מקריאת הערך יוצא, שהוא היה נושאי לנוצריה, ונולדה לו בת - נוצרית אף היא - שנישאה ליהודי.
גם באנציקלופדיה, האמורה להיות אובייקטיבית, צריך - לענ"ד - לתת יחס של בוז לנושא הזה, ולא לדווח עליו כאל מציאות שניתן לעבור עליה בשתיקה.
מקריאת הערך יוצא, שהוא היה נושאי לנוצריה, ונולדה לו בת - נוצרית אף היא - שנישאה ליהודי.
גם באנציקלופדיה, האמורה להיות אובייקטיבית, צריך - לענ"ד - לתת יחס של בוז לנושא הזה, ולא לדווח עליו כאל מציאות שניתן לעבור עליה בשתיקה.
טשרניחובסקי היה בעצמו מציאות שלא ניתן לעבור עליה בשתיקה, ולומר עליו שלא קיים סעיף בהלכה זה רק לימוד זכות.
לימוד זכות? Vמאירי, נא פרש דבריך.
תומך חוטרא, ויש עוד כמה דברים שהייתי מסנן בערך הזה.
אולי אפשר להוסיף פעם אחת בתוך הערך, לדוג' אחר תיאור נישואיו או נישואי בנו, שהדבר אסור עפ"י ההלכה, כמו שיש אזכור בערכים העוסקים בקולינריה על כשרות המאכלים.
כגון: נישא לנוצריה (דבר האסור עפ"י ההלכה).