Sonic X-treme
ערך ללא מקורות
| ||
ערך ללא מקורות |
כללי | |
---|---|
תאריך הוצאה | בוטל |
סוגה | משחק פלטפורמה |
פיתוח |
כריס קופין עופר אלון |
הוצאה לאור | סגה |
עיצוב |
כריס סן ריצ'רד ווילר ג'ייסון קו |
סדרה | סוניק הקיפוד |
דרישות תוכנה | |
מנוע משחק |
SonicBoom (שלבים) Project Condor (בוסים ושלבים בפיתוח מאוחר) |
מצבי משחק | שחקן יחיד |
פלטפורמות | Sega Saturn, Microsoft Windows |
מדיה | CD-ROM |
Sonic X-treme היה משחק פלטפורמה שפותח על ידי המכון הטכני של סגה מ-1994 עד לביטול המשחק בשנת 1997. הוא תוכנן להיות המשחק התלת-ממדי הראשון בזיכיון סוניק הקיפוד והמשחק המקורי הראשון לקונסולות ה-Sega Saturn. המשחק נבנה על משחקי סוניק בעבר תוך כדי הצגת אלמנטים שייקחו את סוניק לעידן התלת-ממדי של משחקי הווידאו. עלילת המשחק עקבה אחר סוניק במסעו לעצור את דוקטור רובוטניק מגנבת שש טבעות קסם מטיארה בובובסקי ואביה.
המשחק תוכנן בתחילתו כמשחק סייד-סקרולינג (אנ') ל-Sega Genesis. לאחר מכן, הפיתוח עבר ל-32X (אנ'), ובסוף עבר ל-Saturn ול-Windows, והמשחק עוצב מחדש כמשחק פלטפורמה תלת-ממדי לחג המולד של 1996. התוכנית שובשה בעקבות פוליטיקה, ביקור שלילי של מנהלי סגה ביפן, ומכשולים בשימוש מנוע משחק שפותח על ידי קבוצת סוניק לפרויקט אחר. מחלת צוות לא איפשרה לצוות לסיים את המשחק בזמן (כריס קופין חלתה בדלקת ריאות חמורה, ונאמר לכריס סן שהיו לו רק עוד שישה חודשים לחיות, אף על פי שהוא שרד), מה שהוביל לביטולו. סרט שתוכנן לצאת למשחק בשיתוף פעולה עם מטרו גולדווין מאייר בוטל.
במקום שחרור המשחק, החברה שחררה פורט של המשחק Sonic 3D Blast לסאטורן, אך לא הוציאה משחק תלת-ממדי מקורי של סוניק עד Sonic Adventure לקונסולת הדרימקאסט בשנת 1998. ביטול המשחק נחשב לגורם חשוב בכישלון המסחרי של הסאטורן, מכיוון שהותיר את המערכת ללא משחק פלטפורמה מקורי של "סוניק הקיפוד". אלמנטים דומים לאלה שהיו במשחק הופיעו במשחקים מאוחרים יותר, כגון Sonic Lost World משנת 2013.
37734676Sonic X-treme