קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
Weibo (בסינית: 新浪微博, נסחרת: NASDAQ: WB) הוא רשת חברתית מקוונת סינית שפותחה על ידי חברת סינה(אנ'). זהו אחד האתרים המובילים בעולם בכלל[1]. השירות שהוא מציע הוא מעין שילוב בין פייסבוק וטוויטר.
פירוש המילה Weibo בסינית היא "מיקרו-בלוג" ולכן ישנם אתרי בלוגים אחרים בעלי שמות דומים, כמו "Tencent Weibo".
הוא הושק על ידי סינה ב-14 באוגוסט 2009. כשלוש שנים אחר כך כבר עבר את רף 500,000,000 משתמשים רשומים. באתר עוברות 100 מיליון הודעות מדי יום.
במרץ 2014, הודיעה סינה כי היא מקימה את חברת הבת "Weibo" עבור המוצר, וביצעה הנפקה ראשונית לבורסה תחת הסמל WB. חברת סינה מחזיקה את השליטה (56.9%) בחברה. היא החלה להיסחר בבורסה באפריל 2014.
קישורים חיצוניים
- "פרס פתח עמוד ברשת החברתית הסינית "וייבו", באתר MAKO
הערות שוליים
רשתות חברתיות מקוונות | ||
---|---|---|
אתרים אישיים | פייסבוק • אינסטגרם • ת'רדס • טיקטוק • טוויטר • פינטרסט • סנאפצ'ט • מייספייס • Odnoklassniki • Tagged • Weibo • טאמבלר • VK • Vine • חבר'ה • מסטודון • דיאספורה • Ello • BeReal | |
אתרים מקצועיים | Academia.edu • LinkedIn | |
אתרים שנסגרו | Google+ • SixDegrees.com • Orkut | |
מושגים כלליים | זהות וירטואלית • פרופיל משתמש • קהילה מקוונת | |
יישומים | אתר היכרויות | |
ממשקים | האשטאג | |
מושגים קשורים | תופעת העולם הקטן • רשתות עולם קטן • רשת חברתית • פנאופטיקון |
24423413Weibo