שיחה:כתובת תל דן

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
תגובה אחרונה: לפני חודש מאת מוטי בנושא כפירה
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש

ניסיון לשכתוב

איש גלילי יישר כוח על ניסיון השכתוב, אך סבורני שיש בעיה בכיוון: אנו נמנעים לגמרי מהתפלמסות. גם כגון כאן, שאם רוצים אנו להביא את דעות הכופרים אין לנו ברירה אלא להסתייג מהם באיזו דרך, עלינו לעשות זאת בצורה שכמה שפחות ישמע פולמוסי. כרגע בהוספה שלך יש שלל ביטויים פולמוסיים. עמך הסליחה, דוד (שיחה) 14:20, 28 בנובמבר 2017 (IST)תגובה

דוד, אשמח אם תמקד יותר לביטויים שהם לדעתך פולמוסיים, אני יכול להסכים אולי בקשר לצמד המילים 'התאמצו לפקפק', כל השאר נראה לי דומה למדי לניסוח הקודם, גם שם כל הקטע מופיע כוויכוח בין שתי אסכולות מחקריות, אם כי באופן 'אובייקטיבי', וזה מה שניסיתי למחוק. הסליחה אינה במקומה, כי כתבתי בתקציר העריכה שזה נסיון לשכתוב, דווקא מפני שלא הייתי בטוח שזאת הדרך הנכונה, ורציתי שמישהו יבוא לחוות דעתו. איש גלילישיחה • י' בכסלו ה'תשע"ח • 16:51, 28 בנובמבר 2017 (IST)תגובה
1. הביטוי "ראייה" במקום "טיעון". 2. "מוכיחה" 3. "פקפוקים אלו אין בהם ממש" 4. "היו כאלה שניסו בכל זאת לפקפק בהוכחה" 5."מהווה הוכחה" 6. "יש מהם, שמנסים לפקפק". כל אלו ביטויים נחרצים המתמקדים בשלילה. אם לא תנסה אתה אולי אמצא אני זמן אח"כ לנסות את הניסוח שלי. דוד (שיחה) 19:29, 28 בנובמבר 2017 (IST)תגובה

כפירה

שרגא, בעדכון מויקי שביצעת ישנה כפירה גמורה, מחקתי אותה ואשמח שתמחק את הגרסה-לשיקולך.

גם במה שהשארתי (האופציה לישב את הכתובת עם המציאות) ובנוסח שהתפתלתי שם ישנה בעייתיות גמורה, אבל איני יודע מה המדיניות בכג"ד ואשמח אם תעבור על זה. שכוייעח. הדייג (שיחה) 17:21, 20 בנובמבר 2024 (IST)תגובה

נעלתי, זה ממש לא מקרה גבולי. מוטי ~ שיחה • י"ט בחשוון ה'תשפ"ה • 17:56, 20 בנובמבר 2024 (IST)תגובה
מוטי ברור שלא. הגבוליות במה שלא מחקתי אלא כתבתי "בדרך משל" עיי"ש. זה כפירה שמתחתי קצת את גבולותיה... מה הדין בכה"ג--הדייג (שיחה) 18:09, 20 בנובמבר 2024 (IST)תגובה
התכוונתי שזה לא גבולי גם מבחינת נעילת הגרסה. הסרתי גם את העמדה שהשארת ונעלתי. עורכי אספקלריה‎‏‏. מוטי ~ שיחה • י"ט בחשוון ה'תשפ"ה • 18:22, 20 בנובמבר 2024 (IST)תגובה