קרוזה B 741
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
Karosa B 741 | |
מאפיינים כלליים | |
---|---|
יצרן | Karosa (אנ') |
שנות ייצור | 1997–1991 |
יחידות שיוצרו | 620 |
הרכבה | צ'כיה |
מודל קודם | Karosa ŠM 16,5 (אנ') |
מודל אחריו | קרוזה B 941 |
אורך | 17,355 מ"מ |
רוחב | 2,500 מ"מ |
גובה | 3,165 מ"מ |
משקל | 13.7 טון (ריק), 25.6 טון (כולל כושר העמסה מקסימלי) |
בסיס גלגלים | 5.600 מ"מ (קרון ראשון), 6,270 מ"מ (קרון שני כולל מפרק) |
מפרט טכני | |
מנוע | |
הילוכים | |
מהירות מרבית | 71 קמ"ש (מנוע סוג LIAZ ML 637 N) |
קרוזה B 741 (בצ'כית : Karosa B 741) הוא אוטובוס מפרקי (אוטובוס ארוך) בשירות עירוני ובינעירוני, מתוצרת יצרנית כלי הרכב הצ'כית Karosa (אנ') אשר יוצר בין השנים 1997–1991 בצ'כיה[1].
"קרוזה B 741"
- דגם "קרוזה B 741" מוגדר כ"אוטובוס ארוך" ("אוטובוס מפרקי"). "אוטובוס מפרקי" הוא אוטובוס המחולק לשני מקטעים או יותר, המחוברים זה לזה באמצעות מפרק מסתובב. המפרק מקטין את רדיוס הפניות של האוטובוס הארוך ומאפשר לאוטובוס הארוך יכולת תמרון למרות אורכו
- יוצרו 620 יחידות[2]
- סוג שלדה - חצי תומך עצמי עם מסגרת
- דגם "קרוזה B 741" מוגדר "אוטובוס רצפה גבוהה" ("High-floor" (אנ')) - גובה רצפה מקרקע 89 סנטימטר
- מנוע אחורי - 11,946 סמ"ק
- מספר מושבים : 42 מושבים, 108 נוסעים בעמידה, סך הכל 150 נוסעים + נהג
- 4 דלתות כניסה[3][4]
דגמים
- "Karosa B 741.1908"
- "Karosa B 741.1910"
- "Karosa B 741.1916"
- "Karosa B 741.1918"
- "Karosa B 741.1920"
- "Karosa B 741.1922"
- "Karosa B 741.1924"
- "Karosa B 741.1926"
גלריה
-
דגם "קרוזה B 741"
-
דגם "קרוזה B 741"
-
דגם "קרוזה B 741" - מבט למושבי הנוסעים
-
דגם "קרוזה B 741"
-
דגם "קרוזה B 741" - מבט למנוע האחורי
-
דגם "קרוזה B 741"
ראו גם
קישורים חיצוניים
- קרוזה B 741, סרטון באתר יוטיוב
הערות שוליים
- ^ "קרוזה B 741" - מפרט imhd.sk/po/vehicle-type-description/119/Karosa-B-741
- ^ Autobusy Karosa – 13. díl – městské a meziměstské kloubové autobusy řady 700" Československý dopravák issue 1 2009 pages 27-34
- ^ "קרוזה B 741" - תמונות (צ'כית web.archive.org/web/20060818020415
- ^ "קרוזה B 741" - תמונות (צ'כית) foto.bmhd.cz/dpmb/autobusy/B741/vozy
29801529קרוזה B 741