בעבר הוריד הרב ראש הברזל את התמונה עם אחיו.
הוחזרה על ידי מטעמים, כי לא היה נימוק.
אחרי כן הורד שוב ללא נימוק על ידי הרב אמרי אש.
הוחזרה שוב על ידי.
אין לערוך בלי נימוק בדף השיחה.
הוא לא חולה כמה שנים,
בחודש וחצי האחרונים הוא מאושפז בעקבות דלקת ריאות חריפה.
למעשה עכשיו עברה כבר שנה מאז שהוא אושפז בבית החולים, (כיום הוא מאושפז בבית שנשכר לצורך כך, והוא בליווי של אחים צמודים 24/7) והוא עדיין מחובר למכשירי הנשמה ולא מדבר. זה הפך להיות חלק בלתי נפרד מהביוגרפיה שלו, ואין סיבה שלא יזכירו זאת. וגם בני משפחתו כבר לא מתנגדים לזה, אלא כל הציבור החרדי יודע ומתפלל על רבי ברוך שמואל בן לאה
שמעתי בעבר מתלמידו ששמו המקורי הוא שמואל ברוך ובהמשך שינה שמו לברוך שמואל.
אם הדבר נכון אז צריך לציין בערך.ספרי קודש (שיחה) 13:00, 30 ביוני 2022 (IDT)
לי זכור ששמעתי מפי תלמידים שלו בקול תורה לפני עשרות שנים, שבעבר לא השתמשו בשם 'ברוך', ומאיזה שלב הוחלט, מסיבות סגוליות, להקפיד לקרוא לו בשם המלא.
אני אחפש מקור לכך, אך ממה שידוע לי השם המקורי הינו שמואל ולחמיו בזיוו"ש קראו שמואל אז הוא הוסיף ברוך
שלום שמש מרפא אשמח לקבל הבהרה מדוע כל דבר שאני עורך לא ראוי למכלול.
תודה.
זה בדיוק חשוב כי זה מצביע על מעמדו הציבורי וגמישותו הפוליטית שחבר עיריה מטעם דגל התורה נמצא בביתו מדי יום של מנהיג בפלג הירושלמי וממקימי מפלגת עץ.
תודה
מעמדו הציבורי נובע מכך שחבר מועצה שומע ממנו שיעור?! אוי לו לדור שכך עלתה במיו.
בכל אופן, זה סיפור יפה למקווה או לקאווע שטיבל ולא לאנצי'.
מעמדו הציבורי בן היתר נקבע קצת גם על פי זה מהסיבה הפשוטה הבאה- אחר הרדיפות האיומות של עסקני דגל התורה בגיבוים של רבנים למיניהם מבני ברק, המצב בציבור היה שכל אברך שהזדהה עם עץ שלחו אותו מהכולל וכן מתלמודי התורה והישיבות - אמנם זה היה בעיקר בבני ברק, אך גם בירושלים היה אווירה של שנאה ברחובות ובבתי הכנסיות.
והעובדה שגורא השתתף בשיעורו אחר כל הנ"ל מראה על גמישות השניים. וכן - בהחלט- גם על מעמדו הציבורי.
מעמד אמיתי הוא בשטח ולא אצל עסקנים אתרים ועיתונים.
תשובה זו גם לאפרון
לא אהבתי את הניסוח, בכלל.
העובדה עצמה לדעתי לא ממש מראה על משהו, ואני לא הולך לפרש את כוונתי כאן או בכל מקום אחר.
תגובה שמראה על עוצמה וגב זקוף..........מוכרח לציין זאת.
או שתסביר את עריכתך או שתשחזר אותה למצבה הקודם.
כללי המכלול הם שכל עריכה צריך להסביר אותה.
אשמח שתבין זאת.
תודה מראש
תודה,
אציין שלא אני ערכתי, שמש מרפא היה זריז ממני, והסביר את עצמו כאן ובתקצירי העריכה.
לא הבנתי.
מה הולך פה סתימת פיות?
מה המטרה בשיחה או דיון אם לא עונים לטיעונים המנומקים?
לזאת יקרא אינציקלופדיה? הלזה הוקם המכלול?
ואגב אפרון הנוסח יחסית מעודן.
לכן אני לא הולך לענות, אם זה העדין עדיף שנעצור כאן.
זה ממש לא קשור לעמדה הפוליטית שלי או של מישהו אחר, זה פשוט פרט מידע שלא מקובל להזכיר אותו ולומדעס על משמעותה של העובדה הזאת לא מוסיפה כלום.
כמובן שאף אחד לא סתם את פיך מלהשמיע את טענותיך אלא את התוספות, וכן בהם יש סתימת פיות מלאה ומוסכמת.