"קאנט 6" היה מטוס ימי בגוף אמצעי המאופיין בתא טייס פתוח בפוזיציה קדמית, תצורת כנף דו-כנפית עם כנפיים בגודל שווה המחוברות זו לזו על ידי סדרה של תמוכות ומוטות, כאשר התחתון מצויד במצופים מאזניים קטנים וזנב צלב עם מישורים אופקיים חצי תלויים והטלה חד צדדית
מערכת שיגור הטורפדו נקשרה לעמוד שהונח מתחת לכנף הימנית
חימוש ההגנה כלל שתי עמדות המצוידות במקלע לואיס בגודל 7.7 מ"מ כל אחת
מערכת ההנעה: 3 מנועים 12V צילינדרים בפוזיציה 60° מעלות, 24.4 ליטר המפיק 400 כ"ס בתצורה דוחפת מתוצרת "Lorraine-Dietrich" (אנ') מסוג "Lorraine 12D" (אנ'), סוג מנוע "12 Db", מנוע קרור מים
^Libro commemorativo "Cantieri Riuniti dell'Adriatico – origini e sviluppo – 1857 – 1907 – 1957" edito nel 1957 dai Cantieri Riuniti dell'Adriatico nel centenario della fondazione dello Stabilimento Tecnico Triestino e nel cinquantenario del Cantiere Navale Triestino di Monfalcone.
^Michael John H. Taylor, Jane's encyclopedia of aviation, 2nd Edition, London, Studio Editions Ltd., 1989, מסת"ב 0-517-10316-8
^Giuseppe Ciampaglia: "La vita e gli aerei di Raffaele Conflenti" nel testo: "Il Cavallo di Ferro" I.B.N Editore, Roma 2016, ISBN (13) 9788875652715