1.בהקדמה: "אשת יפת תואר הוא מונח הלכתי לאישה מקרב האויב שנלקחה בשבי ישראל, והשובה חושק בה וחפץ לקחתה לאישה, כפי שהיה נהוג בתקופה הקדומה. התורה קבעה מגבלות למעשה זה, שנועדו בין היתר להגן על האישה, ולעדן את יחסם של הלוחמים לנשות האויבים, שהיה כרוך לעתים בעניינים שבצניעות"
2.ב"מקור המצוות": "נְתָנוֹ ה' אֱלֹהֶיךָ בְּ" [שם ה']
3. כנ"ל, מעט בהמשך:" המקרא" [במקום "התורה"]
4." בין התנאים המוטלים על השובה, בטרם יוכל לקחת את יפת-התואר לאישה, חובה עליו לאפשר לה לבכות את ביתה ואת הוריה, מהם נאלצה להיפרד, וייתכן אף שהומתו בידי העומד להיות בעלה." [שטויות]
5."הלכה זו שמתירה להתחתן עם גויה (אפילו לכהן)," [דרוש מקור]
6.{{ציטוטון|משמעו תיקון - "ותיקונה לכרות העודף" מעין מניקור [לא צריך להסביר.]
7. ב"גדרי המצוות": "; אסור ללחוץ אותה במלחמה ולהפחיד אותה, או לבועלה במקום שאינו פנוי."[יש צורך?]
8. בהנ"ל, "בגמר החודש, מותר ללוחם לשאת את השבויה לאישה רק אם תסכים להתגייר; כל עוד לא התגיירה היא נשארת במעמדה במשך שנים עשר חודש, ובהם אין לפגוע בה אף שהיא עודנה דבקה בעבודה זרה. לאחר מכן, היא נדרשת לקבל את שבע מצוות בני נח ויש לשחררה." [?!]
9.
שגיאות פרמטריות בתבנית:ציטוטון
פרמטרים [ ] לא מופיעים בהגדרת התבנית "{{{1}}}" [-ברור שצריך למחוק. [(כפי שהערך המדובר סגור במכלול.)]
10.קישורים חיצוניים: "
"* אברהם טננבוים, ההשלמה עם יצר הרע, יפת תואר והימורים, באתר דעת
- אביעד הכהן, על איסור הסחר בבני אדם, אתר דעת"" -למחוק!!
11.בהנ"ל- " "דוד דב לבנון, כנגד יצר הרע דברה תורה שלמה אבינר, על אשת יפת תואר, מתוך: עטורי כהנים, 90, אב תשנ"ב, באתר דעת" -להוסיף "הרב. עדכאן הערותי. עברתי על כל הערך.
עורכי אספקלריה יקרים, הנכם מוזמנים לערוך. תודה. שלמה המלך (שיחה) 02:19, 14 במאי 2019 (IDT)