Google Analytics

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
Google Analytics
מפתח גוגל
מערכת הפעלה חוצה-פלטפורמות (מבוסס רשת)
סוג רישיון חופשי, מסחרי
קטגוריה סטטיסטיקה, אנליזה
www.google.com/analytics

Google Analytics (בעברית גוגל ניתוחים) הוא שירות שמוצע על ידי חברת גוגל, לאיסוף ויצירת נתונים סטטיסטיים מפורטים על תנועות גולשים באתרי אינטרנט כולל פירוט על מקורות התנועות ואמצעי מכירות. השירות מיועד למשווקים ובייחוד למנהלי אתרים ואנשי טכנולוגיה הקשורים לענף ניתוחי אינטרנט. זהו השירות הנפוץ ביותר כמנתח סטטיסטיקות. השירות הבסיסי הוא ללא תשלום וישנה גרסה משופרת בתשלום. Google Analytics יכול לעקוב אחר מבקרים מכל המקורות כולל מנועי חיפוש ורשתות חברתיות, ביקורים ישירים ואתרים מפנים. הוא גם מודד את יעילותן של הפרסומות לאתר, כמו פרסומות בתשלום ללחיצה, שיווק בדואר אלקטרוני ואף מודד כניסות מתוך קישורים ממסמכים דיגיטליים כמו מסמכי PDF.

ראו גם

קישורים חיצוניים

ויקישיתוף מדיה וקבצים בנושא Google Analytics בוויקישיתוף


הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רשימת התורמים
רישיון cc-by-sa 3.0

34331036Google Analytics