שיחה:הרב יעקב מנחם רבינוביץ/ארכיון
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אתה ממש עוקב אחר עריכותי בפרוטרוט....
גם כאן לא מדובר בעריכה שעשיתי עכשיו בעצמי, אלא עריכה ישנה שדרך אגב גם אותה עשיתי... בכל אופן האב משמש כראש הכוללים דקרעטשניף
אני מנטר...
מלבד זאת אני סומך על שיקול דעתך, ואוהב לשמוע אותה.
אולי באמת הזדמנות לומר
שמתי לב לתרומתך הרבה למכלול, ורציתי להביע את הערכתי. תודה רבה!
על תרומתך הרבה למכלול.
יפה מצידך... הוכרה רבה על פעליך... יש לי הרגשה כזאת שאתה מתייחס לעריכותי בהססנות יתר... אולי באמת הגיע הזמן שאני אזכה להיות 'בדוק עריכות אוטומטית'...
אני לא מתעסק בהרשאות.
אני התכוונתי ממש ברצינות, כשאין לי ידע בנושא מסויים אני לפעמים מעדיף לשאול, ואני שואל אותך כי אתה עושה רושם של ידען...
תודה רבה על המחמאה... אכן אשמח לתת שירות לכל הדורש ידע בהיסטורית החסידות... ובהוה...
אצטרף לדברי אפרון, בדגש על כתיבה מבוססת מקורות ומענה ענייני על כל הערה.
הוספתי מקורות לרוב הטקסט.
ראיתי שמשתמש:גאון הירדן הוריד כמה מהצאצאים וכתב עפ"י המועצה
אני באמת לא הבנתי ולא רואה שום סיבה למה הורידו צאצאים אלו
מה התפקיד שלהם או של המחותנים?
מה התלבשת דווקא על אלו שהורדת מהאחרים
אחד מהם הוא למשל בן האדמו"ר מויזניץ
אחד מהם הוא הרב מדאברא
מה הבעיה לא הבנתי
אחד מהם הוא ראש הכוללים בקרעטשניף וחתן האדמו"ר מקרעטשניף
הוספתי חזרה את הצאצאים בצורה יותר מתאימה
סתם כך ברגע שמוזכרים רוב צאצאיו, ראוי ויפה שיוזכרו כולם, (מלבד אחד שעדיין אינו נשוי)
מצוין.
אם הקהילה החליטה לא לכלול צאצא ללא תפקיד, או ללא מחותן בולט, לא רלוונטי מה ראוי ויפה.
בכל אופן היה לכל הצאצאים מחותנים בולטים ותפקידים
סתם ההוא חיפש מה לערוך...
ותפס שלוש צאצאים אחרונים והסירם
ההוא שחיפש מה לערוך...
אולי תסביר לי במה הרב יעקב מרדכי הגר אינו מחותן בולט מספיק..
הרב הגר בהחלט בסדר, וכנראה הוסר בטעות.
שני האחרים המחותנים אינם בולטים, רק אבותיהם, לכאורה זה מנוגד להחלטת הקהילה, אם כי זה ניתן לפרשנות נוספת.
ברוב הערכים מוזכרים כאלה מחותנים וזה מספיק בפרט כשמדובר באדמורי"ם חיים
ובחתונה אדמורי"ת לכל דבר
בחלק גדול מהערכים נשארו הצאצאים שנרשמו לפני ההחלטה, ומשכך בהתאם לכללי השיתופיות אתה מוזמן להסיר גם מהם, ומ"מ וודאי שאין בכך ראיה להשאיר באחרים
זו לא תשובה טובה. אפשר להסיר ברוב הערכים האלו.
זה שמדובר באדמו"רים חיים גם לא רלוונטי. והחתונה בוודאי לא קשורה. .
בכל אופן כל הצאצאים האלו בערך זה רלונטים
מבחינת לשון המדיניות - יש להסיר בערך זה.
אני מבין שניתן להתווכח שהמדיניות כוללת גם אפשרות שרק הסבא הוא הבולט.
כנראה נישאר בתיקו עד שנחליט בפירוש על אפשרות זו.
גם החתן בולט- הוא אדם מוכר ויש לו כמה תפקידים מכובדים אמנם אין עליו ערך
והוא יותר מוכר בגלל חותנו
נראה לי שצריך להחזיר אותו
מלבד זאת ברגע שכתובים רוב הבנים והחתנים אני חוזר שוב שראוי ויפה לכתוב את כולם
ובכללים כתוב בפירוש שיש ספיציפים שאפשר להחליט אחרת
ראוי ויפה? למה שלא ייפגעו שאינם מוזכרים במכלול?
גם....
כדי שיהיה משהו מושלם
יפה לדעת אצל כל אדמו"ר מי וכמה הם צאצאיו
לא כמו ראשי ישיבות שסתם הבנים והחתנים אינם בעלי משמעות
אצל אדמורי"ם הבנים והחתנים והשידוכים תופסים מקום רחב מאוד בעולם החסידות
אז כשכתוב אצל אדמו"ר את רוב צאצאיו יהיה יפה אם תוותרו ויהיו מוזכרים עוד שני צאצאים למען יהיה דבר מושלם
בלי להכנס לגופן של טענות, כולן כבר עלו בדיון ורוב המכלולאים החליט לדחות אותן. ואם זאת הטענה אז אי אפשר להחריג מכוחה
מכלולאים פעילים התפרסמה בעבר כתבת פרופיל באחד מעיתוני החג של משפחה או בקהילה מי שזוכר שיעדכן.
משפחה ר"ה נ"ל תשע"ז
אין נושאים ישנים יותר