מרצדס-בנץ F-Cell רודסטר
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
Mercedes-Benz F-Cell Roadster | |
מאפיינים כלליים | |
---|---|
יצרן | מרצדס-בנץ |
שנות ייצור | 2009 (מכונית קונספט)[1] |
הרכבה | גרמניה |
מפרט טכני | |
מנוע | מנוע חשמלי הפועל באמצעות תא דלק (תא אלקטרוכימי, אשר ממיר אנרגיה כימית לזרם חשמלי. חשמל נוצר בתוך התא על ידי ריאקציה בין דלק וחומר מחמצן, בנוכחות אלקטרוליט). המנוע מפיק 1.63 כ"ס |
מהירות מרבית | 25 קמ"ש |
מרצדס-בנץ F-Cell רודסטר (בגרמנית : Mercedes-Benz F-Cell Roadster) היא מכונית קונספט עם מנוע חשמלי הפועל באמצעות תא דלק מימן מתוצרת יצרן הרכב הגרמני מרצדס-בנץ אשר הוצג באפריל 2009[2]
דגם הקונספט נבנה בהשראת בנץ פטנט-מוטורוואגן שנבנה במקור בשנת 1885, נחשב למכונית הראשונה בהיסטוריה[3] כלומר, כלי רכב המונע על ידי מנוע בעירה פנימית. אשתו של בנץ, ברטה בנץ, מימנה את תהליך הפיתוח של המכונית.
דגם "מרצדס-בנץ F-Cell רודסטר" הוצג במסלול הזיכרון ("Bertha Benz Memorial Route" (אנ')) לברטה בנץ באפריל 2009.
מרצדס-בנץ F-Cell רודסטר"
- דגם פתוח לחלוטין
- מנוע אחורי
- 2 מושבים
- 4 גלגלים בלתי סימטריים
- טווח נסיעה - 350 קמ"ש
- מערכת היגוי באמצעות ג'ויסטיק אשר ממוקם בין 2 המושבים, אשר מחליף את גלגל ההגה
ראו גם
קישורים חיצוניים
הערות שוליים
- ^ "מרצדס-בנץ F-Cell רודסטר" dailymail.co.uk/sciencetech/article-1164921/Back-future-Mercedes-Benz-creates
- ^ "מרצדס-בנץ F-Cell רודסטר" web.archive.org/web/20131019104102
- ^ "Der Streit um den "Geburtstag" des modernen Automobils" [The fight over the birth of the modern automobile] (בגרמנית). German Patent and Trade Mark Office. 2014-12-22. אורכב מ-המקור ב-2017-01-02.
28031548מרצדס-בנץ F-Cell רודסטר