בעלי זכות הצבעה
מעונין לאחד עם הערך שבכותרת. יש שם כמעט את כל החומר שיש כאן, ובתוספת. אם ישנו מאמר חז"ל שנשמט שם אעבירהו לשם. ישר כח.
בעלי זכות הצבעה
מעונין לאחד עם הערך שבכותרת. יש שם כמעט את כל החומר שיש כאן, ובתוספת. אם ישנו מאמר חז"ל שנשמט שם אעבירהו לשם. ישר כח.
לכאו' זה מיותר שני ערכים על דבר ושרידיו
בהתחלה באתי לכתוב שזה כמו ערך על ירושלים בעבר וירושלים כיום אבל ראיתי שכך זה באמת ולא עוד אלא שיש על כל תקופה בנפרד ויש לחלק בין ירושלים שהיה בבית ראשון והיה בבית שני וכו' ולכל תקופה יש את המאפיינים שלה אבל פה זה עיר ושרידיה לדוג' ישיבת סלבודקה ליטא וישיבות סלבודקא וחברון כיום לעומת מבנה ישי' סלבודקה ליטא (אם יש כזה דבר) שאמור להיות מסונף לערך על הישיבה בליטא
ובפרט כמו שא' הדייג שערכים הם ציטוט א' מהשני
אינני יודע אם אני בז"ה אך זו עמדתי גמח"ט
בעלי זכות הצבעה אני מתייג שוב את הדיון כיון שעלה בתקופת החגים העמוסה. אשמח בהשתתפות.
מקוה, כיכר הלקש\זכרונאי הינו בז"ה? כי אם כן אפשר כבר למחוק את הדף. אשמח לתגובה.
איך מה שכתבת הוא תשובה למי שאני כתבתי?
גם אני עניתי שאין מה לאחד, אם התוכן זהה צריך לטפל בזה בצורה שהתוכן לא יהיה זהה אלא כל ערך יתמקד בהקשר של שמו.
ואני אמרתי שאם תראה את הערכים תבין שזה כמו ערך על רבי יצחק זאב הלוי סולובייצ'יק וערך על הרב מבריסק פחות או יותר
תיאורטית היה שייך שיהיה ערך על הרב מבריסק שיכלול ידע מורחב על התפקיד מצד עצמו ועל כל מי שנשא בו (מהב"ח המהרי"ל דסקין וכו' עד הרב האחרון בבריסק שלפני השואה)
אבל אם נעשה ערך רק על הבריסקערוב בתור הרב מבריסק וכל מה שכתוב שמה יהיה כתוב בערך עליו זה מיותר
ובכן, אני מציע למזג את "תל בני ברק" כפסקה ב"בני ברק (ישוב עתיק)". אתה בעד? כי אם כן יש רוב ואפשר להתחיל בכך מיד. אני משוכנע שגם כיכר הלקש לא יתנגד להוספת פסקה כזו ב"בני ברק (ישוב עתיק)" אחרי מחיקת הערך "תל בני ברק".