לנצ'יה גאמא 20HP
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
מאפיינים כלליים | |
---|---|
נקרא גם |
|
יצרן | לנצ'יה |
שנות ייצור | 1910 - 1911 |
הרכבה |
איטליה |
מודל קודם | Lancia Beta-15/20HP (אנ') (יוצרה בשנת 1909) |
מודל אחריו | Lancia Delta-20/30HP (אנ') (יוצרה בין השנים 1911-1912) |
מרכב | Front-engine, rear-wheel-drive layout (אנ') |
אורך | 3,770-4,196 מ"מ |
רוחב | 1,615 מ"מ |
משקל | 805-845 ק"ג |
בסיס גלגלים |
|
מפרט טכני | |
מנוע | 4 צילינדרים, 2 שסתומים לצילינדר, 3,455.75סמ"ק המפיק 40 כ"ס ב-1,500 סל"ד, יחס דחיסה 5.0:1 |
הילוכים | תמסורת ידנית - 4 מהירויות |
מהירות מרבית | 110 קמ"ש |
לנצ'יה גאמא 20HP (באיטלקית: Lancia Gamma 20HP, קרוייה גם: Lancia tipo 55 Gammaויותר מאוחר Lancia Gamma) היא מכונית משפחתית, אשר יוצרה גם בתצורת ספורט (רודסטר), מתוצרת יצרנית הרכב האיטלקית לנצ'יה אשר יוצרה בין השנים 1910 - 1911[1],[2]
יוצרו 258 יחידות[3]
תצורות
"לנצ'יה גאמא 20HP"
- 2 מושבים (דגם ספורט רודסטר)
- 4 מושבים (דגם משפחתי) - 2 מושבים קדמיים ללא דלתות וללא חלונות צד, הפרדה מלאה בין המושבים הקדמיים והאחוריים (תא סגור הגובל בחלון קדמי, חלון אחורי ו-2 חלונות צד)
- מערכת היגוי - בצד ימין
- מנוע בנזין[6]
- מנוע הנעה אחורית
- דגם רודסטר - מכונית פתוחה לחלוטין (ללא חלונות)
- גלגל רזרבי - בדגם הספורט ממוקם מאחור, בדגם המשפחתי 2 גלגלים רזרביים (קשורים), ממוקמים מימין לנהג
- מחיר היחידה בשנת 1910 - 12,000 לירה איטלקית (מחיר בסיס)
תמונות
-
"לנצ'יה גאמא 20HP" - רודסטר
-
"לנצ'יה גאמא 20HP" - רודסטר
-
"לנצ'יה גאמא 20HP" - רודסטר
-
"לנצ'יה גאמא 20HP" - רודסטר
ראו גם
לקריאה נוספת
קישורים חיצוניים
הערות שוליים
- ^ Frostick, Michael (1976). Lancia. Dalton Watson. מסת"ב 0-901564-22-2.
- ^ דגם לנצ'יה גאמא 20HP, שנת 1910 autoevolution.com/cars/lancia-gamma-20hp-1910
- ^ "לנצ'יה גאמא 20HP" woiweb.com/wiki/index.php?title=Lancia_Gamma-20HP
- ^ "לנצ'יה גאמא 20HP" - משפחתית netcarshow.com/lancia/1910-gamma_20hp
- ^ דגם "לנצ'יה גאמא 20HP" car.info/en-se/lancia/gamma-20hp/gamma-20hp-35-m4-1910
- ^ "לנצ'יה גאמא 20HP" motoimg.com/lancia/gamma/lancia-gamma-20hp-1910
טבלת דגמי לנצ'יה לפי שנים
דגמי לנצ'יה לפי שנים | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
שנים | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
שנות ה-40 | שנות ה-50 | שנות ה-60 | שנות ה-70 | שנות ה-80 | שנות ה-90 | שנות ה-2000 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | ||
בעלות | חברה עצמאית | בבעלות פיאט | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מכוניות מיני | אוטוביאנקי A112 | Y10 | Y | איפסילון | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
קומפקטיות | אוטוביאנקי A111 | דלתא I | דלתא II | דלתא III | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
משפחתיות | ...ארדאה | אפיה | פולביה | בטא\טראווי | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
פריזמה | דדרה | ליברה | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מנהלים | ...אפריליה | אורליה | פלאביה | 2000 | גמא | תמה | קפּא | ת'זיס | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ספורט | פולביה קופה \ זגאטו |
בטא קופה \ HPE \ ספיידר \ סקורפיון | דלתא אינטגראלה | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
אורליה קופה \ ספיידר | פלאמיניה קופה \ זאגאטו | גמא קופה | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מרוץ | D50 | סטרטוס | 037 | S4 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
מיניוואן | מוזה | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ואן | זטא | פדרה |
23523594לנצ'יה גאמא 20HP