P.M.I
שגיאות פרמטריות בתבנית:חברה מסחרית
שימוש בפרמטרים מיושנים [ אנשי מפתח ]
נתונים כלליים | |
---|---|
סוג | חברה פרטית |
מייסדים | בועז דקל |
תקופת הפעילות | 1997–הווה (כ־27 שנים) |
משרד ראשי | תל אביב |
מוצרים עיקריים | סופרגול, ובקינז |
אנשי מפתח | בועז דקל (מנכ"ל), רם רונן (סמנכ"ל) |
http://www.pmi.co.il |
P.M.I היא חברה ישראלית אשר עוסקת בייבוא, ייצור, שיווק והפצה של מוצרי איסוף, הוצאה לאור, יומנים לתלמידים, וצעצועים. החברה הוקמה בשנת 1997 על ידי בועז דקל. החברה משווקת בישראל כ-25 זיכיונות בינלאומיים בהם: סופרגול, פאוור ריינג'רס, בובספוג, כמעט מלאכים, האי, ובקינז, ערוץ הופ!, דיסני, האחים וורנר, אימוג'י, קופיקו, אנגרי בירדס, הזבלונים, שכונה, החממה, סוי לונה, מועדון ווינקס, סוניק x, בראץ', דרגון בול Z, דרגון בול GT, יו-גי-הו! ועוד. החברה משווקת את מוצריה באמצעות חברת בר שיווק והפצה. לחברה חנות מותגים במתחם סינמה סיטי גלילות.
בחודש אוקטובר 2016 השיקה חברת PMI את חברת הבת שלה אמיגו, אתר אינטרנטי לילדים. אמיגו תמכור באתר את מוצרי PMI ועוד אלפי מוצרים נוספים לילדים.
מוצרי החברה
סופרגול
- ערך מורחב – סופרגול
אלבום איסוף מדבקות בשיתוף עם ידיעות אחרונות, היוצא לאור בישראל מדי שנה מאז 1998. האלבום מכיל את תמונותיהם של ספורטאים בכירים בעולם ועוד. האלבום משווק על ידי חברת בר שיווק והפצה. בנוסף לקלפים הנאספים באמצעות רכישת חבילת קלפים, ישנם קלפים מיוחדים המכונים "אסים" אותם ניתן להשיג בדרכים שונות, לרוב באמצעות רכישת מוצרים של חברות אשר מעורבות בתהליך האיסוף לצורכי פרסום.
אלבום קטנטנות
אלבום איסוף מדבקות של הטלנובלה "קטנטנות". הופץ בישראל בשנת 2002.
ובקינז
- ערך מורחב – ובקינז
בובות פרווה שמיוצרות על ידי חברת גאנז (Ganz) הקנדית, והיו ללהיט מצליח ברחבי אירופה ובמיוחד בצפון אמריקה. לכל בובת ובקינז שרוכשים יש "קוד סודי" שמאפשר לקונה להרשם לאתר "העולם של ובקינז" (Webkinz world) ולגדל חיית מחמד וירטואלית. המוצר הושק בשנת 2009 בישראל.
גורמיטי
קו גדול של מוצרים, מבובות קטנות לאיסוף ועד בובות פעולה גדולות, של חברת Giochi Preziosi האיטלקית, חברת הצעצועים הרביעית בגודלה בעולם. השקת המותג לוותה בשידור סדרת הטלוויזיה גורמיטי בערוץ הילדים. המוצר הושק בשנת 2010
מושי מונסטרס
מותג המשלב בין הצעצוע הפיזי ובין אתר אינטרנט. מותג בריטי של חברת MindCandy. המותג מאפשר גידול מפלצת וירטואלית (הזהה לצעצוע הפיזי שנרכש), לאתר רשומים למעלה מ-100 מיליון ילדים מכל העולם. המוצר הושק בשנת 2012.
אלבום Angry Birds
אלבום איסוף מדבקות של המותג Angry Birds. המוצר הושק בשנת 2012.
לקריאה נוספת
- מיכל רז-חיימוביץ', איך לנתק ילדים מהמחשב ולעבור לצעצועים מוחשיים?, גלובס, 27/8/2011
קישורים חיצוניים
32485877P.M.I