלו ה'תשע"ח • 19:22, 7 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
לפעמים זה סתם שאלה של רענון. רפרש עמוק עשוי לפתור את זה, וכשלא - פתיחה בדפדפן חדש בדרך כלל עשויה לכסות את הבעיה. מוסיף והולךשיחה • כ"ב בכסלו ה'תשע"ח • 22:20, 9 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

שגיאות בערכים מיובאים

כמעט כל פעם שאני מייבא ערך הוא לא עובר חלק. לדוגמה: ייבאתי עכשיו את אום אל-פחם ויש הודעה על בוט יישובים/2710 מדי פעם. כמו כן תרשים על התפתחות דמוגרפית של היישוב מוצג בצורה שגויה לא כמו המקור. דבר נוסף, מכיוון שאני משתמש נטפרי, יש שגיאה באחת התמונות. יוליוס (שיחה) 13:09, 10 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

גם בזה יוליוס (שיחה) 13:22, 10 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
עדכון, זה בגלל העדר הרשאות. כפי שנאמר על ידי איש גלילי בדף השיחה שלי. יוליוס (שיחה) 14:03, 10 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

קבוצות ספורט

האם מידע על קבוצות ספורט הוא מידע שיש למוחקו מערך במכלול כגון בקריית אתא? יוליוס (שיחה) 13:44, 10 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

תראה כאן. ו{{מהדורות}}--יהודהשיחה • כ"ב בכסלו ה'תשע"ח • 16:11, 10 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

יבוא סיטונאי

איך אפשר לייבא כמות גדולה של ערכים בבת אחת? פה מצוין ש'ניתן להזין בשורת "דף המקור" שמות ערכים בזה אחר זה, ובכך לייבא בקלות מספר רב של ערכים', אבל זה לא עובד לי. יש משהו שאני לא יודע? יוליוס (שיחה) 00:35, 12 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

בזה אחר זה - הכוונה שלאחר שכבר יובא ערך אחד, אפשר לרשום שם של ערך נוסף ולייבאו. אין אפשרות לייבא מספר ערכים בו זמנית, מלבד בעלי הרשאת מייבא כמותי. איש גלילישיחה • כ"ד בכסלו ה'תשע"ח • 01:27, 12 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

דפים חדשים

איך אני יודע אילו דפים חסרים, אילו דפים טעונים שיפור, וכו'? עמודא דנהורא (שיחה) 10:51, 22 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

ברוך הבא עמודא דנהורא היקר. אם אתה רואה קישור "אדום" סימן שהוא חסר במכלול. איך תדע אם הוא קיים בוויקיפדיה? תוכל להשתמש בהתוסף החדש שלנו, או פשוט לנסות. איזה דפים טעוני שיפור? שאלה טובה. מציע לעקוב אחרי דף השינויים האחרונים, לראות דפים שנערכו על ידי עורכים אחרים - ולהשתתף בעריכתם במידת הצורך. תוכל גם לבחור ערך בתחום שמעניין אותך שתוכל למצוא לפי קטגוריה או בפורטלים, ותוכל גם לשפר את הדפים שאתה מייבא. בהצלחה =! דוד (שיחה) 10:59, 22 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
דוד, אני קצת מבין בשפת וויקי, אני עורך רשום בוויקיפדיה עם אלפי עריכות במרחב הערכים. אני שואל, האם יש דף של ערכים הטעונים שיפור, או דף של ערכים חסרים לטיפול דחוף. • עמודא דנהוראשיחה • ד' בטבת ה'תשע"ח • 11:02, 22 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
כולי התנצלות, המהירות בעוכריי. אם כך, ראשית אני שמח לבואך עוד יותר, כבעל ניסיון, שנית אזמין אותך לצרף עצמך לבעלי ידע בתחום, שלישית אין כזה דף עדיין. אך יש פרויקטים שבהם אפשר לעזור מאד - כמו מיזם ערכי הפרשה שהוא מיזם לשיפור ערכי הפרשה המופיעים כל שבוע בעמוד הראשי (כמובן שניתן להוסיף ערכים, וגם ניתן לערוך ערכים של שבועות אחרים קריצה), ויש גם את פורטל:הדף היומי שבשלבי הקמה, אך משווע לידיים עובדות והעורך שהקים אותו לא עומד בנטל, לפיכך הוא על אש נמוכה. יש לדפדף כמה שבועות אחרוה כדי לראות איך הוא אמור להראות בתפארתו. אם אזכר בעוד אכתוב לך. דוד (שיחה) 11:06, 22 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
נראה לי שהכי חשוב לטפל בדפי המיזם עצמם. עמודא דנהורא, בזה כמעט אין כאן מי שעוסק מה דעתך לעזור. תראה כעת דוגמה תבנית:בעלי ידע--יהודהשיחה • ד' בטבת ה'תשע"ח • 11:13, 22 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
יהודה, אין בכלל תבנית בעלי ידע, דוד מחק את כל התבניות. צריך להקים תבנית. אם אני אפתח תבניות בעלי ידע, ואני היחיד שמופיע בהן, הדבר הכי מוזר שיכול להיות זה להקים 7 תבניות. תתייגו אותי ישר! ... • עמודא דנהוראשיחה • ד' בטבת ה'תשע"ח • 11:16, 22 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
עד (איך אני עם התיוג? זה גם ר"ת של השם שלךקריצה) היום באמת לא הקמנו מהסיבות שמנית. אך לדעתי כבר הגיע הזמן. לא פעם ולא פעמיים קרה שמתייגים כמה אנשים, וכן לא תמיד כל עורך מכיר את המומחיות האישית שלך בתחום מסוים, ואולי הכי חשוב - תמיד צריך מישהו ראשון, אתה תוסיף ולאט לאט יצטרפו עוד לכל תבנית. גם בוויקיפדיה יש תבניות כמעט ריקות. דוד (שיחה) 11:20, 22 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
של הכינוי. אטפל בזה בהמשך. אגב, מעניין שהקדמתם את וויקיפדיה בעורך חזותי לדפי שיחה... • עמודא דנהוראשיחה • ד' בטבת ה'תשע"ח • 11:21, 22 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
הקדמנו? לי זכור שזה מופיע מזמן. אבל אם אתה אומר, ייתכן שכדאי להוריד את זה. עורכים חדשים מתבלבלים מאד עם הזחה וכו' בגלל החזותי. מה אתה אומר? דוד (שיחה) 11:22, 22 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

כתבתי לפני התנגשות עריכה

על מה אתה מדבר תלחץ על הקישור הזה, כעת אני באמת לא רואה בו דבר שצריך שיפור אבל הוא מפנה למקומות שלא טופלו כראוי. בפרט כל הקטגוריות שכתוב ויקיפדיה. כמו כן, צרעיך לטפל ברוב הדפים שמתחילים במילה המכלול: לדוגמה המכלול:משימות פתוחות--יהודהשיחה • ד' בטבת ה'תשע"ח • 11:26, 22 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
אין לי מושג איך מזיחים בעורך חזותי. ואני אגלה לך עוד סוד: אין לי שמץ איך בכלל מתעסקים עם זה. אני עובד עם קוד מקור מכמה סיבות. • עמודא דנהוראשיחה • ד' בטבת ה'תשע"ח • 11:30, 22 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
זו בדיוק הבעיה - לאף אחד אין מושג ולא יכול להיות מושג איך מזיחים בחזותי, וזה אחד התקלות הראשונות שנתקלים עורכים חדשים. גם חדשים בדרך כלל מתחילים מדפי שיחה, וכדאי שיתרגלו על ההתחלה לקוד המקור (שאכן יש כמה (...) סיבות טובות להשתמש בו). דוד (שיחה) 11:36, 22 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
Symbol support vote.svg בעדעמודא דנהוראשיחה • ד' בטבת ה'תשע"ח • 11:43, 22 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
כתבתי לפני התנגשות עריכההמכלול:עורך חזותי#בעיות קיימות--יהודהשיחה • ד' בטבת ה'תשע"ח • 11:44, 22 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

הזחה בעורך חזותי באמצעות נקודתיים בשורה הבאה. תראו את התוצאה בקוד המקור. יהודהשיחה • ו' בטבת ה'תשע"ח • 12:57, 24 בדצמבר 2017 (IST)

דוד. שמת לב לשורה הקודמת שלי? כעת ראיתי שכדי להזיח מזה בקוד מקור, צריך להוסיף 3 זוגות נקודתיים.--יהודהשיחה • ט' בטבת ה'תשע"ח • 15:51, 27 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
תודה! אני אישית כמעט לא משתמש בחזותי. דוד (שיחה) 15:54, 27 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
זה חשוב בשביל להדריך משתמשים חדשים. יישר כח! איש גלילישיחה • ט' בטבת ה'תשע"ח • 16:08, 27 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

עמודא דנהורא, משום מה מרבית דפי המדיניות, התחזוקה וכל שאר השטויות מוויקיפדיה יובאו ככתבם וכלשונם. חלקם מועילים וחלקם תוקנו, בין המועילים יש את תבניות וקטגוריות התחזוקה (ראה בקטגוריה:המכלול: ערכים הדורשים שכתוב), תוכל למצוא בהם את הדפים שאתה מחפש, אם כי איני בטוח שהתקלות נפתרו והקטגוריות עודכנו. בעקרון לתבניות המהדורות והשכתוב למכלול אמור להיות סיווג אוטומטי לקטגוריות (דוד, סיימנו לעבוד על זה? (לפחות ברמה הבסיסית של קטגוריה אחת לכל תבנית?)), כאמור - שלמות הרשימות תלויה שרענון הקטגוריות וסיווג התבניות מהדפים שלהם עצמם כדי שימויינו אוטומטית. בברכה, מכה"כשיחה • א' בשבט ה'תשע"ח • 22:01, 16 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

הורדה כPDF

- הועבר מהדף המכלול:שאל את המומחה בנושאים תורניים

למה אין בערכים אפשרות הורדה כPDF מנדי (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום

ככל הידוע לי זה רק בינתיים, בעזרת ה' בעתיד תהיה האפשרות. איש גלילישיחה • י"א בכסלו ה'תשע"ח • 22:04, 28 בנובמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

- סוף העברה

כבר יש אפשרות. אבל צריך לטפל בזה מבחינה טכנית, כדי שיהיה מותר לפרסם את זה בלי הפרת זכויות יוצרים. כרגע זה כותב את רשימת התורמים במכלול בלבד.--יהודהשיחה • ח' בטבת ה'תשע"ח • 16:19, 26 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]
אתה לגמרי צודק יהודה 1 יוסף - אולי באמת כדאי לבטל בינתיים? דוד (שיחה) 17:44, 26 בדצמבר 2017 (IST)תגובה[תגובה]

שימוש בקובץ

מה זאת אומרת "אין דפים המשתמשים בקובץ זה" בקבצים קובץ:קאנופוס.JPG וקובץ:דמיון משולשים.png. הקובץ הראשון נמצא כאן והשני כאן. תמיהה. דוד או מישהו אחר יודע?--יהודהשיחה • ט"ז בטבת ה'תשע"ח • 21:45, 2 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

אותו דבר כמו קטגוריות, וכמו דפים המקושרים לכאן - לא מעודכן בגלל הבעיה בריענון השרת. לצערי, זה בניסיון טיפול כל הזמן אך נדחה. היה דיבור שזה אף יטופל הערב, אך לא נראה שזה יקרה. דוד (שיחה) 22:05, 2 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

מדיניות מלחמת עריכה

- הועבר לדף המכלול:אולם דיונים# מדיניות מלחמת עריכה
יהודהשיחה • ה' בשבט ה'תשע"ח • 15:19, 21 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

רשימת המעקב

איך מסלקים מרשימת המעקב את יומן השיניים הבדוקים. זה לא היה בעבר.--יהודהשיחה • כ"ב בטבת ה'תשע"ח • 09:58, 9 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

זה אחד מהבאגים של רענון השרת. איש גלילישיחה • כ"ב בטבת ה'תשע"ח • 10:07, 9 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
עבר חלקית, ויעבור לגמרי. לצערי הריענון נסחב יותר מידי זמן, הרבה תקלות, מקוה שיושלם שבוע הבא. דוד (שיחה) 11:05, 9 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

דריסת הפניה

מה התנאי כדי שאוכל להעביר דף מהשם המקורי לדף ההפניה שלו. ראיתי שבעבר משתמשים אחרים עשו את זה, ואני לא הצלחתי.--יהודהשיחה • כ"ה בטבת ה'תשע"ח • 10:39, 12 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

דריסת הפניה היא בעצם מחיקת דף, מה שדורש הרשאות מפעיל. דוד (שיחה) 11:20, 12 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

ייבוא

ניסיתי לייבא את הערך ציטוכרום וקיבלתי שגיאה. כך גם בערך בית גלעין. מה פשר השגיאה הזו? הייבוא נכשל: Expected <mediawiki> tag, got.--יהודהשיחה • ה' בשבט ה'תשע"ח • 15:45, 21 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

דיברנו על זה בפרטי, לא? יש תקלה. מקוה שתטופל הערב. דוד (שיחה) 15:51, 21 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
ברוך השם ממש עכשיו עלה בדעתי פתרון שעזר ב"ה. לידיעתכם. אני מאמין שיחד עם זה נפתרו כמה תקלות משנה כמו שליחת דואל למשתמש, אנא הודיעו לי עם אתם ממשיכים להיתקל בהתנהגות חריגה של התוכנה. דוד (שיחה) 16:09, 21 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
יישר כוח הייבוא באמת הצליח עכשיו.--יהודהשיחה • ה' בשבט ה'תשע"ח • 16:16, 21 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
אכן, פועל תקין. איש גלילישיחה • ה' בשבט ה'תשע"ח • 16:17, 21 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
הבעיה חזרה. איש גלילישיחה • ו' בשבט ה'תשע"ח • 19:10, 21 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
ועכשיו? דוד (שיחה) 19:24, 21 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
לא עובד. איש גלילישיחה • ו' בשבט ה'תשע"ח • 20:51, 21 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

ייחוס תרומות שגוי

המשתמשים עידו ויוני. רשומים גם בוויקיפדיה זה לא הם מכאן. כשנכנסים בתרומות המשתמש עלולים לקבל את התרומות של המשתמשים מוויקיפדיה תחת השם שלהם כאשר מייבאים דף שהם עשו בו את העריכה האחרונה תראו לדוגמה דף שייבאתי לצורך העניין חואן אגנסיו מולינה. כעת הוא נמצא במיוחד:תרומות/עידו (בשורה הראשונה). יש פתרון לזה? --יהודהשיחה • ט"ו בשבט ה'תשע"ח • 21:51, 30 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

המממ, שאלה טובה. כרגע זו אכן בעיה עידו (שיחה) 22:10, 30 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
לא הצלחתי להבין את הבעיה. יוני (שיחה) 22:36, 30 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
אין לז הפתרון בלי שינוי משמעותי בתוכנת מדיה ויקי. דוד (שיחה) 22:40, 30 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
זה שאין פתרון אני מבין. לא הצלחתי להבין את הבעיה יוני (שיחה) 22:43, 30 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
שמייחסים דברים למי שלא כתב אותם. בנוסף זה עלול לגרום אי נעימות אם אחד יודה בימן התודות למשתמש שלא יבין על מה.--יהודהשיחה • ט"ו בשבט ה'תשע"ח • 22:49, 30 בינואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

ייבוא ערך

- הועבר מהדף המכלול:דלפק ייעוץ/ארכיון 1

- הועבר מהדף המכלול:ייעוץ
שבוע טוב, אני מעוניין לייבא מוויקיפדיה ערך על ספר ריגול. בספר כתוב על כך שאחד הסוכנים יצר קשר עם אשתו של מי שניהל חקירה עליו, על מנת לבלבל את החוקר. כתוב גם שסוכן אחר עונה על ידי מי ששבו אותו. כדי להסיר ספק, מדובר בגויים. האם נוסח כזה קביל במכלול? תודה, הפני השחור (שיחה) 00:33, 25 בפברואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

על איזה ערך מדובר? עידו (שיחה) 11:17, 25 בפברואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]
ייבאתי את החפרפרת (ספר) ואתה יכול לשכתב איפה שנדרש, משום שעדיין אינני יודע לעבוד עם אספקלריא. הפני השחור (שיחה) 21:38, 25 בפברואר 2018 (IST)תגובה[תגובה]

- סוף העברה

- סוף העברה