הערך כתוב בצורה לקויה: פותח ב"מושג" בבישול (בשבת או שלא?) ממשיך בשבת ואח"כ מתברר שלאו דווקא בשבת גם בבב"ח. (והאמת שזה נידון גם בבישולי עכו"ם ובעוד הלכות כמו חלב מבושל ע"ג מכתו מנחות כ"א כאן שהקפה בחמה) וצריך לכתוב שזהו דין במושג "בישול" בכמה דינים.
אמנם זהו תלוי לכאורה ב"מחלוקת" (!) שהביא הכותב בין רש"י לאגלי טל (...כן כן כך כתוב)
חסר דין חמי טבריה שהוא מחלוקת בכל הנ"ל והוא ספק בירושלמי נדרים פ"ו ה"א והביאו הב"י להלכה סי' פ"ז וקי"ג (בשם הרה"מ).
הפסקה "טעם ההיתר" לא מנוסחת נכון גם בה לא ברור אם זה מושג בבישול כללי או בשבת.
האמת שלי מעודי זה אינו ברור , ויש צדדים לכאן ולכאן.