האם יש מישהו שסבור שרבי נהוראי הוא לא רמב"ה? לכאורה הערך הזה אמור להיות מוטמע בתוך הערך רבי מאיר, לא כך?!
מכלולאים פעילים.
לא ניתן לעריכה
חלק מתכני אתר זה מקורם בוויקיפדיה העברית. דף שמצויין בסופו ו/או בתחילת הגרסאות הקודמות שלו כי מקורו בוויקיפדיה העברית, הטקסט בדף מוגש באדיבות ויקיפדיה העברית בכפוף לרישיון Creative Commons ייחוס-שיתוף זהה 3.0. (ניתן לעיין שם בדף המקורי, וברשימת התורמים).
תכנים אחרים שנוצרו באתר זה ומתפרסמים בו בלא שמצויין עליהם במפורש אחרת - כל הזכויות עליהם שמורות למכון חכמת התורה (בע"מ, חל"צ), המכון מעניק רשות לשימוש אישי (לא מסחרי ולא ציבורי) בתכנים אלו. יתכן וישנם תנאים נוספים, ראה הבהרה משפטית.
האם יש מישהו שסבור שרבי נהוראי הוא לא רמב"ה? לכאורה הערך הזה אמור להיות מוטמע בתוך הערך רבי מאיר, לא כך?!
מכלולאים פעילים.
בדיוק שאלתי את עצמי בימים האחרונים, האם שמות תנאים/אמוראים/סבוראים/גאונים, שיש מחלוקת החוקרים בזיהוי שלהם, האם לתת להם ערך עצמי או להסתפק בהפניה לערך שבו צוין הספק? למשל רב גיזא.
כל מקרה לגופו. מגוחך לכתוב סתם ערכים כפולים עם אותו תוכן, רק עם שמות אחרים. אם יש הרחבה על כל אחד בנפרד - איני רואה בעיה ביצירת ערך נפרד.
חושב שצריך לעשות קטגוריה על תנאים שיש מחלוקת בזיהויים, וכן על אמוראים.
בכל מקרה צריך שהקטגוריות יהיו גם על דפי ההפניות (כבר נתקלתי כמה וכמה פעמים בדפי הפניה עם קטגוריה)
ראו בספר מנין התנאים "רבי מאיר" - מובא כמה שיטות בעניין.
וכן בספר מרגניתא דרבי מאיר
מקורות מצויינים להרחבת הערך.
צדקה ממני.
למעשה במנין התנאים רק מעלה את הקושיות על כך שרמב"ה הוא רבי נהוראי, אבל במרגניתא מיישב זאת בכמה דרכים. יישר כח.
למעשה יש את גרסת רבינו חננאל בגמרא: לא רבי מאיר שמו כי אם רבי מייאשא שמו, ולא רבי נהוראי שמו כי אם ...
יש באוצה"ח עוד כמה ספרים טובים הדנים באריכות בעניין.