המכלול:העברת דפי טיוטה/ארכיון 2
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
מיכי - שיחה - י' בשבט ה'תש"ף - 10:13 (IDT)
- מיכי, הטיוטה עדיין לא בשלה למרחב הערכים, ואמנה כמה נקודות ששמתי אליהן לב:
- צריך למצוא שם אחר או תוספת בסוגריים, לא שייך שיהיה ערך מצ'ינג וערך מאצ'ינג.
- צריך לעשות סדר בפסקאות למשל: "היסטוריה" צריך לעלות למעלה אחרי "מקור השם", "החברות המפעילות" צריך לעבור ל"קישורים חיצוניים". "מגביות בולטות" ו"המגביות" זה כפילות מיותרת, או שנציין רק 8-10 מגביות בולטות או שהטבלה תכיל את כל המגביות, אין טעם במגביות בולטות + טבלה חלקית. (דווקא 4 מגביות שתרמתי להן לאחרונה לא נמצאות ברשימה...)
- צריך לשפר את הניסוח בכל הערך, למשל: להחליף מונחים כמו "נגידים" ו"נדיבים" שהם בעגה המקובלת במגזר אבל לא מתאימים לאנציקלופדיה.
- לדייק יותר את העובדות ואת עקרונות השיטה, העירו על כך כבר בדף השיחה וההערות נכונות. למשל: למיטב ידיעתי ברוב ההתרמות כבר אין הכפלה. שילוש וריבוע, זה חריג מאוד ולא צריך לתת תחושה שזה עניין שבשיגרה.
- אין זכר לרווחים של החברות המפעילות ולעמלה שהן גובות.
- להוסיף פיסקה "ביקורת" שתביא ביקורת עניינית ומוסמכת על השיטה ויישומה בפועל. לא אכתוב כאן את כל הדברים בעיקר בגלל שאין לי מקורות מוסמכים לזה, אבל השמועות הרווחות בציבור מדברות על תמונת מצב הרבה פחות וורודה מהנתונים הרשמיים. למשל: טענות שהסכומים הנקובים לא נכונים ואפילו רחוקים מהאמת, העובדה שכל המגביות ללא יוצא מן הכלל עברו את היעד, ושאלת מיליארד הדולר מאיפה פתאום הציבור החרדי התעשר כל כך ברגע שהומצא המצ'ינג? לפי הטבלה החלקית בערך כבר נאספו כחצי מיליארד שקל!! ויש עוד תמיהות רבות שכדאי לתת עליהן תשובות.
- מכלולאים פעילים תרמו בעין יפה למען העברת הטיוטה למרחב הערכים. מוטיאל (שיחה) 11:38, 5 בפברואר 2020 (IST)
- כל הארות והערות נכונות, נראה לי שכשזה יהיה במרחב יטפלו בו, כל זמן שהוא נשאר טיוטה, אין מי שיערוך אותו. במבט שטחי ראיתי שיש ערכים שנכתבו מיד בתוך המרחב והם בקושי יכולים להיקראות טיוטה... מינקי (שיחה) 18:25, 16 בפברואר 2020 (IST)
- אני חושב שהערך בשל לחלוטין ביחס לסטנדרט שהתקבל, וכן אני חושב שמההצבעה שבדף השיחה יוצא בעצם שזה צריך להיות במרחב הערכים.--שלמה - (שיחה) - 14:11, 20 בפברואר 2020 (IST)
- מפעילי מערכת למה הערך לא הועבר עדיין? מקוה • שיחה • ו' באדר ה'תש"ף 14:06 (IDT) 14:06, 2 במרץ 2020 (IST)
- למרות שהדף טעון שיפור רציני, אני מוכן להעביר אותו למרחב הערכים אם זה יעזור לשיפורו. הבעיה שאני לא יודע לאיזה שם להעביר, והשם מאצ'ינג לא בא בחשבון בכלל כמו שכתבתי לעיל בסעיף 1.
מכלולאים פעילים יקרים, תדונו בנושא ותמצאו שם כדי שנוכל לבצע את ההעברה. מוטיאל (שיחה) 12:11, 3 במרץ 2020 (IST)- אני בעד גיוס המונים ואולי גיוס המונים במגזר החרדי לא ללכת רחוק (אפשר להכניס בסוגרים מצינג אבל לדעתי אין צורך) Eli shteinman (שיחה) 13:02, 3 במרץ 2020 (IST)
- Eli shteinman, שלמה המלך, מיכי, מינקי ומכלולאים פעילים, העברתי למימון המונים במגזר החרדי. נא להמשיך ולשפר את הנקודות האמורות לעיל. בהצלחה. מוטיאל (שיחה) 11:29, 8 במרץ 2020 (IST)
- חבל שההערות החשובות נשארו כאן והם לא בדף שיחה. תיקנתי חלק מהנקודות שהועלו כאן ובדף שיחה, יש עדיין מה לשפר. עשיתי הפניה ממאצ'ינג לשם הערך שהוחלט עליו מימון המונים במגזר החרדי. אביר על סוס (שיחה) 12:02, 9 במרץ 2020 (IST)
- Eli shteinman, שלמה המלך, מיכי, מינקי ומכלולאים פעילים, העברתי למימון המונים במגזר החרדי. נא להמשיך ולשפר את הנקודות האמורות לעיל. בהצלחה. מוטיאל (שיחה) 11:29, 8 במרץ 2020 (IST)
- אני בעד גיוס המונים ואולי גיוס המונים במגזר החרדי לא ללכת רחוק (אפשר להכניס בסוגרים מצינג אבל לדעתי אין צורך) Eli shteinman (שיחה) 13:02, 3 במרץ 2020 (IST)
- למרות שהדף טעון שיפור רציני, אני מוכן להעביר אותו למרחב הערכים אם זה יעזור לשיפורו. הבעיה שאני לא יודע לאיזה שם להעביר, והשם מאצ'ינג לא בא בחשבון בכלל כמו שכתבתי לעיל בסעיף 1.
- מפעילי מערכת למה הערך לא הועבר עדיין? מקוה • שיחה • ו' באדר ה'תש"ף 14:06 (IDT) 14:06, 2 במרץ 2020 (IST)
- אני חושב שהערך בשל לחלוטין ביחס לסטנדרט שהתקבל, וכן אני חושב שמההצבעה שבדף השיחה יוצא בעצם שזה צריך להיות במרחב הערכים.--שלמה - (שיחה) - 14:11, 20 בפברואר 2020 (IST)
- כל הארות והערות נכונות, נראה לי שכשזה יהיה במרחב יטפלו בו, כל זמן שהוא נשאר טיוטה, אין מי שיערוך אותו. במבט שטחי ראיתי שיש ערכים שנכתבו מיד בתוך המרחב והם בקושי יכולים להיקראות טיוטה... מינקי (שיחה) 18:25, 16 בפברואר 2020 (IST)
מכלולאים פעילים ומנטרים, אני מעלה פה את הבקשה בשם אביאל. הוא עבד על זה קשה ועשה שינויים והוספות עד כמה שידו משגת. נא לעבור על הטיוטה, לתקן ולהרחיב את הנדרש כדי להעבירה למרחב הערכים.
בתודה מראש. מוטיאל (שיחה) 10:56, 12 במרץ 2020 (IST)
- אביאל בוצע בס"ד לאחר שתיקנתי. נא השלם את התבנית אישיות רבנית שהוספתי. וזכור להוסיף אותה בכל ערך של רב. דויד (שיחה) ט"ז באדר ה'תש"ף 16:39 (IDT)
אין בערך שום פרטים, הערך חייב לעבור למרחב הטיוטות איציק (שיחה) 15:13, 15 במרץ 2020 (IST)
- איציק ברגמן כעת הורחב מספיק כדי להישאר. דויד (שיחה) כ"ו באדר ה'תש"ף 02:40 (IDT)
אני חושב שהערך מכיל את כל הפרטים הנדרשים ע"מ להקרא קצרמר ולעבור למרחב הערכים איציק (שיחה) 22:27, 21 במרץ 2020 (IST)
- איציק ברגמן בוצע בס"ד דויד (שיחה) כ"ו באדר ה'תש"ף 02:55 (IDT)
הערך מכיל פרטים רבים פלוס פעילות צבורית (קצרמר) איציק (שיחה) 22:41, 21 במרץ 2020 (IST)
- איציק ברגמן בוצע בס"ד דויד (שיחה) כ"ו באדר ה'תש"ף 03:06 (IDT)
הרחבתי אותו עד כדי קצרמר איציק (שיחה) 01:54, 24 במרץ 2020 (IST)
- איציק ברגמן בוצע בס"ד. עבודה יפה. דויד (שיחה) כ"ט באדר ה'תש"ף 23:06 (IDT)
איציק (שיחה) 00:00, 25 במרץ 2020 (IST)
- איציק ברגמן בוצע בס"ד דויד (שיחה) א' בניסן ה'תש"ף 02:21 (IDT)
יצרתי את הערך, הרחבתי אותו, כעת אני חושב שהוא מתאים למרחב הערכים. איציק (שיחה) 01:31, 8 באפריל 2020 (IDT)
איציק (שיחה) 13:59, 8 באפריל 2020 (IDT)
אפשר להחזיר למרחב הערכים. אביר על סוס (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- בוצע מקוה • שיחה • ט"ז בניסן ה'תש"ף 22:10 (IDT) 22:10, 9 באפריל 2020 (IDT)
מצב טיפול: לא בשל
כתבתי טיוטה איך עושים אותה כערך? ―אלחנן פיין (שיחה | תרומות) לא חתם
- לא מצדיק ערך, יש לשלב בגוף הערך על רבי אליהו ישראל.
- שילבתי, והגשתי בקשת מחיקה. אביר על סוס (שיחה) 22:01, 14 ביוני 2020 (IDT)
נא להעביר למרחב הערכים בשם נמלת הקליע. תודה! דוד דרומי (שיחה) 22:58, 14 ביוני 2020 (IDT)
נא להעביר למרחב הערכים תחת השם ספרי מהר"ל. תודה!מהללו (שיחה) 17:41, 17 ביוני 2020 (IDT)
נא להעביר לשם סנטינל (טנק), תודה! --דוד דרומי (שיחה) 20:36, 24 ביוני 2020 (IDT)
נא להעביר לבוחרים להרגיש טוב. תודה! דוד דרומי (שיחה) 23:33, 7 ביולי 2020 (IDT)
נא להעביר את הערך למרחב הכללי בתודה מראש --יואל וויס (שיחה) 15:08, 13 ביולי 2020 (IDT)
נא להעביר את הערך למרחב הכללי תודה רבה לכם --יואל וויס (שיחה) 16:09, 14 ביולי 2020 (IDT)
נא להעביר למרחב הערכים - הנסיך הנרי, דוכס קמברלנד וסטראת'רן. תודה. דוד דרומי (שיחה) 19:09, 15 ביולי 2020 (IDT)
סיימתי את העבודה בטיוטה זו. אבקש נא להעבירה למרחב הערכים. תודה. סענדער (שיחה) 15:23, 22 ביולי 2020 (IDT)
נא להעביר לדף מיזם המכלול:מיזם מכלוליטא. תודה רבה! איש הנחמה (שיחה) 14:50, 28 ביולי 2020 (IDT)
- בעד חזק מאד מיזם מבורך וחשוב ביותר. מרדכי עציון (שיחה) 04:19, 2 באוגוסט 2020 (IDT)
מנטריםמרדכי עציון (שיחה) 22:28, 3 באוגוסט 2020 (IDT)
- איש הנחמה ומרדכי עציון - בוצע בס"ד ספרא - שיחה - כותבים על חרדים? היכנסו להשפיע! 22:42, 3 באוגוסט 2020 (IDT)
רבי חיים מיליקובסקי
אני אתמול יצרתי את הערך רבי חיים מיליקובסקי עשיתי כרטייסיה ובלוגרפיה במחשבה להמשיך והעבירו לי א זה לטיוטה אבקש אם אפשר להחזיר את זה לערך עכשיו זה מתוקן--א בוחער (שיחה) 12:50, 31 ביולי 2020 (IDT)
- עברתי על הטיוטה. זה כמעט מוכן, אבל עוד לא. אין תאריך פטירה! והפיסקא "ספרים שחיבר" מנוסחת בצורה לא תיקנית. בהצלחה! מרדכי עציון (שיחה) 04:19, 2 באוגוסט 2020 (IDT)
הערך בשל לחלוטין. ייתכן ותהיה דיון חשיבות, וכן ייתכן שירצו לשנות את שם הערך, אבל אין סיבה לא להעביר למרחב. מנטרים תודה רבה! מרדכי עציון (שיחה) 14:34, 5 באוגוסט 2020 (IDT)
- מרדכי עציון, לא עדיף לסיים את הדיון על התואר? כי איך נעביר עם או בלי רב? ספרא - שיחה - כותבים על רבנים? היכנסו להשפיע! 14:48, 5 באוגוסט 2020 (IDT)
- אני מעדיף להעביר קודם, כי בתוך הדיון על התואר כל הזמן מתערבב שיקולי חשיבות וזה דיון לא עניני. לכאורה תעביר עם תואר [כי כך נוצר הערך], ואם יהיה רוב אז תשלול, אבל אין לי התנגדות שתעביר בלי תואר. העיקר שיהיה במרחב הערכים, ואז הדיון יהיה עניני. מרדכי עציון (שיחה) 14:51, 5 באוגוסט 2020 (IDT)
- מרדכי עציון בוצע על ידי גאון הירדן. תודה. ספרא - שיחה - כותבים על רבנים? היכנסו להשפיע! 15:16, 5 באוגוסט 2020 (IDT)
- תודה רבה! מרדכי עציון (שיחה) 17:26, 5 באוגוסט 2020 (IDT)
- מרדכי עציון בוצע על ידי גאון הירדן. תודה. ספרא - שיחה - כותבים על רבנים? היכנסו להשפיע! 15:16, 5 באוגוסט 2020 (IDT)
- אני מעדיף להעביר קודם, כי בתוך הדיון על התואר כל הזמן מתערבב שיקולי חשיבות וזה דיון לא עניני. לכאורה תעביר עם תואר [כי כך נוצר הערך], ואם יהיה רוב אז תשלול, אבל אין לי התנגדות שתעביר בלי תואר. העיקר שיהיה במרחב הערכים, ואז הדיון יהיה עניני. מרדכי עציון (שיחה) 14:51, 5 באוגוסט 2020 (IDT)
טיוטה:קו ברסלב
מה? ―איש תם (שיחה | תרומות) לא חתם
- איש תם כאן המקום לבקש את ההעברה. כשהבקשה לא נענית זה לא כי אתה אמור לנסות לבד, זה בגלל שהטיוטה לא מוכנה לפרסום. שים לב לכך להבא. מקוה • שיחה • י"א בסיוון ה'תש"ף 08:44 (IDT)
- נראה לי פעם ראשונה שאני יוצר ערך, חשבתי שזה נתון לבחירה אם לבקש או ליצור לבד. סורי. איש תם (שיחה) 10:28, 3 ביוני 2020 (IDT)
- אני שואל שוב, מה צריך להתרחש כדי שהדף יעבור? ~ איש תם שיחה 03:59, 9 ביוני 2020 (IDT)
- נראה לי פעם ראשונה שאני יוצר ערך, חשבתי שזה נתון לבחירה אם לבקש או ליצור לבד. סורי. איש תם (שיחה) 10:28, 3 ביוני 2020 (IDT)
טיוטה:מתווה הקפסולות
להעביר תחת השם מתווה הקפסולות, ערך נחוץ מהללו (שיחה) 18:22, 11 באוגוסט 2020 (IDT)
משתמש:א בוחער/רבי מאיר מברדיטשוב
אם אפשר בבקשה להעביר מנטרים--א בוחער (שיחה) 16:56, 14 באוקטובר 2020 (IDT)
- א בוחער היקר: לכאורה אתה אמור לתייג את מפעילי מערכת ולא את המנטרים (כעת אני תייגתי אותם, אך להבא - זה התיוג). בהצלחה ובהערכה על תרומתך למכלול, יחיד ורבים (שיחה) 17:40, 18 באוקטובר 2020 (IDT)
- יחיד ורבים מדוע מפעילי מערכת? כל מנטר יכול להעביר ערכים. דויד (שיחה) א' בחשוון ה'תשפ"א 18:34 (IDT)
- כבודך א. מנטרים מספיק ב. הועבר אין צורך להטריד את המפעילי מערכת...--א בוחער (שיחה) 19:57, 18 באוקטובר 2020 (IDT)
- רבינו דויד, אני אמנם מודע כי מנטר יכול להעביר דפים (אני מנטר או לא? ), אך היה נשמע לי קצת מוזר שלמנטר יש סמכות להפעיל שיקול דעת האם הערך בשל למרחב הערכים או לא. טוב שהתוודעתי לגדול הכלי שיש בידים שלי... יחיד ורבים (שיחה) 00:46, 19 באוקטובר 2020 (IDT)
- כבודך א. מנטרים מספיק ב. הועבר אין צורך להטריד את המפעילי מערכת...--א בוחער (שיחה) 19:57, 18 באוקטובר 2020 (IDT)
- יחיד ורבים מדוע מפעילי מערכת? כל מנטר יכול להעביר ערכים. דויד (שיחה) א' בחשוון ה'תשפ"א 18:34 (IDT)
משתמש:א בוחער\רבי ישראל מפיקוב
אם אפשר בבקשה להעביר מרחב הערכים מנטרים--א בוחער (שיחה) 13:31, 15 באוקטובר 2020 (IDT)
מנטרים אפשר להוציא את הערך? (נ.ב. את כל מה שכתוב כאן נדפס בקובצי שלהבת שמואל ה' חלקים אבל רק החלק הראשון נמצא באוצר החכמה אז שלא יכניסו לי "דרוש מקור" על כל שורה) מוטל (שיחה) 13:23, 26 באוקטובר 2020 (IST)
מנטרים אפשר להוציא את הערך? מוטל (שיחה) 17:55, 28 באוקטובר 2020 (IST)
- מוטל בוצע. אם סיימת לערוך, נא להסיר את תבנית העבודה. מרדכי עציון (שיחה) 18:00, 28 באוקטובר 2020 (IST)
מנטרים נא להעביר. כתבתיה בהתאם לנוהל במרחב טיוטה. אין הרבה מידע על אישיות זו, ולכן הערך דליל. אביר על סוס (שיחה) 22:45, 29 באוקטובר 2020 (IST)
- אביר על סוס. בוצע. נשמח עם תחפש עוד מידע עליו. ערך חשוב! ספרא - שיחה 22:53, 29 באוקטובר 2020 (IST)
האיך מעבירים טיוטה מטיטות שלי במשתמש להאנציקלופדיה, והאם אתם יכוליםן לעשות את זה, תודה ―גיבארט (שיחה | תרומות) לא חתם
מוכן? תודה!
- מוטל, בוצע בס"ד. פעם הבאה אל תשכח לחתום וכן לתייג מנטרים. מרדכי עציון (שיחה) 20:51, 14 בנובמבר 2020 (IST)
מנטרים מהללאל (שיחה) 14:53, 30 בנובמבר 2020 (IST)
לכולם אהובים בשל לטעמי. מנטרים? מהללאל (שיחה) 22:35, 17 בדצמבר 2020 (IST)
- לא יזיק שם טיפה ליטוש לשוני, אבל הייתי מעביר אילולי זה שלא הבנתי אם האבום זה "כיסופים" או "כולם אהובים". תטפל בבקשה בפתיח. מרדכי עציון (שיחה) 01:00, 18 בדצמבר 2020 (IST)
פשלה, צודק. טיפלתי. מנטרים? מהללאל (שיחה) 09:24, 18 בדצמבר 2020 (IST)
לקול פעמונים. ערך בשל, מנטרים מהללאל (שיחה) 11:04, 25 בדצמבר 2020 (IST)
מוטיאל ביצע, ישר כוח!! מהללאל (שיחה) 11:34, 25 בדצמבר 2020 (IST)
לשמואל גריינימן עם דריסת הפניה לערך של דוד אביו המפורסם, בשל לטעמי מנטרים? מהללאל (שיחה) 23:45, 26 בדצמבר 2020 (IST)
- מהללאל, טופל והועבר לשמואל גריינימן (זמר). בברכה, יוש"פ (שיחה) 09:32, 27 בדצמבר 2020 (IST)
בשל עד מאוד. מנטרים צר לי שאני מטריד אתכם פה שוב ושוב... אבל זה בנסיבות משמחות. לפחות לחלק מהחבר'ה... מהללאל (שיחה) 13:32, 28 בדצמבר 2020 (IST)
- מהללאל היקר. תוכל בבקשה לקרוא את הערך בניחותא, ולמצוא בעצמך אי אילו שיירי בוסר. גאון הירדן (שיחה) 14:18, 28 בדצמבר 2020 (IST)
הערך מוכן. נא להחליף לרבי יהודה בן אליעזר מנטרים, תודה! --מטעמים (שיחה) 17:50, 29 בדצמבר 2020 (IST)
מנטרים -- שמואל חיים (שיחה) היום בכ"ד בטבת ה'תשפ"א מגיע משיח! 14:23, 8 בינואר 2021 (IST)
- ערך מצוין. כדאי שתעבור עוד מעט לתקן כמה שגיאות כתיב וללטש ניסוח, ואז תתייג שוב. מרדכי עציון (שיחה) 22:44, 12 בינואר 2021 (IST)
- תקנתי קצת,נראה לי בסדר, מרדכי עציון תוכל עכשיו להעביר? -- שמואל חיים (שיחה) היום בא' בשבט ה'תשפ"א מגיע משיח! 15:17, 14 בינואר 2021 (IST)
- בוצע, אם זה מחבדפדיה תוסיף את התבנית של הקרדיט. מרדכי עציון (שיחה) 15:36, 14 בינואר 2021 (IST)
- אומנם התבססתי על הערך בחב"דפדיה, אבל כתבתי את זה לגמרי מחדש, אם נראה לך שבכל זאת יש צורך אז אתה מוזמן לשים -- שמואל חיים (שיחה) היום בא' בשבט ה'תשפ"א מגיע משיח! 15:38, 14 בינואר 2021 (IST)
- בוצע, אם זה מחבדפדיה תוסיף את התבנית של הקרדיט. מרדכי עציון (שיחה) 15:36, 14 בינואר 2021 (IST)
- תקנתי קצת,נראה לי בסדר, מרדכי עציון תוכל עכשיו להעביר? -- שמואל חיים (שיחה) היום בא' בשבט ה'תשפ"א מגיע משיח! 15:17, 14 בינואר 2021 (IST)
האם אפשר להעביר זאת מדפי הטיוטה למרחב הערכים (ואז לציין זאת במיזם חכמי ישראל) תודה משתמש:גיבארט
הכנסת ערך הרב מצליח חי מאזוז
האם אפשר להעביר את הערך שכתבתי לתוך המכלול עצמו? ב"ה כבר חיוו דעתם על זה כמה מהחברים שיש חשיבוות לערך, אשמח אם יקודם הלאה. תודה רבה מראש.
מוכן! אם אפשר להעביר למרחב הערכים, תודה משתמש:גיבארט
- גיבארט, בוצע ספרא - שיחה 20:05, 16 בינואר 2021 (IST)
מצב טיפול: לא בשל
מנטרים-- שמואל חיים (שיחה) היום בג' בשבט ה'תשפ"א מגיע משיח! 21:35, 16 בינואר 2021 (IST)
מוכן! אם אפשר להעביר למרחב הערכים, תודה משתמש:גיבארט, ואם אפשר להוסיף לו קישור לספרו מדרש לפירושים (שעל שם זה הוא מפורסם)
- גיבארט, אם לא אכפת לך, אטפל בזה עד שבת בע"ה. אם לא יקדימוני. ספרא (שיחה) 02:32, 21 בינואר 2021 (IST)
- גיבארט, בוצע ספרא - שיחה 22:23, 23 בינואר 2021 (IST)
להעביר להניסיון הזה ערך בשל. מנטרים? מהללאל (שיחה) 14:36, 22 בינואר 2021 (IST)
- מהללאל, בוצע. ספרא - שיחה 19:48, 23 בינואר 2021 (IST)
מצב טיפול: לא בשל
אבקש להעביר את הדף ממרחב הטיוטות למרחב הערכים.
מצב טיפול: לא בשל
מנטרים תודה מראש! -- שמואל חיים (שיחה) היום בט"ו בשבט ה'תשפ"א מגיע משיח! 10:19, 28 בינואר 2021 (IST)
מצב טיפול: יובא מויקיפדיה
מנטרים ומפעילי מערכת, כנ"ל על הבקשה הקודמת שלי על משתמש:שמואל חיים/נפש אלוקית -- שמואל חיים (שיחה) היום בי"ד בכסלו ה'תשפ"א מגיע משיח! 15:46, 30 בנובמבר 2020 (IST)
ברשות בעלי הבית: אין צורך לתייג גם מפעילי מערכת. הערך על בריחת יעקב מעשיו חסר מהותית לדעתי - הבריחה המשיכה עוד עשרים ושתיים שנה אחרי יציאתו מהבית. ולכלול איזכור משמעותי למפגשם החגיגי. שם הערך אמור להיות כנראה "מסעו של יעקב לחרן" או משהו כזה. מהללאל (שיחה) 16:03, 30 בנובמבר 2020 (IST)
- לאחר שיפוצך, מהללאל הערך מוכן?-- שמואל חיים (שיחה) היום בי"ד בכסלו ה'תשפ"א מגיע משיח! 16:20, 30 בנובמבר 2020 (IST)
מה פתאום? השארתי לך... מהללאל (שיחה) 16:28, 30 בנובמבר 2020 (IST)
- שמואל חיים, בויקיפדיה נכתב הערך לאחרונה. ראה בריחת יעקב מעשו. ספרא - שיחה 15:51, 3 בפברואר 2021 (IST)
- לאחר שיפוצך, מהללאל הערך מוכן?-- שמואל חיים (שיחה) היום בי"ד בכסלו ה'תשפ"א מגיע משיח! 16:20, 30 בנובמבר 2020 (IST)
מנטרים להעביר לרבי משה שניאורי, עורכי אספקלריה להעביר לאחר מכן את תוכן הערך למשה שניאורי -- שמואל חיים (שיחה) היום בה' בשבט ה'תשפ"א מגיע משיח! 09:11, 18 בינואר 2021 (IST)
- שמואל חיים בוצע ספרא - שיחה 15:51, 3 בפברואר 2021 (IST)
- וואו ישר כוח עצום! -- שמואל חיים (שיחה) היום בכ"א בשבט ה'תשפ"א מגיע משיח! 16:39, 3 בפברואר 2021 (IST)
נראה שיש לו חשיבות, מנטרים? תודה מראש! -- שמואל חיים (שיחה) היום בי"ט בשבט ה'תשפ"א מגיע משיח! 20:54, 1 בפברואר 2021 (IST)
בשל, אני חושב, מנטרים? 16:19, 3 בפברואר 2021 (IST)
האם אפשר להעביר זאת למרחב הערכים תודה (על אף ששמו המקורי היה נתן בנימין היה ידוע בשמו נטע וואלף וכן מוזכר בכל המקומות)
- גיבארט, בוצע. ממליץ בערך הבא לנסות להתאים את זה לפורמט ולניסוח של הערך הנוכחי. אפשר פשוט להעתיק ולהכניס את הפרטים הרלוונטיים. ספרא - שיחה 23:20, 10 בפברואר 2021 (IST)
תודה רבה על התשובה המהירה והמקצועית.
הועבר לטיוטה כי היה ערך דל מתוכן, לאחר העדכון מויקי כבר הוא ערך מכובד.
איכא מאן דאמר (שיחה) 15:56, 11 בפברואר 2021 (IST)
ב"ה כבר מוכן, מנטרים - אשמח שתעבירו אותו לראשי, וכן לנסח יותר טוב את הפתיח הנוכחי. תודה מראש. אנ"ש • שיחה 12:14, 16 בפברואר 2021 (IST)
- לאחר שיגמרו לנסח אותו ולתקנו כיאות הוא יעבור בעז"ה למרחב. למה אצה לך הדרך? כעת הוא עוד לא בשל. יוש"פ • שיחה • ד' באדר ה'תשפ"א • 13:03, 16 בפברואר 2021 (IST)
- אם יש הערות והערך דרוש תיקון קל - תנסחו ותעבירו. אם הערך דורש שכתוב עמוק ועריכה רצינית, תעירו ותפרטו מה צריך בדיוק. משפט של 'לא בשל' סתמי, לא עוזר כידוע, לשיפור הערך. בתקוה להבנה, תודה רבה. אנ"ש • שיחה 12:23, 17 בפברואר 2021 (IST)
נא להעביר למרחב הערכים בשם ספר בית ישראל או בית ישראל (ספר), ולאחר מכן לבצע הפנייה מפרישה ודרישה לערך. אביר על סוס (שיחה) 22:36, 16 בפברואר 2021 (IST)
- בוצע ספרא - שיחה 15:16, 17 בפברואר 2021 (IST)
נראה מוכן, מנטרים? -- שמואל חיים (שיחה) היום בה' באדר ה'תשפ"א מגיע משיח! 12:08, 17 בפברואר 2021 (IST)
מנטרים. תודה מראש. אנ"ש • שיחה 12:24, 17 בפברואר 2021 (IST)
- בוצע. ספרא - שיחה 15:15, 17 בפברואר 2021 (IST)
- תודה! אנ"ש • שיחה 22:47, 17 בפברואר 2021 (IST)
מנטרים, תודה מראש. אנ"ש • שיחה 22:47, 17 בפברואר 2021 (IST)
- מנטרים, הערך אף נערך והוגהה שנית. תודה מראש. אנ"ש • שיחה 16:47, 18 בפברואר 2021 (IST)
- אנ"ש, בוצע. בברכה יוש"פ • שיחה • ו' באדר ה'תשפ"א • 17:06, 18 בפברואר 2021 (IST)
- תודה רבה. אנ"ש • שיחה • 17:45, 18 בפברואר 2021 (IST)
- אנ"ש, בוצע. בברכה יוש"פ • שיחה • ו' באדר ה'תשפ"א • 17:06, 18 בפברואר 2021 (IST)
אפשר להעביר למרחב הערכים יצחק בן חיים (שיחה) 13:25, 24 בפברואר 2021 (IST)
- יצחק בן חיים בוצע תודה על כתיבת הערך--יואל וויס (שיחה) 13:52, 25 בפברואר 2021 (IST)
בשל לגמרי, אין מה להוסיף, ולפני שהערך ייובא בשוגג מויקיפדיה אני מבקש מהמנטרים שיעבירו אותו למרחב הראשי בשם סיבת הסיבות... מהללאל (שיחה) 03:01, 25 בפברואר 2021 (IST)
- בגלל שאין ערך על האלבום אני מעביר למרחב. ברגע שיהיה ערך על האלבום אני פותח על הערך הזה הצעת מיזוג. מרדכי עציון (שיחה) 14:16, 25 בפברואר 2021 (IST)
- לצערי עדיין אין אלבום וביום שיהיה אלבום כזה (כמה חודשיחם טובים מן הסתם) כבר יהיה ערך מקביל בויקיפדיה העברית והמקודשת. מהללאל (שיחה) 16:35, 25 בפברואר 2021 (IST)
שלום וברכה נא להעביר את טיוטה:ירחון אור תורה למרחב הערכים. --אברהם אבנר (שיחה) 15:23, 18 בפברואר 2021 (IST)
משתמש:אנ"ש תוכל לעזור? תודה אברהם אבנר (שיחה) 15:00, 19 בפברואר 2021 (IST)
- כשלב ראשון, תשלים את מה שהחסרת שם. כשלב שני, תפתח ראשי תיבות שאינם הגויים (ע"י למשל, יש לפתוח). מלבד זאת, יש לשפר ניסוח. בהצלחה! ו --שמש מרפא (שיחה) 16:16, 19 בפברואר 2021 (IST)
- הערך טרם בשל בכדי להיות במרחב הראשי, לאור אי היותו ערוך בצורה אנציקלופדית. התחלתי כעת לנסח, ואי"ה בל"נ אמשיך לערוך אותו בזמן הקרוב. אתה מוזמן לראות את עריכותיי האחרונות, בשביל ללמוד כיצד לשפר את הערך. כל טוב והצלחה. אנ"ש • שיחה • 19:15, 20 בפברואר 2021 (IST)
- משתמש:אנ"ש כעת מוכן? עברתי וניסיתי קצאת לתקן וכו. אשמח לעזרה --אברהם אבנר (שיחה) 14:39, 22 בפברואר 2021 (IST)משתמש:אנ"ש ??? אברהם אבנר
- מישהוא יכול לעזור ??? --אברהם אבנר (שיחה) 22:00, 6 במרץ 2021 (IST)
- מנטרים הערך מוכן, תוכלו להעביר? -- שמואל חיים (שיחה) היום בכ"ד באדר ה'תשפ"א מגיע משיח! 15:37, 8 במרץ 2021 (IST)
- הוא הרבה יותר טוב ממה שהיה, אבל ממש לא מוכן. צריך עוד שכתוב יסודי. מרדכי עציון (שיחה) 15:42, 8 במרץ 2021 (IST)
- מרדכי עציון מוכן?? --אברהם אבנר (שיחה) 03:30, 5 באפריל 2021 (IDT)
- עוד לא, אבל אשתדל להשלימו בימים הקרובים. מרדכי עציון (שיחה) 09:57, 5 באפריל 2021 (IDT)
- אברהם אבנר בוצע בס"ד מרדכי עציון (שיחה) 01:51, 6 באפריל 2021 (IDT)
- עוד לא, אבל אשתדל להשלימו בימים הקרובים. מרדכי עציון (שיחה) 09:57, 5 באפריל 2021 (IDT)
- מרדכי עציון מוכן?? --אברהם אבנר (שיחה) 03:30, 5 באפריל 2021 (IDT)
- הוא הרבה יותר טוב ממה שהיה, אבל ממש לא מוכן. צריך עוד שכתוב יסודי. מרדכי עציון (שיחה) 15:42, 8 במרץ 2021 (IST)
- מנטרים הערך מוכן, תוכלו להעביר? -- שמואל חיים (שיחה) היום בכ"ד באדר ה'תשפ"א מגיע משיח! 15:37, 8 במרץ 2021 (IST)
- מישהוא יכול לעזור ??? --אברהם אבנר (שיחה) 22:00, 6 במרץ 2021 (IST)
- משתמש:אנ"ש כעת מוכן? עברתי וניסיתי קצאת לתקן וכו. אשמח לעזרה --אברהם אבנר (שיחה) 14:39, 22 בפברואר 2021 (IST)משתמש:אנ"ש ??? אברהם אבנר
- הערך טרם בשל בכדי להיות במרחב הראשי, לאור אי היותו ערוך בצורה אנציקלופדית. התחלתי כעת לנסח, ואי"ה בל"נ אמשיך לערוך אותו בזמן הקרוב. אתה מוזמן לראות את עריכותיי האחרונות, בשביל ללמוד כיצד לשפר את הערך. כל טוב והצלחה. אנ"ש • שיחה • 19:15, 20 בפברואר 2021 (IST)
לדעתי הערך מוכן, ואפשר להעבירו למרחב הערכים.
אם יש מה לשפר נא לעדכן.
תודה מראש יצחק בן חיים (שיחה) 13:35, 9 במרץ 2021 (IST)
- בוצע על ידי ספרא.
המתיבתא בוורשא
בשל להעלאה ―יוסף מאיר (שיחה | תרומות) לא חתם
- @יוסף מאיר: בוצע, אם תוכל להוסיף קישורים פנימיים. יש"כ על הערך החשוב.שמש מרפא (שיחה) 23:35, 9 במרץ 2021 (IST)
נראה לי בשל, מנטרים?, תודה מראש -- שמואל חיים (שיחה) היום בד' בניסן ה'תשפ"א מגיע משיח! 15:24, 17 במרץ 2021 (IST)
- יש לשפר ניסוח ופיסוק. --שמש מרפא (שיחה) 15:48, 17 במרץ 2021 (IST)
- אוקי, שפרתי, עכשיו זה בסדר? -- שמואל חיים (שיחה) היום בד' בניסן ה'תשפ"א מגיע משיח! 16:57, 17 במרץ 2021 (IST)
- עדיין לא. --שמש מרפא (שיחה) 17:00, 17 במרץ 2021 (IST)
- עכשיו בסדר? -- שמואל חיים (שיחה) היום בד' בניסן ה'תשפ"א מגיע משיח! 18:41, 17 במרץ 2021 (IST)
- עדיין לא. --שמש מרפא (שיחה) 17:00, 17 במרץ 2021 (IST)
- אוקי, שפרתי, עכשיו זה בסדר? -- שמואל חיים (שיחה) היום בד' בניסן ה'תשפ"א מגיע משיח! 16:57, 17 במרץ 2021 (IST)
להעביר למרחב הראשי,זהר הרקיע (שיחה) 09:53, 25 במרץ 2021 (IST)
- @זהר הרקיע: בוצע, שְכּוֹיֶיח! ו חילך למכלולייתא! --שמש מרפא (שיחה) 17:20, 25 במרץ 2021 (IST)
בשל? מנטרים תודה מראש! -- שמואל חיים (שיחה) היום בי"ב בניסן ה'תשפ"א מגיע משיח! 13:29, 25 במרץ 2021 (IST)
- אתה באמת לא יכול לעבור קודם על הערך ולתקן את כל הטעויות כתיב?! אתה נמצא כאן זמן רב ואחד המכלולאים המנוסים והתורמים להמכלול, ואני מצפה שתעלה ליגה בהצלחה! מרדכי עציון (שיחה) 02:02, 6 באפריל 2021 (IDT)
- תקלדות, יותר נכון. אוכל לתת לך טיפ קטן: תעבור על כל המילים המסומנות באדום. זה כמובן לא מספיק, אבל זו התחלה טובה. (למשל, אימו>אמו). עוד נקודה, המילה "דאז" מיותרת כמעט בכל המקרים, יש להמנע ממנה. --שמש מרפא (שיחה) 02:22, 6 באפריל 2021 (IDT)
נא להעביר למרחב הראשי מינקי (שיחה) 18:43, 4 באפריל 2021 (IDT)
- @מינקי: בוצע בברכה יוש"פ • שיחה • כ"ג בניסן ה'תשפ"א • 11:58, 5 באפריל 2021 (IDT)
מנטרים, תודה מראש. בברכת התורה, בבלי - שיחה 21:53, 4 באפריל 2021 (IDT)
- בוצע על ידי ספרא. בבלי - שיחה 10:06, 5 באפריל 2021 (IDT)
כמובן שזה עדיין באמצע עבודה, אך למרחב הראשי נראה שהוא בשל. מנטרים. בבלי - שיחה 12:55, 5 באפריל 2021 (IDT)
- קודם כל דרוש מפעילי מערכת כיון שהשם כבר תפוס כהפניה. לגופו של עניין לדעתי עדיף שתמתין להשלמת הערך, אבל בודאי שהוא בשל מספיק לצאת למרחב. מרדכי עציון (שיחה) 01:58, 6 באפריל 2021 (IDT)
- תיוג נוסף. מפעילי מערכת ומנטרים. בבלי - שיחה 20:49, 6 באפריל 2021 (IDT)
- עדיף במכ:במ כנראה. --שמש מרפא (שיחה) 02:33, 7 באפריל 2021 (IDT)
- בבלי יש"כ, בוצע. באופן אישי, זה נכון מה ששמש אמר. אני עוקב בעיקר אחרי בקשות ממפעילים, מאשר הדף הזה. אותו אני משאיר למנטרים. לתיוגים אני בקושי מגיע, יש עשרות ביום. גאון הירדן (שיחה) 14:22, 7 באפריל 2021 (IDT)
- עדיף במכ:במ כנראה. --שמש מרפא (שיחה) 02:33, 7 באפריל 2021 (IDT)
- תיוג נוסף. מפעילי מערכת ומנטרים. בבלי - שיחה 20:49, 6 באפריל 2021 (IDT)
טיוטה:רבני משפחת טויבש, קידוד קישורים
הערך מוכן מבחינתי. יש שלי כמה תמנות שאני באמצע בירור עליהם לגבי זכויות יוצרים, אם יתאפשר לי, אשלב אותם לתוך הערך. תודה יצחק בן חיים (שיחה) 18:48, 5 באפריל 2021 (IDT)
- @יצחק בן חיים: בוצע שְכּוֹיֶיח! על הערך היפה. המלצה לשונית קטנה: "נישא" תמור "התחתן". מה זה "קידוד קישורים"? גם זה טיוטה?... --שמש מרפא (שיחה) 02:29, 6 באפריל 2021 (IDT)
מבחינתי הערך מוכן. אפשר להעביר למרחב הערכים. תודה רבה יצחק בן חיים (שיחה) 18:54, 7 באפריל 2021 (IDT).
- מוסיף תיוג לשמש מרפא. תודה מראש. יצחק בן חיים (שיחה) 12:46, 8 באפריל 2021 (IDT)
מנטרים נראה לי בשל, תודה מראש! -- שמואל חיים (שיחה) היום בכ"ט בניסן ה'תשפ"א מגיע משיח! 18:02, 11 באפריל 2021 (IDT)
- מנטרים, במחילה על החפירה, אבל עבר שבוע מהבקשה להעברת הטיוטה -- שמואל חיים (שיחה) היום בד' באייר ה'תשפ"א מגיע משיח! 14:58, 16 באפריל 2021 (IDT)
- בוצע אך העבודה לא הסתיימה. זכור! הכל לטובה 😊 שיחה ז' באייר ה'תשפ"א • 03:29, 19 באפריל 2021 (IDT)
נא להעביר למרחב הערכים. אביר על סוס (שיחה) 22:23, 11 באפריל 2021 (IDT)
- @אביר על סוס: בוצע, דרושה עדיין מכלולזציה, ביבליוגרפיה תקינה וכו'. --שמש מרפא (שיחה) 03:08, 12 באפריל 2021 (IDT)
הערך בשל מבחינתי, ומוכן להעברה. תודה. יצחק בן חיים (שיחה) 20:57, 12 באפריל 2021 (IDT)
- בוצע קובנא (שיחה) 12:31, 13 באפריל 2021 (IDT)
מנטרים לדעתי הערך מוכן. הערך זכה כמובן להמלצות. יצחק בן חיים (שיחה) 11:50, 3 במאי 2021 (IDT)
- מוסיף תיוג לספרא ולשמש מרפא. תודה רבה יצחק בן חיים (שיחה) 11:52, 3 במאי 2021 (IDT)
- בוצע הערך נראה בשל ומושקע, ודוב פרח שהוא המרא דאתרא בעניין ע"פ עדותו של יואל וויס תמך מהפן המקצועי. זכור! הכל לטובה 😊 שיחה כ"ב באייר ה'תשפ"א • 01:54, 4 במאי 2021 (IDT)
מנטרים גאון הירדן שמש מרפא
- התבנית מוכנה מבחינתי, ואף זכתה להמלצתם של החברים כאן בהמכלול. תודה מראש. יצחק בן חיים (שיחה) 12:03, 3 במאי 2021 (IDT)
- אולי פשוט תיצור אותה כאן. גאון הירדן (שיחה) 12:19, 3 במאי 2021 (IDT)
- גאון הירדן שְכּוֹיֶיח! בוצע שם, כעצתך הפשוטה. יצחק בן חיים (שיחה) 12:26, 3 במאי 2021 (IDT)
- אולי פשוט תיצור אותה כאן. גאון הירדן (שיחה) 12:19, 3 במאי 2021 (IDT)
מנטריםמבחינתי הערך מוכן ובשל, רק צריך לזכור למחוק את דף ההפניה שכבר קיים בשם זה. תודה רבה. יצחק בן חיים (שיחה) 12:29, 12 במאי 2021 (IDT)
מנטרים, תודה מראש. -- שמואל חיים (שיחה) היום בא' בסיוון ה'תשפ"א מגיע משיח! 15:00, 12 במאי 2021 (IDT)
נא להעביר למרחב הערכים בשם אור החיים (הוצאה לאור). אביר על סוס (שיחה) 04:45, 7 ביוני 2020 (IDT)
- אביר על סוס, לא בשל מספיק צריך עוד הרחבה וליטוש, שרגא - שיחה - כ"ב בסיוון ה'תש"ף - 20:15 (IDT)
- אין חומר ברשת, רק הצלחתי לאחרונה קצת להרחיב דרך האתר החדש שלהם. אפשר רק להזכיר בשתי מילים שהאתר הוקם בעקבות הקורונה (ואם זה ראוי לאיזכור אז אפשר להוסיף גם ביפה נוף. אביר על סוס (שיחה) 20:20, 14 ביוני 2020 (IDT)
טיוטה:ימי מודעות ביהדות
נא להעביר את הערך טיוטה:ימי מודעות ביהדות מדפי הטיוטה למרחב הערכים. אנו מתכוונים להוסיף ולעורכו ואף לבצע בו תיקונים ושינויים. תודה רבה. נתן טוביאס (שיחה) 18:55, 29 ביולי 2020 (IDT)
- תחת השם: ימי מודעות ביהדות . שוב תודה .נתן טוביאס (שיחה) 18:58, 29 ביולי 2020 (IDT)
- רבי נתן אני ממליץ לך לחכות קצת. הערך צריך שכתוב מעט יותר פשוט ולא מסורבל. כמו"כ אין כרגע שום מקורות, והערות השוליים מדברות רק על מהות הימים השונים. מרדכי עציון (שיחה) 04:12, 2 באוגוסט 2020 (IDT)
- רבי מרדכי היקר, אשמח אם תתקן כהבנתך, תוסיף ותתאים את הערך. אני כבר עבדתי עליו המון שעות. אשמח בהמשך להוסיף ולשדרג עוד. תודה רבה לך. כמובן אם לא קשה לך. נתן טוביאס
- נתן טוביאס תראה איך תייגתי אותך עכשיו, ותלמד להבא. כל תיוג אחר לא פועל. מרדכי עציון (שיחה) 10:04, 3 באוגוסט 2020 (IDT)
- נתן טוביאס היקר היוזמה בפני עצמה מעניינת מאוד. אבל אנציקלופדיה במהותה אינה מקום לקדם מיזמים מבורכים ככל שיהיו. לכשיצבור המיזם תאוצה יהיה מקום בהמכלול לתת מידע עליו. כעת מדובר ברעיון בלבד שצבר תאוצה (אצל מי?) כרעיון מעניין. המקום לדברים שכאלו הוא עיתון שם יוצרים מיזמים גורמים לאנשים להתעניין אחר כך אוספים את המידע הקיים וכותבים אותו באנציקלופדיה. לנוחותך תוכל ללמוד את הנושא גם בהמכלול:מה המכלול איננו. בברכה. מקוה • שיחה • י"ג באב ה'תש"ף 22:05 (IDT)
- עשו על כך כמה תוכניות רדיו, כמו ברדיו קול חי. כמו כן, כל הימים הודפסו בתוך הלוח - הנפוץ כנראה בעולם - דבר בעתו, של הרב גנוט, במקום מכובד מאד. כמו כן, מספר ארגונים מציינים את הימים כחלק מפעילותם. ארגון 'משמרת השלום' וגם ארגונו של דוד הלפרין 'לשון הרע לא מדבר אלי', מציינים את יום השלום העולמי. ארגון 'קביעותא - המשנה וההלכה היומית' וארגונים תורניים נוספים, את יום המשנה העולמי ויום ההלכה העולמי. 'פורטל הדף היומי' את יום התלמוד בבלי. ועוד ועוד. כמו כן ניתנה לו במה באתרים שונים בדיגיטל. כמו באתר 'תורה אחת' שפתחו לו חלון מיארגון 'הידברות' קשור גם הוא אל הענין. כמו כן זוכה לחשיפה בקווי תוכן. ועוד ועוד. כל זה על קצה המזלג. אי לכך, כמדומני שמקומו כבוד במרחב הערכים.
טיוטה:משנתית – משנה בשנה
נא להעביר את הערך טיוטה:משנתית – משנה בשנה מדפי הטיוטה למרחב הערכים. אנו מתכוונים להוסיף ולעורכו ואף לבצע בו תיקונים ושינויים. תודה רבה. אשמח לדעת מתי הוא יוכנס אל מרחב הערכים??! נתן טוביאס
הערך קצרמר, אבל נראה לי בשל. diamond • יהלום • שיחה ☎ 13:03, 30 באוקטובר 2020 (IST)
- מנטרים diamond • יהלום • שיחה ☎ 13:05, 30 באוקטובר 2020 (IST)
- יהלום תפרט לי מה החשיבות של מסגד זה הוא בעל היסטוריה, א"כ תוסיף לערך כמו"כ יש להרחיבו. איציק 1 • הבה נשוחח • פעם אחת ולתמיד • י"ב בחשוון ה'תשפ"א 14:05, 30 באוקטובר 2020 (IST)
- אם הייתי מפרסם בתקציר העריכה בעת פרסום הערך "ייבוא ויקיפדיה הערבית, ראה רשימת התורמים" הערך היה נשאר במרחב בערכים. לא?. diamond • יהלום • שיחה ☎ 14:32, 30 באוקטובר 2020 (IST)
- חושב שכבר הובהר מספיק פעמים, כי הייבוא מויקיפדיה אינו קדוש, בעתיד הקרוב מן הסתם ייעשה שם סדר. לא מומלץ לכתוב ערכים בנימוק שכתבת, כי אכן רבים מן המיובאים יימחקו בעתיד בהינתן ויימצא שהם אינם חשובים לאנציקלופדיה יהודית. ספרא - שיחה 23:22, 31 באוקטובר 2020 (IST)
- הערך קיים בויקיפדיה האנגלית (פה), ולכן כנראה הוא לא קיים בעברית רק כי עוד לא כתבו אותו שם. המסגד השני מחוץ לחומות ירושלים - נשמע שיש חשיבות, וכיון שיהלום כבר כתבו - אני בעד להעבירו למרחב הערכים, בכפוך לכך שהוא ירחיב אותו למקסימום המידע שיש באנגלית. למרות שלא הייתי משקיע וכותבו לכתחילה. דויד (שיחה) ט"ו בחשוון ה'תשפ"א 20:51 (IDT)
- דויד התיאור הוא סתם שטויות, אנחנו לא נכתוב את מראה המסגד.. diamond • יהלום • שיחה ☎ 21:55, 1 בנובמבר 2020 (IST)
- יהלום תחליט אם אתה מוכן להרחיב ע"פ המידע בויקי אנגלית או שאתה מעדיף שזה יקבר בטיוטה. מרדכי עציון (שיחה) 22:40, 7 במרץ 2021 (IST)
- הערך קיים בויקיפדיה האנגלית (פה), ולכן כנראה הוא לא קיים בעברית רק כי עוד לא כתבו אותו שם. המסגד השני מחוץ לחומות ירושלים - נשמע שיש חשיבות, וכיון שיהלום כבר כתבו - אני בעד להעבירו למרחב הערכים, בכפוך לכך שהוא ירחיב אותו למקסימום המידע שיש באנגלית. למרות שלא הייתי משקיע וכותבו לכתחילה. דויד (שיחה) ט"ו בחשוון ה'תשפ"א 20:51 (IDT)
- חושב שכבר הובהר מספיק פעמים, כי הייבוא מויקיפדיה אינו קדוש, בעתיד הקרוב מן הסתם ייעשה שם סדר. לא מומלץ לכתוב ערכים בנימוק שכתבת, כי אכן רבים מן המיובאים יימחקו בעתיד בהינתן ויימצא שהם אינם חשובים לאנציקלופדיה יהודית. ספרא - שיחה 23:22, 31 באוקטובר 2020 (IST)
- אם הייתי מפרסם בתקציר העריכה בעת פרסום הערך "ייבוא ויקיפדיה הערבית, ראה רשימת התורמים" הערך היה נשאר במרחב בערכים. לא?. diamond • יהלום • שיחה ☎ 14:32, 30 באוקטובר 2020 (IST)
- יהלום תפרט לי מה החשיבות של מסגד זה הוא בעל היסטוריה, א"כ תוסיף לערך כמו"כ יש להרחיבו. איציק 1 • הבה נשוחח • פעם אחת ולתמיד • י"ב בחשוון ה'תשפ"א 14:05, 30 באוקטובר 2020 (IST)
נראה לי שגמרתי את הערך. הוא נראה די טוב. מנטרים? אֲחִיָּה הַיְּהוּדִי (שִׂיחָה | עֲרִיכוֹתַי בַּמִּכְלוֹל) ▓ ט' בסיוון ה'תשפ"א ◘ 09:20, 20 במאי 2021 (IDT)
לאחר יותר משלשה חודשים וקרוב ל-400 עריכות, אני מבקש מכם, המנטרים לבחון האם הערך בשל לעבור למרחב הערכים ולהשתתף בתחרות. אשמח שגם המכלולאים פעילים יקראו את הערך, קודם כל כי הוא מכיל המון מידע חשוב, וגם כדי לשפר אותו. תודה!-- זכור! הכל לטובה 😊 שיחה כ"א בסיוון ה'תשפ"א • 22:17, 31 במאי 2021 (IDT)
כחלק מסדרת ערכים שאני כותב, וכהשלמה לערך "איסור ריבית" שהרחבתי--סיון22 (שיחה) 16:47, 14 ביוני 2021 (IDT)
שמש מרפא, אשמח לביקורת והחלטות איך להתקדם. תודה. סיון22 (שיחה) 13:19, 16 ביוני 2021 (IDT)
בהמשך לערכים העוסקים בנושא ריבית, ערכתי בסייעתא דשמיא טיוטה לערך זה, המשלים את הנושא של משכנתא (איסור ריבית).סיון22 (שיחה) 18:20, 18 ביוני 2021 (IDT)
עוד ערך מערכי ריבית, בחסד ה' הגיע לשלב טיוטה מתקדם. --סיון22 (שיחה) 18:22, 18 ביוני 2021 (IDT)
- אם הוא "בעבודה" אני מבין שיש עוד לאן להתקדם...--שמש מרפא (שיחה) 15:37, 22 ביוני 2021 (IDT)
בסייעתא דשמיא סיימתי את העבודה על הערך, והוא ראוי לצאת לאור. סיון22 (שיחה) 15:02, 29 ביוני 2021 (IDT)
מנטרים אשמח להעברה למרחב אחרי עיון וביקורת, ובעיקר מחשבה על שם חלופי תודה רבה!-- זכור! הכל לטובה 😊 שיחה י"ח בתמוז ה'תשפ"א • 02:05, 28 ביוני 2021 (IDT)
- הכל לטובה, הגבתי בדפ"ש, לגבי השם אני חושב שלא יראה בך ערות דבר הוא שם מצויין (בלי ו' החיבור).--שמש מרפא (שיחה) 15:59, 29 ביוני 2021 (IDT)
- שמש מרפא הגבתי חזרה זכור! הכל לטובה 😊 שיחה כ' בתמוז ה'תשפ"א • 02:35, 30 ביוני 2021 (IDT)
מנטרים, להעביר למרחב הטיוטות. לא בשל, ובינתיים גם חסר חשיבות (זה לדיון). תולעת ספרים - שיחה 10:36, 2 ביולי 2021 (IDT)
- בוצע ע"י גאון הירדן. . תולעת ספרים - שיחה 10:52, 2 ביולי 2021 (IDT)
הערך מוכן להעברה למרחב הערכים ממעתיקי השמועה (שיחה)
מנטרים הערך בשל מבחינתי. חיים יצחק (שיחה) 22:57, 6 ביולי 2021 (IDT)
- מנטרים סליחה על הטרטור. רק רציתי לדעת אם יש איזה סיבה מדוע הערך הזה וכן הערך הבא (טיוטה:המפקח על ההקדשות) אינם עוברים למרחב הראשי? חיים יצחק (שיחה) 13:12, 8 ביולי 2021 (IDT)
- חיים יצחק, כדאי שזה יחכה לביקורת. אלא אם כן יש לך אינטרס שהערך יהיה זמן רב במרחב הערכים כשהוא לא בשל, יש כאן כמה עורכים שמעדיפים שיהיו ערכים לא בשלים במרחב הערכים, העיקר שיהיו. הערך הזה עדיין לא בשל. תוכל ללמוד מעריכותיי בפרקים הראשונים - כיצד יש לערוך בפרקים הבאים. אני מאוד אשתדל מצידי לסיים את הביקורת שלי. ספרא - שיחה 14:00, 8 ביולי 2021 (IDT)
הערך בשל מבחינתי. חיים יצחק (שיחה) 22:58, 6 ביולי 2021 (IDT)
אם אפשר להעביר למרחב, אני כתבתי כל מה שביכולתי אם יש מה להוסיף ולשפר אשמח שיעשו את זה תודה רבה. גיבארט (שיחה | תרומות) שכח לחתום
- מנטרים, תיוג. תולעת ספרים - שיחה 17:14, 14 ביולי 2021 (IDT)
- גיבארט, עברתי על זה ודרוש קצת שכתוב (למשל לא מקצרים תיאורים כמו "לכאו'" או ר"ת) וכן מקורות. הורדתי את ההערה הראשונה על שנת לידתו, כיוון שלא מובן האם זהו "חידוש" שלך וכן לא מצוי מקורות. אתה מוזמן לשפץ. תולעת ספרים - שיחה 17:24, 14 ביולי 2021 (IDT)
- תולעת ספרים תודה רבה על התיקונים, זה מה שכתבתי שעשיתי מה שהיה ביכולתי מכיוון שזה מאוד לא ברור תאריך הפטירה שלו, (ידעתי שתמחקו את זה אבל רציתי שמישהו יעבור על זה וסכים לי לגבי התאריך, אף שיש הרבה שכותבים תאריכים אחרים), מה שהוספת בשני מקומות דרוש מקור אז ככה על הראשון ככה כותבים כל כותבי תולדותיו ובאמת אין לי מקור, ועל השני לא הבנתי הרי אני כותב שהנודע ביהודה כותב כן בהסכמתו לספרו אור לישרים אז איזה מקור צריכים, בכל אופן תודה רבה ומצדי תעביר את זה ככה למרחב תודה גיבארט (שיחה) 21:31, 14 ביולי 2021 (IDT)
- לכאורה אין טעם לכתוב הערות לבד בלי מקור מבוסס (היינו "מחקר מקורי"). בנוגע למקורות: כוונתי שתמצא מקור מדויק לכל דבר, למשל אל תכתוב את שם הספר שבו זה מופיע, אלא את שם הספר שמופיע ואת העמוד בו מופיע וכו'. אני חושב שלאחר שיפור הנקודות הללו ועוד קצת שכתוב ניתן להעביר למרחב הראשי. תולעת ספרים - שיחה 21:47, 14 ביולי 2021 (IDT)
- שיפרתי והעברתי. המקורות העיקריים לערך הם מאמרי תולדותיו שנדפסו בראש ספריו, ציינתי לאחד מהם ב"לקריאה נוספת". ייתכן שיש שם עוד פרטים להרחבת הערך. ספרא - שיחה 00:28, 15 ביולי 2021 (IDT)
- לכאורה אין טעם לכתוב הערות לבד בלי מקור מבוסס (היינו "מחקר מקורי"). בנוגע למקורות: כוונתי שתמצא מקור מדויק לכל דבר, למשל אל תכתוב את שם הספר שבו זה מופיע, אלא את שם הספר שמופיע ואת העמוד בו מופיע וכו'. אני חושב שלאחר שיפור הנקודות הללו ועוד קצת שכתוב ניתן להעביר למרחב הראשי. תולעת ספרים - שיחה 21:47, 14 ביולי 2021 (IDT)
- תולעת ספרים תודה רבה על התיקונים, זה מה שכתבתי שעשיתי מה שהיה ביכולתי מכיוון שזה מאוד לא ברור תאריך הפטירה שלו, (ידעתי שתמחקו את זה אבל רציתי שמישהו יעבור על זה וסכים לי לגבי התאריך, אף שיש הרבה שכותבים תאריכים אחרים), מה שהוספת בשני מקומות דרוש מקור אז ככה על הראשון ככה כותבים כל כותבי תולדותיו ובאמת אין לי מקור, ועל השני לא הבנתי הרי אני כותב שהנודע ביהודה כותב כן בהסכמתו לספרו אור לישרים אז איזה מקור צריכים, בכל אופן תודה רבה ומצדי תעביר את זה ככה למרחב תודה גיבארט (שיחה) 21:31, 14 ביולי 2021 (IDT)
להעביר לטיוטה. לא בשל (וייתכן שצריך איחוד). מנטרים. תולעת ספרים - שיחה 12:50, 16 ביולי 2021 (IDT)
ל-שמאי הזקן (מפעילי מערכת - למחוק את הדף הנוכחי ולאח"כ להעביר. תודה). תולעת ספרים - שיחה 13:20, 18 ביולי 2021 (IDT)
אני מבקש שוב להעביר אותו, הדף שוכתב וסונן מכל מיני מרעין בישין ובשל למרחב הערכים. --א"א (שיחה) 14:47, 19 ביולי 2021 (IDT)
אשמח להעברת טיוטא זו טיוטה:הרב מתתיהו דייטש למרחב הערכים. תודה
- ―אליעזר זוסמן (שיחה | תרומות) לא חתם . חיים יצחק (שיחה) 13:44, 28 ביולי 2021 (IDT)
- בוצע ספרא - שיחה 16:54, 30 ביולי 2021 (IDT)
כתבתי כל מה שידוע לי כעת. --מוטל (שיחה) 01:27, 13 באוגוסט 2021 (IDT)
- מוטל, בוצע, להבא כדאי לתייג מנטרים.--שמש מרפא (שיחה) 02:22, 19 באוגוסט 2021 (IDT)
מנטרים כבר הרבה זמן בתור טיוטה, לעניות דעתי זה מנוסח בצורה ברורה ומלאה. בבקשה להעביר למרחב הערכים, שיהיה נגיש לכולם. תודה.--מוטל'ה (שיחה) 02:10, 19 באוגוסט 2021 (IDT)
מנטרים, נראה לי מוכן, תודה מראש! -- שמואל חיים (שיחה) היום בי"ט באלול ה'תשפ"א מגיע משיח! 16:36, 27 באוגוסט 2021 (IDT)
- שמואל חיים כדאי שתבהיר בערך מהי חשיבותו. מרדכי עציון (שיחה) 14:52, 29 באוגוסט 2021 (IDT)
- אני גם לא ממש הבנתי.--שמש מרפא (שיחה) 01:19, 31 באוגוסט 2021 (IDT)
- חסיד מפורסם מאוד, מלמד של הריי"צ, ומשפיע ראשי בישיבה בליובאוויטש, לא מספיק? -- שמואל חיים (שיחה) היום בכ"ג באלול ה'תשפ"א מגיע משיח! 16:02, 31 באוגוסט 2021 (IDT)
- מנטרים, תזכורת. --תולעת ספרים - שיחה 16:34, 9 בספטמבר 2021 (IDT)
- מבקש את רשותכם להעביר לפי התרשמותי מדובר במעמד נכבד מאד בחב"ד. מיכי - שיחה - ד' בתשרי ה'תשפ"ב - 12:44 (IDT)
- למיטב ידיעתי אם הערך בשל אין צורך ברשות של אף אחד, המעוניין יוכל לפתוח בדיון חשיבות לאחר ההעברה. כוח"ט יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 14:23, 10 בספטמבר 2021 (IDT)
- אכן, אך יש הנמנעים מלהעביר ערך שהם לא בטוחים בחשיבותו. תודה למרדכי עציון שהעביר.--שמש מרפא (שיחה) 16:40, 13 בספטמבר 2021 (IDT)
- למיטב ידיעתי אם הערך בשל אין צורך ברשות של אף אחד, המעוניין יוכל לפתוח בדיון חשיבות לאחר ההעברה. כוח"ט יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 14:23, 10 בספטמבר 2021 (IDT)
- מבקש את רשותכם להעביר לפי התרשמותי מדובר במעמד נכבד מאד בחב"ד. מיכי - שיחה - ד' בתשרי ה'תשפ"ב - 12:44 (IDT)
- מנטרים, תזכורת. --תולעת ספרים - שיחה 16:34, 9 בספטמבר 2021 (IDT)
- חסיד מפורסם מאוד, מלמד של הריי"צ, ומשפיע ראשי בישיבה בליובאוויטש, לא מספיק? -- שמואל חיים (שיחה) היום בכ"ג באלול ה'תשפ"א מגיע משיח! 16:02, 31 באוגוסט 2021 (IDT)
- אני גם לא ממש הבנתי.--שמש מרפא (שיחה) 01:19, 31 באוגוסט 2021 (IDT)
מנטרים לדעתי הערך בשל וניתן להעבירו למרחב הערכים, אם חסר משהו אשמח לשמוע. תודה רבה!--מוטל'ה (שיחה) 19:27, 30 באוגוסט 2021 (IDT)
- שמש מרפא מה דעתך?--מוטל'ה (שיחה) 00:08, 31 באוגוסט 2021 (IDT)
- השארתי הבהרה.--שמש מרפא (שיחה) 01:19, 31 באוגוסט 2021 (IDT)
- לא הבנתי מה כוונתך.--מוטל'ה (שיחה) 01:23, 31 באוגוסט 2021 (IDT)
- כוונתי לתבנית:הבהרה, בהער"ש. שים לבגם לעריכותי שםמוטל'ה.--שמש מרפא (שיחה) 01:45, 31 באוגוסט 2021 (IDT)
- שמתי לב לעריכות, מסכים אתך, בכל אופן אני לא מנוסה כמוך.. תיקנתי את הקישור.--מוטל'ה (שיחה) 14:48, 31 באוגוסט 2021 (IDT)
- זה מתאים להיכנס לתבנית ערכים חדשים או שזה קצרמר?--מוטל'ה (שיחה) 14:53, 31 באוגוסט 2021 (IDT)
- אם יש תבנית קצרמר אז כנראה זה קצרמר...--שמש מרפא (שיחה) 14:59, 31 באוגוסט 2021 (IDT)
- זה מתאים להיכנס לתבנית ערכים חדשים או שזה קצרמר?--מוטל'ה (שיחה) 14:53, 31 באוגוסט 2021 (IDT)
- שמתי לב לעריכות, מסכים אתך, בכל אופן אני לא מנוסה כמוך.. תיקנתי את הקישור.--מוטל'ה (שיחה) 14:48, 31 באוגוסט 2021 (IDT)
- כוונתי לתבנית:הבהרה, בהער"ש. שים לבגם לעריכותי שםמוטל'ה.--שמש מרפא (שיחה) 01:45, 31 באוגוסט 2021 (IDT)
- לא הבנתי מה כוונתך.--מוטל'ה (שיחה) 01:23, 31 באוגוסט 2021 (IDT)
- השארתי הבהרה.--שמש מרפא (שיחה) 01:19, 31 באוגוסט 2021 (IDT)
בשל, נא להעביר למרחב הערכים.
- צריך עוד קצת מכלוליזציה. --מוטל'ה (שיחה) 01:27, 9 בספטמבר 2021 (IDT)
רציתי לבקש להכניס את הערך "ישיבת הנגב-שכר שכיר" למכלול ―שאול לרנר (שיחה | תרומות) לא חתם
מנטרים לדעתי הגיע כבר הזמן להעביר
הערך לא פחות בשל מהערך של אחיו הרב דניאל חיים אלתר א גערער • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ב • 02:02, 19 בספטמבר 2021 (IDT)
- א גערער כשאני קורא ערך על בן הפני מנחם, אני מצפה להתיחסות על השיוך הקהילתי שלו. נ.ב. ואם הוא לא שייך לאף צד, גם זה שוה איזכור. יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 12:59, 19 בספטמבר 2021 (IDT)
- מוזכר בתבנית אבל אני יכול להכניס גם בפנים אם זה נראה לך חשוב א גערער • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ב • 13:00, 19 בספטמבר 2021 (IDT)
- עכשיו אתה מרוצה? מצידי תמחק משם כמה שיותר ממה שכתבתי אל תרחם עלי לא סבור שזה מכבד אף אחד אבל היה לך חשוב אז כיבדתי את רצונך א גערער • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ב • 13:25, 19 בספטמבר 2021 (IDT)
- א גערער מאד לא מרוצה. בדיוק הייתי באמצע לכתוב לך (לפני שהתנגשתי בך) שתוסיף התיחסות אבל בקצרה. מה שהוספת הוא באמת מיותר, מה שחסר בערך זה פסקה ובה התיחסות מינימלית לשיוך הקהילתי שלו, ולא פירוט ארוך וכניסה לכל סיפור שהיה או לא היה. ואגב, לא כי חשוב לי אלא כי ניתן להניח בודאות שכל קורא מזדמן שיקרא ערך על אחד מבניו של הפני מנחם יתעניין גם להיכן הוא שייך יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 13:33, 19 בספטמבר 2021 (IDT)
- יואל וויס תבדוק עכשיו נראה לי שזה כתוב בצורה מכובדת ומקיפה את הנתונים העיקריים א גערער • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ב • 13:52, 19 בספטמבר 2021 (IDT)
- א גערער הערך הועבר. נא בדוק את עריכתי בפסקה 'משפחתו' לוודא שלא בילבלתי בין בנים לחתנים יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 14:04, 19 בספטמבר 2021 (IDT)
- יואל וויס הכל מצויין תודה רבה א גערער • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ב • 14:09, 19 בספטמבר 2021 (IDT)
- א גערער הערך הועבר. נא בדוק את עריכתי בפסקה 'משפחתו' לוודא שלא בילבלתי בין בנים לחתנים יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 14:04, 19 בספטמבר 2021 (IDT)
- יואל וויס תבדוק עכשיו נראה לי שזה כתוב בצורה מכובדת ומקיפה את הנתונים העיקריים א גערער • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ב • 13:52, 19 בספטמבר 2021 (IDT)
- א גערער מאד לא מרוצה. בדיוק הייתי באמצע לכתוב לך (לפני שהתנגשתי בך) שתוסיף התיחסות אבל בקצרה. מה שהוספת הוא באמת מיותר, מה שחסר בערך זה פסקה ובה התיחסות מינימלית לשיוך הקהילתי שלו, ולא פירוט ארוך וכניסה לכל סיפור שהיה או לא היה. ואגב, לא כי חשוב לי אלא כי ניתן להניח בודאות שכל קורא מזדמן שיקרא ערך על אחד מבניו של הפני מנחם יתעניין גם להיכן הוא שייך יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 13:33, 19 בספטמבר 2021 (IDT)
- עכשיו אתה מרוצה? מצידי תמחק משם כמה שיותר ממה שכתבתי אל תרחם עלי לא סבור שזה מכבד אף אחד אבל היה לך חשוב אז כיבדתי את רצונך א גערער • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ב • 13:25, 19 בספטמבר 2021 (IDT)
- מוזכר בתבנית אבל אני יכול להכניס גם בפנים אם זה נראה לך חשוב א גערער • שיחה • י"ג בתשרי ה'תשפ"ב • 13:00, 19 בספטמבר 2021 (IDT)
מנטרים אשמח אם תעברו על הערך לראות אם הוא בשל כבר לעבור למרחב.--א"א (שיחה) 23:35, 30 בספטמבר 2021 (IDT)
- ערך יפה, ערכתי אותו מעט והשארתי כמה בקשות להבהרות. תולעת ספרים - שיחה 13:19, 1 באוקטובר 2021 (IDT)
- תולעת ספרים תודה, מנטרים אפשר כבר להעביר את הערך? יש עוד הערות והשגות?--א"א (שיחה) 19:44, 3 באוקטובר 2021 (IDT)
- ערך מצוין ! רק לא כ"כ הבנתי את הקטע עם ההתנגדות לחסידות. הוא הפך בסוף לחסיד או לא ? ואם אפשר גם, איך ? נ.ב. הקטע "חיבורו" זקוק מעט לעריכה יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 23:37, 3 באוקטובר 2021 (IDT)
- זה באמת כי זה לא מעובד מספיק, צריך להרחיב על התקרבותו לחסידות (אם כי מעולם לא הוגדר ממש כחסיד), תהליך דומה למה שעברו רוב חברי הקלויז. הוספתי למטה מקורות בשפע.--שמש מרפא (שיחה) 00:09, 4 באוקטובר 2021 (IDT)
- קודם כל תודה על הערך המעולה. אכן הפסקא על חיבורו לא מספיק מעובדת. צריך להרחיב מתי יצא לאור החיבור באיזו הוצאה, ועל איזה מסכתות, ולעומת זאת אני לא יודע כמה חשוב זה שרצה להתחיל ובסוף לא התחיל וכו'. הערה נוספת, מצאתי ברשת שהוא מוזכר בכמה מקומות עם שם המשפחה "ויינרב". אם אין מקורות סותרים זה צריך להיכתב בערך ולכאורה גם בשם הערך. מרדכי עציון (שיחה) 23:46, 3 באוקטובר 2021 (IDT)
- אתה מבלבל עם מישהו אחר, ראה בקש"ח לוונדר.--שמש מרפא (שיחה) 00:06, 4 באוקטובר 2021 (IDT)
- קודם כל תודה על הערך המעולה. אכן הפסקא על חיבורו לא מספיק מעובדת. צריך להרחיב מתי יצא לאור החיבור באיזו הוצאה, ועל איזה מסכתות, ולעומת זאת אני לא יודע כמה חשוב זה שרצה להתחיל ובסוף לא התחיל וכו'. הערה נוספת, מצאתי ברשת שהוא מוזכר בכמה מקומות עם שם המשפחה "ויינרב". אם אין מקורות סותרים זה צריך להיכתב בערך ולכאורה גם בשם הערך. מרדכי עציון (שיחה) 23:46, 3 באוקטובר 2021 (IDT)
- תולעת ספרים תודה, מנטרים אפשר כבר להעביר את הערך? יש עוד הערות והשגות?--א"א (שיחה) 19:44, 3 באוקטובר 2021 (IDT)
נא להעביר, תודה. אביר על סוס (שיחה) 03:24, 17 באוקטובר 2021 (IDT)
טיוטה ישיבת קול מבשר
אפשר בבקשה להעביר את הערך משתמש:יוצר ערכים/ישיבת קול מבשר למרחב ערכים? תודה!
נא להעביר את הדף טיוטה: הרב יהושע שקלאר למרחב הערכים החיצוני. ―יעקב בר (שיחה | תרומות) לא חתם
משתמש:שמואל חיים/נפש אלוקית
אפשר להעביר לנפש אלקית?-- שמואל חיים (שיחה) היום בי"ב בכסלו ה'תשפ"א מגיע משיח! 19:15, 28 בנובמבר 2020 (IST)
- זה נראה כמו דרוש קבלי חב"די ולא כמו ערך אנציקלופדי. מרדכי עציון (שיחה) 01:01, 18 בדצמבר 2020 (IST)
מבחינתי מוכן, לי אין מה להוסיף, אז שלא יקבר במרחב משתמש.. מנטרים? מהללאל (שיחה) 13:30, 22 בינואר 2021 (IST)
- מהללאל, זה מושג די רחב ופנורמי. אין שום סיבה שזה יוכנס כך למרחב ויישכח. צריך לעשות קצת מאמץ משותף להרחיבו כהוגן. אשתדל בשבוע הקרוב. ספרא - שיחה 13:37, 22 בינואר 2021 (IST)
- מנטרים אחרי חודש של התבשלות במרחב המשתמש - אני ממליץ להעביר למרחב לפני שהוא יקבר סופית לגמרי. מהללאל (שיחה) 03:00, 25 בפברואר 2021 (IST)
- משך הזמן שערך עומד במרחב הטיוטה אינו מדד לשאלת העברתו למרחב. אני מזכיר לספרא את רצונו לטפל בערך זה. כרגע זה ממש לא מתאים למרחב, מערבב בין הקדמות והנצחיות, ולא מקיף כלל את הנושא. מרדכי עציון (שיחה) 14:13, 25 בפברואר 2021 (IST)
- א. משך הזמן שהערך עומד בטיוטה הוא בהחלט מדד לשאלה האם יש תועלת בהשארתו שם או לא וכיוון שספרא לא פקפק שבשלותו אלא אמר שאפשר לכתוב עוד דבר שעל פי כל הסימנים - לא יקרה.. ב. ספרא עסוק בדברים אחרים כנרא כך שהתיחוג הזה די מיותר הוא לא מתפקד עכשיו וכדיברי איתו על זה לא נראה שהוא מתכנן לגעת בזה בקרוב. ג. הערבוב בין הקדמות לנצחיות אינו שלי ואני ממליץ לקרוא בעיון: מי שעושה את זה זה בעל העקרים עצמם ומי שמנמק את זה הוא רבי משה שפירא ז"ל. מהללאל (שיחה) 16:33, 25 בפברואר 2021 (IST)
- מהללאל, המת קם מקברו. הרחבתי והעברתי. יש עוד מה להרחיב - אך כרגע זה כבר בשל. ועוד חזון למועד. ספרא - שיחה 03:02, 9 בנובמבר 2021 (IST)
- א. משך הזמן שהערך עומד בטיוטה הוא בהחלט מדד לשאלה האם יש תועלת בהשארתו שם או לא וכיוון שספרא לא פקפק שבשלותו אלא אמר שאפשר לכתוב עוד דבר שעל פי כל הסימנים - לא יקרה.. ב. ספרא עסוק בדברים אחרים כנרא כך שהתיחוג הזה די מיותר הוא לא מתפקד עכשיו וכדיברי איתו על זה לא נראה שהוא מתכנן לגעת בזה בקרוב. ג. הערבוב בין הקדמות לנצחיות אינו שלי ואני ממליץ לקרוא בעיון: מי שעושה את זה זה בעל העקרים עצמם ומי שמנמק את זה הוא רבי משה שפירא ז"ל. מהללאל (שיחה) 16:33, 25 בפברואר 2021 (IST)
- משך הזמן שערך עומד במרחב הטיוטה אינו מדד לשאלת העברתו למרחב. אני מזכיר לספרא את רצונו לטפל בערך זה. כרגע זה ממש לא מתאים למרחב, מערבב בין הקדמות והנצחיות, ולא מקיף כלל את הנושא. מרדכי עציון (שיחה) 14:13, 25 בפברואר 2021 (IST)
- מנטרים אחרי חודש של התבשלות במרחב המשתמש - אני ממליץ להעביר למרחב לפני שהוא יקבר סופית לגמרי. מהללאל (שיחה) 03:00, 25 בפברואר 2021 (IST)
נא להעביר את הטיוטה לערך במכלול. אם אינה מתאימה - נא להשאיר כטיוטה...
- מנטרים לא יודע מי יצר, מה עושים עם זה? מרדכי עציון (שיחה) 03:46, 31 במאי 2021 (IDT)
- יצר את הערך הרב הגאון. מה עושים? ברור שזה לא בשל, אני לא סגור על זה שזה לא צריך להיות דף טיפול, פשוט לא ממש הבנתי מהערך אם זה תוכן מקצועי או תרבותי. זכור! הכל לטובה 😊 שיחה כ' בסיוון ה'תשפ"א • 07:12, 31 במאי 2021 (IDT)
עשיתי לערך שכתוב רציני, ונראה שהפעם הוא מוכן לראשי, מנטרים? -- שמואל חיים (שיחה) היום בל' בניסן ה'תשפ"א מגיע משיח! 21:31, 12 באפריל 2021 (IDT)
שלום אשמח להעביר את הדף - משתמש:ירוחם המבורג/הרב חיים מאיר הורוביץ - מבקש ממכם מנטרים וגם מכלולאים פעילים לבחון האם הערך ראוי להופיע במרחב הערכים
מדחן מזגנים
בוצע בס"ד לדעתי הערך מוכן--ממעתיקי השמועה 15:26, 30 ביולי 2021 (IDT)
ראו פירוט בדף השיחה. חיים יצחק (שיחה) 22:14, 2 באוגוסט 2021 (IDT)
העברת ערך על גאב"ד אנטווערפען
אפשר להעביר הטיוטה על מרן גאב"ד אנטווערפען למרחב הערכים
מערת גור
נא לבדוק אם הטיוטה בשל להעברה. בהמתן של צדיקים (שיחה) 22:26, 3 באוגוסט 2021 (IDT)
- בוצע ספרא - שיחה 03:07, 4 באוגוסט 2021 (IDT)
ישיבת הנגב-שכר שכיר
נעשתה עריכה בדף ישיבת הנגב-שכר שכיר ולכאו' אפ' להכניסו למכלול
מנשה סחייק
שלום, אני מעוניין להעביר את הטיוטה "מנשה סחייק" למרחב הערכים. מנשה דמות ידועה בקרב תושבי עמק יזרעאל ככלל וקהילת שמשית בפרט. למנשה השפעה רבה על בני הנוער והמבוגרים מזה מספר שנים, איש מוערך ומוכר. כיום, מנשה נלחם בנגיף הקורונה, נמצא מאושפז בהרדמה מזה מספר שבועות. לאחרונה נשמעו קולות ועלו ופניות, מדוע אין לדמות כה מוכרת, ידועה ומוערכת ערך כתוב. אבקש לפתוח ערך על שמו. במידה ויהיו תיקונים שינויים אבצע אותם.עדן21232 (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- שלום לך. ייתכן מאוד ונשוא הערך הוא דמות מוכרת בסביבתו. השאלה אם יש חשיבות. לפי המידע בערך, שום תפקיד שנשא בו במהלך חייו, לא מחשיב אותו לכתיבת ערך עליו. גאון הירדן (שיחה) 14:30, 3 באוקטובר 2021 (IDT)
- תודה על המענה. אם כך אולי מנטרים יוכלו לספק תשובה.עדן21232 (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- עדן21232;כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: .
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש סימן אחד או יותר של נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים, מוסיפים : אחד יותר. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.כדי לשפר את הסיכוי שכותב מסוים ישים לב להודעה שהשארת, במכלול ניתן "לתייג" את אותו כותב, בדומה למקובל בפייסבוק. הפעולה מתבצעת באמצעות כתיבת שם המשתמש של הכותב השני. המשתמש שתוייג יקבל על כך חיווי.
אופן התיוג הוא בצורה הבאה: [[משתמש:שם משתמש]]. לדוגמה, כדי לתייג אותי ("גאון הירדן"), יש להשתמש ב-[[משתמש:גאון הירדן]]. מידע נוסף בהקשר זה ניתן לקרוא בדף "{{תגובה ל}}" וב-"{{א}}".
בכל פעם בה מתייגים, יש "לחתום" כנהוג במכלול: באמצעות הקלדת ארבעה סימני טילדה (~~~~). ללא ה"חתימה" בסוף הדברים, התיוג לא יבוצע. למידע נוסף בנושא, ניתן לקרוא את הדף "עזרה:תיוג". בברכה, גאון הירדן (שיחה) 22:01, 3 באוקטובר 2021 (IDT) משתמש:גאון הירדן תודה על ההערות. ~~~~
- עדן21232;כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: .
- תודה על המענה. אם כך אולי מנטרים יוכלו לספק תשובה.עדן21232 (שיחה | תרומות) שכח/ה לחתום
- נראה שאין כאן שום דבר שמתקרב לחשיבות אנצי'. כל יהודי הוא חשוב, אבל לא חשוב אנציקלופדית... שמש מרפא (שיחה) 22:06, 3 באוקטובר 2021 (IDT)
הרב יוחנן שוחט
נא להעביר "טיוטה: הרב יוחנן שוחט" למרחב הערכים תודה רבה לדרמן (שיחה) 00:00, 8 באוקטובר 2021 (IDT)
נראה שהערך לא עומד בהמכלול:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים/רבנים#אדמו"רים.--שמש מרפא (שיחה) 19:31, 7 באוקטובר 2021 (IDT)
- שמש מרפא למה ? יש לו (לפי הכתוב בערך) ארבעה בתי כנסת מלבד מרכז החסידות בירושלים. נ.ב. גם אם תיאורטית אין 200 מתפללים בבית המדרש המרכזי ברור שיש להתחשב בארבעת בתי הכנסת האחרים יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 21:20, 7 באוקטובר 2021 (IDT)
- אגב, מהצצה לקישור לסרטון המצורף בערך, נדמה שהוא עונה על כל הדרישות יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 21:26, 7 באוקטובר 2021 (IDT)
- ככל הידוע לי לבית הכנסת המרכזי אין 200, וארבעת בתי הכנסיות לא מעלים ולא מורידים. אלה הכללים היבשים. אם צריך לצרף אוהדים וחסידים יח להגיע לעשרות, כנראה שמדובר בעוד חסידות מינורית. שמש מרפא (שיחה) 21:43, 7 באוקטובר 2021 (IDT)
- אם הפרשנות שלך לכללים נכונה (ואני חושב שלא), זה רק מראה כמה קשה לפעול לפי כללים יבישים ומרובעים, שלא מותאים אל המעמד של האדמו"ר הזה בציבור, ואת ההערצה הרבה הקיימת אליו בקרב אלפים רבים המכירים אותו ואת עבודתו בקודש. טישיו (שיחה) 22:45, 7 באוקטובר 2021 (IDT)
- אני לגמרי בור בעניין, אני מכיר את ביהמ"ד שלו, ובערך כתוב שיש לו "עשרות חסידים ואוהדים", זה רחוק מרף חשיבות, לא רק רשמי.--שמש מרפא (שיחה) 23:46, 7 באוקטובר 2021 (IDT)
- לדעתי אין טעם לאמוד אישיות על פי מספרים, אבל עם בכל זאת בכללים ומספרים יבשים עסקינן, אז ככה, לפי הידוע לי החסידות מונה כיום כמאה חמישים משפחות, יכלתי לכתוב זאת אך היה נראה לי מיותר. לכן כתבתי בערך שהחסידות מונה כמה עשרות משפחות לא חסידים. (לשם דוגמא, בראש השנה האחרון הורחב בית המדרש בעוד 60 מקומות לבחורים).לדרמן (שיחה) 00:15, 8 באוקטובר 2021 (IDT)
- זה בדיוק המקום להשתמש בשכל ולא להיצמד לכללים היבשים. אגב, כל מי שנכח במכלול בעת שנחקקו הכללים יודע ש"לא לזה כיוון המחוקק", בכל אופן אם נצא לדיון חשיבות אין לי ספק שהתוצאה ידועה מראש. נ.ב. לדרמן סיימת לערוך לעת עתה ? יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 00:11, 8 באוקטובר 2021 (IDT)
- ליואל וויס, לעת עתה כן. בהמשך אני מקוה להרחיב לדרמן (שיחה) 00:17, 8 באוקטובר 2021 (IDT)
- טוב שתוריד את תבנית ה"בעבודה" בכדי לאפשר לאחרים (ואני ביניהם) לערוך את הערך ולהביא אותו לבשלות. אגב הכלל בהזחה הוא, שאם אני הצבתי למשל נקודותים : אתה אמור להוסיף אחד כלומר להניח שתיים וכן הלאה יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 00:22, 8 באוקטובר 2021 (IDT) לא אני הנחתי את התבנית אלא משתמש:הכל לטובה תודה על העזרה, אני חדש פה לדרמן (שיחה) 00:30, 8 באוקטובר 2021 (IDT)::::::סליחה על האיחור בתגובה... אני הוספתי את התבנית מכיון שהערך היה לא בשל, אך מכיון שהוא היה בעריכה לא העברתי אותו לטיוטה (בגלל זה). שבוע וחודש טוב לכולם!-- זכור! הכל לטובה 😊 שיחה ד' בחשוון ה'תשפ"ב • 00:13, 10 באוקטובר 2021 (IDT)
- מהיכרות אישית - יש לו כמות משפחות מכובדת. יותר ממאה. הקים חסידות לתפארת תוך עשור. זכאי לערך. ספרא - שיחה 00:33, 8 באוקטובר 2021 (IDT)
- העברתי. ספרא - שיחה 00:49, 8 באוקטובר 2021 (IDT) תודהלדרמן (שיחה) 00:55, 8 באוקטובר 2021 (IDT)
- אם הפרשנות שלך לכללים נכונה (ואני חושב שלא), זה רק מראה כמה קשה לפעול לפי כללים יבישים ומרובעים, שלא מותאים אל המעמד של האדמו"ר הזה בציבור, ואת ההערצה הרבה הקיימת אליו בקרב אלפים רבים המכירים אותו ואת עבודתו בקודש. טישיו (שיחה) 22:45, 7 באוקטובר 2021 (IDT)
מנטרים --שמואל חיים (שיחה) 16:39, 20 באוקטובר 2021 (IDT)
- ספרא האם הערך כולל מספיק מידע בשביל להיות קצרמר במרחב, או שהוא עדיין בגדר טיוטה? מרדכי עציון (שיחה) 18:15, 20 באוקטובר 2021 (IDT)
- הרחבתי קצת והעברתי לרבי מכיר ב"ר יצחק, לא מדובר ברבינו מכיר בן יהודה הידוע, רבו של רש"י. ספרא - שיחה 01:42, 21 באוקטובר 2021 (IDT)
תודה. אביר על סוס (שיחה) 19:30, 20 באוקטובר 2021 (IDT)
- ערך יפה מאד, יש מה לשפר, בעיקר ניסוח אנציקלופדי, ללא תיאורים חיים מדי. פסקת הבדחנות, לא ברור מה היא באה להוסיף. בהצלחה!-- זכור! הכל לטובה 😊 שיחה ט"ו בחשוון ה'תשפ"ב • 04:36, 21 באוקטובר 2021 (IDT)
- הרעיון לשמר נקודות חשובות שארעו בחתונה, לאו דוקא מה שקשור לחרם. בכל מקרה נראה שאתה צודק בקשר לפסקת הבדחנות שזו אינה נקודה חשובה לציון באנציקלופדיה, ולכן מחקתיה. הרוצה להרחיב יפנה ל"קריאה נוספת". אביר על סוס (שיחה) 20:57, 23 באוקטובר 2021 (IDT)
- יפה. שים לב שיש לבאר יותר דברים שאחרים אינם יודעים עליהם, למשל ראה את ההערה בעניין פרתו של ראב"ע. מקורות מדויקים חסרים בערך מאוד, וכן יש לעבוד על שיפור הניסוח. אני ממליץ לך לערוך את הערך כמה פעמים, כל פעם לשנות קצת, אח”כ הוא יהיה בשל בעז"ה. -- זכור! הכל לטובה 😊 שיחה י"ח בחשוון ה'תשפ"ב • 23:58, 23 באוקטובר 2021 (IDT)
- שיפרתי והעברתי. כעת חשוב למקד מקורות לכל קטע, בדיוק מהיכן זה נלקח. ספרא - שיחה 03:46, 26 באוקטובר 2021 (IDT)
- יפה. שים לב שיש לבאר יותר דברים שאחרים אינם יודעים עליהם, למשל ראה את ההערה בעניין פרתו של ראב"ע. מקורות מדויקים חסרים בערך מאוד, וכן יש לעבוד על שיפור הניסוח. אני ממליץ לך לערוך את הערך כמה פעמים, כל פעם לשנות קצת, אח”כ הוא יהיה בשל בעז"ה. -- זכור! הכל לטובה 😊 שיחה י"ח בחשוון ה'תשפ"ב • 23:58, 23 באוקטובר 2021 (IDT)
- הרעיון לשמר נקודות חשובות שארעו בחתונה, לאו דוקא מה שקשור לחרם. בכל מקרה נראה שאתה צודק בקשר לפסקת הבדחנות שזו אינה נקודה חשובה לציון באנציקלופדיה, ולכן מחקתיה. הרוצה להרחיב יפנה ל"קריאה נוספת". אביר על סוס (שיחה) 20:57, 23 באוקטובר 2021 (IDT)
מנטרים סיימתי לערוך את הטיוטה על הפרשה הכואבת.
לדעתי הערך חשוב מאוד ומסעיר את הציבור החרדי.
נא לבדוק את הטיוטה, להגיה, ולהעבירו למרחב הערכים. תודה. סענדער (שיחה) 16:50, 22 באוקטובר 2021 (IDT)
- סענדער יש יותר מידי פירוט בערך. ממליץ שתנסה לקצץ ולנסח ביותר קיצור תוך כדי הסרת פרטים לא חשובים יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 16:57, 22 באוקטובר 2021 (IDT)
- ערך חשוב בהחלט, כתוב מצויין. הציטוטים בפיסקה האחרונה קצת מיותרים לדעתי. עכשיו קופת העיר עושה להם מגבית, אולי כדאי לשלב גם את זה בסיפור.-- זכור! הכל לטובה 😊 שיחה י"ח בחשוון ה'תשפ"ב • 00:12, 24 באוקטובר 2021 (IDT)
- תודה למגיבים. ערכתי את הטיוטה שוב פעמים שונות. אך בינתיים הטיוטה עדיין לא הפכה לערך. מנטרים, סחבת מתאימה לספונג'ה, לא למכלול. מה עוד עלי לעשות בכדי שזה יהפוך לערך? אם יש עוד משהו לעשות, אעשה זאת. סענדער (שיחה) 20:45, 25 באוקטובר 2021 (IDT)
- לאן אתה רץ? קודם כל תודה על הערך. דבר שני הערך בסך הכל צעיר עדיין וזה ממש לא נקרא שזה נסחב. יש טיוטות שממתינות שבועות ארוכים.
- לגופו של עניין, יש בערך כמה משפטים שמתאימים לכתבות אבל לא לאנציקלופדיה. תיקנתי כמה מהם, אבל עדיין יש עבודה. במקרה הזה חבל לתייג את המנטרים, ומומלץ לתייג בדף השיחה שם את המכלולאים פעילים כדי שיעזרו בהשלמת הערך וניסוחו. מרדכי עציון (שיחה) 23:18, 25 באוקטובר 2021 (IDT)
- גא"מ, הערך התקדם המון בארבעת הימים האחרונים. הוא בהחלט קרוב לערך, אבל הנסיון מלמד שאחרי ההעברה למרחב הוא עתיד להישאר במצבו. נכון שמהרגע שמפרסמים כאן את הערך יושבים על קוצים עד שהוא עובר, אבל שווה לחכות קצת ולהעביר ערך איכותי. להבא, כדאי לתייג מכלולאים פעילים בדף השיחה לפני בקשת ההעברה. ערך איכותי עובר תוך כמה שעות. מנסיון. בהצלחה!-- זכור! הכל לטובה 😊 שיחה כ' בחשוון ה'תשפ"ב • 01:04, 26 באוקטובר 2021 (IDT)
- תודה למגיבים. ערכתי את הטיוטה שוב פעמים שונות. אך בינתיים הטיוטה עדיין לא הפכה לערך. מנטרים, סחבת מתאימה לספונג'ה, לא למכלול. מה עוד עלי לעשות בכדי שזה יהפוך לערך? אם יש עוד משהו לעשות, אעשה זאת. סענדער (שיחה) 20:45, 25 באוקטובר 2021 (IDT)
- ערך חשוב בהחלט, כתוב מצויין. הציטוטים בפיסקה האחרונה קצת מיותרים לדעתי. עכשיו קופת העיר עושה להם מגבית, אולי כדאי לשלב גם את זה בסיפור.-- זכור! הכל לטובה 😊 שיחה י"ח בחשוון ה'תשפ"ב • 00:12, 24 באוקטובר 2021 (IDT)
רבי שניאור זלמן פינס
אפשר לעלות את טיוטה:רבי שניאור זלמן פינס
- נוטרי קרתא, בוצע. יש להתאים את המקורות בהערות שוליים כפי המובא בהמכלול:ביבליוגרפיה. ספרא - שיחה 16:58, 4 בנובמבר 2021 (IST)
מנטרים עבודתי בטיוטה הגיעה לסיומה, ניתן להעבירה מבחינתי. סענדער (שיחה) 17:59, 8 בנובמבר 2021 (IST)
- סענדער, ערך יפה. בוצע. ספרא - שיחה 20:42, 8 בנובמבר 2021 (IST)
טיוטה:רבי מרדכי גולדמן (השני)
הוספתי כמה פרטים נחוצים בערך, ולפי דעתי הוא בשל. אשמח שתעבירו את הערך למרחב הערכים ―מכון תפארת אבות (שיחה | תרומות) לא חתם
- מכון תפארת אבות, בוצע. שים לב, בדפים שאינם זרימה יש צורך לחתום באמצעות 4 סימני טילדה ~ ההופכים בעת השמירה לחתימה אוטומטית תקינה. ספרא - שיחה 00:27, 9 בנובמבר 2021 (IST)
מנטרים סיימתי את עבודתי בערך, ניתן להעבירה מבחינתי. תודה. סענדער (שיחה) 22:10, 10 בנובמבר 2021 (IST)
כמדומני שמוכן מנטרים. הערות יתקבלו בשמחה. --שמואל חיים (שיחה) 20:50, 11 בנובמבר 2021 (IST)
תודה על העזרה - הבקשה טופלה