א. בהערה 6 ישנו נסיון להוכיח מדברי הרב קרח שהוא חולק על הרב רצאבי בהבנת שיטת מהרי"ץ - ואין שם שום קשר והוכחה לכך.
בנוסף בסוף ההערה ישנו נסיון להוכיח חילוק נוסף ביניהם מתי לוקחים את מהרי"ץ להלכה - וגם זה אינו קשור בכלל, משום שגם אם כותב אם רוב פסקיו כהלכות כלליות - זאת היא דעתו לפסוק כך רק שהוא לא בא להביא מנהג מיוחד לתימנים. ממילא לפי מהרי"ץ כך צריך לפסוק - והרב קורח לא חולק על זה בציטוט המובא שם.
ב. "היו מי שמנו מקרים שבהם לא הלך בדרכו של מהרי"ץ" - זהו מסמך שהוא חוכא ואיטלולא לכל בר דעת, שכן אין אף פוסק שהולך ב 100% כשיטת שום פוסק, הספרדים הרבה עושים לא כפי שכתב מר"ן וזה עדיין נחשב שהם כדעת מר"ן משום שכך הפוסקים מבינים שמר"ן היה פוסק במציאות של היום וכו'. כך גם האשכנזים עם הרמ"א, השאמי עם השתילי זיתים, ואפילו הדרדעים עם הרמב"ם.
בנוסף, הקישור הזה נשלח לאתר חסום בחסימות סבירות, משום שהוא מלא בלשון הרע ושטויות אחרות(וממילא ברור שהראיות משם בחזקת לשון הרע) - ואין ראוי לאתר המכלול הקדוש להביא משם ראיה.
ג. בהמשך כתוב שתלמידי הרב פנחס קורח והרב שלמה קורח טוענים מתנגדים לשיטת הרב רצאבי - וזה אינו נכון, ואין שם שום מקור לכך.
ד. בהמשך כתוב שמתנגדיו טוענים שפוגע בכבוד רבני תימן, ושוב - המקור הוא לאתר חסום בחסימות סבירות, משום שהוא מלא בלשון הרע ושטויות אחרות(וממילא ברור שהראיות משם בחזקת לשון הרע) - ואין ראוי לאתר המכלול הקדוש להביא משם ראיה.
ה. על מכתב הרבנים נגד הרב רצאבי לאחר הספר נר יום טוב, יצא מכתב רבנים שחזרו בהם ושהחתימו אותם בטעות וכו' - הוספתי זאת וגם את זה מחקו.