קרוזה B 961

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
קרוזה B 961
Karosa B 961
Karosa B 961
Karosa B 961
מאפיינים כלליים
יצרן Karosa (אנ')
שנות ייצור 20062002
הרכבה צ'כיהצ'כיה צ'כיה
מודל קודם קרוזה B 941
מודל אחריו Irisbus Citelis (אנ')
אורך 17,590 מ"מ
רוחב 2,500 מ"מ
גובה 3,165 מ"מ
משקל 14.4 - 13.87 טון (ריק), 26.0 טון (כולל כושר העמסה מקסימלי)
מפרט טכני
מנוע 6 צילינדרים בטור, 7,790 סמ"ק המפיק 282 כ"ס ב-2,050 סל"ד (מנוע דיזל מתוצרת איווקו, סוג מנוע "Iveco Cursor F2BE 1682C ,Iveco Cursor 8 Euro III" (אנ'))
הילוכים
  • תמסורת אוטומטית - 3 מהירויות תוצרת "Voith" (אנ')
  • תמסורת אוטומטית - 4 מהירויות תוצרת "Voith" (אנ')
  • תמסורת אוטומטית - 4 מהירויות תוצרת "ZF Friedrichshafen" (אנ')
מהירות מרבית
  • 70 קמ"ש (דגם "B 961")
  • 80 קמ"ש (דגם "B 961E")

קרוזה B 961צ'כית : Karosa B 961) הוא אוטובוס מפרקי (אוטובוס ארוך) בשירות עירוני, מתוצרת יצרנית כלי הרכב הצ'כית Karosa (אנ'), אשר יוצר בין השנים 20062002 בצ'כיה[1]

"קרוזה B 961"

[2]

  • דגם "קרוזה B 941" מוגדר כ"אוטובוס ארוך" ("אוטובוס מפרקי"). "אוטובוס מפרקי" הוא אוטובוס המחולק לשני מקטעים או יותר, המחוברים זה לזה באמצעות מפרק מסתובב. המפרק מקטין את רדיוס הפניות של האוטובוס הארוך ומאפשר לאוטובוס הארוך יכולת תמרון למרות אורכו
  • שלדה - חצי תומך עצמי עם מסגרת
  • דגם "קרוזה B 941" מוגדר "אוטובוס רצפה גבוהה" ("High-floor" (אנ'))
  • מנוע דיזל אחורי מתוצרת איווקו
  • מספר מושבים : 45 מושבים + נהג, 122 נוסעים בעמידה, סך הכל 167 נוסעים + נהג
  • 4 דלתות כניסה[3][4]

דגמים

  • "B 961"
  • "B 961E"

גלריה

ראו גם

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

  1. ^ "קרוזה B 961" - מפרט טכני sites.google.com/site/ikarusakarosa/karosa-b-961
  2. ^ "קרוזה B 961" - מפרט web.archive.org/web/20050214064011
  3. ^ "קרוזה B 961" imhd.sk/ba/vehicle/7201/Karosa-B-961-4395
  4. ^ "קרוזה B 961" כולל תמונות foto.bmhd.cz/dpmb/autobusy/Karosa_B961
הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רשימת התורמים
רישיון cc-by-sa 3.0

29175584קרוזה B 961