שיחה:הרב שלמה יהודה בארי/ארכיון

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

על הלוח הזה

לא ניתן לעריכה

כיכר הלקש (שיחהתרומות)

למה בכותרת הוא לא מכונה הינוקא רוב האנשים מכירים אותו כינוקא ולא כהרב שלמה יהודה בארי

עמוס חדד (שיחהתרומות)

ואת רבי אברם ישעיהו קרליץ כחזון איש ואת רבי יעקב ישראל קנייבסקי כהסטייפלער. נו אז מה.

כיכר הלקש (שיחהתרומות)

אבל השם ר' שלמה יהודה בארי לא אומר למי שלא מכיר כלום להבדיל מהנ"ל ודוק

שחרחר (שיחהתרומות)

וכנ"ל כל שמותיהם של האדמורי"ם, שרוב האנשים מכירים אותם בתור האדמו"ר מ... ולא בשם הפרטי ובשם המשפחה. אפשר לשקול לעשות דף הפניה וכן דף פירשונים לינוקות השונים.

שחרחר (שיחהתרומות)

מצחיק. אני רואה שיש כבר דף פירשונים הינוקא, כך שהכל טוב. מי שמחפש ספונטנית מוצא את מבוקשו.

יושב אוהלים הסתיר את הרשומה הזאת (היסטוריה)
כיכר הלקש (שיחהתרומות)

לרנטגן קוראים הרנטגן

שחרחר (שיחהתרומות)

יש רק דף הפניה. במקרה של הינוקא, היות ויש עוד כמה 'ינוקות' לכן יש דף פירשונים.

כיכר הלקש (שיחהתרומות)
דויד (שיחהתרומות)

זיכרונאי למה יש לי הרגשה שהתבלבלת? איני מבין מה הקשר לפה.

כיכר הלקש (שיחהתרומות)

פה אני ביקשתי שיחליפו את שמו להינוקא והסבירו לי שכותבים את שמו ובערך פישי הגדול שאלתי שם למה קוראים לו בכינוי עיין בדף השיחה שם

דויד (שיחהתרומות)

זה תלוי כל ערך לגופו כמו שנאמר באלם הדיונים. גם הערך על החזו"א הוא לפי שמו. הרבה מאד יודעים מה שמו של הינוקא, בניגוד לזמר שהזכרת.

שם המשפחה אינו צובארי?

6
ערב (שיחהתרומות)

זכור לי צובארי ולא בארי?

דויד (שיחהתרומות)

תסתכל בדיונים הראשונים פה, דובר על זה. למיטב זכרוני לא מצאו לזה מקור.

ערב (שיחהתרומות)

ולבארי כן יש מקור?

דויד (שיחהתרומות)

כרגע יש בעיה באתר JDN, וכיכר השבת חסום לי - על כן לא זמינים לי הקישורים שבערך. אבל תעשה חיפוש בגוגל "שלמה יהודה בארי" ותמצא כמה וכמה תוצאות. עם צובארי/צוברי אין כלום.

עמוס חדד (שיחהתרומות)

כיום הוא ודאי בארי, ואפילו זה לא, קוראים לו הרב שלמה יהודה ותו לא.

הדיונים בעבר היו על אזכור שם משפחתו הקודם בתוך הערך, ומחמת מחסור במקור ועוד כמה סיבות העניין נשאר כך בינתיים.

שמחה וששון (שיחהתרומות)

שלמה יהודה זה שני שמות פרטיים שלו "שלמה יהודה בן גליה"

כנראה לא משתמשים בשם המשפחה שלו כי זה פחות מוצלח לשווק אותו.

למה לא ניתן לערוך את הערך הזה?

7
כותב לענין (שיחהתרומות)

אין לי עריכה מיוחדת, רק תיקון טעות כתיב - "סביו" - אין כזו מילה. או סבו, או סביב....

[אגב, טעות נפוצה אצל כותבים חרדיים. כמו 'אני יקח' ודומיהן...]~~

דויד (שיחהתרומות)

איש יקר, הפעם פספסת. לא כתבת לעניין. איני יודע אם יותר נכון סבו או סביו, אבל אביב זה שם של עונה.

לגבי "אני יקח" אכן כתבת לעניין, וצריך לכתוב "אני אקח".

אגב, במקרה ראיתי את הודעתך, בד"כ צריך לתייג מישהו כדי שיראו את הודעתך, כמו {{מכלולאים פעילים}}. עיין פה: עזרה:תיוג

כותב לענין (שיחהתרומות)

לדויד היקר,

לא פספסתי, כי אם אתה, בדאבל...

א. לא כתבתי כלל אביב, אם כן כתבת לא לענין.

ב. כלל בחיים - אם אינך יודע - אל תגיב. לא חייבים תמיד להגיב.

להלן ציטוט מהאקדמיה ללשון העברית:

למרות הדמיון בין אָב לסָב דרכי הנטייה של שתי המילים הללו שונות.

למילה אָב דרך נטייה מיוחדת, בתוספת יו"ד (תנועת i): אָב, אֲבִי־(המשפחה) וגם אַב־(המשפחה), אָבִי, אָבִיךָ, אָבִיךְ, אָבִיו, אָבִיהָ, אָבִינוּ, אֲבִיכֶם, אֲבִיהֶן.

כך נוטות גם המילים אָח וחָם, למשל: אָחִיו, חָמִיו, אָחִיהָ, חָמִיהָ, אֲחִיכֶן. הקשר הדקדוקי בין אָח וחָם קיים גם בצורות הנקבה: אָחוֹת, חָמוֹת; וברבים אֲחָיוֹת, וכך גם חֲמָיוֹת. (נטיית הרבים של אח מפורטת בהחלטות האקדמיה.)

לעומת אב, אח וחם, נטיית המילה סָב היא הנטייה הרגילה במילים במשקל זה, כגון רָץ, עָב: סָב, סַב־(המשפחה), סָבִי, סָבְךָ, סָבֵךְ, סָבוֹ, סָבָהּ, סָבֵנוּ, סַבְכֶם, סַבְכֶן, סָבָם, סָבָן. ובנקבה: סָבָה, סָבַת־(המשפחה), סָבָתִי, סָבָתְךָ, סָבָתוֹ, סָבָתֵנוּ וכו'. ברבים: סָבִים וסָבוֹת. לצד הצורות סָב וסָבָה משמשות ביחיד הצורות סַבָּא וסָבְתָא (שמקורן בארמית).

דויד (שיחהתרומות)

א. מוזר שבחרת להיטפל לכך שפספסתי אות אחת, וכתבתי "אביב" במקום "סביב", אך משמעות משפטי נשארה. "סביב" אינו קשור לפה בכלל.

ב. כתבת 2 אפשרויות, עניתי לך שאיני יודע לגבי סבו/סביו - לא הסתרתי את חוסר ידיעתי. אך כן עניתי מה שאני כן יודע - "סביב" אינו קשור לפה בכלל.

ג. האקדמיה ללשון היא מקור חשוב, לא תמיד אנו הולכים לפיה, תוכל לראות פה: המכלול:לשון. לפעמים אף אחד לא הולך לפיה. מכל מקום פה מכיון שלא נראה שיש רגילות ל"סביו" על "סבו", איני רואה מניעה לקבל את דעתה. תודה על העשרת ידיעותיי, טוב שלא בחרתי לשתוק כפי הצעתך.

ד. אם כוונתך בתחילה היתה "סביב" בצורה מליצית, היה כדאי לטעמי לכתוב זאת בצורה ברורה., היה מונע את אי ההבנה ההדדי.

עלה ירוק (שיחהתרומות)

ד"א אם אתה רוצה לחתום,חותמים בארבע טילדות (~~~~)ובדפי שיחה כמו זה לא צריך לחתום אלא זה מזהה אוטו'.

המשך עריכה מועילה וסליחה על ההפרעה.

עלה ירוק (שיחהתרומות)

ובהחלט ניתן לערוך.

כותב לענין (שיחהתרומות)

תודה על הערתך. אכן כעת הערך שב להיות ניתן לעריכה. בכל אני רואה שכבר תוקנה הטעות.

מישהו (שיחהתרומות)
דעת ישרה (שיחהתרומות)

רק להעיר שכשני עיתונים כותבים בבת אחת על דמות מסויימת כתבה מלאה שבחים

זה אומר שמישהו כאן שפך הרבה כסף על פירסום

מישהו (שיחהתרומות)

נו נו,

יתכן, ויתכן גם שזה נושא 'חם'.

ואגב, מה אכפת לך?

איציק 1 (שיחהתרומות)

מישהו יש לך מושג מנין אני משיג את עיתון משפחה פסח.

יושב פלשת (שיחהתרומות)

עמוס - איך עלית על הסוד הכמוס ביותר של הדור האחרון? תלמידיו הרבים במכלול ניסו להסתיר את שמו ואתה פיצחת את החידה בקלות...

איציק 1 (שיחהתרומות)

תסתכל בקישורים שהביאו מעיתון משפחה ובקהילה.

משה מנחם (שיחהתרומות)

למה לא לכתוב באורגן?

דויד (שיחהתרומות)

זה שני כלים שונים. במה הוא מנגן?

מקוה (שיחהתרומות)

במקורות (כיכר השבת וכו') כתוב פסנתר חשמלי. האמת אין לי מושג מה ההבדל ביניהם. כך שאינני יכול להבין מהתמונות אולם מי שמבין יוכל מסתמא לדעת.

אליצור (שיחהתרומות)

פסנתר חשמלי? אין דבר כזה לדעתי כנראה אורגן או אפילו אורגנית כך זה נראה בתמונה, הכי פשוט לכתוב קלידים וזהו, או מנגן על "כלי נגינה"

שלמה המלך (שיחהתרומות)
אלחנן הלוי (שיחהתרומות)

ודאי שיש פסנתר חשמלי, וזה כלי בפני עצמו.

ספציפית כאן, מהקליפ הגרוע ביוטיוב לא הצלחתי לפענח...

(הצורה החיצונית בהחלט מזכירה יותר פסנתר חשמלי)

שמש מרפא (שיחהתרומות)

יש, אבל אין הבדל מהותי בין נגינה בפסנתר חשמלי או רגיל. זה כמו לכתוב שהוא יודע נגן בפסנתר כנף או פסנתר מתוצרת ימאהה

אליצור (שיחהתרומות)
אלחנן הלוי (שיחהתרומות)
אליצור (שיחהתרומות)

בויקי אנ' יש שלושה ערכים שונים Electric piano ,Electronic piano, digital piano

פשוט וברור (שיחהתרומות)

לא מובן למה כ"כ עובדים על דיוקים שמעידים על המדייקים שהם מדייקים מעבר לפס האנושי, וכי סימפטיה לתורה לא עובד אצלכם?

שלמה המלך (שיחהתרומות)

לא כתוב בתורה שהוא ניגן בפסנתר!!!

תפסיקו כבר עם ה"זלזול" המדומה הזה שרק גורם להפחתת דמותו בעיני הקוראים!!

אלחנן הלוי (שיחהתרומות)

המילים האחרונות שלך הן המסר הכי משמעותי כאן...

שמש מרפא (שיחהתרומות)

זה ממש לא פשוט וברור. הרגישות המשונה שלכם לעיסוק בפרטי הערך אודות רבכם תמוהה עד למאד.

אליצור (שיחהתרומות)

לא לכולם פשוט וברור הכל מסתבר

עם סגולה (שיחהתרומות)

אני מציע "מנגן בכינור (בעל קלידים חשמלי)", נשמע מכובד וסימפטי בהרבה

שלמה המלך (שיחהתרומות)

לכינור אין קלידים... רק מיתרים... ובכלל:ממתי באנציקלופדיה כותבים מה שנשמע מכובד ולא את האמת???

פשוט וברור (שיחהתרומות)

" שמש מרפא " ...? זו לא הגזמה תיגש ותבדוק, רגישותך למכלול (כי אתה מכיר את המכלול) מראה לי ש- לו היית מכיר במה הדברים אמורים היית עם ערך לתורה יותר מאחרים

שלמה המלך (שיחהתרומות)

יש לו המו--ן ערך לתורה הקדושה. והוא גם מכבד מאוד את הרב. אבל הוא חושב שזה לא קשור לנידון שלנו. וזה לא זלזול כלל. ולדעתנו העיסוק הזה הוא שגורם אם כבר לזלזול והפחתת דמותו של הרב שליט"א בעיני הקוראים.

פשוט וברור (שיחהתרומות)

זה לא מזולזל ולא תמוה, למי שלא יודע הגמרא מדברת על אנטונינוס גוי שהיה מכבד את רבי יהודה הנשיא בכבוד לא רגיל בשל תורתו אז מדוע יהודי לא יעשה זאת, ידוע גם שהגמרא לא מביאה סיפורים ומימרות סתם אם הם לא משמעותיים, הביאה את זה בשביל לומר לנו שהיה גוי עם דעת שכיבד ביותר תורה ואף שהיה מלך וזה לא היה מוגזם בשבילו לכבד תורה ככה ושגוי עם דעת יגיד לי ולך את זה

שמש מרפא (שיחהתרומות)

דומה שהמכלולאים כולם יודו לך מאד אם תסביר בצורה פשוטה וברורה למה ההתעסקות בפרטים (כמו בפרטי 270,000 ערכי המכלול) פוגעת בכבודו של הרב. נכתבו כאן טיעונים שונים ומעורפלים ואין איש יודע מה רוצים מחיינו.

כולנו רוחשים כבוד רב לתורה וללומדיה וציטוטים על רבי לא מסבירים למה, למשל, הזכרת העובדה ששם משפחתו של הרב בעבר (ואולי גם בהוה) היה צובארי או הדיון אם מדובר בפסנתר או אורגן. המכלול בעצם מהותו יורד לפרטים (שיש בהם עניין) ומשתדל לדייק בהם.

פשוט וברור (שיחהתרומות)

כי לא נראה לי שלדמות שגדולה בעיניך היית נותן להמתין בתור ואפילו אנטונינוס לא היה נותן, במקום להגיד לי - בא לגור וישפוט שפוט

שמש מרפא (שיחהתרומות)

אף אחד לא אמר לך-בא לגור וישפוט שפוט. כל מה שביקשנו זה תשובה עניינית ובמקום זאת קיבלנו סיפורי אנטנינוס ורבי אבל לא נראה שזה ילך קל. מה לעשות.

פשוט וברור (שיחהתרומות)

קודם כל אתה שאמרת שאני משונה - בודאי שהיה חסר לך מושגים מאנטונינוס ורבי, ולגבי ה וישפוט שפוט - זו תשובה צינית בהקשר לשאלה- הרי זה הסדר שלנו בהמכלול ואפרט - אם מישו יהפך בפרטי ת.ז. של מכר קרוב של כל אחד שיודע שמכרו הוא איש פרטי (אם לא בא המכר מעצמו למשרד ההגירה או האוכלוסין) ומכרו איש פרטי לכל דבר, הגיוני ופשוט שיעשה ע"מ למנוע מטעמי צניעות ופרטיות של האיש והמכר (ובלי קשר בטוח שיש חוק על זה) כשיודע שלא ימנע מעצמו מחמת עיסוקיו וענייניו של איש פרטי, זה לגבי חוק הפרטיות, ולגבי הקלידים זה נראה מבחוץ דקדוקי עניות עם פורצדורות לא מובנות לסדר גודל כמוהו למי שהכיר

שלמה המלך (שיחהתרומות)

אז לך תבקש תביעה ייצוגית לסגור את ויקיפדיה העולמית, שכל מהותה הוא חשיפת פרטי אנשים (בין השאר)...

שמש מרפא (שיחהתרומות)

א. לא אמרתי שאתה משונה אלא שהרגישות שלך לעיסוק בפרטי הערך היא משונה ואני עדיין אומר זאת. ולא- אטינונוס ורבי לא יעזרו לי לענייננו

ב. האם שם של אדם הוא פרט אישי שאין לדון בו?? לא נראה לך מוזר שאדם מוכר היטב לציבור ומקורביו\תלמידיו מבקשים להסתיר את שם משפחתו??

פשוט וברור (שיחהתרומות)

לא נראה לי מישו ניסה להסתיר זאת ונראה לי מאוד מוזר לפרשן אחרים בצורה מוטה, ומשונה לי מאוד הפירשון שלך אותי כזיקה גדולה לערך כי אני עברתי פה ואני מכיר אז מטבע הדברים עברת דיברת, לי זה מוזר

שמש מרפא (שיחהתרומות)

אדרבה, תאשר לנו ששם משפתו הוא צובארי (או כל שם אחר) ונעדכן זאת.

פשוט וברור (שיחהתרומות)
  • לערךשלכם
אליצור (שיחהתרומות)

הנח לו לאנטונינוס, אני מציע שתערוך את דף המשתמששלך שנדע מי אתה, אגב תכתוב אילו שפות אתה דובר..יש לי הרושם שלא מבינים אותך, אני ודאי שלא.. (והתאמצתי).

פשוט וברור (שיחהתרומות)

לפני שנכנסתי לכניסת משתמש בדקתי את פרטי השתמשות המכלול וכתוב שם שיש במכלול חבר'ה של תלמידי חכמים רציניים, והיות וכך נכנסתי להשתמש, ועל השפה ששאלת, זוהי שפה שבה יהודים לומדים תורה מקדמת דנא, אז דיברתי רק למי שמכיר

גיאומטריה (שיחהתרומות)

רק אציין ששמעתי שהוא לא "חובב נגינה" אלא מנגן בסוף השיעור כי עושה סיום מסכת. והרבה מדרשותיו הם על חשיבות כבוד התורה וכבוד ת"ח. מומלץ לשמוע 025306506

גיאומטריה (שיחהתרומות)

פשוט וברור אם אתה מתכוון לדף הזה תקרא את כולו מתחילתו ועד סופו, ואחר כך תחליט. מי שנמצא בדף השיחה כאן הם "חבר העורכים" ולא "תלמידי חכמים עמיתי מחקר".

מקוה (שיחהתרומות)

למה אני לא מוצא את הערך בויקיפדיה? שרגא.

שלמה המלך (שיחהתרומות)
שמש מרפא (שיחהתרומות)

לענ"ד בצורתו הנוכחית הוא אכן לא מתאים למרחב הערכים. נראה כמו כתבת יח"צ ולא כמו ערך אנציקלופדי

שלמה המלך (שיחהתרומות)

כתוב בכללי המכלול לא למחוק ערכים כאלו אפי' הם מוטים מאוד אלא להציב תבנית מתאימה.

איציק 1 (שיחהתרומות)

או להעביר למרחב הטיוטות

שלמה המלך (שיחהתרומות)
שמש מרפא (שיחהתרומות)

זה לא רק מוטה, זה לא אינצקלופדי

שלמה המלך (שיחהתרומות)

לדעתי לא

מקוה (שיחהתרומות)

באופן עקרוני אני מסכים שהערך כתוב בצורה מוטה. ולא אנציקלופדית. לדעתי ניתן בקצת עבודה (ומקורות למי שיש) לסדר את זה. הבעיה שכנראה הערך מושך אש ואחוז מאוד גבוה של העריכות שלו נעשו ע"י חדשים שכנראה נרשמים פה רק לצורך עריכת הערך הספציפי הזה. מבחינתי תנו להם להוציא קיטור כשהנושא יירד קצת מהכותרות נוכל אנחנו הוותיקים יותר לטפל בערך כמו שצריך. כרגע זה נראה לי ברכה לבטלה.

נ.ב. הסיפור עם השם שי וכו' וההוא שמאיים לתבוע תביעה משפטית. אני ממליץ להחזיר לגירסה יציבה (שזה לפני המחיקה שלו) ושיתבע עצם זה שהוא רואה במידע האמור ייחוס של כוונות אפלות למושא הערך איננה סיבה לתביעה. הוא מוזמן לתבוע את עצמו כי הוא היחיד פה שייחס כוונות אפלות למישהו. ושיהיה לו בהצלחה. אם הוא טוען שבת.ז. כתוב אחרת הוא מוזמן לטשטש את המספר ולהעלות תמונה כל עוד שאין לו הוכחות אין לו שום טענה.

שלמה המלך הסתיר את הרשומה הזאת (היסטוריה)
שמש מרפא (שיחהתרומות)

ערכתי קצת אבל עדיין יש הרבה מה לשכתב. מדובר בסה"כ בהשחתה של מאן דהו שמציג עצמו כ"עורך דין"(...) ואני מאמין שיחסם מהרה. בקשר לגרסה היציבה ברור שהגרסה המקורית היא היציבה (שמקורה אגב מויקפדיה אלא שהתם זה נמחק וכדלעיל). והמע"ה.

דויד (שיחהתרומות)

העברתי את המידע על שמו להערה - לדעתי כרגע זה מנוסח בצורה שכולם יסכימו על נכונותה (אף שאולי יש שירצו למחוק לגמרי)

חעצקל לכבוד שבת (שיחהתרומות)

תעודת זהות מוכיחה את השם היום לא את השם שהיה בעבר, כל אחד יכול לשנות שם בתעודת זהות

מקוה (שיחהתרומות)

האם יש לך מקור לשינוי שעשית? תביא אותו. אחרת ההוספה שעשית נחשבת השחתה. (שמועות בעלמא אינם מקור).

חעצקל לכבוד שבת (שיחהתרומות)

כתבתי למעלה את המקור, ונא לא לאיים, גם איום נחשב השחתה...

מקוה (שיחהתרומות)

הווי אומר המקור להוספה שאתה הוספת מלכתחילה לתוך הערך, הוא דבריו של משתמש הקורא לעצמו בבא זוטא בפורום בחדרי.

מכלולאים פעילים‎‏‎‏‎‏‎‏‎‏‏‎‎‏‎‏‎‏ מה דעתכם? האם דבר כזה נחשב למקור או שזה נחשב נטול מקור לגמרי, ויש להסיר גם מההערות. (בעיני זה נחשב פטפוטי דברים בעלמא שלא אמור להיות מצוטט בכלל).

דויד מה דעתך?

לטובתכם אעתיק כאן את המקור שהובא למעלה.

שלמה המלך הסתיר את הרשומה הזאת (היסטוריה)
חעצקל לכבוד שבת (שיחהתרומות)

מי שצריך להביא מקור זה אתה, הבא מקור לשמו של הרב הינוקא, מסמך או מקור כל שהוא שמעיד ששם משפחתו הוא יהודה או ששמו הפרטי שלמה.

מקוה (שיחהתרומות)

אני מתנצל אבל אני איני צריך להביא כלום. אתה הוספת מידע לערך, אז הינך מתבקש לבסס את המידע אותו הוספת.

חעצקל לכבוד שבת (שיחהתרומות)

ואם אני שואל מה המקור של הכתוב בגירסה הקודמת, זה לא לגיטימי?

מקוה (שיחהתרומות)

זה מאה אחוז לגיטימי ואכן זכותך להסיף {{מקור}} על כל דבר שהינך רוצה. אתה מוזמן לעשות זאת.

מקוה (שיחהתרומות)

הנה מקור עבורך כאן, על פי כללי המכלול זהו מקור מספיק.

דויד (שיחהתרומות)

מחילה על האיחור בתגובה. כל דבר שלא ניכר עליו שלא הגיוני, אפשר להוסיף עם תבנית {{מקור}}, אחרת אי אפשר לכתוב כלום.

אני אישית די משוכנע ששמו היה שי צובארי, ולו רק מהתשובות שנתן הצד שכנגד, שזה שמו בתעודת הזהות - וכמו שאמר חעצקל לכבוד שבת זה לא עונה על השאלה מה היה שמו, וזה ממש נשמע כהתחמקות מהתשובה האמיתית.

פשוט וברור (שיחהתרומות)

בפרטי ערך "מודל הפעילות" הרשום בדף פרטי "המכלול" כתוב - שהמכלול כפוף לתלמידי החכמים עמיתי המחקר במכון, - שמעמיקים בנושאים באמת, האם זה נכון שתלמידי החכמים שכאן רוצים שלא יהיה לילוד אשה פרטיות (כמ"ש במסכת דר"א רבה וזוטא) ומחפשים יותר מידיי את פירטי השם החיצוני ולא את הפנימיות התורנית ממנה בא הינוקא, לדוגמה לא הבנתי פה ולו רמז אחד קטן על זה שהביטו או שמעו התלמידי חכמים הנ"ל - את הוידאויים שיצאו או השיעורים שב'קול הלשון' שבהם נראה או נשמע הינוקא מדבר, איפה השיח התורני על הדברים שמוסר והיכן הדיבור על עמל התורה המשתקף מהם, ואם הם באמת חוקרים ומעמיקים - למה הכל מהשפה ולחוץ ולא שמענו כאן לדוגמה שהלכו לדבר איתו בשביל ידיעת האמת על מה ששמעו עליו בעניין התורה... הלכך - אם באמת יש פה כמו שכתוב בדף פרטי המכלול על תלמידי חכמים מעמיקים, אז למה לא בדקו את הצד התורני כשיש המון חומר, כי הרי הם תלמידי חכמים, האם באמת כששומעים מישהו שלומד תורה בהיקף - יעניין אותנו מה עשו קרוביו? (או אינפורמציה של מישהו שלא אחוז בתורה או לא מלא ממנה?) אם באמת יש כאן ת"ח כאלה - שיצדיקו את מה שכתוב עליהם בדף פרטי המכלול, ואם לאו, לא יהיה ראוי לעומל בתורה בסדר גודל כזה - כפי שנשמע מדברי תורתו(-מישהו שמע את אותם דברי תורה?) - להבדק על ידי ישיבת עמי ארצות (..אם לאו), כי גם בזה יש הלכות איך בודקים ת"ח (כאמור במס' דר"א דלעיל), אני כותב זאת בשביל מי שמנסה בד"כ להתנהל על פי התורה

יושב פלשת (שיחהתרומות)
שלמה המלך (שיחהתרומות)

סליחה??? תסתכל תראה שזה השחתה! כי הוא המשיך לערוך למרות תגובת עמוס חדד

מקוה (שיחהתרומות)
דויד (שיחהתרומות)

העברתי להערה

יושב פלשת (שיחהתרומות)

מה שבטוח שאין מצב שתהיה פה מלחמה עם עריכות ושחזורים ושוב עריכות וחוזר חלילה!

לכן תייגתי את מפעילי מערכת שיחליטו בעניין.

דויד (שיחהתרומות)

אם הגרסה נוכחית לא תישאר - כנראה תופעל הגנה.

מקוה (שיחהתרומות)

תודה רבה

שלמה המלך (שיחהתרומות)

לא מבין מה אתם רוצים.

עשיתי שחזור כשראיתי שהוא התעלם מעמוס חדד. וכשהוא נימק הפסקתי.

מקוה (שיחהתרומות)

למה אתה חושב שהתלונה היא עליך? אתה בסה"כ החזרת לגירסה היציבה.

יושב פלשת (שיחהתרומות)

התלונה אינה על שלמה.

מקוה (שיחהתרומות)

גא"מ

שלמה המלך (שיחהתרומות)

אה, כבר נלחצתי... :) פשוט ל"מלחמה" יש 2 צדדים...

שמש מרפא (שיחהתרומות)

משהו מכיר את ספריו? חיפשתי באוצר החכמה ולא מצאתי

שלמה המלך (שיחהתרומות)
דייבלי (שיחהתרומות)

אוצר החכמה וגוגל זה לא הכתובות היחידות לספרים הספרים אזלו ועובדים להוציא במהדורא חדשה

שמש מרפא (שיחהתרומות)

משתמש:שלמה המלך מה זה מידי קצר? זה צריך להיות ארוך? חלק מהבעיה היתה ארכות ללא שום צורך

שלמה המלך (שיחהתרומות)

אבל להפריח במקום זה "סיסמה" של "ידע על בוריים ספרים רבים" זה גם מנופח ופרסומי וגם לא מספיק משקף את הנתונים.