כרגע איני רואה חסרון של חומר (מזכרוני. איני עוסק בו כעת. הערות קצרות מקופיא כתבת שמורסן הוא ליפת החיטה המוסרת כמדומה שזו מחלוקת רמב"ם ורש"י שמביא המ"ב. כתב "בעיקרון" לתיתה אינה מחמיצה לא מובנת לי משמעותה של המילה? הרי לתיתה עלולה להחמיץ ואמר רבא מצווה ללתות בשביל לקיים שימור ז"א שזה בערך כמו לומר שנתינת מיים בעיסה אינה מחמיצה "בעיקרון".. נראה לנסח אחרת.
שיחה:לתיתה (הלכה)/ארכיון
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
התכוונתי שהלתיתה עצמה אינה מחמיצה כיון שמשמעות של לתיתה היא השרייה בזמן מועט.
שיניתי קצת את הניסוח, ואני אוסיף בהמשך כמה פרטים שישפכו אור יותר ברור מתי לתיתה מתחילה להחמיץ.
תודה
אין נושאים ישנים יותר