מכלולאים פעילים: האם יש צדק או הגיון בחלוקה ל:
במה תלויה החלוקה הזאת, בקריזה של כותב הערך?
מכלולאים פעילים: האם יש צדק או הגיון בחלוקה ל:
במה תלויה החלוקה הזאת, בקריזה של כותב הערך?
אני מבין שאמור להיות שהמפורסמים יותר הם ב"משמעותיים". אולי כדאי באמת לשנות מ"משמעותיים" ל"מפורסמים".
אתה כמובן יכול לתקן אם לדעתך יש פה טעות.
מכלולאים פעילים
עמוס חדד ומכלולאים פעילים, מי שמכיר עלון שבת כלשהו, כדאי להכניסו (אפשר גם בראש הטור.....). גם את שתי (או יותר) קבצי 'כל העלונים' החרדיים כדאי להכניס. אני אישית לא מתמצא בזה.
חוץ מזה שרוב העלונים המוזכרים בערך שייכים לציבור הדל"י ומטה,
גם ההלכות המוזכרים שם אינם עולים בקנה אחד עם דעות הרבנים במחננו,
כמו: "בנוגע לבעיית הגניזה, הציעו חלק מהרבנים אפשרויות שונות: הרב יובל שרלו פסק שמותר לגרוס את העלונים, במקרה שהדבר מתאפשר, וכי אין בכך משום זלזול בדברי תורה. היו שהציעו שמותר יהיה לזרוק את העלונים לפח אם ייעטפו בכבוד הראוי. הרב אליעזר מלמד סבור שהיה כדאי לגרוס את הדפים לטובת מיחזור של נייר שעליו יודפסו מחדש דברי תורה. הוא גם טוען שעלונים שרובם אינו דברי תורה אינם חייבים כלל בגניזה (אלא יש לעוטפם בשקית שאינה שקופה או בעיתון אחר וכך להניחם בפח). הייתה אף הצעה (בתור רעיון לדיון ולא פסק הלכה) של הרב ישראל רוזן, שבעצמו קשור לעלון "שבת בשבתו", לפיה דברי תורה שמודפסים על דעת שייזרקו, יכולים להיזרק לאשפה."
כל הערך הזה לא כתוב על עלוני הציבור החרדי,
שכן יש הבדל מהותי במטרה ובסגנון של עלוני השבת החרדיים לאלו הד"לים.
בעוד שאצל הציבור הד"ל משמשים עלוני השבת, גם - ובעיקר - לנושאי אקטואליה ושאר ירקות,
עלוני הציבור החרדי הם אך ורק לענייני פרשת השבוע, הלכות, סיפורים, וברובם הגדול אין אפילו מאמרי השקפה., וזאת כדי להתאמים לכל הקוראים, יצויין, כי בעלוני הציבור הספרדי מקובל אף להוסיף מאמרים בנושא חינוך ילדים ושלום בית.