יש כאן נוסח שמעורר חוסר נוחות הערך הוא על נביאת שקר ותוך כדי מוזכר ש'לשיטת חז"ל'הוא בכלל נביא (שמעון בן דליה (שכלל לא זכה לערך)) אמנם בעיקר הענין של להתייחס לאוצר המדרשים כספר מוסמך להביע את 'דעת חז"ל' יש לפקפק ואולי בכה"ג יש לתעדף את פשוטו של מקרא אבל ברור שהערך בסופו של דבר נותן את התחושה שזה דעת חז"ל וכביכול (עפ"ל) שיטתם היא שיטה משנית
הייתי מציע נוסח כזה : להמובא באוצר מדרשים,וחלק מהמפרשים, נועדיה הוא כינוי לנביא השקר שמעיה בן דליה שפעל בתקופה זו, ולא שהייתה נביאה בשם זה.