בעלי זכות הצבעה לא נראה לי שהערך חשוב מספיק גם אם הועתק לכאן מויקיפדיה. נראה לי שהקהילה שלנו יכולה להחליט מעצמה על חשיבות לערכים. למעשה ייתכן שזה אמור להיות במסגרת על דיוני חשיבות כללית במספר ערכים רב. הנימוק שלי לחוסר חשיבות הוא שבניגוד לדת הפסטאפרינזם שהוקמה בתורת מחאה מסויימת וצברה תאוצה. על החד קרן הבלתי נראית לא שמעתי בלתי היום. וזו כמובן לא "דת" וגם לא "טיעון לוגי" מפורסם של אתאיסתים. האם כל הבל שמישהו ימציא ראוי לערך? אני מאמין שבויקפידיה שרד דיון כזה, אם כן צריך לראות אם הטיעונים שם תקפים גם לדעתינו, אם לא עוד יותר נכון לפתוח דיון. (אין לי גישה לויקיפדיה, אני מכיר אותה בעיקר מהעבר).
שיחה:החד-קרן הוורודה הבלתי נראית/ארכיון
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
לתשומת לב לא מוזכרת אפילו שם!
יותר מזה, אף כאן יש רק ויקיפדיה והמכלול, ותו לא...!
רציתי לסמן כ{{ערך יתום}} אבל מקושר מערכים קנקן התה של ראסל (אתאיסט שראוי לגינוי בפני עצמו, למרות תרומתו בעניין הפרדוקס של ראסל) ואוקסימורון.
אין לי מושג אם זה מושג מוכר אבל בחיפוש של גוגל זה כותב שיש כ-1500 תוצאות
מענין, כי ראה מה שצירתפי לעיל חיפוש בגוגל ורק זה מה שמצאתי.
מישהו אתה מתכוון שזה מאד קצת?
או הרבה..
עכ"פ בשם באנגלית זה מביא מעל 8 מיליון תוצאות.
לטעמי ערכים שגובלים בכפירה יש שיקול נוסף להביא אותם אצלנו בצורה ראויה, במיוחד טיעוני הבל כאלו, כדי לתת גישה בריאה נגישה. וצ"ע.
בכל מקרה אני נגד דיוני חשיבות בערכי ויקיפדיה שאינם ערכים תורניים ואינם ערכי אישים (וגם בהם לא מומלץ להרבות).
ההצבעה כמדומני לא חוקית כל זמן שהפותח אינו בזה.
לגבי אספקלריה כבר התקיים דיון ערוך למטה.
ערכתי עוד
גם אני ערכתי עוד, ועדיין אני סבור (וכמותי גם אפרון) שאין מקום לערך זה במכלול.
אולי להעביר לבז"ה שיכריעו
כנראה איזה אי הבנה, אני ממש נגד למחוק את הערך, במיוחד אחרי העידון שהוא עבר.
זה ממש לא בסמכות בז"ה, בשביל זבה יש את עורכי אספקלריה.
להביא לבז"ה זה רעיון מצויין. אם יש כאן טינופת, אז יאלה.. תאכלו כולם. כל מי שיש לו זכות הצבעה יטנף את עצמו. הכל בגלל שעורכי אספקלריה כאן נרדמו על משמרתם.
אני לא חושש שההבל הרדוד הזה יזיק לאנשים נבונים.
תקרא שוב את איסתרק - בכוזר הישנה מאוד חששו מכגון דא
שים לב, לא הבעתי את דעתי בגופו של עניין, רק הרגעתי את טישיו מחששו. הטענה המדוברת בערך הינה שטות מהזן הגרוע והבולט (או בדיחה); אין אף אדם שמאמין באלקים רק מפני שאין ראיה לאי־קיומו.
תודה. הבעיה במינות היא לא אם יש בה איזה טענה הגיונית (כי לאמיתו של דבר, כל המינות היא הבל הבלים), אלא שדיבורי מינות לא אמורים להשמע לאוזנו או להיראות לאוזנו של יהודי ירא שמים. אלא אם כן הוא ויקיפד, וככזה דברי המינות שנכתבו כאן מליאים קדושה לעומת דברי הנצרות והמינות שהוא קורא מדי יום ביומו, במרכז הרי החושך של אשמדאי.
נימוק הרמב"ם לאיסור הרהור בענייני ע"ז:
מפני שדעתו של אדם קצרה ולא כל הדעות יכולין להשיג האמת על בוריו ואם ימשך כל אדם אחר מחשבות לבו נמצא מחריב את העולם לפי קוצר דעתו.
ובהבלים רדודים כאלו, לא שייך טעם זה.
ולא מתאים לך לחשוד את הנ"ל בויקיפדיוּת או ביהדות־נצרות.
טישיו אז מה אתה מציע לעשות, יש כאן כמה שמתעקשים על קיומו של הערך.
להניח לזה עד אשר תאיר ארץ מכבודו של הקב"ה, וחכמי המכלול יתחילו להבין את ההבדל בין אנציקלופדיה יהודית להאנציקלופדיה היהודית-נוצרית.
האור התחיל להתגלות, ושניים מחכמי המכלול רוצים למחוק את הערך, אבל עדיין לא זכינו לשלמות הגילוי
גם אתה סבור כך?
דרוך לא הצלחתי להבין על מה נסובה שאלתך.
לדעתי אין שום בעיה בהשארת הערך כמות שהוא. תן לחכם ויחכם עוד והלעיטהו לרשע וימות.
חברים, נא להירגע. שום דבר לא דחוף עד כדי שיצריך את הלחץ הזה. בשביל זה יש עורכי אספקלריה. תודה על ההתרעה והתיוג, מכאן תנו לנו לעשות את עבודתנו בלי לחצים מיותרים.
עצוב
עורכי אנציקלופדיה היהודית נוצרית, חבל שפרשתם. הכל בסדר. מותר לכתוב מה שרוצים. דמוקרטיה. חזרו מהר!!
טישיו, יש לציין שבזמן האחרון אתה קרבי למדי.
יש משהו בזה, נמאס לי ההתייפיפות הויקיפדית המתירנית. אך אני מקפיד עד מאוד לא להשתלח בצורה אישית באיש.
תראה, יש כרגע 4 עוריכ אספקלריה שכתבו מפורש שלדעתם הערך בסדר, אני לא רואה שום טעם בהמשך הדיון, אם יש לך מה להוסיף שאנחנו לא יודעים תנסה לנסח את זה בתגובה אחת ולגמור עם זה, אני לא חושב שאני יכול לשכנע אותך, ודי בטוח שלא תשכנע אותי, פשוט חבל.
אין נושאים ישנים יותר