המכלול:העברת דפי טיוטה/ארכיון 10
דף זה הוא דף ארכיון של דיון או הצבעה שהסתיימו. את המשך הדיון יש לקיים בדף השיחה של הערך או הנושא הנידון. אין לערוך דף זה.
מנטרים אני פתעום רואה שהערך לא קיים בבקשת ההעברה מדוע ? אשמח אם יעבירו אותו למרחב . תודה. ואולם חי אני • שיחה • י"א בטבת ה'תשפ"ג • 13:02, 4 בינואר 2023 (IST)
- כי מדי פעם מארכבים את הדף (תוכל למצוא בתיבה בצד שמאל למעלה). מוטי ~ שיחה • י"א בטבת ה'תשפ"ג • 13:04, 4 בינואר 2023 (IST)
- זה הועבר למעלה בפסקה טיוטה:רבי יצחק לייב סופר ספרא - שיחה 13:06, 4 בינואר 2023 (IST)
מנטרים כחלק מהרמת קרנם של עולם הישיבות והתורה הספרדיים, דומה כי חשוב שיוצגו הישיבות הספרדיות הקיימות, בחזית המכלול, ויונגשו לקהל הקוראים והמחפשים... על כן: אבקש להעביר את טיוטה:ישיבת משכן ידידיה למרחב הערכים. תודה מוישה תירס (שיחה) 22:25, 12 בינואר 2023 (IST)
- מוישה תירס אין צורך לכפול את הבקשה, כמו כל טיוטה אחרת הטיוטה תטופל בהקדם האפשרי, מטרתה של המכלול אינה יח"צ ולכן זה יכול לחכות כמו כולם אפרון (שיחה) 22:29, 12 בינואר 2023 (IST)
- מוישה תירס הסרת סופרלטיבים, ניסוחים סיפרותיים, תארים מיותרים והוספת מקורות, תזרז את הטיפול. הכל לטובה (שיחה) 04:13, 16 בינואר 2023 (IST)
מוישה תירס טיפלתי בטיוטת משכן ידידיה
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב משה טורק למרחב הערכים. תודה יפיק תבונה (שיחה) 09:06, 25 בינואר 2023 (IST)
??? ;מוטל (שיחה) 10:34, 25 בינואר 2023 (IST
- תגיד, אתה נורמלי? עוד לא מתחיל להתקרב לבישול מאף בחינה. תכליתי (שיחה) 00:23, 26 בינואר 2023 (IST)
- יפיק תבונה- מה יש לך???! 00:28, 26 בינואר 2023 (IST) 00:28, 26 בינואר 2023 (IST)
- חברים, נא לכתוב בצורה מכובדת. למעשה, הערך לא בשל. נא להשוות עם שאר הערכים בקטגוריה:רבנים ישראלים. שמש מרפא (שיחה) 02:34, 27 בינואר 2023 (IST)
מנטרים אבקש להעביר למרחב הערכים את הערך לעתיד "העדה הקדושה" או "קהלא קדישא" ו"קהלא קדישא די בירושלים" תודה --לעבעדיג (שיחה) 02:24, 26 בינואר 2023 (IST)
- דרוש עריכה רחבה עדיין, ניתן להיעזר במקור שהוספתי שמש מרפא (שיחה) 01:41, 29 בינואר 2023 (IST)
- ערכתי בעיקר ממקורות תורניים ונתתי קצת במה להיסטוריונים אך רק בדברים לוגיים ולא בדברים עובדתיים שאפשר לחלוק על זה כי חוץ מזה שזה לא מבוסס אין לדבר סוף לפרשנויות אלו. יכול להיות שאפשר להוסיף מעט מידע אך לא נראה לי מידי הרבה, ואת זה השארתי בקישור של הרב אברהם אורנשטיין למטה ועכשיו יש גם את הקישור שהבאת אתה אם אתה חושב שצריך להוסיף משהו אשמח אם תראה לי משהו ספציפי או שתעשה זאת בעצמך אך להשאיר באופן שמציג אותם בצורה שהראשונים והאחרונים מציגים אותם כנלענ"ד בהערכה רבה --לעבעדיג (שיחה) 01:49, 29 בינואר 2023 (IST)
נא להעביר את הדף של הרב רפאל צבי הרטמן לערך במכלול הרטמן (שיחה) 21:36, 1 במרץ 2023 (IST)
- @הרטמן דרוש שיפוץ לשוני רב, אך קודם, האם הוא זכאי בוודאות לערך? הכל לטובה (שיחה) 03:42, 2 במרץ 2023 (IST)
- נ"ל שאינו עומד ברף, דאם כן אין לדבר סוף, וחבל שהערך יכנס ומיד יהיה עליו דיון חשיבות. מאיר (שיחה) • כ"ב באדר ה'תשפ"ג • 13:45, 15 במרץ 2023 (IST)
מנטרים נא להעבירו למרחב הערכים, תודה. --לעבעדיג (שיחה) 09:12, 6 במרץ 2023 (IST)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:חיים יצחק מוסאפיא למרחב הערכים. תודה אבי10 (שיחה) 20:08, 6 במרץ 2023 (IST)
- אבי10 תודה על הטיוטות שלך. אי"ה הם יועברו לאחר התאמה. בערך זה חסרים מקורות. אם המקורות שהובאו בהערות למטה הם המקורות לכל המידע בערך, יש לציין זאת בהערות נפרדות לכל משפט-שניים. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 0:29, 19 במרץ 2023
- אבי10 תיוג. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 0:39, 19 במרץ 2023
מנטרים אבקש להעביר את משתמש:אבי10/ישיבת שבת אחי"ם למרחב הערכים. תודה אבי10 (שיחה) 20:27, 6 במרץ 2023 (IST)
- @אבי10, כל הערכים דורשים עריכה רחבה, בעיקר שיפור ניסוח. שמש מרפא (שיחה) 14:00, 9 במרץ 2023 (IST)
מנטרים אם אפשר להעבירו כתבנית ל-ערך תנאים וערך - אמוראים ואולי אפילו לכל ערך של כל תנא ואמורא של המכלול. תודה [אם חסר עדיין נא להודיע לי בשיחה ולא להשאיר להתישן בדף איך (שיחה) 16:32, 9 במרץ 2023 (IST)
- מנטרים מה דעתכם על הרעיון? איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 6:23, 21 במרץ 2023
- @איסתרק, כמדומה ש @איך יצר במקום זאת תבנית מסודרת ומקובלת יותר. שמש מרפא (שיחה) 10:22, 21 במרץ 2023 (IST)
- שמש מרפא זה הפתיע אותי. מיועד לכל ערכי תנאים ואמוראים? איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 10:31, 21 במרץ 2023
- ראיתי שכבר ראית את זה עשיתי אותו בעזרת מטעמים והכנסנו אותו כבר לכל ערכי תנאים ואמוראים איך ~ שיחה ~ כ"ח באדר ה'תשפ"ג ~ 15:12, 21 במרץ 2023 (IST)
- שמש מרפא זה הפתיע אותי. מיועד לכל ערכי תנאים ואמוראים? איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 10:31, 21 במרץ 2023
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב נחמן יחיאל מיכל שטיינמץ למרחב הערכים. תודה תכליתי (שיחה) 20:52, 12 במרץ 2023 (IST)
בשל. תכליתי (שיחה) 20:38, 19 במרץ 2023 (IST)
מנטרים נא להעביר למרחב הטיוטות תודה--לעבעדיג (שיחה) 12:07, 13 במרץ 2023 (IST)
- לתשו"ל כ3000 מילים סה"כ! --לעבעדיג (שיחה) 12:49, 13 במרץ 2023 (IST)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי שבתי יונה למרחב הערכים. תודה, נעזרתי מעט באינצי צ"ע אי בעי קרדיט מאיר (שיחה) • כ' באדר ה'תשפ"ג • 15:11, 13 במרץ 2023 (IST)
- מנטרים, הערך מוכן להעברה. נא הכריעו בשאלת הקרדיט. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 0:07, 16 במרץ 2023
- אם השאלה לגבי הז"י - הערך אינו מפר (קרדיט לא יעזור כאן). שמש מרפא (שיחה) 00:41, 16 במרץ 2023 (IST)
- נעזרתי רק בחלק מהעריכות האחרונות, אך גוף הערך נלקח מספרים ושוטטות באוצה"ח מאיר (שיחה) • כ"ה באדר ה'תשפ"ג • 22:34, 18 במרץ 2023 (IST)
- העברתי. @מאיר, השאלה העיקרית זה האם הקישור מוסיף. על פניו נראה שכן. שמש מרפא (שיחה) 14:48, 19 במרץ 2023 (IST)
- נעזרתי רק בחלק מהעריכות האחרונות, אך גוף הערך נלקח מספרים ושוטטות באוצה"ח מאיר (שיחה) • כ"ה באדר ה'תשפ"ג • 22:34, 18 במרץ 2023 (IST)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב אברהם אביש ציינווירט למרחב הערכים. תודה תכליתי (שיחה) 20:42, 13 במרץ 2023 (IST)
- @תכליתי, מה החשיבות? שמש מרפא (שיחה) 13:15, 14 במרץ 2023 (IST)
- החשיבות ברורה! מדובר באחד מגדולי המשפיעים והמקובלים בעולם החסידי, ומחבר ספרים רבים, יש לו מסביבו קהילה תוססת --תפארת אבות (שיחה) 14:08, 14 במרץ 2023 (IST)
- שמש מרפא אין מה להוסיף על דברי תפארת אבות, רק אפשר להוסיף שגם עומד בראשות ישיבה וכולל ללימוד הקבלה ור"מ בשער השמים וכנ"ל. תכליתי (שיחה) 16:47, 14 במרץ 2023 (IST)
- החשיבות ברורה. בוצע בס"ד. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 23:16, 15 במרץ 2023
- ייש"כ עצום. תכליתי (שיחה) 15:49, 16 במרץ 2023 (IST)
- שמש מרפא אין מה להוסיף על דברי תפארת אבות, רק אפשר להוסיף שגם עומד בראשות ישיבה וכולל ללימוד הקבלה ור"מ בשער השמים וכנ"ל. תכליתי (שיחה) 16:47, 14 במרץ 2023 (IST)
- החשיבות ברורה! מדובר באחד מגדולי המשפיעים והמקובלים בעולם החסידי, ומחבר ספרים רבים, יש לו מסביבו קהילה תוססת --תפארת אבות (שיחה) 14:08, 14 במרץ 2023 (IST)
מנטרים, אבקש להעביר את משתמש:תכליתי/הרב חיים אלעזר פרידמן למרחב הערכים. תודה תכליתי (שיחה) 18:19, 14 במרץ 2023 (IST)
- בוצע בס"ד. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 23:16, 15 במרץ 2023
- ייש"כ עצום. תכליתי (שיחה) 15:49, 16 במרץ 2023 (IST)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב ישראל דוד הרפנס למרחב הערכים. תודה תכליתי (שיחה) 19:54, 14 במרץ 2023 (IST
- איסתרק, תעיין ב 3 הטיוטות דלעיל, הם בשלים, מוכנים ומזומנים ומחכים להעברה. תודה מראש תכליתי (שיחה) 22:25, 15 במרץ 2023 (IST)
- תכליתי אני מעביר את האחרון. אנא הכנס את הקישורים בפרק 'ספריו' לתבנית:אוצר החכמה, ועדיף תבנית:היברובוקס, אם הם קיימים שם. תוכל להיעזר בבוקמרקלט. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 22:39, 15 במרץ 2023
- תכליתי, צריך גם קטגוריות (ראה כאן, אולי תדע פשר דבר). והדברים אמורים גם לגבי שאר הערכים. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 23:16, 15 במרץ 2023
- תכליתי אני מעביר את האחרון. אנא הכנס את הקישורים בפרק 'ספריו' לתבנית:אוצר החכמה, ועדיף תבנית:היברובוקס, אם הם קיימים שם. תוכל להיעזר בבוקמרקלט. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 22:39, 15 במרץ 2023
מוכן מנטרים ואחרי שיעבור יגיע עוד הרבה מידע. אגב, להעביר לרבי כי בד"ה. כפוף לכללים (שיחה) 22:25, 15 במרץ 2023 (IST)
כפוף לכללים אנא הבהר חשיבות. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 23:54, 15 במרץ 2023
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים (כתבתי עליו ערך אחר שכתבתי ערך על חמיו שמואל סבא חמוה דרב שמואל בר אמי וראיתי שאין עליו ערך) ערך קצרצר, תודה --לעבעדיג (שיחה) 22:55, 15 במרץ 2023 (IST)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי משה נתן דוב ציינווירט למרחב הערכים. תודה. בשל! תכליתי (שיחה) 23:04, 16 במרץ 2023 (IST)
- @תכליתי מנוסח קצת כמו כתבה עם מדי הרבה צבע. השתדל לכתוב מידע יותר אנצי' ויבש. הכל לטובה (שיחה) 01:52, 17 במרץ 2023 (IST)
- עשיתי הכי אנצי', לא נראה לי שאפשר יותר. תכליתי (שיחה) 16:52, 17 במרץ 2023 (IST)
- העברתי בהסתמך על דברי @ספרא, למרות דלא ברורה לי החשיבות. שמש מרפא (שיחה) 21:54, 19 במרץ 2023 (IST)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי ישראל פריינד למרחב הערכים. תודה תכליתי (שיחה) 01:28, 17 במרץ 2023 (IST)
- @תכליתי הערך נראה די טוב, אך כדאי לעבור עליו שוב ולשקול איחוד פסקאות. 28 ביוני 1855 - א' באדר ה'ת"ש נראה לך תקין?! הכל לטובה (שיחה) 01:55, 17 במרץ 2023 (IST)
- תיקנתי. תכליתי (שיחה) 19:13, 18 במרץ 2023 (IST)
מנטרים מגדולי תלמידי הבעל שם טוב ומהמפורסמים שבהם, פלא שאין עדיין ערך עליו, אבקש להעבירו למרחב הערכים, תודה --לעבעדיג (שיחה) 20:56, 18 במרץ 2023 (IST)
- @לעבעדיג, הערך צריך הרבה עריכה. בשלב זה אני מצפה ממך לעשות זאת בעצמך. שמש מרפא (שיחה) 16:21, 20 במרץ 2023 (IST)
- שמש מרפא כבר יותר טוב --לעבעדיג (שיחה) 16:09, 22 במרץ 2023 (IST)
- @לעבעדיג, עדיין צריך הרבה עריכה. שמש מרפא (שיחה) 16:26, 22 במרץ 2023 (IST)
- שמש מרפא ערכתי ניסיתי לצמצם את הסיפור --לעבעדיג (שיחה) 00:10, 24 במרץ 2023 (IST)
- שמש מרפא שְכּוֹיֶיח! על העריכה הקצרה והקולעת, תזכורת: עכשיו נשאר רק להעביר למרחב הערכים --לעבעדיג (שיחה) 20:01, 27 במרץ 2023 (IDT)
- שמש מרפא ערכתי ניסיתי לצמצם את הסיפור --לעבעדיג (שיחה) 00:10, 24 במרץ 2023 (IST)
- @לעבעדיג, עדיין צריך הרבה עריכה. שמש מרפא (שיחה) 16:26, 22 במרץ 2023 (IST)
- שמש מרפא כבר יותר טוב --לעבעדיג (שיחה) 16:09, 22 במרץ 2023 (IST)
- @לעבעדיג, טתפל בקטגוריות בבקשה. שמש מרפא (שיחה) 01:30, 28 במרץ 2023 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי משה סאקס למרחב הערכים. תודה תכליתי (שיחה) 22:05, 18 במרץ 2023 (IST)
מנטרים ערך פשוט אך נצרך, נא להעבירו למרחב הערכים --לעבעדיג (שיחה) 22:17, 18 במרץ 2023 (IST)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי מאיר מלמד למרחב הערכים. תודה מאיר (שיחה) • כ"ה באדר ה'תשפ"ג • 22:58, 18 במרץ 2023 (IST)
- @מאיר, צריך מעט ליטוש ניסוח. שמש מרפא (שיחה) 14:49, 20 במרץ 2023 (IST)
- שמש מרפא שופץ. מאיר (שיחה) • ט' בניסן ה'תשפ"ג • 10:50, 31 במרץ 2023 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב משה אליעזר בלום למרחב הערכים. תודה תכליתי (שיחה) 00:12, 19 במרץ 2023 (IST)
לקחתי ממיזם של יואל וייס, חסר ביוגרפיה, אבל העיקר זה אישיותו ופעולתיו. מוכר מאוד בארה"ב. ומפורסם גם בעולם כיועץ ומחנך. תכליתי (שיחה) 00:12, 19 במרץ 2023 (IST)
- @תכליתי, לא ניתן להעביר ערךללא שום ביוגרפיה. שמש מרפא (שיחה) 16:33, 20 במרץ 2023 (IST)
- אפשר למחוק את פסקת הביוגרפיה ולהשאיר רק האישיות זה העיקר בערך הזה. ראיתי בכמה ערכים שאין ביוגרפיה תקינה. תכליתי (שיחה) 19:46, 20 במרץ 2023 (IST)
- תכליתי אולי הערכים שראית עסקו באנשים שביוגרפיתם אינה ידועה. בכל מקרה, זה לא לכתחילה. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 6:06, 21 במרץ 2023
מנטרים אשמח בהעברה למרחב הערכים במכלול, נראה ראוי. יד אהרן (שיחה) 12:17, 19 במרץ 2023 (IST)
- מצטרף. ואולם חי אני • שיחה • כ"ו באדר ה'תשפ"ג • 13:57, 19 במרץ 2023 (IST)
- שמש מרפא. יד אהרן (שיחה) 14:42, 20 במרץ 2023 (IST)
- יש תור. שמש מרפא (שיחה) 14:44, 20 במרץ 2023 (IST)
- מכיון שנעשו טעויות, נבקש שוב להכניס את הערך. תודה. ואולם חי אני • שיחה • כ"ח באדר ה'תשפ"ג • 12:05, 21 במרץ 2023 (IST)
- יש תור. שמש מרפא (שיחה) 14:44, 20 במרץ 2023 (IST)
- שמש מרפא. יד אהרן (שיחה) 14:42, 20 במרץ 2023 (IST)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי שמואל שמעלקא לייפר למרחב הערכים. תודה תכליתי (שיחה) 20:19, 19 במרץ 2023 (IST)
- העברתי, למרות שלא ברור לי אם יש חשיבות. נא לטפל בקטגוריות. שמש מרפא (שיחה) 09:20, 22 במרץ 2023 (IST)
- החשיבות די ברורה - ראש ישיבה שהעמיד אלפי תלמידים. תכליתי (שיחה) 19:51, 22 במרץ 2023 (IST)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי שלמה אולמן למרחב הערכים. תודה ואולם חי אני • שיחה • כ"ח באדר ה'תשפ"ג • 18:15, 21 במרץ 2023 (IST)
- @ואולם חי אני, יש הרבה תרגמת. שמש מרפא (שיחה) 09:07, 22 במרץ 2023 (IST)
- ועכשיו?--הדייג (שיחה) 11:27, 22 במרץ 2023 (IST)
- @הדייג ו @ואולם חי אני, עדיין יש קצת בלאגן, כדאי גם למצוא מקורות נוספים - חיפוש באוצר החכמה יכול להעלות כמה כאלה. חוצמזה, יש לסדר את הקישורים החיצוניים כמקובל. שמש מרפא (שיחה) 11:48, 26 במרץ 2023 (IDT)
- {א|שמש מרפא}} אין באוצר החכמה כלום. ואולם חי אני • שיחה • ד' בניסן ה'תשפ"ג • 16:31, 26 במרץ 2023 (IDT)
- תחפש באצה"ח שלמה אולמן בהצמדת מילים. ראה למשל מאסף לתולדות היהודים בתפוצות, מיכאל - 12, 12, באתר אוצר החכמה (צפייה חופשית – מותנית ברישום) שמש מרפא (שיחה) 16:51, 26 במרץ 2023 (IDT)
- תעיין שם בעמוד ק"ל הערה 12 ... ואולם חי אני • שיחה • ד' בניסן ה'תשפ"ג • 18:12, 26 במרץ 2023 (IDT)
- אין כמעט איזכורים (אם בכלל) ואולם חי אני • שיחה • ד' בניסן ה'תשפ"ג • 18:15, 26 במרץ 2023 (IDT)
- תחפש באצה"ח שלמה אולמן בהצמדת מילים. ראה למשל מאסף לתולדות היהודים בתפוצות, מיכאל - 12, 12, באתר אוצר החכמה (צפייה חופשית – מותנית ברישום) שמש מרפא (שיחה) 16:51, 26 במרץ 2023 (IDT)
- {א|שמש מרפא}} אין באוצר החכמה כלום. ואולם חי אני • שיחה • ד' בניסן ה'תשפ"ג • 16:31, 26 במרץ 2023 (IDT)
- @הדייג ו @ואולם חי אני, עדיין יש קצת בלאגן, כדאי גם למצוא מקורות נוספים - חיפוש באוצר החכמה יכול להעלות כמה כאלה. חוצמזה, יש לסדר את הקישורים החיצוניים כמקובל. שמש מרפא (שיחה) 11:48, 26 במרץ 2023 (IDT)
- ועכשיו?--הדייג (שיחה) 11:27, 22 במרץ 2023 (IST)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי אברהם פאסלבורג למרחב הערכים. תודה מוטל (שיחה) 19:06, 21 במרץ 2023 (IST)
- @מוטל בוצע בס"ד שמש מרפא (שיחה) 09:07, 22 במרץ 2023 (IST)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:שער החפירות למרחב הערכים. זה ערך קצרצר קצת אבל אם כל התוכן שאפשר להכניס. תודה איך ~ שיחה ~ כ"ט באדר ה'תשפ"ג ~ 14:09, 22 במרץ 2023 (IST)
- @איך, האם ישנם חלקים בערך שמועתקים מערכים אחרים? שמש מרפא (שיחה) 14:24, 22 במרץ 2023 (IST)
- רוב הערך לקחתי מהמקורות למטה [בעיקר מאתר הגן הארכאולוגי באנגלית] בקטע הראשון הוספתי גם מערך הגן הארכאולוגי ירושלים תודה איך ~ שיחה ~ כ"ט באדר ה'תשפ"ג ~ 14:30, 22 במרץ 2023 (IST)
- שמש מרפא יש לך התנגדות להעברה? איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 7:41, 23 במרץ 2023
- רוב הערך לקחתי מהמקורות למטה [בעיקר מאתר הגן הארכאולוגי באנגלית] בקטע הראשון הוספתי גם מערך הגן הארכאולוגי ירושלים תודה איך ~ שיחה ~ כ"ט באדר ה'תשפ"ג ~ 14:30, 22 במרץ 2023 (IST)
מנטרים אבקש להעביר את משתמש:ואולם חי אני/יצחק צבי רצרסדורפר למרחב הערכים. נא לא לשכוח להוסיף רבי ואולם חי אני • שיחה • כ"ט באדר ה'תשפ"ג • 17:08, 22 במרץ 2023 (IST)
- בוצע ע"י איסתרק
איסתרק תודה רבה! ואולם חי אני • שיחה • ב' בניסן ה'תשפ"ג • 12:50, 24 במרץ 2023 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב נתנאל ספרין למרחב הערכים. תודה תכליתי (שיחה) 21:34, 23 במרץ 2023 (IST)
- אין חשיבות על פי הכללים. מקוה • שיחה • ב' בניסן ה'תשפ"ג 05:41 (IDT)
- למה לא? אדמו"ר שברשותו כמויות של אברכים בכוללים שלו ומקובל מפורסם מאוד וכמו שיש ערכים על כל המקובלים גם עליו יהיה, בגלל אדמו"רותו יפסלוהו? אולי האדמו"רות לא זכאית אבל בהחלט לגבי מקובל מפורסם שעמד בראשות ישיבת מקובלים ותחת נשיאותו מאות חברי כוללים. תכליתי (שיחה) 16:28, 24 במרץ 2023 (IDT)
- ואפשר לראות בערך, הכל עם מקורות, חבל זסתם לומר בלי לחשוב, באמת שלא אדמו"ר עם הקריטוריונים, אבל זה לא סתם אדמו"ר רגיל כמו... אלא מקובל ומעין "בבא". תכליתי (שיחה) 16:37, 24 במרץ 2023 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר למרחב, עברתי על זה, תיקנתי, שיפצתי, ערכתי ושיפרתי, מוכן ומזומן להעברה, מדובר באדמו"ר בתקופת השואה וצדיק ומקובל נשגב. ובכלל חסר ערכים על אדמו"רי קומרנה לאחר השואה. ייש"כ. תכליתי (שיחה) 22:23, 23 במרץ 2023 (IST)
- @תכליתי בוצע בס"ד שמש מרפא (שיחה) 23:40, 23 במרץ 2023 (IST)
- ייש"כ עצום. ב"ה התקדמנו בערכים על האדמו"רים מקומרנה. תכליתי (שיחה) 00:06, 24 במרץ 2023 (IST)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב נחום אריה סאפרין למרחב הערכים. תודה תכליתי (שיחה) 00:32, 24 במרץ 2023 (IST)
ראיתי לנכון להסביר את החשיבות: באמת שזה לא עוד איזה אדמו"ר קטנטן וזהו. מדובר במשפיע שעומד בראשות מפעלות כבירות לתורת החסידות, במסגרתם: רשת כוללים ענפה בארץ ובחו"ל, בירושלים, בני ברק, קרית יואל, וומס"ב, ועוד. ללימוד הנגלה והנסתר.
התופעה שלו היא ייחודית, הוא סוחף אחריו מצד אחד בחורים 'עוייבדים' ואברכים שיודעים כתבי אר"י וספרי חסידות לצד יהודים חסידים מבוגרים ממנו בהרבה, ומצד שני יש לו חסידים עשירים ובעלי בתים, עסקנים ואישי ציבור, בעיקר בארה"ב. שילוב של קבלה ועסקנות, בעל חסד שמנהל קופת חסד שמסייעת למשפחות רבות.
ולצד הכל מנהל מכון אדיר להוצאת ספרי חסידות קומרנה בשם 'פתח ההיכל' שכבר הוציאה לאור עשרות ספרים ידועים ברחבי עולם החסידות. הבעיה היא שכמעט ולא מתפרסם ברשת ובעולם הרחובי, הכל מנוהל בהצנע לכת ובאי רעש ופרסום, הוא עורך שבתות במירון עם מאות אנשים באיזה אולם שקט וכדו'.
ולגבי הקריטוריונים הפשוטים, יש לו שלוש בתי מדרש ו6 כוללים.
בקיצור צריך לשמוע עליו ולהבין. מקווה שמובן. תכליתי (שיחה) 00:32, 24 במרץ 2023 (IST)
- מצטרף לדברי 'תכליתי', מדובר בתופעה די נדירה של יהודי בשנות הארבעים המוקדמות שבהינף יד מרים פרוקייטים אדירים, כהקדמת תלמוד תורה, כוליים של עשרות אברכים, בתי מדרש לתורה ולתפלה שבהם מעמדים והתוועדויות באופן שוטף, והוצאות עשרות ספרי עב ערך. בפירוש יש לו חשיבות אנציקלופדית --תפארת אבות (שיחה) 00:41, 24 במרץ 2023 (IST)
- יש מקורות שתומכים בטענות הנ"ל? מקוה • שיחה • ב' בניסן ה'תשפ"ג 05:40 (IDT)
- הרוב הבאתי בערך. תכליתי (שיחה) 23:21, 25 במרץ 2023 (IDT)
מבקש מהמנטרים לבדוק שוב, יש כמה מקורות לזה שפועלת תחתיו מכון להוצאת ספרים, אם כי הספרים לא נמצאים באוצר החכמה וזה קצת בעיה אבל ברשת אפשר למצוא. ובכלל לחשוב ע"ז קצת, כי יש בעיה שהוא לא מתפרסם ברשת והוא נגד פרסום ויח"צנות, אז אולי פה אפשר להקל במקורות ולהסתמך על המכלולאים הותיקים והאמינים. כדוגמת 'תפארת אבות' ו'טישיו' שהבהירו את החשיבות וגם לברר קצת ברחוב ובודאי ניתן לשמוע ד"שים רציניים. ולהחליט על העברת הטיוטה למרחב. תודה מראש. תכליתי (שיחה) 14:33, 30 במרץ 2023 (IDT)
- מצטרף לדברי 'תכליתי', מדובר בתופעה די נדירה של יהודי בשנות הארבעים המוקדמות שבהינף יד מרים פרוקייטים אדירים, כהקדמת תלמוד תורה, כוליים של עשרות אברכים, בתי מדרש לתורה ולתפלה שבהם מעמדים והתוועדויות באופן שוטף, והוצאות עשרות ספרי עב ערך. בפירוש יש לו חשיבות אנציקלופדית --תפארת אבות (שיחה) 00:41, 24 במרץ 2023 (IST)
- @תכליתי, תטפל בקט' בבקשה. שמש מרפא (שיחה) 16:46, 30 במרץ 2023 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב פנחס דוד בונקר למרחב הערכים. תודה תכליתי (שיחה) 00:39, 24 במרץ 2023 (IST)
אין ביוגרפיה ואין לו איזה עבר עשיר במיוחד. תכליתי (שיחה) 00:39, 24 במרץ 2023 (IST)
- @תכליתי, אנא ההבהר חשיבות. שמש מרפא (שיחה) 10:35, 24 במרץ 2023 (IDT)
- הוא משפיע פופולרי, ובפרט בנסיעותיו לארה"ב. מצו"ב קישור לאירוע קלאסי שעשה לבני אחת מקהילותיו מארה"ב https://www.jdn.co.il/flashes/3895/ --תפארת אבות (שיחה) 14:38, 24 במרץ 2023 (IDT)
- בדוק כך, משפיע ברסלבאי פופולרי, תסתכל קצת ברשת עליו. תכליתי (שיחה) 16:41, 24 במרץ 2023 (IDT)
- שמש מרפא מה עם זה? תכליתי (שיחה) 23:12, 26 במרץ 2023 (IDT)
מנטרים אבקש שוב תכליתי (שיחה) 18:33, 27 במרץ 2023 (IDT)
- בטיפולי. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 15:26, 28 במרץ 2023
מנטרים, אבקש להעביר למרחב הערכים. תודה מראש על כל העבודה שאתם משקיעים פה. כפוף לכללים (שיחה) 11:00, 26 במרץ 2023 (IDT)
- חסרים בערך מקורות באופן גורף, נא לצרף. אפרון (שיחה) 11:35, 26 במרץ 2023 (IDT)
מנטרים שמש מרפא אבקש להעביר את טיוטה:איך האב געווארט למרחב הערכים. מוכן. תודה • עפר ואפר (שיחה ~ תרומות) • ד' בניסן ה'תשפ"ג • 17:42, 26 במרץ 2023 (IDT)
- לא מספיק ברור בערך שזהו אלבום שחוזר על שירים של יום טוב ערליך (ולא רק שהוא כתב והלחין אותם). זה צריך להיות גם בפתיח. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 18:06, 26 במרץ 2023
- סודר • עפר ואפר (שיחה ~ תרומות) • ד' בניסן ה'תשפ"ג • 18:23, 26 במרץ 2023 (IDT)
מנטרים אם אפשר להחליף עם הערך הויקיפדי תודהצעיר שבכהונה (שיחה) 21:23, 26 במרץ 2023 (IDT)
- עדיין זקוק לליטוש לשוני ועריכה כללית. שמש מרפא (שיחה) 00:14, 28 במרץ 2023 (IDT)
מנטרים בבקשה נא להעביר למרחב הערכים. --לעבעדיג (שיחה) 18:30, 27 במרץ 2023 (IDT)
- מנטרים 3 ערכים קלים -זה, ועוקבן בר נחמיה ריש גלותא ורבי יהודה גלוסטרא (חוץ מתנא ופליג שיותר מורכב) אם אפשר לבקש שוב העברה מהירה תודה --לעבעדיג (שיחה) 01:06, 30 במרץ 2023 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר. בשל עם מקורות תכליתי (שיחה) 18:32, 27 במרץ 2023 (IDT)
בוצע. תכליתי (שיחה) 19:58, 27 במרץ 2023 (IDT)
מנטרים אבקש שוב לאחר עריכה מחדש ודילול הערך להעבירו למרחב הערכים, לדעתי הוא זכאי לערך כמו כל סופר ובוודאי כשספריו מאוד מפורסמים והרבה מצטטים מספריו, תודה --לעבעדיג (שיחה) 20:18, 27 במרץ 2023 (IDT)
מנטרים נא להעבירו למרחב הערכים, (נראה לי ערך קל לניטור [יחסית]) תודה על הכל --לעבעדיג (שיחה) 04:04, 28 במרץ 2023 (IDT)
- בטיפול. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 15:19, 28 במרץ 2023
מנטרים כמדומני שהדף בשל, ויש חשיבות. המבקר (שיחה) 16:29, 28 במרץ 2023 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים (חלק ממבצע נמשכת להעלות ערכים של ראשי הגולה שנמצאים בגמרא) תודה --לעבעדיג (שיחה) 00:18, 29 במרץ 2023 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב הערכים, ערך מעניין. תודה --לעבעדיג (שיחה) 06:46, 29 במרץ 2023 (IDT)
מנטרים יקרים, אשמח אם תעלו אותו למרחב הערכים. שכחתי לקרוא לו שם - אולם-בוריאש. תרגמתי אותו מהוויקיפדיה האנגלית. (יש קישורים לערך באנגלית במקומות הרלוונטים במכלול). ירון פיק (שיחה) 16:00, 30 במרץ 2023 (IDT)
- @ירון פיק, תערוך שוב ותצמד למקור. יש שם אי-התאמות ושיבושים. שמש מרפא (שיחה) 11:14, 2 באפריל 2023 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:ישיבת משכן ידידיה למרחב הערכים. תודה מוסא (שיחה) 18:30, 30 במרץ 2023 (IDT)
- מוסא נשמח להעביר, ברגע שהערך יהיה מבוסס על מקורות. כל עוד זה לא קורה לא יעזור לבקש שוב. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 18:33, 30 במרץ 2023
מנטרים יקרים, אשמח אם תעבירו את הערך למרחב.
כתבתיו בעצמי, באוצר החכמה אין הרבה אינפורמציה, ואינני חושב שברשת יהיה משהו משמעותי יותר מזה.
- מעריך את השקעתך, אבל הערך חסר מקורות. אנחנו לא יכולים להעביר ערכים במצב כזה. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 23:56, 1 באפריל 2023
- איסתרק, מיקרתי את הערך. למרבה הצער האיש לא התפרסם בתודעה הציבורית, ואין עליו הרבה חומר. מה שיש זה מספר זיכרון שהוציאה עליו הישיבה, והוא מאוד חד צדדי. ירון פיק (שיחה) 00:44, 2 באפריל 2023 (IDT)
- רק אציין שהחשיבות גבולית למדי. שמש מרפא (שיחה) 14:14, 2 באפריל 2023 (IDT)
- שמש מרפא, האיש היה גדול תלמידי ר' נחום, שישיבות רבות לומדות כשיטתו (בעיקר בירושלים), והוא גם כתב וערך את ספריו. רק בגלל התרומה הכבירה שלו לשיטת הלימוד הישיבתית הוא ראוי לערך.
- זה בערך כמו שיגידו שהרב פינקוס לא ראוי לערך כי הוא נפטר צעיר (ג"כ בגיל 50 ומשהו) וחוץ מלמסור שיחות הוא לא היה מפורסם. ירון פיק (שיחה) 23:21, 2 באפריל 2023 (IDT)
מנטרים נא להעביר למרחב, הערך מתורגם מהאנגלית - חוששני שאין הרבה מידע נוסף על האיש. ירון פיק (שיחה) 22:58, 1 באפריל 2023 (IDT)
- @ירון פיק, יש עדיין תרגמת (משפטים כמו "רשימת המלך הסינכרוניסטית" ועוד). שמש מרפא (שיחה) 14:23, 13 באפריל 2023 (IDT)
- או קיי, בינתיים שיישאר ככה, כי אסדר את זה בקרוב. אבקש טיפול פעם נוספת כשהתרגמת תוכחד ירון פיק (שיחה) 14:25, 13 באפריל 2023 (IDT)
כאמנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב אליעזר צבי טויב למרחב הערכים. תודה שרביט (שיחה) 23:44, 1 באפריל 2023 (IDT)
אני יודע שדשו בזה. אבל עכשיו אבקש העברה נוספת לאחר עריכה והוספת מקורות לכל הנכתב בערך, החשיבות היא: פעיל מאוד בעולם התשובה, מקרב רחוקים ועומד בראשות ארגון פעיל מאוד קירוב בארץ. ומוכר מאוד בפעילות בעולם התשובה.- אפשר לעיין במקורות. בנוסף לרב קהילה ור"מ עשרות שנים בישיבת תולדות אברהם יצחק, עד לאחרונה. שרביט (שיחה) 23:44, 1 באפריל 2023 (IDT)
- אני מכיר אותו אישית, לא שמעתי כלום על פעילותו בעולם התשובה. הוא גם לא רב קהילה, אלא רב של שטיבלאך קטן בביתר. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 23:58, 1 באפריל 2023
- מעניין, מידע אישי לא גובר על מקורות וקישורים לכל הפעילות שלו. תעיין עוד פעם בקישורים ותראה בעצמך איך שהוא מקרב ונוסע מדי חודש לקירוב רחוקים בערי הארץ כמו: חולון, באר שבע, בית שאן באר שבע ועוד עשרות הכל עם מקורות, ולגבי הקהילה זה לא שטיבלאך קטן אל בית כנסת עם מאה פלוס מקומות ומתנהלת שם חבורות לבחורים ואברכים וגם זה עם מקור. אם יש מקור אתה לא יכול להתווכח. אבקש את חוו"ד שאר המנטרים. שרביט (שיחה) 00:01, 2 באפריל 2023 (IDT)
- אני רק מסביר למה אני נגד העברת הערך, ולא אעביר אותו. כל הקישורים שם חסומים לי, מצטער. בית הכנסת הוא בגודל של קרוואן. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 0:05, 2 באפריל 2023
- יש לך טעות. אתה מתבלבל בהחלט. בנין גדול מאוד עם היכל ביהמ"ד ושטיבל ומקוה טהרה. ואני יכול לשלוח לך תמונות אם תרצה. ואני לא אשם שהם חסומים לך. JDN גם חסום לך? 00:07, 2 באפריל 2023 (IDT)
- אתה באמת לא אשם – ואף אחד לא אשם. אני לא חייב להעביר כלום, כולנו כאן בהתנדבות. תמונות לא תעזורנה, אני יודע איך נראה בית מדרשו. זה אכן בנין (לא מאוד גדול), עם היכל (בגודל קראוון) ושני שטיבלאך, ומקווה טהרה. אבל האמת היא שהדברים האלה פחות חשובים, מה שמשמעותי זה השפעתו, פועליו ומפורסמותו. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 0:21, 2 באפריל 2023
- לא אמרתי שאתה חייב. יפה על העבודה שלך. אני מאוד מעריך. רק אני הבאתי מקורות לכל מה שכתבתי והמקורות מספקים בהחלט ואני מחכה למנטר שכן פתוחים לו. והביהמ"ד -ההיכל זה מאה מקומות פלוס-אני ספרתי בעצמי. ותמוונת של הקירוב יאמרו לך הרבה ואם לא ידעת עד עכשיו מעכשיו תדע ע"ז. שרביט (שיחה) 00:26, 2 באפריל 2023 (IDT)
- שמש מרפא, תייגתי אותך כי אני רואה שאתה פעיל פה. אולי תבדוק את זה, תעיין קצת בקישורים, הוא באמת ענק בעולם התשובה כבר למעלה מעשר שנים הוא עורך מדי חודש, מסעות קירוב בכל הערים והיישובים הנדחים והלא נדחים בארץ. מגיעים אליו הרבה מאוד להתחזק. תודה מראש. שרביט (שיחה) 00:34, 2 באפריל 2023 (IDT)
- כאחד שמכיר אישית את המקום, אני יודע לציין כי בית מדרשו והשטיבלאך וכל המסתעף לזה, הוא מקום בהחלט מרכזי בעיר ביתר עילית למי שמכיר, עובדא שכעת בבין הזמנים יש לפחות עשרה מנינים לתפילת שחרית, מעיד שזה מקום מרכזי ביותר, בנוסף למסעות של הרב טויב אל העם שבשדות כדי לקרב אותם לאבינו שבשמים כמסורת אבותיו הגדולים מעידים על אישיותו הגדולה, ועל הזכות לערך במקום כזה חשוב כהמכלול'ברוך באב"ד (שיחה) 00:59, 2 באפריל 2023 (IDT)
- שמש מרפא, תייגתי אותך כי אני רואה שאתה פעיל פה. אולי תבדוק את זה, תעיין קצת בקישורים, הוא באמת ענק בעולם התשובה כבר למעלה מעשר שנים הוא עורך מדי חודש, מסעות קירוב בכל הערים והיישובים הנדחים והלא נדחים בארץ. מגיעים אליו הרבה מאוד להתחזק. תודה מראש. שרביט (שיחה) 00:34, 2 באפריל 2023 (IDT)
- לא הייתי מדויק מספיק: רק אמרתי שמצד בית מדרשו וקהילתו אין חשיבות. את פעילותו בתחום התשובה איני מכיר, וכיוון שאתה טוען שהיא רחבה ומשמעותית מאוד, אני מושך את ידי ולא מביע דעה בסוגיה. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 2:40, 2 באפריל 2023
- מודה ועוזב - ירוחם!. ברוך באב"ד (שיחה) 02:42, 2 באפריל 2023 (IDT)
- למה שלא תביע דעה. אתה מנטר נחמד ואולי תועיל לפנות מזמנך לבדוק את הנושא, אם הוא פעיל חזק בתנועת התשובה ויש לכך המקורות הנדרשות אז זכאי. לא כך? שרביט (שיחה) 02:47, 2 באפריל 2023 (IDT)
- מודה ועוזב - ירוחם!. ברוך באב"ד (שיחה) 02:42, 2 באפריל 2023 (IDT)
- לא הייתי מדויק מספיק: רק אמרתי שמצד בית מדרשו וקהילתו אין חשיבות. את פעילותו בתחום התשובה איני מכיר, וכיוון שאתה טוען שהיא רחבה ומשמעותית מאוד, אני מושך את ידי ולא מביע דעה בסוגיה. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 2:40, 2 באפריל 2023
כפי כבר כתבתי כמה פעמים, אין לי דרך לבדוק את המקורות. אני יכול לנסות לפנות למנטרים אחרים. אגב, תיוג מנטרים בפעם הרביעית באותה פסקה, לא באמת תביא תועלת יותר מקודמותיה. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 13:00, 2 באפריל
- שמש מרפא, אולי תתנדב אתה לעיין בקישורים ובטיוטה. לכאורה לא שונה מפעילי תנועת התשובה האחרים. בהחלט פעיל חזק בעולם התשובה, הוא נוסע מדי חודש ליישובים וערים רחוקים לקרב את אחב"י לאשב"ש כדרך אביו שהסמיכו להמשיך את פעילתיו בתחילת מחלתו ה"י וישלח לו רפו"ש והרב טויב עומד בארץ בראש ארגון אור עולם (לשעבר: אור לתפוצות) מיסודו של אביו שזה ארגון שפועל שנים רבות לקירוב רחוקים ומתנהלת עם צוות של עשרות עובדים. ואפשר לראות הכל בטיוטה. תודה מראש. שרביט (שיחה) 13:06, 2 באפריל 2023 (IDT)
- קשה לי לראות מבעד למסכי היח"צ בכתבות הנ"ל האם ישנה חשיבות, אבל אטפל בערך בכל זאת, בהמשך בל"נ. שמש מרפא (שיחה) 16:00, 2 באפריל 2023 (IDT)
- תודה על היחס. אבל למה לקרוא לזה כתבות יח"צ... בסה"כ כעשר שנים לא היה שום יח"צ ותמונות אבל לזיכוי הרבים החלו לפרסם בשנתיים האחרונות תמונות מהמסעות קירוב ולא שמישהו מיחצ"ן... בכל אופן אשמח שתבדוק את זה. ואם חסר לך חומר אני יכול לשלוח לך באדיבות, יש לי המון שלא מופיעים בקישורים. גליונות כתבות וכדו'. ותמונות רבות. ייש"כ מראש. שרביט (שיחה) 16:21, 2 באפריל 2023
- איך האב געווארט אין געווארט (אני מחכה בסבלנות...) שרביט (שיחה) 22:51, 13 באפריל 2023 (IDT)
- @ניגשתי לערוך קצת, ולמעשה אני מתאר לעצמי שהוא ימחק בדיון חשיבות/הצבעה. אני נוטה להקל יותר בהעברת דפי טיוטה, אבל תקח בחשבון שיהיה הרבה יותר קשה לשחזר את הערך בבוא היום משנמחק. שמש מרפא (שיחה) 11:23, 14 באפריל 2023 (IDT)
- תן לי להבין משהו: אני לא רואה בך אחד שסתם מעביר ערך ללא בטחון שהערך יחזיק מעמד, אם אתה מחליט להעלותו כנראה שזה עובר חשיבות, וע"כ לא נראה לי שימחקו אחרי סבירות דעתך. ואני באמת לא מבין למה לא זכאי, בוא נגיד שהוא לא רב קהילה ולא בן של אדמו"ר האם גם אז יהיה שאלה ולא יסופק פעיליותיו בקירוב רחוקים שזה מוכח עם מקורות רבות לאין ספור והוא ידוע ופעיל חזק בתנועת התשובה? ואפשר לבדוק זאת גם ברשת וגם לשאול כל תושב עיר כמו: באר שבע, בית שאן, חולון וכדו' (אני מתכוין לאלו שצריכים לדעת עליו...) שהם ודאי מכירים ויודעים על הפעילות שלו, אז זה שהוא גם רב וגם בן של אדמו"ר אני לא חושב שצריך לפסול אותו מהחשיבות. בסה"כ אם הוא עובר מבחינת הפעילות בתנועת התשובה אז זה צריך להישאר כך. עכ"פ אני ישמח מאוד אם תעביר ונקווה שלא יהיו בעיות בהמשך וה' הטוב יעזור ובכל מקרה אם אני בטוח שהוא זכאי אז אני יוכל להתווכח אז אם יהיה צריך - מקווה שלא. ייש"כ על הכל! ---- שרביט (שיחה) 14:19, 14 באפריל 2023 (IDT)
- לא, אני רואה בי מי שאין תפקידו להיות שופט יחיד. לפני שאני מעביר אני צריך לקבל תשובה מניחה את הדעת, לא בהכרח כזו שאני מסכים עמה, והדיון יתבצע כמקובל לאחר העברה. יתכן שאף אניח תבנית חשיבות בעצמי. שמש מרפא (שיחה) 11:19, 16 באפריל 2023 (IDT)
- הבנתי, אבל תן לי לשאול משהו, למה בעצם תצטרך להניח תבנית חשיבות? האם זה מוטל בספק? אני בתומי הלכתי ושואל: אם זה מוכר וידוע ועם מקורות מוסמכים שהוא פעיל מאוד בתנועת התשובה ועומד בראשות ארגון פעיל מאוד עם צוות שלם של עובדים אז לכאורה אין ספק, כמו השאר בקטגורית הפעילים. תסביר לי במילה אחת למה זה מוטל בספק? תודה. שרביט (שיחה) 14:26, 16 באפריל 2023 (IDT)
- מוטל'ה מה אתה אומר? שרביט (שיחה) 16:12, 17 באפריל 2023 (IDT)
- זה מתחיל קצת להתאחר. אני הסברתי היטב החשיבות, אין מקום לפקפק. מדובר בפעיל חזק מאוד של יותר מעשר שנים עוד לפני כוכבים רבים. ממשיך בחיי אביו את דרכו בקירוב רחוקים. הכל היה בהצנע לכת ולאחרונה מתפרסם, בבקשה להזדרז אם אפשר. תרמתי הרבה למכלול, זה לא יפה שהערכים הרבים שיצרתי מועברים רק מה שמעניין לכם, לא יודע למי יש פה איזה אינטרס נגד. זה חייב לעבור אין שום סיבה שלא. בבקשה לעשות משהו. שרביט (שיחה) 16:54, 17 באפריל 2023 (IDT)
- מוטל'ה מה אתה אומר? שרביט (שיחה) 16:12, 17 באפריל 2023 (IDT)
- הבנתי, אבל תן לי לשאול משהו, למה בעצם תצטרך להניח תבנית חשיבות? האם זה מוטל בספק? אני בתומי הלכתי ושואל: אם זה מוכר וידוע ועם מקורות מוסמכים שהוא פעיל מאוד בתנועת התשובה ועומד בראשות ארגון פעיל מאוד עם צוות שלם של עובדים אז לכאורה אין ספק, כמו השאר בקטגורית הפעילים. תסביר לי במילה אחת למה זה מוטל בספק? תודה. שרביט (שיחה) 14:26, 16 באפריל 2023 (IDT)
- לא, אני רואה בי מי שאין תפקידו להיות שופט יחיד. לפני שאני מעביר אני צריך לקבל תשובה מניחה את הדעת, לא בהכרח כזו שאני מסכים עמה, והדיון יתבצע כמקובל לאחר העברה. יתכן שאף אניח תבנית חשיבות בעצמי. שמש מרפא (שיחה) 11:19, 16 באפריל 2023 (IDT)
- תן לי להבין משהו: אני לא רואה בך אחד שסתם מעביר ערך ללא בטחון שהערך יחזיק מעמד, אם אתה מחליט להעלותו כנראה שזה עובר חשיבות, וע"כ לא נראה לי שימחקו אחרי סבירות דעתך. ואני באמת לא מבין למה לא זכאי, בוא נגיד שהוא לא רב קהילה ולא בן של אדמו"ר האם גם אז יהיה שאלה ולא יסופק פעיליותיו בקירוב רחוקים שזה מוכח עם מקורות רבות לאין ספור והוא ידוע ופעיל חזק בתנועת התשובה? ואפשר לבדוק זאת גם ברשת וגם לשאול כל תושב עיר כמו: באר שבע, בית שאן, חולון וכדו' (אני מתכוין לאלו שצריכים לדעת עליו...) שהם ודאי מכירים ויודעים על הפעילות שלו, אז זה שהוא גם רב וגם בן של אדמו"ר אני לא חושב שצריך לפסול אותו מהחשיבות. בסה"כ אם הוא עובר מבחינת הפעילות בתנועת התשובה אז זה צריך להישאר כך. עכ"פ אני ישמח מאוד אם תעביר ונקווה שלא יהיו בעיות בהמשך וה' הטוב יעזור ובכל מקרה אם אני בטוח שהוא זכאי אז אני יוכל להתווכח אז אם יהיה צריך - מקווה שלא. ייש"כ על הכל! ---- שרביט (שיחה) 14:19, 14 באפריל 2023 (IDT)
- @ניגשתי לערוך קצת, ולמעשה אני מתאר לעצמי שהוא ימחק בדיון חשיבות/הצבעה. אני נוטה להקל יותר בהעברת דפי טיוטה, אבל תקח בחשבון שיהיה הרבה יותר קשה לשחזר את הערך בבוא היום משנמחק. שמש מרפא (שיחה) 11:23, 14 באפריל 2023 (IDT)
- איך האב געווארט אין געווארט (אני מחכה בסבלנות...) שרביט (שיחה) 22:51, 13 באפריל 2023 (IDT)
- תודה על היחס. אבל למה לקרוא לזה כתבות יח"צ... בסה"כ כעשר שנים לא היה שום יח"צ ותמונות אבל לזיכוי הרבים החלו לפרסם בשנתיים האחרונות תמונות מהמסעות קירוב ולא שמישהו מיחצ"ן... בכל אופן אשמח שתבדוק את זה. ואם חסר לך חומר אני יכול לשלוח לך באדיבות, יש לי המון שלא מופיעים בקישורים. גליונות כתבות וכדו'. ותמונות רבות. ייש"כ מראש. שרביט (שיחה) 16:21, 2 באפריל 2023
- קשה לי לראות מבעד למסכי היח"צ בכתבות הנ"ל האם ישנה חשיבות, אבל אטפל בערך בכל זאת, בהמשך בל"נ. שמש מרפא (שיחה) 16:00, 2 באפריל 2023 (IDT)
כפי שציינת אתה רואה שהמנטרים לא חושבים שיש סיבה לערך, וכמו שכתבת תרמת הרבה למכלול, אז חבל להתעקש על הערך הזה, במיוחד שכתבו לך שלאחר ההעברה יש סיכוי סביר שיימחק ואז עגמת הנפש תהיה גדולה יותר. מוטי ~ שיחה • כ"ו בניסן ה'תשפ"ג • 17:59, 17 באפריל 2023 (IDT)
- את זה אני לא מבין, למה??. האם בגלל שהמנטרים רואים את זה כמשהו אישי ושנוגע בכל ליבי להעבירו לכן אורבים לי? אני לא יכול להבין למה לא יעבור ולמה זה מוטל בספק, האם זה לא ברור? פעיל חזק בתנועת התשובה ויש לזה סימוכין ברורים, מקורות וקישורים חיצונים מכל האתרים למיניהם שהתחילו לאחרונה לסקר את הפעילות העניפה שלו. הוא קירב כבר בשנים האחרונות מאות אנשים לשמירת התורה והמצוות ואני יכול לשלוח את הדו"חות. בנ"א מוערץ בקרב הציבור המתחזק שצובאים על פתחו בעת ביקוריו הרבים מדי חודש בערי הארץ. ויש לזה תמונות וסיקורים. הוא שימש גם כר"מ בישיבת תולדות אברהם יצחק בירושלים שנים רבות מיום הקמתה עד לפני שבע שנים ותחתיו עברו מאות בחורים שהתחנכו על ידו לתורה ויראה, האם בגלל שהוא לא ר"מ בפוניבז' או ספרדי שמקרב רחויקם לא יזכה לערך? אני באמת באמת לא מבין. תסבירו לי משהו שמקובל על הדעת. שרביט (שיחה) 18:14, 17 באפריל 2023 (IDT)
בוצע בס"ד על ידי ספרא. תודה לכל אלו שסייעו. לכל שאלה ערעור וכדו' ניתן לפנות אליי לאימייל ואנסה לעזור. בס"ד.שְכּוֹיֶיח! לספרא טבא! שרביט (שיחה) 12:11, 19 באפריל 2023 (IDT)
מנטרים שמש מרפא בשל אבקש להעביר את טיוטה:האלבום הכפול למרחב הערכים. תודה • עפר ואפר (שיחה ~ תרומות) • י"א בניסן ה'תשפ"ג • 01:27, 2 באפריל 2023 (IDT)
מנטרים הערך בשל. אבקש להעביר את טיוטה:ניגונים חסידיים למרחב הערכים תחת השם ניגונים חסידיים (אלבום) כמובן. תודה • עפר ואפר (שיחה ~ תרומות) • י"א בניסן ה'תשפ"ג • 01:54, 2 באפריל 2023 (IDT)
- תבנית:עפר ואפרעברתי, אנא טפל בקטגוריות. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 13:02, 2 באפריל 2023
- ונא להוסיף תב' פירוש נוסף לערך ניגונים חסידיים שמש מרפא (שיחה) 14:15, 2 באפריל 2023 (IDT)
מנטרים ערך קצרצר (זה מה יש) אבקש להעבירו למרחב הערכים תודה (מקווה שלא נמאס לכם, אך לדעתי ערכים כאלו גם חשובים בהמכלול- ופרוטה לפרוטה מצטרפת לחשבון גדול) --לעבעדיג (שיחה) 13:16, 2 באפריל 2023 (IDT)
- @לעבעדיג, קטגוריות בבקשה. שמש מרפא (שיחה) 15:57, 2 באפריל 2023 (IDT)
לאחר השיפוץ המסיבי של משתמש:שמש מרפא נראה שמוכן להעברה, מנטרים בתודה מראש. המבקר (שיחה) 20:05, 9 באפריל 2023 (IDT)
לאחר עריכה מחודשת וניפוי שגיאות כתיב והספת ביוגרפיה אבקש להכניס את הטיוטה במרחב הערכים. אשמח לתגובות
יש לציין שהרב דוד דבליצקי ידוע בעיקר בעולם הכוללים עקב ספריו שההדיר והוציא לאור, אך ידוע גם בעולם הספרות התורונית.
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:ישיבת סלונים (בלארוס) למרחב הערכים. תודה ישראל מאיר ק. (שיחה) 12:07, 13 באפריל 2023 (IDT)
- @מוטל'ה האם הערך מוכן מבחינתך? שמש מרפא (שיחה) 12:12, 13 באפריל 2023 (IDT)
- שמש מרפא לדעתי חסר קצת מכלולזציה. אני עשיתי ככל שידי מגעת.. מוטל'ה (שיחה) 14:17, 13 באפריל 2023 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:חיים יצחק מוסאפיא למרחב הערכים. תודה ישראל מאיר ק. (שיחה) 15:40, 13 באפריל 2023 (IDT)
- @ישראל מאיר ק., תוכל לטפל בבקשות הבהרה? תודה. שמש מרפא (שיחה) 00:58, 17 באפריל 2023 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:ישיבת באר אברהם סלאנים למרחב הערכים. תודה שרביט (שיחה) 22:52, 13 באפריל 2023 (IDT)
אולי צריך לשפר קצת בעיקר לשוני שרביט (שיחה) 22:52, 13 באפריל 2023 (IDT)
- @שרביט, יפה מאד, העברתי לשם המתאים כנראה. שמש מרפא (שיחה) 01:09, 17 באפריל 2023 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב יצחק מתתיהו וינברג למרחב הערכים. תודה שרביט (שיחה) 22:14, 15 באפריל 2023 (IDT)
ערך קצר ולענין, ראש ישיבה של למעלה מ400 בחורים -קטנה וגדולה. שרביט (שיחה) 22:14, 15 באפריל 2023 (IDT)
- אין שום ביוגרפיה בערך, וגם המעט שמופיע כברהקיים בערך הישיבה. שמש מרפא (שיחה) 01:42, 17 באפריל 2023 (IDT)
ביוגרפיה חסר באמת. אך לגבי התוכן בגלל שאין ערך עליו אז הרחבתי עליו בערך של הישיבה, אם יהיה ערך עליו אני בעז"ה יסיר את התוכן מהערך בישיבה. שרביט (שיחה) 14:39, 17 באפריל 2023 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי מנחם שלמה אבנד למרחב הערכים. תודה שרביט (שיחה) 23:50, 15 באפריל 2023 (IDT)
ערך מוכן עם מקורות ולעניין, רב עיר מלפני השואה, מגדולי דורו, ייש"כ. שרביט (שיחה) 23:50, 15 באפריל 2023 (IDT)
- בוצע בס"ד שמש מרפא (שיחה) 03:27, 17 באפריל 2023 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:פלצות למרחב הערכים. תודה ישראל מאיר ק. (שיחה) 00:19, 16 באפריל 2023 (IDT)
- 0 חשיבות. המבקר (שיחה) 00:32, 16 באפריל 2023 (IDT)
- זה נכתב בתחילה על ידי @גאון הירדן כסוג של חצי הלצה שנלקחה מדי ברצינות. כדאי לשלב את זה בערך חודש אלול או אולי זמן אלול. שמש מרפא (שיחה) 11:20, 16 באפריל 2023 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב דוד דבליצקי למרחב הערכים. אם למישהו יש מה להוסיף או הערות אשמח לתגובה תודה המבין הבלעדי (שיחה) 02:42, 16 באפריל 2023 (IDT)
לאחר עריכה מחודשת וניפוי שגיאות כתיב והוספת ביוגרפיה אבקש להכניס את הטיוטה במרחב הערכים.
יש לציין שהרב דוד דבליצקי ידוע בעיקר בעולם הכוללים עקב ספריו שההדיר והוציא לאור, אך ידוע גם בעולם הספרות התורונית. אשמח להערות והמלצות. תודה המבין הבלעדי
מנטרים נא להעביר. ארגון קירוב רחוקים פעיל מאוד של האדמו"ר מקאלוב, שיפרתי ושכתבתי. תודה. שרביט (שיחה) 16:01, 16 באפריל 2023 (IDT)
- שולב לערך הרב משה טויב שרביט (שיחה) 13:24, 25 באפריל 2023 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב יצחק ועקנין למרחב הערכים. תודה פונביזער (שיחה) 22:04, 16 באפריל 2023 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:חסידות סטאשוב למרחב הערכים. תודה בית סטאשוב (שיחה) 13:05, 17 באפריל 2023 (IDT) לעניות דעתי אנשים מתעיינים בויקיפדיה ובמכלול של כל מיני נושאים, אותי אישית מעניין גם היסטוריה של חסידויות וכדו', ביוגרפיות של אנשים מקומות ותרבויות,
- כנראה שכבודו לא ראה שיש דיון חשיבות על "חסידות סטאשוב". ספרי קודש (שיחה) 13:36, 17 באפריל 2023 (IDT)
- ראב דף השיחה. שמש מרפא (שיחה) 11:08, 18 באפריל 2023 (IDT)
מנטרים יקרים, נא להעביר בבקשה.
ההשראה לכתיבת הערך היתה מתבנית "ספרי החיד"א", שם יש לערך קישור אדום. חוץ מזה, נראה שספר תורני של מחבר מפורסם מלפני 250 שנה זו עילה לחשיבות. הערך מתייחס לשלשה ספרים ביחד (מדבר קדמות, דבש לפי, פה אחד).
אין הרבה מקורות נוספים, רוב התוכן נלקח ממבנה הספר עצמו, ומהמבוא לכל ספרי החיד"א בסוף ספר "מעגל טוב" בהוצאת מכון המאור, עמ' קלב-קלג ירון פיק (שיחה) 14:40, 20 באפריל 2023 (IDT)
- @ירון פיק,מאולי תשקיע ותיצור ערך מאוחד על ספרי החיד"א? לא רואה טעם בקצרמר על כל אחד מעשרות ספרי החיד"א. ראה גם ספרי המהר"ל וספרי הגר"א. שמש מרפא (שיחה) 03:55, 21 באפריל 2023 (IDT)
- תוכל לשנות את שם הערך ל"משתמש:ירון פיק/ספרי החיד"א"? ירון פיק (שיחה) 03:57, 21 באפריל 2023 (IDT)
- רבינו שמש, הכנתי תשתית לערך גדול כהצעתך ירון פיק (שיחה) 04:27, 21 באפריל 2023 (IDT)
מנטרים היקרים והחביבים. אבקש להעביר דף טיוטה זה למרחב, שכתבתי וערכתי והוספתי מקורות. בברכה --תכליתי (שיחה) 23:56, 20 באפריל 2023 (IDT)
- @תכליתי בוצע בס"ד, ישר כח. שמש מרפא (שיחה) 14:03, 21 באפריל 2023 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:הרב בנימין רימר למרחב הערכים. נראה לי מוכן, ותודה לאיכא דאמרי. תודה בקשת חכמה (שיחה) 10:03, 21 באפריל 2023 (IDT)
- @בקשת חכמה ו @איכא דאמרי, הועבר. נצל"ש - ישיבת אמ"צ לא נסגרה (לפחות לא אז). שמש מרפא (שיחה) 14:11, 21 באפריל 2023 (IDT)
- תודה, אכן ערך חשוב, ואמ"צ נסגרה בתשע"ה איכא דאמרי (שיחה) 15:00, 21 באפריל 2023 (IDT)
הדף הועבר לטיוטה בגלל (ציטוט מהמנטר): 1) "במכלול לא מציינים עובדות עם הדגשות "בגיל 16 בלבד" וכדומה. בדוגמה שציינתי הבעיה במילה "בלבד" ובתוספת סימן הקריאה": תוקן
2) "יש עוד משפטים לנסח (לדוגמה הסיפור על הסכסוך עם נשיא הקהילה)": ניסחתי מחדש את זה ודברים נוספים, עיינו בהבדלי גרסאות.
הערה נוספת שקיבלתי ממשתמש רגיל: כיון שהמכלול הוא אנציקלופדיה, אין בו מקום לתיאורים המביעים התפעלות או סיפורי צדיקים: להלן תגובתי העניינית - למה זה לא נכלל בהגדרה שלך.
1) בקשר לציטוטים - אלו ציטוטים שנועדו להראות את המוסכמה שהרב היה ראש הישיבה הכי חשוב בג'רבא., כי זה יומרני מידי לומר משפט כזה ללא הוכחות.
2) המעשה הזה אינו סיפורי צדיקים, אלא מאורע הסטורי - שנשיא הקהילה ניסה לחטוף ילד מהישיבה, ודרך ההתמודדות של הרב.
אם יש בעיה נקודתית בעצם אופי הניסוח - תצביע בצורה מדוייקת ואתקן. אם כוונתך שאין צורך בסיפור או בציטוטים - הנה עניתי לך
- @משכיל לאסף, התחלתי, תוכל לטפל בבקשות ההבהרה. ואגב - כדי שהמשתתפים בדיון יוכלו לתקשר בקלות ולהבין מי כתב כל משפט, נהוג לחתום בדפי שיחה באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים) שהופכים לחתימה עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: .
נוסף על כך, נהוג להזיח תגובה באמצעות סימן נקודתיים (:) בתחילת התגובה. אם כבר יש סימן אחד או יותר של נקודתיים בתגובה שאליה אתם מתייחסים, מוסיפים : אחד יותר. באופן זה, נשמר הסדר בדיון ויודעים אילו דברים נכתבו כתגובה לדברים שהופיעו קודם.. שמש מרפא (שיחה) 14:40, 21 באפריל 2023 (IDT)- שלום וברכה שמש מרפא . תודה על ההערה, אכן אני טרם בקיא ברזי ההתנהלות הטכנית פה. מה קורה לגבי הערך?:משכיל לאסף, עט' האס"ף. 23:40, 22 באפריל 2023 (IDT)
- מוטי , העריכה שם טובה? אפשר להחזיר את הערך?
- אפרון אתה גם היית שותף בדיון הזה ביום שישי, התיקונים טובים? אפשר להחזיר את הערך?
- טיפלתי בכל העריכות משכיל לאסף, עט' האס"ף. 02:48, 23 באפריל 2023 (IDT)
- @משכיל לאסף הועבר, נא לשים לב להערותי בתקצירים. שמש מרפא (שיחה) 21:45, 24 באפריל 2023 (IDT)
מנטרים זה ערך שיצרתי אתמול, אינני מבין מדוע מקוה שם אותו בטיוטות, זה כבר ערוך. האם מצא פגם בעריכה? לא אמר כלום.... חוץ מתשובה על הנהלים פה, אשמח גם לתשובה לגופו של הערך עצמו והאם יש מה לשפר בו. כנ"ל גאון הירדן אשמח שיהיה הפה שאסר הוא הפה שהתיר. משכיל לאסף, עט' האס"ף. 09:20, 23 באפריל 2023 (IDT)
- הגבתי בדף שיחתך. גאון הירדן (שיחה) 09:55, 23 באפריל 2023 (IDT)
- גאון הירדן ראה תגובה. משכיל לאסף, עט' האס"ף. 10:39, 23 באפריל 2023 (IDT)
- ניסחתי שוב וקיצרתי בקטעים מסויימיםמשכיל לאסף, עט' האס"ף. 20:10, 23 באפריל 2023 (IDT)
רבי משה אברהם אייזנשטאט
מבקש להעביר את הערך טיוטה רבי משה אברהם אייזנשטאט למרחב הערכים. מנטרים תודה מראש.
- @מוקיר רבנן, הועבר, נא טפל בבקשת ההבהרה. יישר כח. שמש מרפא (שיחה) 22:00, 24 באפריל 2023 (IDT)
משתמש:שלמה 505/ישיבת דעת חיים
מנטרים אבקש להעביר ערך זה אל מרחב הערכים שלמה 505 (שיחה) 19:58, 24 באפריל 2023 (IDT)
- @שלמה 505, הערך אולטרה קצרמר ורחוק מלהיות בשל. שמש מרפא (שיחה) 21:50, 24 באפריל 2023 (IDT)
מנטרים אבקש להעביר את טיוטה:רבי יחיאל צוקרוב למרחב הערכים. תודה ואולם חי אני • שיחה • ד' באייר ה'תשפ"ג • 08:38, 25 באפריל 2023 (IDT)
- ואולם חי אני, לא היה לו במשך חייו שבץ מוחי? שכח תלמודו? (ייתכן שאני מתבלבל עם ת"ח אחר). אפרון (שיחה) 08:43, 25 באפריל 2023 (IDT)
- @אפרון, אתה מתכוון בוודאי לרב צוקר מפוניבז'. שמש מרפא (שיחה) 09:15, 25 באפריל 2023 (IDT)
- @ואולם חי אני בוצע בס"ד שמש מרפא (שיחה) 09:29, 25 באפריל 2023 (IDT)
רבי חנניה גאון
מנטרים הדף רב חנניה גאון הועבר למרחב בלי לעבור פה עקב טעות של משתמש מתחיל. אשמח לקבל את אישורכם רטרואקטיבית או להסרת או עריכת הדף במידת הצורך.
- @מוקיר רבנן הכל בסדר. אבקש ממפעילי מערכת למזג את הנ"ל במשתמש:מוקיר רבנן/טיוטה רב חנניה בר יהודה. אגב - בסוף הודעה שנכתבה בדף שיחה (חוץ מדפי זרימה), נהוג "לחתום" באמצעות הקלדת ~~~~ (ארבעה סימני טילדה, גלים), שהופכים ל"חתימה" עם שמירת הדף. לחלופין, ניתן להשתמש בכפתור חתימה: . הוספת החתימה נדרשת כדי שנבין בקלות מיהו הכותב של כל קטע בדף, ולכן חשוב להקפיד עליה. שמש מרפא (שיחה) 09:14, 25 באפריל 2023 (IDT)