שיחת משתמש:אליצור

קפיצה אל: ניווט, חיפוש

על הלוח הזה

לא ניתן לעריכה

בקשת בדיקת ערך

תגובה אחת • 01:10, 6 במאי 2019 6 מאי
1
רוצה לדעת (שיחהתרומות)

אודה לך מאד על בדיקת הערך בית הנסן שייבאתי. קיימים בו מספר אזכורים נוצריים. הייתי מעוניין לשמוע עוד חוות דעת האם יש לשכתב, ומה.~~~~

המכון (שיחהתרומות)
שלום אליצור,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"מנטר/ת". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:מנטר".

ההרשאה מעניקה לך את היכולות הבאות:

  • שימוש בסקריפטים המיועדים למנטרים בלבד.
  • יכולת להבחין בין "עריכות בדוקות" לעריכות לא-בדוקות בדף השינויים האחרונים, ברשימת המעקב ובדפי השוואה בין גרסאות.
  • סימון עריכות של אחרים כבדוקות במערכת בקרת השינויים.
  • שחזור מהיר של דפים (מומלץ להיעזר גם בגאדג'ט שמאפשר להכניס תקציר לשחזור).
  • צפייה ברשימה של דפים שאינם במעקב (כלול בהרשאת "בדוק עריכות אוטומטית").
  • יכולת לראות את מספר העוקבים אחרי כל דף (דרך הקישור "מידע על הדף" מתיבת הכלים). ללא הרשאת מנטר או "בדוק עריכות אוטומטית", ניתן לראות את מספר העוקבים רק כשיש לפחות 30 עוקבים, אחרת מופיע "פחות מ-30" בלי המספר המדויק.

בברכה,

דויד (שיחהתרומות)

איך פספסתי את ההצבעה?? היה פה מחטף של יום אחד. :)

שרגא (שיחהתרומות)
תודה על הניקוי וההתאמה! ירבו כמותך במכלול!!!
אשריך לגמרי! בהערכה והוקרה רבה!, שרגא
אליצור (שיחהתרומות)

"אשריך לגמרי" חח טובב זה לא כבוד גדול לעבוד בזבל.. אבל שמח לנצל את כישורי למטרה טובה. אז אני חוזרמי שצריך צנזור-יתייג את אליצור

עמוס חדד (שיחהתרומות)

אשמח לדבר איתך באישי, אך דא עקא שאין אפשרות לשלוח לך מייל, או שתגדיר זאת, או שתשלח לי מייל.

תודה ושבוע טוב.

אליצור (שיחהתרומות)

בשמחה הסבר לי איך רואים מייל.. שכחתי כבר..

עמוס חדד (שיחהתרומות)

התכוונת איך שולחים?

אליצור (שיחהתרומות)

כן. לך. איך אני רואה את המייל שלך..

עמוס חדד (שיחהתרומות)

היכנס לדף המשתמש שלי משתמש:עמוס חדד והבט ימינה, תחת השורה כלים ישנה אופציה שליחת דוא"ל למשתמש.

בהצלחה.

אליצור (שיחהתרומות)

לא יודע למה אבל אני לא רואה.. יש'ך מושג למה?...

עמוס חדד (שיחהתרומות)
שרגא (שיחהתרומות)

אשמח אם תגדיר דוא"ל בהעדפות המשתמש שלך, תודה.

אליצור (שיחהתרומות)

שרגא בשמחה. רעיון אחר שלח למוטיאל מייל שלך והוא ישלח לי

הרשאת עורך אספקלריה

2
מוטיאל (שיחהתרומות)
שלום אליצור,

כפי שניתן לראות ביומן ההרשאות, סומנת כ"עורך אספקלריה". על משמעות ההגדרה החדשה שלך ניתן לקרוא בדף "המכלול:עורכי אספקלריה".

להרשאה זו ישנה השפעה מהותית על פעילותך במכלול, והיא היכולת לערוך דפים המכילים תבניות סינון, מאחר שיש לך את העניין, הידע והיכולת, לעסוק בנושאי האספקלריה במכלול.

בברכה, המכון

עמוס חדד (שיחהתרומות)

מזל טוב, מזל טוב, מזל טוב.

וכעת לעבודה...

עמוס חדד (שיחהתרומות)

אליצור היקר, המחשב שלי קרס תחת נטל התודות שהרעפת עליי כטל תחייה.

יישר כח לך, בזכותך זכיתי להכיר מעט יותר את ר' יוסף, ולהרגיש איך זה להיות גמד.

אני רוצה עוד לעבור על פרקי חייו בשיעורי ר' יוסף, ועוד חזון למועד.

בע"ה ובישועתו.

בהוקרה ובידידות. עמוס

נ.ב. תרשה לי להוסיף את הערך רבי יוסף רוזובסקי לרשימת הערכים שערכתי בדף המשתמש שלי?

אליצור (שיחהתרומות)

בהחלט עוד קצת ואני מסיר אותו מאצלי...

עמוס חדד (שיחהתרומות)

חלילה, זכות היצירה לך היא.

עמוס חדד (שיחהתרומות)
שרגא (שיחהתרומות)

תודה אליצור, עדכנתי, לגבי ההחלפות אכן מפעילים יכולים להפעיל החלפת טקסט אוטומטית.

משתמש ישן (שיחהתרומות)

תסביר לי במייל

אליצור (שיחהתרומות)

משתמש:ישןיקירי אין לי זמן לחפש. יתכן שטעיתי לתחושתי בהקשר זה של ויכוח ולא בין שיחת ידידים כששואלים אדם אם השם שלו חירבוש (במיוחד שהוא כרגע חווה התקפות על עריכותיו גם אם בצדק לפעמים.. זה נשמע פוגע ומזלזל.

וזה שאני מגן עליו כאילו אני אבא שלו זה כבר מביך.. אז בא נעצור את זה פה. אם נראה לך שיש מה להסביר אז תסביר. רק אל תשאל אותי למה.

משתמש ישן (שיחהתרומות)

טוב, לא ידעתי

סליחה

אליצור (שיחהתרומות)

זה לא לרמה שלך להתעסק בשיחה כזו עם מישהו חדש. צריך לעודד מחד ולכוון מאידך.

משתמש ישן (שיחהתרומות)

גם אני די חדש (יחסית)

אליצור (שיחהתרומות)

אוו ההא את זה אני לא ידעתי.. חשבתי שאתה משתמש:ישן שבא בשם חדש כפי שמרמז שמך. ובכל אופן אתה כבר בודק עריכות ומנטר.. אז למילה שלך יש כוח.. מצחיק הא? סוג של חברה וירטואלית..

דויד (שיחהתרומות)

אליצור, ערכתי בזמנו את הערך של הרב רצאבי, משתמש:משתמש ישן שחזר את הגרסה שהבאת מויקיפדיה, וכתב לי הערה בדף שיחה שלי, שאלתי אותו מה הקשר והוא אמר שההודעה היתה טעות והשחזור לא. שאלתי למה, ומאז הוא נעלם. פרסמתי הסברים בדף שיחה של הרב רצאבי, וכתבתי לו בדף שיחה שלו(של משתמש:משתמש ישן) והוא לא עונה.

אפשר להחזיר את העריכה שלי?

אליצור (שיחהתרומות)

משתמש:דרורפאני לא מנטר כאן. אתה רוצה שאבדוק במה מדובר? ודאי שאל תחזיר עריכה ששוחזרה. אולי חלק ממנה אם ברור לך מה היתה סיבת השחזור. אבל הכי טוב פתח על זה דיון בדף השיחה, ותפרוס שם את שיקוליך. רק תתייג כמה מהותיקים.

רבי יוסף צובירי

12
דויד (שיחהתרומות)

אליצור ידידי היקר, אנא אמור לי מה ההבדל בין הכתיבה ה"מגמתית" שלי על הרב יוסף צובירי, לבין מה שהעתקת אתה מויקיפדיה לגבי הרב יצחק רצאבי ו"המתנגדים לשיטתו".

האמן לי ידידי היקר, אני די מבין בתחום, ואם הייתי מכיר ספר אחד או רב מפורסם אחד שיצא להגנת הרב יוסף צובירי, הייתי מביא אותו.

ולמען האמת, אני מכיר גם לדוג' שהרב עזריה בסיס באחד בכנסי הילולת מהרי"ץ יצא בחריפות נגד שיטתו של הרב צובירי, רק לא הבאתי אותה משום שלא מצאתי לעת עתה את המקור המדויק.

אכן דעתי בנושא זה היא כמו הרבנים הרבים שהבאתי, אך זאת אינה נקראת מגמתיות, מכיון שלא השמטתי דבר מן האמת.

כמו שיש זכות לציבור לראות את דעתו של הרב יוסף צובירי, יש לו לדעת על התנגדים לשיטתו(וכמו שהחלטת בצדק שיש לציבור זכות לראות את מתנגדי הרב רצאבי) - ושוב, אלו גדולי הרבנים, לא כתבות באתרי לשון הרע חרדיים.

דויד (שיחהתרומות)

עם זאת, קיבלת את עצותיך לפתוח דף משתמש(למרות שראיתי לא מעט עורכים כבדים שהדף שלהם ריק), ולערוך כמה עריכות שלא גוררות התנגדות.

אליצור (שיחהתרומות)

משתמש:דרורפ העצה לא היתה רק לפתוח דף אלא לערוך עריכות כאלה שיבהירו לקהילת העורכים שלא באת במטרה אחת ויחידה לכאן. זה עצמו מעורר התנגדות (המגמה) זה א. ב. הסגנון (בקרוב אשנה אותו וכדאי שתעשה את זה אתה.) "רבנים גדולים וחשובים" ועוד...ניסוחים. מלשון הכתיבה ניכרת הטייה. אז אתה מבין זה לא שיש ויכוח עקרוני ביני לבינך על הנתונים. מה שייבאתי מויקפדיה לא יכול להעיד על מגמתיות כמובן. כי זה יבוא. ומסננים רק דברי כפירה או לעג ברורים. אני חוזר שוב בתמצות. הסגנון בעריכה הנ"ל טעון שיפור. כדאי באופן כללי לא להתחיל בעריכות דרמתיות כאלה.

דויד (שיחהתרומות)

א. אכן הבנתי את כוונתך גם בפעם הקודמת וזה מה שאמרתי שהתחלתי לעשות ובכוונתי להמשיך.

ב. קיבלתי את דבריך בנושא הניסוח, כנראה שצריך להתרגל לזה, באתי לתקן כבר תיקנת, ואני מקבל את תיקונך.

אליצור (שיחהתרומות)

ערכתי אחרי שראיתי שעם זגולה גם התחיל. אתה חייב להבין רבי דרור משתמש:דרורפ לא משנה אם אתה ממוחה בעניין זה חשוב שכך. אבל עדיין דבר הנתון למחלוקת בויקיפדיה אסור שתורגש (בתחום הסבירות) דעתו של הכותב. והוא צריך לכתוב כסוקר את הדיעות הקיימות. שים לב לעריכתי כעת שם. ושאל את עצמך. האם אני יכול לדעת מי אתה ומה הן השקפותיך? והאם אתה יכול לדעת מתוך עריכתי מי אני ומה השקופותי?

דויד (שיחהתרומות)

אכן קיבלתי את דבריך. תודה

אליצור (שיחהתרומות)
דויד (שיחהתרומות)

לפי השם, נראה לי שגם אתה תימני

אליצור (שיחהתרומות)

שם בדוי שיהיה ברור :) אבל כן! לגאאמריי

יוסף (שיחהתרומות)

כל הכבוד לכם!, הלוואי שגם המחלוקות כאן בין מתנגדים לחסידים יהיו בדרכי נועם כמותכם

שרגא (שיחהתרומות)

אמן כן יהי רצון...

אליצור (שיחהתרומות)

מחלוקת בין מתנגדים לחסידים "תהיה"??????.. לא "היתה" ?????? מי מכיר היום מחלוקת היום בין מסנגדים לכסידים? על מה? אם ללמוד בניטל? אההההה אם לבחור בדייטש או בליאון?..!.. לא! ממש לא! פוליטיקה קטנה.. ממש לא חסידות והתנגדות..

הויכוחים שלי עם החברותא שלי (חסיד סטריקוב) בדר"כ בהבנת דברי הבית יוסף או הרמב"ם לא נראה לי שהושפע ממתנגדות (ותימני זה המתנגד האמיתי..)

אהה אולי דבר אחד לדעתו אכילת קוגעל בשבת זה "מנהג ישראל" שחייבים לקיים. משהו שהראש שלי לא יכול לתפוס.. נו נו..

גם הויכוחים שהיו בתימן (שלדעתי לא ברורים בכלל לבני דורינו..) נמוגו וחלפו כמעט כליל בתקופה של איחוד גלויות ישראל ועצמתה האדירה של התורה שהגיעה מפזורות שונוץת.. את מי מעניין דרדעים או עיקשים.. שאמי או בלדי? אם אתה שם בתוך המשוואה את הגר"א ואת החפץ חיים?... ומה משמעות למחלוקת בין מתנגדים לחסידים בדורינו (דור הבג"ץ ושלטון התשקורת..) כשהנושא הקריטי הוא אם ילדיך ימשיכו לשמור מצוות כמו שצריך? אם אם תוכל ללכת ברחוב לבנק ולסופר בלי להיחשף בכפיה לתרבות משולחת רסן ומשחתת..

הילדים שלי נכדים לחסידי גור מצד אחד.. ומשלשה צדדים למשפחה צנענית' תימנית מוכרת.. ומה שאני מאמין בו זה שילמדו גמרא כמו ליטאים הלכה כמו ספרדים ויתפללו כמו חסידים ושתהיה להם אהבת ישראל כמו של הרב קוק ושיתעבו את המדינה ומוסדותיה כמו נטורי קרתא.

[הכותב הוא פובלציסט הדברים על אחריותו בלבד.. אין המערכת אחראית ל..:)]