רנו 40CV
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
קובץ:1922 Renault 40CV Type JP Touring Wiederkehr p1.JPG | |
מאפיינים כלליים | |
---|---|
יצרן | רנו |
שנות ייצור | 1911–1928 |
הרכבה | צרפת |
מודל אחריו | רנו ריינאסטלה |
פלטפורמה | מנוע קדמי |
אורך | 5,340 מ"מ |
רוחב | 1,770 מ"מ |
גובה | 1,660 מ"מ |
משקל | 5440 ק"ג |
בסיס גלגלים | 3,600 מ"מ, 3,900 מ"מ |
מפרט טכני | |
מנוע | |
הילוכים | תמסורת ידנית |
רנו 40CV (בצרפתית: Renault 40CV) היא מכונית סלון מתוצרת יצרנית כלי הרכב הצרפתית רנו אשר יוצרה בין השנים 1911–1928.
דגמי ה"רנו 40CV" נבנו בתצורות: סלון, לימוזינה, קופה, לנדולט, קבריולה, וכמכונית מרוץ (2 מושבים).
דגם "רנו 40CV" הוחלף בשנת 1928 על ידי רנו ריינאסטלה[1].
ראלי מונטה קרלו
דגם של "רנו 40CV" זכה בתחרות ראלי מונטה קרלו בשנת 1925[2], ודגם NM משולב חד מושבי התפרסם בשנת 1926 על יכולתו לחלוף 80.5 ק"מ במהירות של 190 קמ"ש.
נשבר שיא 24 שעות על ידי כיסוי של 4,167.57 ק"מ במהירות ממוצעת של 173.6 קמ"ש.
מכונית שרד
דגם הסלון-קבריולה של הרנו 40CV שימש את נשיאי צרפת, בין השנים 1920–1928, בעיקר את גסטון דומרג ואלכסנדר מילרן.
גלריה
-
רנו 40CV דגם "Kellner Town Car" - לנדולט
-
רנו 40CV, דגם NM טורפדו, שנת 1925
-
רנו 40CV דגם NM Landaulet
-
רנו 40CV דגם JP, שנת 1922
-
נשיא צרפת גסטון דומרג בדגם 40CV (יוני 1924)
-
רנו 40CV קופה, שנת 1925
לקריאה נוספת
קישורים חיצוניים
- רנו 40CV (1:11 דקות) (יו-טיוב)
- רנו 40CV
- רנו 40CV שברה שיא מהירות
הערות שוליים
- ^ Berk, Gijsbert-Paul (2009). André Lefebvre, and the cars he created at Voisin and Citroën. Dorchester, England: Veloce. p. 55. מסת"ב 1-84584-244-8
- ^ The Car Book. DK. 2011. p. 47
32858030רנו 40CV