שיחה:רבי בן ציון שמטוב/ארכיון
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
לדעתי כן
קודם תחשוב, מכיון שלך יש זכות הצבעה, מחכים שתסביר למה יש חשיבות, ואז מסתבר שהערך יאושר.
הכל לטובה דעתי שהערך כתוב טוב על אדם חשוב
ואם משום חשש שעל מי כן ועל מי לא אז אני חושב שאדם ששמו נשאר זמן רב לאחר שנפטר זה מסנן טבעי
איפה שמו נשאר? במה הוא חשוב?
בחב"ד בכללי פחות שמים לב לתפקידו של האדם אלא על יותר על היותו חסיד בעל מסירות נפש.
לא יודע אם יש לי זכות הצבעה (אם יש לי תגידו לי) אבל אני
יש לך, אלא שצריך הבהרת חשיבות בידי מי שאינו יוצר הערך.
שמואל חיים מה היה מעמדו מה היתה מידת השפעתו, אין צורך להצביע אלא להביר חשיבות.
אגב, לפני עבודה על ערך, מומלץ לפתוח הצבעה כדי למנוע טרחה לחינם ועגמת נפש.
היה חסיד מאוד מקושר, רבי יוסף יצחק שניאורסון התבטא עליו שיש לו אהבת ישראל ובעל מסירות נפש (אם ני לא טועה) ונחשב בחב"ד בין החסידים הגדולים
חסיד מקושר, חסיד גדול? מה החשיבות בכך.
חסיד מקושר וגדול, היינו כמו ניסן נמנוב, רבי מנחם מנדל פוטרפס, רבי יהודה חיטריק
לא יודע אם יש לי זכות הצבעה (אם יש לי תגידו לי) אבל אני
לצערנו אין לך.
מחכים שתחזור לערוך את המכלול, ואז יהיה לך כמובן.
הם היו רבנים ומשפיעים, הוא היה חסיד מקושר, כך זה נראה.
השאלה היא האם נתחיל עכשיו לערוך ערכים בכל חסידות על חסידים גדולים ומקושרים
או שמא יש מקום רק לבעלי תפקידים וכדומה
הוא היה הבעל הבית של אנגליה, יש מקום להתחשב בתואר זה.
נו בטח, הוא היה קצת מעל קווין אליזבת, לא תתן לו ערך?!....
נראה לי שאם מישהו יכתוב קודם ערך על האו"ם החסידי ומה זה הבעל הבית על אנגליה, יהיה יותר פשוט לדון בעניין. ברור שחסיד מקושר זה לא מספיק, אא"כ הוא עומד בקריטריונים המחמירים של משב"ק.
אני לא חושב שעל המושג "האו"ם החסידי" אפשר לכתוב, מכל מקום זה לא סתם חסיד מקושר, היה מבין החסידים המפורסמים בהתקשרות שלהם לאדמו"רי חב"ד
מסתמא שא א"א לכתוב על האו"ם החסידי, אז ודאי שאישים בתוכו אינם זכאים מחמתו.
נשאר רק להסביר מה זה ההתקשרות עם הרבי.
קח כלל אצבע: כל אישיות שבלי מושג פנים-חב"דיים א"א להסביר את המעמד שלו ואת זכאותו לערך, זכאי לערך בחב"דפדיה ולא במכלול.
על אך שמדובר קצת במושגים פנים חב"דים, מדובר מבין החסידים המפורסמים והמשפיעים בחב"ד.
למה לא לכתוב עליו?
מה עדיפים עליו להבדיל גלן בק או אנדרו ברייטברט או הפלישה למפרץ החזירים או מת'יו פרי
למרות העובדה שהיו רבים שתמכו בהשארת הערך. למרות שהתבקשו שוב ושוב, אף לא אחד מהם הסביר מהי "חשיבותו האנציקלופדית". לפיכך על פי הכללים הערך נמחק.
קלייפדא הסתיר את הרשומה הזאת (היסטוריה)
דעתי אינה נחשבת כנימוק?
דעתך בלי ספק נחשבת כדעה. אבל איך למען ה' "דעתך" הופכת ל"נימוק חשיבות"? כפי שגם אתה מבין שהיותו חסיד מקושר אינו נימוק חשיבות. מצופה גם שתבין שהיותו ה"בעל הבית של לונדון"... גם איננו נימוק. זה לא ענין של מוסכם או לא. יש כללים ויש פרמטרים. אני לא רואה איך הנימוק הזה עונה על כך.
לא אני זה שיקבע, אבל הלא ברור מה ה"תואר" הזה ומה זה אומר.
אז אפשר לומר שנומק ולא הוסכם, אי אפשר לומר שלא היה נימוק.
זאת ועוד, עליי ועליך לא נאמר תואר כזה.
שמש מרפא סליחה אני מוחה על המחטף של המחיקה אני הצבעתי חשיבות ויש לי זכות הצבעה אני מבקש להחזיר את זה מייד
קודם תחשוב אין לך מה למחות נגד שמש מרפא, כי הוא לא ביצע את המחיקה.
הוא בסך הכל הגן על החלטת מפעילי המערכת, וגם אני מגן על החלטתם. נימוק חשיבות, הוי אומר להסביר למה נשוא הערך זכאי לערך.
בדבריך לא היה נימוק.
קודם תחשוב שמש מרפא הוא לא מפעיל מערכת והוא לא יכול למחוק. אני מחקתי. ולפני שאתה תוקף אתה מוזמן ללמוד את הכללים. בדיון חשיבות אין הצבעה ולא סופרים קולות. בדיון חשיבות מצפים להבהרת חשיבות "מנומקת". לא ראיתי שנימקת.
מרדכי עציון ומקוה אני מעתיק את מה שכתבתי -ואם משום חשש שעל מי כן ועל מי לא אז אני חושב שאדם ששמו נשאר זמן רב לאחר שנפטר זה מסנן טבעי
אני הבנתי שזה מספיק נימוק ופתאום זה נמחק זה פשוט מחטף
קודם תחשוב עושה רושם שמעולם לא קראת את דפי המדיניות הרלבנטיים. מציע לך לקרוא את המכלול:מדיניות המחיקה והמכלול:חשיבות אנציקלופדית. אחר כך אתה מוזמן להגיד האם היה פה מחטף. נ.ב. רק בשביל שיעור בעברית. נימקת למה לא למחוק (לפי דעתך). אבל לא נימקת מה היא "חשיבותו האנציקלופדית". בהצלחה.
רבי עמוס, כתבת משהו, ענו לך שזה משהו זניח ואתה לא הגבת. ושמואל חיים עצמו כתב שהחשיבות אינה בגלל החברות בארגון ההוא שאפילו לא זכאי לערך לדעתו, אלא בגלל עובדת היותו מקושר.
גם אני חושב שנעשה פה מחטף, קודם כל בשביל הדיון אשמח שישחזרו את הערך מקסימום למרחב האישי.
לא מבין אני אמור להוכיח, מה החשיבות שלו? אמרתי כבר
יש מושג שקוראים לו נימוק חשיבות
בשביל זה לא מספיק לכתוב שאתה בעד הערך.
אף בז"ה מלבד יוצר הערך לא נימק חשיבות, למה זה מחטף?
מה אני אמור הוכיח בנימוק חשיבות?
יש דפים שונים עם קריטריונים מי זכאי לערך.
בדרך כלל כשיש דיון חשיבות זה בגלל שלא עומד בקריטריונים, מנסים להוכיח פרסום חריג, או יחודיות ברמה חריגה.
כאן אף אחד לא דיבר על פרסום מיוחד, וגם לא על יחודיות חריגה.
עם כל הכבוד "התקשרות לרבי" זה קריטריון בעולם העליון, אבל לא לחשיבות אנציקלופדית.
קודם כל הוא כן נקרא מאוד מפורסם, לא יודע איך להוכיח לך את זה (תוכל לשאול אולי כמה חב"דניקים).
על מידת התקשרותו אפשר להוכיח שהיה מעשר בחורים שנשבעו עם הרבי הריי"צ ימסרו נפש על קידוש ה', וזכה מבין עשרות חסידים שהרבי מינה אותם להיות "בעלי בתים" של מדינות שונות
הוא גם היה מסתובב ומכנע חסיידם להתקשר לרבי
הוא גם זכה לכינוי מהרבי הריי"צ שהוא "איש של אהבת ישראל" (שזה משהו יחסית חריג)
אני מעריך שלמי שהוא פחות חב"דניק הוא יתקשה להבין פחות את החשיבות...
אני חושב שהגיע הזמן להבהיר אחת ולתמיד, כל מה שאתה אומר זה חשיבות פנים-חב"דית.
שמואל חיים, ברגע שכתבת שמי שפחות חבדני"ק יתקשה להבין את החשיבות, הרי שערך זה אחת דינו למחיקה מהירה.
ועוד משהו עכשיו מצאתי:היה מבין מקימי "ועד ליקוטי שיחות" שהיה אחראי להדפיס את השיחות של הרבי
ובגלל זה פה זאת אנציקלופדיה כללית. כל ההתקשרויות והתוארים האלה מוסיפים הרבה "חשיבות" לאיש. אבל נותנים 0 "חשיבות אנציקלופדית" לערך שלו.
להןסיף:מבין הדמויות המשפיעות בחב"ד, היה שליח של הרבי הריי"צ לכמה שנים לכמה עיירות ונאסר בעקבות כך
למרחב האישי אפשר לשחזר בכל מקרה.
סדר? איפה הבלגן?
שמואל חיים ממליץ לך לקחת כוס מים. אחר כך תקרא בבקשה את המכלול:מדיניות המחיקה המכלול:חשיבות אנציקלופדית ועוד כמה דפים כאלה. אם עדיין תהיה סבור שנעשה כאן מחטף אתה מוזמן לחזור לכאן. ועוד משהו, אני יכול אם תרצה לשחזר לך למרחב האישי ללא שום בעיה. אבל למרחב הראשי זה יכול לעבור רק על פי מדיניות השחזור. בהצלחה.
יש פה לפחות שני עורכים שטוענים שהובהרה חשיבות, בעוד הערך נמחק. לזה אני קורא אי-סדר.
חשבתי שהוברה החשיבות, אם הייתי יודע הייתי ממשיך בדיון
יש כללים. אין לי מושג לאן אתה מצפה להגיע כעת. גם אחרי כל ההוספות שלך כעת. אני לא רואה נימוק אחד. ועוד משהו, אחרי כל כך הרבה זמן פה הייתי באמת מצפה שתדע את הכללים פה.
אשמח לראות את מה שהיה במרחב פרטי
יש חוגים גדולים בחבד שהוא מאוד מפורסם בהחלט
יש מצב שמגיע לו ערך. יש לדון. ראיתי רק כעת. אשמח לראות מה כתובו עליו
משתמש:אבגד/בן ציון שמטוב. תודה לשרגא
במצב הנוחכי לא מגיע. ומסופקני אם מישהו יבוא ויערוך באופן שמגיע. כך שבא נשאיר זאת כך
אין נושאים ישנים יותר