שלמור אבנון עמיחי

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש


שגיאות פרמטריות בתבנית:חברה מסחרית

שימוש בפרמטרים מיושנים [ אנשי מפתח ]

שלמור אבנון עמיחי פרסומאים בע"מ
לוגו שלמור אבנון עמיחי
נתונים כלליים
מייסדים

שלומי אבנון
רמי שלמור

גדעון עמיחי
תקופת הפעילות 1989–הווה (כ־35 שנים)
מיקום המטה רח' המדע 3, הרצליה
מוצרים עיקריים תקשורת שיווקית ,פרסום, אינטרנט, מדיה, הפקות, מגזרים.
הכנסות כ-200 מיליון שקלים (תקציב)
אנשי מפתח

אדם אבנון

גיא בר
עובדים כ-200
 
www.yr.co.il

שלמור אבנון עמיחי היא אחת מעשר חברות הפרסום הגדולות בישראל.[1]

החברה נמצאת בבעלות תאגיד הפרסום הבינלאומי Young & Rubicam, הנמנה עם קונצרן התקשורת WPP.

ב-20 ביוני 2012 שינה את שמו ל-Y&R ישראל.[2]

פעילות

משרד הפרסום נוסד ב-22 במאי 1989, על ידי שלומי אבנון ורמי שלמור. במאי 1994 הצטרף גדעון עמיחי כשותף וכמנהל קריאיטיב ראשי. ב-1999 החלה התקשרות עם חברת הפרסום האמריקנית Young & Rubicam הנמנית עם תאגיד התקשורת WPP. משרד הפרסום כולל גם סטודיו למיתוג ולעיצוב, מחלקת אינטראקטיב (Y&R interactive), מישב הפקות, שיוך קבוצתי לחברת המדיה Union Media, שיתוף פעולה עם משרד פרסום מגזרי לציבור הערבי "מזאווי מפרסמים"[3], "Wunderman Israel"- הנמנה עם רשת "Wunderman" הבינלאומית. החל מחודש יולי 2011, הפכו מייסדי החברה, רמי שלמור, שלומי אבנון וגדעון עמיחי, ליושבי ראש פעילים ומינו מחליפים.

על חלק מלקוחות הגדולים של המשרד נמנים שטראוס גרופ, כלמוביל, טבע, ישראכרט, דלק, החברה המרכזית לייצור משקאות קלים, סטימצקי, ביטוח ישיר, ניופאן ועמותת לתת, רוח נשית ואתגרים.

המשרד מלווה שיווקית ופרסומית בהתנדבות (פרו בונו) כ-27 עמותות.

הישגים ופרסים

  • המשרד זכה ב-18 אריות קאן, המספר הגדול ביותר למשרד פרסום ישראלי (התחרות בקאן נחשבת לתחרות הפרסום היוקרתית ביותר בעולם הפרסום[4]) (נכון ל-2012)
  • קמפיין האינטרנט של Y&R interactive עבור דנונה שטראוס השיג שיא ישראלי במספר הצבעות-גולשים, כ-10,000,000 הצבעות לבחירת התמונות שיעלו על גביעי המעדנים[5]
  • האו"ם העניק (2010) פרס מיוחד למשרד עבור פרויקט "SDIA" של הוועד למלחמה באיידס[6]
  • המשרד הוכתר (2009) למשרד השנה של רשת Young & Rubicam בעולם (מתוך 184 משרדים) וזכה ב-Jewel Award, של הרשת הבינלאומית[7]
  • המשרד זכה במקום שני בתחרות משרד השנה בעולם בתחום חדשנות במדיה בפסטיבל קאן (לשנת 2009)[8]
  • המשרד זכה בגראנד פרי בפסטיבל לונדון (2009), עבור קמפיין הרדיו "הספק", שנוצר עבור הוועד למלחמה באיידס, המשרד הישראלי היחידי שזכה בפרס זה (נכון ל-2010)[9]
  • המשרד זכה בגראנד פרי בפסטיבל ניו יורק (1999), עבור קמפיין "הפרסום ברדיו עובד", המשרד הישראלי היחידי שזכה בפרס זה (נכון ל-2010)[10]
  • המשרד זכה ב-Gold Clio, בזכות פרויקט "הדממת האינטרנט", המשרד הישראלי היחידי שזכה בפרס זה (נכון ל-2010)[11]
  • עבודת המשרד עבור "orange time" היא העבודה הישראלית הראשונה שנכנסה לספר תחרות הפרסום הבריטית,D&AD

[12]

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רשימת התורמים
רישיון cc-by-sa 3.0

22916098שלמור אבנון עמיחי