המכלול:פורטל/פתיחת פורטל חדש
תחזוקת הפורטלים וקידומם |
הקדמה
ככלל, כמו כל תרומה חיובית למרחב הערכים, כך מוערכות מאד תרומות למרחב הפורטלים ובניית פורטלים חדשים. עם זאת, בעקבות בנייתם בעבר של מספר פורטלים בעייתיים, אשר נבנו ללא ניסיון ובאופן לא מקצועי, וכן בשל הצורך בתחזוקה לאורך זמן של פורטל, בניגוד ליצירת ערך חדש יש לקיים דיון מקדים לפני בניית פורטל חדש.
דף זה נועד לדיונים בנושא פתיחת פורטל חדש על ידי משתמש בעל רצון טוב. אין לפתוח פורטל חדש ללא דיון מקדים בדף זה, שבו תחווה הקהילה את דעתה בנוגע לפורטל המוצע. לפני פתיחת הצעה לפורטל חובה לבצע את הפעולות הבאות:
- לעיין בפורטלים המומלצים.
- לקרוא בעיון את המכלול:המדריך לעיצוב פורטלים.
- לחשוב שנית האם אתם מספיק מקצועיים בתחום ומנוסים טכנית במכלול כדי להשלים מלאכה מורכבת זו.
- רצוי לבנות פורטל מתוך רשימת הפורטלים המבוקשים אך שימו לב: הופעת פורטל כפורטל דרוש אינה מהווה אישור אוטומטי לפתיחת הפורטל.
- יש לפתוח דיון בדף זה על ידי לחיצה על לשונית "פסקה חדשה", למלא בכותרת את שם הפורטל המוצע.
- תחת הכותרת יש לפרט בקווים כלליים את מבנה הפורטל המתוכנן ואת כותרות המסגרות, כסקיצה מילולית. רצוי גם להציג פורטלים מקבילים בשפות אחרות אם יש. כמו כן, רצוי להציג את קטגוריות המשנה הרלוונטיות לנושא ולרשום את הערכת מספר הערכים בתחום.
- מומלץ לתייג את {{מכלולאים פעילים}}.
בסוף הדיון, אם יוחלט ליצור את הפורטל, הדיון יועבר לדף השיחה של הפורטל. אם יוחלט שלא ליצור את הפורטל, הדיון יאורכב בארכיון. לאחר הסכמת הקהילה יש בנוסף:
- לרשום את שמכם ואת הפורטל החדש ברשימת אחראי הפורטלים ולדאוג לתחזוקת הפורטל ורצוי גם לאוטומטיזציה שלו (ראו במדריך).
- להקים את הפורטל החדש לפי פורטל: בסיס ולבנות אותו לפי מדריך העיצוב.
- להשלים בסוף העבודה את כל הפעולות הדרושות כדי שתהיה גישה אל הפורטל - ראו הסבר מפורט בסוף המדריך לעיצוב פורטלים.
כללים
- דיון ימשך עד חודש ימים, ובסופו יסתיים.
- דיון שיסתיים יאורכב. כל מציע פורטל רשאי להציע הצעתו מחדש בכל עת, גם אם הדיון אורכב. כל מציע פורטל רשאי "להקפיץ" את הדיון לסוף הרשימה, וזאת על מנת להתחיל את מניין הימים לדיון מחדש.
- פורטל יוקם אם היו לפחות 4 הצבעות, עם 60% בעד, כאשר ישנו מתנדב בעל ידע טכני מספק להקמת הפורטל.
- מציע הפורטל ייספר במניין הקולות.
- אחראי המיזם יכריע בדבר תוצאות הדיון.
- אחראי המיזם:
לפתיחת פסקה חדשה לחצו כאן.
דיונים
פורטל: ישיבות קטנות וגדולות
מכלולאים פעילים שימו לב לדיון שנפתח פה, אני רק מצטט את הצעתו של פותח הדיון:
שלום. שמתי לב שאין פורטל לישיבות למרות שיש המון ישיבות בקטגורייה. ברצוני לקיים הצבעה שבה תכריעו האם אכן צריך להקים פורטל כזה. תודה אנונימי (שיחה) 20:23, 7 בינואר 2020 (IST)
.
אני בעצמי בעד פתיחת הפורטל. קובנא (שיחה) 19:21, 9 בינואר 2020 (IST)
- בעד אם יש מי שיש לו את הידע ואת הזמן לעשות את זה מקוה (שיחה) 19:25, 9 בינואר 2020 (IST)
- כמובן בעד, וכמובן שצריך שמישהו יתחזק אותו. ושימו לב שלפי הכללים הרשומים למעלה - זה תנאי לפני שמציעים פורטל. לכן גם לא העברתי את הדיון לפה. דויד (שיחה) י"ג בטבת ה'תש"ף 21:41 (IDT)
- האם אתה יודע ומעוניין לבנות ולתחזק את זה? אם לא אני חושב שאפשר מיד לסגור את הדיון. מקוה (שיחה) 21:47, 9 בינואר 2020 (IST)
- אני יכול ללמוד איך עורכים פורטל, אבל לא נראה לי שיש לי את הזמן כרגע בשביל זה, ולמעשה ניתן לחתום בכך את הדיון עד שמישהו יקח את הפרוייקט על עצמו. קובנא (שיחה) 14:44, 12 בינואר 2020 (IST)
- אני* בעד חזק ומוכן לקחת על עצמי את הניהול ביחד עם עוד מכלולאי (אולי משתמש:איציק ברגמן?)כמובן שבהסכמת כולם...ואצטרך עזרה ממי שכבר בנה פעם פורטל. עלה ירוק (שיחה) 01:04, 23 במרץ 2020 (IST)
- מכלולאים פעילים עלה ירוק (שיחה) 12:20, 23 במרץ 2020 (IST)
- במצב הנוכחי אני מצטער להיות נגד חזק. אבל אינני ח"ו נגד הרעיון בעצמו. שאני סבור שהוא נכון מאוד. אלא במצב הנוכחי עושה רושם שמציע הרעיון אין לו מושג איך הפורטל אמור להיראות. פשוט פתחתי את הערך ישיבה שאמור להיות הערך הראשי בפורטל שכזה. וראיתי שאין הוא יכול כלל להיות ראוי להיות ערך ראשי בפורטל כזה. חסר גם המון ערכי משנה שאמורים להופיע בפורטל כזה. אני כן מוכן לפתוח דף עם רשימת ערכים ארוכה שחיוני לכתוב לפני שפותחים פורטל. ולמי שלא מבין, פורטל אינו עוד קטגוריה. מזה כבר יש מספיק על הישיבות. פורטל אמור לפתוח צוהר בפני עצמו לעולם הישיבות. וחיוני שהוא יכיל כשלב ראשון את המידע הבסיסי על המושג ישיבה בצורה מסודרת. בעז"ה אחרי שיהיו ערכים מסודרים ומכלולאיים על כל התחום של ישיבה (גם בזה אני מוכן לסייע. אז אהיה מוכן לתת את הסיוע הטכני הנדרש לבניית הפורטל. הניהול השוטף הוא שלב מאוחר הרבה יותר. הצלחה. מקוה • שיחה • כ"ז באדר ה'תש"ף 10:26 (IDT) 10:26, 23 במרץ 2020 (IST)
- מכלולאים פעילים עלה ירוק (שיחה) 12:20, 23 במרץ 2020 (IST)
- האם אתה יודע ומעוניין לבנות ולתחזק את זה? אם לא אני חושב שאפשר מיד לסגור את הדיון. מקוה (שיחה) 21:47, 9 בינואר 2020 (IST)
- כמובן בעד, וכמובן שצריך שמישהו יתחזק אותו. ושימו לב שלפי הכללים הרשומים למעלה - זה תנאי לפני שמציעים פורטל. לכן גם לא העברתי את הדיון לפה. דויד (שיחה) י"ג בטבת ה'תש"ף 21:41 (IDT)
משתמש:איציק ברגמן? מה אתה אומר? עלה ירוק (שיחה) 12:20, 23 במרץ 2020 (IST)
- בעד אבל על חשבון מי--דוב פרח (שיחה) 14:26, 7 ביולי 2020 (IDT)
- מה צריך בשביל לערוך פורטל ? ואולם חי אני • שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ג • 13:43, 16 בינואר 2023 (IST)
- בעד אבל על חשבון מי--דוב פרח (שיחה) 14:26, 7 ביולי 2020 (IDT)
פורטל:היישוב הישן
מכלולאים פעילים אני מציע לפתוח פורטל שיכלול את נושאי היישוב הישן. זה יכול לכלול את רבני היישוב הישן, הכוללים ועוד ועוד. מרדכי עציון (שיחה)
- כשיהיה מי שיודע לתחזק את זה מבחינה טכנית נוכל לדון על כך בכובד ראש. מקוה • שיחה • ט"ו בתמוז ה'תש"ף 07:07 (IDT)
- בעד אבל מאוחר יותר--דוב פרח (שיחה) 14:27, 7 ביולי 2020 (IDT)
- יש לי גישה טכנית ב"ה, ועברתי בהרחבה על המדריכים, ונראה לי שהבנתי. אם יש "ארגז חול" לפורטלים, אני מוכן להתאמן שם. מרדכי עציון (שיחה) 14:53, 7 ביולי 2020 (IDT)
- אני לא מעוניין סתם לדחות אותך. אבל כשמשתמש מגיע שבוע אחרי שהוא נרשם ורוצה לבנות פורטל. מה נראה לך אני אמור לחשוב? אני באמת מציע לך שיש פה כ"כ הרבה מה להשקיע בשכתוב ערכים ושלב הסינון השני שאני ממליץ לך להשקיע דבר ראשון בזה. מקוה • שיחה • ט"ו בתמוז ה'תש"ף 15:05 (IDT)
- קודם כל יש לי נסיון מויקיפדיה. דבר שני יש לי דחף כל הזמן ליזום דברים חדשים. דבר שלישי אין לי עניין לשכתב כל ערך, והתענינותי היא בערכים תורניים, או היסטוריה חרדית, ואכן התחלתי לעבור על כלל הערכים בפורטל התנ"ך ובעז"ה צורתם תשתנה לטובה לבלי הכיר. דבר רביעי, אני מסכים איתך שקפצתי קצת מוקדם מידי, ואמתין שלפחות ישדרגו אותי ל"בדוק" אוטומטי, או לבעל "זכות הצבעה". מרדכי עציון (שיחה) 15:11, 7 ביולי 2020 (IDT)
- מרדכי עציון לא תייגת אותי אז לא ראיתי את תשובתך. א. ניסיון מויקיפדיה. בתחום בניית פורטלים?. ב. כן את זה אנחנו רואים. אני רואה זאת בעין חיובית (ככה גם אני התחלתי). עם זאת המלצתי לך לקחת נשימה ארוכה לא משנים מקום בב"א. עושים זאת לאט לאט עקב בצד אגודל. ג. ערכים תורניים אלו הכי בעייתיים. יש בהם המון עבודה לשכתב אותם מהמבט החילוני-ויקיפדי למבט התורני שבאמת למי יש זמן. ד. בדוק בהמכלול הוא לא שדרוג (בניגוד לויקיפדיה פה המשמעות היחידה היא פחות עומס למנטרים). וזכות הצבעה היא זכות אוטומטית בצבירת ותק וניסיון מינימליים. מקוה • שיחה • כ' בתמוז ה'תש"ף 21:52 (IDT)
- קודם כל יש לי נסיון מויקיפדיה. דבר שני יש לי דחף כל הזמן ליזום דברים חדשים. דבר שלישי אין לי עניין לשכתב כל ערך, והתענינותי היא בערכים תורניים, או היסטוריה חרדית, ואכן התחלתי לעבור על כלל הערכים בפורטל התנ"ך ובעז"ה צורתם תשתנה לטובה לבלי הכיר. דבר רביעי, אני מסכים איתך שקפצתי קצת מוקדם מידי, ואמתין שלפחות ישדרגו אותי ל"בדוק" אוטומטי, או לבעל "זכות הצבעה". מרדכי עציון (שיחה) 15:11, 7 ביולי 2020 (IDT)
- אני לא מעוניין סתם לדחות אותך. אבל כשמשתמש מגיע שבוע אחרי שהוא נרשם ורוצה לבנות פורטל. מה נראה לך אני אמור לחשוב? אני באמת מציע לך שיש פה כ"כ הרבה מה להשקיע בשכתוב ערכים ושלב הסינון השני שאני ממליץ לך להשקיע דבר ראשון בזה. מקוה • שיחה • ט"ו בתמוז ה'תש"ף 15:05 (IDT)
- יש לי גישה טכנית ב"ה, ועברתי בהרחבה על המדריכים, ונראה לי שהבנתי. אם יש "ארגז חול" לפורטלים, אני מוכן להתאמן שם. מרדכי עציון (שיחה) 14:53, 7 ביולי 2020 (IDT)
- בעד אבל מאוחר יותר--דוב פרח (שיחה) 14:27, 7 ביולי 2020 (IDT)
פורטל המשנה
שיעורים בחובת התלמידים, פודקאסט, מסגרות בעובי אני רואה שאין פורטל כזה ―אנונימי 222 (שיחה | תרומות) לא חתם
- אנונימי 222 תודה, קח בחשבון שנראה שפורטלים כבר לא באופנה, ובכל מקרה אתה צריך קודם לצבור נסיון עריכות במכלול לפני שתוכל לתחזק פורטל חדש. קח לך נושאים שבתחום התעיינינותך ותערוך בהם. בהצלחה. דויד (שיחה) ג' בניסן ה'תשפ"ב 18:19 (IDT)
פורטל תפילה
מכלולאים פעילים מי בעד? (קטגוריה:תפילה) יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ג בתשרי ה'תשפ"ג 14:35, 18 באוקטובר 2022 (IDT)
- יש לתייג בעלי זכות הצבעה לפני יצירת הפורטל. אציין שאני נגד בזבוז הזמן המשווע ביצירת פורטלים. הפורטל כעת יועבר כולו למרחב המשתמש. מקוה • שיחה • כ"ד בתשרי ה'תשפ"ג 17:36 (IDT)
- אתה לא רציני יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ד בתשרי ה'תשפ"ג 17:49, 19 באוקטובר 2022 (IDT)
- יש כללים ותפקידי לאכוף אותם. דרך אגב הפעולה לקחה פחות מדקה, ואם דעתי לא תתקבל והפורטל יאושר יקח לפורטל אותה כמות זמן לעשות את הדרך חזור. מקוה • שיחה • כ"ד בתשרי ה'תשפ"ג 17:55 (IDT)
- @מה זאת אומרת לעשות את הדרך חזור? יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ד בתשרי ה'תשפ"ג 18:08, 19 באוקטובר 2022 (IDT)
- הפורטל כולו עבר למשתמש:יעקב/פורטל:תפילה וכל דפי המשנה איתו. אם הפורטל יאושר כאן הוא יחזור. מקוה • שיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 18:32 (IDT)
- @מה זאת אומרת לעשות את הדרך חזור? יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ד בתשרי ה'תשפ"ג 18:08, 19 באוקטובר 2022 (IDT)
- יש כללים ותפקידי לאכוף אותם. דרך אגב הפעולה לקחה פחות מדקה, ואם דעתי לא תתקבל והפורטל יאושר יקח לפורטל אותה כמות זמן לעשות את הדרך חזור. מקוה • שיחה • כ"ד בתשרי ה'תשפ"ג 17:55 (IDT)
- אתה לא רציני יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ד בתשרי ה'תשפ"ג 17:49, 19 באוקטובר 2022 (IDT)
- אני בעד חזק ליצירת הפורטל. יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ד בתשרי ה'תשפ"ג 19:17, 19 באוקטובר 2022 (IDT)
- אני בעד שכל אחד יבזבז את זמנו איך שהוא רוצה מצב רוח • שיחה • כ"ד בתשרי ה'תשפ"ג • 18:37, 19 באוקטובר 2022 (IDT)
- בעד בא לתקן (שיחה) 19:12, 19 באוקטובר 2022 (IDT)
- באופן כללי אני בעד חזק שכל אחד יבזבז את זמנן איך שהוא רוצה (ממליץ על לימוד תורה וכדו') אבל מחוץ למכלול, אני נגד חזק שהוא יעשה את זה במכלול, מכיוון שהוותיקים בינינו טוענים שהדבר אינו תורם אני יאלץ ע"פ האמור לעיל להצביע נגד, להרחבה עיינו כאן. אפרון (שיחה) 19:22, 19 באוקטובר 2022 (IDT)
- אני בעד חזק מאוד אגב מקוה אפשר להתנהג יותר בהתחשבות ולא לשלוח את הכל למרחב הפרטי לפני דיון זיכרונאי (שיחה) 19:31, 19 באוקטובר 2022 (IDT)
- כתבתי לפני התנגשות עריכה – רק לתשו"ל המתדיינים כאן. בכדי לקיים דיון תקף יש לפעול על פי ההוראות המפורטות במעלה הדף. מקוה • שיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 19:35 (IDT)
- הוספתי לאחר התנגשות עריכה: הכללים מאוד ברורים ומפורטים ויש להם סיבה ברורה. מי שבחר לעבור על הכללים יש להתלונן אליו ולא למי שעושה את תפקידו. מקוה • שיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 19:35 (IDT)
- שום בעיה, רק שים לב שביינתים זה 4 - 1. יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ד בתשרי ה'תשפ"ג 19:51, 19 באוקטובר 2022 (IDT)
- אני נגד. וההצבעה לא תקינה, כיוון שתיוג בזה לא עבד. איסתרק (שיחה) 20:03, 19 באוקטובר, 2022
- נגד, ומומלץ למצביעים כאן ללמוד על מה יוצרים קטגוריה. ”תנאי ליצירת פורטל הוא קיומם של ערך ראשי טוב (בדרך כלל שמו כשם הפורטל), קטגוריה ראשית אחת בנושא הפורטל, מספר קטגוריות משנה ומספר רב של ערכים בתחום”. דרך אגב, אם הוא לא יתוחזק ברמה סבירה הוא יועבר לטיוטה בלא קשר לדיון כאן. שמש מרפא (שיחה) 23:48, 19 באוקטובר 2022 (IDT)
- לא הבנתי מה אתה רוצה, וכי בקטגוריה:תפילות ביהדות אין מספיק קטגוריות? יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 08:41, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- תיאורטית בעד מותנה בעמידה בכל כללי יצירת פורטל. לדעתי לא גרע פורטל תפילה מפורטל:ארכאולוגיה של המזרח הקרוב, ואני לא מתכוון לקלישאה סרת הטעם המופיעה בדיוני חשיבות מדי פעם, כי ערך לא נמצא בחלון ראווה של המכלול משא"כ הפורטלים. מוטי ~ שיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג • 10:30, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- ומקוה, על פורטל:הדף היומי על זה אף אחד לא מדבר בכלל. והוא, לא רק שבקושי יש עליו ערך לכל היותר שתיים, ולא רק שהוא בכלל לא מוכן ולא בשל (ציטוט מתוך דברי לוחם הצדק שדבריו הובאו לעיל: ” דרר אגב, אם הוא לא יתוחזק ברמה סבירה הוא יועבר לטיוטה בלא קשר לדיון כאן.”) אז כל ״לוחמי הצדק והישר״ שהצביעו נגד, שיבדקו קודם כל על הדברים הנכונים שצריך להצביע נגדם, ואח״כ תדברו על פורטל תפילה יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 10:34, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- יעקב שים לב להזיח בהתאם לתגובה עליה הגבת. ולא הבנתי אתה מתכוון שלפני שאנחנו מאשרים להקים פורטל חדש נלך למחוק את הקודמים? נראה לי שהסדר הפוך, קודם דנים על מה שלא קיים ואחרי זה משנים את הקיים. מוטי ~ שיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג • 10:41, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- אם לא שמת לב שתיהם קיימים, הפורטל הזה פשוט עבר למרחב המשתמש (ראה מיוחד:כל הדפים/משתמש:יעקב) יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 11:44, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- יעקב שים לב להזיח בהתאם לתגובה עליה הגבת. ולא הבנתי אתה מתכוון שלפני שאנחנו מאשרים להקים פורטל חדש נלך למחוק את הקודמים? נראה לי שהסדר הפוך, קודם דנים על מה שלא קיים ואחרי זה משנים את הקיים. מוטי ~ שיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג • 10:41, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- בעד שיעשה מה שרוצה, ושיהנה מהחיים גם בתוך המכלול, אלא אם כן הפורטל יאכל וישתה, כרגע אני מאמין שהמצב לא חייב להיות כך. המבקר (שיחה) 11:18, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- יעקב, לא מכניסים תגובות באמצע אלא מקפידים להזיח נקודתיים יותר מהתגובה עליה מגיבים. לגופה של טענה אני לא חושד בך שהתכוונת ברצינות, (כיום) פתיחה בניגוד לכללים כמאן דליתא. מוטי ~ שיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג • 11:49, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- זה לא הנושא עכשיו, וחוץ מזה כבר עניתי על כך כמה וכמה פעמים. ולמה לא? תסתכל בדפי זרימה. יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 11:59, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- לא הבנת, לא באתי להאשים אותך על פתיחת הפורטל אלא להסביר שהעובדה שפתחת אותו חסרת משמעות כי (היום בניגוד לזמן פתיחת הפורטל שהזכרת) יש כללים מחייבים. מוטי ~ שיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג • 12:05, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- הדיון הוא לא על הפתיחה אלא על החשיבות גופא, ובזה בהחלט יש מקום נכבד אצל הפורטל שהזכרתי. יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 12:08, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- אין לי זכות הצבעה, אבל נראה לענ"ד שאין סיבה בפורטל שכזה... אתה מוזמן ליצור ערכים בנושא, לפרסם על זה כמיזם פרטי שלך, להוסיף לחתימה שלך וכו'... אחיה היהודי ◙ שִׂיחָה ◙ עֲרִיכוֹתַי בַּמִּכְלוֹל) ◙ כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג ◙ 12:12, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- אני לא הולך לוותר כזה מהר על הפורטל אבל אתה מוזמן להגיד לי איזה ערכים יש בנושא שעוד לא נכתבו. כעת אני הולך לעבוד רציני על זמן קריאת שמע שכרגע משמש כהפניה. יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 12:15, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- אין לי זכות הצבעה, אבל נראה לענ"ד שאין סיבה בפורטל שכזה... אתה מוזמן ליצור ערכים בנושא, לפרסם על זה כמיזם פרטי שלך, להוסיף לחתימה שלך וכו'... אחיה היהודי ◙ שִׂיחָה ◙ עֲרִיכוֹתַי בַּמִּכְלוֹל) ◙ כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג ◙ 12:12, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- הדיון הוא לא על הפתיחה אלא על החשיבות גופא, ובזה בהחלט יש מקום נכבד אצל הפורטל שהזכרתי. יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 12:08, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- לא הבנת, לא באתי להאשים אותך על פתיחת הפורטל אלא להסביר שהעובדה שפתחת אותו חסרת משמעות כי (היום בניגוד לזמן פתיחת הפורטל שהזכרת) יש כללים מחייבים. מוטי ~ שיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג • 12:05, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- זה לא הנושא עכשיו, וחוץ מזה כבר עניתי על כך כמה וכמה פעמים. ולמה לא? תסתכל בדפי זרימה. יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 11:59, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- יעקב, לא מכניסים תגובות באמצע אלא מקפידים להזיח נקודתיים יותר מהתגובה עליה מגיבים. לגופה של טענה אני לא חושד בך שהתכוונת ברצינות, (כיום) פתיחה בניגוד לכללים כמאן דליתא. מוטי ~ שיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג • 11:49, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
וואלה, לא מעניין אותי. שיהיה לך בהצלחה. זה לא בתחומי ידע שלי, ואני לא מתכוון להתעסק בזה. באתי להביע דעה רק לגבי יצירת פורטל כזה. אחיה היהודי ◙ שִׂיחָה ◙ עֲרִיכוֹתַי בַּמִּכְלוֹל) ◙ כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג ◙ 12:18, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- מקוה? אני חושה שהעניין סוכם ברוב מוחלט. יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 13:11, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- א. דיון נמשך שבוע. ב. כבר כתבתי למעלה שיש הוראות איך לקיים דיון. תזמין אותי לכאן שבוע אחרי שתפתח דיון לפי הכללים הרשומים במעלה הדף. נ.ב. כתור עצה טובה אני מציע לך לשחרר טיפה (לא ח"ו לוותר, רק לפתוח את דף הדיון פעמיים ביום, לנסות לתייג לא יותר מפעם ביום, ולא לנסות להתנצח). מקוה • שיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 13:40 (IDT)
מקוה תייג ואני לא רואה סיבה שאחרים גם לא קיבלו.
ליתר ביטחון אתייג שוב - בעלי זכות הצבעה. עכשיו קיבלת? יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 14:00, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- די כבר לתייג כאן. יש סיבה למה אתה לא פותח דיון רציני כפי שנדרש ורק שוב ושוב טוחן מים? מקוה • שיחה • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 14:47 (IDT)
- זה @איסתרק אמר את זה, לא אני. יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 14:55, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- גם אני לא רואה סיבה שלא אקבל... אבל עובדה שלא קיבלתי. וגם עכשיו לא קיבלתי. זה מאוד מוזר. איסתרק (שיחה) 15:45, 20 באוקטובר, 2022
- מוזר... ייתכן שיבוש בתיוג של בעלי זכות הצבעה? יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 16:00, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- עכשיו הכל ברור!!! איך אתה רוצה לקבל תיוג אם שמך לא רשום בקוד מקור של תבנית:בזה? יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 16:02, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- יעקב חשבתי שזו רשימה אוטומטית שם... מתברר שהסירו אותי אי־פעם. איסתרק (שיחה) 16:06, 20 באוקטובר, 2022
- כנ"ל תבנית:מפ. יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 16:08, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- יעקב, קצת התבלבלתי: אתה יצרת את הפורטל או שהוא כבר היה קיים לפני כן?! הבטלן | (לשעבר מיק) | שיחה 17:00, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- יצרתי והעבירו למרחב המשתמש. יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 17:24, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- יעקב, קצת התבלבלתי: אתה יצרת את הפורטל או שהוא כבר היה קיים לפני כן?! הבטלן | (לשעבר מיק) | שיחה 17:00, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- עכשיו הכל ברור!!! איך אתה רוצה לקבל תיוג אם שמך לא רשום בקוד מקור של תבנית:בזה? יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 16:02, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- מוזר... ייתכן שיבוש בתיוג של בעלי זכות הצבעה? יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 16:00, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
- גם אני לא רואה סיבה שלא אקבל... אבל עובדה שלא קיבלתי. וגם עכשיו לא קיבלתי. זה מאוד מוזר. איסתרק (שיחה) 15:45, 20 באוקטובר, 2022
- זה @איסתרק אמר את זה, לא אני. יעקב • שיחה • תרומות • מייל • כ"ה בתשרי ה'תשפ"ג 14:55, 20 באוקטובר 2022 (IDT)
פורטל סדר הדורות
אם כל המידע הרחב והעצום אולי ניתן ליצור פורטל לסדר הדורות של העם היהודי דהיינו עשים דורות ראשונים, אבותינו, שבטים, נביאים, שופטים, וכו' וכו' ואולם חי אני • שיחה • כ"ג בטבת ה'תשפ"ג • 13:43, 16 בינואר 2023 (IST)
- אולי צריך למצוא מישהו שיקח על עצמו את העבודה, כמדומני שבמכלול מעדיפים להשקיע יותר ביצירת ערכים, ניטור ותחזוק. המבקר (שיחה) 17:07, 17 בינואר 2023 (IST)
פורטל:העיר העתיקה
מכלולאים פעילים, מה אתם אומרים על הרעיון? למאי נ"מ • שיחה • י"ב בטבת ה'תשפ"ד 20:01 (IDT) 20:01, 23 בדצמבר 2023 (IST)
- ההשקעה והמשאבים שזה ישאב לא שווים את זה בשום צורה. מקוה • שיחה • י"ב בטבת ה'תשפ"ד 20:04 (IDT)
- כלומר? הפורטל הזה שוה פחות מפורטלים אחרים שגם הם דורשים השקעה ומשאבים? אם אני מצהיר כי אני מוכן לעשות את זה ולתחזק כל העת, גם אז תתנגד? למאי נ"מ • שיחה • י"ב בטבת ה'תשפ"ד 20:07 (IDT) 20:07, 23 בדצמבר 2023 (IST)
פורטל בית המקדש
שלום עורכי המכלול החביבים, אני מתכנת ומבין בויקי, הייתי רוצה לעשות פורטל על בית המקדש שיקיף את הנושא מסביב בהרחבה, ויתבסס על הדף קטגוריה:בית המקדש וכן על קטגוריה:בית המקדש - מבנה. בהיות בית המקדש הבית הרוחני של עם ישראל, המייצג את גאולתם עם בנייתו וכחלק חשוב ומרכזי בחייו של כל יהודי לדעתי מן הראוי שיהיה עליו פורטל. להערכתי לאחר צפיה בקטגוריות הנ"ל יש כ2 קטגוריות ראשיות, 20 קטגוריות משנה, ו403 ערכים, מבלי הערכים בקטגוריה הראשית שאינם כלולים בקטגוריות המשנה. אם תסכימו פה אחד אקח על עצמי בעז"ה את המשימה ואבנה את הפורטל במקצועיות שלב אחר שלב. ―חלקי ה' (שיחה | תרומות) לא חתם
- בעד חזק ~ תכליתי • שיחה • י"ח באדר א' ה'תשפ"ד 18:35 (IDT) 18:35, 27 בפברואר 2024 (IST)
- מישהו יודע איך מתייגים מכלולאים פעילים יכול לעשות את זה? חלקי ה' (שיחה) 21:16, 27 בפברואר 2024 (IST)
- מכלולאים פעילים ~ תכליתי • שיחה • י"ט באדר א' ה'תשפ"ד 22:24 (IDT) 22:24, 27 בפברואר 2024 (IST)
- רק אציין לתגובת שרגא בפסקה הקודמת (היא מבוססת על נתונים). מוטי ~ שיחה • י"ט באדר א' ה'תשפ"ד • 23:31, 27 בפברואר 2024 (IST)
- גם אני בעד משך חכמה (שיחה) 23:43, 27 בפברואר 2024 (IST)
- אני בעד (אם צריך עזרה אני וכל המכלולאים ישמחו לעזור, אם כי אני פחות טוב בתכנות) אני ואתה (שיחה) עם ישראל חי. 02:50, 28 בפברואר 2024 (IST)
- בעד חזק מאוד עמנואל (שיחה) 09:10, 28 בפברואר 2024 (IST)
- אני נגד. ואני לא מבין איך מישהו שטוען שהוא מבין בויקי לא יודע לחתום ולתייג. בכל מקרה בכדי שנדע שאתה באמת מבין תצטרך קודם להוכיח במקומות אחרים. מקוה • שיחה • כ"א באדר א' ה'תשפ"ד 20:41 (IDT)
- אני מבין בקוד, בקוד ויקי עכשיו התחלתי. חתימה ותיוג הם דברים שמוגדרים כקוד המיוחד לאתר, שניתן לתייג משתמשים פעילים אחרים או לחתום את שמך בדפי שיחה וכדו', משא"כ בפורטלים שזה מתופעל על בסיס קוד נפוץ ומעיון שלי בקוד מקור של פורטלים נראה לי כי אוכל בהצלחה להתמודד עם המשימה. תוכל לתת לי להתחיל את הפורטל ותיווכח בעצמך על בקיאותי בתחום. חלקי ה' (שיחה) 22:09, 29 בפברואר 2024 (IST)
- מקוה חלקי ה' (שיחה) 10:39, 1 במרץ 2024 (IST)
- כמדומני שעבר שבוע ואני יכול להתחיל בבניית הפורטל עם רוב מצביעים, הלא כן? חלקי ה' (שיחה) 21:48, 4 במרץ 2024 (IST)
- כמובן שבניית הפורטל לא תיעשה במרחב פורטל אלא במרחב האישי לדוג': משתמש:חלקי ה'/פורטל:בית המקדש/הידעת. מוטי ~ שיחה • כ"ה באדר א' ה'תשפ"ד • 22:43, 4 במרץ 2024 (IST)
- @חלקי ה' בהצלחה! עמנואל (שיחה) 22:59, 4 במרץ 2024 (IST)
- כמובן שבניית הפורטל לא תיעשה במרחב פורטל אלא במרחב האישי לדוג': משתמש:חלקי ה'/פורטל:בית המקדש/הידעת. מוטי ~ שיחה • כ"ה באדר א' ה'תשפ"ד • 22:43, 4 במרץ 2024 (IST)
- כמדומני שעבר שבוע ואני יכול להתחיל בבניית הפורטל עם רוב מצביעים, הלא כן? חלקי ה' (שיחה) 21:48, 4 במרץ 2024 (IST)
- מקוה חלקי ה' (שיחה) 10:39, 1 במרץ 2024 (IST)
- אני מבין בקוד, בקוד ויקי עכשיו התחלתי. חתימה ותיוג הם דברים שמוגדרים כקוד המיוחד לאתר, שניתן לתייג משתמשים פעילים אחרים או לחתום את שמך בדפי שיחה וכדו', משא"כ בפורטלים שזה מתופעל על בסיס קוד נפוץ ומעיון שלי בקוד מקור של פורטלים נראה לי כי אוכל בהצלחה להתמודד עם המשימה. תוכל לתת לי להתחיל את הפורטל ותיווכח בעצמך על בקיאותי בתחום. חלקי ה' (שיחה) 22:09, 29 בפברואר 2024 (IST)
- אני נגד. ואני לא מבין איך מישהו שטוען שהוא מבין בויקי לא יודע לחתום ולתייג. בכל מקרה בכדי שנדע שאתה באמת מבין תצטרך קודם להוכיח במקומות אחרים. מקוה • שיחה • כ"א באדר א' ה'תשפ"ד 20:41 (IDT)
- בעד חזק מאוד עמנואל (שיחה) 09:10, 28 בפברואר 2024 (IST)
- אני בעד (אם צריך עזרה אני וכל המכלולאים ישמחו לעזור, אם כי אני פחות טוב בתכנות) אני ואתה (שיחה) עם ישראל חי. 02:50, 28 בפברואר 2024 (IST)
- מכלולאים פעילים ~ תכליתי • שיחה • י"ט באדר א' ה'תשפ"ד 22:24 (IDT) 22:24, 27 בפברואר 2024 (IST)
- מישהו יודע איך מתייגים מכלולאים פעילים יכול לעשות את זה? חלקי ה' (שיחה) 21:16, 27 בפברואר 2024 (IST)