שיחה:עמוד ראשי/ארכיון 2
דף השיחה של העמוד הראשי
יחיד ורבים, ארכבתי לכבודך, כעת תקין? שרגא > שיחה > ה' בחשוון ה'תשפ"א • 02:28, 23 באוקטובר 2020 (IDT)
הזכרת רצח רבין ביום יא בחשון
- הועבר לדף שיחת תבנית:י"א בחשוון#הזכרת רצח רבין ביום יא בחשון
בעייה בפרסום האתר ברשת
- הועבר לדף המכלול:דלפק ייעוץ#בעייה בפרסום האתר ברשת
קישור מוטעה
מפעילי מערכת אני מתייג אתכם כי לא ברור לי מי יכול לערוך בעמוד ראשי לי עכ"פ אין אפשרות.
בחדשות על הליך ההדחה של טראמפ המילים הליך הדחה מקושרות להליך הדחה 2019-2020 במקום להליך הדחה 2021 אחודה חידה (שיחה) 02:25, 20 בינואר 2021 (IST)
- אחודה חידה, תיקנתי. גם אתה יכול לערוך זאת, בתבנית:חדשות ואקטואליה. כמובן צריך להיזהר בעריכות שם, רואים הכל בעמוד ראשי. ספרא - שיחה 03:10, 20 בינואר 2021 (IST)
מה קרה עם העמוד הראשי?
מפעילי מערכת מוטל (שיחה) 13:39, 24 בינואר 2021 (IST)
קובץ:Pythagoras1.svg משפט פיתגורס הוא משפט גאומטרי, הנחשב לאחד המשפטים המתמטיים הנודעים ביותר. הוא קובע שסכום שטחי הריבועים, הבנויים על הניצבים במשולש ישר-זווית, שווה לשטח הריבוע הבנוי על היתר (הניצבים הם שתי צלעות הזווית הישרה, והיתר הוא הצלע הארוכה של המשולש). בניסוח פורמלי: אם אורכי הניצבים במשולש ישר-זווית הם עיבוד הנוסחה נכשל (MathML עם גיבוי SVG או PNG (מומלץ לדפדפנים מודרניים ולכלי נגישות): תגובה בלתי־תקינה ("Math extension cannot connect to Restbase.") מהשרת "https://en.wikipedia.org/api/rest_v1/":): {\displaystyle \ a} ו-עיבוד הנוסחה נכשל (MathML עם גיבוי SVG או PNG (מומלץ לדפדפנים מודרניים ולכלי נגישות): תגובה בלתי־תקינה ("Math extension cannot connect to Restbase.") מהשרת "https://en.wikipedia.org/api/rest_v1/":): {\displaystyle \ b} , ואורך היתר הוא עיבוד הנוסחה נכשל (MathML עם גיבוי SVG או PNG (מומלץ לדפדפנים מודרניים ולכלי נגישות): תגובה בלתי־תקינה ("Math extension cannot connect to Restbase.") מהשרת "https://en.wikipedia.org/api/rest_v1/":): {\displaystyle \ c} , אז: {\displaystyle \ a^{2}+b^{2}=c^{2}}{\displaystyle \ a^{2}+b^{2}=c^{2}}. המשפט ההפוך, הקובע שמשולש שבו ריבוע צלע אחת שווה לסכום ריבועי הצלעות האחרות הוא ישר-זווית, נכון גם הוא. מוטל (שיחה) 13:44, 24 בינואר 2021 (IST)
אקטואליה
מה הקשר של אקטואליה לאנציקלופדיה? אשמח אם תחכימו אותי. בברכת התורה, בבלי - שיחה 20:31, 3 בפברואר 2021 (IST)
- בבלי קודם כל כדי שיראו את הודעתך צריך לתייג (ראה עזרה:תיוג). לגופה של שאלה - כמו הקשר בין "היום בלוח השנה" - זאת פלטפורמה כדי לעניין אנשים בערכים אנציקלופדיים הכתובים במכלול. דויד (שיחה) כ"ח בשבט ה'תשפ"א 23:25 (IDT)
- בשביל זה יש את היום בלוח העברי וכו'. לא מצאתי תשובה מספקת לשאלתי לע"ע.. בברכת התורה, בבלי - שיחה 08:00, 14 בפברואר 2021 (IST)
- בבלי, שתי הפלטפורמות משמשות לאותה מטרה - אבל אין שום קשר בין הערכים שמקושרים בשניהן - ולכן הן לא יכולות להיות תחליף אחת לשניה. דויד (שיחה) ד' באדר ה'תשפ"א 18:59 (IDT)
- נו נו. בברכת התורה, בבלי - שיחה 22:09, 15 בפברואר 2021 (IST)
- בדיקה Yosef haftke (שיחה) 14:30, 15 באוקטובר 2023 (IDT)
- בבלי, שתי הפלטפורמות משמשות לאותה מטרה - אבל אין שום קשר בין הערכים שמקושרים בשניהן - ולכן הן לא יכולות להיות תחליף אחת לשניה. דויד (שיחה) ד' באדר ה'תשפ"א 18:59 (IDT)
- בשביל זה יש את היום בלוח העברי וכו'. לא מצאתי תשובה מספקת לשאלתי לע"ע.. בברכת התורה, בבלי - שיחה 08:00, 14 בפברואר 2021 (IST)
חופש הבגידה
מה זה חופש הבגידה ? פינחס נויהויזר (שיחה) 14:11, 8 בפברואר 2021 (IST)
- פינחס נויהויזר לא מצאתי ביטוי זה במכלול. תוכל למקד אותי? דויד (שיחה) כ"ח בשבט ה'תשפ"א 23:28 (IDT)
עריכת אקטואליה
רציתי לשאול למה צריך משתמש ותיק כדי לערוך חדשות ואקטואליה?? שר שלום (שיחה) 02:15, 12 בפברואר 2021 (IST)
- שר שלום משום שמי שלא בקיא במינימום (שזה להיות רשום 4 ימים) יכול להוסיף דברים לא מתאימים ולא מנוסחים טוב. דויד (שיחה) ד' באדר ה'תשפ"א 18:57 (IDT)
הסמלים של הפורטלים
Men770, למה הם נעלמו? אֲחִיָּה הַיְּהוּדִי (שִׂיחָה | עֲרִיכוֹתַי בַּמִּכְלוֹל) ▓ דף סקריפטים אישי ۩ 09:08, 16 בפברואר 2021 (IST)
- אחיה היהודי תעשה רענון עמוק. הם מדי פעם לא מוצגים - זו בעיה בטיפול המתכנתים. דויד (שיחה) ה' באדר ה'תשפ"א 17:45 (IDT)
- דויד, הסמלים חזרו לי אחרי חצי שעה... מאז קרה לי עוד כמה פעמים, והבנתי שזו בעיה שקורה מדי פעם. אֲחִיָּה הַיְּהוּדִי (שִׂיחָה | עֲרִיכוֹתַי בַּמִּכְלוֹל) ▓ דף סקריפטים אישי ۩ ו' באדר ה'תשפ"א ◘ 09:17, 18 בפברואר 2021 (IST)
עריכה
- הועבר לדף המכלול:דלפק ייעוץ#עריכה
למה ערכים חדשים לא מתעדכנים
נכנסו כמה ערכים חדשים אבל הם לא מתעדכנים בעמוד הראשי. האם זה אמור להיות אוטומט? אברהם אבנר (שיחה) 12:57, 28 באפריל 2021 (IDT) מנטרים? אברהם אבנר (שיחה) 14:54, 28 באפריל 2021 (IDT)
- זה לא אוטמוטי, צריך לעדכן בתבנית:ערכים חדשים. קובנא (שיחה) 15:12, 28 באפריל 2021 (IDT)
סינון תמונה
בדיקת תמונות, שימו לב לתמונה המופיעה ב"היום בהסטוריה". זו ציור של בת (ז'אן ד'ארק). בברכה, משה מ (שיחה) 14:29, 29 באפריל 2021 (IDT)
- משה מ טופל ייש"כ. גאון הירדן (שיחה) 15:47, 29 באפריל 2021 (IDT)
הפרדה בין נפטרים
הנוהג במכלול להפריד בין רבנים לשאר אומות העולם שנפטרו( או מתו). ויש תנודות בנושא מפעם לפעם. בכל אופן, מפריע לי לראות ביחד יהודים יר"ש עם שאר גוים. אחרי הכל הפער בין רבנים גדולים לשאר עם ישראל, קטן לאין ערוך מהפער בין ישראל לעמים. לייצר עוד הפרדות לא בא בחשבון. אולי לשים את החוצץ בין ישראל לעמים, או כמו בבתי העלמין... שומרי שבת וחילונים.
בקיצור. שאלה. רק שלא יעשו גם הפרדה לכהנים.. 🙃 ―חסדיאל שופק (שיחה | תרומות) לא חתם
- חסדיאל שופק אני מניח שעיקר טענתך היא על רשימת הנפטרים בתבנית חדשות ואקטואליה. אם כוונתך שיש פספוסים בהפרדה בין רבנים לשאר הנפטרים - זה כנראה קשור למעדכנים שלא מכירים את הנוהל הזה. כדאי לחפש אותם ולהודיע להם באמת.
- מכלולאים פעילים מה דעתכם לגבי שאר ההפרדות שהציע חסדיאל? דויד (שיחה) כ"ג באייר ה'תשפ"א 01:40 (IDT)
- הכוונה כנראה לשרגי גשטטנר. זו אכן הייתה התלבטות, כיוון שמדובר ביהודי שותמ"צ, אבל מאידך אינו רב. אני חושב שהגיוני יותר לשים אותו בסוף רשימת הרבנים. --שמש מרפא (שיחה) 02:15, 5 במאי 2021 (IDT)
- מסכים עם שמש, (רציתי מלכתחילה לשים את גשטטנר לפני הקו אך עדיין לא היתה הסכמה בנושא) יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 09:36, 5 במאי 2021 (IDT)
- גא"מ להבדיל בין ישראל לעמים (ואני משתדל לעשות א"ז ברוב הפעמים וכן עשיתי בהנ"ל). מוטל (שיחה) 18:32, 5 במאי 2021 (IDT)
- מסכים עם שמש, (רציתי מלכתחילה לשים את גשטטנר לפני הקו אך עדיין לא היתה הסכמה בנושא) יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 09:36, 5 במאי 2021 (IDT)
- הכוונה כנראה לשרגי גשטטנר. זו אכן הייתה התלבטות, כיוון שמדובר ביהודי שותמ"צ, אבל מאידך אינו רב. אני חושב שהגיוני יותר לשים אותו בסוף רשימת הרבנים. --שמש מרפא (שיחה) 02:15, 5 במאי 2021 (IDT)
שוב הנושא חוזר ע"ע בני גל חסדיאל שופק (שיחה | תרומות) שכח לחתום
פורטל חדש - החסידות
לדעתי אפשר ומומלץ לפתוח פורטל חדש אשר יקיף את כל עניני החסידות והאדמורים לענפיהם ושולשלתיהם. נשמח לשמוע את חוו"ד--משה ב. (שיחה) 21:34, 2 ביוני 2021 (IDT)
- שלום וברכה. ייש"כ על היוזמה, אך כבר קיים פורטל כזה, בשם פורטל:תנועת החסידות. מוזמן להרחיב ולשפר אותו. תולעת ספרים - שיחה 21:37, 2 ביוני 2021 (IDT)
פורטל החסידות - מדוע לא מופיע בעמוד השער?
- מכלולאים פעיליםפורטל החסידות - מדוע לא מופיע בעמוד השער? במה שונה הוא מעולם הישיבות? --משה ב. (שיחה) 02:30, 10 ביוני 2021 (IDT)
- משה ב. אולי מפני שפורטל הישיבות בהגדרה כולל את כל הציבור החרדי בשונה מפורטל:תנועת החסידות, איך שלא יהיה, אין לי כמובן התנגדות שיתוסף גם קישור לפורטל החסידות יואל וויס - שיחה - כנסו למיזם יהדות ארצות הברית 17:34, 10 ביוני 2021 (IDT)
ענינא דיומא
אפשר גם להוסיף "בית המקדש --אנוכי (שיחה) 19:08, 28 ביוני 2021 (IDT)"
עמוד ראשי - תשעה באב
האם ניתן לתכנת כך שביום ט' באב כלל העמוד הראשי יעסוק אך ורק בעניני החורבן, כפי המבואר בהלכה שאסור להסיח דעת מן האבילות.--מיכי - שיחה - כ' בתמוז ה'תשפ"א - 12:51 (IDT)
- אני מניח שאפשר לתכנת, אבל היות ומדובר ביום אחד אפשר גם לעשות את זה ידני, העיקר זה שתכין חומר... אגב השתדלתי שהציטוטים היומיים בימי בין המצרים יהיה ברוח הימים.--שמש מרפא (שיחה) 13:30, 30 ביוני 2021 (IDT)
- אם אפשר תדרוך קצר בנוגע לעריכת התבניות השונות, אני רואה שיש סדרת הידעת על תשעה באב, האם יש לשבץ אותה בתאריך (או שמא היא כבר משובצת)? האם יש צורך לשבץ בציטוט/תמונה? וככלל האם ענין הציטוט/תמונה היומי דורש את עזרתי לפחות בהקשרי המועדים? והאם אוכל להוסיף בו כרצוני.--מיכי - שיחה - כ' בתמוז ה'תשפ"א - 15:43 (IDT)
- שיבצתי את הידעת בתאריך המתאים. תודה. ספרא - שיחה 16:37, 30 ביוני 2021 (IDT)
- מיכי, אם תיצור דף חילופי מתאים לעמוד הראשי אדאג שהוא יופיע בתשעה באב, בו"ה, שרגא > שיחה > כ' בתמוז ה'תשפ"א > 16:50, 30 ביוני 2021 (IDT)
- שרגא היכן מופיע קוד המקור/כלל העמוד הראשי בכדי להתבסס עליו. ייש"כ. מיכי - שיחה - כ"א בתמוז ה'תשפ"א - 14:26 (IDT)
- יש לכל פינה תבנית יעודית, ולחלקם תת תבניות. כולם מרוכזות בתבנית:עמוד ראשי.--שמש מרפא (שיחה) 14:45, 1 ביולי 2021 (IDT)
- שרגא היכן מופיע קוד המקור/כלל העמוד הראשי בכדי להתבסס עליו. ייש"כ. מיכי - שיחה - כ"א בתמוז ה'תשפ"א - 14:26 (IDT)
- מיכי, אם תיצור דף חילופי מתאים לעמוד הראשי אדאג שהוא יופיע בתשעה באב, בו"ה, שרגא > שיחה > כ' בתמוז ה'תשפ"א > 16:50, 30 ביוני 2021 (IDT)
- שיבצתי את הידעת בתאריך המתאים. תודה. ספרא - שיחה 16:37, 30 ביוני 2021 (IDT)
- אם אפשר תדרוך קצר בנוגע לעריכת התבניות השונות, אני רואה שיש סדרת הידעת על תשעה באב, האם יש לשבץ אותה בתאריך (או שמא היא כבר משובצת)? האם יש צורך לשבץ בציטוט/תמונה? וככלל האם ענין הציטוט/תמונה היומי דורש את עזרתי לפחות בהקשרי המועדים? והאם אוכל להוסיף בו כרצוני.--מיכי - שיחה - כ' בתמוז ה'תשפ"א - 15:43 (IDT)
סמל לפורטל כימיה
מכלולאים פעילים, ליד שמות כל הפורטלים בעמוד הראשי ישנם סמלילים המסמלים את נושא הפורטל. למה נגרע חלקו של פורטל הכימיה? איסתרק (שיחה) 18:20, 22 ביולי 2021 (IDT)
נכון לרגע זה השתבשו סמלילי עוד כמה פורטלים, אולי זה רק אצלי? איסתרק (שיחה) 20:02, 22 ביולי 2021 (IDT)
- איסתרק זה בעיה מוכרת, בד"כ עם רענו עמוק (בלשונית 'עוד' לחיצה על 'ניקוי המטמון') הבעיה נפתרת --א"א (שיחה) 23:12, 22 ביולי 2021 (IDT)
סדר פורטלי יהדות
פורטלי יהדות מופיעים בעמוד הראשי בסדר: הלכה, תורה שבכתב, יהדות. בעוד היה ראוי להיות להפך: יהדות, תורה שבכתב, הלכה, הן מצד חשיבות הנושאים והן מבחינת מידת כלליותם. איסתרק (שיחה) 12:25, 23 ביולי 2021 (IDT)
מתייג את מפעילי מערכת. איסתרק (שיחה) 03:34, 27 ביולי 2021 (IDT)
בעיות תצוגה
בפעמים האחרונות שאני מכנס למכלול יש בעיות בהצגת חלק מהסמלים --מתלמד צעיר (שיחה) 14:19, 29 ביולי 2021 (IDT)
נפטרו לאחרונה
מפעילי מערכת, אני לא חושב שראוי להציב הפרדה בין גדו"י, לבין יהודים נוספים, כאשר הם נצבים ליד עכו"ם. מן הראוי להפריד רק בין יהודים לשאינם (גם במצב חריג, ישראל אע"פ שחטא ישראל הוא.). בברכת גמר חתימה טובה. א. ברקאי (שיחה) 14:29, 14 בספטמבר 2021 (IDT)
- א. ברקאי יש צדק מסויים בדבריך, הבעיה לדעתי היא שפחות נח לבדוק כל אחד אם הוא יהודי או לא, בניגוד להאם הוא רב שזה בולט בשם הערך. אבל אני מציע שתפתח דיון באולם דיונים ונראה מה יגידו. דויד (שיחה) י"ד בתשרי ה'תשפ"ב 11:19 (IDT)
בדוק מילים חשודות
"בדוק מילים חשודות" (בקישורים בצד ימין) אינו צריך להופיע תחת "קהילה". איסתרק (שיחה) 03:02, 20 בספטמבר 2021 (IDT)
- זה נכון. בעבר מקומו היה בפיסקת כלים, אני ביקשתי להעלותו למעלה בגלל לחיצות שגויות על "דפים המקושרים לכאן". מי שעורך בניידים בתצוגת מחשבים מבין על מה אני מדבר. גאון הירדן (שיחה) 10:35, 20 בספטמבר 2021 (IDT)
- איסתרק אני מסכים, אני בעבר טענתי שזה יותר נח דוקא למעלה איפה שזה היה בעבר (לא זוכר אם כדברי גאון זה היה בפסקה כלים אבל אני זוכר שזה היה למעלה). שרגא מה דעתך? דויד (שיחה) י"ד בתשרי ה'תשפ"ב 11:18 (IDT)
- אפשר גם לעצב את זה בצורה שלא ייראה חלק מאף פסקה? איסתרק (שיחה) 12:37, 20 בספטמבר 2021 (IDT)
- תיוג, איסתרק (שיחה) 12:39, 20 בספטמבר 2021 (IDT)
- אפשר. מה שם הפיסקה החדשה שאתה מציע? גאון הירדן (שיחה) 14:14, 20 בספטמבר 2021 (IDT)
- אפשר כפיסקה בפני עצמה בשם זה, ואפשר תחת כותרת חדשה כמו "עריכה", אבל מה שהצעתי הוא שזה יהיה כדבר בפנ"ע לגמר בנפרד מכל הרשימה, כמו שהלוגו נפרד, או במקום אחר במקום שם, כמו למעלה, מימין הלשונית "עריכה" (זה נשמע לי הכי מתאים ונוח). איסתרק (שיחה) 15:14, 20 בספטמבר 2021 (IDT)
- אתה לא חושב שהצעתי האחרונה יותר טובה ממה שנעשה בסוף? איסתרק (שיחה) 18:05, 26 באפריל 2022 (IDT)
- אפשר כפיסקה בפני עצמה בשם זה, ואפשר תחת כותרת חדשה כמו "עריכה", אבל מה שהצעתי הוא שזה יהיה כדבר בפנ"ע לגמר בנפרד מכל הרשימה, כמו שהלוגו נפרד, או במקום אחר במקום שם, כמו למעלה, מימין הלשונית "עריכה" (זה נשמע לי הכי מתאים ונוח). איסתרק (שיחה) 15:14, 20 בספטמבר 2021 (IDT)
- אפשר. מה שם הפיסקה החדשה שאתה מציע? גאון הירדן (שיחה) 14:14, 20 בספטמבר 2021 (IDT)
- איסתרק אני מסכים, אני בעבר טענתי שזה יותר נח דוקא למעלה איפה שזה היה בעבר (לא זוכר אם כדברי גאון זה היה בפסקה כלים אבל אני זוכר שזה היה למעלה). שרגא מה דעתך? דויד (שיחה) י"ד בתשרי ה'תשפ"ב 11:18 (IDT)
- @בתפריט הקיים זה מתאים ללשונית "כלים". שמש מרפא (שיחה) 18:54, 26 באפריל 2022 (IDT)
שגיאות
, במדור "ערף מומלץ", מובא ”גאיוס יוליוס קיסר (13 ביולי 102 לפנה"ס - 15 במרץ 44 לפנה"ס), מנהיג צבאי ופוליטי”. חסר מילת "היה".
כמו כן, ברשימת הערכים המומלצים אין מופיע ערך זה בקטגוריה "רומא העתיקה", וגם אינו מופיע כלל ברשימה השמית.
במדור "היום בלוח השנה" מובא ג' בטבת במקום ב' בטבת. --משה מ (שיחה) 16:47, 6 בדצמבר 2021 (IST)
- טיפלתי, באזור השקיעה התאריך העברי מתחלף, כעת כבר ג' טבת, תודה, שרגא > שיחה > ב' בטבת ה'תשפ"ב > 16:57, 6 בדצמבר 2021 (IST)
סמל הפורטל היום - פורטל מורשת עולמית
אני לא חושב שיש לשים בעמוד הראשי או בכל מקום את תמונת גילולי הגוים באי הפסחא.... ―נחלי מים (שיחה | תרומות) לא חתם
- לא מדובר ממש בע"ז, אבל עדיף באמת ליצור סמליל אחר. שמש מרפא (שיחה) 10:19, 1 באפריל 2022 (IDT)
ההודעה על הורדת המכלול לקובץ במחשב רחבה יותר מהדף המקורי
מכיון שההודעה רחבה יותר מהרוחב המקורי של המכלול, הוא גורם לי לשיבושים רבים בעת העריכה. אם צריך הסבר אשלח למפעילי מערכת או מתכנתים צילום מסך במייל. טישיו (שיחה) 11:39, 14 ביוני 2022 (IDT)
- גם אני סובל מהבעיה. ניסיתי כעת לטפל. להבא צריך להתחשב מראש, אחוז גבוה מאוד רואה את המכלול במכשירים עם מסכים קטנים. מקוה • שיחה • ט"ו בסיוון ה'תשפ"ב 12:54 (IDT)
יש להוסיף לנפטרים בא לתקן (שיחה) 20:15, 7 ביולי 2022 (IDT)
- @בא לתקן: בוצע. כעיקרון עדיף לתייג מאן דהוא, שלא תהיה כקול קורא במדבר גאון הירדן (שיחה) 23:18, 7 ביולי 2022 (IDT)
ערכים חדשים מבית המכלול
מפעילי מערכת האם יש סיבה לכך, שבדרך כלל ערכים חדשים על אישים חיים - אינם מופיעים בתיבה זו? והאם יש דרך לשנות זאת? --תפארת אבות (שיחה) 17:44, 28 באוגוסט 2022 (IDT)
- אני מתייג את ההמומחה בנושא - שמש מרפא. דויד (שיחה) ג' באלול ה'תשפ"ב 19:26 (IDT)
- @תפארת אבות, הסיבה היא שבדרך כלל יש קושי בהשגת מידע (בדגש על מידע המבוסס על מקורות) לערכים כאלה. לכן באופן כללי מומלץ להתמקד בערכי על רבותינו הראשונים והאחרונים, וכן אדמו"רים וראשי ישיבות שחיו לפני השואה, שכן אז מפת המדע ברורה ומבוססת. אבל יש גם יוצאים מן הכלל, סענדער למשל ידע ליצור ערכים איכותיים גם על אנשים חיים. שמש מרפא (שיחה) 19:31, 29 באוגוסט 2022 (IDT)
ויקיציטוט
--יוסי לוי 461 (שיחה) 11:37, 9 באוקטובר 2022 (IDT)האם יש צפי להכשרת ויקי ציטוט? או יצירת המכלול ציטוט יהודי . יכול להואיל מאד
- אני מקפיץ את הנושא. מכלולאים פעילים אברהם אבנר (שיחה) 13:42, 19 באוקטובר 2022 (IDT)
- לתורני אתה יכול להשתמש במכלול המאמרים והפתגמים. להכשרת ויקיציטוט לדעתי העבודה רבה מדי ביחס לתועלת, מה גם שכ"ציטוט" יש בזה שאלה נוספת מה שווה ציטוט ומה לא. יש ציטוטים רבים שזה סתם "תרבות" ולא משהו חכם במיוחד. מישהו (שיחה) 14:27, 19 באוקטובר 2022 (IDT)
- מעיוני הרב בויקיציטוט אינני חושב שזה בעיקר "תרבות" ויש שם הרבה מאד פתגמים יפים ומחכימים. מה שביקשתי ליצור הוא את האפשרות להוסיף ציטוטים למכלול, כי אחרי שקראתי ספר של מ. קינן והיה שם כמה וכמה ציטוטים טובים, חשבתי בא נכתוב את זה כאן, וגיליתי שאין איפה. יוסי לוי 461 (שיחה) 03:28, 6 בדצמבר 2022 (IST)
- כדי שהעסק הזה יעבוד צריכים כמה מאות ציטוטים כשרים, שיעברו מסך. היה לנו כמה עשרות, לא מספיק לתחזוק משבצת בעמוד הראשי. אם יהיה מי שיכין קרוב ל-365 ציטוטים כאלה, בע"ה נחזיר את המשבצת. ספרא - שיחה 10:10, 6 בדצמבר 2022 (IST)
- תיוג ספרא - שיחה 10:11, 6 בדצמבר 2022 (IST)
ערכים חדשים
מפעילי מערכת בקישורים בצד ימין יש לשנות שני דברים - להשים את שינויים אחרונים מעל ברוכים הבאים, כמו בכל אתרי הויקי. הרי מספר הצפיות בברוכים הבאים הוא אפסי לעומת הצפיות בשגרתיות בשינויים האחרונים, ועוד דבר - להוסיף את הקישור ערכים חדשים לרשימה. יעקב • שיחה • תרומות • ט"ו בתשרי ה'תשפ"ג 20:43, 10 באוקטובר 2022 (IDT)
עניינא דיומא
נראה לענ"ד שאומרים "ענייני דיומא", זה לא דבר אחד... --אחיה היהודי ◙ שִׂיחָה ◙ עֲרִיכוֹתַי בַּמִּכְלוֹל) ◙ ט"ו בתשרי ה'תשפ"ג ◙ 22:58, 10 באוקטובר 2022 (IDT)
- לא אומרים עניינא דיומא כי זה ארמית זיכרונאי (שיחה) 19:35, 19 באוקטובר 2022 (IDT)
הפליה
בחדשות שמו שיהודים תקפו חיילים. כשבאתו זמן מותקפים החיילים ע״י ערבים ביריות ואבנים זיקוקים ומטענים, ולא מוזכר כלום.... אברהם אבנר (שיחה) 15:14, 21 באוקטובר 2022 (IDT)
מכלולאים פעילים אברהם אבנר (שיחה) 15:15, 21 באוקטובר 2022 (IDT)
- אברהם אבנר, אולי כי התקפות על ידי ערבים קורות על בסיס יומי, אז זה לא בדיוק 'חדשות'. מסכים איתך שזה לא בריקינג ניוז אבל זה מה יש. כרם (שיחה) 15:29, 21 באוקטובר 2022 (IDT)
- דבר ידוע שכלב נשך אדם זה לא כותרת אבל אדם נשך כלב כן. מקוה • שיחה • כ"ו בתשרי ה'תשפ"ג 15:40 (IDT)
- גם לי זה מאוד צרם מצב רוח • שיחה • כ"ו בתשרי ה'תשפ"ג • 16:32, 21 באוקטובר 2022 (IDT)
- לא יודע מה היה שם אבל אפשר להוסיף יהודים "שמאלנים"... מישהו (שיחה) 20:03, 22 באוקטובר 2022 (IDT)
- זה יהודים מתיישבים (מתנחלים...). זה הגיע מויקיפדיה... אברהם אבנר (שיחה) 20:55, 22 באוקטובר 2022 (IDT)
- אל תשכח שהערבים מנסים לפנות את הכיבוש ולכך הפעלת כח היא לגיטימית מאוד, אבל חיילי הצבא מנסים לפנותם מאדמתם בכח לא סביר שגם יכו ויפצעו אותם , הלא כך? [[דעת זקנים]]
- לא יודע מה היה שם אבל אפשר להוסיף יהודים "שמאלנים"... מישהו (שיחה) 20:03, 22 באוקטובר 2022 (IDT)
- גם לי זה מאוד צרם מצב רוח • שיחה • כ"ו בתשרי ה'תשפ"ג • 16:32, 21 באוקטובר 2022 (IDT)
- דבר ידוע שכלב נשך אדם זה לא כותרת אבל אדם נשך כלב כן. מקוה • שיחה • כ"ו בתשרי ה'תשפ"ג 15:40 (IDT)
לוח שנה או היסטוריה?
מכלולאים פעילים האם הציון על רצח רבין לא מתאים יותר לקטע של ההיסטוריה מאשר ללוח שנה שמה זה יותר בקטע הדתי? וכן עוד רבות כיכר הלקש (שיחה) 21:27, 5 בנובמבר 2022 (IST)
- כיכר הלקש, אכן, הסרתי, תודה, שרגא > השתתפו > שיחה > י"ב בחשוון ה'תשפ"ג > 22:14, 5 בנובמבר 2022 (IST)
- א. שְכּוֹיֶיח! ב. זה בעיה מערכתית אודה למי שיכול לתקן תודה כיכר הלקש (שיחה) 22:18, 5 בנובמבר 2022 (IST)
- למשל היום על יונתן פולארד כיכר הלקש לשעבר זיכרונאי (שיחה) (תרומות) היו מנומסים! 15:45, 2 בדצמבר 2022 (IST)
- וכן היום על מגילות ים המלח ועל אלי כהן ועוד כהנה רבות כיכר הלקש (שיחה) (תרומות) 20:40, 11 בפברואר 2023 (IST)
- שרגא גם היום תודה רבה--כיכר הלקש (ש|ת) 02:59, 11 באוגוסט 2023 (IDT)
- @כיכר הלקש טופל, תודה, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ד באב ה'תשפ"ג > 03:20, 11 באוגוסט 2023 (IDT)
- שרגא גם היום תודה רבה--כיכר הלקש (ש|ת) 02:59, 11 באוגוסט 2023 (IDT)
- וכן היום על מגילות ים המלח ועל אלי כהן ועוד כהנה רבות כיכר הלקש (שיחה) (תרומות) 20:40, 11 בפברואר 2023 (IST)
- למשל היום על יונתן פולארד כיכר הלקש לשעבר זיכרונאי (שיחה) (תרומות) היו מנומסים! 15:45, 2 בדצמבר 2022 (IST)
- א. שְכּוֹיֶיח! ב. זה בעיה מערכתית אודה למי שיכול לתקן תודה כיכר הלקש (שיחה) 22:18, 5 בנובמבר 2022 (IST)
תיקון בתצוגת התיבה של פורטלים אקראיים
דויד חושבני שכדאי לתקן את השורה: "(כל הפורטלים | הצגת פורטלים אקראיים אחרים)",
ולכתוב "(כל הפורטלים|הצגת פורטלים{{ש}}אקראיים אחרים)
". כרגע זה נראה קצת משונה (ראה תמונה).
אבל אני לא מצליח למצוא היכן מקור הטקסט הזה. איסתרק (שיחה) 0:51, 13 בנובמבר 2022
מפעיל מערכת אקראי. איסתרק (שיחה) 21:32, 26 בנובמבר 2022
התמונה היומית
רק אני שמתי לב שהתמונה היומית כבר הופיעה בעבר?המורה זאב (שיחה) 16:30, 6 בדצמבר 2022 (IST)
- המורה זאב זה לא יותר גרוע מערך מומלץ...כרם (שיחה) 16:45, 6 בדצמבר 2022 (IST)
- אני לא קורא את הערך המומלץ, אבל אם גם הוא הופיע פעמיים, זו בעיה. המורה זאב (שיחה) 17:10, 6 בדצמבר 2022 (IST)
- זה טבעו של העמוד הראשי, חלק מהחומר המופיע בו חוזר על עצמו, כך זה גם בויקיפדיה. ספרא - שיחה 17:23, 6 בדצמבר 2022 (IST)
- אני לא קורא את הערך המומלץ, אבל אם גם הוא הופיע פעמיים, זו בעיה. המורה זאב (שיחה) 17:10, 6 בדצמבר 2022 (IST)
הערכים החדשים
לפי מה הערכים החדשים מתעדכנים ? אני לא רואה שכל ערך שנכנס מופיע שם ... אז לפי מה כן ? 15:49, 7 בדצמבר 2022 (IST)
- ערכים טובים. לא קצרמרים, ערכים עם תבניות עריכה כאלה שצריכים שכתוב או שחסר בהם מקורות וכדומה.. כרם (שיחה) 15:52, 7 בדצמבר 2022 (IST)
- כרם זאת אומרת נכנסים ערכים טובים (לא קצרמרים) שצריכים עדיין עריכה.? ואולם חי אני • שיחה • י"ג בכסלו ה'תשפ"ג • 15:56, 7 בדצמבר 2022 (IST)
- ואולם חי אני נכנסים ערכים חדשים שלא צריכים עריכה (אלא אם כן יש עדכון שצריך להוסיף). כרם (שיחה) 16:15, 7 בדצמבר 2022 (IST)
- כרם זאת אומרת נכנסים ערכים טובים (לא קצרמרים) שצריכים עדיין עריכה.? ואולם חי אני • שיחה • י"ג בכסלו ה'תשפ"ג • 15:56, 7 בדצמבר 2022 (IST)
קישורים בסרגל הצד
מפעיל מערכת אקראי אין טעם להציג קישור לחממה בסרגל הצד.
וכן כדאי לשנות את הכיתוב בקישור לאולם הדיונים, שיהיה "אולם דיונים" ולא "דיונים", וכן "דלפק ייעוץ" ולא "ייעוץ". איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 14:33, 4 בינואר 2023 14:33, 4 בינואר 2023 (IST)
היום בהיסטוריה
בכותרת הזו יש רק כאלו שנפטרו,
אולי ניתן להוסיף את אלו שנולדו. ואולם חי אני • שיחה • י"ג בטבת ה'תשפ"ג • 11:17, 6 בינואר 2023 (IST)
- ואולם חי אני, לדעתי תאריך הלידה חשוב ומעניין פחות מתאריך הפטירה. ולא כדאי להעמיס על העמוד הראשי שמלא גם כך. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 6:14, 8 בינואר 2023
- משתמש:דויד למה בפורטל על יון התמונה היא תמונה מצוונזרת בנטפרי-שבה חברים רוב משתמשי המכלול? נדמה לי שזה בר היה כך בבעבר והתרעתי כבר על זה בעבר. נאר אמונה • שיחה • ט"ז בטבת ה'תשפ"ג •
- נאר אמונה אפשר קישור לדף שבו היא מופיעה או לתמונה עצמה? דויד (שיחה) ט"ז בטבת ה'תשפ"ג 00:36 (IDT) 00:36, 9 בינואר 2023 (IST)
- דויד דיברתי על פורטל היום של אתמול. נאר אמונה • שיחה • ט"ז בטבת ה'תשפ"ג
- זה אקראי, דויד לא יכול לדעת היום מה היה אתמול. זה היה בפורטל יוון העתיקה. אבל שמש מרפא הכין כבר אתמול, לפני הערתך, קובץ מתוקן, בע"ה יתוקן בהמשך. ספרא - שיחה 13:54, 9 בינואר 2023 (IST)
- תודה רבה תודה רבה! נאר אמונה • שיחה • ט"ז בטבת ה'תשפ"ג
- דויד ב'היום בהיסטוריה' בצד שמאל למטה כתוב '24 בינואר-חודש ינואר', זה לא כפילות מיותרת? נאר אמונה • שיחה • ב' בשבט ה'תשפ"ג • 13:12, 24 בינואר 2023 (IST)
- נאר אמונה אני מסכים שהיה יותר טוב אם היה כתוב 24 בינואר, אבל לדעתי חבל על הזמן (אגב זה גם בויקיפדיה כך). דויד (שיחה) ב' בשבט ה'תשפ"ג 16:31 (IDT) 16:31, 24 בינואר 2023 (IST)
- אני את שלי עשיתי תודה רבה נאר אמונה • שיחה • ב' בשבט ה'תשפ"ג • 16:35, 24 בינואר 2023 (IST)
- נאר אמונה אני מסכים שהיה יותר טוב אם היה כתוב 24 בינואר, אבל לדעתי חבל על הזמן (אגב זה גם בויקיפדיה כך). דויד (שיחה) ב' בשבט ה'תשפ"ג 16:31 (IDT) 16:31, 24 בינואר 2023 (IST)
- דויד ב'היום בהיסטוריה' בצד שמאל למטה כתוב '24 בינואר-חודש ינואר', זה לא כפילות מיותרת? נאר אמונה • שיחה • ב' בשבט ה'תשפ"ג • 13:12, 24 בינואר 2023 (IST)
- תודה רבה תודה רבה! נאר אמונה • שיחה • ט"ז בטבת ה'תשפ"ג
- זה אקראי, דויד לא יכול לדעת היום מה היה אתמול. זה היה בפורטל יוון העתיקה. אבל שמש מרפא הכין כבר אתמול, לפני הערתך, קובץ מתוקן, בע"ה יתוקן בהמשך. ספרא - שיחה 13:54, 9 בינואר 2023 (IST)
- דויד דיברתי על פורטל היום של אתמול. נאר אמונה • שיחה • ט"ז בטבת ה'תשפ"ג
- נאר אמונה אפשר קישור לדף שבו היא מופיעה או לתמונה עצמה? דויד (שיחה) ט"ז בטבת ה'תשפ"ג 00:36 (IDT) 00:36, 9 בינואר 2023 (IST)
- משתמש:דויד למה בפורטל על יון התמונה היא תמונה מצוונזרת בנטפרי-שבה חברים רוב משתמשי המכלול? נדמה לי שזה בר היה כך בבעבר והתרעתי כבר על זה בעבר. נאר אמונה • שיחה • ט"ז בטבת ה'תשפ"ג •
פורטלים
הפורטל הלכה אינה מוצגת כהלכה, והתמונה אינה תקינה נאר אמונה • שיחה • כ"ה בטבת ה'תשפ"ג •
- כמו"כ תמונת נושאת המטוסים שאמור להיות מוצג למטה גם כן איננה מוצגת כנ"ל. נדמה לי שיש איזושהי בעיה במערכת, כי כשנכנסתי זה עשה בעיות כמה פעמים עד שהצלחתי להתחבר כראוי נאר אמונה • שיחה • כ"ה בטבת ה'תשפ"ג •
- סליחה על הטרטור, שתיהם בסדר עכשיו נאר אמונה • שיחה • כ"ה בטבת ה'תשפ"ג •
טעות ב-היום בלוח השנה
מקוה ר' שלמה ברעוודה נפטר בכ"ו טבת כלו' אתמול וכן נראה לי שהקצות שהיאר צייט היה שבוע שעבר כתוב יום לפני פטירתו תודה רבה כיכר הלקש לשעבר זיכרונאי (שיחה) (תרומות) היו מנומסים! 01:25, 20 בינואר 2023 (IST)
ראו כאן אחד יחיד (שיחה) 01:46, 20 בינואר 2023 (IST)
קישור לערך לא קשור
מרה מפנה לאיבר המרה, ולא למרה (אתר מקראי) א פז (שיחה) 21:53, 28 בינואר 2023 (IST)
הרב רפאל צבי הרטמן
הרטמן (שיחה) 11:40, 16 בפברואר 2023 (IST)
זוועהיל
היום (כ"ח שבט) הוא גם היא"צ של רבי מרדכי גולדמן (השני) מזוועהיל, שיש ערך עליו, ומשום מה לא צוין בתיבת היא"צ. נאר אמונה • שיחה • כ"ח בשבט ה'תשפ"ג • 22:07, 18 בפברואר 2023 (IST)
- נאר אמונה, לא כל היאר-צייטים מעודכנים בתבניות, במיוחד לא אלה שערכיהם נוצרו כאן. הדרך לעדכן זאת היא בתבנית ייחודית לכל יום, למשל {{כ"ח בשבט}}. ספרא - שיחה 00:29, 19 בפברואר 2023 (IST)
- עדכנתי ולא ראיתי שזה עודכן...נאר אמונה • שיחה • כ"ח בשבט ה'תשפ"ג • 17:12, 19 בפברואר 2023 (IST)
- ייתכן שלא רעננת את הדף (לפעמים צריך לרענן יותר עמוק באמצעות ניקוי מטמון בלשונית עוד). מוטי ~ שיחה • כ"ח בשבט ה'תשפ"ג • 18:17, 19 בפברואר 2023 (IST)
- עדכנתי ולא ראיתי שזה עודכן...נאר אמונה • שיחה • כ"ח בשבט ה'תשפ"ג • 17:12, 19 בפברואר 2023 (IST)
הידעת?
מה קרה ל'הידעת' של היום 10:55, 21 בפברואר 2023 (IST) (התבנית לא קיימת) נאר אמונה • שיחה • ל' בשבט ה'תשפ"ג • 10:55, 21 בפברואר 2023 (IST)
"כעת יש במכלול 351,586 ערכים"
מפעילי מערכת אנו מתגאים בכמות הערכים שכתבו הוויקיפדים? איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 17:41, 2 במרץ 2023
- איסתרק אנחנו גאים בכמות הערכים הנקיים שאנו מגישים לקוראינו. כל אחד מהערכים האלה עבר בדיקה, והרבה מהם עברו התאמה - כל זה עבודה של המכלול ולא של ויקיפדיה. דויד (שיחה) י' באדר ה'תשפ"ג 18:35 (IDT)
- כתבתי לפני התנגשות עריכה – לא, אנחנו לא מתגאים בכלל, אנחנו מציינים עובדות, ככה זה באנציקלופדיה, והעובדות הן שיש 351,586 ערכים במכלול, אבל אנחנו אולי כן קצת מתגאים שכמעט כל 351,586 הערכים הללו (למעט 88,943 ערכים) עברו בקרה וסינון והתאמה ליהודי שותומ"צ, לכבוד הוא לנו, שרגא > השתתפו >> שיחה > י' באדר ה'תשפ"ג > 18:37, 2 במרץ 2023 (IST)
- אם כי, אני מסכים שמתישהו יהיה צורך להחסיר מהמניין את דפי הטיפול - אלו לא באמת "ערכים". שמש מרפא (שיחה) 18:39, 2 במרץ 2023 (IST)
- אנחנו מבפנים רואים את זה אחרת, אבל לגולש המצוי שרואה את המכלול כעותק מצונזר של ויקיפדיה, זה עשוי להיראות משונה. בכלל – באנציקלופדיה רגילה לא כותבים על השער כמה ערכים יש, רק בשיתופית זה מתאים כדי להראות את עוצמת המיזם, אבל כאן שיש אחוז גבוה מאוד של ערכים בהם לא נגענו אלא העתקנום בשלמות, ואחוז גבוה של ערכים בהם רק מחקנו קצת תוכן, יש בזה מן הגיחוך לכתוב את המספר בעמוד הראשי, ועוד בהדגשה כאשר מספר המקומיים לא מודגש.
- לגבי דפי הטיפול, בעיקרון זה אמור להתאפשר בקוד
{{#חשב:{{מספר ערכים}}-{{דפים בקטגוריה:ערכים לפתיחה}}}}
, אבל משום מה מתקבלת רק שגיאה תמוהה. לחלופין, אפשר לעדכן את העמוד ידנית, ואם רוצים שזה יהיה דינאמי, צריך לסדר זאת ע"י בוט. לשם כך אבקש מהמפעילים להחליף את מספר הערכים בעמוד בהטמעה של הדף עמוד ראשי/מספר ערכים פתוחים, ובעז"ה אסדר קוד שמעדכן אותו. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 19:30, 2 במרץ 2023- איסתרק,
{{#חשב:{{formatnum:{{מספר ערכים}}|R}}-{{formatnum:{{דפים בקטגוריה:ערכים לפתיחה}}|R}}}}
נותן לך את זה. צמא לדעת • שיחה • י"ג באדר ה'תשפ"ג • 22:12, 6 במרץ 2023 (IST) - נגד הצגת רק המספר האמור ו נגד הצגת מספר שאמור להתעדכן באמצעות קוד בין אם כל אחד בדפדפן שלו ובין אם זה בוט שיעדכן כל זמן מסוים. מקוה • שיחה • י' באדר ה'תשפ"ג 21:01 (IDT)
- מקוה מה דעתך לנמק? איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 21:59, 2 במרץ 2023
- איזה חלק לא מובן? הצגת המספר ללא דפי טיפול גם שרגא ודויד זה מה שכתבו. לגבי עדכון באמצעות קוד זה רעיון גרוע למדי. הדף אמור להיות עדכני כל הזמן, בוט לא יכול לעשות זאת וקוד שירוץ כל אחד בדפדפן שלו גם מכביד על הדפדפן וגם לא עושה את העבודה. מקוה • שיחה • י"ב באדר ה'תשפ"ג 22:53 (IDT)
- דויד ושרגא התייחסו רק לעצם הצגת מספר הדפים המיובאים, לא לדפי הטיפול, את זה שמש העלה אחריהם. לא מציע להריץ קוד אצל כולם, אלא בוט שיעדכן מדי פעם, מה כ"כ נורא שזה לא יהיה מיד מדויק? (והרי בלא"ה זה לוקח זמן). איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 18:34, 5 במרץ 2023
- איזה חלק לא מובן? הצגת המספר ללא דפי טיפול גם שרגא ודויד זה מה שכתבו. לגבי עדכון באמצעות קוד זה רעיון גרוע למדי. הדף אמור להיות עדכני כל הזמן, בוט לא יכול לעשות זאת וקוד שירוץ כל אחד בדפדפן שלו גם מכביד על הדפדפן וגם לא עושה את העבודה. מקוה • שיחה • י"ב באדר ה'תשפ"ג 22:53 (IDT)
- מקוה מה דעתך לנמק? איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 21:59, 2 במרץ 2023
- איסתרק,
- אם כי, אני מסכים שמתישהו יהיה צורך להחסיר מהמניין את דפי הטיפול - אלו לא באמת "ערכים". שמש מרפא (שיחה) 18:39, 2 במרץ 2023 (IST)
- כתבתי לפני התנגשות עריכה – לא, אנחנו לא מתגאים בכלל, אנחנו מציינים עובדות, ככה זה באנציקלופדיה, והעובדות הן שיש 351,586 ערכים במכלול, אבל אנחנו אולי כן קצת מתגאים שכמעט כל 351,586 הערכים הללו (למעט 88,943 ערכים) עברו בקרה וסינון והתאמה ליהודי שותומ"צ, לכבוד הוא לנו, שרגא > השתתפו >> שיחה > י' באדר ה'תשפ"ג > 18:37, 2 במרץ 2023 (IST)
מקוה ראה הודעתו של צמא לדעת, הוא צודק, הבעיה היתה שהמספרים מוצגים בפסיקים אך הקוד שהוא הביא פותר זאת. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 0:34, 7 במרץ 2023
- {{ממ}. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 18:03, 15 במרץ 2023
- מפעילי מערכת. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 6:49, 19 במרץ 2023
- מפעילי מערכת, אשמח להתיחסות כלשהי. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 7:43, 27 במרץ 2023
- איסתרק, מ"מ גם צריכים לעשות פסח, זה כ"כ נחוץ וחשוב ולא סובל דיחוי? שרגא > השתתפו >> שיחה > ה' בניסן ה'תשפ"ג > 14:17, 27 במרץ 2023 (IDT)
- מפעילי מערכת, אשמח להתיחסות כלשהי. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 7:43, 27 במרץ 2023
- מפעילי מערכת. איסתרק • למצוא ידיים ורגליים • שיחה • 6:49, 19 במרץ 2023
בעד. רק הניסוח צריך להיות: ומתוכם x ערכים שנוצרו במכלול. אביר על סוס (שיחה) 16:36, 19 באפריל 2023 (IDT)
- בעד, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ח בניסן ה'תשפ"ג > 16:59, 19 באפריל 2023 (IDT)
- @אביר על סוס, לא, המספר צריך להיות בהפחתת המקומיים, אולי @צמא לדעת יידע איך לעשות זאת. שמש מרפא (שיחה) 18:25, 19 באפריל 2023 (IDT)
- שמש מרפא, כעת יש במכלול 282,185 ערכים שיובאו מוויקיפדיה והותאמו לציבור שומר תורה ומצוות, ו-2,733 ערכים שנוצרו במכלול. צמא לדעת • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ג • 18:51, 19 באפריל 2023 (IDT)
- ברור שעדיף כמו שהצעת וכפי הנוסחה שהציע צמא לדעת. אביר על סוס (שיחה) 00:18, 20 באפריל 2023 (IDT)
- שמש מרפא, כעת יש במכלול 282,185 ערכים שיובאו מוויקיפדיה והותאמו לציבור שומר תורה ומצוות, ו-2,733 ערכים שנוצרו במכלול. צמא לדעת • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ג • 18:51, 19 באפריל 2023 (IDT)
- @אביר על סוס, לא, המספר צריך להיות בהפחתת המקומיים, אולי @צמא לדעת יידע איך לעשות זאת. שמש מרפא (שיחה) 18:25, 19 באפריל 2023 (IDT)
היום בהסטוריה א ויקרא
ב'היום בהיסטוריה' של א ויקרא לא מצוין על אלכסיי ליאונוב שהוא זה שבתמונה, ומה עם תבנית הידעת של היום? נאר אמונה • שיחה • כ"ו באדר ה'תשפ"ג • 22:47, 18 במרץ 2023 (IST)
- נאר אמונה תיקנתי כעת, כשאתה רואה דבר כזה עדיף שתתייג {{מפעילי מערכת}} כדי שמישהו בטוח יתפוס את זה. באופן כללי מוטי וספרא בד"כ מייבאים את תבנית הידעת. יישר כח. דויד (שיחה) כ"ח באדר ה'תשפ"ג 17:16 (IDT)
- מודה באשמה, אם כי לעיתים אני מסופק בשל התוכן ונוקט בשוא"ת, ספרא במקרים כאלו (ככל והוא פעיל) דואג למשהו חילופי. מוטי ~ שיחה • כ"ח באדר ה'תשפ"ג • 20:55, 21 במרץ 2023 (IST)
הידעת
מפעילי מערכת מדוע יש צורך בתבנית הידעת לפי תאריך, אם הדף לא קיים? מאיר (שיחה) • כ"ה באדר ה'תשפ"ג • 22:53, 18 במרץ 2023 (IST)
- מאיר תסביר בבקשה. איזה דף לא קיים? תבניות הידעת מיובאות בד"כ יום או כמה ימים לפני. כעת לדוג' יש לכמה ימים קדימה. דויד (שיחה) כ"ח באדר ה'תשפ"ג 17:17 (IDT)
- ככה"נ בשעת כתיבת ההודעה זה לא היה קיים, ואכן כשספרא פחות פעיל זה יכול לקרות (ראה פסקה קודמת). מוטי ~ שיחה • כ"ח באדר ה'תשפ"ג • 21:04, 21 במרץ 2023 (IST)
- אכן. מוטי. מאיר (שיחה) • ה' בניסן ה'תשפ"ג • 15:16, 27 במרץ 2023 (IDT)
- ככה"נ בשעת כתיבת ההודעה זה לא היה קיים, ואכן כשספרא פחות פעיל זה יכול לקרות (ראה פסקה קודמת). מוטי ~ שיחה • כ"ח באדר ה'תשפ"ג • 21:04, 21 במרץ 2023 (IST)
ספירת העומר
אבקש אם אפשר להוסיף את התבנית {{ספירת העומר באמצע}}
מעל לדף.
בברכה. ואולם חי אני • שיחה • י"ח בניסן ה'תשפ"ג • 13:08, 9 באפריל 2023 (IDT)
- ואולם חי אני, רעיון מצוין, העיצוב צריך שיפור, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ח בניסן ה'תשפ"ג > 14:58, 19 באפריל 2023 (IDT)
- שרגא לא מצאתי תמונה של ספירת העומר אבל בטח לשפר את עיצוב התבנית ואולם חי אני • שיחה • כ"ח בניסן ה'תשפ"ג • 15:03, 19 באפריל 2023 (IDT)
- אבל לדעתי כדאי להוסיף כך ואחרי זה לשפר עיצוב וזכות הרבים תלויה בזה כיכר הלקש (ש|ת) 00:18, 21 באפריל 2023 (IDT)
ספירת העומר |
|
עצרת המיליון 2023
עצרת המיליון התקיימה בו' אייר (27/4/23) עצרת של הימין , והתקיימה ליד הכנסת משתמשת צעירה (שיחה) 20:01, 27 באפריל 2023 (IDT)
פרשת השבוע
בחו"ל עכשיו פרשת נשא אחד יחיד (שיחה) 17:58, 28 במאי 2023 (IDT)
- אני חושב שהאתר מתייחס לארץ ישראל, מפעילי מערכת אפשר להוסיף בסוגריים את הנ"ל? שלמה 505 (שיחה - תרומות) 18:02, 28 במאי 2023 (IDT)
- גם לדעתי יש להוסיף את פרשת השבוע בחו"ל. (קוראים את המכלול גם בחו"ל). --Sije (שיחה) 00:04, 7 ביוני 2023 (IDT)
- אכן, המכלול אינו אתר ישראלי. @שרגא, לתשו"ל. שמש מרפא (שיחה) 00:57, 7 ביוני 2023 (IDT)
- טופל שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ח בסיוון ה'תשפ"ג > 01:25, 7 ביוני 2023 (IDT)
- תודה רבה! Sije (שיחה) 02:00, 7 ביוני 2023 (IDT)
- טופל שרגא > השתתפו >> שיחה > י"ח בסיוון ה'תשפ"ג > 01:25, 7 ביוני 2023 (IDT)
- אכן, המכלול אינו אתר ישראלי. @שרגא, לתשו"ל. שמש מרפא (שיחה) 00:57, 7 ביוני 2023 (IDT)
הידעת
תבנית הידעת של היום לא קיימת אחד יחיד • שיחה 08:05, 4 ביולי 2023 (IDT)
ספירת העומר?
מפעילי מערכת נאר אמונה • שיחה • כ' בתמוז ה'תשפ"ג • 17:08, 9 ביולי 2023 (IDT)
- נאר אמונה יישר כח, לדעתי זה ככה מג' אייר ורק אתה שמת לב כעת - תיקנתי. דויד (שיחה) כ' בתמוז ה'תשפ"ג 17:59 (IDT)
- כמעט והנני בטוח שלא, (אני קצת פרפקט'ציוניסט, וזה היה מפריע לי, בכל אופן אינני קובע חד וחלק...). נאר אמונה • שיחה • כ"א בתמוז ה'תשפ"ג • 23:37, 9 ביולי 2023 (IDT)
חדשות ואקטואליה
מקוה 1. למה אין את הרב שווימר
2. למה כתוב המחבל נהרג ולא המחבל חוסל תודה רבה וסליחה על ההטרדה כיכר הלקש (ש|ת) 17:25, 12 ביולי 2023 (IDT)
תבנית ימי בין המצרים
מפעילי מערכת היתכן (תמונת ביהמ"ק וכד')? נאר אמונה • שיחה • כ"ד בתמוז ה'תשפ"ג • 17:33, 13 ביולי 2023 (IDT)
- @נאר אמונה, אתה שואל? מבקש? תמהה? יש תיבת עניינא דיומא עם כל הערכים, ועם תמונה מהכותל המערבי, שרגא > השתתפו >> שיחה > כ"ד בתמוז ה'תשפ"ג > 17:49, 13 ביולי 2023 (IDT)
- התכוונתי לתיבה בדף הראשי. כעין מה שצוין כל יום מספיה"ע, כן יהיה חרוט על לוח ליבנו כל יום מבין המצרים בסימן לזכר (אמה על אמה...) בכניסתינו להמכלול.נאר אמונה • שיחה • כ"ה בתמוז ה'תשפ"ג • 18:46, 13 ביולי 2023 (IDT)
נצפו ביותר לאחרונה
אולי ניתן/כדאי להוסיף תיבה של "הערכים הנצפים ביותר ביום/יומים/שבוע האחרונים" כמו ששולחים בניוזלטר? משה טרטנר (שיחה) 18:27, 24 ביולי 2023 (IDT)
- אני בעד • שלמה • (שיחה ~ תרומות) • השתתפו • ז' באב ה'תשפ"ג • 18:28, 24 ביולי 2023 (IDT)
- מכלולאים פעילים מה דעתכם על הרעיון? • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"ג באב ה'תשפ"ג • 16:53, 31 ביולי 2023 (IDT)
- בעד חזק מאוד ואולם חי אני • שיחה • י"ג באב ה'תשפ"ג 18:03, 31 ביולי 2023 (IDT)
- בעד חזק מאוד נאר אמונה • שיחה • י"ד באב ה'תשפ"ג • 19:42, 31 ביולי 2023 (IDT)
- בעד חזק מאוד ואולם חי אני • שיחה • י"ג באב ה'תשפ"ג 18:03, 31 ביולי 2023 (IDT)
- מכלולאים פעילים מה דעתכם על הרעיון? • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"ג באב ה'תשפ"ג • 16:53, 31 ביולי 2023 (IDT)
- לא רואה בזה טעם. התיבות בסוף נועדו למטרה אחת - ל"גרור" את הקורא לערכים שעשויים לעניין אותו. זה לא מוסיף לעניין הזה. שמש מרפא (שיחה) 21:47, 1 באוגוסט 2023 (IDT)
- @שמש מרפא בטח שזה מוסיף ולכן גם "כל המכלול - כל מה שקורה במכלול" שולח את זה בדף השבועי ודו"ק ואולם חי אני • שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ג 12:08, 2 באוגוסט 2023 (IDT)
- המטרות של העמוד הראשי ושל כל המכלול אינן זהות. שמש מרפא (שיחה) 12:10, 2 באוגוסט 2023 (IDT)
- @שמש מרפא נכון. ולמרות זאת - בטח שכ שיהיה דפים שנצפו לאחרונה זה מאוד ימשוך עורכים...
בדיוק כמו תבנית החדשות והאקואליה... - וזה גם הסיבה שזה נשלח ב"כל המכלול" ואולם חי אני • שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ג 12:14, 2 באוגוסט 2023 (IDT)- סתם ככה כונתכם להכנס את כל הערכים הנצפים, או רק את הנוצרו במכלול? איך • שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ג. 14:10, 2 באוגוסט 2023 (IDT)
- יאמר האומר, אם ערך פלוני כ"כ ענין אחרים, הבה ונראה מה מענין בו, אולי זה יענין גם אותי, וכי זה לא מושך?! נאר אמונה • שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ג • 16:53, 2 באוגוסט 2023 (IDT)
- סתם ככה כונתכם להכנס את כל הערכים הנצפים, או רק את הנוצרו במכלול? איך • שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ג. 14:10, 2 באוגוסט 2023 (IDT)
- @שמש מרפא נכון. ולמרות זאת - בטח שכ שיהיה דפים שנצפו לאחרונה זה מאוד ימשוך עורכים...
- המטרות של העמוד הראשי ושל כל המכלול אינן זהות. שמש מרפא (שיחה) 12:10, 2 באוגוסט 2023 (IDT)
- @שמש מרפא בטח שזה מוסיף ולכן גם "כל המכלול - כל מה שקורה במכלול" שולח את זה בדף השבועי ודו"ק ואולם חי אני • שיחה • ט"ו באב ה'תשפ"ג 12:08, 2 באוגוסט 2023 (IDT)
מזל טוב - הדף הראשי עבר את ה-2 מליון צפיות!
- הועבר לדף המכלול:שיח עורכים#מזל טוב - הדף הראשי עבר את ה-2 מליון צפיות!
תבנית הידעת
אדומה, צריך לייבא • שלוימי • (דברו איתי ~ עקבו אחרי) • י"ט באלול ה'תשפ"ג • 14:20, 5 בספטמבר 2023 (IDT)
- @שלוימי עם היא מתאימה ע"פ הכללים ניתן לייבא. ואולם חי אני • שיחה • י"ט באלול ה'תשפ"ג 18:24, 5 בספטמבר 2023 (IDT)
הגהה
מכלולאים פעילים בפורטל מלחמת חרבות ברזל צריך להגיה ארגון הטרור חמאס אני יודע שלא אוהבים שנוגעים בדף הזה לכן אינני עושה זאת לבד מי שיודע שהוא רשאי לגעת שיתקן אלי נדב ~ תדברו איתי ~ אל תפחדו 18:13, 4 בנובמבר 2023 (IST)
- אלי נדב לא יודע אם אני יכול לעזור, אך אשמח אם תוכל להסביר מפורט למה כוונתך. נאר איך (שיחה) . כ' בחשוון ה'תשפ"ד 23:40, 4 בנובמבר 2023 (IST)
- נאר איך לכאורה כוונתו שכתוב "בה רצחו ארגון הטרור ושותפיו 1,400 אזרחים ישראלים וזרים", וצריך להוסיף "בה רצחו ארגון הטרור חמאס ושותפיו" אחד יחיד • שיחה 11:36, 5 בנובמבר 2023 (IST)
- טופל מוטי ~ שיחה • כ"א בחשוון ה'תשפ"ד • 12:43, 5 בנובמבר 2023 (IST)
הרב ערן חבה ראש ישיבת בית הלוי וראש כולל יערפו טל
- הועבר לדף שיחה:הרב ערן חבה#הרב ערן חבה ראש ישיבת בית הלוי וראש כולל יערפו טל
מנטרים אם אפשר להוסיף את הערך לפורטל עשרה בטבת יהודה פיש (שיחה) 17:50, 21 בדצמבר 2023 (IST)