איסט לנקס מילניום ויקינג
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
![]() | |
East Lancs Myllennium Vyking | |
מאפיינים כלליים | |
---|---|
יצרן | East Lancashire Coachbuilders (אנ')[1] |
שנות ייצור | 2006 - 2001 |
הרכבה |
![]() |
מודל קודם | East Lancs Vyking (אנ') |
מודל אחריו | אופטר אולימפוס |
אורך | 10,200-10,922 מ"מ |
רוחב | 2,535 מ"מ |
גובה | 4.2-4.3 מטר |
מפרט טכני | |
מנוע | 6 צילינדרים בטור (מנועי טורבו-דיזל) |
איסט לנקס מילניום ויקינג (באנגלית: East Lancs Myllennium Vyking) הוא אוטובוס דו-קומתי עירוני, אשר יוצר על ידי יצרנית מרכבי האוטובוסים East Lancashire Coachbuilders (אנ') בין השנים 2006–2001 בבריטניה[2].
שלדת "איסט לנקס מילניום ויקינג" התבססה על דגם "Volvo B7TL" (אנ') מתוצרת וולוו[3].
השם "ויקינג" נגזר מהשלדה שנבנתה על ידי חברה משוודיה.
ממאפייני "איסט לנקס מילניום ויקינג"
- אוטובוס דו - קומתי
- 80-63 מושבים + נהג (בסיפון התחתון 22–31 מושבים, בסיפון העליון 41–49 מושבים)
- מנועי דיזל - טורבו
- אוטובוס נמוך-רצפה
- 2-1 דלתות כניסה
פנים האוטובוס
- החימום היה מבוקר תרמוסטטי וחלונות ופתחי אוורור סיפקו אוורור
- רצפת המפלס התחתון עשויה מלוח עץ תעשייתי מעץ לבוד ועץ המכילה גם שדר פיני בעובי 12 מ"מ, בסיפון התחתון והעליון הורכב ציפוי נגד החלקה
- המאפיינים החשמליים היו האור פלואורסטנטי בתקרות האוטובוס ופנסי הלוגן עגולים מלפנים
- טלוויזיה במעגל סגור הייתה זמינה ברכב
- תוכנן תא נהג פשוט להקל על עבודת הנהג עם מחיצה אחורית מוצקה בגובה מלא
- חללי הפנים מסודרים לפי סוג השטיח אותו מבקש הלקוח
דלתות
- הדלתות עובדות עם אוויר דחוס ועשויות מזכוכית מחוזקת
- רמפה ידנית לכיסאות גלגלים
- דלת חירום צירית קדמית עם נעילת נקודה אחת בנויה בצד החיצוני של הסיפון התחתון וחלון חירום עליון ללא מסגרת נבנה אל הסיפון העליון האחורי
גלריה
ראו גם
קישורים חיצוניים
איסט לנקס מילניום ויקינג, סרטון באתר יוטיוב
הערות שוליים
- ^ היצרן East Lancashire Coachbuilders web.archive.org/web/20061012104720
- ^ ויקינג מבוסס שלדה Volvo B7TL - מפרט web.archive.org/web/20040905022007
- ^ איסט לנקס / שלדה וולוו B7TL modelbuszone.co.uk/ooc/dd/om425
שגיאות פרמטריות בתבנית:מיון ויקיפדיה
שימוש בפרמטרים מיושנים [ דרגה ]