שיחת משתמש:עידו

מתוך המכלול
קפיצה אל: ניווט, חיפוש

ברוך הבא לעצמי

Movicon-regards.gif
שלום, עידו, וברוך בואך למכלול!
אתה מוזמן לטול חלק במבצע הגדול- ייבוא וסינון כל ויקיפדיה העברית עד חנוכה תשע"ט!

כדי לסייע לך להצטרף לעורכים באפשרותך לגשת:

כדאי מאוד שתקדיש שעה לעבור על כל הקישורים המופיעים כאן. הם יועילו לך רבות בהמשך עבודתך.

בברכה,
מי אני? זאת התשובה! בברכה, עידו (שיחה) 05:42, 23 בינואר 2018 (IST)

ברוך בואך בצל קורתנו! נקווה שתהיה לנו לעזר רב, בהצלחה רבה! ("גנבת" לי את התבנית, לפחות נכתוב ידני קריצה) איש גלילישיחה • ז' בשבט ה'תשע"ח • 12:34, 23 בינואר 2018 (IST)
עידו דומנ י שקישור מתאים על המילה "תשובה" ימנע טעויות מביכות כאלו. דוד (שיחה) 14:19, 23 בינואר 2018 (IST)
רציתי שהמבין יבין משיקולים שונים. 17:58, 23 בינואר 2018 (IST)

מדיניות הסרת תמונות

שלום, עידו, וברוך בואך למכלול. הננו שמחים מאוד על שזכינו למכלולאי נמרץ ומוכשר כמוך, יהי בואו לברכה לכולנו.

בקשר לעריכה הזאת, רציתי להסב את תשומת לבך שבמדיניות המכלול נקבע לבינתיים שלא להסיר תמונות כי אם לכסותם בתבנית:תמונה חילופית. צב"י (שיחה) 12:40, 24 בינואר 2018 (IST)

OK עידו (שיחה) 12:49, 24 בינואר 2018 (IST)

עריכה בתוך {{מהדורות}}

שלום עידו, בקשר לעריכתך בערך גלים מילימטריים. אני אישית לא בטוח שיש צורך להסיר תוכן זה מבחינה יהודית, אבל כמובן איני יכול להתווכח איתך כל עוד אין על זה מדיניות ברורה. מה שכן, חובה לעשות הסרה זו בתוך תבנית מהדורות בדיוק מסיבות כאלו. לפיכך, בחן את עריכתי זו, החזרתי את התוכן שהסרת לתוך תבנית מהדורות, כך שהוא מוסר, אבל על ידי התבנית, ובמהדורה הכללית הרשתי לעמי להחזירו לגמרי בשינוי. דוד (שיחה) 14:57, 24 בינואר 2018 (IST)

OK


בברכה, עידו (שיחה) 15:07, 24 בינואר 2018 (IST)

אני מתזכר שוב, בקשר לעריכתך זו. עריכות כאלו נעשות במכלול רק באמצעות תבנית המהדורות, אנא לטיפולך. תודה, דוד (שיחה) 13:52, 30 בינואר 2018 (IST)
תזכורת - ההערה הנ"ל מחכה לטיופל. עמך הסליחה, דוד (שיחה) 18:37, 31 בינואר 2018 (IST)
טופל, נא בדוק והער עידו (שיחה) 18:53, 31 בינואר 2018 (IST)
יישר כוח. ברמת העיקרון העריכה תקינה ועומדת בנדרש. אני מוסיף כרגע 2 תיקונים: 1. אני מוסיף איזכור לתקופה המשוערת על ידי מתן שם התקופה במקום נקיבת מספר השנים, זו שיטה שאנו משתמשים בה הרבה. 2. אני מוסיף תוכן למהדורה הבסיסית שכן התוכן לא עד כדי כך בעייתי שצריך להסירו לגמרי מהבסיסית. דוד (שיחה) 20:31, 31 בינואר 2018 (IST)

הערך Base64

נראה לי כדאי לייבא אותו לכאן עם קרדיט לויקיפדיה האנגלית. (כתוב בתקציר העריכה יצרתי אותו על ידי תרגום תוכן, ושים {{קרד|ויקי|אנגלית|Base64}}). מכאן תשכתב אותו כראוי. למה לעבוד בשבילם? יהודהשיחה • ט' בשבט ה'תשע"ח • 12:46, 25 בינואר 2018 (IST)

סליחה ראיתי שכבר ייבאת אותו.--יהודהשיחה • ט' בשבט ה'תשע"ח • 12:47, 25 בינואר 2018 (IST)
יהודה 1, אל תדאג, מרץ התרומה האנציקלופדי שלי עבר למכלול. עידו (שיחה)

בקרת ייבוא

שלום עידו היקר, אחר התודה על המרץ והרעננות שאתה משקיע פה. שים לב כי בערך איסלנד שייבאת יש בפסקה "היווצרות האי" מידע כפרני. יכולת לאתר אותו בקלות על ידי שימוש בגאד'גט בדיקת מילים חשודות המותקן לך כברירת מחדל (לחצן בחלק העליון של התפריט הימני, מומלץ להשתמש בו בכל ערך שמיבאים). אנא טפל בו בבקשה על פי המדיניות. שבוע טוב, דוד (שיחה) 19:25, 27 בינואר 2018 (IST)

מצוין, תודה
טופל.
בברכה, עידו (שיחה) 21:03, 27 בינואר 2018 (IST)
חשוב לשים לב בעניינים רגישים כגון אלו לא לנקוט הסברים ותיקונים כלאחר יד העשויים להשמיט את התמונה המדעית אותה חפץ לדעת הקורא ללא הכרח לכך, בדיוק לפיכך אנו משתמשים ב{{מהדורות}} וכפי שהקדמתי. כאן תוכל לראות כיצד השבתי את הטקסט המקורי ושיבצתי את עריכתך בתוך תבנית המהדורות. את הטקסט שאתה כתבת הכנסתי לתוך הפרמט המוצג לקוראים המהדורה הבסיסית - כי לשם הוא מתאים לדעתי, ולמהדורה הכללית הכנסתי ליקון בסגנון שונה. אנא ראה שם. תודה! דוד (שיחה) 23:44, 27 בינואר 2018 (IST)
ההשערה הזו ללא מקורות וללא ביסוס (לא רק בערך אלא גם במחקר) אי לכך אין לה מקום לדעתי בערך, גם לא במהדורה הבסיסית. לא כל דבר שכתוב בויקיפדיה הוא הקדש. אני יכול לשים "דרוש מקור" אם אתה רוצה לשבוע ומשלא ימצא כזה למחוק. כך הנהלים בויקיפדיה גם. עידו (שיחה) 17:01, 30 בינואר 2018 (IST)
אני לא מבין אותך. אתה לא מחקת את ההשערה, אלא רק את השערת הזמן. אין ספק של פי המחקר עד כמה שהייתה התפצלות כזו היא לא הייתה אתמול. האם האומדן שהובא שם אינו האומדן המקובל להשערה זו במחקר? בנוסף, את עריכתך נימק כ"עריכה חרדית". בגאולוגיה איני מבין הרבה, אך שינוי מידע גיאולוגי מסיבות של עריכה חרדית ולא מסיבות שהן לגופו של עניין, נעשות אך ורק בתוך תבנית מהדורות. כמובן שאם אתה מבין בגאולוגיה ואתה כותב משהו שמשקף את הקונצזוס בעניין - זה לא רלוונטי וזה הופך לעריכה רגילה ככל עריכה אחרת. דוד (שיחה) 17:14, 30 בינואר 2018 (IST)

:::::אסביר. ראשית לא היה כתוב שזו השערה (פגיעת המטאוריט) אלא מוצג כעובדה. בנוסף גם ההשערה אינה מבוססת כלל ועיקר ואף בערך באנגלית (המפורט עשרת מונים) זה לא מופיע. בקיצור זה משפט של כפירה סתמית לשם הכפירה וללא מחקר ומקור ולה אין מקום אפילו בויקי העברית. עידו (שיחה) 18:04, 30 בינואר 2018 (IST)

סליחה, אתה צודק ואני לא דקדקתי בכוונת המשורר... אוסיף את המידע וארחיב. עידו (שיחה) 18:21, 30 בינואר 2018 (IST)

אני שוב פה: בערך הוריקן קתרינה#ביזה והתנהגות עבריינית בניו אורלינס בחסות הוריקן קתרינה קיים ביטוי לא מקובל במרחב הערכים במכלול. לא הוסכמה מדיניות סופית לגבי השימוש במונח, אך תוכל לראות את הדיון בעניי בהמכלול:חדר דיונים למינוח יהודי/צניעות#אונס. מחוסר מדיניות אחרת פעל כפי הבנתך על פי רוח הדיון שם, אך עשה זאת בתוך תבנית מהדורות. אני אישית נוטה להשאיר את הביטוי לפחות במהדורה הכללית, כל עוד אין לו ביטוי חילופי הולם. דוד (שיחה) 20:22, 30 בינואר 2018 (IST)

בקרת ייבוא 2

כמה תיקונים נדרשים בערכים שייבאת:

  • כתב סיני#תרבות הכתב הסיני - מוזכר ביטוי על אלילהם בלי הסתייגות. נהוג מרכאות או משהו דומה. בפסקה "שיטות תעתיק" יש צורך במכלולזציה.
    • פתחתי דיון בדף השיחה שם. (והוספתי גרשיים) עידו (שיחה) 19:15, 31 בינואר 2018 (IST)
      • שיפרתי את הגרשיים לפי טעמי. ושכחת את המכלולזציה בפסקה האחרת. דוד (שיחה) 20:39, 31 בינואר 2018 (IST)
        • טופל, נא נטר עידו (שיחה) 20:56, 31 בינואר 2018 (IST)
          • אני שוב מזכיר - המכלולזציה בפסקה "שיטות תעתיק" - שכחת. דוד (שיחה) 01:02, 1 בפברואר 2018 (IST)
  • רכס הרים#תזוזת לוחות טקטוניים - תיארוך של מליוני שנים.
    • טופל, נא בדוק אם עפ"י הנהוג עידו (שיחה) 19:15, 31 בינואר 2018 (IST)
      • הוספתי טיבה הבהרה בבסיסי לתת מעט יותר מאשר משפט עמום (זה בסדר זו בעיה מוכרת). לגבי הכללי - לא נהוג להשאיר טווח שנים כזה אפילו בכללי. לא יודע להגיד לך פתרון, אם לא תצליח לחשוב על ניסוח יצירתי המעביר את המספר בלי לנקוב במספר תיאלץ להשאיר בינתיים את זה ריק, אבל לא להשאיר מספר כפרני לכאורה כזה. דוד (שיחה) 20:43, 31 בינואר 2018 (IST)
        • שמתי כרגע את אותו הניסוח של הבסיסי בכללי, נא נטר עידו (שיחה) 20:56, 31 בינואר 2018 (IST)
  • מערכת העצבים#חלוקה לאזורים במערכת העצבים המרכזית - תהליכים אבולוציונריים
    • מה הבעייה עם "תהליכים אבולוציונריים" - לא סותר שום דבר בתורה.
      • תיאורטית אתה צודק בפועל הביטוי הוא בגדר "אשר שנא וכו'", וכן לא סתם הוא מקשר לערך "האבולוציה של האדם". ראה את הדיונים על ביטוי זה בדף המונחים. הקו הוא שבמקום שאפשר בקלות פשוט מחליפים לצורה כלשהי של "התפתחות" במקום אבולוציה. דוד (שיחה) 20:45, 31 בינואר 2018 (IST)

תודה, דוד (שיחה) 18:45, 31 בינואר 2018 (IST)

ראה הערות לעיל בפנים עידו (שיחה) 19:17, 31 בינואר 2018 (IST)
דוד, ראה הערות **** נוספות עידו (שיחה) 20:56, 31 בינואר 2018 (IST)

יישר כוח' על כל התיקונים. דוד (שיחה) 01:00, 1 בפברואר 2018 (IST)

מייל

שלחתי לך. אם אתה לא רואה ייתכן שהיגיע לספאם--יהודהשיחה • י"ד בשבט ה'תשע"ח • 15:49, 30 בינואר 2018 (IST)

ראיתי, הוספת גם בויקיפדיה העברית. והכללת כדי להסביר גם על '=' בודד. מצוין. עידו (שיחה) 16:49, 30 בינואר 2018 (IST)

כוכב מייבא

Aviation Barnstar Hires.png כוכב מייבא
בשם המכון, המכלולאים ועשרות אלפי קוראי המכלול, תודה ענקית על יבוא איכותי ונקי של אלפי ערכים בפרק זמן כה קצר. בקצב זה תוך מספר חודשים נעמוד על 200,000 ערכים, ונשלים את מלאכת הייבוא. בזכות פעילותך הנמרצת במכלול יש כבר 184,852 ערכים!
בהוקרה רבה וגדולה יוסף (שיחה)
הסמקה
בברכה, עידו (שיחה) 14:34, 6 בפברואר 2018 (IST)
אתה יכול לבקש הרשאה ממפעילים כדי לחסוך את הצורך בכתיבת תקציר והכנסת התבנית. כאן--יהודהשיחה • כ"ו בשבט ה'תשע"ח • 09:52, 11 בפברואר 2018 (IST)
לבקש אפשר.... עידו (שיחה) 08:22, 20 בפברואר 2018 (IST)

תוכן

שלום עידו, מדוע ראיתי שיש כאן עורכים שלוקחים תוכן מהוויקיפדיה הרגילה ומשנים אותו? חשבתי שבאתי לאנציקלופדיה יהודית אמיתית. מאוכזבני קשות. בברכה, ויזל (שיחה) 17:50, 12 בפברואר 2018 (IST)

מטרת המכלול להנגיש מידע אמין ובאופן מכובד, הן של קודש והן של חול. משכן שימוש במידע מויקיפדיה עם בקרה ודאי ישרת את ציבור הקוראים נאמנה. מדוע זה תתאכזב?
בברכה, עידו (שיחה) 17:59, 12 בפברואר 2018 (IST)
אז מדוע להעתיק מידע משם? בשביל לכתוב אנציקלופדיה אמיתית עלינו לכתוב את המידע בעצמנו, ולא לעתיקו. בוודאי ללא מתן זכויות יוצרים, דבר המהווה עבירה חמורה על החוק במדינת ישראל. בברכה, ויזל (שיחה) 18:09, 12 בפברואר 2018 (IST)
ערכים מויקיפדיה מקבלים קרדיט כאן, ואנחנו עונים על המוגדר בחוק ואף מעבר לכך. שנית ודאי מומלץ להשתמש במה שמועיל ולסנן מה שמזיק. שלישית, הנני עורך גם בויקיפדיה וכתבתי שם מאות אם לא אלפי ערכים. אתה ודאי מוזמן לתרום עריכות "אמיתיות" ולחזק את עוצמתו השועטת של המכלול. עידו (שיחה) 18:16, 12 בפברואר 2018 (IST)
אעיר למשל שויזל עריכתך המושקעת בערך פוליטיקה עם כל הרצון הטוב דורשת הרבה שיפור, היא מתומצת ושטחית מידי, מתייחס רק למצב כיום, ומציגה את דרכם של המפלגות החרדיות באור לא מדוייק ולא חיובי. זו סיבה למה כדאי ראשית להתבסס על תוכן קיים, כי כתיבת תוכן חדש דורשת המון עבודה כדי שיצא איכותי ברמה גבוהה. בלי רמה גבוהה הפרויקט שלנו ידרדר מהר מאוד. דוד (שיחה) 18:21, 12 בפברואר 2018 (IST)
לא העתקתי את התוכן מוויקיפדיה, מלבד התמונות. דוד, אין לי כוונה להציג אף מפלגה באור חיובי או שלילי, אלא באופן אובייקטיבי. לא אפרגן לאף מפלגה משום שאני לא שופר תעמולה. בברכה, ויזל (שיחה) 18:30, 12 בפברואר 2018 (IST)
עידו ודוד, צר לי כי הנכם חושבים שעלינו להפוך לשופר תעמולתי. שכן, עידו, כל עריכה אשר לא מוצאת חן בעיניך ראויה לשחזור ואזהרה לכותב לפי מה שראיתי. עידו, הנני גם עורך בוויקיפדיה. יש לי מעל 10,000 עריכות. אני יודע איך כותבים. אם המכלול ימשיך כך, הוא עשוי להיפגע קשות ולא יוכל לעולם לספק תוכן איכותי וראוי. ראיתי כאן אוסף שטויות אחד גדול. תעמולה לשמה. אני מודיע בזאת על פרישתי לאלתר מהמכלול. שיהיה לכם בהצלחה!
נזכרתי בדבר עידו, אם היית עושה את מה שעשית לי בוויקיפדיה, היית נחסם ללא הגבלת זמן.
היו שלום, ויזל (שיחה) 18:40, 12 בפברואר 2018 (IST)
נשמח לראותך תורם ופועל בהמשך אם תמצא לנכון. תודה על הדגים. עידו (שיחה) 18:49, 12 בפברואר 2018 (IST)
ויזל - גם אני סבור שהאזהרה לא הייתה נחוצה. עליך להבין שהייתה לנו היום הצפה של כמה משחיתים שניסוי בכוח לבצע עריכות פוגעניות כלפי חרדים. העריכה שלך אמנם לא נמצאת בשוה להם, אך הביטוי "אם כי בפועל מצטרפות לכל ממשלה אשר תיתן יותר כסף לבחורי הישיבות" - הוא רחוק מלהיות מדוייק, ומנוסח באופן שלילי. איננו מנסים להיות שופר של אף אחד, אך איננו מוכנים גם להתבטא בצורה ששונאינו מתבטאים. יתירה מכך - גם בוויקיפדיה ביטוי כזה לא היה עובר, הוא מידי שטחי ולא אובייקטיבי. אם בכל אופן זה נעשה בתום לב ואתה סבור אחרת - נשמח בהשתתפותך. אובייקטיביות (לא מזוית כמו בוויקיפדיה) היא מקוי היסוד שלנו. דוד (שיחה) 20:11, 12 בפברואר 2018 (IST)

──────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────── מעניין שגם בוויקיפדיה מחקו הערב עריכה דומה, והמשחזר עדיין לא נחסם. יוקל (שיחה) 02:51, 13 בפברואר 2018 (IST)

מעניין עוד יותר, שהמשחזר - המגדיר את עצמו כשמאלני - גם הסביר היטב את השחזור כאן, וזה לשונו:
"שלום גם לך."
"מכמה סיבות; א. יש ערך נפרד על הפוליטיקה בישראל, מה שאומר שאין צורך להרחיב. ב. גם אם בחרת להרחיב, אין מקום להביא פרשנות מקורית שלך (שיש לומר דווקא די משעשעת). ג. שגיאות עובדתיות. ד. שגיאות כתיב."
לתשומת ליבו של הרב ויזל. יוקל (שיחה) 03:00, 13 בפברואר 2018 (IST)
לאור תגובות רבות כאן, אני נדרש להגיב. ראשית, דבריי כוונו לגבי אזהרת השווא של עידו ולא לגבי השחזור. שנית, אין אני הבאתי את התוכן לויקיפדיה העברית היום לפנות בוקר. שלישית, מתקיים כעת דיון נרחב בויקיפדיה לגבי המכלול. יש אף השוקלים לתבוע את האתר על הפרת זכויות יוצרים בגין אי מתן קרדיט כמו שצריך לתת. אני כמובן לא מתנגד לתביעה נגד האתר, שכן אני רואה בה לגיטימית לחלוטין ואף צודקת. האתר משקר במצח נחושה לקוראיו ומשכתב תוכן כרצונו. הרי מדוע נמחקו תכנים על דברים שנטענו כי היו לפני 5778 שנים? האתר הזה לעולם לא ישיג את יעודו. חבל על זמנכם... אם אתם באמת רוצים לתרום למגזרכם, עליכם להביא להם אמת לאמיתה, ולא חצאי אמת ואף שקרים. בברכה, ויזל (שיחה) 17:06, 13 בפברואר 2018 (IST)

ויזל ידידי - אני חושב שכשם שקיבלת שכר על הדרישה, תקבל כעת שכר על הפרישה... ישר כוח והמשך הצלחה! דוד (שיחה) 19:06, 13 בפברואר 2018 (IST)

חח "כשם שקבלת שכר..." אוייי גוטע גוטע.אליצור (שיחה) 23:50, 4 באוקטובר 2018 (IDT)

כתוב על עצמך

Oxygen15.04.1-scribus.svg
שלום ללא,

תודה על כתיבתך במכלול. לרשותך עומד דף משתמש, שבו ביכולתך להציג את עצמך ואת תחומי העניין שלך. כמובן אין עניין דווקא בהצגת פרטים אישיים, תוכל להציג את עצמך בלא לחשוף פרטים אישיים,
באפשרותך ליצור כעת את דף המשתמש שלך, באמצעות כניסה לדף ללא. יצירת הדף תקל על הנפגשים בעריכותיך לדעת מי עומד מולם, ותחשיב יותר את עריכותיך כמכלולאי מן המניין.

יוסף (שיחה) 02:22, 19 בפברואר 2018 (IST) (ברור שאתה מכיר את זה אבל כתזכורת, בעיקר יהיה מעניין לראות איך אתה רואה את המכלול)


... Emojione BW 1F914.svg
עידו (שיחה) 08:27, 20 בפברואר 2018 (IST)

לפחות תיצור דף ריק כדי שהקישורים אליך יהיו כחולים.--יהודהשיחה • ו' באדר ה'תשע"ח • 15:16, 21 בפברואר 2018 (IST)
למה זה משנה? עידו (שיחה) 15:27, 21 בפברואר 2018 (IST)
כי לפעמים מכניסים {{א|עידו|מה דעתך}} ורוצים לדעת שלא התבלבלו. אז בודקים בתצוגה מקדימה.--יהודהשיחה • ז' באדר ה'תשע"ח • 10:53, 22 בפברואר 2018 (IST)
  הוכחל   . עידו (שיחה) 22:56, 25 בפברואר 2018 (IST)

חתימה עם תאריך עברי

ראה שם, אם זה מעניין אותך.--יהודהשיחה • ז' באדר ה'תשע"ח • 11:52, 22 בפברואר 2018 (IST)

מכיר, תודה. עידו (שיחה) 13:16, 22 בפברואר 2018 (IST)

מיון עולם הטבע

תראה את העריכה שלי אחריך.--יהודהשיחה • י"א באדר ה'תשע"ח • 22:33, 25 בפברואר 2018 (IST)

ראיתי מצוין! עידו (שיחה) 22:53, 25 בפברואר 2018 (IST)

שאלה על סגנון עריכה בתהליך של כתיבת ערך

הנני מנסה לעשות indent בפיסקה איך עושים את זה

ילקוט השבעתי אתכם (שיחה) 22:54, 3 במרץ 2018 (IST)

עם סימן נקודותיים כזה ':'. בעברית זה נקרא הזחה. פעמיים נקודותיים (::) יזיח רווח כפול וכן הלאה. עידו (שיחה) 00:04, 4 במרץ 2018 (IST)

תודה רבה, סיימתי ג"כ להכין את הערך של שלוש השבועות הנני מקווה שהוא בנוי נכון, הכל הבאתי לפי מקורות מבוססים, סליחה על האורך של הערות שולים (מה לעשות אבל צריך להביא מקור)

אם ישנן טעיות בעריכה נא לעדכן אותי ע"מ שאוכל להציג את התוכן כראוי.
ילקוט השבעתי אתכם (שיחה) 12:40, 4 במרץ 2018 (IST)
אינני מנטר את הערך ובכלל אין לי הרשאות ניטור. אם תרצה תוכל לבקש ניטור העריכות, לדוגמא בהמכלול:חממה עידו (שיחה) 10:42, 16 במרץ 2018 (IST)
הנני זקוק לעזרה להבין מדוע מחקו את הערך שלוש השבועות ומה לא היה בסדר בו
תודה רבה, ילקוט השבעתי אתכם (שיחה) 23:31, 28 במרץ 2018 (IDT)
ילקוט השבעתי אתכם, אני רואה שהדף הועבר לטיוטה:שלוש השבועות. לא עקבתי אחר תוכן הדיון אבל אם רוצים להתקדם אני מציע שתתחיל מהגירסה הוויקיפדית עם כמה עריכות קטנות יחסית מהערך המקורי, ואז נקיים עליהן דיון בדף השיחה, וכך הלאה. באופן כזה ההתקדמות כל הזמן מלווה ומוסכמת ולא מחכים שתיעשה עבודה רבה ואז מתחילים ויכוח שאינו מועיל כי כ"א כבר מבוצר בעמדתו ונגרמת עוגמת נפש בעיקר למי שהשקיע מזמנו ומרצו הטוב לערוך.
אני לא מבין גדול בתחום (ובכלל) אבל אביע דעתי על העריכות (ואולי אסייע לך גם במלאכת העריכה עצמה) אם תחליט לנקוט בגישה זו שהצעתי. אם אינך מעוניין, יש לך תמיד את האפשרות לערוך בטיוטה ולבקש העברתה כאשר היא לדעתך בשלה למרחב הערכים אבל ממילא אז היא תצטרך לקבל הסכמה והנושאים עלים ישנה מחלוקת יעלו ממילא.
אשמח אם תחליט לקבל את הצעתי, שכן אני מעריך את עריכותיך ורצונך לתרום. וכאמור מוכן לסייע, מה שיתאפשר בזמן ובמקום.
פסח כשר ושמח, ושנזכה בע"ה השנה, שהרי בניסן עתידים להגאל. עידו (שיחה) 09:33, 29 במרץ 2018 (IDT) תודה רבה על הרצון לעזור, נעשה כך לפי הבנתך, כי הבנתך בכך יותר גדולה משלי..., אבל נתחיל אחרי פסח
תודה רבה, ילקוט השבעתי אתכם (שיחה) 22:42, 29 במרץ 2018 (IDT)

מה אני צריך למחוק...

בס"ד לקח לי הרבה זמן לעבוד על כך אז מה הם הייחסוים שאני צריך להכניס, מבלי למחוק אם אפשר

מהם הסימונים שאני צריך לעשות בשביל שיוצג כראוי ילקוט השבעתי אתכם (שיחה) 18:44, 4 במרץ 2018 (IST)

ראשית צריך להביא את הערך כפי שהוא ללא כל שינוי. לשם כך אז אני צריך למחוק את הקיים ואז "להתחיל מ-0" כלומר, לייבא מחדש כדי שהייבוא יהיה כסדר. כדי שלא תאבד השקעתך, ייצרתי לך טיוטה פרטית של הערך. לאחר המחיקה והייבוא התקין, תוכל לשוב ולעשות את השינויים שעבדת עליהם ואחרים. עידו (שיחה) 18:59, 4 במרץ 2018 (IST)
נו טוב שיהיה
ילקוט השבעתי אתכם (שיחה) 19:12, 4 במרץ 2018 (IST)
ביקשתי גם את המחיקה הנדרשת ואוכל גם לייבא עבורך אח"כ, כדי שתראה כיצד לעשות זאת אם תרצה. עידו (שיחה) 19:14, 4 במרץ 2018 (IST)

תוך כמה זמן הערך יעלה מחדש

ישנם עוד ערכים שהנני מעוניין להכניס ולהרחיב

ילקוט השבעתי אתכם (שיחה) 21:35, 4 במרץ 2018 (IST)

ייובא כבר כבר ע"י ויקרא האדם שמות עבורך. עידו (שיחה) 22:38, 4 במרץ 2018 (IST)

תודה רבה

עידו, אין חכם כבעל הנסיון, תודה על התמיכה והעידוד ! יהודי מאוד פשוט (שיחה) 17:34, 15 במרץ 2018 (IST)

שאלה

  • אני מקווה שאני במקום הנכון.
  • אני שואל היכן אני יכול לקרוא על המתרחש כעת בימים אלו כאן ולתרום להמשך העבודה.
  • האם יש איזה דף ציבורי בו ניתן לשוחח על הדברים?
  • גם למה אני לא יכול לקרוא את הערך על יציאת מצרים?? זה נראה לי יותר חשוב משטויות אחרים שיש במכלול. המעוררים (שיחה | תרומות | מונה) שכח/ה לחתום
בברכה, עידו (שיחה) 15:59, 20 במרץ 2018 (IST)

ערב טוב

שלום למכלולאי. • עמודא דנהוראשיחה • ו' בניסן ה'תשע"ח • 01:54, 22 במרץ 2018 (IST)

Emojione BW 1F609.svg
אשריך ש 1:54 הוא "ערב" ... עידו (שיחה) 07:10, 22 במרץ 2018 (IST)
למה אי אפשר לשלוח אליך דוא"ל דרך המערכת? מופיעה לי שגיאה. • עמודא דנהוראשיחה • ו' בניסן ה'תשע"ח • 11:00, 22 במרץ 2018 (IST)
? אבדוק... עידו (שיחה) 11:20, 22 במרץ 2018 (IST)
לכאורה אין סיבה מוצדקת. בהעדפות מאופשר. נסה לשלוח למשתמש הוויקליפדי שלי עידו (שיחה) 11:29, 22 במרץ 2018 (IST)
שלום עידו. מה דעתך על קריאת של 'ויקיפדיה' שבמחוזותינו בשם 'ויקליפדיה' כדי להביע את סלידתינו מהמקום הכפרני הזה?המעורריםשיחה • ו' בניסן ה'תשע"ח • 14:51, 22 במרץ 2018 (IST)
כפי שאתה רואה, אהבתי. אך עצתי היא בגדול להשתמש בזה בעיקר במשפטים בהם רוצים להבליט את הסכנה ששם ולא כל הזמן. עידו (שיחה) 14:54, 22 במרץ 2018 (IST)

אז אולי רק בדף המדיניות שלנו לגבי הערכים שאנחנו מביאים מויקליפדיה או גם בשורת הקרדיט. זה חשוב מאוד בשרות הקרידט בגלל ששם אנחנו כאילו מספרים שאנחנו מסתמכים עליהם ומפארים אותם וזה בבחינת כמש"כ במד' 'לפניהם ולא לפני עכו"ם מנין לבעלי דינין של ישראל שיש להם דין זה עם זה שיודעים שהעכו"ם דנין אותו הדין כדיני ישראל שאסור להזדקק לפניהם, תלמוד לומר אשר תשים לפניהם לפני ישראל ולא לפני כותים שכל מי שמניח דייני ישראל והולך לפני עכו"ם כפר בהקדוש ברוך הוא תחלה ואחרי כן כפר בתורה שנא' (דברים לב) כי לא כצורנו צורם ואויבינו פלילים'המעורריםשיחה • ו' בניסן ה'תשע"ח • 15:07, 22 במרץ 2018 (IST)

המעוררים, אני חושב שעדיף פשוט לא להכירם בלי צורך. להשתמש בשם גנאי רק כשמדגישים שאנחנו בעצם לא רוצים להעתיק מהם. אבל בעצם כיון שרוב התוכן כאן מועתק מהם יש לכאורה דין של "לא תעב מצרי כי גר היית בארצו" (לאו דווקא אבל יש חיוב הכרת הטוב גם לאנשים רעים).--יהודהשיחה • ז' בניסן ה'תשע"ח • 11:22, 23 במרץ 2018 (IDT)

אז אולי רק במקומות שאנחנו רוצים להדגיש את זה שאנחנו בעצם מתנגדים לדברי הכפירה והפריצות שם כמו שעידו הציע.המעורריםשיחה • ז' בניסן ה'תשע"ח • 11:38, 23 במרץ 2018 (IDT)

תוכו אכל קליפתו זרק

איך אניי יכול להביא ערכים מויקליפדיה? זה מורכב מאד או שאפשר בתהליך קצר לעשות את זה??המעורריםשיחה • ו' בניסן ה'תשע"ח • 15:10, 22 במרץ 2018 (IST)

פשוט להפליא. אך ראשית, נא קרא את המכלול:ייבוא מוויקיפדיה. עידו (שיחה) 15:37, 22 במרץ 2018 (IST)

כוכב לעמוד התווך

דרך כוכב מיעקב. אני לא יודע איך עושים כוכבים כאלה אבל רציתי להביע את הוקרתי העמוקה לך על כל מה שאתה עושה למען המקום הקדוש הזה. באמת רואים את כל ההשקעה שיש כאן וכל הכמות והאיכות זה בגללך. אתה הוא עמוד התווך המרכזי של עיקר הדברים שנעשים כאן ולך יאתה תהילה. ובלעדך לא ירים איש את ידו ואת רגלו.. שליחות הקודש שאתה עושה גבוהה מאין כמתה ושכרך ודאי רב משמים. אין הרהה שמבינים שאיסוף ידע לשם ידע הוא בבחינת חטא עץ הדעת וקלקול עצום ורק מי שיש יראת שמים בלבבו הוא יודע מה וכיצד לפעול לתועלת כלל ישראל. על כן תודתי בשם כל אתר 'המכלול' נתונה לך להמשיך לעמוד בפרץ ולהוסיף חילים לתורה. 'שִׂמְלָה לְכָה קָצִין תִּהְיֶה לָּנוּ'!! המעורריםשיחה • ו' בניסן ה'תשע"ח • 15:15, 22 במרץ 2018 (IST) Emoji u1f44f.svgשְכּוֹיֵיח! גדול.המעורריםשיחה • ו' בניסן ה'תשע"ח • 15:17, 22 במרץ 2018 (IST)

תודה לך על המחמאות. למעשה אינני כאן מתחילתו של המיזם. ישנם כמה וכמה שבנו טרם הגעתי, במו ידיהם תשתיות, כללים, מבנה וגם ייבוא כמותי לרבבותיו כפשוטו, שהגיעונו לכאן, חפרו בארות, ואת מימיהם אנו שותים.
הנה לך שעור ראשון:
העתקת לעיל שמו של קובץ - "Emoji u1f44f.svg". אין די בכך כדי שהקובץ יוצג, אלא יש להכניסו לתבנית:תמונה.
כדי להציג את התמונה תצטרך להשתמש בתבנית התמוונה בקוד המקור כך - העתק את הטקסט הבא לתוך קוד המקור: [[תמונה:Emoji u1f44f.svg|30px]]. זה יתן את הפלט של מחיאת הכפיים הזו: Emoji u1f44f.svg
תרגיל - פתח את קוד המקור של דף השיחה כאן ועשה זאת, תוכל לשנות שם את גודל התמונה ע"י הפרמטר של הפיקסלים שהוא בדוגמא שלי 30px...
עידו (שיחה) 15:52, 22 במרץ 2018 (IST)

'אין המלאכה נקראת אלא על שם גומרה'!! בפרט מי שמכניס את ה'נשמה' הרי הוא כעושה את הסוף כולו!המעורריםשיחה • ז' בניסן ה'תשע"ח • 11:11, 23 במרץ 2018 (IDT)

הצעה נפלאה

ממש עכשיו שוחחתי עם ידיד קרוב על המקום הנפלא הזה וזה נורא ענין אותו. יש לו הרבה פירושים וליקוטים שהוא כתב על החומש והוא אמר שהוא יכול להוסיף את זה בערכים המתאימים. אבל הוא אמר לי שאין לו גישה לאינטרנט כל הזמן אז הכי פשוט לו לשלוח למייל את מה שהוא כתב ואתם תערכו את זה בערכים. אם צריך אני יכול גם לעזור בזה מה שאני יודע כי אני ממש מסתבך אם כל הדברים המורכבים יותר. הידיד הזה הוא ת"ח ממש וכשהוא למד בישיבת מיר הוא היה ידוע לשם דבר של עילוי ממש היום הוא ר"מ חשוב בישיבה של יותר מ250 בחורים.הוא גם וודאי יוכל להוסיף ברמה תורנית ורוחנית של האתר אם הוא ירשום את עצמו בהמשך. יש לו גם קשר קרוב עם הרב שטיין וזה יכול לעזור לנו הרבה.המעורריםשיחה • ו' בניסן ה'תשע"ח • 15:23, 22 במרץ 2018 (IST)

ב"ה, שכוייח. תרומות מתקבלות בברכה. אמנם כאן לא נהוג להביא חידושים בעצמנו, אפילו שיש פה גם עורכים ת"ח, אלא רק להביא דברי חכמים שקדמונו, וכמובן גם דברי גדולי הפוסקים של זמננו.
אני מציע שתלבש בגדי עבודה ותתחיל ללמוד להתעסק עם קוד מקור. אנחה אותך שלב שלב. עידו (שיחה) 15:57, 22 במרץ 2018 (IST)
המעורר "הרב שטיין"? "לעזור לנו"? קיש קיש קריא (שיחה) 17:22, 22 במרץ 2018 (IST)
קוד מקור-אני ינסה בהמשך. לא מדובר על חידושים סתם אלא על דברים שכבר כתובים. לא יודע מה רוצה קיש קיש אבל כבר כתבתי במקום אחר דצריך לבדוק מי הוא ומה תפקידו כאן. בנתיים אני לא מגיב על דבריו שלא נראים הם לשלום.המעורריםשיחה • ז' בניסן ה'תשע"ח • 10:57, 23 במרץ 2018 (IDT)

את ה'תבניות' אפשר רק בהקוד מקור?? אם כן אין לי אפשרות למחוק עם תבניות אז אני מוחק רגיל עד שאני יתרגל להקוד מקור הזה.המעורריםשיחה • ז' בניסן ה'תשע"ח • 11:03, 23 במרץ 2018 (IDT)

תכנס כבר לקוד מקור! זה לא נושך, ואני פה אתך. עידו (שיחה) 11:26, 23 במרץ 2018 (IDT)
אני יתחיל לנסות עוד. אתה אנטיויקלען או עידו?? בהתחלה ראיתי שאנטיויקלען כתב את זה ופתאום אני רואה שזה אתה. וכל הזמן שאני בא לכתוב כתוב לי שאם אני יכתוב אז אני מאבד משהו אז אני מנסה לפתוח מחדש ושוב זה קורה לי. בא נקוה שעכשו זה לא יקרה.המעורריםשיחה • ז' בניסן ה'תשע"ח •
  • אז יכול להיות גם שקיש קיש וברקוביץ ודוד זה אותו אחד?? או לפחות חלק מהם??המעורריםשיחה • ז' בניסן ה'תשע"ח • 12:20, 23 במרץ 2018 (IDT)
המעורר הזכרת את הרב שטיין נא להבהיר לנו מי הוא? קיש קיש קריא (שיחה) 11:54, 23 במרץ 2018 (IDT)
הרב מנחם שטיין שידיו רב לו בענינים האלה. בטח שמעת עליו.המעורריםשיחה • ז' בניסן ה'תשע"ח • 12:00, 23 במרץ 2018 (IDT)

────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────────

להלן שיחה אודות הטכנולוגיה עם הרב מנחם שטיין עידו (שיחה) 12:23, 23 במרץ 2018 (IDT)

"אז יכול להיות גם שקיש קיש וברקוביץ ודוד זה אותו אחד?? או לפחות חלק מהם??" לא נראה. יהודהשיחה • ז' בניסן ה'תשע"ח • 13:03, 23 במרץ 2018 (IDT)
לא משמע עידו (שיחה) 13:59, 23 במרץ 2018 (IDT)
דווקא לי יש משמעות גדולה מתוך הדברים שאני הוא י. ברקוביץ והוא הוא. שכן מתוקף היותי מפעיל המערכת הפעיל היחיד פה, היה מדין עלי לחסום את המעוררים על עבירה חוזרת ונשנית על ההמכלול:אל תגרמו למהומה כדי להדגיש עמדה ועל המכלול:כללי התנהגות בין חבר העורכים, ואף אם על כבודי אני מוחל בחפץ לב למען טובת המכלול והאוירה פה, על כבודם של אחרים אין לי זכות למחול. משכך, אם אני מוחל על כבוד של מעלת ברקוביץ, על כרחך שאני הוא והוא אני - שכן ודאי אף אחד פה לא חושד אותי במעילה בתפקידי. דוד (שיחה) 15:46, 23 במרץ 2018 (IDT)
דוד אם אינך בטוח שהנך י. ברקוביץ כדאי להזהר. גניבת זהות היא עבירה פלילית! קיש קיש קריא (שיחה) 16:20, 23 במרץ 2018 (IDT)
אני מוסר מודעא כי לא היה פה כל הצהרה על זהותי, הייתה כאן השערה בעלמא כהמשך לדבריכם, הצעתי חשבון הגון. אמנם מצידי לא היתה פה כל הצהרה וכל פירוש כזה הוא על אחריות הקורא בלבד. דוד (שיחה) 16:54, 23 במרץ 2018 (IDT)

שים לב

מיוחד:הבדלים/378509--יהודהשיחה • י"א בניסן ה'תשע"ח • 18:20, 26 במרץ 2018 (IDT)

שכוייח על תשומת הלב, חז"ל נשאר שם בטעות לאחר התיקון שעשיתי. תיקנתי. עידו (שיחה) 18:23, 26 במרץ 2018 (IDT)
לזה התכוונתי. להבא תבדוק שאין טעות כזו אחרי שאתה מתקן--יהודהשיחה • י"א בניסן ה'תשע"ח • 13:44, 27 במרץ 2018 (IDT)

תבנית אזהרה

נראה לי שבמקרה זה התבנית היא {{הבל}} יישר כוח --יהודהשיחהבואו נבנה את המכלול ביחד • ט"ו באייר ה'תשע"ח • 22:35, 29 באפריל 2018 (IDT)

מתנצל

זו טעות כמובן.. כנראה עוד לא רגיל ל'מכלול'--אליצור (שיחה) 19:03, 30 באפריל 2018 (IDT)

בי אני אדני העון, כלנו בני איש אחד נחנו, וכלנו באנו הנה מבלי דעת את כל מוצאי ומובאי המקום הקדוש הזה, ואך חצים תועים הם אשר פגעו בך. י. ברקוביץשיחה • ט"ז באייר ה'תשע"ח • 19:18 (IDT)

{{למחוק}}

בויקיפדיה כתבו בדף השיחה שלה שלא להשתמש בה על ערך הבל חדש. אני לא מבין מה היא מועילה בכלל. לא ראיתי שיש בה כפתור המסייע למחיקת הערך. חשבתי שהבעייה אצלנו אבל גם בויקיפדיה זה כך. כשמשאירים בבקשות ממפעילים {{בקשת מחיקה}} אז יש כפתור למחיקה בתוצאה של התבנית. בתבנית למחוק זה רק מכניס את הדף לרשימה בדף המכלול:בקשות ממפעילים.--יצחק שיחה רוצה להאיץ את קצב היבוא? • י"ז באייר ה'תשע"ח 11:48, 2 במאי 2018 (IDT)

היא הומצאה לפני שהתקינו את הגאדג'ט המאפשר לבקש מחיקה מראש הדף בצד שמאל, והיא היתה יותר קלה לשימוש מאשר לגשת לדף הבקשות ולמלא תבנית עם כל הפרמטרים, ועם שם הדף מדוייק. הסיבה שלא להשתמש בה בדפים שאינם במרחב המשתמש שלך היא משום שההחלטה האם למחוק היא בידי המפעיל, וכאשר אתה מחליף את תוכן הדף, זה מקשה עליו לבדוק בהיסטוריית הגרסאות מה היה בדף. • עמודא דנהוראשיחה • י"ח באייר ה'תשע"ח • 13:51, 3 במאי 2018 (IDT)

עידו הצדיק

א. ברכותי לרגל התמנותך למפעיל מערכת זמני (לדעתי אתה צריך להיות קבוע...)

ב. שים לב ש""ליאור רודיטי"" מתחבא גם מתחת השם: עיחבאעכח לא רק Kjmyvfytk שחסמת כבר.

בברכה יהודי מאוד פשוט • שיחה • אין על המכלול • כ"א באייר ה'תשע"ח • 19:39, 6 במאי 2018 (IDT)

מתנצל, עכשיו שמתי לב שעיחבאעכח נחסם גם. יהודי מאוד פשוט • שיחה • אין על המכלול • כ"א באייר ה'תשע"ח •

ג"א מצטרף לברכות לרגל המינוי! בהצלחה!!! מוטיאל (שיחה) 20:32, 6 במאי 2018 (IDT)
עידו, מה הסיפור של ערכים בפרשת שבוע בעמוד ראשי ? מישהו יכול לסדר את זה ? יהודי מאוד פשוט • שיחה • אין על המכלול • כ"א באייר ה'תשע"ח •
יהודי מאוד חשוב סידרתי את זה חלקית--יוסף (שיחה) 19:59, 7 במאי 2018 (IDT)

בדיקה

נראה לי שלא ראוי לבדוק מי שאין סיבה לחשוד בו. (אני בדקתי מישהו שחשדתי בו וגיליתי שזה היה חשד שוא. ויזל)--יהודהשיחהבואו נבנה את המכלול ביחד • כ"ג באייר ה'תשע"ח • 19:31, 7 במאי 2018 (IDT)

כוכב

איך עושים את הכוכבים כמו הכוכב שבתבנית {{כוכב המייבאים}}. הםא צריך תמיד להעתיק קוד מויקיפדיה? או שיש שיטה קלה ליצור את הקוד. ואיפוה מוצאים את הקובץ?--יצחק שיחה רוצה להאיץ את קצב היבוא? • כ"ו באייר ה'תשע"ח 18:15, 10 במאי 2018 (IDT)

לא הבנתי את השאלה, אתה רוצה לצור נגזרות של הכוכב עם תוספות? עידו (להשארת הודעה) 18:19, 10 במאי 2018 (IDT)
אם הבנתי נכון את כוונתך, כן. אני רוצה לשים למישהו בדף השיחה שלו "כוכב ל..." רעיון דומה עשית למשל בדף שלי "מנת סביח"--יהודהשיחהבואו נבנה את המכלול ביחד • כ"ו באייר ה'תשע"ח • 11:29, 11 במאי 2018 (IDT)
בוויקיפדיה יש תוסף שעושה את זה עבורך (בסרגל למעלה בצורת לב אדום קטן, כשאתה בדף שיחה של משתמש כלשהו), אז אתה יכול לצור אחד כזה איתו אם אתה רוצה ולהעתיק לכאן.
אני לא זוכר כרגע מקום שבו מרוכזות תבניות כאלו אבל יש מלא ריכוזים של תבניות כאלו בדפי משתמש שונים, (לדוגמא כאן וכאן) עידו (להשארת הודעה) 11:44, 11 במאי 2018 (IDT)
יישר כוח--יהודהשיחהבואו נבנה את המכלול ביחד • כ"ו באייר ה'תשע"ח • 12:09, 11 במאי 2018 (IDT)

כתוב על עצמך

לדעתי ראוי להמתין קודם שיתרום ורק אז לשים לו תבנית (אלא אם כן אתה מכיר אותו מקודם)--יהודהשיחההצטרפו למיזם יבוא 200,000• י"א בסיוון ה'תשע"ח • 19:10, 24 במאי 2018 (IDT)

עיטור מסנן

Eraser Barnstar Hires.png כוכב המסננים  
יישר כח על סינון עקבי ללא ליאות !!!
ובכלל על כל עבודתך הראויה לשבח !!!
וכמובן בין היתר, על יצירת עיטור מסנן
מוקיר ומעריץ, שרגא


שרגא (לשעבר יהודי מאוד פשוט) • שיחה • אין על המכלול • י"ג בסיוון ה'תשע"ח •

מה קורה במכלול?

לא עדיף דף הבית או אף זמן אמת?--יהודהשיחההצטרפו למיזם יבוא 200,000• י"ז בסיוון ה'תשע"ח • 17:30, 31 במאי 2018 (IDT)

אייכה???

אייכה? דף ההיסטוריה מעיד על רוב השקעתך במקום ותרומתך החשובה אליו. נשמח לראותך כאן שוב! מבצע הייבוא כעת בעיצומו, ונוכחותך יכולה לתרום לו מאוד. ישראל משה (שיחה) 19:41, 17 ביוני 2018 (IDT)

כוס קפה בשבילך !

Vector cup of coffee.svg על הערך תשעה באב שחל בשבת,

מתגעגע לימים הטובים איתך...

שרגא • נר נשמה • שיחה  •  ה' באב ה'תשע"ח • 17:48 (IDT)

הערך רבי יעקב דוב נייגרשל

עידו, אולי באמת תעתיק את הערך גם לויקיפדיה?משה ברמן (שיחה) 21:12, 24 ביולי 2018 (IDT)