כמדומני שבהקמת הישיבה מסר בה שיחות שבועיות.
ואם אני לא טועה היה גם איזשהו קשר לבית מתיתיהו.
כמדומני שבהקמת הישיבה מסר בה שיחות שבועיות.
ואם אני לא טועה היה גם איזשהו קשר לבית מתיתיהו.
יחיד ורבים, אני מוצא את עריכות חזונאישניק כמוצדקות ונכונות. הוא בסך הכל התאים את זה לפורמט המקובל בערכי ישיבות.
לגבי איזו עריכה אתה מתכוון? וחוץ מזה, שלמרות שלדעתך הוא צודק, הוא היה אמור לפתוח דיון בדף שיחה ולא להיכנס למלחמת עריכה.
אני מדבר על עריכותיו עד כתיבת הודעתי הנ"ל. לא עקבתי אח"כ.
אכן, גם הוא היה אמור לפתוח בדיון. אמנם, לא רק הוא.
דניאל אמור האם יש לך מידע בנוגע לסגנון הלימוד בישיבה, יחס אישי ועוד,
מתייג את דניאל אמור
באיזה סגנון לומדים בישיבה בקיאות או עיון עיון עמוק או עיון שטחי העם יש לישיבה מטרות כל שהם ביחס אישי או לא
לומדים גם עיון וגם בקיאות בדגש ע"כ שלבקיאות יש ערך בדיוק כמו העיון.והישיבה אכן נותנת דגש על יחס אישי לכל בחור.
כיון שמדובר בהגדרות מופשטות מעט חיוני ש(אחרי הבדיקה) אם עוסקים בעיון ליטאי או עיון ספרדי או דגש על בקיאות המילים האלו צריכות לקשר לערכים מתאימים כמו ישיבה#מושגי יסוד בחיי הישיבה או דרכי לימוד התלמוד#שיטת הלימוד הספרדית.
וככל קצרמר חשוב לחפש מידע ענייני שאפשר להוסיף, אז מן הסתם אין פנימיה בישיבה אז (אולי) אפשר לציין.