שיחה:המכלול

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני 5 חודשים מאת מוטי בנושא 2500 ערכים
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

הפניה שימושית או ערך מועיל?

מוסיף והולך, 1. לא הצלחתי למצוא כאן אפילו חמישה דפים שמקושרים להפניה זו. 2. זה לא מצדיק להיות במקום ערך אנציקלופדי. 3. האם עיינת כאן למשל? זה (לרבות הערך המכלול) דברים שצריכים להעשות, "זר ולא פינו" אינו הנקודה, זהו ערך אנציקלופדי וקבל האמת ממי שאמרה. עוד יבואו אחרים אחרנו, וכולם יהיו מכלולאים. בקיצור - אני מתנגד לשחזור שלך. לכל היותר אני מוכן להתנות את המחיקה ביצירת קצרמר קודם אודות המכלול כדי להכחיל את הקישור. דוד (שיחה) 18:48, 2 בנובמבר 2017 (IST)תגובה

1. בקישור שציינת קיבלתי אלפי ערכים! כנראה מדובר בתבניות וכו', אבל ודאי יש עשרות דפי מדיניות וכן הרבה מאוד תבניות שמוזכר בהם הקישור המכלול. 2. אני חושב שזה כן מצדיק. כשיהיה ערך אחר, לפחות ברמה בסיסית, כמובן אעדיף אותו. אגב, ראיתי אתר ויקי אחר, בלא להיכנס כעת לרמתו, שנהג אף הוא כך. 3. "צריך" זה ברור. השאלה היא מי חתם את הערבות על "צריך" זה. דף טיוטה זה שציינת עוד ייסע דרך ארוכה עד שיהפוך למוסכם. ויקיפדיה העולמית בעלת מעמד לא פחות, ואף על פי כן לא מוצג בערך שלה את כל ההיסטוריה הקשורה אליה מששת ימי בראשית. הערך חייב לכלול סקירה סטטיסטית של מספר עורכים/גולשים/אחר, או סתם הערכה חיצונית. זו כוונתי ב"זר ולא פינו". לא אמרתי "קבלו דעתי" ולכן זכותך להתנגד לשחזור. אם כי אין לכך תוקף מעשי כעת, משום שהערך היה גרסה יציבה (יותר משנתיים וחצי! אין לי מושג למה מחקת את כל ההיסטוריה שלו. היה צריך לבקש העברה ולהשאיר קרדיט לעורכים הראשונים שלו. כדאי לפחות כעת לשחזר אותו שוב מחדש ולהזין בו את השינויים). על קצרמר, אם הוא יענה על הדרישות - לא אכפת לי למחוק את ההפניה. אם אכן יענה, נוכל לדעת רק אחר שייכתב. מוסיף והולךשיחה • י"ד בחשוון ה'תשע"ח • 19:12, 2 בנובמבר 2017 (IST)תגובה
1. כל הערכים הם קצרמרים ושינוי קל בתבנית קצרמר יסיר את כולם למעט פחות מ-5. 2. נו, הקצרמר הוא פשרה סבירה. 3. לא הבנתי את התגובה, ברור שהערך צריך להיות תקין לפי כל הסטנדרטים של ערך, מי דיבר על היסטוריה מששת ימי בראשית וכו'? שים לב שהטיוטה היא על ערך של המכון ולא של המכלול. יהפוך למוסכם? כמו כל ערך טעון שנכתב. ואין בזה צורך בהסכמה מיוחדת יותר מכל ערך. מחקתי את ההסיטוריה - תאמר האמת שלא שמתי לב שבעבר זה לא היה הפניה - מ"מ מה זאת אומרת העברה? יש אפשרות להעביר את ההיסטוריה? הדף הרי צריך להימחק. דוד (שיחה) 19:19, 2 בנובמבר 2017 (IST)תגובה

מאה ערכים

אני חושב שאין טעם בהגזמות. אם זה לא רלוונטי כעת כדאי להעבירו לטיוטה. או למחוק את המשפט עד שנגיע לזה. לא? יהודהשיחה • א' באדר ה'תשע"ח • 22:44, 15 בפברואר 2018 (IST)תגובה

לענ"ד, זה לא רחוק מהאמת. איש גלילישיחה • א' באדר ה'תשע"ח • 22:46, 15 בפברואר 2018 (IST)תגובה
לשמחתי, למרות שעבר טענתי כמותכם, היום ברור לי שההגזמה היא כלפי מטה. דוד (שיחה) 22:57, 15 בפברואר 2018 (IST)תגובה

ייבוא מויקיפדיה

הרב שליט"א אולי תשלב את הערך מכאן ? ישר כח על כל ההשקעה!!! מישהו (שיחה) 13:58, 22 במאי 2019 (IDT)תגובה

בוצע בוצע מישהו (שיחה) 13:58, 4 ביולי 2019 (IDT)תגובה

סמלילי המכלול

איפה יש את כל הסמלילים הישנים של המכלול? כדאי להוסיף פה למטה בגלריה. מישהו (שיחה) 14:00, 4 ביולי 2019 (IDT)תגובה

יש את זה ואת זה, שרגא שיחה - א' בתמוז ה'תשע"ט - 14:16 (IDT)
וכאן יש את כל הגרסאות, שרגא שיחה - א' בתמוז ה'תשע"ט - 14:18 (IDT)
נראה שהכל זה אותו הקובץ, בגרסאות שונות. ניסיתי להעלות עם השם המלא של הגרסה הישנה (=סדרת המספרים, כנראה זה תאריך ועוד) אבל זה לא מזהה. מבחינת השרת הקובץ היחיד הקיים הוא הגרסה האחרונה. האם אתה יכול להעלות כקובץ עם שם חדש את הסמלילים הישנים? מישהו (שיחה) 15:24, 4 ביולי 2019 (IDT)תגובה

חוו דעתכם

מכלולאים פעילים‏, על עריכתי זו. תודה מראש--שלמה המלך • (שיחה) • (תרומות) • (דפים חדשים) • חגיגות ה-10,000! • י"ט בחשוון ה'תשפ"ה, 18:15:37 - 20/11/24 17:30, 4 באוקטובר 2019 (IDT)תגובה

בעד. דויד (שיחה) ז' בתשרי ה'תש"ף 17:17 (IDT)

חברים!! איך ניתן ליצור קשר עם הנהלת האתר? ישראל והמכלול (שיחה) 15:09, 16 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

ראה המכלול:יצירת קשר. שמש מרפא (שיחה) 15:28, 16 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

חוו דעתכם 2

האם אכן צריך להיות כך? מכלולאים פעילים‏--שלמה המלך • (שיחה) • (תרומות) • (דפים חדשים) • חגיגות ה-10,000!22:35, 6 באוקטובר 2019 (IDT)תגובה

ויקפדיה לא כותבים ב"ו" אחת? כך מופיע באתר שלהם Eli shteinman (שיחה) 22:39, 6 באוקטובר 2019 (IDT)תגובה
גם אני מצטרף להנ"ל, שלמה נראה לי שאתה טועה. יצמח פורקניהשיחה • ח' בתשרי ה'תש"ף • 16:17, 7 באוקטובר 2019 (IDT).תגובה
בהחלט ו' אחת. דויד (שיחה) ח' בתשרי ה'תש"ף 16:36 (IDT)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── זה מוטיאל אמר לי. שבאמצע מילה זה עם 2. אני עצמי ג"כ חולק על כך. תודה לכולם--שלמה המלך • (שיחה) • (תרומות) • (דפים חדשים) • 20:55, 7 באוקטובר 2019 (IDT)תגובה

שלמה המלך Eli shteinman דויד יצמח פורקניה, ראו נא כאן. מוטיאל (שיחה) 15:26, 29 באוקטובר 2019 (IST)תגובה
לדעתי הכלל הזה לא מקובל בציבור, בכל מקרה אני נגדו, למרות שראיתי שרוב ככל הפעמים שזה מופיע בויקיפדיה באמצע מילה זה עם שני ו'. דויד (שיחה) ל' בתשרי ה'תש"ף 15:40 (IDT)
ואני בעדו בצורה מוגבלת.--שלמה המלך (שיחה|תרומות) 18:15:37, 20 בנובמבר 2024 21:16, 29 באוקטובר 2019 (IST)תגובה

קרדיט

למה מופיע בערך התבנית "הערך באדיבות ויקיפדיה" (ראה משמאל),

הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רישיון cc-by-sa 3.0

הערך הרי נוצר בהמכלול --יחיד ורבים (שיחה) 22:54, 26 בדצמבר 2019 (IST)תגובה

תודה, הוסר. קובנא (שיחה) 22:57, 26 בדצמבר 2019 (IST)תגובה
הוא לא! פעם הבאה תבדוק קודם.--@שלמה (שיחה) 19:04, 29 בדצמבר 2019 (IST)תגובה
שלמה - אני פשוט לא מצליח להבין אותך, הרי בקטגוריות מופיע: ערכים שנוצרו בהמכלול, וגם בהסטוריית הגרסאות ראיתי שהערך נוצר במהכלול. אז על מה יצא הקצף? ולמה שחזרת את ההסרה?! יחיד ורבים (שיחה) 21:05, 23 בינואר 2020 (IST)תגובה
שלמה המלך ראה כאן שמקור הערך הוא במכלול ומשם הוא עבר לויקיפדיה, ( עכשיו הבנת למה אני מחכה שויקיפדיה יעדכנו מהמכלול?) קובנא (שיחה) 19:02, 23 בינואר 2020 (IST)תגובה
, צודק.--@שלמה (שיחה) 15:43, 24 בינואר 2020 (IST)תגובה

לא מעודכן

היי מכלוליסטים אתם לא מעדכנים את הערכים במכלול. לדוגמה כביש 200 - הוא מצוין בתור מיזם שיתבצע בעתיד אך הכביש נפתח כבר, וויקיפדיה אפילו הרחובו את הערך. --Eitanbb (שיחה) 21:25, 19 במאי 2020 (IDT)תגובה

הגעת למקום הלא נכון, באמת בשביל הרצון שלנו לצרוך מידע נקי ומסונן אנו משלמים לפעמים במידע קצת לא עדכני, כמו"כ הריני לידעך שרבים מהערכים מתעדכנים ויש גם את הדף המכלול:בקשת עדכון ערך. קובנא (שיחה) 21:40, 19 במאי 2020 (IDT)תגובה

אתר הויקי השני בגודלו בישראל?

כנראה שהכוונה: השני בגודלו בעברית. אבל אני לא מבין, באתר האנציקלופדיה היהודית יש 276,128 ערכים. אני חושב שאולי צריך לשנות ל"אתר הויקי השלישי בגודלו בעברית". מה אומרים מכלולאים פעילים‏? קטגוריות (שיחה) 01:55, 27 בנובמבר 2020 (IST)תגובה

בוצע בוצע. ספרא - שיחה 03:22, 27 בנובמבר 2020 (IST)תגובה
ספרא שם יש עכשיו 265,225 ערכים וכאן יש כבר מעל 300,000 --מוטל (שיחה) 12:11, 7 בדצמבר 2021 (IST)תגובה
כרגע אין משפט כזה בערך. ומכיוון שיש 83 אלף דפי טיפול - גם לא צריך להיות משפט כזה נכון לעכשיו. ספרא - שיחה 16:22, 7 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

הסבר על דירוג האתר

נראה לי שכדאי להוסיף בערך הסבר קצר על מה זה "דירוג האתר על פי אלכסה", בתור משתמש פשוט אין לי מושג מה זה אומר (כלומר מה הדירוג מדרג?) עורך א.ע (שיחה) 16:26, 4 באפריל 2021 (IDT) אני מתייג את שמש מרפא. עורך א.ע (שיחה) 23:20, 4 באפריל 2021 (IDT)תגובה

עורך א.ע., הכוונה שבחשוון תשפ"א האתר היה ה-196 הנצפה בישראל. נראלי די מובן, לא? שמש מרפא (שיחה) 21:19, 5 באפריל 2021 (IDT)תגובה
שמש מרפא, הייתי בכל זאת מוסיף שהכוונה לדירוג כמות הצפיות. נ.ב לא תייגת טוב, בשם שלי יש רק נקודה אחת. עורך א.ע (שיחה) 13:38, 8 באפריל 2021 (IDT)תגובה

מזל טוב! עברנו את השלוש מאות אלף ערכים!

מכלולאים פעילים‏ עברנו את השלוש מאת אלף ערכים ברגעים אלו! עפר ואפר (שיחה) 00:15, 7 בדצמבר 2021 (IST)תגובה

למי מותאם המכלול

מטעמים, בקשר לעריכה זו, סליחה על שהשתחזר לי בטעות ללא תקציר. האתר אמנם פונה אולי לכל שומרי התורה, אבל ההתאמה היא האתמה לחרדים. איסתרקלמצוא ידיים ורגלייםשיחה • 13:51, 30 במרץ 2023

היכן זה נקבע? (הבאתי בתקציר עריכה את הדיון שקבע אחרת) • מטעמים (שיחה) 16:15, 30 במרץ 2023 (IDT)תגובה
בקשר לעריכה זו, ראה כאן. לפרוטקול: דנו בזה בערוץ אישי ואני מסכים לדעת מטעמים. איסתרקלמצוא ידיים ורגלייםשיחה • 10:13, 31 במרץ 2023

המכלול ביידיש

אין כלום אודותיו? Sije (שיחה) 19:45, 13 ביוני 2023 (IDT)תגובה

כנראה עדיין אינו פתוח רשמי לציבור מתייג את צמא. (דרך אגב נראה לי שהיה איזה בוט שקישר אוטמטי לכל ערך חדש באידיש. לא?) איך ~ (שיחה). כ"ו בסיוון ה'תשפ"ג 23:12, 15 ביוני 2023 (IDT)תגובה
בוצע בוצע על ידי למאי נ"מ. תודה רבה, Sije (שיחה) 18:17, 25 בדצמבר 2023 (IST)תגובה
שמש מרפא, למה אתה מתכוון במה שכתבת "טרם יצא לציבור בצורה רשמית"? ככל הנראה המכלול ביידיש פתוח לציבור לגמרי. בברכה, Sije (שיחה) 00:32, 2 בינואר 2024 (IST)תגובה
כוונתי שמבחינת יוצריו הוא עדיין "בבנייה". שמש מרפא (שיחה) 00:48, 2 בינואר 2024 (IST)תגובה
בערך המקביל ביידיש [1] כבר יש פיסקה ארוכה על המכלול ביידיש, ואין אני רואה למה אצלנו יהיה שונה. Sije (שיחה) 01:29, 2 בינואר 2024 (IST)תגובה

בעניין קישורים חיצוניים

בקישוריים חיצוניים יש קישור לאתר הרשמי של המכלול השאלה היא האם זה לא אמור להיות בראו גם אני ואתה (שיחה) 21:56, 16 ביולי 2023 (IDT) אני ואתה (שיחה) 21:56, 16 ביולי 2023 (IDT)תגובה

אני ואתה איך העברתי לראו גם • שלמה • (שיחה ~ תרומות) • השתתפו • ו' באב ה'תשפ"ג • 12:29, 24 ביולי 2023 (IDT)תגובה

איך בודקים

מכלולאים פעילים‏ למישהו יש מושג איך בודקים מה היה הערך ה-2500? אני ואתה (שיחה) "עם ישראל חי" כ"ו באייר ה'תשפ"ד 23:04, 2 ביוני 2024 (IDT)תגובה

דויד יכול לעזור. ספרא - שיחה 00:29, 3 ביוני 2024 (IDT)תגובה
אכן, אשתדל למצוא לזה זמן בימים הקרובים. דויד (שיחה) כ"ו באייר ה'תשפ"ד 13:29 (IDT)

2500 ערכים

בקשר לעריכה זו, אאל"ט המספר ירד בהמשך, ורק אח"כ חזר לנ"צ זה. מוטי, שרגא? הגדה של פסח (שיחה) 23:05, 2 ביוני 2024 (IDT)תגובה

זה מבוסס על הקטגוריה, כך שזה דבר שנתון לשינוי. מוטי ~ שיחה • כ"ו באייר ה'תשפ"ד • 09:28, 3 ביוני 2024 (IDT)תגובה