שיחה:אגודת קדושת ציון

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני 3 חודשים מאת דזלובסקי בנושא הרחבה?
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
ערך זה היה נתון במחלוקת ב־ינואר 2021.
תוצאות המחלוקת: שגירסה זו תיחשב לגרסה יציבה.
ערך זה היה נתון במחלוקת ב־ינואר 2021.
תוצאות המחלוקת: שגירסה זו תיחשב לגרסה יציבה.
ערך זה היה נתון במחלוקת ב־נובמבר 2019.
תוצאות המחלוקת: הוחלט לציין בפתיח שהאגודה היא אגודה חרדית, עם ציון שיש לה מאפיינים הדומים לציבור הדת"ל.
ערך זה היה נתון במחלוקת ב־נובמבר 2019.
תוצאות המחלוקת: הוחלט לציין בפתיח שהאגודה היא אגודה חרדית, עם ציון שיש לה מאפיינים הדומים לציבור הדת"ל.
ערך זה היה נתון במחלוקת ב־קיץ תש"פ.
תוצאות המחלוקת: הוחלט כדלהלן:
  • הפתיח יהיה 'יבש' ויכלול רק את הניסוח הבא:

"אגודת קדושת ציון - התאחדות החרדים לדרישת ציון על טהרת הקודש" היא אגודה הפועלת בציבור החרדי, ומטרתה להחיל את חוקת התורה על מדינת ישראל, ולכונן מדינה יהודית על פי התורה. האגודה שואפת לקדם מושגים כמו: אהבת ארץ ישראל, מצוות כיבוש ארץ ישראל והורשת האויב".

  • להזכיר בגוף הערך את זיקתו של הרב אפשטיין לרב כהנא ועוצמה יהודית
  • להזכיר רבנים התומכים באגודה מהציבור החרדל"י רק תמיכה אקטיבית עם מקור ברור
  • לכתוב האגודה חוגגת את שחרור ירושלים
  • לכתוב הרב יהודה אפשטיין.
ערך זה היה נתון במחלוקת ב־קיץ תש"פ.
תוצאות המחלוקת: הוחלט כדלהלן:
  • הפתיח יהיה 'יבש' ויכלול רק את הניסוח הבא:

"אגודת קדושת ציון - התאחדות החרדים לדרישת ציון על טהרת הקודש" היא אגודה הפועלת בציבור החרדי, ומטרתה להחיל את חוקת התורה על מדינת ישראל, ולכונן מדינה יהודית על פי התורה. האגודה שואפת לקדם מושגים כמו: אהבת ארץ ישראל, מצוות כיבוש ארץ ישראל והורשת האויב".

  • להזכיר בגוף הערך את זיקתו של הרב אפשטיין לרב כהנא ועוצמה יהודית
  • להזכיר רבנים התומכים באגודה מהציבור החרדל"י רק תמיכה אקטיבית עם מקור ברור
  • לכתוב האגודה חוגגת את שחרור ירושלים
  • לכתוב הרב יהודה אפשטיין.


מקור?

כל איש ואיש אשר אצה לו דרכו לכתב דברי הבל מן ה"עיתונות", יבקר נא בשנית ב"מקור" ויראה איה סכתו... יעקבשיחה • ד' בסיוון ה'תשפ"ג • 12:54 (IDT)

הרב טוביאס

יש לציין בפסקת הר הבית שהרב מנחם מנדל טוביאס עולה להר הבית בתדירות. כפי שציינו את יצחק ברנד. מנטרים. תכליתי (שיחה) 14:06, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה

תכליתי, יש מקור? אפרון (שיחה) 14:30, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה
כנראה שיש. אני לא על מחשב שפתוח לי מקורות, אשמח אם מישהו יתנדב. תכליתי (שיחה) 14:31, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה
אפרון מישהו שלח לי את זה- https://har-habait.org/articleBody/36194. לא פתוח לי. הוא טוען שכתוב שם שהרב טוביאס עולה להר הבית. אשמח אם תבדוק זאת. תכליתי (שיחה) 14:36, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה

שלח לי העתק - הדבק: "בראש העולים להר הבית נצפו בחודש טבת הרב ישראל אריאל, הרב יהודה קרויזר, הרב יצחק ברנד, הרב יוסף אלבוים, הרב מנחם מנדל טוביאס, הרב בניהו ברונר, הרב נעם פרל, הרב יהודה שלוש, הרב ברוך כהנא, לרגל הילולת אחיו הרב בנימין הי"ד, הרב ראובן אזולאי, הרב יואל אליצור, הרב אליהו וובר, הרב אלישע וולפסון ועוד". תכליתי (שיחה) 14:38, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה

האם תוכל לעלות את הקישור. אין לי גישה לערך. תכליתי (שיחה) 14:56, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה

אגודה ציונות

אני בודק את הערך, אני רואה את רשימת רבני האגודה, אני נכנס לערכים של הרבנים, אני מוצא כך: הרב יואל שוורץ, הרב יצחק ברנד והרב משה צוריאל, כולם ציונים לגמרי. שאול ניר - אין עליו ערך וצבוע בכחול ללא סיבה מוצדקת. מי הבנ"א?? מהו? למה מכונה בתואר 'רב' האם מישהו בדק את זה? הרב עובדיה יוסף בן רבי יעקב - צבוע בכחול כבן של אבא שלו. למה? האם כל בן של מישהו שיש עליו ערך במכלול ניתן לקשר אל הערך של האבא? - יש מקור שהוא מרבני האגודה?. הרב מרדכי שריקי - מי זה? הוא רב? הרב שמואל מלוביצקי הוא אכן רב בחזון יחזקאל. הרב יעקב פרץ - מי זה? הוא רב?

יוצא לנו שהרבנים הידועים שיש עליהם ערך הם ציונים מובהקים אז מי שם הרב החרדי האדוק? מי?. האם יש פה בארגון רשימה של רבנים חרדים שע"כ הערך משתקף כאגודה חרדית? ע"כ אבקש מהמנטרים לבדוק חזק את הענין ולא לתת למייסדי האגודה לכתוב דברים ללא בסיס. בתקוה להבנה. נ. ב. אבקש לא להיגרר לשיח מיותר, לא קראתי לאף מכלולאי שיענה לי, רק המנטרים , רק אליהם פניתי. אני לא צריך תשובות, רק שהמנטרים יבדקו זאת טוב טוב. תודה מראש. תכליתי (שיחה) 14:53, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה

תכליתי כפי שתוכל לראות בראש דף זה, היה הצבעת מחלוקת על הגדרה זו וככה הוחלט. אפרון (שיחה) 14:56, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה
מה זה הוחלט? אני שואל לך שאלה. האם רשימת הרבנים דלעיל הם לא רבנים חרדים - ציונים? התשובה הוא: כן! תכליתי (שיחה) 14:58, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה
ומה הסיבה לציין את הרב שאול ניר, הרב מרדכי שריקי, הרב יעקב פרץ. מי הם? הם רבנים? א"א לא שמע עליהם כרבנים? אין שום הצדקה לציין אותם בתור רבנים של הארגון. תכליתי (שיחה) 15:00, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה
כתבתי לפני התנגשות עריכהמציע לך פשוט לעזוב ולהרגיע. אני מבין את הגישה שלך, גם אני אישית מתנגד לאגודה ולדעותיה. אבל המכלול לא אמור לייצג רק גישה אחת, ואם אתה אוהב זאת אם לאו יש גם חרדים שכן תומכים בעמותה. זה שאתה לא שמעת על מישהו לא אומר שהוא לא רב או לא קיים. מסתמא השמות שצויינו בערך זה אלה שהאגודה עצמה מגדירה כרבניה. בקשר לרשימת הרבנים שציינת כ"ציונים לגמרי", שוב זה שדעותיהם לא נראות לך לא הופכת אותם ללא חרדים. ברור אכן שהם ציונים, כמו שברור שהאגודה היא ציונית, היא מגדירה עצמה ככה, זה עדיין לכשעצמו לא שולל את היותם חרדיים. לסיום הינך נדרש לכבד גם רבנים של קהילות שסבורות אחרת ממך ולהוסיף תואר לרבניהם. מתבקש ממך לערוך את הודעתך לעיל ולהוסיף תוארים כמקובל. מקוהשיחה • ד' בסיוון ה'תשפ"ג 15:08 (IDT)
הרב משה צוריאל לא מוגדר כחרד"ל? תעיין בערך שלו. בסדר, אין לי בעיה, שיכתבו חרדי - ציוני. אין אף רב שהוא נקרא חרדי קלאסי, אולי רבי יואל שוורץ שנפטר כבר והוא כבר לא רב האגודה, יוצא לנו שרק ברנד וטוביאס הם רבנים חרדים, השאר לא מוכרים כלל. תכליתי (שיחה) 15:13, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה
ויואל שוורץ לא היה בכלל מרבני הארגון, הוא תמך בהם, הרב החרדי היחיד שלהם זה הרב יצחק ברנד. הרב משה צוריאל הוא חרד"ל כפי שמופיע בערכו. אז הרב יצחק ברנד הוא החרדי היחיד ע"ז מבוסס האגודה שזה חרדי? תכליתי (שיחה) 15:05, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה
בנוסף אבקש מהמנטרים להסיר את הקישור מהרב שאול ניר הוא מופנה לאיזה מחתרת בלי קשר, ולבדוק מי זה האיש והאם הוא רב? והאם הוא חרדי? תכליתי (שיחה) 15:16, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה
לא הבנתי מה עלינו לבדוק ולמה צריך לתת ציונים למישהו. אלה רבני האגודה כפי שהם מצהירים וזה מידע חשוב. יש לך מקור לכך שהרב שוורץ לא היה מרבניהם? וכי גרע מה"סנהדרין החדשה"?... שמש מרפא (שיחה) 15:21, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה
דעותיך האישיות על מישהו לא אמורות להיות שום פרמטר כאן. אני דורש שוב ובפעם האחרונה להוסיף תואר רב לכל מי שמוגדר בקהילתו רב. אם אני יצטרך לעשות את זה אני יעשה עם זה ביחד עוד דבר שלא יהיה נעים. מקוהשיחה • ד' בסיוון ה'תשפ"ג 15:23 (IDT)
למקוה לא ראית אולי, אבל הוספתי עפ"י בקשתך הראשונה אם לא הוספתי שנית זה היה בטעות לא בדייקא. תכליתי (שיחה) 15:26, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה
אם זה לא בדוקא אני מתנצל. אבל עדיין נשאר הרבה לתקן. מקוהשיחה • ד' בסיוון ה'תשפ"ג 15:29 (IDT)
ולשמש מרפא יש לך מקור שהוא כן מרבניהם? ידוע שתמך בהם ואף השתתף בכינוסים. לגבי השאר, הרב ברנד והרב טוביאס הם הרבנים היחידים שלהם שהם נקראים חרדים קלאסים, הרבנים: הרב שריקי, הרב צוריאל והרב ניר הם רבנים חרד"לים לגמרי. אז מי הם החרדים שם? לכן צריך לציין ברור בפתיח הערך שזה 'אגודה חרדית ציונית'. תכליתי (שיחה) 15:31, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה
ואבקש להסיר את הקישור מהרב עובדיה יוסף אין שום סיבה לקרש לערך על האב, אין שם מידע עליו. תכליתי (שיחה) 15:33, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה
המקור מצויין בהע"ש.הקישור מפנה לשורה עם מעט מידע בסיסי, ואין שום סיבה להעלים זאת מהקורא. לגבי הפתיח - היה דיון ארוך והצבעה על זה, ואין שום סיבה לפתוח את הנושא מחדש. שמש מרפא (שיחה) 15:33, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה
זה לא מקור, לכל רב הם הביאו איזה עלון ששם יש ראיון עימו או כתבה ממנו, אין מקור שהוא היה מרבניהם. ולגבי הרב עובדיה יוסף, טוב לדעת שעל כל בן של נשוא ערך אפשר לקשר לערך האב אם יש שם מידע שהוא ראש כולל ומחבר ספר זה וזה. תכליתי (שיחה) 15:37, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה
נהוג לא לקשר בטקסט, אלא להוסיף בהערת שוליים שהוא בן של הרב.... אך במקרה הזה כן צריך בתוך הטקסט - כי זה לא הרב עובדיה יוסף הידוע. ספרא - שיחה 15:50, 24 במאי 2023 (IDT)תגובה
אני לא מבין. לכן צוין בסוגריים ליד השם שהוא בן של רבי יעקב, אבל למה השם של הרב עובדיה צבוע בכחול ומקושר לערך של אביו, הוא כבר צוין בסוגריים ליד שמו?. 22:52, 24 במאי 2023 (IDT)
מדובר בביזוי תלמידי חכמים ובאלימות אם אני הייתי מעז לכתוב על איזה רב המזוהה עם נטורי קרתא שלדעתי הוא לא חרד לדבר ה' [עקב זלזולו בדקדוקי הלכה של הגראי"ל ובקדושת התורה של מי שהוא מגדיר ציונים] מייד הייתי נחסם אז תגיד תודה להם שהם מוותרים לך ולשכמותיך שוב ושוב נח גרין (שיחה | תרומות) לא חתם 00:00, 10 בינואר 2000 (IST)תגובה
אתה יכול לענות לי ברור מי זה הרב שאול ניר? איפה הוא מכהן כרב וכדו'? תודה. תכליתי (שיחה) 12:11, 29 במאי 2023 (IDT)תגובה
הוא ראש ישיבת חרשה. מוקיר רבנן (שיחה) 13:38, 29 במאי 2023 (IDT)תגובה
ואני ראש ישיבת מכלולייתא... איפה הישיבה הזאת? ישיבה חרדית? תכליתי (שיחה) 13:39, 29 במאי 2023 (IDT)תגובה
אז אם היית מרבני אגודת קדושת ציון היינו כותבים אותך עם קישור כחול :) ועכשיו ברצינות- הוא רב דת"ל, הישיבה כשמה כן היא- ביישוב חרשה. אני חושב שהוא כבר לא ראש הישיבה בפועל אבל עדין דומיננטי בה. בכללי הוא נחשב אישיות תורנית במגזר. בהנחה שגם לרבנים מהמגזר הדתי לאומי אנחנו כותבים תואר רב אז הוא זכאי לתוארו. מוקיר רבנן (שיחה) 14:48, 29 במאי 2023 (IDT)  תגובה
הרב שאול ניר הוא יהודי תלמיד חכם ומזוכך בייסורים ונחבא אל הכלים מבני עדת ק"ק תימן עמל בתורה ובמצוותיה כל ימיו [מבחינת ההשתייכות הוא משתייך למגזר החרדי ולא הדת"ל הוא מתפלל בכותל המערבי מידי יום אפשר לראותו ולדבר עמו]
הרב מלוביצקי הוא מחשובי סלונים

לא מכיר את הכללים

מנטרים אם ביטלתי עריכה והוא משחזר. מה הכללים ? איך (שיחה), י' בתמוז ה'תשפ"ג 13:39, 29 ביוני 2023 (IDT)תגובה

למה ביטלת עריכה? כדאי לנמק נימוק רציני לכך. ספרא - שיחה 14:00, 29 ביוני 2023 (IDT)תגובה
אם לא נימקתי די מותר לבטל? (חשבתי שאם יש לו טענות הוא ישאל אותי) [העריכה אינה כ"כ חשובה שאלתי על הביטול] איך (שיחה), י' בתמוז ה'תשפ"ג 14:04, 29 ביוני 2023 (IDT)תגובה
סליחה שאני מתערב, אבל איך נימק נימוק טוב ש'אם הוא מביא חלק אז יביא הכל' או הכל או רק את העיקר. ~ תכליתי (שיחה) 14:07, 29 ביוני 2023 (IDT)תגובה
ומה דעת נח גרין ? ספרא - שיחה 14:15, 29 ביוני 2023 (IDT)תגובה
אני הקטן והשפל חושב לעניות וחלישות דעתי שיש לכל הפחות כמה דגשים מרכזיים בכרוז הנ"ל שחייבים לציין, יש שם קטע בעניין המאחז [החסר משמעות לענ"ד] "דרך אמונה", יש שם קטע בעניין שהם מסתירים ומעלימים את מה שמכונה שם "הנחש העמלקי [אני ידעתי שזרע עמלק זה מהמין האנושי] אשר בקרבם", ויש שם קטע שהם רוצים לבטל ולעקור את כל התורה והדגש שהם שמים על ארץ ישראל זה כדי שלא ישימו לב לכך שהם באים לעשות שמד כמו הרצל וגורקה שר"י, ואי אפשר להתעלם מטענות מרכזיות אלו, וה' יעמידנו בקרן אורה, ויגאלנו גאולה שלמה, ויהיו מיותרים כל הויכוחים נח גרין
נח גרין זה שכתבת כאן בדף שיחה לא מצדיק להמשיך את המלחמה. כל עוד אין הסכמה כאן אין להמשיך לערוך בערך. מלבד זאת התנצחויות בתקצירי עריכה אסורות. אם תמשיך בכך זה יהווה עילה לחסימה. מקוהשיחה • י"א בתמוז ה'תשפ"ג 09:59 (IDT)
לתשומ"ל הוא כבר הוזהר בדף שיחתו על ידי דויד שזו ה'פעם האחרונה' והוא עבר על זה פעמיים נוספות. ~ תכליתי (שיחה) 15:08, 30 ביוני 2023 (IDT)תגובה
מקוה אם הוא נחסם רק לשלושה ימים. אולי אפשר לעשות הגנה על הדף לתמיד, או לכה"פ שנה - מעריכות של משתמשים שאינם בודקי עריכות. (אין כרגע מה להוסיף כאן חוץ משטויות וסכסוכים). איך (שיחה), י"ג בתמוז ה'תשפ"ג 13:40, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה
לא הוגן לעשות הגנה על גירסתו של נח גרין כביכול זה ה"גירסה היציבה", אחר שהוא מחק הגירסאות הקודמות, תהלים (שיחה) 13:53, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה
מנטרים אבקש להחזיר את הגרסה שלי מה שהוספתי לאחר המילים שבאגודה טענו שהמכתב מזוייף ובתחילה ניסתי להתעקש להוריד גם את המשפט הזה, כיון שאין לך גיחוך יותר מזה, שהרי כל אחד שיוצאים נגדו יכול לטעון שזה מכתב מזוייף, זה לא עולה כסף לטעון כך. אך לבסוף ירדתי מזה והוספתי ש'נכון להיום לא יצאה הכחשה מהרבנים החותמים', כי הרי האגודה טענה בתוקף גמור שזה מזויף ועוד כמה ימים ייצא הכחשה מהרבנים, חיכנו וחיכנו ואנחנו מחכים עד עצם היום הזה ודיין לא יצאה שום הכחשה משום רב שחתם על המכתב. אז אני מבקש להוסיף את המילים הללו. בתקוה להבנה ותודה מראש ~ תכליתי (שיחה) 14:32, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה
"הוגן" לפעול לפי הכללים, דהיינו לשחזר לגירסה יציבה. התוספת הזו מיותרת לחלוטין, אנו לא כותבים מה לא אירע. כידוע לך, אנו לא עורכים כאן על סמך הכרזות בדף השיחה ש"כל העולם יודע". שמש מרפא (שיחה) 14:38, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה
שמש מרפא תתעלם ממה שכתבתי, ותתייחס בבקשה לדברי תכליתי.. תהלים (שיחה) 14:41, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה
אני לא מבין אותך. לכתוב שהמכתב מזויף, שהאגודה טוענים זה מותר ? גדולי הרבנים מכל העדות והחוגים יצאו במכתב גלוי נגד הארגון ובאים אנשים וטוענים שזה מזויף, דבר של היה ולא נברא, ואף רב לא הכחיש זאת, איך אתה יכול לכתוב דבר כזה ? על בסיס מה ? על בסיס 'אינטרס' מאנשי האגודה שכואב להם שיצא מכתב כזה ? תן לכה"פ לכתוב שהמכתב עדיין בתקפו ולא יצאה הכחשה, זה לא דבר שלא קרה, זה דבר שקרה, לא יצאה הכחשה, האגודה טוענים שייצא הכחשה ולא יצא. פשוט וברור. חבל על ביטול הזמן שלי ושל אחרים, הדבר הזה צריך וחייב להיכנס. לא יתכן שיכתב על מכתב ברור שזה מזויף כזה הבלים גמורים ואין להם שום בסיס.  ~ תכליתי (שיחה) 14:43, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה
אין לי מושג על מה הויכוח וזה בכלל לא מעניין. יש כללים איך מנהלים ויכוח. זה שהצלחת לסתום ליריבך את הפה ל3 ימים לא אומר שכעת אתה יכול לעשות מה בא לך. שחזרתי לגרסה יציבה על פי הכללים. הערך ישונה רק בהסכמה או אם זו לא תושג אחרי שנח גרין יחזור מהחסימה, תהיה או אםשרות לגייס הסכמה רחבה או ללכת להצבעת מחלוקת. עד אז שיהיה בהצלחה. (נא לא לתייג אותי אם לא יהיה נתון חדש) מקוהשיחה • י"ג בתמוז ה'תשפ"ג 15:40 (IDT)
--מחקתי-- אני לא מבקש הוספה לערך בגין חסימות או דברים כאלה, בסה"כ הפעלת הגנה על הערך, אני מבקש שאחד המנטרים יוסיף את מה שהוספתי, 'נח גרין' לחם עריכה על זה ולכן הגרסה שלי צריכה להישאר, אבל זה לא משנה, אני מבקש כעת שיוסיפו זאת בלי קשר לגרסאות. יש הגנה על הערך ואני לא יכול לערוך אז תוסיף אתה או שאר המנטרים.  ~ תכליתי (שיחה) 15:50, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה
חושב שלא הוגן להחזיר/להוסיף תוכן, כשיש צד שלא מסכים לכך. יש לנהל על כך דיון. ספרא - שיחה 21:15, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה
מה הצד הנגדי ? שיש כן הכחשה ? איפה היה הכחשה של הרבנים ? יש מקור להכחשה ? הם אפילו לא טוענים זאת כהיום, רק בתחילה כשהמכתב יצא טענו כך וניסו להוציא הכחשה מהרבנים ולא הלך להם. אז המציאות היא שלא יצאה הכחשה מהרבנים. זה בגדר מציאות שא"א לחלוק על מציאות.  ~ תכליתי (שיחה) 21:18, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה
נחכה לתגובת הצד הנגדי. ספרא - שיחה 22:00, 2 ביולי 2023 (IDT)תגובה

הרב מלוביצקי

הדייג, נראה לי שטעית בשחזור שלך. הכוונה היא שהרב מלוביצקי פרש מן האגודה. אודה לך אם תתקן. הצעיר (שיחה) 22:51, 15 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

הצעיר. אכן טעות. עימי תלון משוגתי. רק במקרה שמתי לב למה שכתב כאן כבודו, כיון שבתיוג שלי השתמשת בסוגריים רגילות, מה שיצר שהמילה ”הדייג” הפנתה לערך על האות א’😄--הדייג (שיחה) 17:09, 18 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה
אכן, כל אחד יכול לטעות. עבורי זהו שיעור בלימוד לכף זכות, כי באמת התפלאתי מדוע אינך מגיב, והנה - טעות שלי. הצעיר (שיחה) 17:20, 18 באוגוסט 2023 (IDT)תגובה

משהו כאן נראה לי, כמובן לכאורה, פשע מאורגן.

משהו כאן נראה לי, כמובן לכאורה, פשע מאורגן.
איך כמעט כל עריכה הכי קטנה שיוצא ממנה איזו משמעות טובה ולא כדעת המתנגדים לקדושת ציון תוך מספר שניות או דקות! מטופלת זה לא דבר שיכול להיות במקרה ולא ראיתי כך בערכים אחרים לענד"נ שיש פשע מאורגן עם תכנית סדורה בעניין [הממומנת על ידי גבירים מחוצה לארץ] כמובן הכל לפי עניות דעתי ולכאורה אבל אני מחוייב לכתוב זאת כדי להציל עשוק מיד עושקו. נח גרין (שיחה) 14:14, 27 בספטמבר 2023 (IDT).תגובה

איך מבטלים קישור שגוי

יש בקישורים חיצוניים כתבות של עיתונאי בשם "ישראל שפירא", שאין עליו ערך, אך זה מקושר לדף הפירושונים ישראל שפירא, ניסיתי לבטל זאת ולא הצלחתי, מי יודע? דזלובסקי (שיחה) 19:49, 17 ביולי 2024 (IDT)תגובה

@דזלובסקי Done סודר למאי נ"משיחה •• י"ב בתמוז ה'תשפ"ד (IDT) 20:22, 17 ביולי 2024 (IDT)תגובה
תודה רבה! דזלובסקי (שיחה) 20:31, 17 ביולי 2024 (IDT)תגובה

הרחבה?

בקשר לעריכה זו, רק "הרחבת" או גם הסרת כמה דברים? ~ תכליתישיחה • י"ב בתמוז ה'תשפ"ד 16:42 (IDT) 16:42, 18 ביולי 2024 (IDT)תגובה

החזרתי את הנצרך, להבא נא לדייק בתקצירי עריכה ולא לכתוב "הרחבה" בו בזמן שיש גם הסרת תוכן. ~ תכליתישיחה • י"ב בתמוז ה'תשפ"ד 16:48 (IDT) 16:48, 18 ביולי 2024 (IDT)תגובה
אני מקבל תוכחתך באהבה, אבל אם יותר לי לשאול גם אותך, למה הסרת את העובדה שפרש בגלל שהוצבה אשה ברשימה? הבאתי לכך מקור... וכן הסרת את הטענה של "למען ציון" שהמדינה מחסנת את האוכלוסיה וזה ניסויים בבני אדם, בנימוק "לא קשור" - וזה וודאי קשור, כי כל הטענה שלו להוכיח שאנחנו כעת בגלות כפולה ומכופלת. גם התגובה של הרב אפשטיין לספר שלו מתייחסת לטענה זו. דזלובסקי (שיחה) 17:33, 25 ביולי 2024 (IDT)תגובה
הוספתי עכשיו את הקישור הישיר לראיון איתו, ואת העובדה שפרש בגלל ויכוח עקרוני עם אנשי עוצמה יהודית. כמו כן החזרתי עכשיו את הטענה של החיסונים בפסקה של "למען ציון". ולגופו של עניין, לגבי הדברים שהסרתי והחזרת, אומנם לא נימקתי בתקציר ואתה צודק בהערתך, אבל הנימוק שלי הוא שהערך עוסק בכלל באגודה קדושת ציון, ולא ביו"ר שלה ששמו יהודה אפשטיין, ואומנם חשוב להביא כמה שורות על הבן אדם כי הוא הרוח החיה מאחורי כל הפעילות, אבל לא צריך להגזים ולהביא כל ציטוט שלו שהתפרסם אי פעם בתקשורת. למשל הסרטון שהוא מדבר באזכרה של הרב מאיר כהנא הי"ד, לדעתי זה מיותר כי יש כבר מקור איכותי יותר מהראיון שלו שהוא תלמיד שלו, ואין צורך להביא מקור לכך מנאום שנשא ביארצייט. כך לענ"ד והבוחר יבחר. דזלובסקי (שיחה) 17:41, 25 ביולי 2024 (IDT)תגובה
ושכחתי לתייג אותך... דזלובסקי (שיחה) 17:42, 25 ביולי 2024 (IDT)תגובה