שיחה:אוצריא
תגובה אחרונה: לפני 9 ימים מאת מטעמים בנושא חשיבות
בס"ד נוסף הערך אוצריא
הסיבה שכל כך חשובה הוספת ערך זה למאגר, משום שמדובר בתוכנה חינמית ועוצמתית שהיא באמת בשורה חשובה עבור רבים, והיה חסר עליה עד עתה פרסום וידע במאגר זה.
כעת כשהוא נוסף בס"ד אנו תקווה שבאמת הערך ישמר ויוסיף ויגדל עוד כראוי לו. א וייס (שיחה) 21:29, 21 בדצמבר 2024 (IST)
חשיבות
מה לדעתך הופך תוכנה צעירה ללא שום נתונים חיצוניים על רמת התפוצה בפועל שלה לבעלת חשיבות בטוחה. מקוה • שיחה • כ"א בכסלו ה'תשפ"ה 08:44 (IDT)
- אני לא רואה בה שום חשיבות כרגע, זה נראה כמו פרויקט חשוב ומוצלח שאם הוא יצליח כולנו נהנה ממנו אבל חשיבות נמדדת לפי המצב שלו כיום. (יש ערך מאגר תורני שבו הוא יכול לתפוס שורה או שתים, ודף הפניה לשם, בשביל ערך צריך חשיבות יותר משמעותית בהרבה אפר (שיחה) 09:05, 22 בדצמבר 2024 (IST)
- אז אתם מוזמנים לפתוח דיון חשיבות גם על תורת אמת (תוכנה). אביר על סוס (שיחה) 13:48, 22 בדצמבר 2024 (IST)
- א. אני אכן לא חושב שיש לה חשיבות. ב. בפועל מצחיק קצת להשוות תוכנה בת לפחות עשור לתוכנה צעירה שעדיין בחיתוליה. מקוה • שיחה • כ"א בכסלו ה'תשפ"ה 13:55 (IDT)
- אביר על סוס, א. זכותך לפתוח דיון, רק שים לב המכלול:אל תגרמו למהומה כדי להדגיש עמדה.
- ב. גם מקוה וגם אפר הדגישו שמדובר בתוכנה חדשה, בשונה מתורת אמת. איכא דאמרי (שיחה) 14:04, 22 בדצמבר 2024 (IST)
- אני סבור דוקא כמו פותח הדיון. שצריך לעשות כאן ערך מורחב על אוצריא, מכיון שזו תוכנה עם בשורה מאד אדירה, ואני ינסה לבאר את הענין, אדם שרוצה תוכנה של ספרים עושה חיפוש חזק מראש האם שווה לו לקנות ואיזה חלופות יש בחינם למאגרים שהם בתשלום, אחד המקומות לבדוק הוא כאן ב"המכלול", ממילא ברור שיש תועלת רבה שיהיה כאן ידע מלא על התוכנה. אני גם רוצה לציין בשונה ממה שכתבו פה שזו תוכנה בחיתוליה, שזה נכון, אבל אוצריא שהיא אמנם רק בחיתוליה אבל פועלת ברמה גבוהה מאד השווה לתוכנות בתשלום, ובקיצור אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בו... ―מאיר שטרן (שיחה | תרומות) לא חתם
- אני בעד להשאיר. מחקו בוויקיפדיה, אז לא יהיה מקום אחר נורמלי לקרוא על התוכנה האדירה הזו. שעוזרת להמון אברכים שלא רוצים להשתמש בתוכנות גזולות ואין להם גישה לאינטרנט מסביב לשעון. אור האמת (שיחה) 22:54, 22 בדצמבר 2024 (IST)
- כמות המשתמשים בעליה מתמדת. את הגירסא האחרונה הורידו כ-6000 איש. מקור. אביר על סוס (שיחה) 23:07, 22 בדצמבר 2024 (IST)
- בעלי זכות הצבעה, דיון חשיבות רשמי. אפר (שיחה) 00:10, 23 בדצמבר 2024 (IST)
- בעד - תוכנה חינמית עם ספריית בסיס + ספרים שאין במאגרים בתשלום, ריבוי משתמשים (צרפתי קישור למעלה). אביר על סוס (שיחה) 01:10, 23 בדצמבר 2024 (IST)
- @אפר אולי כדאי שתפצל את הדיון הרשמי. בצורה הנוכחית זה קצת נבלע. מוטי ~ שיחה • כ"ג בכסלו ה'תשפ"ה • 13:53, 24 בדצמבר 2024 (IST)
- בעלי זכות הצבעה, דיון חשיבות רשמי. אפר (שיחה) 00:10, 23 בדצמבר 2024 (IST)
- כמות המשתמשים בעליה מתמדת. את הגירסא האחרונה הורידו כ-6000 איש. מקור. אביר על סוס (שיחה) 23:07, 22 בדצמבר 2024 (IST)
- אני בעד להשאיר. מחקו בוויקיפדיה, אז לא יהיה מקום אחר נורמלי לקרוא על התוכנה האדירה הזו. שעוזרת להמון אברכים שלא רוצים להשתמש בתוכנות גזולות ואין להם גישה לאינטרנט מסביב לשעון. אור האמת (שיחה) 22:54, 22 בדצמבר 2024 (IST)
- רק אבהיר מראש בכדי למנוע טעות. מאחר וברור שלא כל תוכנה חינמית שיש בה ספרים שאין במאגרים אחרים זכאית לערך, הרי שברור שלא מדובר בנימוק חשיבות קביל. הטענה לריבוי משתמשים חסרת מקורות מאחר שאין דרך לדעת כמה מההורדות כפולות ואיך ספירת ההורדות מתבצעת, במיוחד שאין נתונים השוואתיים לתוכנות אחרות, מנין ש6k הוא הרבה? בעיני זה ממש מעט. מקוה • שיחה • כ"ב בכסלו ה'תשפ"ה 07:32 (IDT)
- אולי כדאי להציץ בסטטיסטיקות ההורדה של הגרסאות, לאחרונה יש 6,000 הורדות, וזה רק משתמשים שמחוברים לאינטרנט, שמקבלים את העדכונים האוטומטיים.. אביי (שיחה) 01:59, 23 בדצמבר 2024 (IST)
- @מקוה השאלה היא כמותית. עובדתית, אני משתמש בה לפעמים למרות שיש לי בר אילן ואוצר החכמה. בנוסף גם צורת החיפוש (כמו בוורד) גורמת לי לפעמים לנסות לחפש שם. אביר על סוס (שיחה) 12:00, 23 בדצמבר 2024 (IST)
- לדעתי יש חשיבות בבשורה שהתוכנה מביאה. היא באמת מרכזת את כל האפשרויות שחסר בתוכנות האחרות וגם משמשת כמסד נתונים של כל מקבילותיה (היבורבוקס ואוצר החכמה). הייתי מעדיף שהערך יורחב קצת, כעת יש בעיקר מידע טכני\תכנותי שמעניין רק אנשי תוכנה. • מטעמים • 22:55, 23 בדצמבר 2024 (IST)
- אני מניח שהתכוונת כממשק חיפוש והן משמשות כמסד הנתונים. מוטי ~ שיחה • כ"ג בכסלו ה'תשפ"ה • 13:53, 24 בדצמבר 2024 (IST)
- לא. הכוונה שיש שם רשימות של הספרים של האחרות ("מקבילותיה" זו מילה קצת גדולה, הכוונה לאתרי הענק של היברובוקס + אוצר החכמה; וב'אוצרייא' (עדיין) אין אפשרות לחפש במסדי הנתונים שלהן. אלא רק לוודא אם יש בהן ספר מסוים. אור האמת (שיחה) 16:09, 24 בדצמבר 2024 (IST)
- אכן. יש שם מסד נתונים של כל הכותרים שיש בתוכנות אחרות. שזה לבד דבר ייחודי. • מטעמים • 21:58, 24 בדצמבר 2024 (IST)
- לא. הכוונה שיש שם רשימות של הספרים של האחרות ("מקבילותיה" זו מילה קצת גדולה, הכוונה לאתרי הענק של היברובוקס + אוצר החכמה; וב'אוצרייא' (עדיין) אין אפשרות לחפש במסדי הנתונים שלהן. אלא רק לוודא אם יש בהן ספר מסוים. אור האמת (שיחה) 16:09, 24 בדצמבר 2024 (IST)
- אני מניח שהתכוונת כממשק חיפוש והן משמשות כמסד הנתונים. מוטי ~ שיחה • כ"ג בכסלו ה'תשפ"ה • 13:53, 24 בדצמבר 2024 (IST)
- לדעתי יש חשיבות בבשורה שהתוכנה מביאה. היא באמת מרכזת את כל האפשרויות שחסר בתוכנות האחרות וגם משמשת כמסד נתונים של כל מקבילותיה (היבורבוקס ואוצר החכמה). הייתי מעדיף שהערך יורחב קצת, כעת יש בעיקר מידע טכני\תכנותי שמעניין רק אנשי תוכנה. • מטעמים • 22:55, 23 בדצמבר 2024 (IST)
- א. אני אכן לא חושב שיש לה חשיבות. ב. בפועל מצחיק קצת להשוות תוכנה בת לפחות עשור לתוכנה צעירה שעדיין בחיתוליה. מקוה • שיחה • כ"א בכסלו ה'תשפ"ה 13:55 (IDT)
העברה לטיוטה
בעלי זכות הצבעה, על פי החלטת המועצת הערך הועבר לטיוטה לאחר שנמחק בוויקיפדיה. אם כעבור שבוע לא תהיה תמיכה של 5 בעלי זכות הצבעה בהשארת הערך, הוא ימחק. שמש מרפא (שיחה) 02:09, 23 בדצמבר 2024 (IST)
- לא הבנתי! על איזה 'ערך' מדובר? יוסף טנזי (שיחה) 02:15, 23 בדצמבר 2024 (IST)
- בעד שרפי קודש (שיחה) 19:26, 23 בדצמבר 2024 (IST)
:2. בעד א וייס (שיחה) 20:41, 23 בדצמבר 2024 (IST):3. בעד יהודי צעיר (שיחה) 20:44, 23 בדצמבר 2024 (IST):4. בעד מאיר שטרן (שיחה) 20:45, 23 בדצמבר 2024 (IST)(אין זכות הצבעה)
- בעד • מטעמים • 22:55, 23 בדצמבר 2024 (IST)
- בעד. אביר על סוס (שיחה) 23:08, 23 בדצמבר 2024 (IST)
- בעד מאמין (שיחה) 23:53, 23 בדצמבר 2024 (IST)
- בעד תוכנה עם עשרות אלפי הורדות שווה ערך - נתוני הורדה • עפר ואפר (שיחה ~ תרומות) • כ"ג בכסלו ה'תשפ"ה • 01:18, 24 בדצמבר 2024 (IST)
- בעד מוקיר רבנן (שיחה) 09:00, 24 בדצמבר 2024 (IST)
# בעד. לא חסר פה מקום וויקיפדיה מחקו. אור האמת (שיחה) 13:47, 24 בדצמבר 2024 (IST)(אין זכות הצבעה)