שמעתי פעם הקלטה שלו וזכורני שזה היה עשיר מאוד.
כל סלסול היה מלא רגש ולא רק 'קונץ' בעלמא.
מכלולאים פעילים , יש מי שיכול להעלות קישור לתפילתו של ר' יענקל?
שמעתי פעם הקלטה שלו וזכורני שזה היה עשיר מאוד.
כל סלסול היה מלא רגש ולא רק 'קונץ' בעלמא.
מכלולאים פעילים , יש מי שיכול להעלות קישור לתפילתו של ר' יענקל?
יואל וויס, יישר כח על תשובתך.
אולם התכוונתי לקישור של הקלטות של ר' יענקל בעצמו.
מכלולאים פעילים
יש להוסיף את בניו, וכן מי היה חמיו.
כמו"כ יש להוסיף את בניו ונכדיו ממשיכי דרכו, ולהזכיר את החזן שלמה אייזנבך עד הנינים שהוציאו דיסקים מנוסח שלו.
ראוי גם להזכיר את בתי הכנסת המתפללים כהיום בנוסח שלו, ובעיקר את הידועים כמו כמו חסידות זווהיל חסידות סטריקוב וישיבת המתמידים ועוד.
אני לא מספיק בקי בכל הנ"ל, וע"כ אני קורא למכלולאים פעילים
קודם כל ברכות על הערך הנפלא
אני חושב שבכותרת צריך לכתוב לפחות בסוגריים פעסטער
יש את החזן שלמה אייזנבאך
יש את החזן שמואל ברזילי,
לדעתי הוא לא היה טנור כלל לפי ההקלטות שיש ממנו
אבל נשאיר את זה כעת עוד חזון למועד
הערך הנפלא אני מדבר על עצם הערך אבל זה אינציקלופדי בכלל זה נראה כתבת יחץ של מקהלת מלכות...
רבי יושב פלשת, הצדק עמך.
תיקנתי ככל יכולתי וכן הוספתי חלק מהפרטים שהזכרתי לעיל.
אשמח אם מכלולאים נוספים יתרמו לשכלל את הערך, כראוי לחזן שאצלו התפילה היתה העיקר!
רבי Cantor, אני לא מבין מספיק בחזנות וכתבתי 'טנור' כפי שראיתי שנכתב עליו בכתבה שצירפתי ב'קישורים חיצוניים'. אם זה טעות, טוב תעשה אם תתקן!
את החזן שמואל ברזילי איני מכיר (אין לו ערך במכלול), וגם בזה נשמח אם תערוך כראוי.
לגבי להוסיף 'פסטער' בשם הערך הנך צודק, וכן צריך להוסיף 'רבי' לענ"ד (בפרט לפי מה שהוכרע לגבי רבי עמרם בלוי, שמי שרגילים לקרותו 'רבי' יש להוסיף זאת בשם הערך), ואני מתייג מפעילי מערכת.
ממש לא הוכרע כך. ואי אפשר להכריע כך - בשביל זה צריך לתקן את המדיניות דרך המועצת. במדיניות כתוב שאישיות תורנית מקבלת תואר בשם הערך. ברבי עמרם הוכרע שהוא אישיות תורנית. גם פה יש את אותה השאלה - לדעתי הוא לא אישיות תורנית.
דויד, שים לב! כל פעם ניאלץ לנהל דיון מי נחשב לאישיות תורנית ומי לא? למה שלא יהיו קריטוריונים ברורים במדיניות מאי משמע "אישיות תורנית"?
אני לא חושב שאפשר להגדיר את התחום האפור שאנחנו דנים עליו בד"כ. המקרים הברורים לתואר - ברורים. המקרים הברורים ללא תואר (כמו כאן) - גם לדעתי ברורים. ותמיד (כמ בקריטריוני חשיבות) נשאר טווח אפור גדול - אי אפשר למנוע את זה. אם היו דיונים על ערכים ברורים - וכמעט תמיד הוכרע כמו הצד הברור - אז היה כדאי לכתוב זאת כקריטריונים כדי לחסוך זמן. למיטב הבנתי - המקרים האפורים לא ברורים וההכרעה בהם משתנית לפי הדיון (ולא שכמעט תמיד מוכרגע לדוג' לשים תואר).