Eko
שגיאות פרמטריות בתבנית:חברה מסחרית
שימוש בפרמטרים מיושנים [ אנשי מפתח ]
נתונים כלליים | |
---|---|
מייסדים | יוני בלוך וברק פלדמן |
תקופת הפעילות | 2010–הווה (כ־14 שנים) |
ענפי תעשייה | וידאו |
מוצרים עיקריים | treehouse |
אנשי מפתח | יוני בלוך, ברק פלדמן, טל זובלסקי, יובל חופשי, לינור לבב ואלון בן ארי |
https://helloeko.com/ |
Eko, לשעבר אינטרלוד, היא חברת מדיה דיגיטלית ישראלית המעצבת, מפתחת ומשווקת טכנולוגיות וידאו אינטראקטיבי המאפשרות יצירת קטעי וידאו דינאמיים המבוססים על קטעים שהוקלטו ונערכו מראש. את החברה הקימו המוזיקאים יוני בלוך וברק פלדמן ומשרדיה ממוקמים בניו יורק וישראל.[1]
אינטרלוד פיתחה את פלטפורמת Treehouse, שהיא יישום רשת המאפשר ליצור סרטוני וידאו אינטראקטיביים, שהייחוד שלהם הוא היותם seamless - בעלי מעבר חלק.[2] האפליקציה מאפשרת יצירת סרטונים לפלטפורמות האינטרנט, הסלולר והמדיה החברתית.[3]
היסטוריה
חברת אינטרלוד הוקמה בשנת 2010[4] ובמאי 2010 זכתה בכנס Techonomy בו הוצגו סטרט-אפים שונים.[5] באוקטובר 2010 זכתה החברה לחשיפה הגדולה שלה כאשר הפיקה קליפ לשיר "keep your head up" של המוזיקאי אנדי גראמר, שזכה לביקורות נלהבות וחשיפה רחבה.[6] בפברואר 2011 גייסה החברה השקעה ראשונית של 3.25 מיליון דולר מידי Sequoia Capital,[6] ובמאי 2013 גייסה 16 מיליון דולר נוספים שהושקעו על ידי מספר קרנות הון סיכון[7]. השקעה נוספת בסכום לא ידוע נעשתה על ידי Intel Capital באוקטובר 2013[8].
בדצמבר 2013 זכתה החברה להכרה בינלאומית כאשר הקליפ[9] שיצרה לשיר Like a Rolling Stone של בוב דילן נבחר ל"קליפ השנה" של המגזין טיים לשנת 2013.[10]
בדצמבר 2015 הודיעה החברה כי הצליחה לגייס 18 מיליון דולר מהחברות מטרו גולדווין מאייר, סמסונג ווורנר מיוזיק גרופ.[11]
ביוני 2016 גייסה החברה מסוני סכום המוערך בין 35–45 מיליון דולר.[12]
באוקטובר 2018 חתמה החברה על הסכם שיתוף פעולה בשווי מוערך של 300 מיליון דולר עם ענקית הקמעונאות, וולמארט. במסגרת שיתוף הפעולה השיקו שתי החברות מיזם משותף בשם W*E. שיעסוק בפיתוח תכנים מקוריים אינטראקטיביים באמצעות הטכנולוגיות של החברה עבור לקוחות וולמארט.[13]
עובדים בולטים
- מנכ"ל ומקים שותף: יוני בלוך
- מנהל תפעול ומקים שותף: ברק פלדמן
- סמנכ"ל מוצר ומקים שותף: טל זובלסקי
- מנהל טכנולוגי ראשי: יובל חופשי
- סמנכ"ל פיתוח עסקי: לינור לבב
- סמנכ"ל קריאטיב: אלון בן ארי[14]
הערות שוליים
- ^ http://www.crunchbase.com/company/interlude
- ^ נטע אלכסנדר, איך הפך יוני בלוך את האבן המתגלגלת של דילן ללהיט רשת, באתר הארץ, 25 בנובמבר 2013
- ^ סרטון ההסבר, באתר אינטרלוד
- ^ http://www.crunchbase.com/company/interlude
- ^ נועה פרג, הסטארט-אפ של המוסיקאי יוני בלוך הוא הזוכה בכנס Techonomy, באתר גלובס, 4 במאי 2010
- ^ 6.0 6.1 גיא גרימלנד, הסטארט אפ של יוני בלוך נחשף - וקצר שבחים מטק קרנץ', באתר TheMarker, 26 באוקטובר 2010
- ^ http://thenextweb.com/insider/2013/05/21/interactive-video-technology-startup-interlude-raises-16m-from-intel-sequoia-and-other-big-names/#!r0Iop רובין וואוטרס, 21.5.2013, The Next Web
- ^ http://www.finsmes.com/2013/10/interlude-receives-equity-investment-intel-capital.html 28.10.2013 Finsmes
- ^ הקליפ לבוב דילן
- ^ עמי פרידמן, הווידאו שיצר יוני בלוך לבוב דילן - קליפ השנה של "טיים", באתר ynet, 7 בדצמבר 2013
- ^ מאיר אורבך, אינטרלוד גייסה 18 מיליון דולר מ-MGM ומסמסונג, באתר כלכליסט, 9 בדצמבר 2015
- ^ אסף גלעד, אינטרלוד של יוני בלוך מגייסת 35-45 מיליון דולר מסוני, באתר כלכליסט, 20 ביוני 2016
- ^ קרן צוריאל הררי, וולמארט תשקיע כ-300 מיליון דולר במיזם וידאו משותף עם הזמר יוני בלוך, באתר כלכליסט, 11 באוקטובר 2018
- ^ http://www.crunchbase.com/company/interlude
26277958Eko