מכלולאים פעילים מה דעתכם?
שיחה:עורות קדשים/ארכיון
דיון בנושא נערך זה מכבר כאן
והוחלט ברוב קולות שנצמדים לכתיבה התנ"כית הדקדוקית, חוץ ממקרים בהם תוספת אות, שאיננה מהווה שגיאה, תעזור להבנת הנושא, כגון גלית שהוחלט לכתוב גליית, אבל לא גוליית.
לפרוטוקול, הדיון במועצת מדבר רק על שמות אישים.
נכון אמנם, אך כוונת המחוקק נראית ברורה על שמות עצמים (ולאו דווקא אישים) כי אין באמת הבדל.
לפרוצדורה, ניתן לקיים הצבעה רשמית ולהחיל את הכלל הנ"ל על כל מילות התנ"כ בנוסף לשמות בהם כבר היתה הצבעה.
אני הייתי שמח, יש לי הרגשה שזה לא יעבור בקלות כמו שמות אישים.
אם לא ננסה, לא נדע.
מציע ללכת על זה.
ההצבעה יכולה להיות על "אישרור תוצאות ההצבעה לגבי שמות אישים מהתנ"ך גם על כל המילים התנ"כיות". אולי בצורה כזאת זה ילך יותר בקלות.
ועדיין כל הערכים ללא יוצא מן הכלל שונה שמם מקורבן לקרבן כגון קורבן חטאת>>קרבן חטאת וכו'
וטוב שכך.
אם כך בתנ"ך כתוב קרבן וקדשים וצריך לעבור על כל הערך ולהחליף האם אני צודק יושב פלשת?
אכן.
אבל לא עליך המלאכה לגמור ואתה יכול לבצע כפי מיסת ידך.
מיסת או מסת?
נפק"מ?
בוצע