המכלול:העברת דפי טיוטה/ארכיון 19
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
ארכיונים ממוספרים | |||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 – 50 | |||||||||||||||||||
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ||||||||||
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 |
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה --לעבעדיג (שיחה) 01:50, 14 באפריל 2024 (IDT)
- ייתכן שעדיף שהשם הרשמי של הערך יהיה 'ביריבי' או בריבי כדי לחסוך את הסוגריים --לעבעדיג (שיחה) 23:06, 15 באפריל 2024 (IDT)
מנטרים יקרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי לוי שור למרחב הערכים. תודה המעמיק (שיחה) 23:31, 27 ביוני 2024 (IDT)
- @המעמיק הביוגרפיה נראית דלילה. זה כל מה שידוע עליו?! הכל לטובה (שיחה) 00:31, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- זה כל מה שידוע לי עליו, המעמיק (שיחה) 00:59, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- בוצע על ידי מש:שמש מרפא, תודה רבה! המעמיק (שיחה) 15:31, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- זה כל מה שידוע לי עליו, המעמיק (שיחה) 00:59, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:איכה את אשר כבר עשוהו למרחב הערכים. תודה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד ~ 23:46, 1 ביולי 2024 (IDT)
- הכל לטובה תוכל להעיף את מבטך על הערך ולהעיר את הערותיך אם יש אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ א' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 00:23, 7 ביולי 2024 (IDT)
- אולי מוקיר רבנן יוכל לעזור יואל נאמן • שיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ד 09:11, 10 ביולי 2024 (IDT)
- @נריה לדעתך הערך מוכן? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ה' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 12:41, 11 ביולי 2024 (IDT)
- שרגא הערך מוכן? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ח' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 22:08, 13 ביולי 2024 (IDT)
- עכשיו אני רואה שאינך מנטר אבל חוות דעת בודאי שתוכל לתת לי אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ח' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 00:06, 14 ביולי 2024 (IDT)
- לא מכיר את מבנה ערכי הקינות, כך שלא אוכל לשפוט האם הערך מתאים למרחב הערכים. תיקנתי מעט ניסוח, אך לא עברתי בעיון על הערך (בעיקר מה שקפץ לעיין). נריה - 💬 - 19:49, 16 ביולי 2024 (IDT)
- ספרא תוכל להעיף מבט על הערך ולומר אם צריך עדיין לתקן עוד משהו אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"ב בתמוז ה'תשפ"ד ~ 09:32, 18 ביולי 2024 (IDT)
- לא מכיר את מבנה ערכי הקינות, כך שלא אוכל לשפוט האם הערך מתאים למרחב הערכים. תיקנתי מעט ניסוח, אך לא עברתי בעיון על הערך (בעיקר מה שקפץ לעיין). נריה - 💬 - 19:49, 16 ביולי 2024 (IDT)
- עכשיו אני רואה שאינך מנטר אבל חוות דעת בודאי שתוכל לתת לי אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ח' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 00:06, 14 ביולי 2024 (IDT)
- שרגא הערך מוכן? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ח' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 22:08, 13 ביולי 2024 (IDT)
- @נריה לדעתך הערך מוכן? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ה' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 12:41, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @אלינדב דבר ראשון, אני מתנצל על חוסר התגובה עד עכשיו. ערך כזה הוא מורכב יותר מערכים סטנדרטיים על רבנים ומוסדות, ומשכך גם פחות "קורץ" לנטר אותו...
קראתי בהנאה, השאלה היא האם הערך מקיף את כל תוכן הקינה או רק חלקים ממנה? הכל לטובה (שיחה) 02:53, 30 ביולי 2024 (IDT)- אני אבדוק ואענה לך אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד ~ 00:08, 31 ביולי 2024 (IDT)
- הכל לטובה תודה רבה! על הרצון הטוב זה חימם לי את הלב ואפילו נתן לי כוח כשהבנתי שהסיבה שלא מתייחסים לערך זה בגלל שהערך לא בשל ולא כי לא ראו את ההודעה שלי בכל אופן זה בוצע בס"ד על ידי שרגא והברכות יחולו על ראש שתיכם אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ח' באב ה'תשפ"ד ~ 23:26, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- אני אבדוק ואענה לך אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד ~ 00:08, 31 ביולי 2024 (IDT)
- אולי מוקיר רבנן יוכל לעזור יואל נאמן • שיחה • ד' בתמוז ה'תשפ"ד 09:11, 10 ביולי 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:מלחמת בני אפרים ופלישתים למרחב הערכים.
שימו לב כי מתבצע דיון בדפה"ש אודות שם הערך, תודה המעמיק (שיחה) 03:59, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המעמיק ערך מרתק, ניכר שחקרת את הנושא היטב, אבל הוא עדיין צריך הרבה עריכה. אני מקוה להתעמק בזה בקרוב, אבל אם מנטר אחר פוגש את הטיוטה, שלא יחכה לי... הכל לטובה (שיחה) 00:51, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים אם אפשר לנטר במקביל גם את הטיוטה:תחת (אישיות מהתנ"ך), היא די מקבילה לטיוטה הנ"ל, המעמיק (שיחה) 04:32, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- בוצע בס"ד. עמוס חדד (שיחה) 16:54, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה רבה! --לעבעדיג (שיחה) 07:13, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
- בוצע כה לחי! • מטעמים • 20:20, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- הדיון נחתם בזה שעורכים כתבו שהערך מוכן... אפשר להעלות? מחכה יותר משבוע. תיקנתי את כל מה שהתבקשתי. משכיל לאסף 14:33, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים
- הכל לטובה כתבת בדיון שהערך טוב - ויש להמתין רק להשלמת הדברים הטכניים. כבר הושלם ב"ה. תוכל בבקשה להעלות? תודה רבה משכיל לאסף 12:03, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- @משכיל לאסף ספרא ביקש לציין בצורה מדויקת, כל מידע למקור שלו הכל לטובה (שיחה) 19:07, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- הכל לטובה, טיפלתי כעת. תודה רבה. משכיל לאסף 22:05, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- @משכיל לאסף הע"ש דומות מצרפים ע"י פרמטר "שם" כך: {{הערה|תוכן|שם=שם ההערה (לדוגמא: ממלכת כהנים)}} במופעים הנוספים כותבים רק {{הערה|שם=שם ההערה}} הכל לטובה (שיחה) 22:31, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- תאמין לי - לא הבנתי כלום.... משכיל לאסף 22:34, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- @משכיל לאסף אשתדל לעשות זאת, וכך תלמד הכל לטובה (שיחה) 22:42, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- הכל לטוכה, לא כולם עורכים בקוד מקור... אמורה להיות אופציה של שימוש חוזר בלחיצה על הוספת הערת שוליים, משום מה היא לא פועלת. מוטי ~ שיחה • י"ב באב ה'תשפ"ד • 22:47, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה @משכיל לאסף תיקנתי. ואני מתנגד לזה שיש צורך לציין בערך שכזה שהוא לא ממש בעל תוכן רב להשתמש בהער"ש כשהכל כבר מצויין בלקריאה נוספת, [על מה לציין? על אביו או על אמו? על שנת לידתו או על מקום לימודיו? בקצב הזה אתה יכול להצמיד הערה על כל מילה.] אני בטוח שכוונת ספרא הוא כשיש ערך רחב תוכן עם חידושים וכדו' שמצריכים מקור ספיציפי אז לציין, אפילו אם זה כבר בלקר"נ. במקרה שלנו זה נראה לי מיותר (כמובן חוץ מהער"ש שלא מצויינים בלקר"נ).
@מוטי כשהערות שוליים הם בתבנית הערה ולא בצורת תג (של עריכה חזותית) אז הוא לא נותן להשתמש בשימוש חוזר (בעריכה חזותית), הוא נותן רק עם זה בצורת תג. תבדוק. ~ תכליתי • שיחה • י"ב באב ה'תשפ"ד 22:51 (IDT) 22:51, 15 באוגוסט 2024 (IDT)- תודה רבה! אם הכל מוכן, אז אפשר להעלות? משכיל לאסף 23:20, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- מי שלא עורך בקוד מקור - שיתחיל... בוצע בס"ד הכל לטובה (שיחה) 23:32, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה רבה ויישר כח! משכיל לאסף 23:34, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה @משכיל לאסף תיקנתי. ואני מתנגד לזה שיש צורך לציין בערך שכזה שהוא לא ממש בעל תוכן רב להשתמש בהער"ש כשהכל כבר מצויין בלקריאה נוספת, [על מה לציין? על אביו או על אמו? על שנת לידתו או על מקום לימודיו? בקצב הזה אתה יכול להצמיד הערה על כל מילה.] אני בטוח שכוונת ספרא הוא כשיש ערך רחב תוכן עם חידושים וכדו' שמצריכים מקור ספיציפי אז לציין, אפילו אם זה כבר בלקר"נ. במקרה שלנו זה נראה לי מיותר (כמובן חוץ מהער"ש שלא מצויינים בלקר"נ).
- הכל לטוכה, לא כולם עורכים בקוד מקור... אמורה להיות אופציה של שימוש חוזר בלחיצה על הוספת הערת שוליים, משום מה היא לא פועלת. מוטי ~ שיחה • י"ב באב ה'תשפ"ד • 22:47, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- @משכיל לאסף אשתדל לעשות זאת, וכך תלמד הכל לטובה (שיחה) 22:42, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- תאמין לי - לא הבנתי כלום.... משכיל לאסף 22:34, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- @משכיל לאסף הע"ש דומות מצרפים ע"י פרמטר "שם" כך: {{הערה|תוכן|שם=שם ההערה (לדוגמא: ממלכת כהנים)}} במופעים הנוספים כותבים רק {{הערה|שם=שם ההערה}} הכל לטובה (שיחה) 22:31, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא יועבר
מנטרים נא להעביר. ~ תכליתי • שיחה • ד' באב ה'תשפ"ד 22:45 (IDT) 22:45, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
- לפי דף השיחה נראה שהוא חסר חשיבות, לא? אז אולי עדיף להשאיר במרחב טיוטה מאשר למחוק? • מטעמים • 18:00, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי גרשון ליטש-רוזנבוים למרחב הערכים. תודה למאי נ"מ • שיחה • ז' באב ה'תשפ"ד 22:26, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
על עבודה ללא לאות • מטעמים • 17:38, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מטעמים ענקית. איזו היענות מהירה. לא חלמתי. למאי נ"מ • שיחה • ז' באב ה'תשפ"ד 18:59, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
סיימתי את הערך. אשמח ל'בל הערות ותיקונים כדי שיהיה ניתן להעבירו לערכים. תודה רבה. משכיל לאסף 01:37, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים, ערכתי. נראה בשל. ~ תכליתי • שיחה • ט' באב ה'תשפ"ד 13:14 (IDT) 13:14, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- טופל שרגא > השתתפו >> שיחה > ט' באב ה'תשפ"ד > 17:03, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- @שרגא, תודה. @משכיל לאסף חן חן. ברכותיי על העברת הערך. ~ תכליתי • שיחה • ט' באב ה'תשפ"ד 17:48 (IDT) 17:48, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה רבה! משכיל לאסף 18:37, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- @שרגא, תודה. @משכיל לאסף חן חן. ברכותיי על העברת הערך. ~ תכליתי • שיחה • ט' באב ה'תשפ"ד 17:48 (IDT) 17:48, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- טופל שרגא > השתתפו >> שיחה > ט' באב ה'תשפ"ד > 17:03, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
סיימתי את הערך. אשמח לקבל הערות ותיקונים כדי שיהיה ניתן להעבירו לערכים. תודה רבה. משכיל לאסף 15:06, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- @משכיל לאסף השארתי בקשת הבהרה, מי היו אביו ואמו, היכן למד וקצת יותר על שנות נעוריו. על כל פעולתיך למען יהדות ג'רבה. כה לחי!! ~ תכליתי • שיחה • ט' באב ה'תשפ"ד 17:30 (IDT) 17:30, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא ידוע. ידוע עליו רק משנת התקצ"ב אז נשלח לדין תורה הנ"ל משכיל לאסף 18:37, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה רבה. ערכתי מה שצריך. אבקש להעבירו לערך. משכיל לאסף 21:20, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים הטיוטה בשלה לענ"ד. ~ תכליתי • שיחה • י' באב ה'תשפ"ד 21:38 (IDT) 21:38, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- תוכלו בבקשה להעלות??משכיל לאסף 14:34, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים
- עמוס חדד שלום וברכה! תוכל בבקשה לראות אם חסר משהו ולהעלות? כי לפני יומיים עשית שם 5 עריכות. תודה רבהמשכיל לאסף 12:04, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- משכיל לאסף, בעיניי יש עוד קצת עבודה. כמה נקודות: לא אוהב את כל הגרשיים (זה לא ציטוט). מה זה עיון טונסי? טוניסאי! סדר הביוגרפיה קצת מבולבל. עמוס חדד (שיחה) 12:25, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- עמוס חדד תודה על ההערות. תיקנתי כעת מטונסי לטוניסאי. אכן היה בלבול מסויים בביוגרפיה, תיקנתי כעת לפי הסדר הכרונולוגי של המאורעות.
- לגבי הגרשיים - הורדתי כעת מבית הכנסת אורחים. אולם לגבי "רבי מאטוק" זה כן ציטוט מבנימין השני. לגבי "חארה כבירא", "זנקת אל חדד" וכיוצא בזה, עשיתי גרשיים כי אלו מילים משפה אחרת. כך ידוע לי שנהוג. כמו בערכים בהם נצרכים לכתוב מילה או ביטוי באידיש שזה עם גרשיים.
- תודה רבה על ההערות. מה דעתך? משכיל לאסף 12:43, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- משכיל לאסף, בעיניי מילים משפה אחרת או שמות ספרים וכדומה ניתן להדגיש על ידי גרש אחד מכל צד. עדיין צריך אחידות לגבי החארות, או שתכתוב את כולן עם אל או כולן בלי. וגם הסיומת כבירא או כבירה. בהצלחה. עמוס חדד (שיחה) 13:36, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- עמוס חדד תודה רבה. תיקנתי כעת לפי הוראתך. אשמח להעברה. כמו כן - שאלה: הקטע של גרש אחד - זה כתוב איפה שהוא? זה עיקבי במכלול? משכיל לאסף 13:44, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- משכיל לאסף, בעיניי מילים משפה אחרת או שמות ספרים וכדומה ניתן להדגיש על ידי גרש אחד מכל צד. עדיין צריך אחידות לגבי החארות, או שתכתוב את כולן עם אל או כולן בלי. וגם הסיומת כבירא או כבירה. בהצלחה. עמוס חדד (שיחה) 13:36, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- משכיל לאסף, בעיניי יש עוד קצת עבודה. כמה נקודות: לא אוהב את כל הגרשיים (זה לא ציטוט). מה זה עיון טונסי? טוניסאי! סדר הביוגרפיה קצת מבולבל. עמוס חדד (שיחה) 12:25, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים הטיוטה בשלה לענ"ד. ~ תכליתי • שיחה • י' באב ה'תשפ"ד 21:38 (IDT) 21:38, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה רבה. ערכתי מה שצריך. אבקש להעבירו לערך. משכיל לאסף 21:20, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא ידוע. ידוע עליו רק משנת התקצ"ב אז נשלח לדין תורה הנ"ל משכיל לאסף 18:37, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- אין שום מידע על חייו המוקדמים לפני שמונה לראב"ד? שמש מרפא (שיחה) 23:17, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- ממש כך! אין שום מידע לפני שנשלח לטוניס כנציג הקהילה ובאותה שנה מונה לדיין משכיל לאסף 00:23, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- עמוס חדד תיקנתי לפי הוראתך. אשמח להעברה משכיל לאסף 00:27, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- משכיל לאסף, לא תיקנת... העברתי! עמוס חדד (שיחה) 14:58, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- התכוונתי לגבי הגרשיים. לגבי "אל כבירא", בשום מקום זה לא כתוב כך. ואתה כתבת לי בעצמך בשרשור זה "צריך אחידות לגבי החארות, או שתכתוב את כולן עם אל או כולן בלי". אז שיניתי הכל לבלי. תודה רבה על ההעברה! משכיל לאסף 16:59, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- משכיל לאסף, לא תיקנת... העברתי! עמוס חדד (שיחה) 14:58, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- עמוס חדד תיקנתי לפי הוראתך. אשמח להעברה משכיל לאסף 00:27, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- ממש כך! אין שום מידע לפני שנשלח לטוניס כנציג הקהילה ובאותה שנה מונה לדיין משכיל לאסף 00:23, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
סיימתי את הערך. אשמח לקבל הערות ותיקונים כדי שיהיה ניתן להעבירו לערכים. משכיל לאסף 15:59, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- @משכיל לאסף לפני שתיצור את הערך שיטת העיון התוניסאי כנראה לא נוכל להתרשם מהערך על מי שהיה ממפיציה. אין לי מושג מה הוא שיטת העיון התוניסאי, אני רק ראיתי שספרי קודש כתב לך בדף שיחתו שהוא יהנה מכזה ערך. בקיצור, כעת, עדיין קשה להתרשם מהערך, תפשיל שרוולים ותתחיל לכתוב את הערך על השיטה, בהצלחה גדולה! ~ תכליתי • שיחה • ט' באב ה'תשפ"ד 17:45 (IDT) 17:45, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- שו"ר שהיה ראש ישיבה אז מבחינת חשיבות הוא יכול לעבור, אבל שוב, יותר יקל לעבוד עליו כשיש יותר מידע על שיטת העיון. ~ תכליתי • שיחה • ט' באב ה'תשפ"ד 18:00 (IDT) 18:00, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- כן אני יהנה מערך העיון הטוניסאי, אבל רק אם ייעשה במקצועיות. ספרי קודש שיחה י' באב ה'תשפ"ד • 18:22, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- בקשר לעיון הטוניסאי - אשמח להפניה על ערכים דומים על שיטות לימוד כדי שאדע את הכיוון.
- בקשר לערך - ערכתי מה שהעירו. אבקש להעבירו לערך. משכיל לאסף 21:19, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- תכליתי, ספרי קודש, אחרי שנבלע את העלבון על כך שאינכם יודעים מהו עיון טוניסאי... אציין שאין ערך מקביל אלא פסקאות בערך דרכי לימוד התלמוד. עמוס חדד (שיחה) 21:31, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- מאי קס"ד שאינני יודע מהו? (קונטרס "דרכי העיון" מהרב מאזוז נמצא תחת ידי שנים רבות). מה שייך כאן עלבון? מי נעלב? "אציין שאין ערך מקביל אלא פסקאות בערך", אז זהו יתכן שאין מקום לערך אלא לפסקה בערך הנ"ל. ספרי קודש שיחה י' באב ה'תשפ"ד • 21:38, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- הוא כתב לך בצחוק, כי גם הוא טוניסאי... שים לב, בערך שהוא ציין יש הפניות לערכים רחבים יותר על חלק מהשיטות. משכיל לאסף 21:40, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה על ההפניה. אציין שבערך שציינת יש הפניות לערכים רחבים יותר על חלק מהשיטות כמו "שיטת בריסק". אכן זה מה שחיפשתי. העניין הוא ששיטת העיון הטוניסאי היא חידוד ומיקוד של השיטה הספרדית המצויינת שם. העיון הטוניסאי הוא בנוי על העיון הספרדי, רק בחתירה עוד יותר פשטית ומדוקדקת עם הבדלים מסויימים. האם הוא ראוי לערך בפני עצמו (חוץ מהעיון הספרדי הרגיל)? יש לזכור שרבים למדו בו. החיד"א במעגל טוב בביקורו בטוניס מתאר מעט את השיטה ואיך היא נוצרה. ונכתבו עליה כמה ספרים. משכיל לאסף 21:38, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- @רבינו עמוס טעית, הרב ספרי קודש כן ידע, אני הוא זה שלא ידעתי... ~ תכליתי • שיחה • י' באב ה'תשפ"ד 21:41 (IDT) 21:41, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים הטיוטה בשלה לענ"ד. ~ תכליתי • שיחה • י' באב ה'תשפ"ד 21:43 (IDT) 21:43, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- ספרי קודש, מחילה. משכיל לאסף ותכליתי - בוצע בס"ד. עמוס חדד (שיחה) 21:51, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה רבה! יישר כח עמוס ותכליתי. משכיל לאסף 21:53, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- ספרי קודש, מחילה. משכיל לאסף ותכליתי - בוצע בס"ד. עמוס חדד (שיחה) 21:51, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים הטיוטה בשלה לענ"ד. ~ תכליתי • שיחה • י' באב ה'תשפ"ד 21:43 (IDT) 21:43, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- מאי קס"ד שאינני יודע מהו? (קונטרס "דרכי העיון" מהרב מאזוז נמצא תחת ידי שנים רבות). מה שייך כאן עלבון? מי נעלב? "אציין שאין ערך מקביל אלא פסקאות בערך", אז זהו יתכן שאין מקום לערך אלא לפסקה בערך הנ"ל. ספרי קודש שיחה י' באב ה'תשפ"ד • 21:38, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- תכליתי, ספרי קודש, אחרי שנבלע את העלבון על כך שאינכם יודעים מהו עיון טוניסאי... אציין שאין ערך מקביל אלא פסקאות בערך דרכי לימוד התלמוד. עמוס חדד (שיחה) 21:31, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- כן אני יהנה מערך העיון הטוניסאי, אבל רק אם ייעשה במקצועיות. ספרי קודש שיחה י' באב ה'תשפ"ד • 18:22, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
- שו"ר שהיה ראש ישיבה אז מבחינת חשיבות הוא יכול לעבור, אבל שוב, יותר יקל לעבוד עליו כשיש יותר מידע על שיטת העיון. ~ תכליתי • שיחה • ט' באב ה'תשפ"ד 18:00 (IDT) 18:00, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים, אישיות ידועה אך אין הרבה מידע. תודה --לעבעדיג (שיחה) 23:44, 13 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה --לעבעדיג (שיחה) 02:11, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- @לעבעדיג דרשתי מקור אבל העברתי. שים לב להוסיף לקטגוריות : עד שהערך עובר למרחב.
על ערך זה ואחרים! הכל לטובה (שיחה) 14:04, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים אבקש לשים עין על הטיוטה:אז בהלוך ירמיהו, ולבדוק אם הוא בשל להעברה למרחב הערכים. תודה המעמיק (שיחה) 03:40, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- הכל לטובה הערך בשל? אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"א באב ה'תשפ"ד ~ 23:42, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אלינדב יפה מאד, צריך עוד ליטוש. למה הדגשת "ואיה הבטחת" בציטוט? הכל לטובה (שיחה) 06:09, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- הכל לטובה, ההדגשה נעשתה משום שזה חלק ממבנה הקינה, אני מבין שזה לא מכלולאי, להסיר? המעמיק (שיחה) 06:51, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המעמיק לדעתי מיותר הכל לטובה (שיחה) 08:08, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- טופל. המעמיק (שיחה) 08:28, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המעמיק, תודה על הערך היפה, הועבר. שמש מרפא (שיחה) 00:11, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- שמש מרפא, תודה רבה! המעמיק (שיחה) 01:22, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המעמיק, תודה על הערך היפה, הועבר. שמש מרפא (שיחה) 00:11, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- טופל. המעמיק (שיחה) 08:28, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המעמיק לדעתי מיותר הכל לטובה (שיחה) 08:08, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- הכל לטובה, ההדגשה נעשתה משום שזה חלק ממבנה הקינה, אני מבין שזה לא מכלולאי, להסיר? המעמיק (שיחה) 06:51, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אלינדב יפה מאד, צריך עוד ליטוש. למה הדגשת "ואיה הבטחת" בציטוט? הכל לטובה (שיחה) 06:09, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים אבקש שתעבירו את הטיוטה למרחב הראשי. תודה! למאי נ"מ • שיחה • כ"ב באדר ב' ה'תשפ"ד (IDT) 17:45, 1 באפריל 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי יצחק פינקלר למרחב הערכים. תודה אדי97 (שיחה) 04:15, 6 ביוני 2024 (IDT)
- @אדי97 הערך קצרמר ממש, אין עוד חומר אודותיו? מוקיר רבנן (שיחה) 12:21, 9 ביוני 2024 (IDT)
- זה טוב? אדי97 (שיחה) 05:21, 20 ביוני 2024 (IDT)
- @אדי97 לא מנוסח בצורה אנצי' הכל לטובה (שיחה) 01:25, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- זה טוב? אדי97 (שיחה) 17:05, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אדי97 הרבה יותר טוב, אבל ראה עריכותי אחריך כדי ללמוד לפעמים הבאות. פסקה "צאצאיו" לא ברורה, ומדברת לא רק על צאצאיו, נא לטפל הכל לטובה (שיחה) 05:39, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- זה טוב? אדי97 (שיחה) 05:21, 20 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אשמח אם תעבירו את הערך משתמש:תלמיד חכמי הדור/הרב ברוך צבי לב למרחב הערכים. תודה רבה על ה-כ-ל! תלמיד חכמי הדור (שיחה) 20:36, 29 ביולי 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור ערך יפה, עדיין צריך שיפורים אך אין עיתותי בידי כרגע לפרט הכל לטובה (שיחה) 01:20, 30 ביולי 2024 (IDT)
- מנטרים, @הכל לטובה, מחכה להעברה/עדכון תלמיד חכמי הדור (שיחה) 21:13, 31 ביולי 2024 (IDT)
- ערכתי קצת, אבל זה צריך עדיין להתקדם הכל לטובה (שיחה) 00:40, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור תעבור בבקשה על העריכות שלי ועל תקצירי העריכה הכל לטובה (שיחה) 00:40, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה עברתי על הכל. מצויין. עבד ד' (שיחה) 11:33, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור תעבור בבקשה על העריכות שלי ועל תקצירי העריכה הכל לטובה (שיחה) 00:40, 11 באוגוסט 2024 (IDT)
- ערכתי קצת, אבל זה צריך עדיין להתקדם הכל לטובה (שיחה) 00:40, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים, @הכל לטובה, מחכה להעברה/עדכון תלמיד חכמי הדור (שיחה) 21:13, 31 ביולי 2024 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר למרחב הערכים. תודה רבה. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 23:52, 30 ביולי 2024 (IDT)
- לעת עתה הערך נראה בעיקר כמו רשימת ספרים ורשימת בני משפחה. מקוה • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד 07:08 (IDT)
- @מקוה הוא באמת מוכר בעיקר בזכות ספריו. אדרבה, אם יש מה להוסיף - בשמחה. אך נראה לי שהערך עצמו מספק.--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 14:48, 2 באוגוסט 2024 (IDT)
הדיון הנוכחי הועבר לדף שיחת טיוטה:בית היתומים בתי אבות שע"י ישיבת פוניבז'#העברה נוספת מדף הבקשות להעברה, היות וחרג מהאורך המקובל בדף זה. נריה - 💬 - 00:15, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא הערך כבר מוכן? ראיתי ליטשת אותו מחכה ומצפה לעברה. אלול!! אברמלה (שיחה) 23:57, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
אברמלה (שיחה) 23:54, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מקוה מבקש העברה מהירה הערך. רק חסר לו טבילה ב@מקוה תודה. @שמש מרפא @נריה וכל הצוות תודה רבה אברמלה (שיחה) 17:04, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
- אהה שכחתי לרגע @מוטי תתצטרף גם תודה אברמלה (שיחה) 17:05, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה. --לעבעדיג (שיחה) 04:31, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- יש להעביר לרבי נחמן צבי אפשטיין (קולומיאה) כדי להבדיל מזקנו רבי נחמן צבי אפשטיין (באר). --לעבעדיג (שיחה) 06:05, 6 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים. ערך די קצר, אפשר לבקש שוב? תודה על העבודה החשובה! --לעבעדיג (שיחה) 08:37, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
- לעבעדיג (שיחה) 02:23, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- @לעבעדיג הועבר. בבקשה להוסיף : לפני כל קטגוריה בכל טיוטותיך המשובחות הכל לטובה (שיחה) 02:51, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- וגם אין צורך בפירוט מלא של שם הספר וכו' בכל הערה. אחרי הפעם הראשונה מספיק לכתוב את שם הספר, מקסימום גם את שם הסופר (בלי קישור, בפרט שהוא אדום...) הכל לטובה (שיחה) 03:25, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
? -- - @לעבעדיג הועבר. בבקשה להוסיף : לפני כל קטגוריה בכל טיוטותיך המשובחות הכל לטובה (שיחה) 02:51, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- לעבעדיג (שיחה) 02:23, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים. ערך די קצר, אפשר לבקש שוב? תודה על העבודה החשובה! --לעבעדיג (שיחה) 08:37, 23 באוגוסט 2024 (IDT)
@מנטרים אשמח בבקשה שתעברו על הערך. יהודה פיש (שיחה) 22:15, 10 באוגוסט 2024 (IDT)
- @יהודה פיש נראה ממש טוב! הניסוח "שאלו/ביקשו חכמי אתונה" שחוזר על עצמו, לא נראה טוב, נסה בבקשה לנסח אחרת הכל לטובה (שיחה) 05:47, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- נריה. מצויין. מקובל עלי לגמרי. מחכה להעברה לערך. משכיל לאסף 00:26, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה רבה לשמש מרפא על ההעברה לערך וכל ההשקעה! משכיל לאסף 01:11, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא יבוצע
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב אברהם מרדכי ברייטשטיין למרחב הערכים. תודה Moses (שיחה) 19:07, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- @Moses, זה דל תוכן, לא יכול להיות ערך בכזה מצב. ~ תכליתי • שיחה • י"ב באב ה'תשפ"ד 23:11 (IDT) 23:11, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- אכן. נולד, למד, התחתן ונפטר. ערך זה לא. הכל לטובה (שיחה) 05:52, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: בדיון
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:משלחת בלק אל בלעם למרחב הערכים. תודה פלאלמוני (שיחה) 22:18, 14 באוגוסט 2024 (IDT)
- לדעתי זה ערך כלל לא חשוב. לדעתי זה צריך להיות פרט בתוך נושא כללי של מעשה מלעם ולא ערך בפני עצמו על המשלחת. (לגבי ערך אחר שכתבת "משלי בלעם" אני מסכים שהוא כן חשוב כערך בפני עצמו). משכיל לאסף 13:39, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- מסכים. אין הצדקה לערך עצמאי. הכל לטובה (שיחה) 05:51, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא יבוצע
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב ישראל יעקב שמואלביץ למרחב הערכים. תודה איבעיא להו (שיחה) 02:12, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- @איבעיא להו לא כך נראה ערך במכלול. קרא בבקשה ערכים דומים ואת הקישורים שקיבלת בדף שיחתך, אחכ תתחיל לכתוב מחדש. תודה. הכל לטובה (שיחה) 10:09, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה @נריה אני חושב שחלה כאן טעות. הכותב אינו @איבעיא להו. לא הבנתי במה שונה הערך, וכן קיבלתי בדף השיחה קישור לא תקין יהושע ס (שיחה) 14:30, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- למה אתה מתכון "ואת הקישורים שקיבלת בדף שיחתך"? איבעיא להו (שיחה) 15:27, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- יהושע ס אני מתנצל, תקלה טכנית כנראה גרמה להערה לבוא שלא במקומה, תיקנתי כעת את הטעות. איבעיא להו בהודעת "ברוך הבא" בדף שיחתך. גם אח"כ, מומלץ לצבור ותק בעריכת ערכים קיימים לפני שמתחילים לכתוב ערכים. בהצלחה.הכל לטובה (שיחה) 21:54, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים אבקש לעבור שוב על הערך ולהכניסו, הוא שוכתב מחדש ונראה לי כעת שהוא די מושלם, תודה רבה איבעיא להו (שיחה) 23:12, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @איבעיא להו אין מקורות. אבל למעשה לא נראה שיש חשיבות (לאחר שהובן שהישיבה חדשה) הכל לטובה (שיחה) 13:40, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים אבקש לעבור שוב על הערך ולהכניסו, הוא שוכתב מחדש ונראה לי כעת שהוא די מושלם, תודה רבה איבעיא להו (שיחה) 23:12, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- יהושע ס אני מתנצל, תקלה טכנית כנראה גרמה להערה לבוא שלא במקומה, תיקנתי כעת את הטעות. איבעיא להו בהודעת "ברוך הבא" בדף שיחתך. גם אח"כ, מומלץ לצבור ותק בעריכת ערכים קיימים לפני שמתחילים לכתוב ערכים. בהצלחה.הכל לטובה (שיחה) 21:54, 15 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:מלחמת בני אפרים ופלישתים למרחב הערכים, הוא כתוב היטב! תודה איש שלמה 08:57, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: בטיפול
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים והוסיף בשם הרב יוסף יצחק לסרי (בית שאן). הוא רבה של בית שאןאבריימלה מלמד (שיחה) 10:54, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים אני מעונין להעביר את הערך גם לוויקפדיה מה הדרך האפשרית לזה אבריימלה מלמד (שיחה) 13:26, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד לכתוב שם מחדש, באופן שלא יפר את זכויות הקניין של המכלול. הכל לטובה (שיחה) 15:28, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה מה הכונה מחדש ?אבריימלה מלמד (שיחה) 15:38, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד שזאת לא תהיה יצירה נגזרת של הערך המכלולאי אלא יצירה חדשה הכל לטובה (שיחה) 21:27, 17 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים מחכה לתגובה! אבריימלה מלמד (שיחה) 17:06, 18 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד וכי למה אתה קודם לכל הערכים שממתינים זמן רב במעלה הדף? הכל לטובה (שיחה) 00:55, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה טוב שאתה שואל, כי גם אני שואל את זה יש לי פה ערך לפני שבועיים, ושום דבר לא התקדם, ויש כמה ערכים שהגיעו אחרי הו כבר עלו ?אבריימלה מלמד (שיחה) 09:27, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה טיוטה בתי אבות פוניבז שבועיים פה!אבריימלה מלמד (שיחה) 09:28, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד א. מספיק לתייג פעם אחת. ב. אין למנטרים חובה חוקית לתעדף ערך שהגיע קודם, אבל לתייג מנטרים כעבור יומיים כשיש טיוטות רבות שמחכות, מיותר. ג. כל נושא במקומו. הערך הנ"ל היה זקוק לתיקונים (לא יודע מה עכשיו), לא חכמה לטעון שערך מחכה שבועיים, כשהוא הגיע לא מוכן. אגב, גם שבועיים זה לא כ"כ הרבה זמן ביחס לבקשת העברות לצערנו אחזור שוב, התיוגים האינסופיים מפריעים וגורמים לתופעת "זאב זאב" הכל לטובה (שיחה) 11:00, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה הבנתי מזמן, רק הגבתי למה שכתבת, ובענין זאב זאב - מותר להתיחס גם אם הערך לא הכי משולם, ככה היה פה עד לא מזמן, התרבות החדשה של התעלמות מוחלטת היא משהו לא ברור!אבריימלה מלמד (שיחה) 11:03, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה אגב למה לא מופיע לי בצד כמו לכולם מצב הטיפול?אבריימלה מלמד (שיחה) 11:04, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד אם הבנת למה עכשיו תייגת פעמיים?! או למה תייגת את נריה יום אחרי יום, לאחר שהוא כבר ביקש ממך להימנע מתיוגים מיותרים? ה"תרבות" לא התפתחה אלא נוצרה מכורח המציאות של יחסי הכוחות בין הכותבים למנטרים, ובדיוק בגלל זה פתחתי את הדיון. נא לא להמשיך דיון זה, אין זה המקום. הכל לטובה (שיחה) 12:05, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- אבריימלה מלמד הוספתי מצב טיפול בשבילך אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ט"ז באב ה'תשפ"ד ~ 08:50, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה הבנתי מזמן, רק הגבתי למה שכתבת, ובענין זאב זאב - מותר להתיחס גם אם הערך לא הכי משולם, ככה היה פה עד לא מזמן, התרבות החדשה של התעלמות מוחלטת היא משהו לא ברור!אבריימלה מלמד (שיחה) 11:03, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד א. מספיק לתייג פעם אחת. ב. אין למנטרים חובה חוקית לתעדף ערך שהגיע קודם, אבל לתייג מנטרים כעבור יומיים כשיש טיוטות רבות שמחכות, מיותר. ג. כל נושא במקומו. הערך הנ"ל היה זקוק לתיקונים (לא יודע מה עכשיו), לא חכמה לטעון שערך מחכה שבועיים, כשהוא הגיע לא מוכן. אגב, גם שבועיים זה לא כ"כ הרבה זמן ביחס לבקשת העברות לצערנו אחזור שוב, התיוגים האינסופיים מפריעים וגורמים לתופעת "זאב זאב" הכל לטובה (שיחה) 11:00, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה טיוטה בתי אבות פוניבז שבועיים פה!אבריימלה מלמד (שיחה) 09:28, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה טוב שאתה שואל, כי גם אני שואל את זה יש לי פה ערך לפני שבועיים, ושום דבר לא התקדם, ויש כמה ערכים שהגיעו אחרי הו כבר עלו ?אבריימלה מלמד (שיחה) 09:27, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד וכי למה אתה קודם לכל הערכים שממתינים זמן רב במעלה הדף? הכל לטובה (שיחה) 00:55, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים מחכה לתגובה! אבריימלה מלמד (שיחה) 17:06, 18 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד שזאת לא תהיה יצירה נגזרת של הערך המכלולאי אלא יצירה חדשה הכל לטובה (שיחה) 21:27, 17 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה מה הכונה מחדש ?אבריימלה מלמד (שיחה) 15:38, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד לכתוב שם מחדש, באופן שלא יפר את זכויות הקניין של המכלול. הכל לטובה (שיחה) 15:28, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: בטיפול
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי חנוך העניך זילברפרב למרחב הערכים. בשל. תודות לאבריימלה מלמד ששכתב את הטיוטה. תודה ~ תכליתי • שיחה • י"ב באב ה'תשפ"ד 16:17 (IDT) 16:17, 16 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים? ~ תכליתי • שיחה • י"ד באב ה'תשפ"ד 15:37 (IDT) 15:37, 18 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים נראה לי שפשוט צריך ללחוץ על העברה ולהעביר את הטיוטה למרחב הערכים, לא נראה לי שיש פה עבודה קשה... ~ תכליתי • שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד 13:47 (IDT) 13:47, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
- @תכליתי צודק, רק מקורות חסר הכל לטובה (שיחה) 13:38, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה, על התוכן שיש פחות או יותר יש קישו"ח, אין משהו משמעותי שמצריך מקור, זה בסה"כ ביוגרפיה קצרה. אולי על זה שהיה פועל ישועות יש להציב תבנית דרישת מקור. ~ תכליתי • שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 13:42 (IDT) 13:42, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @תכליתי שלחת לאיזה קובץ, לפחות תכתוב עמוד... הכל לטובה (שיחה) 13:48, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה לא שלחתי כי לא אני כתבתי את הטיוטה. אבל בגדול פרטי ביוגרפיה לא מצריכה מקורות ספיציפיים, אא"כ מישהו מבקש, על זה שהוא היה פועל ישועות על זה אין מקור, על זה שהוא פעל לשמירת שבת יש מקור. הוספתי מס' עמוד. ~ תכליתי • שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 13:49 (IDT) 13:49, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @תכליתי מתנצל, לא בדקתי מי כתב. למה כוונתך ביוגרפיה לא צריכה מקור? אתה צודק שכשיש קישו"ח על כלל הביוגרפיה לא צריך על כל שורה, למרות שלפעמים זה כדאי. כאן הטענה היתה שצריך להפנות למיקום מדויק. בוצע הכל לטובה (שיחה) 13:57, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- התכוונתי בעיקר על מתי נולד ולמי ואיפה. לגבי עדיפות כן להציב מקור, זה במקרה של אדם קדום ופרטיו הביוגרפיים שנויים במחלוקת או לוטים בערפל אז ממש מועיל להציב מקור על כל פרטפרט. אבל אם זה אדם בן זמננו שלא כ"כ קשה לדעת מי היה אביו והיכן נולד אז לדעתי העניה זה מיותר. אכן, הוספתי מיקום מדויק, ייש"כ על ההעברה. ~ תכליתי • שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 14:21 (IDT) 14:21, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @תכליתי מתנצל, לא בדקתי מי כתב. למה כוונתך ביוגרפיה לא צריכה מקור? אתה צודק שכשיש קישו"ח על כלל הביוגרפיה לא צריך על כל שורה, למרות שלפעמים זה כדאי. כאן הטענה היתה שצריך להפנות למיקום מדויק. בוצע הכל לטובה (שיחה) 13:57, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה לא שלחתי כי לא אני כתבתי את הטיוטה. אבל בגדול פרטי ביוגרפיה לא מצריכה מקורות ספיציפיים, אא"כ מישהו מבקש, על זה שהוא היה פועל ישועות על זה אין מקור, על זה שהוא פעל לשמירת שבת יש מקור. הוספתי מס' עמוד. ~ תכליתי • שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 13:49 (IDT) 13:49, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @תכליתי שלחת לאיזה קובץ, לפחות תכתוב עמוד... הכל לטובה (שיחה) 13:48, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה, על התוכן שיש פחות או יותר יש קישו"ח, אין משהו משמעותי שמצריך מקור, זה בסה"כ ביוגרפיה קצרה. אולי על זה שהיה פועל ישועות יש להציב תבנית דרישת מקור. ~ תכליתי • שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 13:42 (IDT) 13:42, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @תכליתי צודק, רק מקורות חסר הכל לטובה (שיחה) 13:38, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים נראה לי שפשוט צריך ללחוץ על העברה ולהעביר את הטיוטה למרחב הערכים, לא נראה לי שיש פה עבודה קשה... ~ תכליתי • שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ד 13:47 (IDT) 13:47, 19 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. השם העברי "רבי יוסף מאוסטילה" (שם ידוע יותר מרבי יוסף קצנלנבוגן). תודה! --לעבעדיג (שיחה) 00:40, 18 באוגוסט 2024 (IDT)
- הועבר לדף שיחת טיוטה:רבי ראובן הלוי הורוביץ#טיוטה:רבי ראובן הלוי הורוביץ
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. לא מצאתי עוד חומר - חומר מועט מאוד וקל מאוד לנטר! --לעבעדיג (שיחה) 05:49, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @לעבעדיג לא כתוב כלום על כהונתו כרב. יש מה לשפר בניסוח, וגם רווח שורה בין שורה לשורה לא נראה טוב הכל לטובה (שיחה) 13:32, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- הכל לטובה זה מה שיש, קצת שיפצתי --לעבעדיג (שיחה) 13:37, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @לעבעדיג מקור יש? הכל לטובה (שיחה) 13:50, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- @לעבעדיג העברתי עם דרישת מקור, כדאי להוסיף. רק מזכיר, קטגוריות אחרי העברת הערך. הכל לטובה (שיחה) 17:45, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי דב צבי קרלנשטיין למרחב הערכים. תודה למאי נ"מ • שיחה • ט"ז באב ה'תשפ"ד 13:07, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
- תתקן בבקשה את הקישורים לאצה"ח. מנתצל על העיכובים הרבים. שמש מרפא (שיחה) 16:33, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- @למאי נ"מ? שמש מרפא (שיחה) 23:24, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא לא ראיתי אלא עם התיוג מה הבעיה בקישורים רק? חוץ מזה שעדיין לא הוחלט על השם הסופי (עי' דפ"ש) אז כדאי להמתין עד שהדעה תתגבש. למאי נ"מ • שיחה • ל' באב ה'תשפ"ד 00:12, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- @למאי נ"מ "רבי דב צבי קרעלנשטיין, העדה - 0542-0589, 0542, באתר אוצר החכמה". אני מניח שהשתמשת בבוקמרקלט, אבל התוצאה אינה תקינה. גם בהערות חסר מס' עמ'. שמש מרפא (שיחה) 13:46, 8 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא לא ראיתי אלא עם התיוג מה הבעיה בקישורים רק? חוץ מזה שעדיין לא הוחלט על השם הסופי (עי' דפ"ש) אז כדאי להמתין עד שהדעה תתגבש. למאי נ"מ • שיחה • ל' באב ה'תשפ"ד 00:12, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- @למאי נ"מ? שמש מרפא (שיחה) 23:24, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:מבצע אברהם למרחב הערכים. תודה דוד ע (שיחה) 21:11, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי אברהם שלום גולדברג למרחב הערכים. תודה הגדה של פסח (שיחה) 11:17, 21 באוגוסט 2024 (IDT)
- הגדה של פסח, אמנם מחקת את תיוגי, ואת האיזכור לקידוש ה' בשנות ראינו רעה, אבל יש לי עיניים חדות לנושאים כאלו. ערכתי את הערך לצורך העברתו למרחב, אולי צריך עוד קצת לשייף את זה מסיפור למידע, מאמין שהחברים יעזרו בזה בהמשך. בינתיים ביקשתי מהמפעילים למחוק את דף ההפנייה כדי שנוכל להעביר את הטיוטה לשם הראוי. עמוס חדד (שיחה) 00:20, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עמוס חדד זה כבר מוכן או שבקשת ע"ש העתיד? מוטי ~ שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד • 00:22, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- מוטי מוכן ומזומן. עמוס חדד (שיחה) 00:23, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- כבר הקדימני אפרון. מוטי ~ שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד • 00:27, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- לסיכום בוצע בס"ד ובסייעתא דאפרון. עמוס חדד (שיחה) 00:28, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- כבר הקדימני אפרון. מוטי ~ שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד • 00:27, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- מוטי מוכן ומזומן. עמוס חדד (שיחה) 00:23, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עמוס חדד זה כבר מוכן או שבקשת ע"ש העתיד? מוטי ~ שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד • 00:22, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי משה פרנקפורט למרחב הערכים (יצויין כי היא"צ יחול בכ"ז באב הבעל"ט) בברכה, המעמיק (שיחה) 03:36, 22 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים (סליחה על כפל התיוג), ביצעתי עריכות רבות אני מקווה שכעת הוא בשל, (כאמור היא"צ יחול בשב"ק הבאה עלינו לטובה, אשמח אם זה יעבור לפני), בברכה המעמיק (שיחה) 20:04, 28 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים אם אפשר להעביר למרחב הערכים, בתודה על כל עבודתכם! (כמובן שאשמח לשמוע ביקורת) איך • שיחה • כ"א באב ה'תשפ"ד למנינם 18:13, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- איך בוצע בס"ד עמוס חדד (שיחה) 01:38, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי אליהו זינגר למרחב הערכים. תודה ~ המלקט • שיחה • כ"ב באב ה'תשפ"ד 23:27 (IDT) 23:27, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- לדעתי מוכן להעברה מיידית. ~ המלקט • שיחה • כ"ב באב ה'תשפ"ד 23:27 (IDT) 23:27, 25 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המלקט לא ממש. טיוטה באמת במצב מעולה, אבל שיפורי ניסוח עודם נדרשים, למשל אין צורך בכתיב ידי על שם של עיר. יש לך אולי תחליף למילה "דבק"? זה יותר מתאים למכלול האידיש, כשזה מופיע פעם אחת זה לא נורא, אבל כאן זה ממש צורם. לדעתי מיותר לציין ביטול מלאכה, זה די בסיסי ונעשה ברוב המקרים של פטירת רב העיר הכל לטובה (שיחה) 03:38, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- 'דבק' זה תחליף ל'הסתופף', שבעבר הוחלט שהסתופף זה לא מילה טובה לאנצי'. בכל מקרה אנסה לשנות. @תודה על ההערות. ~ המלקט • שיחה • כ"ב באב ה'תשפ"ד 12:10 (IDT) 12:10, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה על התיקונים, הערתי בדפ"ש הטיוטה הכל לטובה (שיחה) 13:39, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה? ~ המלקט • שיחה • כ"ד באב ה'תשפ"ד 17:00 (IDT) 17:00, 28 באוגוסט 2024 (IDT)
- הועבר. תודה רבה! "למרות גילו המופלג" צריך לתקן בסגנון "אף על פי שהיה מבוגר ממנו" וכדו', וזאת בתנאי שהיה מבוגר משמעותית, אחרת אין לזה ערך. מזכיר שבטיוטות מוסיפים : לפני קטגוריות הכל לטובה (שיחה) 03:47, 30 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה ייש"כ!! ותודה גם על ההארות. ~ המלקט • שיחה • כ"ו באב ה'תשפ"ד 13:16 (IDT) 13:16, 30 באוגוסט 2024 (IDT)
- הועבר. תודה רבה! "למרות גילו המופלג" צריך לתקן בסגנון "אף על פי שהיה מבוגר ממנו" וכדו', וזאת בתנאי שהיה מבוגר משמעותית, אחרת אין לזה ערך. מזכיר שבטיוטות מוסיפים : לפני קטגוריות הכל לטובה (שיחה) 03:47, 30 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה? ~ המלקט • שיחה • כ"ד באב ה'תשפ"ד 17:00 (IDT) 17:00, 28 באוגוסט 2024 (IDT)
- תודה על התיקונים, הערתי בדפ"ש הטיוטה הכל לטובה (שיחה) 13:39, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- 'דבק' זה תחליף ל'הסתופף', שבעבר הוחלט שהסתופף זה לא מילה טובה לאנצי'. בכל מקרה אנסה לשנות. @תודה על ההערות. ~ המלקט • שיחה • כ"ב באב ה'תשפ"ד 12:10 (IDT) 12:10, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המלקט לא ממש. טיוטה באמת במצב מעולה, אבל שיפורי ניסוח עודם נדרשים, למשל אין צורך בכתיב ידי על שם של עיר. יש לך אולי תחליף למילה "דבק"? זה יותר מתאים למכלול האידיש, כשזה מופיע פעם אחת זה לא נורא, אבל כאן זה ממש צורם. לדעתי מיותר לציין ביטול מלאכה, זה די בסיסי ונעשה ברוב המקרים של פטירת רב העיר הכל לטובה (שיחה) 03:38, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי משה מקיטוב למרחב הערכים . תודה לעבעדיג (שיחה) 17:21, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- @לעבעדיג שכוייח. ייש"כ גם על היישום בקטגוריות, זה הזמן לשחרר... הכל לטובה (שיחה) 07:33, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא יבוצע
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי אליעזר מרדכי אפרים פישל סופר למרחב הערכים. תודה אדי97 (שיחה) 23:11, 26 באוגוסט 2024 (IDT)
- לא נראה שיש חשיבות אנציקלופדית. שמש מרפא (שיחה) 13:05, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
- האם זה יהיה טוב אם אוסיף תוכן? אדי97 (שיחה) 04:40, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
מוטי, נראה לי מוכן, נא להעביר למרחב תבנית. תודה! איכא דאמרי (שיחה) 13:28, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
- @איכא דאמרי: בוצע. הגהתי קצת מסביב. מוטי ~ שיחה • כ"ג באב ה'תשפ"ד • 13:37, 27 באוגוסט 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי אלימלך הולשטוק למרחב הערכים. תודה ~ המלקט • שיחה • כ"ד באב ה'תשפ"ד 16:40 (IDT) 16:40, 28 באוגוסט 2024 (IDT)
- ערך קצרמר ובשל. ~ המלקט • שיחה • כ"ד באב ה'תשפ"ד 17:00 (IDT) 17:00, 28 באוגוסט 2024 (IDT)
- @המלקט בוצע. ייש"כ! ייש"כ גם על היישום בקטגוריות, זה הזמן לשחרר... הכל לטובה (שיחה) 07:27, 2 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים ערך קצרמר! נא להעביר בבקשה למרחב הערכים (וגם את הטיוטה:רבי משה מקיטוב אשר גם הוא ערך קל לניטור) תודה ובהערכה רבה --לעבעדיג (שיחה) 12:10, 29 באוגוסט 2024 (IDT)
אבקש להעבירו למרחב הערכים הוא רב מרבני מרוקו, וערך זה מהוה חלק מחשיפת יהדות מרוקו אבריימלה מלמד (שיחה) 21:46, 1 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא אשמח לתגובה בענין אבריימלה מלמד (שיחה) 14:07, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- אבריימלה מלמד. א. המכלול לא נועד לחשוף את יהדות מרוקו... ב. הערך כתוב כמו מדור בעיתון על גדולי ישראל. עם הרבה סופרלטיבים וסיפורת. הפוך אותו בבקשה לערך אנציקלופדי. עמוס חדד (שיחה) 14:21, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- @עמוס חדד ישר כוח תיקנתי, ההשראה שלי היא ממשה תורגמן אבריימלה מלמד (שיחה) 16:07, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא תיקנת כלום. להיפך את אשר תיקנתי קילקלת. עמוס חדד (שיחה) 16:37, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- @עמוס חדד באמת ! אבדוק ! אבריימלה מלמד (שיחה) 16:39, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- @עמוס חדד ניסיתי לעבור על הערך עוד פעם מה אתה אומר? אבריימלה מלמד (שיחה) 17:03, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- ערכתי לכיון אנצקלופדי אבריימלה מלמד (שיחה) 17:55, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- כנראה אנחנו לא מדברים באותה שפה. אתן לך דוגמה: כתבת ”רבים בני עירו היו משכימים לפתחו לבקשת עצה תפילה וברכה”. כך לא כותבים במכלול!-!-! אלא כך: ”ריבי רבבות אלפי בית ישראל מכל רחבי ממלכת מרוקו וגלילותיה ואף מכל רחבי אירופה המערבית והמזרחית גם יחד היו נוהרים בכל ימות השנה, ואף בימי הפורים ובחג הכיפורים, תורים ארוכים השתרכו מעבר לדלתו של סידנא קדישא כשהם רוטטים ויראים מלהיכנס אל הקודש פנימה כשמששאלות לבבם פרושות בפני הקדוש והטהור וכו'”. עמוס חדד (שיחה) 17:55, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- @עמוס חדד שיניתי נוסח !אבריימלה מלמד (שיחה) 18:21, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- @עמוס חדד הכל תוקן מחכה להעברה מהירה אבריימלה מלמד (שיחה) 12:28, 4 בספטמבר 2024 (IDT)
- @עמוס חדד שיניתי נוסח !אבריימלה מלמד (שיחה) 18:21, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- כנראה אנחנו לא מדברים באותה שפה. אתן לך דוגמה: כתבת ”רבים בני עירו היו משכימים לפתחו לבקשת עצה תפילה וברכה”. כך לא כותבים במכלול!-!-! אלא כך: ”ריבי רבבות אלפי בית ישראל מכל רחבי ממלכת מרוקו וגלילותיה ואף מכל רחבי אירופה המערבית והמזרחית גם יחד היו נוהרים בכל ימות השנה, ואף בימי הפורים ובחג הכיפורים, תורים ארוכים השתרכו מעבר לדלתו של סידנא קדישא כשהם רוטטים ויראים מלהיכנס אל הקודש פנימה כשמששאלות לבבם פרושות בפני הקדוש והטהור וכו'”. עמוס חדד (שיחה) 17:55, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- ערכתי לכיון אנצקלופדי אבריימלה מלמד (שיחה) 17:55, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- @עמוס חדד ניסיתי לעבור על הערך עוד פעם מה אתה אומר? אבריימלה מלמד (שיחה) 17:03, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- @עמוס חדד באמת ! אבדוק ! אבריימלה מלמד (שיחה) 16:39, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא תיקנת כלום. להיפך את אשר תיקנתי קילקלת. עמוס חדד (שיחה) 16:37, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- @עמוס חדד ישר כוח תיקנתי, ההשראה שלי היא ממשה תורגמן אבריימלה מלמד (שיחה) 16:07, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- אבריימלה מלמד. א. המכלול לא נועד לחשוף את יהדות מרוקו... ב. הערך כתוב כמו מדור בעיתון על גדולי ישראל. עם הרבה סופרלטיבים וסיפורת. הפוך אותו בבקשה לערך אנציקלופדי. עמוס חדד (שיחה) 14:21, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:ישיבות בית ישראל (אלכסנדר) למרחב הערכים. תודה ~ המלקט • שיחה • ל' באב ה'תשפ"ד 11:09 (IDT) 11:09, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- מקווה שיש איזה צפי להעברה, כי בינתיים הבקשות מתמלאות ביתר שאת. @שמש מרפא, @ספרא ~ המלקט • שיחה • ז' באלול ה'תשפ"ד 20:37 (IDT) 20:37, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה רבה על כל עבודתכם!! --מראש צורים (שיחה) 12:01, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים בבקשה נא לעבור על הטיוטה ולהעביר למרחב הערכים, תודה. --מראש צורים (שיחה) 23:57, 3 בספטמבר 2024 (IDT)
- @מראש צורים בוצע שרגא > השתתפו >> שיחה > ו' באלול ה'תשפ"ד > 11:37, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר בבקשה למרחב הערכים. קצרמר --מראש צורים (שיחה) 19:31, 5 בספטמבר 2024 (IDT)
- מעטר רבני הולנד בתפארת בוצע בס"ד. עמוס חדד (שיחה) 22:48, 7 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה מראש. --מראש צורים (שיחה) 04:17, 8 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה מראש. --מראש צורים (שיחה) 20:29, 8 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה מראש. --מראש צורים (שיחה) 22:15, 8 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר למרחב הערכים, תודה רבה. ישכר דוב (שיחה)
- @ישכר דוב, יש להוסיף מקורות לערך. שמש מרפא (שיחה) 15:23, 15 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים קצר אבל מוכן ולא יותר קצר מהרבה ערכים בקטגוריה. תודה רבה. --ירוחמי (שיחה) 22:43, 9 בספטמבר 2024 (IDT)
- מנטרים ערב שבת והמרחב הטיוטה מפוצץ בערכים להעלה! מתנדב לדבר בשם ההמונים שמחכים. תודה שפיץ (שיחה) 16:52, 13 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי ירחמיאל ישראל סקולה למרחב הערכים. תודה ~ המלקט • שיחה • ז' באלול ה'תשפ"ד 00:42 (IDT) 00:42, 10 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא, ייש"כ ~ המלקט • שיחה • י"ד באלול ה'תשפ"ד 13:30 (IDT) 13:30, 17 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. קצרמר וקל לנטר. תורה מראש!. --מראש צורים (שיחה) 01:43, 10 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב שניאור פרדס למרחב הערכים. תודה אוהב התורה והחסידות 13:09, 10 בספטמבר 2024 (IDT) ―בית סטאשוב (שיחה | תרומות) לא חתם
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי דוד דוב טאוב למרחב הערכים. תודה ישראל הכהן (שיחה) 14:16, 10 בספטמבר 2024 (IDT)
- ישראל הכהן, מומלץ שתוסיף מקורות לערך. איכא דאמרי (שיחה) 08:58, 11 בספטמבר 2024 (IDT)
- ראה ד"ש, לא חסר מקורות. ישראל הכהן (שיחה) 14:10, 15 בספטמבר 2024 (IDT)
- הערך דורש ליטוש והתאמה למקובל במכלול. אולי @ספרי קודש יתנדב לעזור. שמש מרפא (שיחה) 01:36, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא ערכתי והרחבתי. לעיונך. ~ המלקט • שיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ד 10:35 (IDT) 10:35, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא @ספרא עכשיו זה מוכן להעברה, אם מישהו יכול לזרז, בתודה למפרע. - ישראל הכהן (שיחה) 19:25, 24 בספטמבר 2024 (IDT)
- אכן כך. ישראל הכהן ערכת בול, תודה. ~ המלקט • שיחה • כ"א באלול ה'תשפ"ד 19:28 (IDT) 19:28, 24 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא @ספרא עכשיו זה מוכן להעברה, אם מישהו יכול לזרז, בתודה למפרע. - ישראל הכהן (שיחה) 19:25, 24 בספטמבר 2024 (IDT)
- מזל טוב, @שמש מרפא יישר כח ותודה רבה! ! !
- נא גם להכניס בתבנית ערכים חדשים מבית המכלול, בתודה למפרע. ישראל הכהן (שיחה) 23:52, 24 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא ערכתי והרחבתי. לעיונך. ~ המלקט • שיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ד 10:35 (IDT) 10:35, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
- הערך דורש ליטוש והתאמה למקובל במכלול. אולי @ספרי קודש יתנדב לעזור. שמש מרפא (שיחה) 01:36, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
- ראה ד"ש, לא חסר מקורות. ישראל הכהן (שיחה) 14:10, 15 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי דוד בן ציון קליין למרחב הערכים. תודה ~ המלקט • שיחה • ח' באלול ה'תשפ"ד 00:29 (IDT) 00:29, 11 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. קצרמר. תודה --מראש צורים (שיחה) 08:02, 11 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר בבקשה למרחב הערכים. --מראש צורים (שיחה) 17:10, 13 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה --מראש צורים (שיחה) 23:25, 14 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים אם לפי דעתכם הערך מוכן. ספרי קודש שיחה י"ב באלול ה'תשפ"ד • 14:18, 15 בספטמבר 2024 (IDT)
- @ספרי קודש, לכאורה נכון להעביר ל"רבי משה מזלושין", כפי הנהוג להשתמש בכתיב עברי? הגדה של פסח (שיחה) 21:18, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- הוא יזם הקמת מצבה חדשה על קברו של המגלה עמוקות ותרם את ההוצאות.אינני מבין בזה. כהבנתך עשה. ספרי קודש שיחה י"ז באלול ה'תשפ"ד • 21:20, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- העברתי. הגדה של פסח (שיחה) 21:31, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- יישר כח. ספרי קודש שיחה י"ז באלול ה'תשפ"ד • 21:52, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- העברתי. הגדה של פסח (שיחה) 21:31, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- הוא יזם הקמת מצבה חדשה על קברו של המגלה עמוקות ותרם את ההוצאות.אינני מבין בזה. כהבנתך עשה. ספרי קודש שיחה י"ז באלול ה'תשפ"ד • 21:20, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים יש זמן לבדוק אם אפשר להעביר? ספרי קודש שיחה י"ז באלול ה'תשפ"ד • 22:03, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- שמש מרפא יישר כח עבור ההעברה. ספרי קודש שיחה י"ז באלול ה'תשפ"ד • 03:50, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי חיים שלמה רוטנברג למרחב הערכים. תודה ~ המלקט • שיחה • י"ג באלול ה'תשפ"ד 17:48 (IDT) 17:48, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
- מנטרים יש כאן הרבה מאוד טיוטות, מה שאני כתבתי מחכים 4, אשמח מאוד שיזוז כאן משהו, שרגא אולי תעיף מבט על טיוטות בשלות? ~ המלקט • שיחה • י"ג באלול ה'תשפ"ד 18:02 (IDT) 18:02, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
- המלקט בוצע בס"ד עמוס חדד (שיחה) 21:22, 16 בספטמבר 2024 (IDT)
- @עמוס חדד ייש"כ ~ המלקט • שיחה • י"ד באלול ה'תשפ"ד 13:29 (IDT) 13:29, 17 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי דוסא בן משה "היווני" מווידין למרחב הערכים. תודה חכמי לובלין (שיחה) 23:37, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
- @חכמי לובלין, הערך לא בשל. שמש מרפא (שיחה) 20:14, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את משתמש:חכמי לובלין/רבי יעקב אהרן ינובסקי למרחב הערכים. תודה--חכמי לובלין (שיחה) 23:49, 18 בספטמבר 2024 (IDT)
- הבהרה למעבירים: הערך אכן די דל, אך אני בדקתי בעבר וחיפשתי חומר עליו ומצאתי מעט מאוד, אז ככל הנראה אין עוד. ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 20:24 (IDT) 20:24, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי יקותיאל יהודה רוזנברגר למרחב הערכים. תודה ~ המלקט • שיחה • ט"ז באלול ה'תשפ"ד 19:37 (IDT) 19:37, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא, הערב היארצייט, בבקשה אם אפשר להעביר עוד ביום ההילולא. או @עמוס חדד, (הוא זי"ע נפל חלל באמצע בריחה מהארורים... ה"י). תודה על הכל!! ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 20:02 (IDT) 20:02, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- המלקט, נגעת בנקודה רגישה אצלי... בוצע בס"ד. עמוס חדד (שיחה) 21:30, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- @רבי עמוס, מוייחל? , על השיפורים והניסוחים המתוקים, ועל ההעברה המהירה, אין עליך!! זכותו תגן עליך ועכי"א ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 21:34 (IDT) 21:34, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- איך בין מוייחעל זיין. אמן ואמן. והמברך יתברך בכפל כפליים. עמוס חדד (שיחה) 21:43, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- @עמוס חדד, אם זה עומד בקריטורינים לעדכון בערכים חדשים (לדעתי העניה כן) אז אשמח שתעדכן, תודה, ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 22:03 (IDT) 22:03, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- המלקט, בוצע בס"ד, עדכן נא בי"ז באלול ובתבנית:י"ז באלול. עמוס חדד (שיחה) 22:17, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- @עמוס חדד, אם זה עומד בקריטורינים לעדכון בערכים חדשים (לדעתי העניה כן) אז אשמח שתעדכן, תודה, ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 22:03 (IDT) 22:03, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- איך בין מוייחעל זיין. אמן ואמן. והמברך יתברך בכפל כפליים. עמוס חדד (שיחה) 21:43, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- @רבי עמוס, מוייחל? , על השיפורים והניסוחים המתוקים, ועל ההעברה המהירה, אין עליך!! זכותו תגן עליך ועכי"א ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 21:34 (IDT) 21:34, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
- המלקט, נגעת בנקודה רגישה אצלי... בוצע בס"ד. עמוס חדד (שיחה) 21:30, 19 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:ישיבת אוהל תורה (ירושלים) למרחב הערכים. תודה טרפון (שיחה) 01:04, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- @טרפון מה החשיבות? ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 12:57 (IDT) 12:57, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:סדובנה למרחב הערכים. תודה ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 14:29 (IDT) 14:29, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- אם כבר קהילת יהודי סדובנה, כי אין שום מידע על הכפר (היסטוריה, אוכלוסייה, פריט ויקינתונים וכו'). אבל אין תקדים לערך על קהילה כה קטנה. צריך לחפש ערך בויקיפדיה אחרת ולתרגם, ולהוסיף עליו את המידע על הקהילה. מגילת פולין (שיחה) 14:35, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- מה שונה מסובולב? ויש עוד ערכים דומים שעיקר התוכן הם על היהודים. אפשר אכן להרחיב. ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 17:10 (IDT) 17:10, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
- זה באמת לא כ"כ מצוי, ובכל אופן יש שם תצורה סבירה של ערך על יישוב ומידע מינימלי. כרגע חוץ ממידע שהכפר הוא במחוז לובלין ושהוא קרוב לבוג אין שום מידע. אולי תוכל למצוא בויקינתונים גם לסדובנה. מגילת פולין (שיחה) 20:35, 21 בספטמבר 2024 (IDT)
- אמשינוב? ויש עוד.
לא רואה בעיה בזה שעיקר המידע זה על יהודי הכפר, לא נראה שיש לכפר עבר עשיר חוץ מהיהודים, עובדה שאין הרבה מידע ברשת, בכל אופן הרף לערכי ערים/כפרים לא כ"כ גבוה. אולי יש מי שיכול להתנדב לחפש עוד מידע בשפות אחרות? נריה, תוכל לעזור בזה? ~ המלקט • שיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ד 21:42 (IDT) 21:42, 21 בספטמבר 2024 (IDT)- אמשינוב זה לא ערך. כנראה שכן, פשוט צריך לחפש בפולנית (או כפי שכבר כתבתי - ויקיפדיות אחרות). פנקס הקהילות זה כנראה גם רעיון, תחפש גם באתר של מרכז מורשת פולין. אני גם מסופק אם לא עדיף לכתוב אותו בויקיפדיה, מכיוון שמקומות יישוב הם דינמיים. מגילת פולין (שיחה) 21:46, 21 בספטמבר 2024 (IDT)
- יהדות סודובנה מגוחך לטעמי. אני מצדד לדעתו של המלקט. @המלקט זה מתורגם מאיפשהו? מניין מבוסס המידע? למאי נ"מ • שיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ד 21:49, 21 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא מתורגם. נלקח ברובו מאתר מורשת פולין שמופיע בקישו"ח ומעט הוספתי מפה ושם. ~ המלקט • שיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ד 21:50 (IDT) 21:50, 21 בספטמבר 2024 (IDT)
- המידע באנגלית שאינו מופיע בטיוטה הוא שהכפר שוכן כ-30 ק"מ (19 מייל) צפונית ל- Węgrów ו-76 ק"מ (47 מייל) צפונית-מזרחית לוורשה. אשלח את הערך בפולנית תכף למייל, תוכל לתרגם ישירות דרך שם. נריה - 💬 - 21:53, 21 בספטמבר 2024 (IDT)
- כל עוד שהאתר לא שואב מויקינתונים, לדעתי עדיף להעביר את הערך לויקיפדיה. אם כי כתבו כאן את ספרינג וואלי, סי גייט, בטרץ' (ייתכן שנכתב על פי ויקיפדיה ההונגרית) ואולי עוד. מגילת פולין (שיחה) 22:00, 21 בספטמבר 2024 (IDT)
- אם משום ויקינתונים לא הייתי לוקח את זה כשיקול מרכזי, כולי תקווה שבחודשים הקרובים יהיו שיפורים בנושא. מוטי ~ שיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ד • 00:25, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא, אשמח אם תעבור על הטיוטה וגרסאותיה, ותחווה דעתך מה דינו. תודה רבה מראש!! ~ המלקט • שיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ד 19:03 (IDT) 19:03, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
- באיחור רב ולפרוטוקול. @למאי נ"מ, גם אם ההחלטה הייתה נופלת לכתוב על הקהילה, שם הערך היה קהילת יהודי סדובנה ולא יהדות סדובנה, זה הבדל עצום. מגילת פולין (שיחה) 15:35, 8 באוקטובר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא, אשמח אם תעבור על הטיוטה וגרסאותיה, ותחווה דעתך מה דינו. תודה רבה מראש!! ~ המלקט • שיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ד 19:03 (IDT) 19:03, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
- אם משום ויקינתונים לא הייתי לוקח את זה כשיקול מרכזי, כולי תקווה שבחודשים הקרובים יהיו שיפורים בנושא. מוטי ~ שיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ד • 00:25, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
- כל עוד שהאתר לא שואב מויקינתונים, לדעתי עדיף להעביר את הערך לויקיפדיה. אם כי כתבו כאן את ספרינג וואלי, סי גייט, בטרץ' (ייתכן שנכתב על פי ויקיפדיה ההונגרית) ואולי עוד. מגילת פולין (שיחה) 22:00, 21 בספטמבר 2024 (IDT)
- יהדות סודובנה מגוחך לטעמי. אני מצדד לדעתו של המלקט. @המלקט זה מתורגם מאיפשהו? מניין מבוסס המידע? למאי נ"מ • שיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ד 21:49, 21 בספטמבר 2024 (IDT)
- אמשינוב זה לא ערך. כנראה שכן, פשוט צריך לחפש בפולנית (או כפי שכבר כתבתי - ויקיפדיות אחרות). פנקס הקהילות זה כנראה גם רעיון, תחפש גם באתר של מרכז מורשת פולין. אני גם מסופק אם לא עדיף לכתוב אותו בויקיפדיה, מכיוון שמקומות יישוב הם דינמיים. מגילת פולין (שיחה) 21:46, 21 בספטמבר 2024 (IDT)
- אמשינוב? ויש עוד.
- זה באמת לא כ"כ מצוי, ובכל אופן יש שם תצורה סבירה של ערך על יישוב ומידע מינימלי. כרגע חוץ ממידע שהכפר הוא במחוז לובלין ושהוא קרוב לבוג אין שום מידע. אולי תוכל למצוא בויקינתונים גם לסדובנה. מגילת פולין (שיחה) 20:35, 21 בספטמבר 2024 (IDT)
- מה שונה מסובולב? ויש עוד ערכים דומים שעיקר התוכן הם על היהודים. אפשר אכן להרחיב. ~ המלקט • שיחה • י"ז באלול ה'תשפ"ד 17:10 (IDT) 17:10, 20 בספטמבר 2024 (IDT)
א מענטש (שיחה) 23:45, 21 בספטמבר 2024 (IDT)
- לא רלוונטי זה לא ערך זה קטגוריה והיא קיימת כבר בשם "ישיבת פוניבז' אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ י"ט באלול ה'תשפ"ד ~ 00:33, 22 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה --מראש צורים (שיחה) 04:51, 23 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי ישראל יעקב יוקל טייטלבוים למרחב הערכים. תודה ~ המלקט • שיחה • כ' באלול ה'תשפ"ד 19:17 (IDT) 19:17, 23 בספטמבר 2024 (IDT)
- @שמש מרפא, תודה על ההעברה. ~ המלקט • שיחה • כ"ד באלול ה'תשפ"ד 01:27 (IDT) 01:27, 27 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי בנימין אליהו קאנטור אם לדעתכם זה מוכן. ספרי קודש שיחה כ"א באלול ה'תשפ"ד • 23:29, 23 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי אברהם חיים דנציגר למרחב הערכים. תודה ~ המלקט • שיחה • כ"א באלול ה'תשפ"ד 17:47 (IDT) 17:47, 24 בספטמבר 2024 (IDT)
מצב טיפול: חדש
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:חסידות אוטבוצק למרחב הערכים. אם לא יריצו כאן העברות יהיה פה צונאמי תודה ~ המלקט • שיחה • כ"ב באלול ה'תשפ"ד 21:06 (IDT) 21:06, 24 בספטמבר 2024 (IDT)
- מאיים או מציע? למאי נ"מ • שיחה • כ"ב באלול ה'תשפ"ד 21:08, 24 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה.--מראש צורים (שיחה) 04:22, 25 בספטמבר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה --מראש צורים (שיחה) 21:22, 5 באוקטובר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה --מראש צורים (שיחה) 23:42, 5 באוקטובר 2024 (IDT)
מטרות רווח (ספר)
מנטרים נא להעביר את הערך מטרות רווח (ספר) למרחב הערכים. --אדומיניק (שיחה) 14:26, 6 באוקטובר 2024 (IDT)
- נא להוסיף קישור. שמש מרפא (שיחה) 23:18, 10 באוקטובר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה --מראש צורים (שיחה) 02:00, 8 באוקטובר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר את הערך מטרות רווח (ספר) למרחב הערכים. --דוב פרח (שיחה) 12:41, 8 באוקטובר 2024 (IDT)
- אין דום צורך לכתוב על כל תת-פלג של חסידות. אפשר לרכז את המידע בערך על האדמו"ר. שמש מרפא (שיחה) 23:18, 10 באוקטובר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה על העברות הקודמות. --מראש צורים (שיחה) 03:56, 9 באוקטובר 2024 (IDT)
מנטרים הערך הנ"ל מוכן לכאורה. חוץ מב' דברים שצריך לעשות ולא הצלחתי: א. להציב בתחתיתו קטגוריות "ערכים שנוצרו במכלול" ובעיקר "אישים במגילת רות". ב. ליצור עוד דף של הפנייה לכאן שיקרא טוב (אישיות מהתנ"ך). אח"כ צריך יהיה לטפל גם בפירושונים, אבל את זה נראה לי שאדע לעשות בעצמי. שכוייח.--עזרא ט. (שיחה) 10:53, 13 באוקטובר 2024 (IDT)
- @עזרא ט. בוצע שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ב בתשרי ה'תשפ"ה > 16:56, 14 באוקטובר 2024 (IDT)
מנטרים אשמח וכולי' בתודה מראש יהודה פיש (שיחה) 00:57, 14 באוקטובר 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר בבקשה למרחב הערכים. תודה --מראש צורים (שיחה) 16:22, 14 באוקטובר 2024 (IDT)
- @מראש צורים בוצע שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ב בתשרי ה'תשפ"ה > 16:58, 14 באוקטובר 2024 (IDT)