המכלול:העברת דפי טיוטה/ארכיון 18
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
מנטרים אשמח שתעבירו את הטיוטה משתמש:רעואל/שלוחי מצווה אינם ניזוקים למרחב הערכים בתודה מראש רעואל (שיחה) 20:08, 3 בדצמבר 2023 (IST)
- מנטרים אם אתם יכולים להעביר או לכל הפחות לומר למה זה מתעכב, בברכה רעואל • שיחה • כ"ה בכסלו ה'תשפ"ד • 21:25, 7 בדצמבר 2023 (IST)
- @רעואל, תודה על הערך היפה, הוא צריך עוד ליטושי ניסוח ושיפור מבנה. שמש מרפא (שיחה) 23:04, 7 בדצמבר 2023 (IST)
- מנטרים תגידו לי מה בדיוק צריך לתקן כי הערך מתייבש פה כבר לפחות שבוע בתודה גדולה מראש
- נ.ב. מיעוט שיחה עבר על רוב הערך רעואל • שיחה • כ"ז בכסלו ה'תשפ"ד • 15:48, 10 בדצמבר 2023 (IST)
- מנטרים הערך פה כבר הרבה זמן אמנם עזרו לי מאוד לפני כמה ימים ומאז דממה ושאלתי היא אם זה מוכן נא להעביר ואם זה אינו מוכן נא לפרט לי מה טעון שיפור בתודה מראש רעואל • שיחה • כ"ט בכסלו ה'תשפ"ד • 17:56, 12 בדצמבר 2023 (IST)
- @רעואל, כתבתי לך. ראה גם עריכתי האחרונה. קצת סבלנות בבקשה. בכל אופן מה שיכניס את הערך למרחב הערכים זה בשלות שלו, ולא שום דבר אחר. אמנם כשאני לעצמי מה אני, אבל גם אם אין אני לי - מי לי. שמש מרפא (שיחה) 18:33, 12 בדצמבר 2023 (IST)
- @תודה ענקית הלואי שכולם יהיו כמוך בהערכה גדולה מאוד רעואל • שיחה • כ"ט בכסלו ה'תשפ"ד • 19:14, 12 בדצמבר 2023 (IST)
- @רעואל, כתבתי לך. ראה גם עריכתי האחרונה. קצת סבלנות בבקשה. בכל אופן מה שיכניס את הערך למרחב הערכים זה בשלות שלו, ולא שום דבר אחר. אמנם כשאני לעצמי מה אני, אבל גם אם אין אני לי - מי לי. שמש מרפא (שיחה) 18:33, 12 בדצמבר 2023 (IST)
- מנטרים הערך פה כבר הרבה זמן אמנם עזרו לי מאוד לפני כמה ימים ומאז דממה ושאלתי היא אם זה מוכן נא להעביר ואם זה אינו מוכן נא לפרט לי מה טעון שיפור בתודה מראש רעואל • שיחה • כ"ט בכסלו ה'תשפ"ד • 17:56, 12 בדצמבר 2023 (IST)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:קו השגחה פרטית למרחב הערכים. תודה רעואל (שיחה) 02:31, 20 בנובמבר 2023 (IST)
- {{מנטרים}} אשמח אם תגידו אם טעון שיפור וכדומה רעואל (שיחה) 13:19, 21 בנובמבר 2023 (IST)
- אין מקום לכל הסופרלטיבים הללו, גם אם מפרכסות זו את זו בעלונים אחרים. להבהרה, איני סבור שהערך ישרוד דיון חשיבות והמסתעף. שמש מרפא (שיחה) 01:19, 23 בנובמבר 2023 (IST)
- הבעיות שציינתי בעינן עומדות. שמש מרפא (שיחה) 01:32, 7 בדצמבר 2023 (IST)
- אם כך אפשר לעשות הצבעה בתודה מראש רעואל • שיחה • כ"ד בכסלו ה'תשפ"ד • 17:01, 7 בדצמבר 2023 (IST)
- @רעואל, זה לא קשור להצבעה, הטיוטה לא בשלה. כשהיא תהיה בשלה נעביר ונקיים דיון. שמש מרפא (שיחה) 22:53, 7 בדצמבר 2023 (IST)
- אם כך אפשר לעשות הצבעה בתודה מראש רעואל • שיחה • כ"ד בכסלו ה'תשפ"ד • 17:01, 7 בדצמבר 2023 (IST)
מנטרים, שלום. אני מבקש להעביר את הטיוטה משתמש:רפול ברלינר/דופליקטים למרחב הערכים, אם אני לא טועה, הספר עבר כבר את ה10,000 עותקים.(רף החשיבות)
- @רפול ברלינר, הערך קצר מדי ולא נערךבמבנה המקובל במכלול, נא להשוות לערכי ספרים אחרים. שמש מרפא (שיחה) 09:28, 28 בנובמבר 2023 (IST)
אני חושב שאין עוד מה להאריך, ובנוגע לסגנון הערך, אשמח שתפרט יותר. רפול ברלינר (שיחה) 00:24, 1 בדצמבר 2023 (IST)
- חיקוי עלוב של הארי פוטר. אפשר לציין זאת במשפט אחד בערכו. עמנואל (שיחה) 16:07, 6 בדצמבר 2023 (IST)
- אני חולק על דעתך, אחרי הכל הארי פוטר זו סדרה גויית, עם מסרים חסרי טעם, הדופליקטים באה מההבט היהיודי, אם לא שמת לב הדופליקטים נמשלו לעם סגולה.
- ובסופו של דבר, יש חשיבות. הספר נמכר ביותר מ10,000 עותקים. רפול ברלינר (שיחה) 14:01, 8 בדצמבר 2023 (IST)
מנטרים, לגבי הערך:
- בעזרת השם, אני ואתה, יוזבד בנטיליאן, אני רפול ברלינר, ועוד עוזרים ומסייעים, ביצעו עריכה מחודשת לבלי הכר, ולפי דעתי הערך מותאם כעת להעברה למרחב הערכים.
- אז הגיע הזמן, ויש זמן, בכל אופן, בין הזמנים...
- מה קורה? אם יש סיבה למה דויחם, נא לעדכן, אם לא, נא להעביר "לא תוכל להתעלם" משתמש:שמש מרפא, הערת לי בזמנו, תעביר! תודה.
- @רפול ברלינר, הערך עדיין לא ערוך כמקובל בערכי ספרים מכלול, בעיקר מה שיש בו זה צרור מושגים. שמש מרפא (שיחה) 00:08, 24 בדצמבר 2023 (IST)
- תודה, אנסה להרחיב בתיאור העלילה רפול ברלינר (שיחה) 00:20, 5 בינואר 2024 (IST)
- נראה לי שעכשיו אפשר, הרחבתי בפסקה האמורה, לא נראה לי שיש מה להוסיף. רפול ברלינר (שיחה) 00:29, 14 בינואר 2024 (IST)
- שמש מרפא, יש סיבה לדחייה? אם כן מה היא, הרחבתי בתיאור העלילה, אם אין סיבה שלא להעביר אז להעביר, תודה! רפול ברלינר (שיחה) 22:07, 21 בינואר 2024 (IST)
- תודה, אנסה להרחיב בתיאור העלילה רפול ברלינר (שיחה) 00:20, 5 בינואר 2024 (IST)
מנטרים אשמח אם תעבירו את הטיוטה משתמש:רעואל/שטר חצי זכר למרחב הערכים בברכה ותודה גדולה מראש
- הערך דורש עריכה רחבה וליטוש ניסוח יסודי. שמש מרפא (שיחה) 23:19, 11 בינואר 2024 (IST)
מצב טיפול: טופל
מנטרים אשמח לשיפורים אחרונים ולהעברה למרחב הערכים יהודה פיש (שיחה) 11:59, 18 בדצמבר 2023 (IST)
- הטיוטה זקוקה לעריכה מבנית ולשונית, וכן חסרים נקודות בסיסיות (למשל, הדיון באחרונים האם זה מדאורייתא ומתי, עיי' קצה"ח ל"ז ה'). שמש מרפא (שיחה) 15:18, 24 בדצמבר 2023 (IST)
- @שמש מרפא הקצות דן לגבי הלוקח שכר להעיד, ולדעתי זה מסתעף, ופחות חשוב לערך
- צדקתי? יהודה פיש (שיחה) 16:10, 24 בדצמבר 2023 (IST)
- אבל גם בשאלה איזה נוגע פסול מדאו'. יש עוד אחרונים בנושא. עכ"פ זה רק דוגמה. שמש מרפא (שיחה) 23:46, 24 בדצמבר 2023 (IST)
- @מיעוט שיחה, @לעבעדיג תוכלו בבקשה להשלים את החסר כדי להעבירו למרחב הערכים יהודה פיש (שיחה) 15:55, 26 בדצמבר 2023 (IST)
- אבל גם בשאלה איזה נוגע פסול מדאו'. יש עוד אחרונים בנושא. עכ"פ זה רק דוגמה. שמש מרפא (שיחה) 23:46, 24 בדצמבר 2023 (IST)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב משה איבגי למרחב הערכים. תודה שלמה אליהו (שיחה) 19:44, 10 בינואר 2024 (IST)
- יישר כח על ההרחבות. אבל, מלמעלה, הערך ממש לא כתוב כפי המקובל במכלול. תוריד בבקשה את כל התארים "זצ"ל שליט"א" וכו, סופרלטיבים ותיאורים ספרותיים כמו: "הגיע לפרק האיש מקדש", "גלה למקום תורה" וכו' אינם מקובלים. • מטעמים (שיחה) 18:18, 11 בינואר 2024 (IST)
סוגיה שקצת קשה למצוא לה מקורות - הרוב נטוע בתוך התשובות ההלכתיות הארוכות העוסקות בנושא עמנואל (שיחה) 23:45, 3 בפברואר 2024 (IST)
- @שמש מרפא, יש חלקים מהותיים חסרים? עמנואל (שיחה) 20:33, 11 בפברואר 2024 (IST)
- @עמנואל, אני מתנצל על האיחור בתגובה. כדאי לתת קודם כל רקע על מסורת העופות. שמש מרפא (שיחה) 21:34, 14 בפברואר 2024 (IST)
- ראה גם בקובץ עץ חיים כ"ז, עמ' עדר. שמש מרפא (שיחה) 15:12, 15 בפברואר 2024 (IST)
מוקיר רבנן מוטי נא להכניס את הערך במקום הערך הנוכחי. תודה על שיתוף הפעולה. מה תגידו לו (שיחה) 15:16, 11 בפברואר 2024 (IST)
- @מה תגידו לו אני לא מנטר. מתייג מנטרים מוקיר רבנן (שיחה) 15:19, 11 בפברואר 2024 (IST)
- @מה תגידו לו מתנצל אני רואה שתויגתי כאן אישית ופספסתי. לגוף הערך הערך כרגע כולל בעיקר ציטוט המדרש עם תרגום ואח"כ ניסוח הסיפור מחדש, לפי הנראה אני נוטה שהכי מתאים ליצור ערך על ניסיון אור כשדים בצורה יותר מקיפה וכוללת. נ.ב. אני מתרשם שמדובר בשכתוב של הערך הויקיפדי, במקרה כזה לא דורסים אותו אלא משלבים בו את העריכות המקומיות. מוטי ~ שיחה • י"ז באדר א' ה'תשפ"ד • 22:25, 25 בפברואר 2024 (IST)
- @מוטי אני לא כ"כ מבין. דווקא אני בקשר עם שמש מרפא, והוא מתעסק בנידון האם זה ערך ויקיפדי או לאו. כל מעשה אברהם והצלמים מגומד כאן. (כך היה וכך השארתי) מה תגידו לו (שיחה) 00:44, 26 בפברואר 2024 (IST)
- אם שמש מטפל בערך, מצוין. חשבתי שאין שום פעילות בעניינו. לא כתבתי שהמצב הנוכחי תקין, אבל אם באים לשפר אותו שיהיה מושלם. מוטי ~ שיחה • י"ז באדר א' ה'תשפ"ד • 10:56, 26 בפברואר 2024 (IST)
- @מוטי אני לא כ"כ מבין. דווקא אני בקשר עם שמש מרפא, והוא מתעסק בנידון האם זה ערך ויקיפדי או לאו. כל מעשה אברהם והצלמים מגומד כאן. (כך היה וכך השארתי) מה תגידו לו (שיחה) 00:44, 26 בפברואר 2024 (IST)
- אכתוב כאן את שהערתי לך באישי: מובאים בערך שתי טענות סותרות ביחס לדברי תרגום המיוחס ליב"ע. שמש מרפא (שיחה) 02:04, 8 באפריל 2024 (IDT)
- שמש מרפא בוצע בס"ד מה תגידו לו (שיחה) 10:09, 8 באפריל 2024 (IDT)
מנטרים הערך הורחב. הוצע לי לשנות את שם הערך ל: מטלטלין (הלכה) אבקש להעביר את טיוטה:מטלטלין (במשפט העברי) למרחב הערכים. תודה ח ש (שיחה) 15:09, 19 בפברואר 2024 (IST)
- @ח ש, הערך הורחב אך עדיין לא בשל, ראה דוגמה לערך של דיני ההלכה שותפות (הלכה), שרגא > השתתפו >> שיחה > י' באדר א' ה'תשפ"ד > 16:49, 19 בפברואר 2024 (IST)
- @שרגא הערך מטלטלים באנציקלופדיה תלמודית רחב (18 עמודים!, רבים מהם עוסקים בעיקר בהפניה להרחבות בערכים אחרים), השתדלתי לשפר את הערך. אני לא חושב שיש מקום להקיף אפילו את נושא ההגדרה של מטלטלים.
מנטרים יקרים למאוד, אנא בדקו האם ערך זה ראוי להעברה - מתורגם מויקי האנגלית (כנראה שהתפספסו כמה תרגמות פה ושם, וגם המאמר על פיו כתב הויקיפד אינו תחת ידי, הוא גם באנגלית). צריך גם לקבוע לו שם נורמאלי יותר. עמנואל (שיחה) 11:07, 21 בפברואר 2024 (IST)
- @שמש מרפא @שרגא, תוכלו להציץ האם הערך בשל? עמנואל (שיחה) 21:09, 28 בפברואר 2024 (IST)
- @עמנואל ו @המעמיק, אני חסיד מאד קטן של תרגום ערכי יהדות (ובפרט הלכה) מאנגלית. יש מקורות טובים שמהם ניתן לבנות את הערך, אפרט יותר מחר בעז"ה. שמש מרפא (שיחה) 00:08, 29 בפברואר 2024 (IST)
- @שמש מרפא, "יש מחר שהוא לאחר זמן" [1]... המעמיק (שיחה) 03:44, 17 במרץ 2024 (IST)
- להתחלה, ראו הזמנים בהלכה שער א' פרק ח'; שערי זמנים סימן י"א. שני אלה לבד ספיקים כדי לבנות ערך איכותי רחב יותר מהקיים. שמש מרפא (שיחה) 14:54, 18 במרץ 2024 (IST)
- יש באוצר (גי' 17)? עמנואל (שיחה) 19:06, 18 במרץ 2024 (IST)
- הזמנים בהלכה הרב בניש, באתר אוצר החכמה (צפייה חופשית – מותנית ברישום), שערי זמנים הרב הבר, באתר אוצר החכמה (צפייה חופשית – מותנית ברישום), המעמיק (שיחה) 15:38, 19 במרץ 2024 (IST)
- יש באוצר (גי' 17)? עמנואל (שיחה) 19:06, 18 במרץ 2024 (IST)
- להתחלה, ראו הזמנים בהלכה שער א' פרק ח'; שערי זמנים סימן י"א. שני אלה לבד ספיקים כדי לבנות ערך איכותי רחב יותר מהקיים. שמש מרפא (שיחה) 14:54, 18 במרץ 2024 (IST)
- @שמש מרפא, "יש מחר שהוא לאחר זמן" [1]... המעמיק (שיחה) 03:44, 17 במרץ 2024 (IST)
- ^ רש"י שמות י"ג, י"ד
מנטרים יקרים! אשמח שתעבירו למרחב יהודה פיש (שיחה) 12:02, 21 בפברואר 2024 (IST)
- @יהודה פיש, אין טעם לבקש העברה כשלא שינית שום דבר מאז ההעברה לטיוטה. בכל אופן, אשמח אם תסביר את ההבדל בין נושא ערך זה לטעם כעיקר. שמש מרפא (שיחה) 15:09, 21 בפברואר 2024 (IST)
- שמש מרפא טעם כעיקר, זה דין שאיסור שנפל להיתר אף שהוא יצא משם, טעמו נשאר וצריך לבטל את טעמו, ברוב או בששים, יש אומרים מדאורייתא וי"א מדרבנן, ששים זה צורת הביטול לאיסור עצמו או לטעם האיסור, כלהלן אם המין האיסור וההיתר הם מין במינו להלכה מספיק לבטל ברוב, ומדרבנן אם זה לח בלח בפי ששים, ואם זה מין בשאינו מינו להלכה מדאורייתא צריך לבטל בששים.
- אשמח שתסביר נקודתית איפה צריך לשפר נוסח.
- שמש מרפא טעם כעיקר, זה דין שאיסור שנפל להיתר אף שהוא יצא משם, טעמו נשאר וצריך לבטל את טעמו, ברוב או בששים, יש אומרים מדאורייתא וי"א מדרבנן, ששים זה צורת הביטול לאיסור עצמו או לטעם האיסור, כלהלן אם המין האיסור וההיתר הם מין במינו להלכה מספיק לבטל ברוב, ומדרבנן אם זה לח בלח בפי ששים, ואם זה מין בשאינו מינו להלכה מדאורייתא צריך לבטל בששים.
נ.ב. כשם שפרצופיהם שונים כך גם צורת הניסוח, אלא א"כ זה נוסח שלא מקובל באנציקלופדיה.
אשמח גם לדעתם של מנטרים נוספים. בברכה ובהוקרה יהודה פיש (שיחה) 16:12, 21 בפברואר 2024 (IST)
- ייתכן שיש מקום לערך בנפרד מטעכע"ק השני יעסוק בעיקר דיני הטעם והמדובר בדיני הביטול, כרגע קשה לבחון את הנושא כיוון שהערך על טעכע"ק דל מאד. מוטי ~ שיחה • י"ז באדר א' ה'תשפ"ד • 22:27, 25 בפברואר 2024 (IST)
יהודה פיש (שיחה) 23:42, 25 בפברואר 2024 (IST)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים, נראה שהשם צריך להיות הזכרת צדיקים לברכה (לא ברכת צדיקים בהזכרתם, כי לא לכו"ע צריך ממש לברך אלא לשבח) תודה --לעבעדיג (שיחה) 21:37, 25 בפברואר 2024 (IST)
- @לעבעדיג, הערך דורש עריכה וניסוח, התחלתי. שמש מרפא (שיחה) 22:48, 11 במרץ 2024 (IST)
- מאוד יפה, תודה!. --לעבעדיג (שיחה) 16:50, 12 במרץ 2024 (IST)
- שמש מרפא תזכורת. תודה!! --לעבעדיג (שיחה) 20:43, 10 באפריל 2024 (IDT)
- שמש מרפא, לא התייחסת (אולי לא שמת לב) --לעבעדיג (שיחה) 05:10, 21 באפריל 2024 (IDT)
- שמש מרפא תזכורת. תודה!! --לעבעדיג (שיחה) 20:43, 10 באפריל 2024 (IDT)
- מאוד יפה, תודה!. --לעבעדיג (שיחה) 16:50, 12 במרץ 2024 (IST)
- @לעבעדיג, זה דורש זמן, מצרך נדיר בימים אלה. מקווה להתפנות לכך בהמשך. שמש מרפא (שיחה) 10:12, 21 באפריל 2024 (IDT)
- שמש מרפא, אם אפשר לבקש שוב. --לעבעדיג (שיחה) 17:28, 19 במאי 2024 (IDT)
- שמש מרפא,? --לעבעדיג (שיחה) 04:13, 4 ביוני 2024 (IDT)
- @לעבעדיג, בכל תיוג אני מתקדם עוד קצת. אני משתדל שלא להבטל המלאכה, אבל לא עלי לגמור... מקווה שהפעם הערך יצא לאור עולם בעז"ה. שמש מרפא (שיחה) 01:29, 5 ביוני 2024 (IDT)
- שמש מרפא, נראה לי שצריך רק עוד דחיפה קטנה... תודה! --לעבעדיג (שיחה) 22:34, 23 ביוני 2024 (IDT)
- @לעבעדיג, בכל תיוג אני מתקדם עוד קצת. אני משתדל שלא להבטל המלאכה, אבל לא עלי לגמור... מקווה שהפעם הערך יצא לאור עולם בעז"ה. שמש מרפא (שיחה) 01:29, 5 ביוני 2024 (IDT)
- שמש מרפא,? --לעבעדיג (שיחה) 04:13, 4 ביוני 2024 (IDT)
- שמש מרפא, אם אפשר לבקש שוב. --לעבעדיג (שיחה) 17:28, 19 במאי 2024 (IDT)
עצי המערכה
מנטרים יקרים אם אפשר נא להעביר את הערך עצי המערכה ישר כח מאוד מאוד
משך חכמה (שיחה) 13:01, 21 בפברואר 2024 (IST)
- לתשומת לב: כדי שהמנטרים ייראו שקראת להם, נא לתייג - כלומר לכתוב כך {{מנטרים}}.
לגבי הערך עצמו - זה נראה יותר כמו מאמר תורני, צריך לנסח אותו קצת אחרת, יותר בצורה אנציקלופדית. עמנואל (שיחה) 14:43, 21 בפברואר 2024 (IST)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי אברהם ברנדויין (השני) למרחב הערכים. תודה נחם (שיחה) 13:02, 27 במרץ 2024 (IST)
- הערך לא בשל. באופן כללי מה שיזרז את ההעברה זה שיפור הערך ולא בקשות חוזרות ונשנות. שמש מרפא (שיחה) 15:18, 28 במרץ 2024 (IST)
מנטרים אשמח אם תעבירו את הערך משתמש:תלמיד חכמי הדור/הרב נפתלי קופשיץ למרחב הערכים, תודה רבה.--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 23:52, 7 באפריל 2024 (IDT)
- אשמח להתעדכן מה קורה בקשר לזה תלמיד חכמי הדור (שיחה) 17:45, 16 באפריל 2024 (IDT)
- תלמיד חכמי הדור מה בקשר למקורות?--הכל לטובה (שיחה) 11:36, 1 במאי 2024 (IDT)
- כתבתי דברים שאני מכיר בעצמי, ואדרבה אם יש לך מקורות להוסיף אשמח מאוד תלמיד חכמי הדור (שיחה) 11:43, 1 במאי 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור בלי מקורות לא נראה לי שזה יהפוך לערך כל כך מהר. ~ תכליתי • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 12:33 (IDT) 12:33, 6 במאי 2024 (IDT)
- הוספתי מקורות וקישורים חיצוניים, אשמח לדעת אם הערך כבר בשל תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:09, 7 במאי 2024 (IDT)
- מנטרים אשמח להתעדכן מה בקשר לערך זה--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 23:13, 27 במאי 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור מה החשיבות? רב קהילה וראש ישיבה קטנה לא משמעותית במיוחד לא מזכה, "מראשי ישיבת בית מדרש עליון" היה מזכה אם הוא באמת היה ראש הישיבה, מה שלא משתמע מהערך הכל לטובה (שיחה) 03:12, 9 ביוני 2024 (IDT)
- @הכל לטובה באופן רשמי הוא ר"מ בישיבה אך למעשה הוא הר"מ הדומיננטי ביותר בישיבה (יותר מראש הישיבה), וכן שמו מוכר בציבור כפוסק הלכה מעבר לישיבתו ותלמידיו (בשונה מרוב הרמי"ם בישיבה שאינם מוכרים מחוץ לחוג תלמידיהם) תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:34, 13 ביוני 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור מה החשיבות? רב קהילה וראש ישיבה קטנה לא משמעותית במיוחד לא מזכה, "מראשי ישיבת בית מדרש עליון" היה מזכה אם הוא באמת היה ראש הישיבה, מה שלא משתמע מהערך הכל לטובה (שיחה) 03:12, 9 ביוני 2024 (IDT)
- מנטרים אשמח להתעדכן מה בקשר לערך זה--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 23:13, 27 במאי 2024 (IDT)
- הוספתי מקורות וקישורים חיצוניים, אשמח לדעת אם הערך כבר בשל תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:09, 7 במאי 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור בלי מקורות לא נראה לי שזה יהפוך לערך כל כך מהר. ~ תכליתי • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ד 12:33 (IDT) 12:33, 6 במאי 2024 (IDT)
- כתבתי דברים שאני מכיר בעצמי, ואדרבה אם יש לך מקורות להוסיף אשמח מאוד תלמיד חכמי הדור (שיחה) 11:43, 1 במאי 2024 (IDT)
- תלמיד חכמי הדור מה בקשר למקורות?--הכל לטובה (שיחה) 11:36, 1 במאי 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב יונתן אבר למרחב הערכים. תודה יהודה לביא (שיחה) 02:28, 10 באפריל 2024 (IDT)
- יהודה לביא יש בקשת הבהרה בערך. ישנם סימני שאלה בתאריך התמנותו כמשגיח. יש נקודה מיותרת בפתיח אחרי שמו. והניסוח אמור להיות הרב אבר הוא משגיח וכו' ולא משמש. עמוס חדד (שיחה) 02:44, 30 באפריל 2024 (IDT)
- ההערות תוקנו. אביר על סוס (שיחה) 17:29, 7 במאי 2024 (IDT)
- @יהודה לביא אין מקורות, החשיבות לא ברורה, והערך דל למדי. הכל לטובה (שיחה) 03:13, 9 ביוני 2024 (IDT)
- ההערות תוקנו. אביר על סוס (שיחה) 17:29, 7 במאי 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את משתמש:תלמיד חכמי הדור/הרב ישראל אדלשטיין למרחב הערכים. תודה רבה. --תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:26, 7 במאי 2024 (IDT)
- הוספתי עוד מקורות וקישורים חיצוניים תלמיד חכמי הדור (שיחה) 14:55, 8 במאי 2024 (IDT)
מנטרים אשמח להתעדכן מה בקשר לערך זה--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 23:09, 27 במאי 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור מה החשיבות? הכל לטובה (שיחה) 03:16, 9 ביוני 2024 (IDT)
- @הכל לטובה ראש ישיבה ורב קהילה, שמוכר היטב בציבור [בין היתר, בגלל היותו בנו של רבי גרשון אדלשטיין]. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:27, 13 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי אליעזר ליפמן נייזאטץ למרחב הערכים. תודה ואולם חי אני • שיחה • ל' בניסן ה'תשפ"ד 13:07, 8 במאי 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי יהודה לייב סג"ל למרחב הערכים. תודה מוטל • שיחה • כ"ו באייר ה'תשפ"ד 13:03 (IDT) 13:03, 3 ביוני 2024 (IDT)
- @מוטל שאפו. ערך מרתק. הציטוט של המכתב שנשלח לחתם סופר לדעתי צריך לתמצת, אבל לא פוסל מהעברה הכל לטובה (שיחה) 03:29, 9 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים כקצרמר (לא מצאתי עוד חומר על אף פרסומו) תודה! --לעבעדיג (שיחה) 05:10, 4 ביוני 2024 (IDT)
- @לעבעדיג הועבר, נא להוסיף להבא נקודתיים לפני הקטגוריות כדי שלא יוכללו בקטגוריות (גם @מוטל) הכל לטובה (שיחה) 03:32, 9 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. (שימו לב שלא תיווצר עומס ) תודה! --לעבעדיג (שיחה) 14:08, 4 ביוני 2024 (IDT)
- @לעבעדיג, תודה על הערך היפה. ניסיתי לחפש במקור כדי לברר פרט מסוים, אבל צורת המיקור מקשה מאד - במקום לציין שוב ושוב לוונדר באופן כללי, כדאי לציין באמצעות {{עוגן}} לעמוד המדוייק אצל וונדר, והפניות יופיעו בצורה מקוצרת, למשל: {עוגן|וונדר}}, עמ' 4}}. שמש מרפא (שיחה) 12:01, 11 ביוני 2024 (IDT)
- תודה, לא הכרתי את התבנית, עם זאת בנוגע למ"מ זה רציתי לציין מספר עמוד אך במאמר של וונדר עצמו לא מצויין עמודים. --לעבעדיג (שיחה) 12:04, 11 ביוני 2024 (IDT)
- צודק, אבל בלית ברירה אפשר לציין לעמודים באוצר החכמה - בסופו של דבר מדובר בקישור. שמש מרפא (שיחה) 15:38, 13 ביוני 2024 (IDT)
- בוצע. אגב, אין אפשרות שהעוגן גם ישמש כקישור? --לעבעדיג (שיחה) 16:20, 13 ביוני 2024 (IDT)
- שמש מרפא. עדיף לשנות להורשובסקי (בלי ו' אחר הר') שזה התעתיק המעוברת שיותר נאמן למקור. --לעבעדיג (שיחה) 17:13, 14 ביוני 2024 (IDT)
- בוצע. אגב, אין אפשרות שהעוגן גם ישמש כקישור? --לעבעדיג (שיחה) 16:20, 13 ביוני 2024 (IDT)
- צודק, אבל בלית ברירה אפשר לציין לעמודים באוצר החכמה - בסופו של דבר מדובר בקישור. שמש מרפא (שיחה) 15:38, 13 ביוני 2024 (IDT)
- תודה, לא הכרתי את התבנית, עם זאת בנוגע למ"מ זה רציתי לציין מספר עמוד אך במאמר של וונדר עצמו לא מצויין עמודים. --לעבעדיג (שיחה) 12:04, 11 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים אבקש לבדוק האם טיוטה:אנא עוררה אהבתך הישנה בשל להיכנס למרחב הערכים. תודה יואל נאמן • שיחה • כ"ח באייר ה'תשפ"ד 09:53 (IDT) 09:53, 5 ביוני 2024 (IDT)
אשמח שתעבירו טיוטה זו למרחב הערכים תודה רבה--בני ברקי בנשמה (שיחה) 21:46, 5 ביוני 2024 (IDT)
- @בני ברקי בנשמה יש מאות רבנים שמחכים שתכתוב עליהם ערך... הכל לטובה (שיחה) 03:34, 9 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. קל לנטר כי המקור העיקרי הוא הקדמת בנו לספרו "תוספת חיים". תודה! --לעבעדיג (שיחה) 04:06, 6 ביוני 2024 (IDT)
- @לעבעדיג יפה. מה הרעיון בציטוט בצד? הכל לטובה (שיחה) 03:36, 9 ביוני 2024 (IDT)
- הכל לטובה כדוגמא שהיה מאוד מקורב אליהם, לא בטוח שצריך. תודה--לעבעדיג (שיחה) 03:38, 9 ביוני 2024 (IDT)
- לדעתי מיותר הכל לטובה (שיחה) 04:23, 9 ביוני 2024 (IDT)
- הכל לטובה כדוגמא שהיה מאוד מקורב אליהם, לא בטוח שצריך. תודה--לעבעדיג (שיחה) 03:38, 9 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי משה צבי וינגרטן למרחב הערכים. תודה הגדה של פסח (שיחה) 13:08, 9 ביוני 2024 (IDT)
- שמש מרפא, אם העיכוב בהעברה הוא מחמת המקורות באידיש, אני אוכל לתרגם ולשלוח לך קטעים רלוונטיים. הגדה של פסח (שיחה) 18:11, 23 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה (נכתב כהשלמה לערך על אביו המובא לעיל) --לעבעדיג (שיחה) 09:02, 10 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים אפשר להעביר? קצרמר, אך תמיד יש מה לתקן. איך • שיחה • י"א בסיוון ה'תשפ"ד. למנינם 20:09, 16 ביוני 2024 (IDT)
אבקש להעביר טיוטה זו למרחב הערכים תודה רבה--בני ברקי בנשמה (שיחה) 21:48, 16 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי חסדאי הכהן פרחיה למרחב הערכים. תודה המעמיק (שיחה) 07:15, 17 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי צבי אביגדור פיש למרחב הערכים. תודה מוטל • שיחה • י"ב בסיוון ה'תשפ"ד 19:00 (IDT) 19:00, 17 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה! --לעבעדיג (שיחה) 01:58, 18 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה! --לעבעדיג (שיחה) 18:22, 18 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:יחביאנו צל ידו למרחב הערכים. תודה יואל נאמן • שיחה • י"ב בסיוון ה'תשפ"ד 18:53 (IDT) 18:53, 18 ביוני 2024 (IDT)
- ספרא יואל נאמן • שיחה • י"ח בסיוון ה'תשפ"ד 16:00 (IDT) 16:00, 24 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. אין הרבה חומר. תודה. --לעבעדיג (שיחה) 23:45, 18 ביוני 2024 (IDT)
אבקש להעביר ערך זה למרחב הערכים--בני ברקי בנשמה (שיחה) 15:18, 19 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים אבקש להעביר את משתמש:תלמיד חכמי הדור/רבי מנחם מנדל הגר (דמיטש) למרחב הערכים. תודה רבה.--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 17:57, 19 ביוני 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור, קטגוריות בבקשה. שמש מרפא (שיחה) 17:30, 28 ביוני 2024 (IDT)
- א. יישר כח על ההעברה. ב. הוספתי קטגריות, אשמח אם תבדוק אם זה טוב תלמיד חכמי הדור (שיחה) 16:12, 30 ביוני 2024 (IDT)
מנטרים יקרים ומסורים, אשמח שתעבירו למרחב אם בשל. יהודה פיש (שיחה) 21:53, 19 ביוני 2024 (IDT)
- אני מתנצל שלא הגבנו, זה טעון עריכה וסידור וגם קצת הרחבה. יישר כח! שמש מרפא (שיחה) 15:10, 14 ביולי 2024 (IDT)
- @שמש מרפא לא יודע עם יש מקורות להרחבה
- יהודה פיש (שיחה) 15:34, 14 ביולי 2024 (IDT)
- מהקש"ח בערך. --שמש מרפא (שיחה) 00:32, 16 ביולי 2024 (IDT)
- @שמש מרפא אין שם
- יהודה פיש (שיחה) 12:25, 16 ביולי 2024 (IDT)
- מהקש"ח בערך. --שמש מרפא (שיחה) 00:32, 16 ביולי 2024 (IDT)
מנטרים יקרים. תודה רבה על עבודתכם הנפלאה. אבקש להעביר למרחב הערכים--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 18:36, 20 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים יקרים. אבקש להעביר למרחב הערכים--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 18:36, 20 ביוני 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור, מעיון קל בערך היה כמה פרטים שלא היו ברורים לי, השארתי לך בתבניות הבהרה.
על החריצות!! אפרון (שיחה) 02:04, 21 ביוני 2024 (IDT)- @אפרון, תיקנתי והבהרתי תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:56, 24 ביוני 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור, קטגוריות בבקשה. סליחה על העיכוב. שמש מרפא (שיחה) 01:44, 3 ביולי 2024 (IDT)
- @אפרון, תיקנתי והבהרתי תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:56, 24 ביוני 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב יעקב יוסף טברסקי (לייקווד) למרחב הערכים. (הוספתי תוכן). תודה רבה על הכל. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 15:59, 21 ביוני 2024 (IDT)
- עדיין דורש עריכה. שמש מרפא (שיחה) 00:34, 16 ביולי 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה. --לעבעדיג (שיחה) 23:48, 22 ביוני 2024 (IDT)
- בוצע בס"ד עמוס חדד (שיחה) 00:27, 23 ביוני 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב סיני מאיר פרנקל למרחב הערכים. תודה. סענדער • שיחה 15:04, 23 ביוני 2024 (IDT)
- סענדער, נראה כמו סיפור שנקטע באיבו. מתשע"ח לא קרה כלום? ספרא - שיחה 04:29, 24 ביוני 2024 (IDT)
מנטרים נא להביר למרחב הערכים. (ואם אפשר לבקש שוב על הטיוטות שביקשתי לעיל). תודה. --לעבעדיג (שיחה) 20:45, 23 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים אבקש להעביר למרחב התבניות. תודה! איכא דאמרי (שיחה) 21:01, 23 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. קל לנטר. --לעבעדיג (שיחה) 05:32, 25 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
אבקש להעביר דף זה למרחב הערכים משום שלדעתי הוא מוכן תודה רבה--בני ברקי בנשמה (שיחה) 00:01, 27 ביוני 2024 (IDT)
- @בני ברקי בנשמה בוצע, שכוייח, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד > 15:51, 2 ביולי 2024 (IDT)
מנטרים, בתודה על עבודתכם! איך • שיחה • כ"א בסיוון ה'תשפ"ד. למנינם 08:14, 27 ביוני 2024 (IDT)
- מתייג שום, אם למישהו יהיה זמן, ומתנצל למי שאני מפריע. מנטרים איך • שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 11:14, 12 ביולי 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב מנדל דוד הגר למרחב הערכים. תודה תפארת אבות (שיחה) 01:10, 1 ביולי 2024 (IDT)
- כמה חסידים יש? כמה מקומות בבית מדרש? יש חשיבות לפי הכללים? מקוה • שיחה • כ"ה בסיוון ה'תשפ"ד 13:21 (IDT)
- לחסידות מאות בתי אב כאמור בערך אביו.
בית המדרש הישן הוא קטן. אבל בית המדרש החדש הנמצא בשלבי גמר הוא גדול הרבה מעל הרף המינימלי. ראה כאן למשל. סענדער • שיחה 14:35, 1 ביולי 2024 (IDT)- המידע על מאות בתי אב בערך של אביו נטול מקור (וסביר להניח שלא נכון). לגבי הבית מדרש, לכשיבנה. מקוה • שיחה • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד 15:56 (IDT)
- בית הכנסת כבר מאוכלס, ונחגג חנוכת הבית לפני כחודש. מצורף בזה קישור ממעמד חנוכת הבית ובו ניתן לראות למעלה מ200 מקומות ישיבה https://www.bechatzros.com/post/547387433. נא להעביר בזמן האפשרי, כי הוא ערך אקטואלי --תפארת אבות (שיחה) 16:48, 2 ביולי 2024 (IDT)
- יש מקור לנתון על מאות משפחות, הוספתיו שם. (ואגב, הנתון סביר ונכון וידוע). סענדער • שיחה 15:58, 3 ביולי 2024 (IDT)
- מנטרים הערך בשל, ויש חשיבות על פי הכללים. נא להעבירו --תפארת אבות (שיחה) 16:31, 3 ביולי 2024 (IDT)
- תודה לשרגא על העברת הערך.--תפארת אבות (שיחה) 01:21, 5 ביולי 2024 (IDT)
- מנטרים הערך בשל, ויש חשיבות על פי הכללים. נא להעבירו --תפארת אבות (שיחה) 16:31, 3 ביולי 2024 (IDT)
- יש מקור לנתון על מאות משפחות, הוספתיו שם. (ואגב, הנתון סביר ונכון וידוע). סענדער • שיחה 15:58, 3 ביולי 2024 (IDT)
- בית הכנסת כבר מאוכלס, ונחגג חנוכת הבית לפני כחודש. מצורף בזה קישור ממעמד חנוכת הבית ובו ניתן לראות למעלה מ200 מקומות ישיבה https://www.bechatzros.com/post/547387433. נא להעביר בזמן האפשרי, כי הוא ערך אקטואלי --תפארת אבות (שיחה) 16:48, 2 ביולי 2024 (IDT)
- המידע על מאות בתי אב בערך של אביו נטול מקור (וסביר להניח שלא נכון). לגבי הבית מדרש, לכשיבנה. מקוה • שיחה • כ"ו בסיוון ה'תשפ"ד 15:56 (IDT)
- לחסידות מאות בתי אב כאמור בערך אביו.
מצב טיפול: לא טעות
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי שלום שמואלי למרחב הערכים. תודה למאי נ"מ • שיחה •• כ"ז בסיוון ה'תשפ"ד (IDT) 20:32, 2 ביולי 2024 (IDT)
- @למאי נ"מ 106 שנים וזה כל מה שיש לכתוב עליו?!
השארתי בקשת הבהרה הכל לטובה (שיחה) 01:00, 5 ביולי 2024 (IDT)- @הכל לטובה בקישתי את מחיקת הטיוטה, יש כבר את רבי שלום שמואלי. למאי נ"מ • שיחה •• כ"ט בסיוון ה'תשפ"ד (IDT) 12:56, 5 ביולי 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי חיים ברוך רובין למרחב הערכים. תודה למאי נ"מ • שיחה •• כ"ז בסיוון ה'תשפ"ד (IDT) 14:31, 3 ביולי 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב יחיאל ג'רפי למרחב הערכים. תודה יחיאל123 (שיחה) 00:31, 5 ביולי 2024 (IDT)
- @יחיאל123 מה החשיבות? הכל לטובה (שיחה) 00:54, 5 ביולי 2024 (IDT)
- @הכל לטובה רב חשוב ומוכר בהרצליה ובעדה התימנית עין כאן יחיאל123 (שיחה) 17:02, 5 ביולי 2024 (IDT)
- יחיאל123 דבר ראשון תודה על היוזמה להוסיף ערכים למכלול היא לכשעצמה מבורכת
אבל... א) רב שכונה לא זכאי לערך ב) גם יוכרע שיש חשיבות הערך עדיין לא בשל אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ א' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 00:22, 7 ביולי 2024 (IDT)
- יחיאל123 דבר ראשון תודה על היוזמה להוסיף ערכים למכלול היא לכשעצמה מבורכת
- @הכל לטובה רב חשוב ומוכר בהרצליה ובעדה התימנית עין כאן יחיאל123 (שיחה) 17:02, 5 ביולי 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב יצחק טיקוצ'ינסקי למרחב הערכים. תודה אבריימלה מלמד (שיחה) 00:51, 5 ביולי 2024 (IDT)
- לא התרשמתי שיש חשיבות. הכל לטובה (שיחה) 00:54, 5 ביולי 2024 (IDT)
- תראה אני עדיין חדש פה. ואתה וותיק בעריכה. ובאמת תגיד לי אתה האם לא כדאי שהציבור ידע מי היה אותו אדם שהקים את קרית ספר. זה חלק מההיסטוריה של הציבור החרדי. של העיר החרדית קרית ספר. וגם בפני עצמו. הוא היה אדם חשוב ומוכר. ב20 שנה האחרונות הוא חלה. ופחות היה מוכר בציבור. מצרף לך קישור https://www.youtube.com/watch?v=C6WxCqsoA1U לשקולך אבריימלה מלמד (שיחה) 02:23, 5 ביולי 2024 (IDT)
- עמוס חדד מה לגבי הערך הזה תעיף מבט אבריימלה מלמד (שיחה) 10:46, 5 ביולי 2024 (IDT)
- אבריימלה מלמד, אני אמנם דוגל בהכנסת כמעט כל ערך למכלול, אבל זו אינה המדיניות במכלול. אשמח לעזור אחרי שיוכרע האם יש חשיבות או לא. אחרת זה בזבוז של הזמן המועט שלי במכלול. עמוס חדד (שיחה) 12:15, 5 ביולי 2024 (IDT)
- עמוס חדד זה בדיוק הנושא שיש חשיבות לערך . האם עוד משהו פה יכול לתת חוות דעת? אבריימלה מלמד (שיחה) 17:38, 7 ביולי 2024 (IDT)
- אבריימלה מלמד, אני אמנם דוגל בהכנסת כמעט כל ערך למכלול, אבל זו אינה המדיניות במכלול. אשמח לעזור אחרי שיוכרע האם יש חשיבות או לא. אחרת זה בזבוז של הזמן המועט שלי במכלול. עמוס חדד (שיחה) 12:15, 5 ביולי 2024 (IDT)
- עמוס חדד מה לגבי הערך הזה תעיף מבט אבריימלה מלמד (שיחה) 10:46, 5 ביולי 2024 (IDT)
- הכל לטובה שאלה אליך עשיתי בדיקה ואני שואל מה ההבדל בין הערך הזה לבין הערך של אברהם גינדי גם הוא יוזם נדלן. יצחק טיקוצנסקי חברתו בנתה עד היום יותר מ6000 יחודות בקרית ספר ? אבריימלה מלמד (שיחה) 17:26, 7 ביולי 2024 (IDT)
- ספרא - שיחה ראש וראשון ערך מוכן אפשר להכניסו! אבריימלה מלמד (שיחה) 09:54, 9 ביולי 2024 (IDT)
- אבקש למחוק תטיוטה שלא היה כפלֿאבריימלה מלמד (שיחה) 11:47, 12 ביולי 2024 (IDT)
- ספרא - שיחה ראש וראשון ערך מוכן אפשר להכניסו! אבריימלה מלמד (שיחה) 09:54, 9 ביולי 2024 (IDT)
- תראה אני עדיין חדש פה. ואתה וותיק בעריכה. ובאמת תגיד לי אתה האם לא כדאי שהציבור ידע מי היה אותו אדם שהקים את קרית ספר. זה חלק מההיסטוריה של הציבור החרדי. של העיר החרדית קרית ספר. וגם בפני עצמו. הוא היה אדם חשוב ומוכר. ב20 שנה האחרונות הוא חלה. ופחות היה מוכר בציבור. מצרף לך קישור https://www.youtube.com/watch?v=C6WxCqsoA1U לשקולך אבריימלה מלמד (שיחה) 02:23, 5 ביולי 2024 (IDT)
אודה בהעברה מהירה. תודה! ואולם חי אני שיחה • יום ראשון, א' בתמוז ה'תשפ"ד • (7 ביולי 2024 למניינם) 20:28, 7 ביולי 2024 (IDT)
מצב טיפול: נענה
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב יצחק טיקוצ'ינסקי למרחב הערכים. תודה אבריימלה מלמד (שיחה) 21:26, 8 ביולי 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד אתה יודע שקיים כזה ערך בויקי ?
אני יכול לייבא אותו, ותחסוך את הבירוקרטיה של העברה, לאחר הייבוא תרחיב את הערך,
מעוניין ? ואולם חי אני שיחה • יום רביעי, ה' בתמוז ה'תשפ"ד • (10 ביולי 2024 למניינם) 01:05, 11 ביולי 2024 (IDT)- @ואולם חי אני כן תיבא אשמח. וגם למחוק כאן את הדף טויטה טיוטה:הרב יצחק טיקוצ'ינסקי כאן תודה אבריימלה מלמד (שיחה) 07:42, 11 ביולי 2024 (IDT)
- אתם בטוחים שתוכן הערך שם לא הועתק מהטיוטה כאן? למאי נ"מ • שיחה •• ה' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 11:14, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד יצחק טיקוצ'ינסקי יובא בוצע ואולם חי אני שיחה • יום חמישי, ה' בתמוז ה'תשפ"ד • (11 ביולי 2024 למניינם) 19:47, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @למאי נ"מ הערך שם נוצר לפני חודש, הערך כאן לפני 4 ימים. ואולם חי אני שיחה • יום חמישי, ה' בתמוז ה'תשפ"ד • (11 ביולי 2024 למניינם) 19:51, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @ואולם חי אני איפה מצאת שזה נוצר לפני חודש? ההיסטוריה של הדף שייבאת היא 3 ימים. מוטי ~ שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד • 21:54, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי דבר ראשון לא היה (ערך חדש) וההמשך באישי. ואולם חי אני שיחה • יום חמישי, ה' בתמוז ה'תשפ"ד • (11 ביולי 2024 למניינם) 23:23, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @ואולם חי אני שכויח אדיר! אבקש למחוק ת׳טיוטה שלא היה כפל תודה!אבריימלה מלמד (שיחה) 11:03, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @ואולם חי אני ביבוא לא הוסף התואר הרב יצחק טיקוצנסקי, לראש כולל מגיע הרב? לא? אם כן תוסיפו אבריימלה מלמד (שיחה) 11:04, 12 ביולי 2024 (IDT)
- עיין בדף השיחה שם אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ו' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 11:05, 12 ביולי 2024 (IDT)
- > @[ואולם חי אני] שכויח אדיר! אבקש למחוק ת׳טיוטה שלא היה כפל תודה!
נשלחה בקשה למחיקה. ואולם חי אני שיחה • יום שישי, ו' בתמוז ה'תשפ"ד • (12 ביולי 2024 למניינם) 11:49, 12 ביולי 2024 (IDT)- @ואולם חי אני שכויח!אבריימלה מלמד (שיחה) 11:54, 12 ביולי 2024 (IDT)
- כתוב מצב טיפול: נענה . אבל הטיוטה עדיין קיימת?אבריימלה מלמד (שיחה) 16:43, 14 ביולי 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד מה כל כך מטריד אותך בקיומה של הטיוטה? מוטי ~ שיחה • ח' בתמוז ה'תשפ"ד • 17:29, 14 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי בחיפוש בגוגל מופיע הטיוטה במקום הדף הרשמי וחשבתי שאם זה ימחק יראו את הדף הרשמי אבריימלה מלמד (שיחה) 18:53, 14 ביולי 2024 (IDT)
- מי שעושה חיפוש בגוגל רואה את הטיוטה ולא את הדף הרשמי תבדוק בעצמך ותראה !
- 2. לא מוצאים בחיפושׁ בגוגל את הדף הרשמי רק בתוך החיפוש של המכלול, אולי יש עוד ? אנלע יודע
- חשבתי שאם זה ימחק הענין יסודראבריימלה מלמד (שיחה) 18:56, 14 ביולי 2024 (IDT)
- לא, אין קשר. האינדקס של גוגל לא מתעדכן תוך דקה, לוקח לו זמן. מוטי ~ שיחה • ט' בתמוז ה'תשפ"ד • 13:06, 15 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי בחיפוש בגוגל מופיע הטיוטה במקום הדף הרשמי וחשבתי שאם זה ימחק יראו את הדף הרשמי אבריימלה מלמד (שיחה) 18:53, 14 ביולי 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד מה כל כך מטריד אותך בקיומה של הטיוטה? מוטי ~ שיחה • ח' בתמוז ה'תשפ"ד • 17:29, 14 ביולי 2024 (IDT)
- כתוב מצב טיפול: נענה . אבל הטיוטה עדיין קיימת?אבריימלה מלמד (שיחה) 16:43, 14 ביולי 2024 (IDT)
- @ואולם חי אני שכויח!אבריימלה מלמד (שיחה) 11:54, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @ואולם חי אני ביבוא לא הוסף התואר הרב יצחק טיקוצנסקי, לראש כולל מגיע הרב? לא? אם כן תוסיפו אבריימלה מלמד (שיחה) 11:04, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @ואולם חי אני שכויח אדיר! אבקש למחוק ת׳טיוטה שלא היה כפל תודה!אבריימלה מלמד (שיחה) 11:03, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי דבר ראשון לא היה (ערך חדש) וההמשך באישי. ואולם חי אני שיחה • יום חמישי, ה' בתמוז ה'תשפ"ד • (11 ביולי 2024 למניינם) 23:23, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @ואולם חי אני איפה מצאת שזה נוצר לפני חודש? ההיסטוריה של הדף שייבאת היא 3 ימים. מוטי ~ שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד • 21:54, 11 ביולי 2024 (IDT)
- אתם בטוחים שתוכן הערך שם לא הועתק מהטיוטה כאן? למאי נ"מ • שיחה •• ה' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 11:14, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @ואולם חי אני כן תיבא אשמח. וגם למחוק כאן את הדף טויטה טיוטה:הרב יצחק טיקוצ'ינסקי כאן תודה אבריימלה מלמד (שיחה) 07:42, 11 ביולי 2024 (IDT)
מצב טיפול: כבר דווח
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:פרח מטה אהרן למרחב הערכים. הסיבה שיצרתי אותו כטיוטה היא משום שהעדפתי שלא להתעסק עם ההפניה הקיימת שאני מאמין שתדרס כעת, תודה המעמיק (שיחה) 22:44, 8 ביולי 2024 (IDT)
- למיטב ידיעתי, לצורך דריסת הפניה מסוג זה נדרשת הרשאת מחיקה. אנא העבר את פנייתך להמכלול:בקשות ממפעילים#בקשות העברת דף / העברת קובץ. נריה - 💬 - 21:04, 9 ביולי 2024 (IDT)
- @נריה, אני מצטט מהדף הנזכר: "בקשות להעברת דף תוך מחיקת דף יעד שמכיל הפניה בלבד ואין לו גרסאות קודמות - במקרה זה אין צורך במחיקת הדף לפני ההעברה". המעמיק (שיחה) 09:45, 10 ביולי 2024 (IDT)
- נתקלתי במקרים דומים בעבר, והיה צורך במחיקת ההפניה. נדמה לי שרק עם ההפניה מפנה לדף שאותו ברצונך להעביר ניתן לדרוס ללא הרשאת מחיקה. ואם לא לא. נריה - 💬 - 09:56, 10 ביולי 2024 (IDT)
- אוקי, ביצעתי, המעמיק (שיחה) 10:02, 10 ביולי 2024 (IDT)
- נתקלתי במקרים דומים בעבר, והיה צורך במחיקת ההפניה. נדמה לי שרק עם ההפניה מפנה לדף שאותו ברצונך להעביר ניתן לדרוס ללא הרשאת מחיקה. ואם לא לא. נריה - 💬 - 09:56, 10 ביולי 2024 (IDT)
- @נריה, אני מצטט מהדף הנזכר: "בקשות להעברת דף תוך מחיקת דף יעד שמכיל הפניה בלבד ואין לו גרסאות קודמות - במקרה זה אין צורך במחיקת הדף לפני ההעברה". המעמיק (שיחה) 09:45, 10 ביולי 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
- הועבר מהדף המכלול:העברת דפי טיוטה
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:דרכי מרים (ארגון) למרחב הערכים. תודה אבריימלה מלמד (שיחה) 07:37, 8 ביולי 2024 (IDT)
- אבריימלה מלמד עדיין יש הרבה בעיות ניסוח אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ב' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 08:56, 8 ביולי 2024 (IDT)
- אוקי בעבודה. תמקד! אבריימלה מלמד (שיחה) 09:58, 8 ביולי 2024 (IDT)
- תוקן! אבריימלה מלמד (שיחה) 10:47, 8 ביולי 2024 (IDT)
- סוף העברה
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:דרכי מרים (ארגון) למרחב הערכים. בעיות הניסוח תוקנו תודה אבריימלה מלמד (שיחה) 22:56, 9 ביולי 2024 (IDT)
- אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו בעיות ניסוח תוקנו אבריימלה מלמד (שיחה) 22:57, 9 ביולי 2024 (IDT)
- שאלה למה אתה צריך למחוק את התגובות הישנות ולתייג אותי בצורה לא נכונה לוחצים על תגובה ואז מאזכרים באמצעות הסימן של האיש שיש בסרגל הכלים למעלה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ד' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 23:08, 9 ביולי 2024 (IDT)
- חוזרני בי מנסח מחדש אין טעם לבקש פעמיים זה לא הופך את הטיפול ליותר מהיר וקל וחומר שלא ליותר יעיל אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ד' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 23:13, 9 ביולי 2024 (IDT)
- חשבתי שיש טעם כי תיקנתי את העריכה ומחכה לתגובה כמה שעות אבריימלה מלמד (שיחה) 23:22, 9 ביולי 2024 (IDT)
- אבריימלה מלמד הכל בסדר אבל יכלת לעשות אותו באותו פסקה וחוץ מזה שים לב שלא היה אף מנטר פעיל שטיפל בדף בזמן האחרון יש להם עוד עיסוקים אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ד' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 23:32, 9 ביולי 2024 (IDT)
- ממש מעריך אבל אני בלי דופק 4 ימים מחוסר התייחסות שקלתי כבר לפתוח ויקי חדשה אבריימלה מלמד (שיחה) 23:34, 9 ביולי 2024 (IDT)
- אבריימלה מלמד עיין פה כמה זמן אני מחכה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ד' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 23:38, 9 ביולי 2024 (IDT)
- @אלינדב צר לי עליך אחי, בוויקפדיה מגיבים ממש מהר חשבתי שגם פה, באמת למה זה ככהאבריימלה מלמד (שיחה) 23:44, 9 ביולי 2024 (IDT)
- וואו! מה יהיה שם הויקי שלך? יהיו שם המון מנטרים פנויים? זה יהיה אנציקלופדיה? איך • שיחה • ג' בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 23:47, 9 ביולי 2024 (IDT)
- איך לא מספיק היהודי מתוסכל (בצדק או לא זה לא משנה) אתה אתה מוסיף שמן, הוא סך הכל פרק תסכול הוא לא התכוון באמת אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ד' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 23:51, 9 ביולי 2024 (IDT)
- @איך יש פה משהו עם סמכות, ונראה שיש לו קצת זמן אז ... אבריימלה מלמד (שיחה) 23:56, 9 ביולי 2024 (IDT)
- אין לי שום סמכות התואר שלי הוא משתמש:פעיל וותיק אפילו לא "בדוק עריכות אוטומטיות" כלומר אפילו לא סומכים עלי בע"פ שאם ערכתי כנראה שערכתי טוב אלא בודקים אותי מידי פעם (בצדק רב אגב) אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ד' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 23:58, 9 ביולי 2024 (IDT)
- @אלינדב התגובה הייתה ל@איך.אבריימלה מלמד (שיחה) 00:00, 10 ביולי 2024 (IDT)
- אני יודע ובכל אופן עניתי אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ד' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 00:01, 10 ביולי 2024 (IDT)
- @אלינדב טוב נתנה לי פה איזה כיון חשיבה שונה ומבט אחר אנסה לאמץ אותו מקווה שגם המנטריםאבריימלה מלמד (שיחה) 00:04, 10 ביולי 2024 (IDT)
- אני יודע ובכל אופן עניתי אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ד' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 00:01, 10 ביולי 2024 (IDT)
- @אלינדב התגובה הייתה ל@איך.אבריימלה מלמד (שיחה) 00:00, 10 ביולי 2024 (IDT)
- אין לי שום סמכות התואר שלי הוא משתמש:פעיל וותיק אפילו לא "בדוק עריכות אוטומטיות" כלומר אפילו לא סומכים עלי בע"פ שאם ערכתי כנראה שערכתי טוב אלא בודקים אותי מידי פעם (בצדק רב אגב) אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ד' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 23:58, 9 ביולי 2024 (IDT)
- אבריימלה מלמד דבר ראשון אני משתמש בנטפרי דבר שני זה המעלה שלנו שהעורכים שלנו עושים עוד משהו בחיים חוץ מלהתעסק במכלול דבר שלישי יש שם יותר עורכים אז אוטומטית יותר מתייחסים ופתרון לזה שתחשוף את המכלול לכמה שיותר אנשים ואז יהיה יותר סיכווים שיתייחסו מהר יותר אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ד' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 23:48, 9 ביולי 2024 (IDT)
- גם אני משתמש נטפרי ולכן אני לא מבין למה דוקא בנושאים חרדים עושים פה קשיים ובכל מיני יבואי ערכים ריקים הכל טס פה? קצת ממורמר ! אבריימלה מלמד (שיחה) 23:52, 9 ביולי 2024 (IDT)
- @אלינדב אהה לא תייגתי אז הנה אבריימלה מלמד (שיחה) 23:53, 9 ביולי 2024 (IDT)
- צודק אבל זה נובע מעיקרון שמה שיש בויקיפדיה לא בודקים חשיבות מחוסר זמן (ועוד כמה סיבות שקשורות למיעוט עורכים...) אלא רק בודקים אם זה נקי וכשר אבל כשבאים לכתוב ערך אז יש כללים ובודקים אם עומד בהם אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ד' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 23:56, 9 ביולי 2024 (IDT)
- @אלינדב כמה זמן תערך הבדיקה? למה שהם כותבים איזה הערה, זה מיד, ושהיא מתוקנת הם נעלמים לאיזה יומים ? וגם אז בקושי חצי תשובה אבריימלה מלמד (שיחה) 23:59, 9 ביולי 2024 (IDT)
- צודק אבל זה נובע מעיקרון שמה שיש בויקיפדיה לא בודקים חשיבות מחוסר זמן (ועוד כמה סיבות שקשורות למיעוט עורכים...) אלא רק בודקים אם זה נקי וכשר אבל כשבאים לכתוב ערך אז יש כללים ובודקים אם עומד בהם אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ד' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 23:56, 9 ביולי 2024 (IDT)
- @אלינדב אהה לא תייגתי אז הנה אבריימלה מלמד (שיחה) 23:53, 9 ביולי 2024 (IDT)
- גם אני משתמש נטפרי ולכן אני לא מבין למה דוקא בנושאים חרדים עושים פה קשיים ובכל מיני יבואי ערכים ריקים הכל טס פה? קצת ממורמר ! אבריימלה מלמד (שיחה) 23:52, 9 ביולי 2024 (IDT)
- וואו! מה יהיה שם הויקי שלך? יהיו שם המון מנטרים פנויים? זה יהיה אנציקלופדיה? איך • שיחה • ג' בתמוז ה'תשפ"ד למנינם 23:47, 9 ביולי 2024 (IDT)
- @אלינדב צר לי עליך אחי, בוויקפדיה מגיבים ממש מהר חשבתי שגם פה, באמת למה זה ככהאבריימלה מלמד (שיחה) 23:44, 9 ביולי 2024 (IDT)
- אבריימלה מלמד עיין פה כמה זמן אני מחכה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ד' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 23:38, 9 ביולי 2024 (IDT)
- ממש מעריך אבל אני בלי דופק 4 ימים מחוסר התייחסות שקלתי כבר לפתוח ויקי חדשה אבריימלה מלמד (שיחה) 23:34, 9 ביולי 2024 (IDT)
- אבריימלה מלמד הכל בסדר אבל יכלת לעשות אותו באותו פסקה וחוץ מזה שים לב שלא היה אף מנטר פעיל שטיפל בדף בזמן האחרון יש להם עוד עיסוקים אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ד' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 23:32, 9 ביולי 2024 (IDT)
- חשבתי שיש טעם כי תיקנתי את העריכה ומחכה לתגובה כמה שעות אבריימלה מלמד (שיחה) 23:22, 9 ביולי 2024 (IDT)
לעבור על הערך ולמצוא תקלות זו עבודה די קלה, שלא דורשת זמן רב. לעומת זאת, לעבור על הערך "מעבר אחרון", ולוודא שהניסוח מתאים למרחב הערכים – דורש יותר מאמץ וזמן.
בשל כך, הבדיקה עשוייה לקחת זמן. צריך לזכור, שכמו שאתה מתנדב וכותב את הערכים בזמנך הפרטי (ושכוייח עצום על כך), כך גם אלו שבודקים את הערך בסוף משקיעים מזמנם הפרטי במעבר עליו. היות וזמנם לא מנוהל לפי העומס במכלול, ייתכן מצב שבקשות ימתינו בדף זה הרבה יותר מה"יום־יומיים" האידיאלי.
בכ"מ, התחלתי עכשיו לעבור על הערך. מוזמן לראות את השינויים שערכתי, ועל־פיהם לערוך את שאר הערך (אם אפשרי).
מציע גם להשוות את הערך לערך על עמותת מתנדבים אחרת (עדיף ערך המייובא מוויקיפדיה, ששם הרף גבוה יותר), ולראות כיצד מקובל להכניס על אופי הפעילות, באופן אנציקלופדי שאינו יכול להתפרש כיח"צ. בהצלחה רבה! נריה - 💬 - 00:51, 10 ביולי 2024 (IDT)
- אעבור תודהאבריימלה מלמד (שיחה) 11:37, 10 ביולי 2024 (IDT)
- אבריימלה מלמד, העתקת העריכות מכאן לוויקיפדיה מהווה הפרת זכויות יוצרים. תוכל לכתוב את הערכים שם ולבקש ייבוא, אך לא להעתיק את הערך מכאן לשם. אנא בקש את מחיקת הטיוטה המפרה זכויות יוצרים משם. נריה - 💬 - 17:09, 10 ביולי 2024 (IDT)
סיימתי לעבור על הערך. לענ"ד, מצב הערך בסדר, ואפשר להעביר למרחב הערכים. תודה לכותב! נריה - 💬 - 17:23, 10 ביולי 2024 (IDT)
- @נריהואיך אחר-כך אני יעביר את זה לוויקפדיה? לטענתך זה לא אפשריאבריימלה מלמד (שיחה) 07:45, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @נריה אם יש דרך לעלות את זה אח״כ גם לוויקפדיה, אז וודאי תכניס את הערך, תודה?אבריימלה מלמד (שיחה) 08:39, 11 ביולי 2024 (IDT)
- הייבוא מוויקיפדיה הוא חד צדדי. ברגע שהערך נוצר כאן, לא ניתן להעביר אותו לוויקיפדיה. זכויות היוצרים על הערך אינם שלך (ואינם של אף אחד מהעורכים בדף): ”כל עריכה שלכם במכלול מהווה הצהרה מצדכם כי אתם בעלי הזכויות על העריכה ותוכנה, ואתם תורמים את זכויותכם על העריכה ותוכנה למכון חכמת התורה.” ([1]).
לכן, העברת הערך לוויקיפדיה הינה הפרת זכויות יוצרים – כל עוד אין אישור OTRS ממכון חכמת התורה. בין עם הערך כאן הועבר למרחב הערכים, ובין אם לא. נריה - 💬 - 10:26, 11 ביולי 2024 (IDT)- @נריה מקורות בבקשה אבריימלה מלמד (שיחה) 10:31, 11 ביולי 2024 (IDT)ה!
- @נריה כל מה שנעשה היה בעצת הערוכים שלכם פה אבריימלה מלמד (שיחה) 10:34, 11 ביולי 2024 (IDT)
- אוקי אז מה עושים איך מביאים את הערך גם לוויקפדיהאבריימלה מלמד (שיחה) 10:34, 11 ביולי 2024 (IDT)
- לכאורה צריך אישור מהמכון להעתקה. מוזמן לשאול את הותיקים ממני, אולי יוכלו להסביר לך יותר. נריה - 💬 - 10:40, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @נריה את מי למשל? אבריימלה מלמד (שיחה) 10:52, 11 ביולי 2024 (IDT)
- שרגא, מקוה. נריה - 💬 - 10:53, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @נריה מחכה שתעלה את הערךאבריימלה מלמד (שיחה) 10:53, 11 ביולי 2024 (IDT)
- אינני מנטר. סליחה! נריה - 💬 - 11:01, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @נריה את מי למשל? אבריימלה מלמד (שיחה) 10:52, 11 ביולי 2024 (IDT)
- לכאורה צריך אישור מהמכון להעתקה. מוזמן לשאול את הותיקים ממני, אולי יוכלו להסביר לך יותר. נריה - 💬 - 10:40, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @נריה מקורות בבקשה אבריימלה מלמד (שיחה) 10:31, 11 ביולי 2024 (IDT)ה!
- הייבוא מוויקיפדיה הוא חד צדדי. ברגע שהערך נוצר כאן, לא ניתן להעביר אותו לוויקיפדיה. זכויות היוצרים על הערך אינם שלך (ואינם של אף אחד מהעורכים בדף): ”כל עריכה שלכם במכלול מהווה הצהרה מצדכם כי אתם בעלי הזכויות על העריכה ותוכנה, ואתם תורמים את זכויותכם על העריכה ותוכנה למכון חכמת התורה.” ([1]).
- @נריה אם יש דרך לעלות את זה אח״כ גם לוויקפדיה, אז וודאי תכניס את הערך, תודה?אבריימלה מלמד (שיחה) 08:39, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @נריה אז למה כתבת את זה?אבריימלה מלמד (שיחה) 11:04, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @נריה הסתבכתי אם אני מבקש מחיקת הטיוטה פה ועושה בווקפדיה זה אפשרי?ֿ
- ואם לא אז מי פה אחראי לעלות את הערך אני מחכה מלא זמן ולא ברור לי איך ההתנהלות פה
- תסדר לי את הראש שניה אבריימלה מלמד (שיחה) 11:09, 11 ביולי 2024 (IDT)
- כתבתי שעברתי על הערך עבור המנטרים, שיוכלו להעביר את הערך ללא בדיקות נוספות.
גם אם הטיוטה כאן תמחק, א"א לקחת את תוכן הדף ולהעתיק לוויקיפדיה. שזכויות היוצרים לא נמחקות. אבל שוב, אינני בטוח בדרך שבא ניתן להעתיק לוויקיפדיה, חכה לתשובה מהוותיקים יותר. נריה - 💬 - 11:46, 11 ביולי 2024 (IDT)- אם אתה מאשר לי שזה ראוי למרחב אעביר ללא בדיקה נוספת. (נא לתייג אותי בעת מענה). מקוה • שיחה • ה' בתמוז ה'תשפ"ד 13:53 (IDT)
- מקוה מאשר. נריה - 💬 - 16:08, 11 ביולי 2024 (IDT)
- אבריימלה מלמד לפעמים עם סבלנות זה קורה בסוף אתה רואה זה לא משהו אישי נגדך בוצע ע"י מקוה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ה' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 17:01, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @אלינדב חחח חייב משהו שירגיע אותי!אבריימלה מלמד (שיחה) 17:03, 11 ביולי 2024 (IDT)
- תשתה משהו תרגע ו...תדע לך הערך השני יותר קל מהראשון מניסיון אישי לוקח זמן אבל בסוף זה קורה אם תבין מהר את הכללים ותשתלב היטב אולי עוד יום אחד תהיה מנטר אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ה' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 17:07, 11 ביולי 2024 (IDT)
- איך זה שבחיפוש בגוגל אני מכניס את השם דרכי מרים (ארגון) המכלול וזה לא מופיע?אבריימלה מלמד (שיחה) 17:16, 11 ביולי 2024 (IDT)
- לוקח זמן בהמשך זה יעלה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ה' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 17:17, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @אלינדבאוקי! תודה הרגעת!!אבריימלה מלמד (שיחה) 17:18, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד עיין המכלול:שאלות ותשובות/נפוצות#מדוע הערך שיצרתי אינו מופיע בתוצאות החיפוש? למאי נ"מ • שיחה •• ה' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 18:42, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד מעניין מה הלחץ הרי גם בויקיפדיה זה עדיין לא אושר. ואולם חי אני שיחה • יום חמישי, ה' בתמוז ה'תשפ"ד • (11 ביולי 2024 למניינם) 19:53, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @ואולם חי אני חדלתי מלנסות לעלות אותו שם בגלל טענות על הפרת זכיות יוצרים אחרי שהעלתי את זה כאן מאמין שאם הייתי מנסה לשפר את הטיוטה זה היה עולהאבריימלה מלמד (שיחה) 10:55, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד טענות על הז"י זה לא נושא אנציקלופדי אלא משפטי, נא לטפל בנושא (פנה לקבל אישור מהמכון או בקש מחיקה בויקי), זה רלוונטי גם לערך שכבר יובא. מוטי ~ שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד • 11:26, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי מה לעשות פרט? חדש בנושא אבריימלה מלמד (שיחה) 11:28, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי למי פונים ואיפהאבריימלה מלמד (שיחה) 11:33, 12 ביולי 2024 (IDT)
- בוויקי he:וק:במ#בקשות מחיקה. נריה - 💬 - 11:36, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @נריה הדף לא פעיל לחצתי! תגובת הדף- נמחק הדףאבריימלה מלמד (שיחה) 11:39, 12 ביולי 2024 (IDT)
- בדקתי עכשיו שוב את הקישור ותקין. אתה מתשמש בנטפרי? נריה - 💬 - 11:45, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @נריהכן!אבריימלה מלמד (שיחה) 11:48, 12 ביולי 2024 (IDT)
- אם תרצה, אני יכול לבקש את מחיקת הטיוטה. אם כי פחות קריטי בגלל שריקנת את תוכן הדף. נריה - 💬 - 11:49, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @נריה דרכי מרים ארגון לא רוקנתי, אולי משהו אחר למעשה אם צריך בהחלט תבקשאבריימלה מלמד (שיחה) 11:52, 12 ביולי 2024 (IDT)
- צודק לגמרי. ביקשתי מחיקה. נריה - 💬 - 11:56, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @נריה דרכי מרים ארגון לא רוקנתי, אולי משהו אחר למעשה אם צריך בהחלט תבקשאבריימלה מלמד (שיחה) 11:52, 12 ביולי 2024 (IDT)
- אם תרצה, אני יכול לבקש את מחיקת הטיוטה. אם כי פחות קריטי בגלל שריקנת את תוכן הדף. נריה - 💬 - 11:49, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @נריהכן!אבריימלה מלמד (שיחה) 11:48, 12 ביולי 2024 (IDT)
- בדקתי עכשיו שוב את הקישור ותקין. אתה מתשמש בנטפרי? נריה - 💬 - 11:45, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @נריה הדף לא פעיל לחצתי! תגובת הדף- נמחק הדףאבריימלה מלמד (שיחה) 11:39, 12 ביולי 2024 (IDT)
- בוויקי he:וק:במ#בקשות מחיקה. נריה - 💬 - 11:36, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי למי פונים ואיפהאבריימלה מלמד (שיחה) 11:33, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @מוטי מה לעשות פרט? חדש בנושא אבריימלה מלמד (שיחה) 11:28, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד טענות על הז"י זה לא נושא אנציקלופדי אלא משפטי, נא לטפל בנושא (פנה לקבל אישור מהמכון או בקש מחיקה בויקי), זה רלוונטי גם לערך שכבר יובא. מוטי ~ שיחה • ו' בתמוז ה'תשפ"ד • 11:26, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @ואולם חי אני חדלתי מלנסות לעלות אותו שם בגלל טענות על הפרת זכיות יוצרים אחרי שהעלתי את זה כאן מאמין שאם הייתי מנסה לשפר את הטיוטה זה היה עולהאבריימלה מלמד (שיחה) 10:55, 12 ביולי 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד מעניין מה הלחץ הרי גם בויקיפדיה זה עדיין לא אושר. ואולם חי אני שיחה • יום חמישי, ה' בתמוז ה'תשפ"ד • (11 ביולי 2024 למניינם) 19:53, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @אבריימלה מלמד עיין המכלול:שאלות ותשובות/נפוצות#מדוע הערך שיצרתי אינו מופיע בתוצאות החיפוש? למאי נ"מ • שיחה •• ה' בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 18:42, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @אלינדבאוקי! תודה הרגעת!!אבריימלה מלמד (שיחה) 17:18, 11 ביולי 2024 (IDT)
- לוקח זמן בהמשך זה יעלה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ה' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 17:17, 11 ביולי 2024 (IDT)
- איך זה שבחיפוש בגוגל אני מכניס את השם דרכי מרים (ארגון) המכלול וזה לא מופיע?אבריימלה מלמד (שיחה) 17:16, 11 ביולי 2024 (IDT)
- תשתה משהו תרגע ו...תדע לך הערך השני יותר קל מהראשון מניסיון אישי לוקח זמן אבל בסוף זה קורה אם תבין מהר את הכללים ותשתלב היטב אולי עוד יום אחד תהיה מנטר אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ה' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 17:07, 11 ביולי 2024 (IDT)
- @אלינדב חחח חייב משהו שירגיע אותי!אבריימלה מלמד (שיחה) 17:03, 11 ביולי 2024 (IDT)
- אבריימלה מלמד לפעמים עם סבלנות זה קורה בסוף אתה רואה זה לא משהו אישי נגדך בוצע ע"י מקוה אלינדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו ~ ה' בתמוז ה'תשפ"ד ~ 17:01, 11 ביולי 2024 (IDT)
- מקוה מאשר. נריה - 💬 - 16:08, 11 ביולי 2024 (IDT)
- אם אתה מאשר לי שזה ראוי למרחב אעביר ללא בדיקה נוספת. (נא לתייג אותי בעת מענה). מקוה • שיחה • ה' בתמוז ה'תשפ"ד 13:53 (IDT)
- כתבתי שעברתי על הערך עבור המנטרים, שיוכלו להעביר את הערך ללא בדיקות נוספות.
מנטרים יקרים. אבקש להעביר למרחב הערכים--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 18:36, 20 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
- הועבר לדף שיחה:אידן אין אמריקע#טיוטה:אידן אין אמריקע
מצב טיפול: הועבר
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. בתודה על עבודתכם הנפלאה! --לעבעדיג (שיחה) 01:33, 16 ביולי 2024 (IDT)
- לעבעדיג בוצע בס"ד עיין ערך רבי אריה לייב בולחובר עמוס חדד (שיחה) 22:11, 23 ביולי 2024 (IDT)
מצב טיפול: הועבר
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב דוד משה רוזנבוים (השני) למרחב הערכים. תודה ~ תכליתי • שיחה • י"ז בתמוז ה'תשפ"ד 20:57 (IDT) 20:57, 22 ביולי 2024 (IDT)
- הועבר, למרות שהחשיבות לא ברורה לי הכל לטובה (שיחה) 05:04, 24 ביולי 2024 (IDT)
אשמח שתעבירו את הטיוטה למרחב הערכים בתודה מראש
- @אדי97 צריך עריכה, התחלתי. הכל לטובה (שיחה) 03:24, 9 ביוני 2024 (IDT)
- זה טוב? אדי97 (שיחה) 06:44, 18 ביוני 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי אליעזר פינקלר למרחב הערכים. תודה אדי97 (שיחה) 05:30, 5 ביוני 2024 (IDT)
- @אדי97 עברתי מעט על הערך, אשמח שתתייחס לבקשות ההבהרה.
- מלבד זה, המשפט ”רבי אליעזר היה תומך נלהב של אגודת ישראל וחתם על כרוזים לטובת האגודה, למרות זאת הוא לא נסע להשתתף בפועל באסיפות של אגודת ישראל כי הוא נמנע מצאת מה"ד' אמות" שלו.” מנוסח בצורה לא אנציקלופדית, ובמבנהו הנוכחי א"א להשאירו בערך.
- אולי ניתן לעדנו ולהחליפו ל”רבי אליעזר תמך במוצהר באגודת ישראל, אך למרות זאת לא נסע להשתתף בפועל באסיפות וכנסים.”, אך אינני יודע האם מקובל להכניס דעות פוליטיות ו"עד כמה היה פעיל בשטח" לערכי רבנים, ולכן לא עושה זאת בעצמי. אשמח לחוות דעת נוספת. נריה (שיחה) 01:28, 6 ביוני 2024 (IDT)
- בכ"מ, החלק "תומך נלהב" ו"נמנע מצאת מה"ד' אמות" שלו" מיותרים, ואין להכניסם לערך. נריה (שיחה) 01:29, 6 ביוני 2024 (IDT)
- זה טוב? אדי97 (שיחה) 05:41, 20 ביוני 2024 (IDT)
- יותר טוב. אם כי, המשפט ”כאביו, לא הקפיד בחסידות על סדרי הזמנים בשבתות ובחגים, אך בהנהגת עצמו היה בעל סדר ומקפיד על ניקיון.” מנוסח בצורה פחות אנציקלופדית. תוכל להציע נוסח אחר? @אדי97. נריה (שיחה) 21:23, 7 ביולי 2024 (IDT)
- זה טוב? אדי97 (שיחה) 17:05, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
- אדי97, העברתי למרחב הערכים. תודה על כתיבת הערך! נריה - 💬 - 00:36, 8 באוגוסט 2024 (IDT)
- זה טוב? אדי97 (שיחה) 17:05, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
- יותר טוב. אם כי, המשפט ”כאביו, לא הקפיד בחסידות על סדרי הזמנים בשבתות ובחגים, אך בהנהגת עצמו היה בעל סדר ומקפיד על ניקיון.” מנוסח בצורה פחות אנציקלופדית. תוכל להציע נוסח אחר? @אדי97. נריה (שיחה) 21:23, 7 ביולי 2024 (IDT)
- זה טוב? אדי97 (שיחה) 05:41, 20 ביוני 2024 (IDT)
- בכ"מ, החלק "תומך נלהב" ו"נמנע מצאת מה"ד' אמות" שלו" מיותרים, ואין להכניסם לערך. נריה (שיחה) 01:29, 6 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא בשל
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:המסכתות הישיבתיות למרחב הערכים. תודה אבריימלה מלמד (שיחה) 16:17, 10 ביוני 2024 (IDT)
- האם תוקנו הבעיות בדף השיחה? ספרא - שיחה 16:26, 10 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא בשל
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב ישראל שניאור למרחב הערכים. תודה ישיבש אמיתי (שיחה) 19:32, 17 ביוני 2024 (IDT)
- הטיוטה רחוקה מבשלות, נא להיעזר בקולגות או לעשות את הדרך הנכונה לכתיבת ערכים, קרי: להתחיל בעריכה איכותית וצבירת ניסיון. בהצלחה! הכל לטובה (שיחה) 03:24, 30 ביולי 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא בשל
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב אהרון וינר למרחב הערכים. תודה פלאם (שיחה) 16:11, 21 ביוני 2024 (IDT)
- @פלאם: האם החשיבות ברורה? הכל לטובה (שיחה) 01:26, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב אהרון וינר למרחב הערכים. תודה פלאם (שיחה) 16:35, 5 ביולי 2024 (IDT)
- @פלאם החשיבות ברורה? הכל לטובה (שיחה) 05:27, 24 ביולי 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את משתמש:תלמיד חכמי הדור/רבי יהושע רוקח (ירוסלב) למרחב הערכים.--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 18:06, 24 ביוני 2024 (IDT)
- מנטרים אשמח להתעדכן מה קורה. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 18:04, 28 ביולי 2024 (IDT)
- מתייג שוב {{מנטרים}} תלמיד חכמי הדור (שיחה) 21:12, 31 ביולי 2024 (IDT)
- הועבר לדף שיחת טיוטה:התמודדות הישיבות עם חובת גיוס#טיוטה:התמודדות הישיבות עם חובת גיוס
מנטרים אבקש להעביר את הערך למרחב הערכים
- אין הצדקה לערך נפרד בשלב זה. רוב התוכן נמצא בערך חסידות ויז'ניץ מונסי. השאר יכול להיכנס לשפ. ספרא - שיחה 23:40, 27 ביוני 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים. תודה על הכל --לעבעדיג (שיחה) 17:51, 1 ביולי 2024 (IDT)
- מנטרים אפשר לבקש שוב? --לעבעדיג (שיחה) 23:30, 29 ביולי 2024 (IDT)
- @לעבעדיג מתנצל. הועבר. הכל לטובה (שיחה) 03:01, 30 ביולי 2024 (IDT)
טיוטות שיצרתי ואני ממתין להעברתן למרחב הערכים
מנטרים יקרים, אשמח אם תוכלו להעביר טיוטות אלו שביקשתי להעבירם לפני זמן רב ועדיין לא בוצע
- משתמש:תלמיד חכמי הדור/הרב ישראל אדלשטיין
- משתמש:תלמיד חכמי הדור/הרב נפתלי קופשיץ
- משתמש:תלמיד חכמי הדור/טיוטה (הרב מרדכי שמואל אדלשטיין)
- משתמש:תלמיד חכמי הדור/רבי יהושע רוקח (ירוסלב)
- משתמש:תלמיד חכמי הדור/רבי ישראל שלום יוסף הגר
--תלמיד חכמי הדור (שיחה) 19:57, 11 ביולי 2024 (IDT)
- מנטרים עברתי על משתמש:תלמיד חכמי הדור/טיוטה ומשתמש:תלמיד חכמי הדור/רבי יהושע רוקח (ירוסלב) וערכתי קצת, אשמח לעיונכם. ~ תכליתי • שיחה • י"ז בתמוז ה'תשפ"ד 23:55 (IDT) 23:55, 22 ביולי 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור בסוף זה עבר.... מ ז ל ט ו ב ! ~ תכליתי • שיחה • י"ז בתמוז ה'תשפ"ד 17:14 (IDT) 17:14, 23 ביולי 2024 (IDT)
- תלמיד חכמי הדור, בערך משתמש:תלמיד חכמי הדור/רבי ישראל שלום יוסף הגר החסידות אוטניא כתובה בלפחות שלוש צרות. אנא שמור על אחידות. עמוס חדד (שיחה) 21:21, 23 ביולי 2024 (IDT)
- הרב הגר הועבר, הרב רוקח צריך קצת שיפוץ הכל לטובה (שיחה) 04:57, 24 ביולי 2024 (IDT)
- תלמיד חכמי הדור, בערך משתמש:תלמיד חכמי הדור/רבי ישראל שלום יוסף הגר החסידות אוטניא כתובה בלפחות שלוש צרות. אנא שמור על אחידות. עמוס חדד (שיחה) 21:21, 23 ביולי 2024 (IDT)
- @תכליתי @הכל לטובה @עמוס חדד תודה רבה תלמיד חכמי הדור (שיחה) 13:19, 24 ביולי 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור בסוף זה עבר.... מ ז ל ט ו ב ! ~ תכליתי • שיחה • י"ז בתמוז ה'תשפ"ד 17:14 (IDT) 17:14, 23 ביולי 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים יקרים, אנא העבירו למרחב הערכים. תודה. קהת שיקופיצקי (שיחה) 20:06, 21 ביולי 2024 (IDT)
- @קהת יש כבר ערך בשם אדם הראשון במכלול, צריך לשלב לשם. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 21:56, 22 ביולי 2024 (IDT)
- הטיוטה שלי אמורה להחליף את הערך הזה, כפי שקורה כאשר הערך הקיים מיובא מויקיפדיה. קהת שיקופיצקי (שיחה) 22:12, 22 ביולי 2024 (I
מצב טיפול: טופל
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:ישיבת סוד ישרים למרחב הערכים. תודה הגדה של פסח (שיחה) 22:42, 23 ביולי 2024 (IDT)
- אבקש לתייג אותי לאחר ההעברה, תודה רבה. הגדה של פסח (שיחה) 23:11, 24 ביולי 2024 (IDT)
- מנטרים. הגדה של פסח (שיחה) 13:38, 28 ביולי 2024 (IDT)
- @ספרא הערך לדעתי בשל, אתה מסכים עם זה? הכל לטובה (שיחה) 12:24, 29 ביולי 2024 (IDT)
- לדעתי הערך בשל. רק כדאי שעוד זוג עיניים יעבור עליו בביקורתיות. דבר חשוב בערך עשיר כל כך. ספרא - שיחה 20:14, 29 ביולי 2024 (IDT)
- הערך אכן בשל ויפה, אך יש מקום לתמצות וחידוד. הסכויים גבוהים יותר שזה יקרה לפני ההעברה מאשר לאחריה. שמש מרפא (שיחה) 00:02, 31 ביולי 2024 (IDT)
- @שמש מרפא, השתפר? (-1,300 תווים 😉). הגדה של פסח (שיחה) 00:56, 31 ביולי 2024 (IDT)
- @הגדה של פסח הציטוט באמצע נראה לי מיותר הכל לטובה (שיחה) 00:59, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- @שמש מרפא, השתפר? (-1,300 תווים 😉). הגדה של פסח (שיחה) 00:56, 31 ביולי 2024 (IDT)
- הערך אכן בשל ויפה, אך יש מקום לתמצות וחידוד. הסכויים גבוהים יותר שזה יקרה לפני ההעברה מאשר לאחריה. שמש מרפא (שיחה) 00:02, 31 ביולי 2024 (IDT)
- לדעתי הערך בשל. רק כדאי שעוד זוג עיניים יעבור עליו בביקורתיות. דבר חשוב בערך עשיר כל כך. ספרא - שיחה 20:14, 29 ביולי 2024 (IDT)
- @ספרא הערך לדעתי בשל, אתה מסכים עם זה? הכל לטובה (שיחה) 12:24, 29 ביולי 2024 (IDT)
- מנטרים. הגדה של פסח (שיחה) 13:38, 28 ביולי 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי מאיר אברהם ליברמן למרחב הערכים. תודה ארץ הגר (שיחה) 00:49, 24 ביולי 2024 (IDT)
- צריך לשפר ניסוח, להוסיף תבנית {{אישיות רבנית}}, וכדאי לערוך בקוד מקור, יש רווח שורה בין שורה לשורה.
באופן כללי, הדרך לכתיבת ערכים עוברת בהרבה עריכות תוכן בערכים קיימים. בהצלחה הכל לטובה (שיחה) 05:12, 24 ביולי 2024 (IDT)
משתמש:חשליט"א/מ"ג\ד"ל
- הועבר לדף שיחת משתמש:חשליט"א/מ"ג\ד"ל#משתמש:חשליט"א/מ"ג\ד"ל
מצב טיפול: לא בשל
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב אשר אליהו קלמנוביץ למרחב הערכים. נראה לי סביר. תודה ~ תכליתי • שיחה • כ"ב בתמוז ה'תשפ"ד 17:52 (IDT) 17:52, 28 ביולי 2024 (IDT)
- @תכליתי אין עליו עוד מידע? איפה למד? סגנון לימוד? מוקיר רבנן (שיחה) 09:22, 29 ביולי 2024 (IDT)
- @מוקיר רבנן חיפשתי וחקרתי ולא מצאתי. גם קראתי למכלולאים נוספים, אולי כשזה יהיה ערך יהיה יותר צופים וממילא יתרחב. ~ תכליתי • שיחה • כ"ג בתמוז ה'תשפ"ד 13:24 (IDT) 13:24, 29 ביולי 2024 (IDT)
- אני לא יודע אם ניתן להעביר כך, נחכה לחוו"ד ממנטרים אחרים. מוקיר רבנן (שיחה) 14:09, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מוקיר רבנן מה קורה? נראה סביר בכדי להעביר. אם הזמן הוא יורחב כנראה. מנסיון כשטיוטה הופכת לערך היא מתרחבת עם הזמן, משא"כ כשהוא טיוטה א"א לא פוגש בו אז הוא נשאר דל תוכן. ~ תכליתי • שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד 19:35 (IDT) 19:35, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- @ספרא אודה לחוו"ד. מוקיר רבנן (שיחה) 10:40, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- זה לא סביר. נדמה שכל מה שאנו כותבים במשך השנים נופלים על אוזניים ערלות. מי שרק נולד, נישא ומונה לראש ישיבה - לא שייך לכתוב עליו ערך אנצי', גם אם תפקידו מזכה אותו אוטומטית. האנקדוטה של בית הקברות כנראה לא אנציקלופדית. ספרא - שיחה 12:09, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- @ספרא אודה לחוו"ד. מוקיר רבנן (שיחה) 10:40, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מוקיר רבנן מה קורה? נראה סביר בכדי להעביר. אם הזמן הוא יורחב כנראה. מנסיון כשטיוטה הופכת לערך היא מתרחבת עם הזמן, משא"כ כשהוא טיוטה א"א לא פוגש בו אז הוא נשאר דל תוכן. ~ תכליתי • שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד 19:35 (IDT) 19:35, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- אני לא יודע אם ניתן להעביר כך, נחכה לחוו"ד ממנטרים אחרים. מוקיר רבנן (שיחה) 14:09, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- @מוקיר רבנן חיפשתי וחקרתי ולא מצאתי. גם קראתי למכלולאים נוספים, אולי כשזה יהיה ערך יהיה יותר צופים וממילא יתרחב. ~ תכליתי • שיחה • כ"ג בתמוז ה'תשפ"ד 13:24 (IDT) 13:24, 29 ביולי 2024 (IDT)
מצב טיפול: לא בשל
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי שרגא פייוויש שנייבלג למרחב הערכים. לגבי חודש הולדתו החל בשנה מעוברת לא מצויין בספריו איזה חודש ולא הצלחתי לברר. תודה מגרף (שיחה) 18:19, 28 ביולי 2024 (IDT)
- @מגרף חסר בביוגרפיה את הפעילות שלו, לא מוזכר כלום על רבנותו בלונדון, מתי מונה לרב ויז'ניץ? ועל ידי מי? וכדו'. ייש"כ על הטיוטה. ~ תכליתי • שיחה • כ"ב בתמוז ה'תשפ"ד 18:20 (IDT) 18:20, 28 ביולי 2024 (IDT)
- @מגרף כדאי גם להסביר על חשיבותו האנציקלופדית של הערך הכל לטובה (שיחה) 12:17, 29 ביולי 2024 (IDT)
- @הכל לטובה הוא היה פוסק גדול ובולט מאוד, מגדולי הפוסקים באנגליה, ספריו השו"ת הם ספרי הלכה מקובלים ומפורסמים מאוד בציבור.
מה שכן הערך דל מאוד וחסר הרבה מידע. לכן אי אפשר כעת לראות חשיבותו מהערך. ~ תכליתי • שיחה • כ"ג בתמוז ה'תשפ"ד 13:27 (IDT) 13:27, 29 ביולי 2024 (IDT)- @מגרף אותי זה לא מספק. תנהג כרצונך, אבל עצה טובה קמ"ל, תתייעץ עם מכלולאים ותיקים לפני שאתה עובד לחינם על הערך. אישית, אני ממעט להתעסק בערכים שאיני בטוח בחשיבותו, ואני לא המנטר היחיד שנוהג כך. בהצלחה. הכל לטובה (שיחה) 13:46, 29 ביולי 2024 (IDT)
- דווקא השו"ת שלו מוכר לדעתי, אולי זה כן עילה לחשיבות. מוקיר רבנן (שיחה) 13:50, 29 ביולי 2024 (IDT)
- ייתכן שהוא חשוב. אבל ערך אנצי' לא יכול לכלול פרטי טריוויה בלבד. ספרא - שיחה 12:10, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- דווקא השו"ת שלו מוכר לדעתי, אולי זה כן עילה לחשיבות. מוקיר רבנן (שיחה) 13:50, 29 ביולי 2024 (IDT)
- @מגרף אותי זה לא מספק. תנהג כרצונך, אבל עצה טובה קמ"ל, תתייעץ עם מכלולאים ותיקים לפני שאתה עובד לחינם על הערך. אישית, אני ממעט להתעסק בערכים שאיני בטוח בחשיבותו, ואני לא המנטר היחיד שנוהג כך. בהצלחה. הכל לטובה (שיחה) 13:46, 29 ביולי 2024 (IDT)
- @הכל לטובה הוא היה פוסק גדול ובולט מאוד, מגדולי הפוסקים באנגליה, ספריו השו"ת הם ספרי הלכה מקובלים ומפורסמים מאוד בציבור.
- @מגרף כדאי גם להסביר על חשיבותו האנציקלופדית של הערך הכל לטובה (שיחה) 12:17, 29 ביולי 2024 (IDT)
- הועבר לדף שיחת טיוטה:רמת בית שמש ד'#טיוטה:רמת בית שמש ד'
מצב טיפול: טופל
מנטרים יקרים. תודה רבה על עבודתכם המסורה. אבקש להעביר את הערך למרחב הערכים. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 18:26, 29 ביולי 2024 (IDT)
- @תלמיד חכמי הדור ערך חלק, ממוקר ויפה. יישר כח! מוקיר רבנן (שיחה) 09:02, 30 ביולי 2024 (IDT)
- תודה רבה רבה! תלמיד חכמי הדור (שיחה) 22:30, 30 ביולי 2024 (IDT)
מצב טיפול: טופל
מנטרים מסורים. אבקש להעביר את משתמש:תלמיד חכמי הדור/הרב שלום ביטאן למרחב הערכים. תודה רבה. תלמיד חכמי הדור (שיחה) 19:45, 29 ביולי 2024 (IDT)
- מנטרים מה קורה? תלמיד חכמי הדור (שיחה) 14:49, 2 באוגוסט 2024 (IDT)
- תלמיד חכמי הדור בוצע בס"ד, אולי תרחיב קצת על הלידה במרוקו. מתי עלה ארצה. האם יצא מהכולל ישר לראשות הישיבה או שהיה ר"מ באמצע. קצת על משנתו הישיבתית. עמוס חדד (שיחה) 23:25, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- @עמוס חדד תודה רבה רבה. פרטים נוספים איני יודע, אני לא מכיר אותו בכלל, רק כתבתי לפי מה שמצאתי אודותיו באוצה"ח ובגוגל, יותר ממה שכתבתי לא מצאתי (מלבד סופרלטיבים). עבד ד' (שיחה) 19:49, 5 באוגוסט 2024 (IDT)
- תלמיד חכמי הדור בוצע בס"ד, אולי תרחיב קצת על הלידה במרוקו. מתי עלה ארצה. האם יצא מהכולל ישר לראשות הישיבה או שהיה ר"מ באמצע. קצת על משנתו הישיבתית. עמוס חדד (שיחה) 23:25, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- הועבר לדף שיחת טיוטה:רבי משה שמעון הלוי#טיוטה:הגה"ק רבי משה שמעון הלוי זיע"א מפרויקירכען
מצב טיפול: לא בשל
מצב טיפול: טופל
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב יעקב יהושע אנגלנדר למרחב הערכים. תודה ~ תכליתי • שיחה • כ"ד בתמוז ה'תשפ"ד 15:55 (IDT) 15:55, 30 ביולי 2024 (IDT)
- תוכל להסביר מה המשמעות של "ראש רשת הישיבות" שבפירוט מדובר בישיבה גדולה אחת ו4 ישיבות קטנות. במה מתבטא ראשותו? מקוה • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד 07:09 (IDT)
- @מקוה, רשת הכוונה למה שפירטת. מה השאלה במה מתבטאת? בכל, שיעורים כלליים מדי שבוע, שיחות מוסר ועבודה לפני חג ומועד, נשיאה בעול הרוחני והגשמי של הישיבה, וכל מה שנכלל בתפקיד של ראש ישיבה. ~ תכליתי • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד 12:53 (IDT) 12:53, 31 ביולי 2024 (IDT)
- כל אחד מאלו בכל אחת מהישיבות הנ"ל? מקוה • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד 13:30 (IDT)
- פחות או יותר. (ידיעה אישית ברורה שהוא ראש ישיבה באותם תפקידים יש לי רק בגדולה וקטנות בבני ברק ואלעד, בבי"ש וי-ם אין לי ידיעה אישית שהוא ממש בכל התפקידים האלו, אבל הוא ה'ראש ישיבה', אין ראש ישיבה אחר לא בבי"ש ולא בי-ם, בדיוק מתי והאם הוא מוסר שיחות וכדו' שם אין לי ידיעה. הוא וודאי הבעל הבית, המעמד, הנושא בעול הרוחני והגשמי ובקיצור הוא ראש הישיבות של כל הישיבות של מכנובקא בארץ [בלונדון יש גם ישב"ק, אבל יש ראש ישיבה אחר].) ~ תכליתי • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד 13:40 (IDT) 13:40, 31 ביולי 2024 (IDT)
- אחד המנטרים יכול להעביר? הטיוטה בשלה והעומס אחרי הארכוב מתחיל ... ~ תכליתי • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד 15:28 (IDT) 15:28, 31 ביולי 2024 (IDT)
- @מוקיר רבנן עדיין לא זכיתי להעברה ממך, אולי עכשיו? ומה עם הרב קלמנוביץ? ~ תכליתי • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד 15:31 (IDT) 15:31, 31 ביולי 2024 (IDT)
- @תכליתי ערך יפה! ערכתי טיפה והשארתי 2 דרישות מקור, אח"כ אפשר להעביר.
אציין לשבח את בקשת ההעברה כשהערך מוכן ולא קודם.
אה, כולל ברייש מפורסם ברמה שמצדיקה ערך? אם לא, צריך להסיר את הקישור הכל לטובה (שיחה) 23:04, 31 ביולי 2024 (IDT)- בעצם, אם הוא מוסר שיעורים, מתבקש להביא את גישתו הלימודית והחינוכית לפני ההעברה, ובאופו כללי את פעילותו כיום ולא רק היסטוריה. הכל לטובה (שיחה) 23:07, 31 ביולי 2024 (IDT)
- @הכל לטובה, אני חסר גישה לשום אתר חדשות (מלבד יוטיוב שפתוח בנטפרי), אני מניח שמקור לקירובו להרב לייבוש לייזר והתארחותו בביתו יש מקורות, אבל כאמור אין לי גישה, אם אחד שרואה את הודעתי ומוכן לעשות לי טובה ולחפש לכך מקור, אודה לו.
- לגבי סגנון השיעורים ודרך הלימוד, אסביר: אצל רוב ראשי ישיבה חסידיים (לצערנו?) סטנדרטים אין להם איזה גישה מיוחדת ודרך הלימוד משלהם, ודלא ראשי הישיבה הליטאים שרובם יש להם כן דרך לימוד עצמאי או מה שקיבלו מרבותיהם, יש ראשי ישיבה חסידים בודדים שיש להם דרך הלימוד משלהם או מה שקיבלו מרבותיהם (אציין לדוגמא את מי שאני יודע: רבי יונה רכניצר [בעיקר מרבי נחום פרצוביץ], הרב מאיר לוריא ועוד בודדים), לכן לא נראה שיש לו איזה משהו שאפשר לציין בערך. וגם השיחות מוסר ועבודת ה' - ברובם זה בעיקר ציטוטים מספרי חסידות והרחבה על פי משנתם.
- כולל ברייש אכן מפורסם. הוא שווה בהחלט ערך.
- ~ תכליתי • שיחה • כ"ו בתמוז ה'תשפ"ד 00:22 (IDT) 00:22, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- @תכליתי אין אף ייחודיות לישיבה חסידית? הקפדה/אי הקפדה על דברים מסוימים ביחס לאחרים?
אני מניח שאתה מבין מה רמת הפירסום שצריך כולל בשביל לקבל ערך. הכל לטובה (שיחה) 00:30, 1 באוגוסט 2024 (IDT)- @הכל לטובה דיברתי בעיקר על חלק הדרך הלימוד. הקפדה וכדו' לא נראה לי משהו שאני יכול לכתוב אנציקלופדי.
אני מבין שזה צריך להיות מאוד ייחודי וזה כולל ברייש. אולי בהמשך ארחיב על זה למה זה כך. ~ תכליתי • שיחה • כ"ו בתמוז ה'תשפ"ד 00:31 (IDT) 00:31, 1 באוגוסט 2024 (IDT)- אוקי. בינתיים אני רואה שיש עריכות והערך מתקדם, ניתן לו יום-יומיים להתבשל כ"צ... הכל לטובה (שיחה) 00:39, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה התבשל? לא נראה לי שיש עוד מה לערוך. ~ תכליתי • שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד 00:34 (IDT) 00:34, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- @תכליתי הועבר. אם יש ויכוחים עם @הגדה של פסח, נא לדון עליהם קודם מעשה.
האם יש לאביו חשיבות? אם לא, להסיר את הקישור.
וכמובן, קטגוריות. הכל לטובה (שיחה) 04:06, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- @תכליתי הועבר. אם יש ויכוחים עם @הגדה של פסח, נא לדון עליהם קודם מעשה.
- @הכל לטובה התבשל? לא נראה לי שיש עוד מה לערוך. ~ תכליתי • שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד 00:34 (IDT) 00:34, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- אוקי. בינתיים אני רואה שיש עריכות והערך מתקדם, ניתן לו יום-יומיים להתבשל כ"צ... הכל לטובה (שיחה) 00:39, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- @הכל לטובה דיברתי בעיקר על חלק הדרך הלימוד. הקפדה וכדו' לא נראה לי משהו שאני יכול לכתוב אנציקלופדי.
- @תכליתי אין אף ייחודיות לישיבה חסידית? הקפדה/אי הקפדה על דברים מסוימים ביחס לאחרים?
- בעצם, אם הוא מוסר שיעורים, מתבקש להביא את גישתו הלימודית והחינוכית לפני ההעברה, ובאופו כללי את פעילותו כיום ולא רק היסטוריה. הכל לטובה (שיחה) 23:07, 31 ביולי 2024 (IDT)
- @תכליתי ערך יפה! ערכתי טיפה והשארתי 2 דרישות מקור, אח"כ אפשר להעביר.
- @מוקיר רבנן עדיין לא זכיתי להעברה ממך, אולי עכשיו? ומה עם הרב קלמנוביץ? ~ תכליתי • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד 15:31 (IDT) 15:31, 31 ביולי 2024 (IDT)
- אחד המנטרים יכול להעביר? הטיוטה בשלה והעומס אחרי הארכוב מתחיל ... ~ תכליתי • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד 15:28 (IDT) 15:28, 31 ביולי 2024 (IDT)
- פחות או יותר. (ידיעה אישית ברורה שהוא ראש ישיבה באותם תפקידים יש לי רק בגדולה וקטנות בבני ברק ואלעד, בבי"ש וי-ם אין לי ידיעה אישית שהוא ממש בכל התפקידים האלו, אבל הוא ה'ראש ישיבה', אין ראש ישיבה אחר לא בבי"ש ולא בי-ם, בדיוק מתי והאם הוא מוסר שיחות וכדו' שם אין לי ידיעה. הוא וודאי הבעל הבית, המעמד, הנושא בעול הרוחני והגשמי ובקיצור הוא ראש הישיבות של כל הישיבות של מכנובקא בארץ [בלונדון יש גם ישב"ק, אבל יש ראש ישיבה אחר].) ~ תכליתי • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד 13:40 (IDT) 13:40, 31 ביולי 2024 (IDT)
- כל אחד מאלו בכל אחת מהישיבות הנ"ל? מקוה • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד 13:30 (IDT)
- @מקוה, רשת הכוונה למה שפירטת. מה השאלה במה מתבטאת? בכל, שיעורים כלליים מדי שבוע, שיחות מוסר ועבודה לפני חג ומועד, נשיאה בעול הרוחני והגשמי של הישיבה, וכל מה שנכלל בתפקיד של ראש ישיבה. ~ תכליתי • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ד 12:53 (IDT) 12:53, 31 ביולי 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:משה טוביה גרינצווייג למרחב הערכים. תודה יהושע גרין (שיחה) 05:16, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
- @יהושע גרין דף זה מיועד לבקשת העברה של ערכים מוכנים או כמעט מוכנים הכל לטובה (שיחה) 08:23, 1 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב מרדכי פנחס טברסקי למרחב הערכים. אכן ערך קצרמר, אבל חשוב. ראש ישיבה נערץ למאות בחורים. אולי עם הזמן כשזה יהיה ערך הוא יורחב. יש הרבה ערכים קצרמרים בסגנון הזה, אפילו אם פחות תוכן. תודה ~ תכליתי • שיחה • כ"ט בתמוז ה'תשפ"ד 19:33 (IDT) 19:33, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
- מנטרים הטיוטה הורחבה, קרדיט לניטראלי ששלח את החומר למייל. ~ תכליתי • שיחה • א' באב ה'תשפ"ד 22:49 (IDT) 22:49, 4 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:קו המכלול למרחב הערכים. תודה פלוני פלמוני (שיחה) 16:11, 7 באוגוסט 2024 (IDT)
מנטרים נא להעביר. ~ תכליתי • שיחה • ד' באב ה'תשפ"ד 22:45 (IDT) 22:45, 7 באוגוסט 2024 (IDT)