Painkiller (משחק וידאו)

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
Painkiller
כללי
תאריך הוצאה 12 באפריל 2004
סוגה משחק ירי בגוף ראשון
פיתוח People Can Fly
הפצה DreamCatcher Interactive
דרישות תוכנה
גרסה 1.64
מנוע משחק PainEngine עם מנוע הפיזיקה Havok physics
מצבי משחק מרובה משתתפים, שחקן יחיד
דירוג 16+ / M
פלטפורמות Windows, אקסבוקס (תחת השם Painkiller: Hell Wars)
דרישות מערכת
מעבד 1.4GHz (מומלץ: 2GHz)
זיכרון 384MB (מומלץ: 512MB)
כרטיס מסך מאיץ תלת מימד תואם DirectX 8.1 בעל 64MB זיכרון (מומלץ: 128MB)
מקום פנוי 1.2GB למשחק הבסיס לא כולל הרחבות
בקרים מקלדת ועכבר
שגיאת לואה ביחידה יחידה:תבנית_מידע/אתר בשורה 13: attempt to index field 'wikibase' (a nil value).

Painkiller (או בשמו המלא - Painkiller: Heaven's Got a Hitman) הוא משחק פעולה מסוגת יריות בגוף ראשון שפותח על ידי החברה הפולנית People Can Fly ושוחרר למחשב האישי ב-12 באפריל 2004. המשחק ידוע בשימוש הנרחב שלו במערכת הפיזיקה Havok 2.0. מבחינת משחקיות, המשחק דומה באופיו למשחקי Doom, Quake, Serious Sam ודומיהם: השחקן מסתובב עם כלי נשק גדולים וביזאריים ומטרתו להרוג המוני מפלצות שהוא פוגש בדרכו. המשחק ידוע במיוחד בשל מצב מרובה המשתתפים שלו, הדומה לזה של משחקי Quake, ואף היה משוחק באופן תחרותי באליפות העולם הגדולה ביותר בגיימינג, Cyberathlete Professional League, למשך שתי עונות.

39090614Painkiller (משחק וידאו)