שיחה:אהרן מרדכי זילברשטרום/ארכיון
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
שכתבתי. לאחר הורדת הסופרלטיבים וסיפורי הצדיקים - אין חשיבות.
לא מכיר את האיש, אבל לפי התרשמותי מהערך - בנאדם שעמד בראש רשת מוסדות בהחלט זכאי לערך.
לא אעמוד על דעתי. מרפרוף בערך - מדובר באחד ממנהלי הרשת, ומנהל יחיד של בית ספר. לא עומד ברף.
מדובר בשאלה רוחבית על כל הערכים מהסוג הזה שיובאו מחבדפדיה. אינני סבור שיש לדון על הערך הזה ספיציפי. למרות שבאופן אישי אני סבור שאין לו שום חשיבות. אין ולא אמור להיות ערך על כל מנהל בית ספר גם אם מדובר ברשת...
גם אני מצתרף לדברי מקוה ואומר שאין חשיבות
אני אישית הייתי רוצה שהמכלול יהיה מקום שכל אחד שירצה מידע על יהודי מסויים בעל ערך ציבורי כל שהוא, יוכל למצוא!
ולכן אני
ערך? ציבורי? כלשהוא? גם המורה בכתה ד' יש לו ערך ציבורי? ומה עם המאבטח בשער בית הספר?
אם יוכרע כדעתי, אתה מוזמן לערוך הצבעה מה נקרא ערך, ציבורי, כלשהו. האם רק מנהל רשת חינוכית, או אפילו המנקה, או משהו על הקו שביניהם.
ממנהלי רשת החינוך של חב"ד, שהיא כנראה רשת חשובה עם ערך רציני. אני
דויד, תוכל להצביע על עוד מנהל אחד מתוך כמה, ברשת כל שהיא, שיש עליו ערך?
לא, אין לי מושג אם יש כזה. הסיבה שיש עליו ערך היא כי בחב"ד משקיעים מאד ביצירת ערכים על האישים אצלם, מה שלא קיים במקומות אחרים ממילא קשה מאד למצוא חומר עליהם.
כי בעל תפקיד כזה אין לו חשיבות. אם זה יהיה תקדים, ינופפו בכל מנהל בתוך רשת כזכאי לערך. גם תומכי גישת לא אוכל ולא שותה צריכים לשים גבול כלשהו.
אני בהחלט רוצה שיהיה תקדים, בשביל לשנות נוהג קיים, חייבים פעם אחת תקדים.
אני אין לי שום בעיה שכל מי שמישהו חושב שזה יכול לעניין מישהו, שיהיה עליו ערך, כמובן שזה דורש הכפלה בריבוע של ציבור העורכים, אבל אדרבה לדעתי גישה 'פתוחה' קלילה ומקלה יותר תשאב יותר עורכים.
ככל שלא מדובר בתוכן בגוף הערך, שבזה בהחליט הוספת מידע לא רלוונטי מכביד, לגבי יצירת ערכים, זה לא אמור להפריע לאף אחד עצם ה'קיום' של ערכים שלדעתו מיותרים, ולדעת אחרים לא מיותרים.
אני רוצה להבין, אין תנאי סף לערכים בהמכלול?!
יש. ואנחנו יוצרים אותם.
האם לא אמורים לדון על כך בצורה מסודרת? האם אין דף מדיניות ברורה לפיה פועלים?!
יש המכלול:עקרונות וקווים מנחים ליצירת ערכי אישים. לפני מספר חודשים גם התחלנו לנסח באופן עצמאי מדיניות מכלולאית בהמכלול:אולם דיונים/דיוני חשיבות. אולם כשהגענו לשלב של ניסוח בפועל כולנו התעצלנו הסכמנו רק לבקר למה של השני לא נכון. אם תסכים להרים את הכפפה שהוטלה לפני חודשיים. אדרבה ואדרבה.
אני מצטרף לדברי אנשי ירושלים, דויד, איש תם.
משתתפי ועוקבי הדיון, הערך נמצא בהצבעת מחיקה, לכו להצביע!
אין נושאים ישנים יותר