קינג (חברה)

מתוך המכלול, האנציקלופדיה היהודית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
קינג
King logo.png
נתונים כלליים
סוג חברה פרטית
תקופת הפעילות 2003–הווה (כ־21 שנים)
משרד ראשי לונדון, הממלכה המאוחדת
ענפי תעשייה רשת חברתית מקוונת
מוצרים עיקריים קנדי קראש סאגה
עובדים כ-400
 
www.king.com

קינגאנגלית: King) היא חברת משחקי קז'ואל למדיה החברתית, הגדולה בעולם למשחקים בפייסבוק, נכון להיום. בחברת קינג המשתמשים יכולים לחבר את חשבון הפייסבוק שלהם למכשירים סלולריים, לטאבלטים או למחשב, ולשחק מכל פלטפורמה בעזרתם של חבריהם לפייסבוק.

המשחק הפופולרי ביותר של חברת המשחקים קינג הוא קנדי קראש סאגה, אשר הושק לראשונה באפריל 2012 - משחק על ממתקים צבעוניים וסוכריות, אשר על המשתמש להתאים בין צבעים ולמלא אחר המשימות. לאור ההצלחה, חברת קינג אף דרשה ממתחרים להימנע משימוש במילה "ממתק"[1].

משחקים נוספים של החברה הם: Bubble Witch Saga, Pet Rescue Saga, Pyramid Solitaire Saga ומדי חודש חברת קינג משיקה משחקים חדשים למובייל ולפייסבוק.

בנובמבר 2015 הכריזה ענקית המשחקים אקטיביז'ן בליזארד (אנ') כי תרכוש את החברה בסכום שמשקף שווי של 5.9 מיליארד דולר.

קישורים חיצוניים

הערות שוליים

Logo hamichlol 3.png
הערך באדיבות ויקיפדיה העברית, קרדיט,
רשימת התורמים
רישיון cc-by-sa 3.0