בערך נכתב כך: לטענת ויפרט, גילוֹ של הקיר שעליו נמצאה הכתובת עשוי להיות צעיר בהרבה מגילה של המסורת שנכתבה עליו, והתגלית בתל דיר עלא עשויה לפתוח צוהר אל מסורת עתיקה ביותר, שמקדימה את הספרות המקראית כפי שהיא מוכרת לנו כיום במאות שנים.
כמובן שכתובת שמזכירה את בלעם בן בעור (בהנחה שזה הוא) לא יכולה להיות מוקדמת במאות שנים לזמן כתיבת התורה.
כנראה הדברים אמורים ביחס למי שלא מאמין בכתיבת התורה בזמנה אלא שכל כתבי הקודש נכתבו מאוחר יותר, דוקא בגלל זה (שיש כאן צד ראיה לאמיתת המסורת) אולי חשוב לא למחוק את המשפט לחלוטין אלא לנסח אותו אחרת.