בפתיח לערך עשה ב' דעות אם האורך והרוחב שוים אם לא. ופשוט שאין כאן ב' דעות אלא לכולי עלמא הם שוים. עי' מש"כ בבאר שבע הוריות יב. ובצידה לדרך שמות כט, ב דלכן השתמשו באות יוונית מפני שאין בנמצא אותה צורה ממש באותיות שלנו, אלא דמיון ודוגמא, כמו שדייק לשון "כמין". וזה מה שכתב המהר"ל בגור אריה.
וכן מה שכתב שלהרמב"ם שיטה אחרת, אינו נכון, כמו שכתבתי ב"הבהרה" בקטע "צורת מפתח", ועי' במאמר שציינתי אליו ב"לקריאה נוספת".
היוצא שצורת גאם/גמא פשוטה בכל מקום שנזכר בש"ס ולא מצינו בה מחלוקת, ואין צורך לכתוב "מכאן משמע" כך או כך.
נשארנו עם רשימה פשוטה של מקומות שנזכר גמא בש"ס, וחזרנו לדברי "איסתריק": אני גם לא בטוח שיש צורך לפרט את כל השימושים התלמודיים בגאם, כמו שלא נפרט כך לגבי אמה או שיעורים דומים.